Το ζουμι.Το μάρκετινγκ πολλοί το μίσησαν, εκτός από το ταμείο, όταν γίνεται πετυχημένα.
Το ζουμι.Το μάρκετινγκ πολλοί το μίσησαν, εκτός από το ταμείο, όταν γίνεται πετυχημένα.
Οχι, δεν είναι μονο το μαρκετινγκ. Προσωπικη μου αποψη είναι ότι το μαρκετινγκ -μαζι και η φημη της πιατσας μεσα σε αυτο- ειναι η μιση ιστορια. Η αλλη μιση ειναι το υποκειμενικο κομματι που συζηταμε , σε συνδυασμο με τις συγκυριες.Δηλαδή το ζουμί είναι ότι το 650 πούλησε λογω μάρκετινγκ και τα 1050 δεν έχουν καλό μάρκετινγκ ή στην ΚΤΜ δεν ξέρουν από μάρκετινγκ και δεν πουλάνε όσο πρέπει.
Νομίζω είναι αρκετά πιο σύνθετο το αγοραστικό κοινό και δεν είναι τόσο απλό όσο προσπαθούμε να το γραψουμε
Καποτε ηταν η καραμέλα του χρηματοδοτικου για τα gs... Να θυμίσω.
Δεν ξέρω αν την πιπιλανε ακόμα καποιοι
Εγώ καταλήγω ότι η αγορά μεγάλωσε πολύ και ο κόσμος έχει παρα πολλές επιλογές σε αυτή την κατηγορία
Αν το είχαν βγάλει πιο νωρίς... Θα είχαν άλλες πωλησεις
Άργησαν να δουν αυτή την κατηγορία και το τρένο έφυγε από το σταθμο
το τελευταιο μοδελο!!!!χαΤο ίδιο ισχύει και για το 1090
Για το Suzuki όμως πίστευα ότι θα γεμίσει ο τόπος.
Οι βεστρομαδες... Τι ψωνίζουν μετά το 650?
Αυτό θα ήταν ενδιαφέρον γκαλοπ
Εσυ που είσαι στρομμανιακ... Ξέρεις πως πήγε σε πωλήσεις στο εξωτερικό?το τελευταιο μοδελο!!!!χα
Με κίνδυνο να γινουμε παλι εδω μεσα Ναγκορνο Καραμπαχ, να τολμισω να πω οτι το 650 ΔΕΝ ηταν πολλη μοτοσυκλετα για τα λεφτα της, αλλα σιγουρα προσφερε πολλη ευχαριστηση για τα λεφτα της. Αυτο λεω εδω και δυο σελιδες. Υπαρχουν μηχανακια φτηνα κατασκευαστικα που σε κάποιους τικαρουν ολα τα κουτάκια, σε αλλους οχι. Υπάρχουν και ακριβα μηχανακια που σε κάποιους τικαρουν τα κουτάκια, σε άλλους οχι.To 650 ξέσκισε ταμεία γιατί ήταν πολλή μοτοσικλέτα για τα λεφτά της. Και πλυντήριο από πάντα, αλλά ήταν ΠΟΛΥ πλυντήριο για 7000 ευρώ, ενώ το GS είχε τα διπλά και κάτι ακόμα. Την εποχή που έδιναν 2500 κομμάτια 650 τον χρόνο λεφτά υπήρχαν.
Η οικονομική τάξη στην οποία απευθύνεται το GS δεν επηρεάζεται από κρίση (πολύ). Του Vstrom ναι.
Συμφωνώ... Γιατί δεν γίνεται το ίδιο με το 1050?Με κίνδυνο να γινουμε παλι εδω μεσα Ναγκορνο Καραμπαχ, να τολμισω να πω οτι το 650 ΔΕΝ ηταν πολλη μοτοσυκλετα για τα λεφτα της, αλλα σιγουρα προσφερε πολλη ευχαριστηση για τα λεφτα της. Αυτο λεω εδω και δυο σελιδες. Υπαρχουν μηχανακια φτηνα κατασκευαστικα που σε κάποιους τικαρουν ολα τα κουτάκια, σε αλλους οχι. Υπάρχουν και ακριβα μηχανακια που σε κάποιους τικαρουν τα κουτάκια, σε άλλους οχι.
Εγω το 2007 τοσα ειχα, τοσα εφτανα, αυτο μου άρεσε, το πηρα και το καταευχαριστηθηκα. Μοτερακι ομορφο, δυνατο για τη δουλεια που το θες, εμφανιση καλη, δυνατοτητα φορτωματος εφάμιλλης Ντατσουν. Απο εκει και περα αναρτησεις σωβρακεξ αν το πιεζες ή το φορτωνες ενω απο πλαισιο ηταν ντουκι. Φρένα μετρια. Σελα ανετη για ταξιδια. Ηξερα οτι εδωσα 7500 για να εχω μετριο μηχανακι που ομως μου τικαρε τα κουτακια. Ξερω επισης οτι πολλοι ηθελαν GS τοτε αλλα πηγαν στο 650 γιατι δεν εβγαιναν τα κουκιά. Πηραν ενα κατα τα αλλα καλο μηχανακι, αν ειχες γνωση του τι πληρωνες και τι έπαιρνες.
Ουτε τοτε ειχε πουλήσει το 1000 παντως. Ξαναλεω, εμενα και εσενα μας φαινεται κουκλι, στους αλλους μπορει το "ρε φιλε τον ντοναλντ ντακ θα παρεις?" να παίζει μεγαλυτερο ρολο.Συμφωνώ... Γιατί δεν γίνεται το ίδιο με το 1050?
Το οποίο όπως και να το κάνουμε είναι καλύτερο αυτή την στιγμή, από την εμφάνιση τότε του 650?
Ξαναλεω.. Ότι υπαρχουν άπειρες επιλογές πλέον και άργησαν να το βγάλουν, όπως άργησε να βγει το Africa κλπ κλπ
Ε ναι...Αυτο ομως το νστρομ θα το επερνα
V-Strom 1000 Goes Full Bore Off-Road With New Upgrade Kit - ADV Pulse
We don’t think that anyone ever confused a V-Strom 1000 for a desert racer – until now. Hailing from Germany, Hessler Motorsports focuses completely on Suzuki dual-sport/ADV machines. Their online shop offers products for the full range of Yellow bikes from small DRs to the V-Strom 1000, with...www.advpulse.com
Suzuki V-Strom 1000 Rally – Δοκιμάστηκε στην Ελλάδα! - BIKEIT!
Η πληροφορία που έφτασε στα γραφεία μας είναι σαφής: υπάρχει ένα V-Strom 1000 στημένο για χώμα και μόλις πέρασε από την Ελλάδα δοκιμαζόμενο στο Hellas Rally!www.bikeit.gr