Tenere 700 '21

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Τελευταία επεξεργασία:

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Βαρέθηκε να σηκώνει 205 κιλά και θα πάρει ίδιο βάρος σε ιταλικό. Έχει λογική, δεν λέω.

Με το καλό.
Έλα να σηκώσεις και τα δύο από ξάπλα και μετά έλα να ξανακάνουμε τη κουβέντα γιατί προφανώς νομίζεις ότι είναι αρατε ζετέ το σήκωμα της μηχανής κ έχει να κάνει με τον απόλυτο αριθμό κιλών.
Πέραν τούτου ο σογκουνης δηλώνει λάτρης της ιταλικής φινέτσας και είναι πλέον ερωτευμένος με το ιταλικό ταμπεραμέντο.δεν ήθελα βέβαια κ πολύ για να πειστεί ότι πρέπει να βάλει αγγελία :yes:
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αντί για σογκουν θα γίνει μσρκοπολος

Αυτό που λες έχει γίνει σε πείραμα στον σωλήνα με ξαπλωμένες μηχανές και ζυγαριά χειρός, ισχύει ότι το Τ7 θέλει μεγαλύτερη αρχική δύναμη.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αντί για σογκουν θα γίνει μσρκοπολος

Αυτό που λες έχει γίνει σε πείραμα στον σωλήνα με ξαπλωμένες μηχανές και ζυγαριά χειρός, ισχύει ότι το Τ7 θέλει μεγαλύτερη αρχική δύναμη.
Αντρικό μηχανάκι γαρ!!!!! :ha
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Δηλώνω αναποφάσιστος....και ναι η διαφορά σε αίσθηση μεταξύ Tenere κ Tuareg είναι μεγάλη, βασικά τεράστια. Το Tenere για να κρύψει τα κιλά του θέλει χιλιόμετρα. Χιλιόμετρα που εαν δεν είσαι Tarres σε βάζουν σε μπελάδες. Επίσης όλο αυτό ξεκίνησε λόγω tubeless. Η μετατροπή σε tubeless απο όπου και να το ψάξεις, για να έχεις αξιοπιστία, δεν μιλάμε για πατέντες, ξεκινάει στο χιλιάρικο. Και μην αρχίσουμε τη κουβέντα τι είναι "σωστό" για το βουνό τα ακούω βερεσέ. Πάντως όποιος δεν έχει καβαλήσει Kove 800X, ας το κάνει.
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Βαρέθηκε να σηκώνει 205 κιλά και θα πάρει ίδιο βάρος σε ιταλικό. Έχει λογική, δεν λέω.

Με το καλό.
:roflmao::roflmao::roflmao:
Οχι ρε συ, έχω κοντά ποδαράκια κ δεν φτάνω κάτω καλά στο Tenere, αυτές οι πρώτες 10 μοίρες κλήσης είναι σα να σηκώνεις ελέφαντα.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Πάρε Τουαρέγκ ράλλυ να έχεις και τη σαμπρέλα που θες να τελειώνουμε
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Δηλώνω αναποφάσιστος....και ναι η διαφορά σε αίσθηση μεταξύ Tenere κ Tuareg είναι μεγάλη, βασικά τεράστια. Το Tenere για να κρύψει τα κιλά του θέλει χιλιόμετρα. Χιλιόμετρα που εαν δεν είσαι Tarres σε βάζουν σε μπελάδες. Επίσης όλο αυτό ξεκίνησε λόγω tubeless. Η μετατροπή σε tubeless απο όπου και να το ψάξεις, για να έχεις αξιοπιστία, δεν μιλάμε για πατέντες, ξεκινάει στο χιλιάρικο. Και μην αρχίσουμε τη κουβέντα τι είναι "σωστό" για το βουνό τα ακούω βερεσέ. Πάντως όποιος δεν έχει καβαλήσει Kove 800X, ας το κάνει.
Εγώ πιστεύω ότι για να καταλάβεις σοβαρή διάφορα πρέπει να κοιτάξεις προς 690 . Εκεί θα συμφωνήσω γιατί μιλάμε για 50 κιλά κάτω..
 
Top Bottom