Test Ride - Είναι Δυνατό, είναι Γρήγορο, είναι Εύκολο... είναι το V-STROM 1050 XT

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο μαζοχιστης στον σαδιστη: "χτυπα με". Ο σαδιστης λεει "δε σε χτυπαω" κι ο μαζοχιστης απανταει "ευχαριστω!"
Ηθικον διδαγμα, ο μαζοχιστης ποτε δε βγαινει χαμενος, if you know what I mean.
Όχι, αλλά ναι.

Το βασικό είναι αν θα γαργαλησει εκεί που πρέπει, το απλό 990 δεν.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αν καποιος εχει καποια ψυχωση να μην ακουμπησει ουτε βιδα στο διτροχο, τοτε ναι, αυτος πιθανοτερα θα βρει την υγεια του σε ενα ιαπωνικο. Για οποιον βεβαια λογιζει εστω και λιγο την οδηγηση, το να αποριψει κατα πολυ ανωτερα οδηγικα και απολαυστικα μηχανακια, εγω προσωπικα δε το βλεπω.
Φυσικα και δεν μιλαμε για ψυχωση του να μην ακουμπησει κανεις βιδα, μιλαμε για την αλλη ψυχωχη που θα σου προκαλεσει το να σκεφτεσαι ποιο θα ειναι το επομενο θεμα που θα σου βγαλει το μηχανακι και ποσο θα κοστισει ή αν ασχολεισαι μονος σου το να πρεπει νασαι σχεδον συνεχεια απο πανω του σα μωρο παιδι. Και αυτο μπορει να ειναι ok αν κανει καποιος κανει σχετικα λιγα χιλιομετρα, τη βολτα του σ/κ κλπ (με οδικη παντα ;)), αλλα σιγουρα δεν ειναι ok για μενα που κανω τουλαχιστο 30Κ χμ το χρονο σε διαφορες ευρωπαικες χωρες και αρκετες φορες σε Ασια και Β, Αφρικη - χωρις οδικη (μιλαω για την προ- και ελπιζω και την μετα-covid εποχη).

Τωρα το "πολυ ανωτερα οδηγικα και απολαυστικα μηχανακια" ειναι απολυτα υποκειμενικο και κλασικη καραμελα των φιλο-ευρωπαιων, εχοντας οδηγησει διαφορα ευρωπαικα μηχανακια ας πω απλα οτι δε συμφωνω (δες και παρακατω περι Αφρικα και 990).


Για το δε vfr, θυμαμαι ακομα χαρακτηριστικα πανω απο 10 χρονια πισω στα Μεγαρα στην ευθεια πριν την 6, να πηγαινω ροδα ροδα με ενα vfr ενω ημουν με 800αρι διβαλβιδο αεροψυκτο μονστερ. Οποτε, οπως ειπα και πανω, τι να την κανεις την αξιοπιστια αν αυτο που οδηγας δεν σε ψηνει καν να το καβαλας, αλλα αυτο ειναι ξεκαθαρα θεμα οπτικης.
Τωρα παμε στα τελειως υποκειμενικα. Κι'εγω μπορω να φερω αλλο παραδειγμα οπου οδηγος με VFR, CBR, GSXR ... (συμπληρωστε κατα - ιαπωνικη - βουληση) πηγαινε ροδα-ροδα η περναγε στην πιστα οδηγους με δυνατοτερα ευρωπαικα μηχανακια - και ειναι πολλοι που πηραν καποιο απο τα τελευταια και νομισανε οτι γινανε αυτοματα πιλοτοι. Οσο για το τι ψηνει τον καθενα να καβαλαει και με τι τη βρισκει ειναι σιγουρα υποκειμενικο.


Ομοιως για το αφρικα δεν εχω ιδεα. Αλλα ξερω οτι απο τη στιγμη που υπαρχουν τα αντιστοιχα ευρωπαικα ονοφ, δεν θα πηγαινα σε καμμια περιπτωση σε μια μοτοσυκλετα σαν το αφρικα. Και μιας και πιασαμε για την ποιοτητα των αναρτησεων, νομιζω εχει γινει αρκετος ντορος με τα προβληματικα πηρουνια που ειχαν τα (πρωτα?) αφρικα.
Εγω θαπαιρνα παρομοιο ευρωπαικο on-off, και ειδικα το 990 που παντα μου αρεσε, και το οποιο ειμουνα ετοιμος να παρω μεταχειρω πριν παρω το Αφρικα. Τοχα οδηγησει αρκετα, ειδικα στο χωμα, αλλα το περασμενο καλοκαιρι μου δοθηκε η ευκαιρια και εκανα 500χμ μαζι του σε μια μερα σε καθε ειδους ασφαλτο: εθνικη, επαρχιακους με στροφιλικι, ορεινο στροφιλικι, ψιλο-χαλασμενους ορεινους, σουπερ-μαρκετ ασφαλτοδρομων. Φυσικα και ειναι πολυ ωραιο μηχανακι, αλλα "πολυ ανωτερο οδηγικα και απολαυστικοτερο" απο το δικο μου Αφρικα? Bollocks, που λεν και στο χωριομ. Αν δεν ειχα βεβαια το Αφρικα, αυτο πιθανα θα ειχα, αλλα θαθελα και τον Γατο να μου το νταντευει μετα την καθε σκισμενη βολτα (γιατι μονος μου δεν μπορω το πολυ μηχανο-νταντεμα). Και θα ξεχναγα τα δικαβαλα σε Ασια, Μαροκο, κλπ κλπ

ΥΓ Για το θεμα του πηρουνιου του CRF εχω γραψει αλλου εδω μεσα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παιδιά, γράψτε και καμιά κουβέντα για το Tenere 700, μη ξεχνιόμαστε γιατί με κυνηγάνε οι σπόνσορες (και άσχημα πράματα μπορείτε να γράφετε -και τα αρνητικά διαφήμιση είναι- το ζητούμενο είναι να επαναλαμβάνετε η φράση "Tenere 700" οκτώ φορές σε κάθε νήμα).
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
τι πρόβλημα έχουν τα πιρούνια απτά αφρικα , καθώς κάτοχος με ενδιαφερει να μάθω
Θανο, εχουν γραφτει πολλα στο advrider.com, δες και το επομενο νημα εδω για CRF1000
απο δω και κατω.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τωρα το "πολυ ανωτερα οδηγικα ειναι απολαυστικα μηχανακια" ειναι απολυτα υποκειμενικο και κλασικη καραμελα των φιλο-ευρωπαιων, εχοντας οδηγησει διαφορα ευρωπαικα μηχανακια ας πω απλα οτι δε συμφωνω καθολου (δες και παρακατω περι Αφρικα και 990).
Το 990 ειναι κατα βαση ενα 950 που σχεδιαστηκε το 2003, και το αφρικα ειναι στην καλυτερη, μια απο τα ιδια, 13(?) χρονια μετα?
Μαλλον επαληθευει αυτο που εγραψα παραπανω. Αν καποιος συγκρινει το αφρικα με τα αντιστοιχα της εποχης του (1290, 1250 κλπ), η διαφορα ειναι χαος.

Τωρα παμε στα τελειως υποκειμενικα. Κι'εγω μπορω να φερω αλλο παραδειγμα οπου οδηγος με VFR, CBR, GSXR ... (συμπληρωστε κατα - ιαπωνικη - βουληση) πηγαινε ροδα-ροδα η περναγε στην πιστα οδηγους με δυνατοτερα ευρωπαικα μηχανακια - και ειναι πολλοι που πηραν καποιο απο τα τελευταια και νομισανε οτι γινανε αυτοματα πιλοτοι. Οσο για το τι ψηνει τον καθενα να καβαλαει και με τι τη βρισκει ειναι σιγουρα υποκειμενικο.
Επειδη ειδα οτι ανεφερες πιστα, φανταστηκα οτι ηξερες οτι πριν απο την 6 ειναι η μεγαλη ευθεια των μεγαρων. Δεν το ειπα επειδη ηθελα να πω πως εγω στριβω καλυτερα απο αλλους κλπ, γι αυτο εγραψα την εμπειρια μου, σε τερμα γκαζι στην ευθεια, με ενα 800αρι ν4. Μετα ειδα και τα νουμερα του (γιατι μου εκανε τρομερη εντυπωση, ισως και ημουν και ενα κλικ πιο γρηγορος) 95 τροχο με το ζορι και 230 κιλα και μου λυθηκε η απορια. Οποτε οπως ειπα, κατι τετοιο δεν θα με εψηνε, ποτε των ποτων, και καλυτερα κατι που μπορει να βγαζει κανενα χαζοπροβλημα αλλα να γουσταρω να το οδηγαω.


Εγω θαπαιρνα παρομοιο ευρωπαικο on-off, και ειδικα το 990 που παντα μου αρεσε, και το οποιο ειμουνα ετοιμος να παρω μεταχειρω πριν παρω το Αφρικα. Τοχα οδηγησει αρκετα, ειδικα στο χωμα, αλλα το περασμενο καλοκαιρι μου δοθηκε η ευκαιρια και μια μερα εκανα 500χμ μαζι του σε καθε ειδους ασφαλτο: εθνικη, επαρχιακους με στροφιλικι, ορεινο στροφιλικι, ψιλο-χαλασμενους ορεινους, σουπερ-μαρκετ ασφαλτοδρομων. Φυσικα και ειναι πολυ ωραιο μηχανακι, αλλα "πολυ ανωτερο οδηγικα και απολαυστικοτερο" απο το δικο μου Αφρικα? Bollocks, που λεν και στο χωριομ. Αν δεν ειχα βεβαια το Αφρικα, αυτο πιθανα θα ειχα, αλλα θαθελα και τον Γατο να μου το νταντευει μετα την καθε σκισμενη βολτα. Και θα ξεχναγα τα δικαβαλα σε Ασια, Μαροκο, κλπ κλπ

ΥΓ Για το θεμα του πηρουνιου του CRF εχω γραψει αλλου εδω μεσα.

Μιας και τα ηνια των ευρωπαικων τα εχει το 950/990 στα ονοφ και τα τζιες, αμφοτερα (με τα μπεμβε να ξεπερνουν κατα πολυ σε χιλιομετρα--αλλα ηπιοτερα-- τουλαχιστον) ειναι εκτενως σκισμενα ειδικα στην αλλη ακρη της αμερικης, χωρις προβληματα. Δεν νομιζω κανενα απο τα δυο να θελει νταντεμα μετα απο γρηγορη βολτα (τα δε κτμ, νομιζω στην πλειοψηφια της ζωης τους δεν εχουν βιωσει ποτε τους πολιτισμενη βολτα). Το περι ανωτερου οδηγικα, το απαντησα και παραπανω.

Αυτα περι πηρουνιων (που σε αφρικα, δεν ειναι ουτε καν κατι εξαιρετικο σε λειτουργια απ οτι εχω διαβασει), μπηκε γιατι καποιος ρωτησε παραπανω, και επισης ηταν και τσοντα στην συζητηση για τις εξαιρετικες αναρτησεις που τεινουν να βαζουν οι ιαπωνες στα μοτοσακα τους σε σχεση οπως ειπωθηκε νωριτερα, με τα αντιστοιχα ευρωπαικα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Παιδιά, γράψτε και καμιά κουβέντα για το Tenere 700, μη ξεχνιόμαστε γιατί με κυνηγάνε οι σπόνσορες (και άσχημα πράματα μπορείτε να γράφετε, και τα αρνητικά διαφήμιση είναι, το ζητούμενο είναι να επαναλαμβάνετε η φράση "Tenere 700", 8 φορές σε κάθε νήμα).
Το παιρνεις χτες και σε δευτερο η τριτο χρονο δινεις αλλα 3.5Κ για ενα nitron πισινο και ενα boano μπροστινο. Oh yeah!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ρε σεις... Αν βγάλετε τα Japan αμορτισέρ καλύτερα από τα ohlins θα πηδηχτω από το παραθυρο
Και μένω σε πέμπτο όροφο... Κανονιστε
Γιατί τα Ohlins τι ιδιοκτησίας ήταν; Για μια εικοσαετία ήταν της Yamaha (1986-2007) τώρα νομίζω έχει πολύ μικρό μερίδιο στις μετοχές της.
Πολλά μοντέλα της Yamaha συνεχίζουν και τα φοράνε πάντως.
Γλίτωσες το πήδημα Κωστή και όλοι ευχαριστημένοι είναι.

Το γ@μησα το ξέρω :roflmao::p
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το 990 ειναι κατα βαση ενα 950 που σχεδιαστηκε το 2003, και το αφρικα ειναι στην καλυτερη, μια απο τα ιδια, 13(?) χρονια μετα?
Μαλλον επαληθευει αυτο που εγραψα παραπανω. Αν καποιος συγκρινει το αφρικα με τα αντιστοιχα της εποχης του (1290, 1250 κλπ), η διαφορα ειναι χαος.
Καλα, εδω μιλαμε πια τελειως διαφορετικα. Το CRF1000 ητανε αλλη κατηγορια απο τα 1190 και 1200LC και το τωρινο απλο 1100 ειναι αλλη κατηγορια απο τα 1290 και 1250GS. Και φυσικα η διαφορα σε ισχυ τουλαχιστο ειναι χαοτικη. Αλλα εγω μιλαω για πραγματικο travel enduro σχετικα διαχειρισιμου βαρους (που κι'αυτο στο οριο ειναι) με το οποιο κανει καποιος οτι και με μικροτερα μηχανακια στο χωμα. Το μονο μηχανακι απο τα μεταγενεστερα KTM που ητανε κοντα στο CRF ειναι το 1090R, αλλα εγω το βρηκα ψηλοροπο και σχετικα ψηλοβαρο.


Επειδη ειδα οτι ανεφερες πιστα, φανταστηκα οτι ηξερες οτι πριν απο την 6 ειναι η μεγαλη ευθεια των μεγαρων. Δεν το ειπα επειδη ηθελα να πω πως εγω στριβω καλυτερα απο αλλους κλπ, γι αυτο εγραψα την εμπειρια μου, σε τερμα γκαζι στην ευθεια, με ενα 800αρι ν4. Μετα ειδα και τα νουμερα του (γιατι μου εκανε τρομερη εντυπωση, ισως και ημουν και ενα κλικ πιο γρηγορος) 95 τροχο με το ζορι και 230 κιλα και μου λυθηκε η απορια. Οποτε οπως ειπα, κατι τετοιο δεν θα με εψηνε, ποτε των ποτων, και καλυτερα κατι που μπορει να βγαζει κανενα χαζοπροβλημα αλλα να γουσταρω να το οδηγαω.
Η τοπικη μου πιστα ειναι το Brands Hatch και στα Μεγαρα δεν εχω παει ποτε. Αλλα φυσικα καταλαβα οτι μιλαγες για ισχυ και ευθεια. Τα VFR διαφορων γενιων βγαζουν 95-100 αλογα τροχο και ναι, ειναι 230-240 κιλα γεματα αλλα παλι συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια. Με το VFR πας πιστα το σ/κ, στη δουλεια σου τη βδομαδα, και το επομενο σ/κ πχ φευγεις φορτωμενος με γυναικα και μπαγκαζια για Αλπεις ή Καταλωνια ή οπουδηποτε μακρια (σε καλους δρομους παντα). Και δεν ειναι τυχαιο οτι το μηχανακι εχει τοσους devotees ανα τον κοσμο αν και η Χονδα δεν το εξελισει πια. Μιλαμε για sports touring, τα αντιστοιχα ευρωπαικα ητανε το Ducati ST2/ST4 και το Aprilia Futura, και εχω φιλο που ταχει και δυο (VFR VTEC και Ducati ST4) και εχει διάφορα να πει για τα δυο μηχανακια.


Αυτα περι πηρουνιων (που σε αφρικα, δεν ειναι ουτε καν κατι εξαιρετικο σε λειτουργια απ οτι εχω διαβασει), μπηκε γιατι καποιος ρωτησε παραπανω, και επισης ηταν και τσοντα στην συζητηση για τις εξαιρετικες αναρτησεις που τεινουν να βαζουν οι ιαπωνες στα μοτοσακα τους σε σχεση οπως ειπωθηκε νωριτερα, με τα αντιστοιχα ευρωπαικα.
Φυσικα, το πηρουνι του CRF1000 δεν ειναι κατι εξαιρετικο σε λειτουργια, απλα αποδεκτο, και ειμαι ο πρωτος που θα το πει. Μιλαγαμε για την ποιοτητα των ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ καποιων γιαπωνεζικων μηχανακιων και εφερα δυο παραδειγματα, και ο mousitsas ενα τριτο, και ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν και πολλα αλλα.


Αυτ(ι)α, points made, over'n'out απο μενα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Γιατί τα Ohlins τι ιδιοκτησίας ήταν; Για μια εικοσαετία ήταν της Yamaha (1986-2007) τώρα νομίζω έχει πολύ μικρό μερίδιο στις μετοχές της.
Πολλά μοντέλα της Yamaha συνεχίζουν και τα φοράνε πάντως.
Γλίτωσες το πήδημα Κωστή και όλοι ευχαριστημένοι είναι.

Το γ@μησα το ξέρω :roflmao::p
Πες μας οτι σου χαλασες και το θεμα!! :roflmao::roflmao:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν γνωρίζω πως πάει σε πωλήσεις στο εξωτερικό, ούτε στο εσωτερικό... Το μόνο σίγουρο είναι πάντως ότι δεν τα βλέπεις στον δρόμο
Μου έχει κάνει εντύπωση, γιατί θα έπρεπε να είχε γεμίσει ο τόπος, ότι και να λέμε είναι ωραίο και σε καλή τιμή
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν γνωρίζω πως πάει σε πωλήσεις στο εξωτερικό, ούτε στο εσωτερικό... Το μόνο σίγουρο είναι πάντως ότι δεν τα βλέπεις στον δρόμο
Μου έχει κάνει εντύπωση, γιατί θα έπρεπε να είχε γεμίσει ο τόπος, ότι και να λέμε είναι ωραίο και σε καλή τιμή
Για το 1090 λες, ετσι? :roflmao:
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για το 1090 λες, ετσι?
Το ίδιο ισχύει και για το 1090

Για το Suzuki όμως πίστευα ότι θα γεμίσει ο τόπος.
Οι βεστρομαδες... Τι ψωνίζουν μετά το 650?
Αυτό θα ήταν ενδιαφέρον γκαλοπ
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το ίδιο ισχύει και για το 1090

Για το Suzuki όμως πίστευα ότι θα γεμίσει ο τόπος.
Οι βεστρομαδες... Τι ψωνίζουν μετά το 650?
Αυτό θα ήταν ενδιαφέρον γκαλοπ
Μφμφμ, τρολια ηταν.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Το ίδιο ισχύει και για το 1090

Για το Suzuki όμως πίστευα ότι θα γεμίσει ο τόπος.
Οι βεστρομαδες... Τι ψωνίζουν μετά το 650?
Αυτό θα ήταν ενδιαφέρον γκαλοπ
Γιατί, τα αλλάζουν?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ίδιο ισχύει και για το 1090

Για το Suzuki όμως πίστευα ότι θα γεμίσει ο τόπος.
Οι βεστρομαδες... Τι ψωνίζουν μετά το 650?
Αυτό θα ήταν ενδιαφέρον γκαλοπ
Κάτι άλλο με μπουγιο, αναγνωρισιμότητα και "community".
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κάτι άλλο με μπουγιο, αναγνωρισιμότητα και "community".
Έχει λιώσει αυτή η καραμέλα βρε Γιάννη.
2 φορές που το έχω δει στο κέντρο της Αθήνας, το 1050 είναι πολύ εντυπωσιακό και δεν έχει να ζηλέψει κατι από τα υπόλοιπα της κατηγορίας, ούτε σε μπουγιο
Εντωμεταξύ... Είναι και γεμάτο ηλεκτρονικά βοηθηματα, μέχρι can έβαλαν στο ηλεκτρικό σύστημα και όλα τα βοηθητικά καλουδια
Οποτε μιλάμε για ένα ολοκληρωμένο mega on off σε πολύ καλή τιμή και με "αξιοπιστία"
Έπρεπε να έχει γεμίσει ο τόπος...επιμενω
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Το ίδιο ισχύει και για το 1090

Για το Suzuki όμως πίστευα ότι θα γεμίσει ο τόπος.
Οι βεστρομαδες... Τι ψωνίζουν μετά το 650?
Αυτό θα ήταν ενδιαφέρον γκαλοπ
Αγνωσται αι βουλαι του βεστρομα...:p
Δε βάζω τον εαυτό μου μεσα,διότι είμαι κλασσική περίπτωση βλάβης
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχει λιώσει αυτή η καραμέλα βρε Γιάννη.
2 φορές που το έχω δει στο κέντρο της Αθήνας, το 1050 είναι πολύ εντυπωσιακό και δεν έχει να ζηλέψει κατι από τα υπόλοιπα της κατηγορίας, ούτε σε μπουγιο
Εντωμεταξύ... Είναι και γεμάτο ηλεκτρονικά βοηθηματα, μέχρι can έβαλαν στο ηλεκτρικό σύστημα και όλα τα βοηθητικά καλουδια
Οποτε μιλάμε για ένα ολοκληρωμένο mega on off σε πολύ καλή τιμή και με "αξιοπιστία"
Έπρεπε να έχει γεμίσει ο τόπος...επιμενω
Να το ξαναπάμε άλλη μία;

Εντυπωσιακό. Ναι. Όχι. Είναι η τελευταία γενιά μόνο, για εμάς που θυμόμαστε το Ελληνικό MOTORRAD στα περίπτερα και θυμόμαστε το DR800 καινούριο και αναρωτιόμαστε γιατί δεν βγήκε ποτέ κάτι άλλο παρόμοιο και τότε δεν είχαμε λεφτά και δεν είχαμε και δίπλωμα, με το ζόρι ξυριζόμασταν μερικοί. Είναι ίσως για τον χίψτερ που έχει διαβάσει για το DR800 αλλά θα προτιμήσει το παλιό γιατί "συλλεκτικό μόνο για γνώστες" και "το μεγαλυτερότερο μονοκύλινδρο" και "Ντακαρίσιο" και θαυμάζει το νέο "σαν το δικό του" αλλά "δεν τα φτιάχνουν έτσι πια". Για ποιόν άλλο είναι εντυπωσιακό, άντε και για τον spec hunter που πάλι θα βρει άλλα "υπερατού" εξίσου εύκολα.

"Γεμάτο" ηλεκτρονικά όχι ακριβώς, έχει σχεδόν ότι έχουν και οι άλλοι.

Ολοκληρωμένο mega on off όχι ακριβώς γιατί δεν είναι mega σε τίποτα πλην κιλών.

Μιλάμε για έναν ωραίο ελβετικό σουγιά που αν είσαι ο μαγκάιβερ θα κάνει τα πάντα και αν δεν είσαι πάλι δεν θα μείνεις δυσαρεστημένος από κάτι.

Αλλά έχει και άλλους ελβετικούς σουγιάδες εκεί έξω. Εσύ ας πούμε (ξέρουμε όλοι ότι έχεις πετριά) προτίμησες να ξαναπάρεις αυτό που είχες αντί να πάρεις το εντυπωσιακό, που δεν έχει να ζηλέψει, με ηλεκτρονικά βοηθήματα, ολοκληρωμένο ολοκαίνουριο με εγγύηση μηχανάκι. Και σαν εσένα είναι πολλοί που προτιμούν μηχανάκια 10ετίας ή 7ετίας στην τιμή του Vstrom. Και δεν είναι maniac αυτοί, οπότε κάτι ψάχνουν.

Το μάρκετινγκ πολλοί το μίσησαν, εκτός από το ταμείο, όταν γίνεται πετυχημένα.

Κοιτάς το Vstrom και δεν έχεις κανένα συναίσθημα πλην του "τίμιο" για να συνδεθείς. Και η μηχανή είναι συναίσθημα.

Το fazer το έχω 11 χρόνια φέτος. Και είναι πλέον γριά και ταλαιπωρημένη με τις ρυτίδες της και τα αρθριτικά της κλπ. Και δεν μου κάνει καρδιά για να φύγει, παρά το ότι υπάρχει ένα "ίδιο" αλλά "γεμάτο ηλεκτρονικά, can, ολοκληρωμένο, αξιόπιστο" κλπ. Και δεν έχω βαρεθεί να το κοιτάζω. Και το χαζεύω κάθε φορά που βρίσκω ένα στο δρόμο, το εντοπίζω συχνά από μακριά ακόμα και στον καθρέφτη, χαμογελάω με όσα είναι πολύ πιο προσεγμένα. Το vstrom το πρώτο πάντα μου άρεσε, ακόμα το θεωρώ όμορφο, το μάτι δεν το καταγράφει καν.

Θεωρητικά λοιπόν και αν δεν ήταν η φάση Αγγλία, το νέο 1050 ήταν στα υπ' όψη για όσα λες. Θα έκανε τα πάντα. Και θα ήταν ένα ωραίο πλυντήριο. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το άρθρο αγγλικού περιοδικού με την απόλυτη ατάκα "corolla, carina, they make your washing cleaner". Τα οποία πουλάνε γιατί στα τετράτροχα είναι αλλιώς.
 
Top Bottom