Tenere 700 vs Tenere world raid

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Ανδρέα δεν ξέρω τι σε τσίμπησε, τα χώνεις σε λάθος πρόσωπο για λάθος λόγους.
Τώρα το δα. Σόρρυ αν φάνηκε αλλά δεν είναι χώσιμο. Γενικό σχόλιο είναι ως προς τον σχολιασμό των αναρτήσεων του τενερέ.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
mallllias η ψηλή HP Corse βρίσκει κάτω στο ψαλίδι (κοντά στον λαιμό, στην ένωση). Αναφέρομαι στο World Raid μοντέλο.
Στο κανονικό μοντέλο είναι μια χαρά. Συμβαίνει λόγω ψηλότερης πίσω ανάρτησης. Εμένα άρχισε να βρίσκει/γλείφει στο ψαλίδι και την έβγαλα (σε συνδυασμό ότι την πούλησα μαζί με κάγκελα και βαλίτσες για ψηλή εξάτμιση, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία).

Στο off-the-road.de δίνει την εξής πληροφορία:

Advise for correct spring rate selection:

Rider weight always includes clothing 'ready to ride'. Additional weight due to e.g. pannier racks, pannier, topcase, softluggage should also be taken into account.
Weight on the front, such as crash bars or bash plates plays a minor role, as this weight influences mostly the rate of the front suspension.

Extra load up to 55 kg (luggage and/or passenger) can be added to each spring by adjusting the preload adjuster to max (10 mm)
  • 80 N/mm - 1 step harder than OEM - Rider weight approx. 70 - 80 kg + max. 50 kg luggage
  • 85 N/mm - 2 steps harder than OEM - Rider weight approx. 80-90 kg + max. 50 kg luggage
  • 90 N/mm - 3 steps harder than OEM - Rider weight approx. 90-100 kg + lightweight passenger and / or some light luggage
  • 95 N/mm - 4 steps harder than OEM - Rider weight more than 100 kg + passenger and / or 30 kg luggage
Επειδή θα αλλάξω κι εγώ, θα πάω σε 90άρι. Είμαι στα 115 κιλά περίπου με φουλ εξοπλισμό και μπότες.
Προσωπικά δεν θα πήγαινα σε 95άρι γιατί μετά θα σκληρήνει πολυ και θα νιώθεις "κοπάνημα" στις λακούβες.

Νομίζω αν πεις στον πωλητή ότι θες 90άρι πίσω ελατήριο και αντίστοιχο μπροστά θα σε βοηθήσει με τους κωδικούς.

Το off-the-road.de λέει τα εξής για τα μπροστινά:

Rider weight always includes clothing 'ready to ride'. Additional weight due to e.g. crash bars, changed bash plate or a larger fueltank should also be taken into account.
Weight on the rear, such as a top case, only plays a minor role, as this weight influences almost only the rate of the rear shock.
  • 6.0 N/mm - 1 step harder than OEM - Rider weight approx. 75-85 kg + luggage
  • 6.3 N/mm - 2 steps harder than OEM - Rider weight approx. 85-100 kg + luggage
  • 6.6 N/mm - 3 steps harder than OEM - Rider weight approx. 100-120 kg + luggage
  • 6.9 N/mm - 4 steps harder than OEM - Rider weight more than 120 kg + passenger / luggage
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Παιδια νομιζω πως τα ελατηρια ειναι τα ιδια...
Σωστη η παρατηρηση του Srider πιστευω..
Παραυτα δε γκρινιαζω, ειμαι λιγο πριν την αγορα γιαυτο ρωταω..
Ισως καποιους βοηθησει το γεγονος πως ειμαι στα 115 κιλα 1.85 υψος
κ μαρεσει να τρεχω 120-130 σε χωματοχαλικοδρομους,αυτο μαρεσει πολυ (σε δρομους που ξερω)..
Οποτε ,εστω οτι παω για το απλο ,του 23' , το τεκ καμο συγκεκριμενα,
που ποιο πολυ για το απλο με βρισκω βασικα, (αν παω για το ρειντ,θαναι μεταχειρησμενο οχι καινουργιο)
ποιο ελατηριο να βαλω πισω κ ποια εμπρος εξαρχης ας πουμε???
γιατι εχουν κατι κωδικους που δε σκαμπαζω, δλδ για τα κιλα μου ποιος κωδικος αντιστοιχει???
δε ξερω ,ισως το εκφραζω λαθος.
Υποψιν πως το μηχανακι αν το παρω τελικα καινουργιο, θα στρωθει πρωτα ομορφα κ ωραια για τα πρωτα 1600 χιλιομετρα
κ μετα θα αρχησουν οι ''τρελες'', οπως μετα θα βαλω κ ενα τελικο της hp corse το ψιλο ομως,
δε θα το αφησω με τη μαμα εξατμιση γιατι δε μαρεσει τοσο εξω που ειναι.
Τεποζιτα,αυτονομια κ τετοια δε με νοιαζουν.
Νομιζω εχουν και μια διαφορα 16 κιλα.Στο χωμα δεν ειναι και λιγα. Για μενα αν πας πιο πολυ χωμα το απλο. Αν εχεις σκοπο για μακρινες αποστασεις (τουρκια, βαλκανια, σταν) το wr. Εχω καβαλησει στατικα μονο το απλο. Καλοταξιδο οποιο απο τα δυο παντως, μηχαναρα..
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Το πρώτο πράγμα που με ενθουσίασε ήταν ότι ένιωθα ασφάλεια να πάω με τριψήφιους σε χώμα. Καβάλα το πρώτα, παίξε λίγο με τις ρυθμίσεις και μετά κοιτάς για ελατήρια. Οι περισσότερες εταιρείες δίνουν κιλά αναβάτη για τα ελατήρια τους εάν επιλέξεις μοντέλο.
K-Tech Suspension Front Fork Spring
K-Tech Suspension Shock Spring

πχ εδώ ktech δίνει 85Ν πίσω 6,9Ν μπροστά
ωραιος !!
Στο site της Ohlins τα πραματα ειναι λιγο μπερδεμενα η εγω δε το βρισκω,δε ξερω,
δε μπορω να βρω την αντιστοιχη φορμα που βαζεις τα κιλα σου για παραδειγμα ....
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
mallllias η ψηλή HP Corse βρίσκει κάτω στο ψαλίδι (κοντά στον λαιμό, στην ένωση). Αναφέρομαι στο World Raid μοντέλο.
Στο κανονικό μοντέλο είναι μια χαρά. Συμβαίνει λόγω ψηλότερης πίσω ανάρτησης. Εμένα άρχισε να βρίσκει/γλείφει στο ψαλίδι και την έβγαλα (σε συνδυασμό ότι την πούλησα μαζί με κάγκελα και βαλίτσες για ψηλή εξάτμιση, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία).

Στο off-the-road.de δίνει την εξής πληροφορία:

Advise for correct spring rate selection:

Rider weight always includes clothing 'ready to ride'. Additional weight due to e.g. pannier racks, pannier, topcase, softluggage should also be taken into account.
Weight on the front, such as crash bars or bash plates plays a minor role, as this weight influences mostly the rate of the front suspension.

Extra load up to 55 kg (luggage and/or passenger) can be added to each spring by adjusting the preload adjuster to max (10 mm)
  • 80 N/mm - 1 step harder than OEM - Rider weight approx. 70 - 80 kg + max. 50 kg luggage
  • 85 N/mm - 2 steps harder than OEM - Rider weight approx. 80-90 kg + max. 50 kg luggage
  • 90 N/mm - 3 steps harder than OEM - Rider weight approx. 90-100 kg + lightweight passenger and / or some light luggage
  • 95 N/mm - 4 steps harder than OEM - Rider weight more than 100 kg + passenger and / or 30 kg luggage
Επειδή θα αλλάξω κι εγώ, θα πάω σε 90άρι. Είμαι στα 115 κιλά περίπου με φουλ εξοπλισμό και μπότες.
Προσωπικά δεν θα πήγαινα σε 95άρι γιατί μετά θα σκληρήνει πολυ και θα νιώθεις "κοπάνημα" στις λακούβες.

Νομίζω αν πεις στον πωλητή ότι θες 90άρι πίσω ελατήριο και αντίστοιχο μπροστά θα σε βοηθήσει με τους κωδικούς.

Το off-the-road.de λέει τα εξής για τα μπροστινά:

Rider weight always includes clothing 'ready to ride'. Additional weight due to e.g. crash bars, changed bash plate or a larger fueltank should also be taken into account.
Weight on the rear, such as a top case, only plays a minor role, as this weight influences almost only the rate of the rear shock.
  • 6.0 N/mm - 1 step harder than OEM - Rider weight approx. 75-85 kg + luggage
  • 6.3 N/mm - 2 steps harder than OEM - Rider weight approx. 85-100 kg + luggage
  • 6.6 N/mm - 3 steps harder than OEM - Rider weight approx. 100-120 kg + luggage
  • 6.9 N/mm - 4 steps harder than OEM - Rider weight more than 120 kg + passenger / luggage
ωραιος !!
καλυτερα να παω καπως προετοιμασμένος στον πωλητη... ξες..
μη παω κ λεω, ''αχα ναι,καλο ακουγεται'' !!
το απλο θα παρω ,έληξε,ειδηκα τωρα που ειπες για την hp εξατμιση οτι βρισκει στο ψαλιδι,
το απλο αποτελει μονοδρομο,ευχαριστω για την πολυτιμη αυτη πληροφορια ....!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Επειδή έχω δει κάποια από τα βίντεο σου η απάντηση είναι απλή. Δεν χρειάζεσαι νέες αναρτήσεις. Αυτό που μάλλον θα χρειαστείς είναι ένα ελατήριο πίσω για τα κιλά σου και λίγο προφόρτιση στο μπροστινό. Με 120 βαριά 150 ευρώ καθάρισες.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ω ναι..αλλα μη φανταστεις..για λιγο,
που κ που...
Ζω σε καμπο με απειρες ,χωματινες ,φλαταδουρικες ευθειες...
Τις λατρευω!!
Καλό εξοπλισμό μόνο, και πρόσεχε!!!
Είναι πολλά τα χλμ, έστω και για.... λίγο!!!!!
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Έχω το απλό του 2020 και είμαι στα κυβικά σου (115κιλά-185 εκατοστά).
Έχω απλά το ελατήριο 95Nm της rally raid ( off-road.de). Είναι μια χαρά με τα κάγκελα πίσω της givi που έχω ( για soft case και βόλτα σε άσφαλτο με συνεπιβάτη),δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο. Το μπροστινό δεν με έχει προβληματίσει ακόμα. Ίσως κάνω μια αλλαγή σε λάδι με πιο παχύ ή ελατήρια 6.9Nm γιατί έχω τα κάγκελα μπροστά.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ω ναι..αλλα μη φανταστεις..για λιγο,
που κ που...
Ζω σε καμπο με απειρες ,χωματινες ,φλαταδουρικες ευθειες...
Τις λατρευω!!
Καλό εξοπλισμό μόνο, και πρόσεχε!!!
Είναι πολλά τα χλμ, έστω και για.... λίγο!!!!!
H αισθηση της ταχυτητας των 100+ στο χωμα με μια βαρια ονοφ μοτοσυκλετα δεν εχει καμια σχεση με την αισθηση των ιδιων χλμ στην ασφαλτο
Και ναι μεν δεν ειναι δα και κατι ιδιαιτερο για καποιους, αλλα μπορει να γινει τρομακτικη αν πχ δεις οτι ερχεται η "λαθος" στροφη πιο γρηγορα απο οτι περιμενες ή αν χρειαστεις τα φρενα ενω δεν το περιμενες

...Οι τελευταιες μου ασπρες τριχες στα μαλλια μαλλον πρεπει να εγιναν ετσι ενα πρωινο πριν καμποσα χρονια σε μια κατα τα αλλα χαλαρη βολτα
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Για την διαφορά τιμής θα σου έλεγα να πάρεις το απλό.
Ένα τεποζιτο της acerbis 23lt. στα €350.

Ειναι πλαστικό, θα κόψεις λίγο βάρος από το μεταλλικό δικό του, και θα έχεις την ίδια χωρητικότητα καυσίμου με το raid,

Και έχεις ακόμα €2000 να τα βάλεις οπου θέλεις εσύ.
Εγώ πάντως πού ρώτησα εχθές στο motomarket μου είπε για 470 . Και παράδοση μετά από μήνα και βάλε...
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Εγώ πάντως πού ρώτησα εχθές στο motomarket μου είπε για 470 . Και παράδοση μετά από μήνα και βάλε...
Ετοιμοπαράδοτο στα 400 euro με δωρεάν μεταφορικά

Μαύρο

Άσπρο
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...
Επειδή έχω το WR '22 θα σου έλεγα να πάρεις το "αναβαθμισμένο" απλό Τενερέ του 23.
Έχει ωραία led φλας, ίδια οθόνη και ABS με το world raid.
Μόνο οι αναρτήσεις και το μικρότερο ντεπόζιτο είναι η διαφορές.
...
Δηλαδή το μοντέλο του 23 έχει ABS που αφαρείται σε στάδια (μόνο πίσω;;; )
/// Β
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
H αισθηση της ταχυτητας των 100+ στο χωμα με μια βαρια ονοφ μοτοσυκλετα δεν εχει καμια σχεση με την αισθηση των ιδιων χλμ στην ασφαλτο
Και ναι μεν δεν ειναι δα και κατι ιδιαιτερο για καποιους, αλλα μπορει να γινει τρομακτικη αν πχ δεις οτι ερχεται η "λαθος" στροφη πιο γρηγορα απο οτι περιμενες ή αν χρειαστεις τα φρενα ενω δεν το περιμενες

...Οι τελευταιες μου ασπρες τριχες στα μαλλια μαλλον πρεπει να εγιναν ετσι ενα πρωινο πριν καμποσα χρονια σε μια κατα τα αλλα χαλαρη βολτα
Αυτό ακριβώς είχα πάθει και εγώ στα βουνά της Ευρυτανίας!
Είχαμε τύχει κάτι ωραίες φλαταδουρες εκεί, μας είχε συνεπάρει η ταχύτητα και η "κ@βλ@", και μια ανοικτή (ευτυχώς) στροφή ερχόταν πολύ πιο γρήγορα από τα "συνηθισμένα"!!!
Ακόμα το θυμάμαι και φοβάμαι!!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Επίσης... το να δεις ξαφνικά και πάνω στη στροφή ότι έρχεται κάτι από την αντίθετη φορά... Αν και... πρέπει να πω ότι πράγματι οι φλαταδούρες μπορούν να γίνουν τρομερά εθιστικές όταν τα χώματα είναι ωραία, όταν έχουμε διάθεση, όταν μας πιάνει η μ@λακία...

Για αυτό κάνει καλό να μοιραζόμαστε ΚΑΙ τέτοιες συζητήσεις, δεν είμαστε σε πίστες με ελεγχόμενο περιβάλλον. Εύχομαι πολλές φορές αυτές οι συζητήσεις να λειτουργούν στο υποσυνείδητο μας και να ανεβάζουν το επίπεδο συγκέντρωσης μας καθώς και τη λογική.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Δηλαδή το μοντέλο του 23 έχει ABS που αφαρείται σε στάδια (μόνο πίσω;;; )
/// Β
Ναι, το άλλαξαν στο 23 μοντέλο.
Από την ιστοσελίδα της yamaha: "ABS με 3 επίπεδα λειτουργίας και διακόπτη απενεργοποίησης "

Για τον διακόπτη το εξηγεί εδώ στο 6:20

 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δηλαδή το μοντέλο του 23 έχει ABS που αφαρείται σε στάδια (μόνο πίσω;;; )
/// Β
Ναι, και ειναι κατι χρησιμο κατα τη γνωμη μου καθως το μπροστινο ABS χωρις το πισω ειναι ενας πολυ καλος συνδυασμος και η προτιμηση μου στο χωμα.

Μπορει να πει καποιος που εχει ψαξει το 23 ποσο φασαριοζικη ειναι η αφαιρεση του ABS πισω απο τα menu?
 
Top Bottom