Test Ride - Είναι Δυνατό, είναι Γρήγορο, είναι Εύκολο... είναι το V-STROM 1050 XT

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τελικά να πάρουμε δυο 950 και ρέστα με τα λεφτά του Βεστρομ η όχι; Δεν βοηθάτε
Για τα 950 η δικη μου αποψη ειναι η εξης:
Αν εχεις, μη το πουλησεις κι αν δεν εχεις, μην το αγορασεις.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Φυσικα και ολα σχεδον τα σημερινα μηχανακια θα βγαλουν 100Κ χιλιομετρα. Το θεμα ειναι πως θα τα βγαλουν και αν σου βγαλουν την ψυχη (και σου αδειασουν το πορτοφολι) για να τα βγαλουν. Και φυσικα αν θα σε αφησουν στην μεση του πουθενα.

Μιλωντας προσωπικα, μου αρεσουν αρκετα ευρωπαικα μηχανακια, αλλα θαθελα το μηχανακι που θα παρω (και θα ακριβοπληρωσω αν ειναι ευρωπαικο) να κανει 100Κ χιλιομετρα με τις εξεις προυποθεσεις: μονο λαδια/ξυδια, μια φορα βαλβιδες στα 50Κ χμ, μια επισκευη αμορτισερ επισης στα 50Κ χμ, και αντε και καμια χαζο-βλαβη ανορθωτη ή κατι τετοιο (αλλα να μη μ'αφησει με το τελευταιο!). Εχω εμπιστοσυνη οτι πολλα τζαπανεζικα μηχανακια θα το κανουν αυτο (και εμπειρια απο μηχανακια που τοχουν κανει) αλλα δεν εχω την ιδια εμπιστοσυνη σε κανενα ευρωπαικο.
Αν καποιος εχει καποια ψυχωση να μην ακουμπησει ουτε βιδα στο διτροχο, τοτε ναι, αυτος πιθανοτερα θα βρει την υγεια του σε ενα ιαπωνικο. Για οποιον βεβαια λογιζει εστω και λιγο την οδηγηση, το να αποριψει κατα πολυ ανωτερα οδηγικα και απολαυστικα μηχανακια, εγω προσωπικα δε το βλεπω. Σαν να λες, θα παρω ΧΤ600 γιατι τα 690 βαζουν νερο στο κοντερ. Προφανως σε αυτη την περιπτωση δε σου κανει ενα μηχανακι σαν το 690, και να το ειχες δηλαδη, θα του εκανες χρηση ΧΤ. Και αυτο παει και στο δευτερο σκελος, τα περι αμορτισερ κλπ, 50κ και 2 χρονια ειναι το οριο που δινουν ολοι οι κατασκευαστες, προσωπικα δεν ενιωσα ποτε αναγκη να αλλαξω λαδια πριν απο αυτα τα διαστηματα. Αντιθετως ομως, σε οτι μηχανακι εξ ιαπωνιας εχω καβαλησει πλην σβκ, το πισω αμορτισερ αμα δεν πηγαινες τις ρυθμισεις στο τερμα, δεν εβλεπες και πολυ προκοπη (οχι οτι εκαναν και πολυ διαφορα οι ρυθμισεις). Παντως στην μια 10ετια που εχω αποκλειστικα ευρωπαικα μηχανακια, κανενα δεν εβγαλε καποιο σοβαρο εξοδο, η με αφησε στο δρομο, και τα χαζοπροβληματα που ειχαν ολα ηταν ζημιες των 10δων ευρω.


Ισχυει για πολλα σχετικα φτηνα γιαπωνεζικα αλλα οχι για ολα, και ειδικα για τα πιο ακριβα - που ειναι ομως φτηνοτερα απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα. Ας παρω για παραδειγμα δυο απο τα δικα μου μηχανακια.


Στο VFR800 VTEC που εχω ακομη απο καινουργιο (110Κ χμ), το μαμα αμορτισερ ητανε εξαιρετικα ποιοτικο, με τηλε-προφορτιση ελατηριου και ρυμιση αποσβεσης επαναφορας που δουλευει εξαιρετικα, με το μηχανακι κυνηγημενο παντου (και σε πιστα). Οταν ειχα κανει 60Κ χμ, μπηκα στον πειρασμο να βαλω Ohlins αντι να κανω επισκευη, ετσι για να δω τι χανω. Μου στοιχισε ενα 800ρικακι, και ναι μεν το αμορτισερ ειναι καλυτερο, αλλα ειδα μια διαφορα της ταξης του 25-30% το πολυ. Αξιζε την δαπανη? Δε νομιζω, και δεν θα το συνιστουσα σε καποιον που δεν του περισευουν.
Δεν ξερω τι αμορτισερ εχει το vfr, αλλα η εμπειρια μου ηταν αυτη που ειπα παραπανω. Ολα τα αμορτισερ, ειδικα εξ ιαπωνιας που εχω οδηγησει, ηταν ολα στα τερματα οι ρυθμισεις, και παλι ηταν και χαλια. Για το δε vfr, θυμαμαι ακομα χαρακτηριστικα πανω απο 10 χρονια πισω στα Μεγαρα στην ευθεια πριν την 6, να πηγαινω ροδα ροδα με ενα vfr ενω ημουν με 800αρι διβαλβιδο αεροψυκτο μονστερ. Οποτε, οπως ειπα και πανω, τι να την κανεις την αξιοπιστια αν αυτο που οδηγας δεν σε ψηνει καν να το καβαλας, αλλα αυτο ειναι ξεκαθαρα θεμα οπτικης.


Στο CRF1000 που επισης εχω απο καινουργιο (50+Κ χμ), το μαμα αμορτισερ ειναι επισης εξαιρετικο, με τηλεπροφορτιση και ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας και συμπιεσης, και δεν εχω σκεφτει να το αλλαξω με αφτερμαρκετ. Τωρα πια εχει λιγο αναιμικη αποσβεση επαναφορας, ειδικα εχοντας κανει αρκετα κυνηγημενα χιλιομετρα σε καθε τεραιν, και εχω αναγκαστει να την εχω στο τερμα - αλλα δουλευει ακομη. Αλλα καθως εχει ερθει πια η ωρα της επισκευης, θα κανω και ενα revalving για την αποσβεση επαναφορας μονο, τιποτ'αλλο - αντι να δωσω 80 θα δωσω 140€.
Ομοιως για το αφρικα δεν εχω ιδεα. Αλλα ξερω οτι απο τη στιγμη που υπαρχουν τα αντιστοιχα ευρωπαικα ονοφ, δεν θα πηγαινα σε καμμια περιπτωση σε μια μοτοσυκλετα σαν το αφρικα. Και μιας και πιασαμε για την ποιοτητα των αναρτησεων, νομιζω εχει γινει αρκετος ντορος με τα προβληματικα πηρουνια που ειχαν τα (πρωτα?) αφρικα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πυθία. Μια χαρά

Μια χαρα ειναι τα 950, το se ειναι ειδικο και οχι ιδιαιτερα μελετημενο εργαλειο, μιας και ηταν καθαρα μια κινηση καφριλας απο την κτμ οταν το εβγαλε στην παραγωγη. Τα προβληματα που εχουν αναφερθει μεχρι στιγμης, ισχυουν μονο στο SE και οχι στα αντβ.

950 αξιζει να παρεις μονο αμα βρεις καποιο καλο, κατι που ειναι αρκετα δυσκολο. Μετα αμα το εχεις καημο, μπορεις να βρεις ενα που θα ειναι καλη βαση και αφου του κανεις την απαραιτητη κουρα ως πρεπει για μοτοσυκλετα 15+ χρονων. Αλλιως, δεν αξιζει τον κοπο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
τα 950 ομως πως μπηκαν σε συζητηση με το στρωμα? :wacky:
Τα ανέφερε ο μουσιτσας κάπου

Και κολλούσαν με το VS των κτμ γενικά

Και με όλα όσα έχουν ειπωθεί για τα λεφτά κλπ.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τα ανέφερε ο μουσιτσας κάπου

Και κολλούσαν με το VS των κτμ γενικά

Και με όλα όσα έχουν ειπωθεί για τα λεφτά κλπ.

Τον γυροφέρνω μερικα χρονια να τον απαλλαξω απο τη μπουρουχα παντως αλλα κανει τον δυσκολο. Μεχρι και το οτι ακομα και οι haters δεν μπορουν να τα δωσουν, κατι λεει :yew:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σύνδρομο Στοκχόλμης.

Με τόσα που έχουν γραφτεί πάντως, έχετε ανάψει την περιέργεια.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τον γυροφέρνω μερικα χρονια να τον απαλλαξω απο τη μπουρουχα παντως αλλα κανει τον δυσκολο. Μεχρι και το οτι ακομα και οι haters δεν μπορουν να τα δωσουν, κατι λεει :yew:
Ναι καλα, ασημωσε γιατι εχουμε κι εξοδα και θα σου πω εγω :ha
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Αν καποιος εχει καποια ψυχωση να μην ακουμπησει ουτε βιδα στο διτροχο, τοτε ναι, αυτος πιθανοτερα θα βρει την υγεια του σε ενα ιαπωνικο. Για οποιον βεβαια λογιζει εστω και λιγο την οδηγηση, το να αποριψει κατα πολυ ανωτερα οδηγικα και απολαυστικα μηχανακια, εγω προσωπικα δε το βλεπω. Σαν να λες, θα παρω ΧΤ600 γιατι τα 690 βαζουν νερο στο κοντερ. Προφανως σε αυτη την περιπτωση δε σου κανει ενα μηχανακι σαν το 690, και να το ειχες δηλαδη, θα του εκανες χρηση ΧΤ. Και αυτο παει και στο δευτερο σκελος, τα περι αμορτισερ κλπ, 50κ και 2 χρονια ειναι το οριο που δινουν ολοι οι κατασκευαστες, προσωπικα δεν ενιωσα ποτε αναγκη να αλλαξω λαδια πριν απο αυτα τα διαστηματα. Αντιθετως ομως, σε οτι μηχανακι εξ ιαπωνιας εχω καβαλησει πλην σβκ, το πισω αμορτισερ αμα δεν πηγαινες τις ρυθμισεις στο τερμα, δεν εβλεπες και πολυ προκοπη (οχι οτι εκαναν και πολυ διαφορα οι ρυθμισεις). Παντως στην μια 10ετια που εχω αποκλειστικα ευρωπαικα μηχανακια, κανενα δεν εβγαλε καποιο σοβαρο εξοδο, η με αφησε στο δρομο, και τα χαζοπροβληματα που ειχαν ολα ηταν ζημιες των 10δων ευρω.


Ισχυει για πολλα σχετικα φτηνα γιαπωνεζικα αλλα οχι για ολα, και ειδικα για τα πιο ακριβα - που ειναι ομως φτηνοτερα απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα. Ας παρω για παραδειγμα δυο απο τα δικα μου μηχανακια.




Δεν ξερω τι αμορτισερ εχει το vfr, αλλα η εμπειρια μου ηταν αυτη που ειπα παραπανω. Ολα τα αμορτισερ, ειδικα εξ ιαπωνιας που εχω οδηγησει, ηταν ολα στα τερματα οι ρυθμισεις, και παλι ηταν και χαλια. Για το δε vfr, θυμαμαι ακομα χαρακτηριστικα πανω απο 10 χρονια πισω στα Μεγαρα στην ευθεια πριν την 6, να πηγαινω ροδα ροδα με ενα vfr ενω ημουν με 800αρι διβαλβιδο αεροψυκτο μονστερ. Οποτε, οπως ειπα και πανω, τι να την κανεις την αξιοπιστια αν αυτο που οδηγας δεν σε ψηνει καν να το καβαλας, αλλα αυτο ειναι ξεκαθαρα θεμα οπτικης.




Ομοιως για το αφρικα δεν εχω ιδεα. Αλλα ξερω οτι απο τη στιγμη που υπαρχουν τα αντιστοιχα ευρωπαικα ονοφ, δεν θα πηγαινα σε καμμια περιπτωση σε μια μοτοσυκλετα σαν το αφρικα. Και μιας και πιασαμε για την ποιοτητα των αναρτησεων, νομιζω εχει γινει αρκετος ντορος με τα προβληματικα πηρουνια που ειχαν τα (πρωτα?) αφρικα.
τι πρόβλημα έχουν τα πιρούνια απτά αφρικα , καθώς κάτοχος με ενδιαφερει να μάθω
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Σύνδρομο Στοκχόλμης.

Με τόσα που έχουν γραφτεί πάντως, έχετε ανάψει την περιέργεια.
Ο μαζοχιστης στον σαδιστη: "χτυπα με". Ο σαδιστης λεει "δε σε χτυπαω" κι ο μαζοχιστης απανταει "ευχαριστω!"
Ηθικον διδαγμα, ο μαζοχιστης ποτε δε βγαινει χαμενος, if you know what I mean.
 
Top Bottom