Tenere 700 vs Tenere world raid

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Καλημερα σε ολους και χρονια πολλα!
ειμαι μεταξυ αγορας tou tenere 700 standard εκδοσης και του world raid.
εχω δει και εχω διαβασει διαφορα , και οπως κ σεις φανταζομαι ξερω τις διαφορες στα χαρτια..
Ειναι καποιος που ναχει σχετικη εμπειρία κ με τα 2 ???
Ειναι οντως καλυτερη η οδική συμπεριφορά της world raid στο χωμα που λενε? η τα παραλενε??
Κ κατι που δε το βρισκω,
τα ελατηρια στα πιρουνια εμπρος ειναι ιδια και στα 2 μοντελα??
(Για τα πιρουνια οκ ,ξερουμε τις διαφορες, αλλα για τα ελατηρια μεσα δε ξερω..)
το θεμα μου δλδ για το ποια να παρω απο τις 2 ειναι περισσότερο το θεμα με τις αναρτησεις
ε κ καπως η θεση του σωματος οσο αφορα τις διαφορες στη σελα.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
θα σου έλεγα να πας να τα κάνεις βόλτα για να δεις μόνος σου τις διαφορές και ποιο σου αρέσει πιο πολύ.
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
θα σου έλεγα να πας να τα κάνεις βόλτα για να δεις μόνος σου τις διαφορές και ποιο σου αρέσει πιο πολύ.
καλα σιγουρα, αλλα εδω που ειμαι δεεν εχω αυτη την πολυτελεια...
μονο να κατσω πανω μπορω !
ειχα κανει μια ψευτοβολτα το τ7 πριν 3 χρονια οταν πρωτοβγηκε κ μου φανηκε κουνουπι ...
(ειχα για 4+ χρονια το τενερε xt660z ,ισως γιαυτο.)
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Για την διαφορά τιμής θα σου έλεγα να πάρεις το απλό.
Ένα τεποζιτο της acerbis 23lt. στα €350.

Ειναι πλαστικό, θα κόψεις λίγο βάρος από το μεταλλικό δικό του, και θα έχεις την ίδια χωρητικότητα καυσίμου με το raid,

Και έχεις ακόμα €2000 να τα βάλεις οπου θέλεις εσύ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δεν πολυπαρακολουθώ την κατηγορία αλλά νομίζω πως στο WR έκτος από το ντεπόζιτο έχουν κάνει και άλλες αναβαθμίσεις.

Άσχετη γνώμη λοιπόν, αν έχεις το μπάτζετ πήγαινε στο world raid!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αν οδηγούσες το 660 για 4 χρόνια με μαμά αναρτησεις ή ακόμα και αν τις είχες αναβαθμίσει, με το μαμα τ7 θα είσαι μια χαρά για τουλάχιστον μια 4αετία.
Θα συμφωνησω με αυτό που έγραψε ο ChristosGR όσον αφορά την διαφορά τιμής.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν οδηγούσες το 660 για 4 χρόνια με μαμά αναρτησεις ή ακόμα και αν τις είχες αναβαθμίσει, με το μαμα τ7 θα είσαι μια χαρά για τουλάχιστον μια 4αετία.
Θα συμφωνησω με αυτό που έγραψε ο ChristosGR όσον αφορά την διαφορά τιμής.
Και εγώ διάβαζα ότι το απλό θέλει αναρτήσεις κλπ ομορφιες, αλλά μετά από ένα καλό καβαλημα....κατάλαβα ότι γράφουν ψιλοπαπαριες
Μια χαρά είναι για τον μέσο οδηγό.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Να κάνω εγώ μια ερώτηση; Τι θες από το raid που δεν το έχει το απλό;
Πχ οι αναρτήσεις για τα δικά μου κιλά (70) και σε φόρτωμα και δικάβαλο ερχόμενος απο f650gs είναι φοβερές. Του raid μου τα σκαγαν στην μέση. Πρόβλημα με την αυτονομία δεν έχω συναντήσει.
Για το σταμπιλιζατέρ δεν έχω γνώμη δεν το χω οδηγήσει τόσο.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Κ κατι που δε το βρισκω,
τα ελατηρια στα πιρουνια εμπρος ειναι ιδια και στα 2 μοντελα??
(Για τα πιρουνια οκ ,ξερουμε τις διαφορες, αλλα για τα ελατηρια μεσα δε ξερω..)
το θεμα μου δλδ για το ποια να παρω απο τις 2 ειναι περισσότερο το θεμα με τις αναρτησεις
ε κ καπως η θεση του σωματος οσο αφορα τις διαφορες στη σελα.
Πολυ καλή ερώτηση.
Νόμιζα ότι ήταν διαφορετικά τα μπροστινά ελατήρια, γιατί για το πίσω ξέρω σίγουρα ότι δεν είναι ίδιο.

Αλλά αν κοιτάξεις στην ιστοσελίδα της yamaha τα part numbers για τα καλύτερα επιδόσεων (öhlins), φαίνεται ότι είναι ο ίδιος κωδικός (εκτός αν κοιτάζω λάθος)

Απλό τενερέ 2023 μοντέλο:


Τενερέ world raid 2023:


Επειδή έχω το WR '22 θα σου έλεγα να πάρεις το "αναβαθμισμένο" απλό Τενερέ του 23.
Έχει ωραία led φλας, ίδια οθόνη και ABS με το world raid.
Μόνο οι αναρτήσεις και το μικρότερο ντεπόζιτο είναι οι διαφορές.

Βάλε από την αρχή τα έξτρα μπροστινά και πίσω ελατήρια που δίνει η yamaha (öhlins) και αν πάλι δεν σε ικανοποιεί αλλάζεις το πίσω αμορτισέρ. Πάλι φτηνότερα θα βγει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πχ οι αναρτήσεις για τα δικά μου κιλά (70) και σε φόρτωμα και δικάβαλο ερχόμενος απο f650gs είναι φοβερές. Του raid μου τα σκαγαν στην μέση.
70 κιλά. Ε. Λογικό το λες.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
70 κιλά. Ε. Λογικό το λες.
Γιατί το xtz 660 είχε καλύτερες αναρτήσεις; Βασικά ποιο on off από το 2015 και πίσω είχε καλύτερες αναρτήσεις από Τ7 πέραν των ktm ?
Γιατί εγώ όσα on off έχω καβαλήσει είναι σαν σουμιέδες αλλά οι ιδιοκτήτες τους μου αναφέρουν το πρόβλημα των αναρτήσεων του τενερε και ότι δεν το καταλαβαίνω λόγω κιλών.
Υ.Γ.
Επειδή με έχει κουράσει η αδικαιολόγητη γκρίνια για τις αναρτήσεις. Μακάρι να ήταν αυτό το μόνο πρόβλημα της μοτοσυκλέτας(και όχι η εξάτμιση που βρίσκει, το στηριγμα της που σπάει και θέλει κόλληση, το ψηλό κέντρο βάρους και το δεξί καπάκι του κινητήρα που σου κάνει την γάμπα βάφλα) έτσι και βαρύτεροι άνθρωποι από εμένα με ένα σχετικά μικρό κόστος για αντικατάσταση των ελατηρίων είναι μια χαρά. Η διαφορά τιμής με το raid αν μιλάμε για την σκληρότητα των αναρτήσεων για εμένα απλά δεν δικαιλογείται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Επειδή φοράει τα ίδια ελατήρια δεν σημαίνει ότι είναι το ίδιο καλές ή κακές οι αναρτήσεις.Είναι σίγουρα πιο καλή σειρά στο WR.Τώρα το πως συμπεριφέρεται είναι άλλο θέμα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Να πάρεις το απλό και όχι το κατσαριδοκτόνο και την διαφορά να την κάνεις ταξίδια πχ Μαρόκο, Σταν κτλ
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Επειδή με έχει κουράσει η αδικαιολόγητη γκρίνια για τις αναρτήσεις. Μακάρι να ήταν αυτό το μόνο πρόβλημα της μοτοσυκλέτας(και όχι η εξάτμιση που βρίσκει, το στηριγμα της που σπάει και θέλει κόλληση, το ψηλό κέντρο βάρους και το δεξί καπάκι του κινητήρα που σου κάνει την γάμπα βάφλα)
Συμφωνώ για την γκρίνια. Για την εξάτμιση και το κέντρο βάρους θα έλεγα ότι είναι λίγο υπερβολή.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Συμφωνώ για την γκρίνια. Για την εξάτμιση και το κέντρο βάρους θα έλεγα ότι είναι λίγο υπερβολή.
Τα ανάφερα σαν προβλήματα που υπάρχουν (είτε επηρεάζουν κάποιους είτε όχι) και είτε δεν μπορεί να γίνει κάτι ή έχουν αρκετό κόστος.
Εμένα το κέντρο βάρους στις χαμηλές ταχύτητες πχ είναι το μεγαλύτερο θέμα της μηχανής για το ύψος μου (και όσους είναι κάτω απο 175 πιστεύω). Και αυτό γιατί τρώω ηλίθιες τούμπες αν αφαιρεθώ λίγο
Αν γύρει λίγο λόγω βάρους και δεν έχω προλάβει να βγάλω κώλο απο την σέλα είναι σίγουρη τούμπα. Ξέρω μπορώ να αλλάξω σέλα αλλά θα αλλάξει και η θέση οδήγησης ή να χαμηλώσω τις αναρτήσεις αλλά θα μειωθεί και η απόσταση από το έδαφος.
Ενώ αλλάζοντας ελατήρια με σκληρότερα δεν "θυσιάζεις" κάτι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιατί το xtz 660 είχε καλύτερες αναρτήσεις; Βασικά ποιο on off από το 2015 και πίσω είχε καλύτερες αναρτήσεις από Τ7 πέραν των ktm ?
Γιατί εγώ όσα on off έχω καβαλήσει είναι σαν σουμιέδες αλλά οι ιδιοκτήτες τους μου αναφέρουν το πρόβλημα των αναρτήσεων του τενερε και ότι δεν το καταλαβαίνω λόγω κιλών.
Υ.Γ.
Επειδή με έχει κουράσει η αδικαιολόγητη γκρίνια για τις αναρτήσεις. Μακάρι να ήταν αυτό το μόνο πρόβλημα της μοτοσυκλέτας(και όχι η εξάτμιση που βρίσκει, το στηριγμα της που σπάει και θέλει κόλληση, το ψηλό κέντρο βάρους και το δεξί καπάκι του κινητήρα που σου κάνει την γάμπα βάφλα) έτσι και βαρύτεροι άνθρωποι από εμένα με ένα σχετικά μικρό κόστος για αντικατάσταση των ελατηρίων είναι μια χαρά. Η διαφορά τιμής με το raid αν μιλάμε για την σκληρότητα των αναρτήσεων για εμένα απλά δεν δικαιλογείται.
Ανδρέα δεν ξέρω τι σε τσίμπησε, τα χώνεις σε λάθος πρόσωπο για λάθος λόγους. Το σχόλιο μου ήταν θετικό (σε ότι με αφορά).
Εσύ είσαι 70 κιλά και το βρήκες σκληρό. Εγώ που είμαι 108 τελευταία καταμέτρηση τα βρίσκω όλα σουμιέδες, πρέπει να ψάχνομαι με απρόθυμους και συνήθως αρνητικούς αντιπροσώπους ελατηρίων που θέλουν να σπρώξουν πλήρες σετ αμορτισέρ "χιλιάρικο" γιατί έτσι βολεύει το ταμείο ΧΩΡΙΣ να το φέρουν με το ελατήριο που πρέπει "γιατί έχουν 500 χρόνια στον χώρο και ξέρουν" και χαίρομαι με τα σκληρότερα στοκ ελατήρια σε μηχανάκια που και εμένα θα πρέπει να σηκώσουν και οτιδήποτε άλλο επιθυμήσω να φορτώσω επάνω.

Οπότε από εμένα μπράβο στην Yam για την επιλογή (και το απλό Τ7 δεν μου είχε φανεί σούπα, ΟΚ, είχε σφιγμένες τέρμα τις αναρτήσεις από χέρι πρώην αγωνιζόμενου).

Το WR έχει λόγο ύπαρξης, αλλά τα λεφτά είναι σε κατηγορία που μάζεψε πολύ κόσμο πια. Τα υπόλοιπα που λες τα έχω διαβάσει σχεδόν από όλους και δεν τα θεωρώ αποτρεπτικά (για εμένα ως υποψήφιο πελάτη).

Η διαφορά με το Raid δικαιολογήθηκε σε άλλο νήμα και άλλη συζήτηση, αλλά όπως είπα και εκεί είναι στην διακριτική ευχέρεια του πελάτη με τα λεφτά του να επιλέξει αυτό που αξίζει περισσότερο για τον ίδιο.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Τα ανάφερα σαν προβλήματα που υπάρχουν (είτε επηρεάζουν κάποιους είτε όχι) και είτε δεν μπορεί να γίνει κάτι ή έχουν αρκετό κόστος.
Εμένα το κέντρο βάρους στις χαμηλές ταχύτητες πχ είναι το μεγαλύτερο θέμα της μηχανής για το ύψος μου (και όσους είναι κάτω απο 175 πιστεύω). Και αυτό γιατί τρώω ηλίθιες τούμπες αν αφαιρεθώ λίγο
Αν γύρει λίγο λόγω βάρους και δεν έχω προλάβει να βγάλω κώλο απο την σέλα είναι σίγουρη τούμπα. Ξέρω μπορώ να αλλάξω σέλα αλλά θα αλλάξει και η θέση οδήγησης ή να χαμηλώσω τις αναρτήσεις αλλά θα μειωθεί και η απόσταση από το έδαφος.
Ενώ αλλάζοντας ελατήρια με σκληρότερα δεν "θυσιάζεις" κάτι.
Εκφράζω την προσωπική μου άποψη καμιά φορά ξεχνώντας ότι με ύψος κοντά στο 1.90 κάποια πράγματα μπορεί να είναι πιο εύκολα για μένα από ότι για άλλους.
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Παιδια νομιζω πως τα ελατηρια ειναι τα ιδια...
Σωστη η παρατηρηση του Srider πιστευω..
Παραυτα δε γκρινιαζω, ειμαι λιγο πριν την αγορα γιαυτο ρωταω..
Ισως καποιους βοηθησει το γεγονος πως ειμαι στα 115 κιλα 1.85 υψος
κ μαρεσει να τρεχω 120-130 σε χωματοχαλικοδρομους,αυτο μαρεσει πολυ (σε δρομους που ξερω)..
Οποτε ,εστω οτι παω για το απλο ,του 23' , το τεκ καμο συγκεκριμενα,
που ποιο πολυ για το απλο με βρισκω βασικα, (αν παω για το ρειντ,θαναι μεταχειρησμενο οχι καινουργιο)
ποιο ελατηριο να βαλω πισω κ ποια εμπρος εξαρχης ας πουμε???
γιατι εχουν κατι κωδικους που δε σκαμπαζω, δλδ για τα κιλα μου ποιος κωδικος αντιστοιχει???
δε ξερω ,ισως το εκφραζω λαθος.
Υποψιν πως το μηχανακι αν το παρω τελικα καινουργιο, θα στρωθει πρωτα ομορφα κ ωραια για τα πρωτα 1600 χιλιομετρα
κ μετα θα αρχησουν οι ''τρελες'', οπως μετα θα βαλω κ ενα τελικο της hp corse το ψιλο ομως,
δε θα το αφησω με τη μαμα εξατμιση γιατι δε μαρεσει τοσο εξω που ειναι.
Τεποζιτα,αυτονομια κ τετοια δε με νοιαζουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Παιδια νομιζω πως τα ελατηρια ειναι τα ιδια...
Σωστη η παρατηρηση του Srider πιστευω..
Παραυτα δε γκρινιαζω, ειμαι λιγο πριν την αγορα γιαυτο ρωταω..
Ισως καποιους βοηθησει το γεγονος πως ειμαι στα 115 κιλα 1.85 υψος
κ μαρεσει να τρεχω 120-130 σε χωματοχαλικοδρομους,αυτο μαρεσει πολυ (σε δρομους που ξερω)..
Οποτε ,εστω οτι παω για το απλο ,του 23' , το τεκ καμο συγκεκριμενα,
που ποιο πολυ για το απλο με βρισκω βασικα, (αν παω για το ρειντ,θαναι μεταχειρησμενο οχι καινουργιο)
ποιο ελατηριο να βαλω πισω κ ποια εμπρος εξαρχης ας πουμε???
γιατι εχουν κατι κωδικους που δε σκαμπαζω, δλδ για τα κιλα μου ποιος κωδικος αντιστοιχει???
δε ξερω ,ισως το εκφραζω λαθος.
Υποψιν πως το μηχανακι αν το παρω τελικα καινουργιο, θα στρωθει πρωτα ομορφα κ ωραια για τα πρωτα 1600 χιλιομετρα
κ μετα θα αρχησουν οι ''τρελες'', οπως μετα θα βαλω κ ενα τελικο της hp corse το ψιλο ομως,
δε θα το αφησω με τη μαμα εξατμιση γιατι δε μαρεσει τοσο εξω που ειναι.
Τεποζιτα,αυτονομια κ τετοια δε με νοιαζουν.
Το πρώτο πράγμα που με ενθουσίασε ήταν ότι ένιωθα ασφάλεια να πάω με τριψήφιους σε χώμα. Καβάλα το πρώτα, παίξε λίγο με τις ρυθμίσεις και μετά κοιτάς για ελατήρια. Οι περισσότερες εταιρείες δίνουν κιλά αναβάτη για τα ελατήρια τους εάν επιλέξεις μοντέλο.
K-Tech Suspension Front Fork Spring
K-Tech Suspension Shock Spring

πχ εδώ ktech δίνει 85Ν πίσω 6,9Ν μπροστά
 
Top Bottom