Tenere 700 vs Tenere world raid

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Εγώ πάντως πού ρώτησα εχθές στο motomarket μου είπε για 470 . Και παράδοση μετά από μήνα και βάλε...
Δεν ξέρω φέτος τι παίζει.

Το αγόρασα πέρυσι από Ιταλία,€360.
ήρθε και είχε μια εμφανη αλλοίωση μπροστά δεξιά.
Τους το έστειλα πίσω, δεν είχαν άλλο τότε και δεν ξανακοιτάξα.
Προφανώς οι τιμές όπως παντού εχουν ξεφύγει τον τελευταίο χρόνο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Παιδια νομιζω πως τα ελατηρια ειναι τα ιδια...
Σωστη η παρατηρηση του Srider πιστευω..
Παραυτα δε γκρινιαζω, ειμαι λιγο πριν την αγορα γιαυτο ρωταω..
Ισως καποιους βοηθησει το γεγονος πως ειμαι στα 115 κιλα 1.85 υψος
κ μαρεσει να τρεχω 120-130 σε χωματοχαλικοδρομους,αυτο μαρεσει πολυ (σε δρομους που ξερω)..
Οποτε ,εστω οτι παω για το απλο ,του 23' , το τεκ καμο συγκεκριμενα,
που ποιο πολυ για το απλο με βρισκω βασικα, (αν παω για το ρειντ,θαναι μεταχειρησμενο οχι καινουργιο)
ποιο ελατηριο να βαλω πισω κ ποια εμπρος εξαρχης ας πουμε???
γιατι εχουν κατι κωδικους που δε σκαμπαζω, δλδ για τα κιλα μου ποιος κωδικος αντιστοιχει???
δε ξερω ,ισως το εκφραζω λαθος.
Υποψιν πως το μηχανακι αν το παρω τελικα καινουργιο, θα στρωθει πρωτα ομορφα κ ωραια για τα πρωτα 1600 χιλιομετρα
κ μετα θα αρχησουν οι ''τρελες'', οπως μετα θα βαλω κ ενα τελικο της hp corse το ψιλο ομως,
δε θα το αφησω με τη μαμα εξατμιση γιατι δε μαρεσει τοσο εξω που ειναι.
Τεποζιτα,αυτονομια κ τετοια δε με νοιαζουν.
Θα χρειαστείς και ένα σκληρότερο ελατήριο πίσω.
. Εγώ που είμαι στ 105 κιλά + εξοπλισμό (τις καλές μέρες) άλλαξα σε 90nm της Rally raid (από 68 που είναι το μαμα) και μπορώ να σου πω ότι είναι η μόνη αναβαθμιση που πραγματικά χρειάζονται οι αναρτήσεις, εκτός
αν είσαι ο Paul Tares.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Μπορει να πει καποιος που εχει ψαξει το 23 ποσο φασαριοζικη ειναι η αφαιρεση του ABS πισω απο τα menu?
Είναι ακριβώς το ίδιο μενού και οθόνη με το world raid του ‘22, εκτός από το θέμα “raid”.
Επίσης λόγω του ότι λείπει το raid, έχουν αφαιρέσει και τα κουμπιά από την αριστερή πλευρά του τιμονιού/διακοπτών στο απλό 23 μοντέλο (αυτά που μηδενίζουν απόσταση και αυξάνουν/μειώνουν).

Είναι απλή διαδικασία και φαίνεται εδώ στο 1:28


 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
αρα το τενερε μια χαρα αναρτησεις εχει ,εσεις ειστε χοντροι!!
Αν ζούσαμε στον Άρη θα ζυγιζαμε σχεδόν το 1/3.
Δεν είμαστε χοντροί, είμαστε σε λάθος πλανήτη.



(κλεμμένο)

Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max




Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Advise for correct spring rate selection:

Rider weight always includes clothing 'ready to ride'. Additional weight due to e.g. pannier racks, pannier, topcase, softluggage should also be taken into account.
Weight on the front, such as crash bars or bash plates plays a minor role, as this weight influences mostly the rate of the front suspension.


Extra load up to 55 kg (luggage and/or passenger) can be added to each spring by adjusting the preload adjuster to max (10 mm)
  • 80 N/mm - 1 step harder than OEM - Rider weight approx. 70 - 80 kg + max. 50 kg luggage
  • 85 N/mm - 2 steps harder than OEM - Rider weight approx. 80-90 kg + max. 50 kg luggage
  • 90 N/mm - 3 steps harder than OEM - Rider weight approx. 90-100 kg + lightweight passenger and / or some light luggage
  • 95 N/mm - 4 steps harder than OEM - Rider weight more than 100 kg + passenger and / or 30 kg luggage

Το off-the-road.de λέει τα εξής για τα μπροστινά:

Rider weight always includes clothing 'ready to ride'. Additional weight due to e.g. crash bars, changed bash plate or a larger fueltank should also be taken into account.
Weight on the rear, such as a top case, only plays a minor role, as this weight influences almost only the rate of the rear shock.

  • 6.0 N/mm - 1 step harder than OEM - Rider weight approx. 75-85 kg + luggage
  • 6.3 N/mm - 2 steps harder than OEM - Rider weight approx. 85-100 kg + luggage
  • 6.6 N/mm - 3 steps harder than OEM - Rider weight approx. 100-120 kg + luggage
  • 6.9 N/mm - 4 steps harder than OEM - Rider weight more than 120 kg + passenger / luggage
Τα υπογραμισμένα είναι πολύ σημαντικά και δεν τα υπολογίζουν πάντα όταν αγοράζουν ελατήρια. Για παράδειγμα ποδία, χουφτες, κάγκελα μπρος πίσω είναι ένα +/- 15/20 κιλά και μπορεί να πρέπει να ανέβει κάποιος σε σκληρότητα για να δουλέυει σωστά. Να προσθέσω και εγώ ότι με ελατήρια εμπρός/πίσω οι αναρτήσεις λειτουργούν πολυ καλύτερα και προσφέρουν καλύτερο έλεγχο, ειδικα φορτωμένη. Απλά θέλουν αρκετά κλίκ για να αντισταθμίσουν την αυξημένη δύναμη των νέων ελατηρίων.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
αρα το τενερε μια χαρα αναρτησεις εχει ,εσεις ειστε χοντροι!!

Οχι και χοντροί.

Εμένα ας πούμε, μου λέει ο γιατρός ότι για τα κιλά μου έπρεπε να ειμαι 2.05 ύψος, αντί για 1.80.

Κοντοί είμαστε.:yew:
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Οχι και χοντροί.

Εμένα ας πούμε, μου λέει ο γιατρός ότι για τα κιλά μου έπρεπε να ειμαι 2.05 ύψος, αντί για 1.80.

Κοντοί είμαστε.:yew:
αρα το τενερε μια χαρα αναρτησεις εχει ,εσεις ειστε χοντροι!!
Κλαίω :pointu:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)




Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ξεκινατε και παιξτε...


ο Ζευς ειναι εχθρος...
με δειχνει βαρυκοκκαλο...:p


ενω ο Πλουτωνας ειναι φιλαρακι κολλητο:inlove::inlove::inlove:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Καναρινάκι σε έβγαλε ο Πλούτωνας :p!!!!
να θυμηθεις να με νοικιασεις για την Ανασταση...
γιατι εχω κορμι λαμπαδα και αναβω ευκολα....

:laugh::laugh::laugh:
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Τσίμπησε λίγο ακόμα.


Αν δεν ρωτήσεις, η απάντηση είναι σίγουρα "Οχι".
Έτσι όπως πάει με τις τιμές θα το πουλήσουμε και θα βγάλουμε κι όλας. Και λίγο ανέβηκε, μεγαλύτερη αύξηση περίμενα αν σκεφτούμε ότι το φετινό έχει και τα led flash και την tft οθόνη που κάπως το δικαιολογούν. Ενώ το 22 με το 21 είχε κοντά 1κ διαφορά στην τιμή χωρίς κάποια προσθήκη. Μην κάνουν καινδεύτερη ανατίμηση μέσα στον χρόνο όπως πέρυσι
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Έτσι όπως πάει με τις τιμές θα το πουλήσουμε και θα βγάλουμε κι όλας. Και λίγο ανέβηκε, μεγαλύτερη αύξηση περίμενα αν σκεφτούμε ότι το φετινό έχει και τα led flash και την tft οθόνη που κάπως το δικαιολογούν. Ενώ το 22 με το 21 είχε κοντά 1κ διαφορά στην τιμή χωρίς κάποια προσθήκη. Μην κάνουν καινδεύτερη ανατίμηση μέσα στον χρόνο όπως πέρυσι
Εγώ πάντως που το πηρα προπαραγγελία €9.990. (+κάποια έξτρα) πριν τρισιμισι χρόνια, το έχω ευχαριστηθεί ίσως περισσότερο από όλες όσες είχα, και πάλι πιάνει ευκολα €9,000. Μια χαρά αισθάνομαι για το "γουρούνι στο σακί" που πήρα τότε. (μια που το αγόρασα χωρίς καν να το έχω δει ποτέ).
Μόνο ο Γιαπωνέζος τέτοια αξία.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Εγώ πάντως που το πηρα προπαραγγελία €9.990. (+κάποια έξτρα) πριν τρισιμισι χρόνια, το έχω ευχαριστηθεί ίσως περισσότερο από όλες όσες είχα, και πάλι πιάνει ευκολα €9,000. Μια χαρά αισθάνομαι για το "γουρούνι στο σακί" που πήρα τότε. (μια που το αγόρασα χωρίς καν να το έχω δει ποτέ).
Μόνο ο Γιαπωνέζος τέτοια αξία.
Σε Τιμη χώμα το πήρες για καινουριο


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Παιδια γραφω το θεμα μου κ δω κ αιντε να δουμε!
Χθες εκανα βολτα ενα rally t7 κ απογοητευτικα απτη θεση σωματος..
Ειμαι οπως ειπα 1.85 κ αναγκαζομουν να σκηβω ελαφρως μπροστα για να φτανω το τιμονι πραμα που δε μαρεσε...
Ισως επειδη η θεση σε σχεση με το τιμονι ειναι καπως μακρυα..
Με το world raid υπαρχει διαφορα σε αυτο το θεμα??
Θελω να πω, μηπως εχει αισθητη διαφορα η θεση οδηγησης του WR???
εννοωντας ποιο κοντα στο τιμονι.
 
Top Bottom