Test Ride - Είναι Δυνατό, είναι Γρήγορο, είναι Εύκολο... είναι το V-STROM 1050 XT

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατί 2 950 =1 xt1050 .
Πάλι καλά που δεν βάλαν και τίποτα βαραντερο να μην μείνει τρίχα ούτε στο μουσι
Το 'χα στο μυαλό μου αλλά θα γέμιζε το car.gr από αγγελίες ΚΤΜ. Θα το 'χα κρίμα στο λαιμό μου.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ΑαααΑχ βρε Σατανά!
Με έπιασες απροετοίμαστο καθώς το είχα σοβαρέψει και δε ξέρω τι να σου απαντήσω! Εν τω μεταξύ σκέφτομαι να γράψω κάτι έξυπνο αλλά δε κουμπώνει πουθενά, γιατί με το διάολο που έχεις αγοράσει έχεις ασυλία σε κάθε ατάκα...

Όπως έγραφε και μια ψυχή τις προάλλες, στόχος μου δε θα είναι τα BMW, ούτε οι τριζάτες Αυστριακές αλλά οι Harle-ούδες που και βυζαρούδες είναι και γιομάτες αγριάδα





:D :roflmao:

:friendship:
Λοιπόν τώρα που γυμανστήκαμε για να σηκώνουμε τα μεκανάκια πιο άνετα, να σου απαντήσω και σοβαρά.

Δεν είμαι θρησκευόμενος κατά καμία έννοια. Αλλά δεν μπορώ παρά να είμαι ευγνώμων στην όποια ανώτερη ψευδαίσθηση έχουμε δημιουργήσει για να δικαιολογούμε τα πράγματα που συμβαίνουν στο μυαλό μας για την απόκτηση του πιο άχρηστου ADV μηχανακίου στον πλανήτη.

Επίσης σκεφτόμουν ότι μέχρι τώρα κρατάω τα μηχανάκια μέχρι να μου τα διαλύσουν κ****γεροι ή να διαλυθούν από την χρήση, οπότε το Vstrom θα ήταν "σωστό" ταίρι. Εξίσου σωστό από άλλη άποψη (άχρηστο αλλά εν δυνάμει "ερωτικό") είναι το 950 που έχουν ΓΑ-ΜΗ-ΘΕΙ να κολλάνε σε κάθε νήμα οι σιχαμένες πορτοκαλί κάμπιες του φόρουμ και θα έπρεπε να βρω να οδηγήσω ένα με σκοπό τον γάμο αφού "δεν το δίνεις" και ΟΚ, τα μηχανάκια μου επειδή τα έχω χιλιομυριοψειρίσει πριν τα πάρω σε σκέψη δύσκολα με φαντάζομαι χωρίς αυτά.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Σήμερα έκανα το 1050 xt μια βόλτα μιας και έκανε τουρ η Σουζούκι κάποια μηχανάκια από την Πάτρα για τέστ ραιντ.
Έκανα αυτό και το 650 το οποίο έχω οδηγήσει ξανά.
Δεν υπάρχει σύγκριση του μικρού με το μεγάλο σε φρένα σε αναρτήσεις σε αίσθηση κλπ,η οθόνη είναι λίγο μάπα, δηλαδή προτιμώ τα όργανα του παλιού κι ας μην έχουν οθόνη,κλαιν.
Γκάζι κάμποσο, γεμάτο παντού, παραφωνία επίσης οι χούφτες που είναι σαν φλούδες από πλαστικό.
Εντάξει θετικά κι αρνητικά έχουν όλα τα μηχανάκια, ανάλογα και τις ανάγκες και τα γούστα του καθενός.
Όμως κάτι που μου προξένησε προβληματισμό, μάλιστα το είπα και σε φίλο που το πήρε στο επόμενο γκρούπ να το τσεκαρει και αυτός,ήταν πως σε κάμποσα χλμ ,το μπροστινό κουναγε.
Πολύ.
Μου το έκανε δύο φορές.
Η πρώτη σε δεξιά παρατεταμένη με 120-130 περίπου στο κοντέρ (δεν κοίταζα εκείνη τη στιγμή) είχε μια ταλάντωση που με έκανε να ελαττώσω ταχύτητα.
Είναι η στροφή περνώντας την γέφυρα Ρίου Αντιρρίου και στρίβοντας δεξιά προς Πάτρα αν κάποιος έχει εικόνα,στην οποία μπορείς να μπεις με πολλά.
Και η δεύτερη είναι στην επόμενη ευθεία όπου ανοίξαμε λίγο μέχρι 160+ που κοίταξα κοντέρ και κουναγε πάλι το τιμόνι πολύ.
Σε σημείο που φοβήθηκα μην γίνει τανκσλαπινγκ και έκοψα πάλι.
Ελπίζω και πιστεύω πως είναι θέμα ρύθμισης της εμπρός ανάρτησης αλλά ήταν πολύ έντονο.
Ο φίλος που ανέφερα παραπάνω το είδε σε άλλο σημείο της διαδρομής με 130-140 σε ευθεία.
Δεν ξέρω αν κάποιος κάτοχος (αλήθεια έχουμε κανέναν εδώ; ) Η κάποιος που το έχει βολταρει, έχει εντοπίσει κάτι αντίστοιχο.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Το μπροστινό λαστιχακι έχει θέμα .
Μάλλον επειδή το έχω ξανακουσει κι από άλλους ,πρόκειται για ελαττωματική παρτιδα
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Το μπροστινό λαστιχακι έχει θέμα .
Μάλλον επειδή το έχω ξανακουσει κι από άλλους ,πρόκειται για ελαττωματική παρτιδα
Να σου πω την αλήθεια επειδή έγινε λίγο μπαμ μπαμ το τέστ , είμασταν τα δύο τελευταία γκρούπ και μετά φόρτωσαν τα μηχανάκια στο φορτηγό,δεν είχαμε πολύ χρόνο να τα χαζεψουμε, πάντως είχε 11500 χλμ περίπου το μηχανάκι.
Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει τόσο έντονη "πλεύση" από λάστιχο.
Πολυ πιθανόν.
Αλλά ήταν too much, γινόταν επικίνδυνο.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Να σου πω την αλήθεια επειδή έγινε λίγο μπαμ μπαμ το τέστ , είμασταν τα δύο τελευταία γκρούπ και μετά φόρτωσαν τα μηχανάκια στο φορτηγό,δεν είχαμε πολύ χρόνο να τα χαζεψουμε, πάντως είχε 11500 χλμ περίπου το μηχανάκι.
Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει τόσο έντονη "πλεύση" από λάστιχο.
Πολυ πιθανόν.
Αλλά ήταν too much, γινόταν επικίνδυνο.
Ρουλεμάν λαιμού?
Ρουλεμάν τροχών?
Τόσο νωρίς?
Κι εγώ στο λάστιχο εστιάζω.
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Πιθανόν αυτό να είναι και δημοσιογράφικο και από mega test και δεν έχει προλάβει να μπει για σέρβις, λέω εγώ τώρα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Περισσότερο με ρύθμιση της πίσω ανάρτησης μου φέρνει παρά μπροστινής. Πάντως εγώ μέχρι τα 160 ήμουν άψογα, δεν είχα θέματα σταθερότητας και γενικά δεν είχα θέματα στο πως "άκουγε" γενικά η μηχανή σε χαμηλές και υψηλές ταχύτητες. Κάποιος Yoytuber ο οποίος έχει μια περίεργη κριτική η οποία άγγιζε τα όρια της εμπάθειας έλεγε πως η μηχανή παρουσιάζει έλλειψη σταθερότητας στην αστική οδήγηση με ταχύτητες κάτω των 50 χλμ... ότι το μηχανάκι ζορίζεται να πάει ευθεία σε χαμηλές ταχύτητες... αστεία πράγματα.

Για μένα παραμένει η καλύτερη πρόταση της κατηγορίας αν κάποιος βάλει στην εξίσωση το οικονομικό, όλα τα υπόλοιπα στα 1000+cc ξεκινάνε από τις 18.000 και το ΧΤ έχει ήδη φορεμένα κάποια εξτραδάκια που θα κληθείς να πληρώσεις έξτρα σε άλλες εταιρείες. Μιλάω πάντα όταν το ζητούμενο είναι Value for Money.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγώ το έκανα τεστ πριν περιπου δυο μήνες. Το μπροστινό με ξενησε σε εγκάρσιες ανωμαλίες. Δυο φορες δε τη μια στη παραλιακη με τρομαξε λίγο.
Όσο παντως είχα αγαπήσει το 1000 του 18 τόσο με ξενέρωσε το 1050.αν εξαιρέσω τα φρένα του, το μηχανάκι απλά δεν μ άρεσε και κρίμα γιατί εμφανισιακά μ αρέσει
 
Top Bottom