Test Ride - Είναι Δυνατό, είναι Γρήγορο, είναι Εύκολο... είναι το V-STROM 1050 XT

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πρόκειται για μοτοσυκλέτα που θα σκεφτούν σοβαρά οι αναβάτες που δεν δίνουν προτεραιότητα στην αιχμή της τεχνολογίας. Το γεγονός ότι συνεχίζει με έναν κινητήρα 23-24 ετών και με κάποιες ελλείψεις που δεν προσφέρονται ούτε στον προαιρετικό εξοπλισμό εν έτη 2020-2021 δείχνει μια σαφή διαφοροποίηση στη στόχευση του κοινού.
Από την άλλη δε μπορώ να μην πω πως αυτό είναι κάτι που μου αρέσει. Πολλές φορές αναπολώ παλιές μοτοσυκλέτες που θα ήθελα να υπάρχουν ή να τις είχα ολοκαίνουριες σήμερα όπως ήταν τότε. Το V-Strom είναι μια τέτοια μοτοσυκλέτα φρεσκαρισμένη εμφανισιακά. Παραμένει όμως και μια καλοστημένη μοτοσυκλέτα που συνεχίζει να προσφέρει χαμόγελα όταν στρίβεις, τη στιγμή δηλαδή που οδηγείς αντί να πατάς κουμπάκια και να χαζεύεις όμορφα χρώματα στην οθόνη. Συνεχίζει δηλαδή να έχει μια αξία η συμμετοχή σου στην οδήγηση. Επίσης έχει έναν όμορφο ήχο που φαντάζομαι μπορεί να γίνει ακόμη πιο απολαυστικός αν του φορέσεις τη Yoshimura.
Επίσης... μου άρεσε που επέλεξε να αλλάξει άλλα πράγματα στην απόδοση του κινητήρα παρά να ανεβάσει 100 κυβικά και 5 άλογα προκειμένου να περάσει τις προδιαγραφές του euro 5 (το ίδιο -ευτυχώς- έκανε και στη νέα Hayabusa). H διαρκείς μικρό-βελτιώσεις ενός ήδη πετυχημένου κινητήρα δε με κάνουν να νιώθω μειονεκτικά, αντιθέτως θα έλεγα πως είναι αυτό που θέλω. Φαίνεται πως το ζύγισμα της μοτοσυκλέτας και οι αναρτήσεις έχουν βελτιωθεί επίσης. Τέλος η αίσθηση του συμπλέκτη της...

Τώρα γιατί τα γράφω όλα αυτά; Γιατί είδα ένα χθες στο δρόμο και μου άρεσε πολύ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Οταν τα KTM που έπαιζαν κατω απο τα 20 καφετια παιζουν πανω απο τα 22.000 και το Vstrom ειναι στα 14.500...o μόνος λόγος να πάρω το KTM είναι να εχει κανενα συστημα αυτοματο που να σβηνει και τις κλήσεις. μιλαμε για 8.000 διαφορά που ανετα παίρνεις δευτερο μηχανακι...Τουκατι και Πε εν φε εξισου απλησιαστα...και η Χονδα προς τα εκει πηγαίνει. Ας μεινει και κανενα μοτοσακο χωρίς ρανδαρ...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
...επίσης έχει και έτοιμα κουμπωμένα κάγκελα και διπλό σταντ. Αν πάρεις και δώρο τις πλαστικές βαλίτσες τις κουμπώνεις όπως είναι στις υπάρχουσες αναμονές και έφυγες!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Οταν τα KTM που έπαιζαν κατω απο τα 20 καφετια παιζουν πανω απο τα 22.000 και το Vstrom ειναι στα 14.500...o μόνος λόγος να πάρω το KTM είναι να εχει κανενα συστημα αυτοματο που να σβηνει και τις κλήσεις. μιλαμε για 8.000 διαφορά που ανετα παίρνεις δευτερο μηχανακι...Τουκατι και Πε εν φε εξισου απλησιαστα...και η Χονδα προς τα εκει πηγαίνει. Ας μεινει και κανενα μοτοσακο χωρίς ρανδαρ...
Πραγματικά, οι τιμές πλέον έχουν ξεφύγει....
Έτσι, για πλάκα, έκανα ένα χρηματοδοτικό πλάνο για το multistrada v4 και με 8000€ προκαταβολή ( ας πούμε δηλαδή η αξία της πώλησης του tracer + κάτι ακόμα), έβγαινε αλλά 370+€ για 6 χρόνια! Πολλά λεφτά. Αλλά 2 Tracer...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Παίδες, ο κύριος όγκος αγοραστικου κοινού που στοχεύει η κάθε εταιρία δεν είναι στην ψαροκωσταινα.
Το μέγεθος του κόστους ειναι εντελώς υποκειμενικο.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Οταν τα KTM που έπαιζαν κατω απο τα 20 καφετια παιζουν πανω απο τα 22.000 και το Vstrom ειναι στα 14.500...o μόνος λόγος να πάρω το KTM είναι να εχει κανενα συστημα αυτοματο που να σβηνει και τις κλήσεις. μιλαμε για 8.000 διαφορά που ανετα παίρνεις δευτερο μηχανακι...Τουκατι και Πε εν φε εξισου απλησιαστα...και η Χονδα προς τα εκει πηγαίνει. Ας μεινει και κανενα μοτοσακο χωρίς ρανδαρ...

Ας πνίξουμε τον πόνο μας με ένα μουσικό διάλειμμα...

(Και γαμώ τα ρούχα :ha)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Παίδες, ο κύριος όγκος αγοραστικου κοινού που στοχεύει η κάθε εταιρία δεν είναι στην ψαροκωσταινα.
Το μέγεθος του κόστους ειναι εντελώς υποκειμενικο.

Καλα, ανεξαρτητως αγοραστικου κοινου, οι τιμες για τις ναυαρχιδες αντικειμενικα εχουν διπλασιαστει, ενω η αγοραστικη δυναμη εχει πεσει παντου, παγκοσμιως. Οι εταιρειες εχουν απλα αλλο μοντελο πωλησεων πλεον, και δεν στοχευουν στον ''μηχανοβιο'' που θα βαλει στοχο να παρει το μηχανακι που γουσταρει, αλλα το μπαρμπαδι με την κριση μεσης ηλικιας που θα μπει στην αντιπροσωπια και θα φορτωσει 3 μηχανακια πριν φυγει, μαζι με τον μισο καταλογο ενδυσης και αξεσουαρ της Κατουρατεκ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παίδες, ο κύριος όγκος αγοραστικου κοινού που στοχεύει η κάθε εταιρία δεν είναι στην ψαροκωσταινα.
Το μέγεθος του κόστους ειναι εντελώς υποκειμενικο.
Σωστό Γιάννη, αλλά...
Έχω γράψει πολλές φορές -και περίπου αυτό περιγράφω στο πρώτο σχόλιο της ημέρας στο παρόν θέμα- ότι κάποια πράγματα είναι και θέμα φιλοσοφίας αγοραστικού κοινού. Είναι με τη αισθάνεσαι άνετα, με τη αισθάνεσαι καλά, ποια είναι η πραγματικότητα της καθημερινότητας σου...
Άλλος ενθουσιάζεται και αγοράζει μια μοτοσυκλέτα της οποίας δεν έχει ανάγκη ούτε τα 5/10 των ικανοτήτων της. Άλλος θα μπορούσε να κάνει πολύ περισσότερα πράγματα από αυτά που του προσφέρει η μοτοσυκλέτα του αλλά η τσέπη του δεν αντέχει. Άλλος μπορεί αλλά απλά δε θέλει.

Από την άλλη βλέπουμε πως μια μοτοσυκλέτα σαν την V-Strom δεν φτιάχτηκε μόνο για την Ελληνική αγορά (φαντάζομαι εκεί το πήγαινες με το ψαροκώσταινα). Θα μου πεις 14500€ είναι λίγα. Ξεκάθαρα όχι, είναι πολλά χρήματα. Όμως είναι τα λιγότερα που μπορείς πλέον να δώσεις για μια καινούρια μοτοσυκλέτα σε αυτή τη κατηγορία. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τον Έλληνα, ισχύει και για τον Γερμανό και για τον Σουηδό. Δεν έχει πάντα σημασία η αγοραστική δύναμη, πολλές φορές έχει σημασία η φιλοσοφία. Μια ματιά στο mobile.de και βλέπει κανείς πόσες μοτοσυκλέτες 10ετίας και 20ετίας κυκλοφορούν και στη Γερμανία. Ο ένας θέλει να τις αλλάζει κάθε 2-3 χρόνια ο άλλος θεωρεί αδιανόητο να δίνει τόσα χρήματα για ένα μέσο ψυχαγωγίας (γιατί εκεί τέτοιο πράγμα είναι η μοτοσυκλέτα), δεν έχει το ίδιο εύρος χρήσης σε σχέση με μια ηλιόλουστη χώρα όπως είναι η Ελλάδα.

Έπειτα κρίνω και από τον εαυτό μου. Πέρα από τις πλάκες και τα πειράγματα που κάνουμε πολλές φορές οι περισσότεροι από εμάς αναμεταξύ μας, δεν έχω πρόβλημα με καμία μοτοσυκλετιστική εταιρεία. Δεν υπάρχει εταιρεία που να αντιπαθώ. Μην έχοντας όμως τη δυνατότητα να αλλάζω συχνά μοτοσυκλέτες οι επιλογές μου καθορίζονται από τη φιλοσοφία που έχω αναπτύξει κατά τη διάρκεια του μοτοσυκλετιστικού μου βίου. Όταν σκέφτομαι σε βάθος 5ετίας ή ακόμη περισσότερο σε βάθος 10ετίας αισθάνομαι πιο ασφαλής με μια Ιαπωνικής προέλευσης μοτό. Αντιλαμβάνομαι ότι αυτό μπορεί να είναι μια ψευδεπίγραφη εντύπωση αλλά τη στιγμή που πρέπει να πάω ταμείο έχει ισχυρή επιρροή. Αν μιλήσουμε για Yamaha, εκεί πλέον είναι σαν οικογένεια για μένα (προχθές χρειάστηκα μια περίεργη βίδα για τη πίσω ανάρτηση και μου την έφεραν μέσα σε 3 μέρες από Ολλανδία και δε πλήρωσα φράγκο, ούτε μεταφορικά ούτε την ίδια τη βίδα). Αυτό λοιπόν λειαίνει την αποφασιστικότητα μου για το όποιο όνειρο και μπορώ και περνάω το ίδιο καλά με τη τελική "επιλογή", η όποια μπορεί και να είναι άλλη, έναντι μιας αρχικής (βλ. περίπτωση WR250R vs 701). Από όσες μοτοσυκλέτες πέρασαν από τα χέρια μου -δεν τις λες και λίγες- δε μετάνιωσα για καμία. Υπάρχουν και μοτοσυκλέτες για τις οποίες είχα μεγάλο ενθουσιασμό για να τις αποκτήσω, αλλά και που δεν έγινε πάλι δεν μετάνιωσα. Δε μπορώ δηλαδή να πω πως έχω μοτοσυκλετιστικά απωθημένα.
Οπότε π.χ. ζηλεύω τον Γιώργο Srider με το 701LR (με την καλή έννοια πάντα) ή τον Δημήτρη dtz με το 690R αλλά δεν έχει υπάρξει μια μέρα που να μου πέρασε από το μυαλό ή αντικατάσταση του μικρού μου. Γιατί για τα δικά μου δεδομένα δε μπορώ να σκεφτώ τι παραπάνω θα μπορούσα να κάνω με κάποιο από αυτά. Εδώ το στοιχείο δεν είναι η οικονομική αδυναμία αλλά τα πραγματικά δεδομένα και η χαρά που μου έχει δώσει το WR250R.

Για να επαναφέρω τη συζήτηση στο V-Strom. Είναι αρκετά χρόνια που έχω αλλάξει φιλοσοφία στο τρόπο που θα ήθελα να ταξιδεύω με μια μοτοσυκλέτα. Η ικανότατη δυνατότητα φορτώματος που έχει για παράδειγμα το GS, δεν με συγκινεί πια. Ακόμη και γυμνό από μπαγκάζια το θεωρώ ογκώδες. Ένα V-Strom 1050 με δυο πλαϊνές πλαστικές βαλιτσούλες των είκοσι λίτρων συν ένα μικρό Tank bag για τα άμεσα απαραίτητα αντικείμενα και είμαι "πλούσιος" για να γυρίσω όλη την Ευρώπη. Αν χρειαστεί να είμαι δικάβαλος ένα έξτρα λουκανικάκι των 40 λίτρων στην ουρά και πάλι... κομπλέ.
Μακάρι να έρθει η μέρα που να μπορώ και ας είναι ότι είναι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οταν τα KTM που έπαιζαν κατω απο τα 20 καφετια παιζουν πανω απο τα 22.000 και το Vstrom ειναι στα 14.500...o μόνος λόγος να πάρω το KTM είναι να εχει κανενα συστημα αυτοματο που να σβηνει και τις κλήσεις. μιλαμε για 8.000 διαφορά που ανετα παίρνεις δευτερο μηχανακι...Τουκατι και Πε εν φε εξισου απλησιαστα...και η Χονδα προς τα εκει πηγαίνει. Ας μεινει και κανενα μοτοσακο χωρίς ρανδαρ...
Ε καλα , δεν ειναι μονο αυτη η διαφορα, ειναι και 200κεκ και 50-60 αλογα παραπανω τα ΚΤΜ και τα Ντουκατι. Συν τα λουσα. Προφανως οπως λεει και ο Γιαννης η καθε εταιρια δεν κοιταει τις τσεπες του Κοκου και του Αλ800, κοιταει τη γενικη εικονα και στοχευει. Οι εχοντες θα παρουν μουρη και αλογα, οι υπολοιποι θα παρουν ενα μηχανακι που ανετα κανει την ιδια δουλεια απλα με λιγοτερες φανφαρες...

Μην το κοιταμε μονο με τα φραγκα το θεμα γιατι δεν εχει νοημα. Πχ το 2017 που πηρα το 1090 ειχε 700€ παραπανω απο το τοτε 1000ΧΤ, με τα 30 παραπανω αλογα και τις πολυ ανωτερες αναρτησεις του θα λεγαμε οτι τους επιασα και κοροιδα με την ιδια λογικη...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν τα λέω εγώ...


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχει ενδιαφέρον η συζήτηση γιατί γίνεται με επιχειρήματα.

Μιά επισήμανση: Το "εγώ δεν χρειάζομαι παραπάνω" ταυτίζεται στα όσα γράφονται με το "εσείς δεν χρειάζεστε παραπάνω" και με το "τα παραπάνω είναι άχρηστα παραφερνάλια". Στον Πυθαγόρα αποδίδεται το "γνώρισε τον εαυτό σου και θα γνωρίσεις το σύμπαν και τους θεούς". Νομίζω ότι δεν είχε ακριβώς αυτό στο μυαλό του ο Πυθαγόρας, δηλαδή το ότι αν στύψεις το μυαλό σου και βγάλεις το απόσταγμα των αναγκών σου, έχεις βρει το μέτρο με το οποίο όλοι κρίνονται.

Μιά που πιάσαμε τα παλιά καλά μοτέρ και πλαίσια να θυμηθούμε και την κλασική ιστορία του σινεμά. Η Γεωργία Βασιλειάδου μπορούσε να κάνει οτιδήποτε κάνουν όλες οι άλλες γυναίκες, να παντρευτεί, να αγαπήσει (εκείνα τα χρόνια αυτή ήταν η σειρά κατά κανόνα), να κάνει παιδιά και να συμβάλλει σε ένα ευτυχισμένο ζευγάρι. Ήταν όμως το σύμβολο της ασχήμιας, καρικατούρα. Το ίδιο και η Κατερίνα Γιουλάκη, σύμβολο της χοντρής καρικατούρας. Ο Νίκος Ρίζος ήταν η καρικατούρα του κοντού. Τι έλειπε από τις στερεότυπες -καθόλου PC πλέον- αυτές φιγούρες; Τίποτα, αρτιμελείς άνθρωποι ήταν, αλλά έξω από την "νόρμα", χαρακτήρες που ήταν στο ράφι με τα αζήτητα και έπρεπε να παλέψουν για να βρουν ταίρι.

Το Vstrom ξεκίνησε προ 20 ετών, έμεινε ίδιο ως πολύ πρόσφατα και μεγάλωσε σαν ηθοποιός που άλλαξε πρόσωπο με τις πλαστικές, μέχρι την τελευταία γενιά 1000 όπου θυμήθηκε να κάνει επέμβαση και να μοιάσει με τον όμορφο συγγενή από 40 χρόνια πίσω, πετυχημένη κατά την γνώμη μου. Ολοκληρωμένο και αρτιμελές, κάνει ότι κάνουν και τα άλλα από την πρώτη ημέρα μέχρι σήμερα και το κάνει πολύ καλά. Και γυμνάστηκε και δίαιτα έκανε κατά καιρούς και μεταμόσχευση σε νέα όργανα για να έχει φρέσκο σώμα.

Αρκεί το "τα κάνει όλα πολύ καλά" για να γίνει ποθητό; Η απάντηση είναι όχι και την έχουμε δει στην πράξη να ισχύει για πολλά.


Το πιο φτηνό της κατηγορίας είναι το V85TT βέβαια, πολύ φτηνότερο από Vstrom 1050 και όχι πολύ διαφορετικό σε επιδόσεις.

Να κλείσω με μιά σταγόνα προσωπική, αφού τα λέμε εδώ και δίνουμε χρώμα στο νήμα αντί να βολτάρουμε Κυριακάτικο. Αυτά που κάνει το XR τα έκανε και το Bandit 650SΑ μου. Τα ίδια. Μάλιστα ένα καθόλου ασήμαντο πράγμα ήταν καλύτερο ψυχολογικά, το να στρίβεις παντού κυνηγώντας το τέρμα του στροφόμετρου και να νιώθεις ωραία ήταν (και παραμένει) τεράστιο μπόνους γιατί δεν μάζευε χιλιόμετρα. Ξανακαβάλησα 600 μετά από καιρό πριν 2 χρόνια. Θα το προτιμούσα σαν ένα μοναδικό όχημα μετά από 11 χρόνια με χιλιάρι; Όχι. Ουκ εν τω πολλώ το ευ έλεγαν οι συνομήλικοι του Πυθαγόρα, αλλά αυτό το πολύ κάνει την ζωή γλυκύτερη συχνότερα παρά όχι, για την δική μου χρήση.

Καταλήγουμε ξανά με τους λατίνους συνομήλικους του Πυθαγόρα (μάλλον νεότερους αλλά τέλος πάντων), de gustibus non est disputandum. Δεν είναι ανάγκη να πειστεί κάποιος ότι περνάς καλά με το όχημά σου, αρκεί να περνάς καλά με αυτό που επέλεξες.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Για το τί μπορεί νά σού προσφέρει οδηγικά μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση η γνώμη του γνωστού εντουρα δοκιμαστή στην συμμετοχή του στο μέγα τέστ τού Μοτό
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Μην το κοιταμε μονο με τα φραγκα το θεμα γιατι δεν εχει νοημα. Πχ το 2017 που πηρα το 1090 ειχε 700€ παραπανω απο το τοτε 1000ΧΤ, με τα 30 παραπανω αλογα και τις πολυ ανωτερες αναρτησεις του θα λεγαμε οτι τους επιασα και κοροιδα με την ιδια λογικη...
Ουτε 30 αλογα παραπανω ειχε το 1090 (βασικα 10?) ουτε ανωτερες αναρτησεις απο το τοτε νstrom. Μια πιο φτηνη κατασκευη ηταν το 1090 απο το dl1000 με αλλο προσανατολισμο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ουτε 30 αλογα παραπανω ειχε το 1090 (βασικα 10?) ουτε ανωτερες αναρτησεις απο το τοτε νstrom. Μια πιο φτηνη κατασκευη ηταν το 1090 απο το dl1000 με αλλο προσανατολισμο.
Σοβαρα τωρα? Πες μου οτι αστειευεσαι...
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Έχει ενδιαφέρον η συζήτηση γιατί γίνεται με επιχειρήματα.

Μιά επισήμανση: Το "εγώ δεν χρειάζομαι παραπάνω" ταυτίζεται στα όσα γράφονται με το "εσείς δεν χρειάζεστε παραπάνω" και με το "τα παραπάνω είναι άχρηστα παραφερνάλια". Στον Πυθαγόρα αποδίδεται το "γνώρισε τον εαυτό σου και θα γνωρίσεις το σύμπαν και τους θεούς". Νομίζω ότι δεν είχε ακριβώς αυτό στο μυαλό του ο Πυθαγόρας, δηλαδή το ότι αν στύψεις το μυαλό σου και βγάλεις το απόσταγμα των αναγκών σου, έχεις βρει το μέτρο με το οποίο όλοι κρίνονται.

Μιά που πιάσαμε τα παλιά καλά μοτέρ και πλαίσια να θυμηθούμε και την κλασική ιστορία του σινεμά. Η Γεωργία Βασιλειάδου μπορούσε να κάνει οτιδήποτε κάνουν όλες οι άλλες γυναίκες, να παντρευτεί, να αγαπήσει (εκείνα τα χρόνια αυτή ήταν η σειρά κατά κανόνα), να κάνει παιδιά και να συμβάλλει σε ένα ευτυχισμένο ζευγάρι. Ήταν όμως το σύμβολο της ασχήμιας, καρικατούρα. Το ίδιο και η Κατερίνα Γιουλάκη, σύμβολο της χοντρής καρικατούρας. Ο Νίκος Ρίζος ήταν η καρικατούρα του κοντού. Τι έλειπε από τις στερεότυπες -καθόλου PC πλέον- αυτές φιγούρες; Τίποτα, αρτιμελείς άνθρωποι ήταν, αλλά έξω από την "νόρμα", χαρακτήρες που ήταν στο ράφι με τα αζήτητα και έπρεπε να παλέψουν για να βρουν ταίρι.

Το Vstrom ξεκίνησε προ 20 ετών, έμεινε ίδιο ως πολύ πρόσφατα και μεγάλωσε σαν ηθοποιός που άλλαξε πρόσωπο με τις πλαστικές, μέχρι την τελευταία γενιά 1000 όπου θυμήθηκε να κάνει επέμβαση και να μοιάσει με τον όμορφο συγγενή από 40 χρόνια πίσω, πετυχημένη κατά την γνώμη μου. Ολοκληρωμένο και αρτιμελές, κάνει ότι κάνουν και τα άλλα από την πρώτη ημέρα μέχρι σήμερα και το κάνει πολύ καλά. Και γυμνάστηκε και δίαιτα έκανε κατά καιρούς και μεταμόσχευση σε νέα όργανα για να έχει φρέσκο σώμα.

Αρκεί το "τα κάνει όλα πολύ καλά" για να γίνει ποθητό; Η απάντηση είναι όχι και την έχουμε δει στην πράξη να ισχύει για πολλά.


Το πιο φτηνό της κατηγορίας είναι το V85TT βέβαια, πολύ φτηνότερο από Vstrom 1050 και όχι πολύ διαφορετικό σε επιδόσεις.

Να κλείσω με μιά σταγόνα προσωπική, αφού τα λέμε εδώ και δίνουμε χρώμα στο νήμα αντί να βολτάρουμε Κυριακάτικο. Αυτά που κάνει το XR τα έκανε και το Bandit 650SΑ μου. Τα ίδια. Μάλιστα ένα καθόλου ασήμαντο πράγμα ήταν καλύτερο ψυχολογικά, το να στρίβεις παντού κυνηγώντας το τέρμα του στροφόμετρου και να νιώθεις ωραία ήταν (και παραμένει) τεράστιο μπόνους γιατί δεν μάζευε χιλιόμετρα. Ξανακαβάλησα 600 μετά από καιρό πριν 2 χρόνια. Θα το προτιμούσα σαν ένα μοναδικό όχημα μετά από 11 χρόνια με χιλιάρι; Όχι. Ουκ εν τω πολλώ το ευ έλεγαν οι συνομήλικοι του Πυθαγόρα, αλλά αυτό το πολύ κάνει την ζωή γλυκύτερη συχνότερα παρά όχι, για την δική μου χρήση.

Καταλήγουμε ξανά με τους λατίνους συνομήλικους του Πυθαγόρα (μάλλον νεότερους αλλά τέλος πάντων), de gustibus non est disputandum. Δεν είναι ανάγκη να πειστεί κάποιος ότι περνάς καλά με το όχημά σου, αρκεί να περνάς καλά με αυτό που επέλεξες.
Πως εκανες αυτο το μαγικο βρε Γιαννη..;;;;

Εκανες αναφορα σε αρχαιους...ελληνικο σινε...λατινικα....για να πεις οτι το βστρομ ειναι "ασχημο" κ καλη "νοικοκυρα"....

Να ξερεις οτι ο Στεφανος εχει ηδη μπηξει τη καρφιτσα στο βουντου κουκλακι σωσια σου.....χαχαχα...!!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σοβαροτατα.
Αφηνω στην ακρη τη διαφορα 88.9ΗΡ με 108.9ΗΡ τροχο που μετρησε το bikeit στα τεστ και τα 48αρια μπροστα /pds πισω wp του 1090...

Φτηνη κατασκευή το 1090? Που μπροστα στο Κ7 650αρι μου το DL1000 του 2017 εμοιαζε με παρουσιαση ταπερ? Πιο φτηνα πλαστικα δεν εχω ξαναδεί σε μηχανακι. Νταξ, να ειμαστε γιαπωνεζοφιλοι, κι εγω γουσταρω Σουζουκι, αλλα οχι κι ετσι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πως εκανες αυτο το μαγικο βρε Γιαννη..;;;;

Εκανες αναφορα σε αρχαιους...ελληνικο σινε...λατινικα....για να πεις οτι το βστρομ ειναι "ασχημο" κ καλη "νοικοκυρα"....

Να ξερεις οτι ο Στεφανος εχει ηδη μπηξει τη καρφιτσα στο βουντου κουκλακι σωσια σου.....χαχαχα...!!!!
Δεν είχα τι να κάνω το πρωί :p

To Vstrom 1000 πλέον δεν είναι άσχημο, η ομορφιά είναι στο μάτι του παρατηρητή φυσικά.

Το επιχείρημα ότι "αφού τα κάνει όλα επαρκώς καλά οφείλει να πουλάει και όσοι προτιμούν κάτι άλλο είναι....." και αρχίζει η λίΤΣα με τους χαρακτηρισμούς έχει παλιώσει και ποτέ δεν είχε έρεισμα.
Όπως δεν έχει έρεισμα το ότι "αφού εγώ βολεύομαι με το .... , όλοι σας βολεύεστε ομοίως".

Τίποτα από αυτά που λέμε δεν αλλάζει το ότι το Vstrom 1000 είναι μηχανάρα σε όλες του τις γενιές και ποτέ δεν υστερούσε σε κάτι "σοβαρό" με τον ανταγωνισμό όλα αυτά τα χρόνια. Και δεν αλλάζει το ότι ήταν το πιο ντεκαβλέ μηχανάκι της αγοράς, με εξαιρετικό VFM που το συντήρησε, έφτασε όμως η περίοδος που δεν αρκεί αυτό πια. Όσο ξεφεύγουν σε λεφτά οι άλλοι όμως, αυξάνονται οι πιθανότητες αυτοί που θέλουν καινούριο και δεν φτάνουν να πάνε εκεί. Όχι σαν πρώτη επιλογή, σαν "ανάγκη".
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν είχα τι να κάνω το πρωί :p

To Vstrom 1000 πλέον δεν είναι άσχημο, η ομορφιά είναι στο μάτι του παρατηρητή φυσικά.

Το επιχείρημα ότι "αφού τα κάνει όλα επαρκώς καλά οφείλει να πουλάει και όσοι προτιμούν κάτι άλλο είναι....." και αρχίζει η λίΤΣα με τους χαρακτηρισμούς έχει παλιώσει και ποτέ δεν είχε έρεισμα.
Όπως δεν έχει έρεισμα το ότι "αφού εγώ βολεύομαι με το .... , όλοι σας βολεύεστε ομοίως".

Τίποτα από αυτά που λέμε δεν αλλάζει το ότι το Vstrom 1000 είναι μηχανάρα σε όλες του τις γενιές και ποτέ δεν υστερούσε σε κάτι "σοβαρό" με τον ανταγωνισμό όλα αυτά τα χρόνια. Και δεν αλλάζει το ότι ήταν το πιο ντεκαβλέ μηχανάκι της αγοράς, με εξαιρετικό VFM που το συντήρησε, έφτασε όμως η περίοδος που δεν αρκεί αυτό πια. Όσο ξεφεύγουν σε λεφτά οι άλλοι όμως, αυξάνονται οι πιθανότητες αυτοί που θέλουν καινούριο και δεν φτάνουν να πάνε εκεί. Όχι σαν πρώτη επιλογή, σαν "ανάγκη".
Τιποτα δεν του λειπει Γιαννη, ουτε του ελειπε. Αντε να γκρινιαξουμε για τις χαμηλες διαδρομες/αποσταση απο εδαφος. Οκ, δεν ειναι και δεν ηταν ποτε για χωμα. Απο εκει και περα το παιρνεις οπως ειναι και φευγεις, πας σε ολο τον κοσμο.

Το ιδιο ομως κανεις και με το εξισου καταπληκτικο και VFM 650. Aρα τι? Να πουμε οτι το 650 ειναι καλυτερο απο το 1000 γιατι ειναι πιο φτηνο? Οχι, γιατι καποιοι θελουν και τα εξτρα αλογα για να παιξουν.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τιποτα δεν του λειπει Γιαννη, ουτε του ελειπε. Αντε να γκρινιαξουμε για τις χαμηλες διαδρομες/αποσταση απο εδαφος. Οκ, δεν ειναι και δεν ηταν ποτε για χωμα. Απο εκει και περα το παιρνεις οπως ειναι και φευγεις, πας σε ολο τον κοσμο.

Το ιδιο ομως κανεις και με το εξισου καταπληκτικο και VFM 650. Aρα τι? Να πουμε οτι το 650 ειναι καλυτερο απο το 1000 γιατι ειναι πιο φτηνο? Οχι, γιατι καποιοι θελουν και τα εξτρα αλογα για να παιξουν.
Κώστα θα πας και με το XR250 σε όλο τον κόσμο. Η Γερμανίδα γιαγιά πήγε με 125, ο τρελλοΆγγλος με το 50-70-90 φρανκενστάιν παπί. Άλλοι με ποδήλατο, άλλοι με τα πόδια.

Οπότε όποιος δεν συμβιβάζεται με το λιγότερο δυνατό, είναι (εισάγεις τον χαρακτηρισμό που σου αρέσει από τους πιο πάνω);
Όποιος ΘΕΛΕΙ για όποιο λόγο να πάρει κάτι παραπάνω από τα πόδια του για να γυρίσει τον κόσμο είναι (εισάγεις τον χαρακτηρισμό που σου αρέσει από τους πιο πάνω);
Όποιος αγοράζει μεγάλο μηχανάκι έπρεπε να αγοράζει Vstrom και να ευχαριστεί τον θεό που πιστεύει για την καλοτυχία του και αν δεν το κάνει είναι (εισάγεις τον χαρακτηρισμό που σου αρέσει από τους πιο πάνω);
 
Top Bottom