Tenere μαθημα off-road / Χελιώτης ή Σπανός?

Μπράβο ρε παιδιά, μου αρέσει να βλέπω τέτοιες πρωτοβουλίες. Θα γούσταρα και εγώ ένα μάθημα με τον Χελιωτη, αλλά δυστηχως είμαι μακρυά.
Θα φτιάξουμε γκρουπ βαπορίσιο...οταν ξεμπαρκαρεις
 
Δευτερο γκρουπ συμμετοχων
  1. Ka0s
  2. jimmatas
  3. Bandit
  4. Pantah
  5. kostas82
Αν και είμαι ψιλό μακριά με ψήνει να κατέβω αθήνα όποτε δηλώνω και εγώ συμμετοχή έστω και με 1-2 ερωτηματικά
 
Καλησπέρα και από εμένα. Θα με ενδιέφερε και εμένα το χώμα με το dakarακι που έχω εδώ και κανα χρόνο. Γνωρίζουμε τι ζητάνε στο level 1 από χωμάτινο εξοπλισμό ; Γιατί μόνο dual κράνος έχω. μπορω να χρησιμοποιήσω το μπουφαν μου το καθημερινό ή τα γάντια; Επίσης από λάστιχα χρειάζονται χωμάτινα ή κάνουν τα ντεμί (TKC 70) που φοράει τώρα ;
 
Καλησπέρα και από εμένα. Θα με ενδιέφερε και εμένα το χώμα με το dakarακι που έχω εδώ και κανα χρόνο. Γνωρίζουμε τι ζητάνε στο level 1 από χωμάτινο εξοπλισμό ; Γιατί μόνο dual κράνος έχω. μπορω να χρησιμοποιήσω το μπουφαν μου το καθημερινό ή τα γάντια; Επίσης από λάστιχα χρειάζονται χωμάτινα ή κάνουν τα ντεμί (TKC 70) που φοράει τώρα ;
Συνήθως στα level 1 δεν ζητάνε χωμάτινο εξοπλισμό.
Θα μας τα πει ο Δημήτρης
 
Πολύ καλό που το κάνατε μέχρι 10 άτομα.
Έτσι υπάρχει η δυνατότητα ο εκπαιδευτής, να ασχοληθεί με τον καθένα λίγο παραπάνω !
 
Last edited by a moderator:
Καλησπέρα σας , αν δημιουργηθεί και 3ο γκρουπ καθώς έκλεισε και το δεύτερο ενδιαφέρομαι και εγώ

Τρίτο γκρουπ συμμετοχών
1. Napoleon ( xrv 750 )
 
Καλησπέρα σας , αν δημιουργηθεί και 3ο γκρουπ καθώς έκλεισε και το δεύτερο ενδιαφέρομαι και εγώ

Τρίτο γκρουπ συμμετοχών
1. Napoleon ( xrv 750 )
καλησπερα παιδια ,
όποτε ξαναφτιαχτει γκρουπ με ενδιαφέρει να συμμετεχω . Στείτλε ενα μυνημα αν δεν κάνει κόπο κ τυχει κ δεν το δω...
 
Back
Top Bottom