Test Ride - Είναι Δυνατό, είναι Γρήγορο, είναι Εύκολο... είναι το V-STROM 1050 XT

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ωραια, θα το δεχτω. Και θα ηθελα παρα πολυ να ενημερωθω με στοιχεια και για τα δυο. Και για που κανω λαθος αλλα και που εχω παραφρασει λεγομενα.
Οκ, να τα παρουμε ενα-ενα. Εχουμε κανενα λογο να αμφισβητισουμε την παρακατω δυναμομετρηση?

Μαλιστα το rider magazine δινει παραπανω ισχυ παρεα με με μηχανκια οπως το μτ09 που εχει στανταρ 107 τροχο σε οτι δυναμομετρο εχω δει. Αλλα ας παει το παλιαμπελο, ασε τα 94 αλογα κι ας μεινουμε στα 92 του cycleworld.

Δες και αλλη μια απο holeshot σε υψομετρο 1500μ

Το λοιπον, δεχεσαι 92 για το στρωμα?
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οκ, να τα παρουμε ενα-ενα. Εχουμε κανενα λογο να αμφισβητισουμε την παρακατω δυναμομετρηση?

Μαλιστα το rider magazine δινει παραπανω ισχυ παρεα με με μηχανκια οπως το μτ09 που εχει στανταρ 107 τροχο σε οτι δυναμομετρο εχω δει. Αλλα ας παει το παλιαμπελο, ασε τα 94 αλογα κι ας μεινουμε στα 92 του cycleworld.

Δες και αλλη μια απο holeshot σε υψομετρο 1500μ

Το λοιπον, δεχεσαι 92 για το στρωμα?
91.1 λεει αλλα δε θα μαλωσουμε για ενα αλογο, εξαλλου και το bikeit 89.6ΗΡ ελεγε, και η delkevic με decat εκει στο 90 παιζει. 92 λοιπον.

Kαι πολλα μπραβο στη Σουζουκι για την καταπληκτικη δουλεια που εχει κανει, καθως στροφαλο ανακοινωνει επισημα 99.2. Μονο 7ΗΡ απωλειες.




 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
91.1 λεει αλλα δε θα μαλωσουμε για ενα αλογο, εξαλλου και το bikeit 89.6ΗΡ ελεγε, και η delkevic με decat εκει στο 90 παιζει. 92 λοιπον.

Kαι πολλα μπραβο στη Σουζουκι για την καταπληκτικη δουλεια που εχει κανει, καθως στροφαλο ανακοινωνει επισημα 99.2. Μονο 7ΗΡ απωλειες.




Σουζουκαρα rules!
Ωραια λοιπον παμε παρακατω. Στο bikeit το 1090 το βγανουν 108 αλλα λεει φορουσε ακραπα. Αρα να πουμε 105 στοκ?
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Σουζουκαρα rules!
Ωραια λοιπον παμε παρακατω. Στο bikeit το 1090 το βγανουν 108 αλλα λεει φορουσε ακραπα. Αρα να πουμε 105 στοκ?
107 θα έλεγα....αλλά είναι ΚΤΜίσια άλογα....δεν έχουν σχέση με τα άλλα.........
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
107 θα έλεγα....αλλά είναι ΚΤΜίσια άλογα....δεν έχουν σχέση με τα άλλα.........
Χαχα... Σωστα, ειναι εθισμενα να σνιφαρουν σκονη απο το φιλτροκουτι αυτα.
Αλλα δε τρεχει και τιποτα ας πουμε 107. Οποτε εχουμε 15 αλογα διαφορα απο το στρωμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σουζουκαρα rules!
Ωραια λοιπον παμε παρακατω. Στο bikeit το 1090 το βγανουν 108 αλλα λεει φορουσε ακραπα. Αρα να πουμε 105 στοκ?
Τα τελικα σε αυτα τα μηχανακια δεν κανουν τιποτε περα απο ηχο, ο γαιδουρινος καταλυτης παραμενει πιο πριν στην εξατμιση. Ουτε η Ακραποβιτς ουτε κανενας αλλος κατασκευαστης δεν ζηταει remapping (ουτε η ιδια η ΚΤΜ) μονο για τελικο. Αλλα να πουμε και 106. Παμε σε 14 αλογα διαφορα τροχο με δυο διαφορετικες δυναμομετρησεις σε δυο διαφορετικα δυναμομετρα? Ας αφησουμε τα 89-109 που μετραει το bikeit στο ιδιο δυναμομετρο, ας δεχτουμε 92-106. Το ΚΤΜ εχει μεγαλες απωλειες στη μεταδοση , η αλυσιδα λογω μεγαλων διαδρομων κρεμεται και κοπαναει κτλ, αλλα επι του πρακτεου μιλαμε για 17% περισσοτερη δυναμη τροχο , καθολου αμελητεα. Δεν θα διαφωνισω καθολου οτι απο τις 5000 και κατω το 1090 ειναι "ψοφιο", ενω το βεστρομ απο το μηδεν σχεδον τραβαει ανετα, αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα της συζητησης.

Παμε στις αναρτησεις?
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τα τελικα σε αυτα τα μηχανακια δεν κανουν τιποτε περα απο ηχο, ο γαιδουρινος καταλυτης παραμενει πιο πριν στην εξατμιση. Ουτε η Ακραποβιτς ουτε κανενας αλλος κατασκευαστης δεν ζηταει remapping (ουτε η ιδια η ΚΤΜ) μονο για τελικο. Αλλα να πουμε και 106. Παμε σε 14 αλογα διαφορα τροχο με δυο διαφορετικες δυναμομετρησεις σε δυο διαφορετικα δυναμομετρα? Ας αφησουμε τα 89-109 που μετραει το bikeit στο ιδιο δυναμομετρο, ας δεχτουμε 92-106. Το ΚΤΜ εχει μεγαλες απωλειες στη μεταδοση , η αλυσιδα λογω μεγαλων διαδρομων κρεμεται και κοπαναει κτλ, αλλα επι του πρακτεου μιλαμε για 17% περισσοτερη δυναμη τροχο , καθολου αμελητεα. Δεν θα διαφωνισω καθολου οτι απο τις 5000 και κατω το 1090 ειναι "ψοφιο", ενω το βεστρομ απο το μηδεν σχεδον τραβαει ανετα, αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα της συζητησης.

Παμε στις αναρτησεις?
Δεν νομιζω πως το κτμ εχει μεγαλες απωλειες στην μεταδοση. Το 950 δηλαδη γιατι δεν ειχε, τι εγινε ξαφνικα στα 1xx0 και αποκτησανε απωλειες?
Ποιο πολυ μου κανει για φουσκωμενα νουμερα στο διαφημιστικο. Πχ 950 100 ανακοινωμενα στροφαλο, 90 τροχο. Τελευταια 990 113 στοφαλο 95 τροχο.

Δεν αναφερει το αρθρο αν η ακραπα ειχε ταπα η οχι, γιατι εκει παιζει η διαφορα. Αλλα εστω, ειμαστε στα 107 νs 92.
15 αλογα διαφορα εχουν. Εσυ στο αρχικο σου ποστ εγραψες 30, εγω ειπα 10. Νομιζω επεσα πολυ πιο κοντα.

Παμε στις αναρτησεις. Ειπες πως στο 1090 ειναι καλλιτερες. Απο που προκυπτει αυτο?


Εδιτ
Διαβασε κι αυτο, γιατι τελικα το νουμερο 102 που ειπα για το 1090 ισως δεν ειναι και τοσο λαθος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν αναφερει το αρθρο αν η ακραπα ειχε ταπα η οχι, γιατι εκει παιζει η διαφορα. Αλλα εστω, ειμαστε στα 107 νs 92.
15 αλογα διαφορα εχουν. Εσυ στο αρχικο σου ποστ εγραψες 30, εγω ειπα 10. Νομιζω επεσα πολυ πιο κοντα.

Παμε στις αναρτησεις. Ειπες πως στο 1090 ειναι καλλιτερες. Απο που προκυπτει αυτο?
H akrapovic για αυτα τα μοντελα ερχεται ταπωμενη μονιμα απο το εργοστασιο με κολλησεις, θελει εγχειρηση για να την ξεταπωσεις.

Ειπα 30 αλογα γιατι θυμομουν λαθος για το βεστρομ 95 στροφαλο (125-95), επρεπε να πω 25 λοιπον αλογα διαφορα, ειναι τελικα 15 / 20 στον τροχο αναλογως ποιο συγκριτικο βαζουμε. Αλλα και παλι , δεν εχω τετοιο θεμα, θα παραδεχτω οτι εκανα λαθος και εχουν μονο 25 αλογα διαφορα στα χαρτια και στον τροχο μονο... 15.

Για τις αναρτησεις προκυπτει και απο τη συγκριση των τεχνικων χαρακτηριστικων αμορτισερ/πηρουνιων αλλα βασικα και απο την οδηγηση, καθως ξαναλεω το ειχε φιλος και το ειχα δοκιμασει back to back με το δικο μου.

Οπως και να το κανεις, ενα αμορτισερ PDS της WP με ρυθμισεις αποσβεσης εκτονωσης και αργης/γρηγορης συμπιεσης ειναι πιο ακριβο απο ενα KYB? Showa? δεν ξερω τι φοραει το βεστρομ του '16. Αυτο που ξερω ειναι οτι το αμορτισερ του κοστιζει 900€ ενω του 1090R σχεδον διπλασια στα 1700€. Nα συγκρινουμε και τα 48αρια WP με τα 43αρια ? Ναι και τα δυο ειναι με φυσιγγια, φανταζομαι οτι πανω κατω της ιδιας ποιοτητας θα ειναι, του βεστρομ το μπροστινο μαλιστα δεν μου ειχε φανει κακο. Τωρα να σου πω την αληθεια για το εαν το μπροστινο εχει διαφορα στην τιμη ενεκα 48mm, δεν ξερω. Aυτο που ξερω ειναι οτι σαν κοστος , εστω και το αμορτισερ να βαλουμε μονο, μιλαμε για κοντα στο χιλιαρικο διαφορα. Και μιλαμε για ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ διαφορα, για ΚΟΣΤΟΣ, οχι για ανεση, οχι για το ποια αναρτηση ταιριαζει στο καθε μηχανακι και στον καθε αναβατη, αλλα για το κοστος της.

Αντιστοιχα οι ακτινωτες tubeless ζαντες του ΧΤ ειμαι σιγουρος οτι ειναι πολυ ανωτερες απο τις αντιστοιχες του 1090, και πιο ακριβες. Φρενα πανω κατω ειμαστε στα ιδια. Πλαστικα οπως ειπαμε και χτες σιγουρα τα βαμμενα/βερνικωμενα του Βεστρομ ειναι πολυ πιο ακριβα απο τα αβαφα του 1090. Ξερω με σιγουρια οτι πχ το ενα μαγουλο του 1090 εχει 70€ καινουργιο, αποκλειεται να εχει τοσο και του βεστρομ. Επισης υποψιαζομαι οτι και το μεταλλικο ντεποζιτο του βεστρομ ειναι πιο ακριβο. Ειπα για το πλαισιο οτι εικαζω οτι ειναι πιο ακριβο.

Καταληγω λοιπον οτι κατι χανεις στο ενα, κατι κερδιζεις, και το αντιστοιχο στο αλλο, καθαρα σαν αντικειμενικη αξια, ποσο κοστιζει σαν υλικο, οχι σαν προσωπικη/υποκειμενικη προτιμηση ή ποσο "κοστιζει" στην κ@υλα σου. Eσυ μου ειπες οτι δεν ισχυει, και οτι το 1090 ηταν μια πιο φτηνιαρικη κατασκευη απο το βεστρομ, και το πουλαγανε στα ιδια και παραπανω λεφτα. Και μου δημιουργειται εμενα η απορια, μαγαζι εχει ο ενας, μαγαζι και ο αλλος, πως στο διαολο καταφερνουν να πουλανε και οι δυο και να βγαζουν κερδος?

Και δεν εχω κανενα προβλημα να παραδεχτω οτι αγορασα μια πατατα σαπια που δεν παει βημα και που θα σκορπισει σε 4237 κομματια μεσα σε 5 χρονια. Βασικα για να τελειωνει αυτη η συζητηση θα το κανω. Εξαλλου δεν κρυβουμε οτι το φιλτροκουτι ρουφαει σκονη, οτι οι τρομπες συμπλεκτη εχουν θεμα, οτι παιζει να με αφησει στη μεση του δρομου απο τρομπα βενζινης και ολα τα γνωστα.

Αλλα δεν ειναι αυτο που συζηταμε εδω. Δεν ειναι αυτο που εχουμε για αλλη μια φορα υπεραναλυσει. Η φραση μου ηταν

"Μην το κοιταμε μονο με τα φραγκα το θεμα γιατι δεν εχει νοημα. Πχ το 2017 που πηρα το 1090 ειχε 700€ παραπανω απο το τοτε 1000ΧΤ, με τα 30 παραπανω αλογα και τις πολυ ανωτερες αναρτησεις του θα λεγαμε οτι τους επιασα και κοροιδα με την ιδια λογικη..." Με τη λογικη των χρηματων. Δηλαδη με το ποσο αποφασιζει μια εταιρια να κοστολογισει (αρα ποσα να βαλει στην τσεπη απο τις πωλησεις της) ενα μηχανακι. Προφανως και δεν τους επιασα κοροιδα γιατι πριν μου το πουλησουν εμενα κι εσενα και οποιουδηποτε εκατσαν κατω και ειπαν τρεις το λαδι, τρεις το ξυδι, τοσο το λαδοξυδο, και βγαλανε μια τιμη. Τοση ωστε να πουλησουν εκει που στοχευουν. Και σιγουρα τοση ωστε να βγαλουν κερδος εκεινοι, και οχι για να τους πιασω κωτσους εγω.

Εκτος αν εγω ακομη δεν εχω καταλαβει οτι οι Ιαπωνες πουλανε μηχανακια φτιαγμενα με τις ψυχες αγγελων και τα δακρυα του θεου, οχι για να βγαλουν φραγκα αλλα για την ψυχη της μανουλας τους, σε αντιθεση με τους κακους Ευρωπαιους που πουλανε σιδερα για να γεμιζουν τις τσεπες τους.

Ναι αλλα για τους αξονες των ΤζιΕς δε λετε τιποτα... :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
H akrapovic για αυτα τα μοντελα ερχεται ταπωμενη μονιμα απο το εργοστασιο με κολλησεις, θελει εγχειρηση για να την ξεταπωσεις.

Ειπα 30 αλογα γιατι θυμομουν λαθος για το βεστρομ 95 στροφαλο (125-95), επρεπε να πω 25 λοιπον αλογα διαφορα, ειναι τελικα 15 / 20 στον τροχο αναλογως ποιο συγκριτικο βαζουμε. Αλλα και παλι , δεν εχω τετοιο θεμα, θα παραδεχτω οτι εκανα λαθος και εχουν μονο 25 αλογα διαφορα στα χαρτια και στον τροχο μονο... 15.

Για τις αναρτησεις προκυπτει και απο τη συγκριση των τεχνικων χαρακτηριστικων αμορτισερ/πηρουνιων αλλα βασικα και απο την οδηγηση, καθως ξαναλεω το ειχε φιλος και το ειχα δοκιμασει back to back με το δικο μου.

Οπως και να το κανεις, ενα αμορτισερ PDS της WP με ρυθμισεις αποσβεσης εκτονωσης και αργης/γρηγορης συμπιεσης ειναι πιο ακριβο απο ενα KYB? Showa? δεν ξερω τι φοραει το βεστρομ του '16. Αυτο που ξερω ειναι οτι το αμορτισερ του κοστιζει 900€ ενω του 1090R σχεδον διπλασια στα 1700€. Nα συγκρινουμε και τα 48αρια WP με τα 43αρια ? Ναι και τα δυο ειναι με φυσιγγια, φανταζομαι οτι πανω κατω της ιδιας ποιοτητας θα ειναι, του βεστρομ το μπροστινο μαλιστα δεν μου ειχε φανει κακο. Τωρα να σου πω την αληθεια για το εαν το μπροστινο εχει διαφορα στην τιμη ενεκα 48mm, δεν ξερω. Aυτο που ξερω ειναι οτι σαν κοστος , εστω και το αμορτισερ να βαλουμε μονο, μιλαμε για κοντα στο χιλιαρικο διαφορα. Και μιλαμε για ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ διαφορα, για ΚΟΣΤΟΣ, οχι για ανεση, οχι για το ποια αναρτηση ταιριαζει στο καθε μηχανακι και στον καθε αναβατη, αλλα για το κοστος της.

Αντιστοιχα οι ακτινωτες tubeless ζαντες του ΧΤ ειμαι σιγουρος οτι ειναι πολυ ανωτερες απο τις αντιστοιχες του 1090, και πιο ακριβες. Φρενα πανω κατω ειμαστε στα ιδια. Πλαστικα οπως ειπαμε και χτες σιγουρα τα βαμμενα/βερνικωμενα του Βεστρομ ειναι πολυ πιο ακριβα απο τα αβαφα του 1090. Ξερω με σιγουρια οτι πχ το ενα μαγουλο του 1090 εχει 70€ καινουργιο, αποκλειεται να εχει τοσο και του βεστρομ. Επισης υποψιαζομαι οτι και το μεταλλικο ντεποζιτο του βεστρομ ειναι πιο ακριβο. Ειπα για το πλαισιο οτι εικαζω οτι ειναι πιο ακριβο.

Καταληγω λοιπον οτι κατι χανεις στο ενα, κατι κερδιζεις, και το αντιστοιχο στο αλλο, καθαρα σαν αντικειμενικη αξια, ποσο κοστιζει σαν υλικο, οχι σαν προσωπικη/υποκειμενικη προτιμηση ή ποσο "κοστιζει" στην κ@υλα σου. Eσυ μου ειπες οτι δεν ισχυει, και οτι το 1090 ηταν μια πιο φτηνιαρικη κατασκευη απο το βεστρομ, και το πουλαγανε στα ιδια και παραπανω λεφτα. Και μου δημιουργειται εμενα η απορια, μαγαζι εχει ο ενας, μαγαζι και ο αλλος, πως στο διαολο καταφερνουν να πουλανε και οι δυο και να βγαζουν κερδος?

Και δεν εχω κανενα προβλημα να παραδεχτω οτι αγορασα μια πατατα σαπια που δεν παει βημα και που θα σκορπισει σε 4237 κομματια μεσα σε 5 χρονια. Βασικα για να τελειωνει αυτη η συζητηση θα το κανω. Εξαλλου δεν κρυβουμε οτι το φιλτροκουτι ρουφαει σκονη, οτι οι τρομπες συμπλεκτη εχουν θεμα, οτι παιζει να με αφησει στη μεση του δρομου απο τρομπα βενζινης και ολα τα γνωστα.

Αλλα δεν ειναι αυτο που συζηταμε εδω. Δεν ειναι αυτο που εχουμε για αλλη μια φορα υπεραναλυσει. Η φραση μου ηταν

"Μην το κοιταμε μονο με τα φραγκα το θεμα γιατι δεν εχει νοημα. Πχ το 2017 που πηρα το 1090 ειχε 700€ παραπανω απο το τοτε 1000ΧΤ, με τα 30 παραπανω αλογα και τις πολυ ανωτερες αναρτησεις του θα λεγαμε οτι τους επιασα και κοροιδα με την ιδια λογικη..." Με τη λογικη των χρηματων. Δηλαδη με το ποσο αποφασιζει μια εταιρια να κοστολογισει (αρα ποσα να βαλει στην τσεπη απο τις πωλησεις της) ενα μηχανακι.

Εκτος αν εγω ακομη δεν εχω καταλαβει οτι οι Ιαπωνες πουλανε μηχανακια φτιαγμενα με τις ψυχες αγγελων και τα δακρυα του θεου, οχι για να βγαλουν φραγκα αλλα για την ψυχη της μανουλας τους, σε αντιθεση με τους κακους Ευρωπαιους που πουλανε σιδερα για να γεμιζουν τις τσεπες τους.

Ναι αλλα για τους αξονες των ΤζιΕς δε λετε τιποτα... :)
Το μεγαλο μειονεκτημα των μεγαλων κτμ ειναι που δεν εχουν μοχλικο στην πισω αναρτηση. Τα 1700 που λες πως κοστιζει το αμορτισερ σου (αληθεια ειναι pds?) ειναι καθαρα πλασματικο νουμερο με υπερχρεωση κτμ. Το pds ειναι απλα το τσιροτο στην ελλειψη μοχλικου. Τοπ αμορτισερ αφτερ με τα παντα ολα κοστιζουν κατι παραπανω απο 1000ευ και ειναι αρκετα -πιστεψε με- καλλιτερα απο το μαμα αμορτισερ και του 1090 και του vstrom. Οχι πως το δικο σου ειναι κακο, αλλα δεν ειναι τιποτε το ιδιαιτερο. Ομοιως και του vstrom δεν ειναι τιποτε το ιδιαιτερο, αλλα εχει μοχλικο η πισω αναρτηση που κανει μεγαλη διαφορα. Τωρα το τι καταλαβαινει ο καθενας μας σε τεστ ραιντ μηχανων με αντιστοιχες αναρτησεις εχει να κανει με τις ρυθμισεις των αναρτησεων το βαρος των ελατηριων και κατα ποσο εχει ασχοληθει να ρυθμισει την μηχανη στα μετρα του. Οι wp και kyb ειναι σε γενικες γραμμες αντιστοιχης ποιοτητας αναρτησεις. Στα εντουρο και mx παντως αν θες την καλλιτερη αναρτηση παιρνεις kyb η sachs κλειστου φυσιγγιου.
Το 48 vs 40ποσο ειναι του vstrom παλι δε λεει κατι. Τι δικο σου πρεπει να εχει ετσι κι αλλιως μεγαλυτερες διαδρομες απο το vstrom οποτε χρειαζεται και πιο χοντρα πηρουνια. Κατα τ αλλα και τα δυο ειναι αντιστοιχης φιλοσοφιας πηρουνια με αντιστοιχες τεχνολογιες και δυνατοτητες προσαρμογης στα μετρα του αναβατη.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το μεγαλο μειονεκτημα των μεγαλων κτμ ειναι που δεν εχουν μοχλικο στην πισω αναρτηση. Τα 1700 που λες πως κοστιζει το αμορτισερ σου (αληθεια ειναι pds?) ειναι καθαρα πλασματικο νουμερο με υπερχρεωση κτμ. Το pds ειναι απλα το τσιροτο στην ελλειψη μοχλικου. Τοπ αμορτισερ αφτερ με τα παντα ολα κοστιζουν κατι παραπανω απο 1000ευ και ειναι αρκετα -πιστεψε με- καλλιτερα απο το μαμα αμορτισερ και του 1090 και του vstrom. Οχι πως το δικο σου ειναι κακο, αλλα δεν ειναι τιποτε το ιδιαιτερο. Ομοιως και του vstrom δεν ειναι τιποτε το ιδιαιτερο, αλλα εχει μοχλικο η πισω αναρτηση που κανει μεγαλη διαφορα. Τωρα το τι καταλαβαινει ο καθενας μας σε τεστ ραιντ μηχανων με αντιστοιχες αναρτησεις εχει να κανει με τις ρυθμισεις των αναρτησεων το βαρος των ελατηριων και κατα ποσο εχει ασχοληθει να ρυθμισει την μηχανη στα μετρα του. Οι wp και kyb ειναι σε γενικες γραμμες αντιστοιχης ποιοτητας αναρτησεις. Στα εντουρο και mx παντως αν θες την καλλιτερη αναρτηση παιρνεις kyb η sachs κλειστου φυσιγγιου.
Το 48 vs 40ποσο ειναι του vstrom παλι δε λεει κατι. Τι δικο σου πρεπει να εχει ετσι κι αλλιως μεγαλυτερες διαδρομες απο το vstrom οποτε χρειαζεται και πιο χοντρα πηρουνια. Κατα τ αλλα και τα δυο ειναι αντιστοιχης φιλοσοφιας πηρουνια με αντιστοιχες τεχνολογιες και δυνατοτητες προσαρμογης στα μετρα του αναβατη.
Μα δεν συγκρινω αν το βεστρομ και το καθε βεστρομ χρειαζεται PDS ή 48αρια, αυτο ειναι το νοημα της ολης κουβεντας. Το PDS του 1090 πισω πιστεψε με , ειναι καλο, και μιας και η Ohlins πχ δεν βγαζει για τα 1Χ90, το αντιστοιχο της ΤΤ που πανω κατω ειναι ιδιας ποιοτητας , το φτιαχνει η Tractive που την εχουν οι πρωην της WP παιζει και αυτο στα 1800. Τεσπα, ειναι καλο και κανεις απ'οσους κατοχους γνωριζω δεν πηγε σε κατι αλλο. Αλλα ξαναλεω, δεν ρωταμε αν το βεστρομ τα χρειαζεται, μιλαμε για το κοστος καθαρα του προιοντος που αγοραζεις, απο τα υλικα απο τα οποια αποτελειται. Oυτε σχολιαζουμε αν ενα ψαλιδι με ή χωρις μοχλικο ειναι καλυτερο ή οχι. Και επειδη εχει παει φουλ στο "οπαδικο" η κουβεντα, θα θεσω το εξης ερωτημα. Οκ, το 1090 ειναι μια φτηνη κατασκευη που η ΚΤΜ καταφερε και την πουλησε ακριβα και εγω ειμαι κολλημενος και βασικα κανεις δεν εχει πιασει το νοημα της συζητησης. Μιλαμε παντα μονο για χρηματικο κοστος, ετσι?

Αυτη τη στιγμη το DL1050 με τις χυτες εχει 12800, και το ΧΤ 14600. Το απλο Τενερε 700 εχει 10900 και το ραλλυ 12300. Ειναι το Τενερε ακριβο? Ειναι το βιστρομ φθηνο? Τι παιζει? Τι εχει το Τενερε 700 πανω του που στην εκδοση ραλλυ εχει οσο το χιλιαρι βιστρομ? Στην απλη εκδοση του Τενερε αξιζει να το παρεις ενω αν παρεις την Ραλλυ σε επιασαν κοροιδο?

Το CRF1100 με τα ιδια αλογα με το βιστρομ στην πιο απλη του εκδοση εχει 15300, στην εκδοση Αdventure εχει 17000. Ειναι ακριβο το Αφρικα? Ειναι φτηνο το βιστρομ? Τι εχει παραπανω το Αφρικα να δικαιολογει το παραπανω κοστος του απο το βιστρομ? Απο την αλλη, τι εχει το βιστρομ ΧΤ που εχει τα ιδια λεφτα με την απλη Αφρικα? Σαν εξοπλισμο λεμε παντα , ετσι?

Ποιο μοντελο συμφερει να αγορασεις οικονομικα? Ποιο ειναι το καλυτερο? Ποιο πουλαει αερα κοπανιστο και ποιο ειναι ευκαιρια? Ποιο πουλαει σουμιεδες για αναρτησεις?

Ελπιζω τωρα να γινεται πιο κατανοητο το ολο θεμα, μακρυα απο τα φτου φτου φτου σιξ σιξ σιξ σκατεμ που αναθεμα την ωρα που αποφασισα να το αγορασω και να πρεπει να κρυφτω αν χρειαστει να μπω σε τετοια κουβεντα... Ας μιλησουμε για Ιαπωνικους κυριαρχους του συμπαντος μονο λοιπον, για να μην το παμε οτι υπερασπιζομαι τα ευρωπαικα/αυτο που αγορασα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Μα δεν συγκρινω αν το βεστρομ και το καθε βεστρομ χρειαζεται PDS ή 48αρια, αυτο ειναι το νοημα της ολης κουβεντας. Το PDS του 1090 πισω πιστεψε με , ειναι καλο, και μιας και η Ohlins πχ δεν βγαζει για τα 1Χ90, το αντιστοιχο της ΤΤ που πανω κατω ειναι ιδιας ποιοτητας , το φτιαχνει η Tractive που την εχουν οι πρωην της WP παιζει και αυτο στα 1800. Τεσπα, ειναι καλο και κανεις απ'οσους κατοχους γνωριζω δεν πηγε σε κατι αλλο. Αλλα ξαναλεω, δεν ρωταμε αν το βεστρομ τα χρειαζεται, μιλαμε για το κοστος καθαρα του προιοντος που αγοραζεις, απο τα υλικα απο τα οποια αποτελειται. Oυτε σχολιαζουμε αν ενα ψαλιδι με ή χωρις μοχλικο ειναι καλυτερο ή οχι. Και επειδη εχει παει φουλ στο "οπαδικο" η κουβεντα, θα θεσω το εξης ερωτημα. Οκ, το 1090 ειναι μια φτηνη κατασκευη που η ΚΤΜ καταφερε και την πουλησε ακριβα και εγω ειμαι κολλημενος και βασικα κανεις δεν εχει πιασει το νοημα της συζητησης. Μιλαμε παντα μονο για χρηματικο κοστος, ετσι?

Αυτη τη στιγμη το DL1050 με τις χυτες εχει 12800, και το ΧΤ 14600. Το απλο Τενερε 700 εχει 10900 και το ραλλυ 12300. Ειναι το Τενερε ακριβο? Ειναι το βιστρομ φθηνο? Τι παιζει? Τι εχει το Τενερε 700 πανω του που στην εκδοση ραλλυ εχει οσο το χιλιαρι βιστρομ? Στην απλη εκδοση του Τενερε αξιζει να το παρεις ενω αν παρεις την Ραλλυ σε επιασαν κοροιδο?

Το CRF1100 με τα ιδια αλογα με το βιστρομ στην πιο απλη του εκδοση εχει 15300, στην εκδοση Αdventure εχει 17000. Ειναι ακριβο το Αφρικα? Ειναι φτηνο το βιστρομ? Τι εχει παραπανω το Αφρικα να δικαιολογει το παραπανω κοστος του απο το βιστρομ? Απο την αλλη, τι εχει το βιστρομ ΧΤ που εχει τα ιδια λεφτα με την απλη Αφρικα? Σαν εξοπλισμο λεμε παντα , ετσι?

Ποιο μοντελο συμφερει να αγορασεις οικονομικα? Ποιο ειναι το καλυτερο? Ποιο πουλαει αερα κοπανιστο και ποιο ειναι ευκαιρια? Ποιο πουλαει σουμιεδες για αναρτησεις?

Ελπιζω τωρα να γινεται πιο κατανοητο το ολο θεμα, μακρυα απο τα φτου φτου φτου σιξ σιξ σιξ σκατεμ που αναθεμα την ωρα που αποφασισα να το αγορασω και να πρεπει να κρυφτω αν χρειαστει να μπω σε τετοια κουβεντα... Ας μιλησουμε για Ιαπωνικους κυριαρχους του συμπαντος μονο λοιπον, για να μην το παμε οτι υπερασπιζομαι τα ευρωπαικα/αυτο που αγορασα.
Η ολη "αντιπαραθεση" ξεκινησε με την αντιρρηση μου σχετικα με την διαφορα ισχυος που ισχυριστηκες, την διαφορα στην ποιοτητα αναρτησεων που ισχυριστηκες και στο οτι ειπα πως η σουζη ειναι πιο ποιοτικη κατασκευη. Οταν δε μιλαμε για πισω αναρτηση το κοστος δεν αφορα αποκλειστικα αμορτισερ, αλλα στην περιπτωση του βστρομ ΚΑΙ αυτο του μοχλικου.

Το 1ο και το 2ο οπως τα ειπα ειναι πανω κατω, η διαφορα της ισχυος δεν ειναι οσο ειπες και οι αναρτησεις μια απο τα ιδια ειναι επι της ουσιας, τοσο απο αποψη λειτουργιας οσο και απο κοστος κατασκευης.
Την γενικοτερη τωρα διαφορα στην ποιοτητα κατασκευης δε μπορω να στην αποδειξω γιατι αφορα ποιοτητα πραγματων για τα οποια δεν υπαρχουν σαφη στοιχεια, οπως κραματα στο μοτερ, ποσο εχει μελετηθει η καθε λεπτομερεια της μηχανης οπως πχ τι ζεστη βγαζει το μοτερ, στα ποσα κμ τα παιζει το αμορτισερ λογω ζεστης μοτερ και χρησης και οπως ειπα και πιο πανω, στην τελικη ποσα χρονια και κμ θα βγαλει το μηχανακι πριν γινει καλαθι και ποσο θα σου εχει κοστισει αυτο στην πορεια. Εμενω ομως στην αποψη μου οτι το 1090 ΔΕΝ ειναι ο χιλιομετροφαγος που ειναι το vstrom και με το περασμα του χρονου αυτο θα φανει. Οι επιδοσεις μιας μοτοσυκλετας δεν συναδουν κατ αναγκη και με την ποιοτητα κατασκευης της.
 
Τελευταία επεξεργασία:

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
το vstrom1050 είναι ξεκάθαρα το πιο VFM απο όλα στην μεγάλη κατηγορία. Μέχρι το 2015 ακολουθούσε ανταγωνιστικά και το versys 1000 αλλά τα τελευταία χρόνια ξέφυγε τιμολογιακά.
Οπότε μεγάλο τουριστικό αντβε το στρομ κλέβει εκκλησίες και σου αρκετά χιλιάρικα στην ακρη για αξεσουάρ βενζίνες (και όταν ανοίξουν τα σύνορα) ταξίδια
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μερικοι προτιμουν να καβαλανε κατι που γουσταρουν ομως, απο το να κανουν απλα πολλα χιλιομετρα. Τωρα ομως να συζηταμε για αξιοπιστιες σε μηχανακια που ξεπερνανε για πλακα τα 100κ, κινειται στα ορια του τρολ. Μπορουμε να κανουμε και κανα τεστ να δουμε ποιο μοτερ θα δουλεψει περισσοτερα δευτερολεπτα χωρις λαδια για να εχουμε και το κριτηριο της αξιοπιστιας σε non scientific methods checked. Οσοι εχουν σκοπο να κανουν ταξι το μηχανακι ας κοιταξουν αλλου, κατα προτιμηση σε τογιοτα κορολα. Scott Kilmer approved. Η χαιλουξ, στο toρgear του εβαλαν εκρηκτικα και μετα το μπαμ επαιρνε ακομα μπροστα

Σε επιπεδο αναρτησεων δεν εχει βγει ακομα γιαπωνεζικο μηχανακι που να εχει πισω αμορτισερ που να μην ειναι μαλακια, οποτε το 1000αρικακι το εχει στο τσεπακι οποιος θελει να κανει οποιουδηποτε ειδους σοβαρη οδηγηση, ενω με το αντιστοιχο της σκατεμ δεν θα εχει ποτε λογο να το αναβαθμισει. Πλαισιο προφανως το χωροδικτυωμα εξακολουθει να ειναι ανωτερο σε ακαμψιες/ποιοτητα κατασκευης αλλα και κοστους δυστυχως απο ενα χυτο αλουμηνενιο πλαισιο απο σκραπ αλουμινιο, αλλα τα προτερήματα του δεν θα τα καταλαβει και σχεδον κανενας, οποτε το οφελος του στην πραξη παει λιγο στο βροντο. Ωστοσο, οταν πληρωνεις, θες να εχει και ενα αντιστοιχο value η κατασκευη. Για να προλαβω τους περιεργους, τα ντουκατια sbk εγιναν παλτα την στιγμη που,ολως περιεργως, η ντουκατι κατήργησε το τρελις.

Τωρα στο θεμα τιμης, πλεον ναι, οι ευρωπαιοι εχουν χασει τη μπαλα με τα λεφτα που ζητανε και οι γιαπωνεζοι προσφερουν αξιολογες προτασεις για οσους θελουν χωρις τις τραγικες διαφορες σε ποιοτητα κυλισης και περιφεριακων του παρελθοντος.
Αμα ειχε λιγο συνειδηση παντως ο κοσμος θα εριχνε ενα μαζικο εμπαργκο στους ευρωπαιους για να στρωσουν, αλλα εχουν καταλαβει πως τα δικυκλα εχουν μια 20ετια ζωης το πολυ ακομα οποτε πανε να βγαλουν απο τη μυγα ξυγκι. Τεσπα, τι να κανουμε, ενα μηχανακι αξιζει πραγματικα πλεον απο ευρωπη και αυτο ειναι μονοκυλιδρο δυστυχως.

Για να λεμε και του στραβου το δικιο παντως οποιος θελει μεγαλο ονοφ τωρα με κυβικα αλλα και να κρατησει και τα δυο του νεφρα, το 1000αρι βεστρομακι παιζει μπαλα μονο του
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η ολη "αντιπαραθεση" ξεκινησε με την αντιρρηση μου σχετικα με την διαφορα ισχυος που ισχυριστηκες, την διαφορα στην ποιοτητα αναρτησεων που ισχυριστηκες και στο οτι ειπα πως η σουζη ειναι πιο ποιοτικη κατασκευη.

Το 1ο και το 2ο οπως τα ειπα ειναι πανω κατω, η διαφορα της ισχυος δεν ειναι οσο ειπες και οι αναρτησεις μια απο τα ιδια ειναι επι της ουσιας, τοσο απο αποψη λειτουργιας οσο και απο κοστος κατασκευης.
Την γενικοτερη τωρα διαφορα στην ποιοτητα κατασκευης δε μπορω να στην αποδειξω γιατι αφορα ποιοτητα πραγματων για τα οποια δεν υπαρχουν σαφη στοιχεια, οπως κραματα στο μοτερ, ποσο εχει μελετηθει η καθε λεπτομερεια της μηχανης οπως πχ τι ζεστη βγαζει το μοτερ, στα ποσα κμ τα παιζει το αμορτισερ λογω ζεστης μοτερ και χρησης και οπως ειπα και πιο πανω, στην τελικη ποσα χρονια και κμ θα βγαλει το μηχανακι πριν γινει καλαθι και ποσο θα σου εχει κοστισει αυτο στην πορεια. Εμενω ομως στην αποψη μου οτι το 1090 ΔΕΝ ειναι ο χιλιομετροφαγος που ειναι το vstrom και με το περασμα του χρονου αυτο θα φανει. Οι επιδοσεις μιας μοτοσυκλετας δεν συναδουν κατ αναγκη και με την ποιοτητα κατασκευης της.
Να το ξαναγραψω, σωστα ομως οπως ειπωθηκε, οχι οπως βολευει, η διαφορα της ισχυος στροφαλο δεν ειναι 30 αλογα οπως ειπα, αλλα 25. Η διαφορα στον τροχο -που ποτε δεν ανεφερα- ειναι 15/20 αλογα, αναλογως ποια πηγη επιλεγεις.

Επισης, να μου κανεις τη χαρη να ψαξεις λιγο παραπανω για το 2ο, περι αναρτησεων, αν ισχυει ή οχι, το "ειναι μια απο τα ιδια επι της ουσιας" απεχει παρασαγγες απο την πραγματικοτητα και ειναι απλα μια προταση για να κλεισει ετσι μια κουβεντα. Οχι για να βγω απο πανω, αλλα για να ειμαστε σωστα ενημερωμενοι οπως πρεπει.

Δεν διαφωνω για την ποιοτητα κατασκευης, οπως τα λες ειναι. Το οτι το μοτερ βγαζει ζεστη ομως νταξ, το εχουμε παραζαλησει, μοτερ πουσαρισμενο ειναι με συμπιεση 13:1 , δεν ειναι γιαπωνεζικο να βαζεις μπιρες στα ψυγεια του και να στις βγαζει παγωμενες. Τα προβληματα της ποιοτητας στα ΚΤΜ δεν ειναι αυτα που "παιζουν" στα φορα καθε φορα. Ειναι οι διακοπτες, ειναι το φιλτροκουτι, ειναι κατι φλοτερ που κολλανε και κατι φιλτρα βενζινης που μπουκωνουν απο κακο quality control στην παραγωγη. Κατι ρουλεμαν τιμονιου με μποσικα, κατι ακτινες με μποσικα, τετοια πραγματα. Εχει μπολικα θεματα ποιοτητας. Αλλα αυτο δεν το κανει φτηνιαρικο. Τωρα το ποσο θα μου κοστισει στην πορεια πεφτει στο υποκειμενικο κομματι που προσπαθω να συζητησουμε εδω και δυο σελιδες. Δεν μου κοστιζουν τα σερβις, τα κανω μονος μου απο οταν εληξε η εγγυηση, δεν θα μου κοστισουν τραγικα οι επισκευες, θα τις κανω μονος μου, και εχω φροντισει να αντιμετωπισω μονος μου τα οποια ποιοτικα προβληματα δεν φροντισε το εργοστασιο. Εις γνωσιν μου το αγορασα, σκεφτομενος οτι αφου ολα χαλανε, ας παρω τουλαχιστον αυτο που γουσταρω, κι ας χρειαστει να το σενιαρω λιγο απο την πρωτη μερα. Βλεπε δηλαδη ακριβως το θεμα που προσπαθω να συζητησω. Καποιος αλλος θα θελει να παρει ενα μηχανακι ετοιμο να φυγει απο την πρωτη μερα, χωρις να χρειαστει να τσεκαρει ή να προσεξει κατι μονος του, ουτε στην πορεια.

Και πως το εμαθα αυτο? Ε, αφου αλλαξα 4 φορες βουλωμενο φιλτρο βενζινης στο DL650 μου και 1 φορα τρομπα βενζινης, μια φορα καμμενο ρελε μιζας ετσι απο το πουθενα, τσιμουχες στα καλαμια 2 φορες, κολλημενο θερμοστατη αλλη μια, ολα μεσα στα πρωτα 60000χλμ. Ειδα και τον κολλητο τοτε με το DL1000 του 16 να εχει αλλαξει 2 φορες (!!!) εγκεφαλο σε καινουριο μηχανακι, να εχει προβλημα με τον αισθητηρα λαδιου σε καινουριο μηχανακι, να εχει θεμα και αυτος με ρουλεμαν τιμονιου σε καινουργιο μηχανακι, να εχει μαθει απεξω ολο το Σφακιανακη και ακρη να μην εχει βγαλει, και να πηγαινει στο τελος σε 1200GSA LC και να μου λεει βρηκα την υγεια μου. Ειδα και αλλα Ιαπωνικα, και Ιταλικα, και Γερμανικα, και Αυστριακα, και Αμερικανικα, και γενικα οτι τσουλαει σε ροδες να εχει τα θεματα του, και ειπα 40 χρονων εισαι πια, παρε αυτο που γουσταρεις και μην κοιτας ποιο λενε στην πιατσα οτι χαλαει και ποιο οχι, μια ζωη την εχουμε και ολα χαλανε, μαζι κι εμεις.

Αλλα αυτο ειναι το υποκειμενικο κομματι, που δεν εχει να κανει σε τιποτα με το κοστος αγορας μιας μηχανης.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Να το ξαναγραψω, σωστα ομως οπως ειπωθηκε, οχι οπως βολευει, η διαφορα της ισχυος στροφαλο δεν ειναι 30 αλογα οπως ειπα, αλλα 25. Η διαφορα στον τροχο -που ποτε δεν ανεφερα- ειναι 15/20 αλογα, αναλογως ποια πηγη επιλεγεις.

Επισης, να μου κανεις τη χαρη να ψαξεις λιγο παραπανω για το 2ο, περι αναρτησεων, αν ισχυει ή οχι, το "ειναι μια απο τα ιδια επι της ουσιας" απεχει παρασαγγες απο την πραγματικοτητα και ειναι απλα μια προταση για να κλεισει ετσι μια κουβεντα. Οχι για να βγω απο πανω, αλλα για να ειμαστε σωστα ενημερωμενοι οπως πρεπει.

Δεν διαφωνω για την ποιοτητα κατασκευης, οπως τα λες ειναι. Το οτι το μοτερ βγαζει ζεστη ομως νταξ, το εχουμε παραζαλησει, μοτερ πουσαρισμενο ειναι με συμπιεση 13:1 , δεν ειναι γιαπωνεζικο να βαζεις μπιρες στα ψυγεια του και να στις βγαζει παγωμενες. Τα προβληματα της ποιοτητας στα ΚΤΜ δεν ειναι αυτα που "παιζουν" στα φορα καθε φορα. Ειναι οι διακοπτες, ειναι το φιλτροκουτι, ειναι κατι φλοτερ που κολλανε και κατι φιλτρα βενζινης που μπουκωνουν απο κακο quality control στην παραγωγη. Κατι ρουλεμαν τιμονιου με μποσικα, κατι ακτινες με μποσικα, τετοια πραγματα. Εχει μπολικα θεματα ποιοτητας. Αλλα αυτο δεν το κανει φτηνιαρικο. Τωρα το ποσο θα μου κοστισει στην πορεια πεφτει στο υποκειμενικο κομματι που προσπαθω να συζητησουμε εδω και δυο σελιδες. Δεν μου κοστιζουν τα σερβις, τα κανω μονος μου απο οταν εληξε η εγγυηση, δεν θα μου κοστισουν τραγικα οι επισκευες, θα τις κανω μονος μου, και εχω φροντισει να αντιμετωπισω μονος μου τα οποια ποιοτικα προβληματα δεν φροντισε το εργοστασιο. Εις γνωσιν μου το αγορασα, σκεφτομενος οτι αφου ολα χαλανε, ας παρω τουλαχιστον αυτο που γουσταρω, κι ας χρειαστει να το σενιαρω λιγο απο την πρωτη μερα. Βλεπε δηλαδη ακριβως το θεμα που προσπαθω να συζητησω. Καποιος αλλος θα θελει να παρει ενα μηχανακι ετοιμο να φυγει απο την πρωτη μερα, χωρις να χρειαστει να τσεκαρει ή να προσεξει κατι μονος του, ουτε στην πορεια.

Και πως το εμαθα αυτο? Ε, αφου αλλαξα 4 φορες βουλωμενο φιλτρο βενζινης στο DL650 μου και 1 φορα τρομπα βενζινης, μια φορα καμμενο ρελε μιζας ετσι απο το πουθενα, τσιμουχες στα καλαμια 2 φορες, κολλημενο θερμοστατη αλλη μια, ολα μεσα στα πρωτα 60000χλμ. Ειδα και τον κολλητο τοτε με το DL1000 του 16 να εχει αλλαξει 2 φορες (!!!) εγκεφαλο σε καινουριο μηχανακι, να εχει προβλημα με τον αισθητηρα λαδιου σε καινουριο μηχανακι, να εχει θεμα και αυτος με ρουλεμαν τιμονιου σε καινουργιο μηχανακι, να εχει μαθει απεξω ολο το Σφακιανακη και ακρη να μην εχει βγαλει, και να πηγαινει στο τελος σε 1200GSA LC και να μου λεει βρηκα την υγεια μου. Ειδα και αλλα Ιαπωνικα, και Ιταλικα, και Γερμανικα, και Αυστριακα, και Αμερικανικα, και γενικα οτι τσουλαει σε ροδες να εχει τα θεματα του, και ειπα 40 χρονων εισαι πια, παρε αυτο που γουσταρεις και μην κοιτας ποιο λενε στην πιατσα οτι χαλαει και ποιο οχι, μια ζωη την εχουμε και ολα χαλανε, μαζι κι εμεις.

Αλλα αυτο ειναι το υποκειμενικο κομματι, που δεν εχει να κανει σε τιποτα με το κοστος αγορας μιας μηχανης.
Οκ θα το κοιταξω για τις αναρτησεις του 1090. Παντως και το δικο μου κτμ 11κατι συμπιεση εχει και ειναι μπορντελο απο ζεστη, δεν ειναι θεμα συμπιεσης, θεμα τι r&d εχει πεσει στο μοτερ ειναι.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ενδιαφερουσα κουβεντα. Αλλα μπαινω στον πειρασμο ν'απαντησω σε δυό συγκεκριμενες θεσεις με τις οποιες δε συμφωνω (τζαπανοφιλος γαρ :D).

Τωρα ομως να συζηταμε για αξιοπιστιες σε μηχανακια που ξεπερνανε για πλακα τα 100κ, κινειται στα ορια του τρολ.
Φυσικα και ολα σχεδον τα σημερινα μηχανακια θα βγαλουν 100Κ χιλιομετρα. Το θεμα ειναι πως θα τα βγαλουν και αν σου βγαλουν την ψυχη (και σου αδειασουν το πορτοφολι) για να τα βγαλουν. Και φυσικα αν θα σε αφησουν στην μεση του πουθενα.

Μιλωντας προσωπικα, μου αρεσουν αρκετα ευρωπαικα μηχανακια, αλλα θαθελα το μηχανακι που θα παρω (και θα ακριβοπληρωσω αν ειναι ευρωπαικο) να κανει 100Κ χιλιομετρα με τις εξεις προυποθεσεις: μονο λαδια/ξυδια, μια φορα βαλβιδες στα 50Κ χμ, μια επισκευη αμορτισερ επισης στα 50Κ χμ, και αντε και καμια χαζο-βλαβη ανορθωτη ή κατι τετοιο (αλλα να μη μ'αφησει με το τελευταιο!). Εχω εμπιστοσυνη οτι πολλα τζαπανεζικα μηχανακια θα το κανουν αυτο (και εμπειρια απο μηχανακια που τοχουν κανει) αλλα δεν εχω την ιδια εμπιστοσυνη σε κανενα ευρωπαικο.


Σε επιπεδο αναρτησεων δεν εχει βγει ακομα γιαπωνεζικο μηχανακι που να εχει πισω αμορτισερ που να μην ειναι μαλακια, οποτε το 1000αρικακι το εχει στο τσεπακι οποιος θελει να κανει οποιουδηποτε ειδους σοβαρη οδηγηση, ενω με το αντιστοιχο της σκατεμ δεν θα εχει ποτε λογο να το αναβαθμισει.
Ισχυει για πολλα σχετικα φτηνα γιαπωνεζικα αλλα οχι για ολα, και ειδικα για τα πιο ακριβα - που ειναι ομως φτηνοτερα απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα. Ας παρω για παραδειγμα δυο απο τα δικα μου μηχανακια.

Στο VFR800 VTEC που εχω ακομη απο καινουργιο (110Κ χμ), το μαμα αμορτισερ ητανε εξαιρετικα ποιοτικο, με τηλε-προφορτιση ελατηριου και ρυμιση αποσβεσης επαναφορας που δουλευει εξαιρετικα, με το μηχανακι κυνηγημενο παντου (και σε πιστα). Οταν ειχα κανει 60Κ χμ, μπηκα στον πειρασμο να βαλω Ohlins αντι να κανω επισκευη, ετσι για να δω τι χανω. Μου στοιχισε ενα 800ρικακι, και ναι μεν το αμορτισερ ειναι καλυτερο, αλλα ειδα μια διαφορα της ταξης του 25-30% το πολυ. Αξιζε την δαπανη? Δε νομιζω, και δεν θα το συνιστουσα σε καποιον που δεν του περισευουν.

Στο CRF1000 που επισης εχω απο καινουργιο (50+Κ χμ), το μαμα αμορτισερ ειναι επισης εξαιρετικο, με τηλεπροφορτιση και ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας και συμπιεσης, και δεν εχω σκεφτει να το αλλαξω με αφτερμαρκετ. Τωρα πια εχει λιγο αναιμικη αποσβεση επαναφορας, ειδικα εχοντας κανει αρκετα κυνηγημενα χιλιομετρα σε καθε τεραιν, και εχω αναγκαστει να την εχω στο τερμα - αλλα δουλευει ακομη. Αλλα καθως εχει ερθει πια η ωρα της επισκευης, θα κανω και ενα revalving για την αποσβεση επαναφορας μονο, τιποτ'αλλο - αντι να δωσω 80 θα δωσω 140€.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ενδιαφερουσα κουβεντα. Αλλα μπαινω στον πειρασμο ν'απαντησω σε δυό συγκεκριμενες θεσεις με τις οποιες δε συμφωνω (τζαπανοφιλος γαρ :D).



Φυσικα και ολα σχεδον τα σημερινα μηχανακια θα βγαλουν 100Κ χιλιομετρα. Το θεμα ειναι πως θα τα βγαλουν και αν σου βγαλουν την ψυχη (και σου αδειασουν το πορτοφολι) για να τα βγαλουν. Και φυσικα αν θα σε αφησουν στην μεση του πουθενα.

Μιλωντας προσωπικα, μου αρεσουν αρκετα ευρωπαικα μηχανακια, αλλα θαθελα το μηχανακι που θα παρω (και θα ακριβοπληρωσω αν ειναι ευρωπαικο) να κανει 100Κ χιλιομετρα με τις εξεις προυποθεσεις: μονο λαδια/ξυδια, μια φορα βαλβιδες στα 50Κ χμ, μια επισκευη αμορτισερ επισης στα 50Κ χμ, και αντε και καμια χαζο-βλαβη ανορθωτη ή κατι τετοιο (αλλα να μη μ'αφησει με το τελευταιο!). Εχω εμπιστοσυνη οτι πολλα τζαπανεζικα μηχανακια θα το κανουν αυτο (και εμπειρια απο μηχανακια που τοχουν κανει) αλλα δεν εχω την ιδια εμπιστοσυνη σε κανενα ευρωπαικο.




Ισχυει για πολλα σχετικα φτηνα γιαπωνεζικα αλλα οχι για ολα, και ειδικα για τα πιο ακριβα - που ειναι ομως φτηνοτερα απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα. Ας παρω για παραδειγμα δυο απο τα δικα μου μηχανακια.

Στο VFR800 VTEC που εχω ακομη απο καινουργιο (110Κ χμ), το μαμα αμορτισερ ητανε εξαιρετικα ποιοτικο, με τηλε-προφορτιση ελατηριου και ρυμιση αποσβεσης επαναφορας που δουλευει εξαιρετικα, με το μηχανακι κυνηγημενο παντου (και σε πιστα). Οταν ειχα κανει 60Κ χμ, μπηκα στον πειρασμο να βαλω Ohlins αντι να κανω επισκευη, ετσι για να δω τι χανω. Μου στοιχισε ενα 800ρικακι, και ναι μεν το αμορτισερ ειναι καλυτερο, αλλα ειδα μια διαφορα της ταξης του 25-30% το πολυ. Αξιζε την δαπανη? Δε νομιζω, και δεν θα το συνιστουσα σε καποιον που δεν του περισευουν.

Στο CRF1000 που επισης εχω απο καινουργιο (50+Κ χμ), το μαμα αμορτισερ ειναι επισης εξαιρετικο, με τηλεπροφορτιση και ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας και συμπιεσης, και δεν εχω σκεφτει να το αλλαξω με αφτερμαρκετ. Τωρα πια εχει λιγο αναιμικη αποσβεση επαναφορας, ειδικα εχοντας κανει αρκετα κυνηγημενα χιλιομετρα σε καθε τεραιν, και εχω αναγκαστει να την εχω στο τερμα - αλλα δουλευει ακομη. Αλλα καθως εχει ερθει πια η ωρα της επισκευης, θα κανω και ενα revalving για την αποσβεση επαναφορας μονο, τιποτ'αλλο - αντι να δωσω 80 θα δωσω 140€.
Ομοιως....hayabusa gen1 εξαιρετικο αμορτισερ χωρις σερβις για 80κ χιλιομετρα.
Απο την αλλη, ΚΤΜ950SE αμορτισερ της πλακας εντελως, θελει σερβις καθε 20κ το πολυ και με λιγη πιεση εκτος δρομου γινεται σουπα γιατι βραζει απο τη ζεστη που βγαζει το μοτερ και η εξατμιση.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ρε σεις... Αν βγάλετε τα Japan αμορτισέρ καλύτερα από τα ohlins θα πηδηχτω από το παραθυρο
Και μένω σε πέμπτο όροφο... Κανονιστε
Προς το παρον τα βγαζουμε καλλιτερα απο τα οστριαν. Θα τα βγαλουμε καλλιτερα απο ολινς σε αλλο νημα. Θα πεσει συρμα και θα στρωσουμε διχτυ :)
 
Top Bottom