Test Ride - Είναι Δυνατό, είναι Γρήγορο, είναι Εύκολο... είναι το V-STROM 1050 XT

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δηλαδή το ζουμί είναι ότι το 650 πούλησε λογω μάρκετινγκ και τα 1050 δεν έχουν καλό μάρκετινγκ ή στην ΚΤΜ δεν ξέρουν από μάρκετινγκ και δεν πουλάνε όσο πρέπει.
Νομίζω είναι αρκετά πιο σύνθετο το αγοραστικό κοινό και δεν είναι τόσο απλό όσο προσπαθούμε να το γραψουμε
Καποτε ηταν η καραμέλα του χρηματοδοτικου για τα gs... Να θυμίσω.
Δεν ξέρω αν την πιπιλανε ακόμα καποιοι

Εγώ καταλήγω ότι η αγορά μεγάλωσε πολύ και ο κόσμος έχει παρα πολλές επιλογές σε αυτή την κατηγορία
Αν το είχαν βγάλει πιο νωρίς... Θα είχαν άλλες πωλησεις
Άργησαν να δουν αυτή την κατηγορία και το τρένο έφυγε από το σταθμο
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To 650 ξέσκισε ταμεία γιατί ήταν πολλή μοτοσικλέτα για τα λεφτά της. Και πλυντήριο από πάντα, αλλά ήταν ΠΟΛΥ πλυντήριο για 7000 ευρώ, ενώ το GS είχε τα διπλά και κάτι ακόμα. Την εποχή που έδιναν 2500 κομμάτια 650 τον χρόνο λεφτά υπήρχαν.

Η οικονομική τάξη στην οποία απευθύνεται το GS δεν επηρεάζεται από κρίση (πολύ). Του Vstrom ναι.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δηλαδή το ζουμί είναι ότι το 650 πούλησε λογω μάρκετινγκ και τα 1050 δεν έχουν καλό μάρκετινγκ ή στην ΚΤΜ δεν ξέρουν από μάρκετινγκ και δεν πουλάνε όσο πρέπει.
Νομίζω είναι αρκετά πιο σύνθετο το αγοραστικό κοινό και δεν είναι τόσο απλό όσο προσπαθούμε να το γραψουμε
Καποτε ηταν η καραμέλα του χρηματοδοτικου για τα gs... Να θυμίσω.
Δεν ξέρω αν την πιπιλανε ακόμα καποιοι

Εγώ καταλήγω ότι η αγορά μεγάλωσε πολύ και ο κόσμος έχει παρα πολλές επιλογές σε αυτή την κατηγορία
Αν το είχαν βγάλει πιο νωρίς... Θα είχαν άλλες πωλησεις
Άργησαν να δουν αυτή την κατηγορία και το τρένο έφυγε από το σταθμο
Οχι, δεν είναι μονο το μαρκετινγκ. Προσωπικη μου αποψη είναι ότι το μαρκετινγκ -μαζι και η φημη της πιατσας μεσα σε αυτο- ειναι η μιση ιστορια. Η αλλη μιση ειναι το υποκειμενικο κομματι που συζηταμε , σε συνδυασμο με τις συγκυριες.

Γιατι δεν πουλησε το 1050, μονο εικασίες μπορουμε να κανουμε. Μηπως επειδη παιζουν και τα φθηνότερα 650/Tracer 700? Μηπως επειδή εκατσε σε ασχημη συγκυρία το λανσαρισμα του? Μηπως δεν αρεσουν τα μουτρα του? Μήπως επειδη οσοι έχουν ηδη DL1000 δεν βρίσκουν λογο να πανε σε αυτο? Who knows...
 

MARKOS-V

Μέλος
Όνομα
MARKOS
Μοτό
V STROM 650 L9
Το ίδιο ισχύει και για το 1090

Για το Suzuki όμως πίστευα ότι θα γεμίσει ο τόπος.
Οι βεστρομαδες... Τι ψωνίζουν μετά το 650?
Αυτό θα ήταν ενδιαφέρον γκαλοπ
το τελευταιο μοδελο!!!!χα
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ πιστεύω ότι θα πουλήσει το V-Strom 1050. Η επίσημη του παρουσίαση έπεσε ακριβώς μέσα στο πρώτο lockdown και όλη η χρονιά 2020 κύλησε περίεργα και όχι μόνο για τη Suzuki. Υπάρχει κάποιο που πούλησε τα αναμενόμενα; Ούτε το Tenere 700 δε πούλησε όσο θα ήθελε η Yamaha. Έχει δίκιο ο Κώστας, η αγορά μεγάλωσε σε μια κακή συγκυριακά στιγμή.

Εν ολίγοις, ας ισορροπήσει η αγορά (αν ισορροπήσει) και θα δούμε. Όταν αρχίσουν να πουλάνε όλες οι εταιρείες πιστεύω ότι και το V-Strom θα έχει καλές πωλήσεις.

Δεν συμφωνώ και με το amyroukai ως προς την αίσθηση που μεταδίδει, ότι δεν έχει συναίσθημα δηλαδή το V-Strom. Εδώ να τονίσω -για να μη ερμηνευτώ λάθος- πως είναι η προσωπική μου άποψη αλλά έχω διαβάσει αρκετούς που το έβαλαν στις επιλογές τους και όχι ως μια άχρωμη επιλογή. Ένα από τα ζητούμενα -στη χώρα μας τουλάχιστον- ήταν και είναι το πόσο μηχανή παίρνει κανείς σε σχέση με τα χρήματα που δίνει.

Επίσης νομίζω πως είναι λάθος να συγκρίνουμε την αγορά μιας καινούριας με αυτή μιας μεταχειρισμένης. Τι θα συμβεί όταν θα συγκρίνουμε 2 χρόνια μετά τις ίδιες μηχανές ως μεταχειρισμένες; Και εδώ αν το καλοσκεφτείς μπαίνει πάλι το θέμα μιας φιλοσοφίας στις επιλογές μας. Άλλος αγοράζει με το σκεπτικό της μεταπώλησης πριν αγοράσει... ούτε συναισθήματα ούτε τίποτα, τη δουλειά του να κάνει και τέλος παράστασης.

Αυτό που λέει ο gsmaniac για το GS περί καραμέλας χρηματοδοτικού... συμφωνώ, κάποτε το έγραψα και εγώ και έπεσαν να με φάνε. Ποτέ δε πίστεψα ότι πουλάει λόγω του χρηματοδοτικού. Είναι ένα μικρό συν αλλά αν δεν μπει στις επιλογές σου... ούτε καν. Το GS πουλούσε και πουλάει γιατί είναι αυτό που είναι. Πολύ από τους σημερινούς συνομιλητές δεν υπήρχαν τότε. Από τότε όλοι μας αποκτήσαμε περισσότερες γνώσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To 650 ξέσκισε ταμεία γιατί ήταν πολλή μοτοσικλέτα για τα λεφτά της. Και πλυντήριο από πάντα, αλλά ήταν ΠΟΛΥ πλυντήριο για 7000 ευρώ, ενώ το GS είχε τα διπλά και κάτι ακόμα. Την εποχή που έδιναν 2500 κομμάτια 650 τον χρόνο λεφτά υπήρχαν.

Η οικονομική τάξη στην οποία απευθύνεται το GS δεν επηρεάζεται από κρίση (πολύ). Του Vstrom ναι.
Με κίνδυνο να γινουμε παλι εδω μεσα Ναγκορνο Καραμπαχ, να τολμισω να πω οτι το 650 ΔΕΝ ηταν πολλη μοτοσυκλετα για τα λεφτα της, αλλα σιγουρα προσφερε πολλη ευχαριστηση για τα λεφτα της. Αυτο λεω εδω και δυο σελιδες. Υπαρχουν μηχανακια φτηνα κατασκευαστικα που σε κάποιους τικαρουν ολα τα κουτάκια, σε αλλους οχι. Υπάρχουν και ακριβα μηχανακια που σε κάποιους τικαρουν τα κουτάκια, σε άλλους οχι.

Εγω το 2007 τοσα ειχα, τοσα εφτανα, αυτο μου άρεσε, το πηρα και το καταευχαριστηθηκα. Μοτερακι ομορφο, δυνατο για τη δουλεια που το θες, εμφανιση καλη, δυνατοτητα φορτωματος εφάμιλλης Ντατσουν. Απο εκει και περα αναρτησεις σωβρακεξ αν το πιεζες ή το φορτωνες ενω απο πλαισιο ηταν ντουκι. Φρένα μετρια. Σελα ανετη για ταξιδια. Ηξερα οτι εδωσα 7500 για να εχω μετριο μηχανακι που ομως μου τικαρε τα κουτακια. Ξερω επισης οτι πολλοι ηθελαν GS τοτε αλλα πηγαν στο 650 γιατι δεν εβγαιναν τα κουκιά. Πηραν ενα κατα τα αλλα καλο μηχανακι, αν ειχες γνωση του τι πληρωνες και τι έπαιρνες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στέφανε όταν το καβαλήσεις θα διασκεδάσεις μιά χαρά. Το θέμα είναι σε "ψήνει" να πας ταμείο;

Το Τ700 δεν έχει πουλήσει γιατί δεν έχει προλάβει να φτιάξει αρκετά η Yamaha, κανείς άλλος λόγος. Το Τ700 είναι sold out από την πρώτη ημέρα. Το Τ700 δεν θα το πιάνεις στο στόμα σου όταν μιλάς για πλυντήρια. (πρέπει να βρω κάτι ακόμα με το χάσταγκ Τ700 για να πιάσουμε το quota των τεσσάρων επαναλήψεων ανά πόστ :p )


Και δεν μιλάμε για ιδιοκτήτες Vstrom γιατί θα γίνουμε όντως εμπόλεμη ζώνη. Το πιο entitled κοινό της σύγχρονης ιστορίας, σε τέτοιους αριθμούς. Τα "αν" στο κλείσιμο Κώστα, αχ.
 
Reactions: STF

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Με κίνδυνο να γινουμε παλι εδω μεσα Ναγκορνο Καραμπαχ, να τολμισω να πω οτι το 650 ΔΕΝ ηταν πολλη μοτοσυκλετα για τα λεφτα της, αλλα σιγουρα προσφερε πολλη ευχαριστηση για τα λεφτα της. Αυτο λεω εδω και δυο σελιδες. Υπαρχουν μηχανακια φτηνα κατασκευαστικα που σε κάποιους τικαρουν ολα τα κουτάκια, σε αλλους οχι. Υπάρχουν και ακριβα μηχανακια που σε κάποιους τικαρουν τα κουτάκια, σε άλλους οχι.

Εγω το 2007 τοσα ειχα, τοσα εφτανα, αυτο μου άρεσε, το πηρα και το καταευχαριστηθηκα. Μοτερακι ομορφο, δυνατο για τη δουλεια που το θες, εμφανιση καλη, δυνατοτητα φορτωματος εφάμιλλης Ντατσουν. Απο εκει και περα αναρτησεις σωβρακεξ αν το πιεζες ή το φορτωνες ενω απο πλαισιο ηταν ντουκι. Φρένα μετρια. Σελα ανετη για ταξιδια. Ηξερα οτι εδωσα 7500 για να εχω μετριο μηχανακι που ομως μου τικαρε τα κουτακια. Ξερω επισης οτι πολλοι ηθελαν GS τοτε αλλα πηγαν στο 650 γιατι δεν εβγαιναν τα κουκιά. Πηραν ενα κατα τα αλλα καλο μηχανακι, αν ειχες γνωση του τι πληρωνες και τι έπαιρνες.
Συμφωνώ... Γιατί δεν γίνεται το ίδιο με το 1050?
Το οποίο όπως και να το κάνουμε είναι καλύτερο αυτή την στιγμή, από την εμφάνιση τότε του 650?

Ξαναλεω.. Ότι υπαρχουν άπειρες επιλογές πλέον και άργησαν να το βγάλουν, όπως άργησε να βγει το Africa κλπ κλπ
 
Reactions: STF

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τα 2017+ vstrom 650 ειναι πολυ καλα μηχανακια παντως και σε πολυ καλη τιμη.
Στη ελλαδα, χωρα θερμοκεφαλων αναβατων η μουρη και τα αλογα μετρανε (κι εγω τετοιος ειμαι που τα λεω και παρ ολο που τα λεω, vstrom δε νομιζω να παρω πριν τα 65).
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Συμφωνώ... Γιατί δεν γίνεται το ίδιο με το 1050?
Το οποίο όπως και να το κάνουμε είναι καλύτερο αυτή την στιγμή, από την εμφάνιση τότε του 650?

Ξαναλεω.. Ότι υπαρχουν άπειρες επιλογές πλέον και άργησαν να το βγάλουν, όπως άργησε να βγει το Africa κλπ κλπ
Ουτε τοτε ειχε πουλήσει το 1000 παντως. Ξαναλεω, εμενα και εσενα μας φαινεται κουκλι, στους αλλους μπορει το "ρε φιλε τον ντοναλντ ντακ θα παρεις?" να παίζει μεγαλυτερο ρολο.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αυτο ομως το νστρομ θα το επερνα ;)

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το αστείο (πλέον) είναι ότι το παίρνεις φουλ Χέσλερ και σου μένει πολύ υπόλοιπο πριν φτάσεις λεφτά άλλων με 21/18.
Από εμένα περνάει στην επόμενη φάση αλλά θα το προτιμούσα στο εξίσου παραδοσιακό κόκκινο με κάποιο κιτ από το 800 Ντακαρίσιο μάλμπορο αυτοκόλλητα.
 
Reactions: STF

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αυτο ομως το νστρομ θα το επερνα ;)

Ε ναι...
Το γράφει και στις πληροφορίες... ;)
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Δεν θυμάμαι πού είχα διαβάσει την μετατροπή ενός 1050 από έναν Ευρωπαίο... είχε αγοράσει το απλό 12.000+ € τού έφτιαξε δύο τροχούς από την αρχή 21-18 μαζί με κάποια περιφερειακά όπου όλα μαζί του είχε πάει 16.000+€ ... Καί είχε δύο διαφορετικές μοτοσυκλέτες...
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Δλδ,τοτε, ηταν πιο φτηνο το vstrom απο τα σημερινα 500ρια κινεζικα?
 
Top Bottom