Test Ride - Εντυπώσεις από μοτοσυκλέτες που δοκιμάσαμε

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
R nineT και R nineT Urban g/s έχω οδηγήσει εγώ...περίπου 2 ώρες το καθένα...
Ρε al800 γράψε κάτι! Καμιά φωτογραφία έβγαλες;
Θεωρώ πως αυτά τα Review μεταξύ μελών ενός forum είναι πιο κοντά σε αυτά που πραγματικά μας ενδιαφέρουν ή και μας ξενίζουν!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το εχεις Στεφανε.....καντο επαγγελμα...απιθανο ριβιου !!!!
Ειδικα η φραση...αν θα το αγοραζα ;;....σαν να ακουγα τον Δημητρη του μοτοσπορ !!!!
Πετράν αγαπώ τη μοτοσυκλέτα χωρίς σύνορα και μετά από 30 χρόνια συνεχόμενης κατοχής συνεχίζω και τις ανακαλύπτω! Για μένα μεγάλος μέντορας και εμπνευστής στο τρόπο που βλέπω τη μοτοσυκλέτα είναι ο Ντάνης Φώτος και θεωρώ μέχρι σήμερα τα κείμενα του αξεπέραστα, είχε πάντα μια διαφορετική προσέγγιση. Αξίζει το κόπο να τον "ψάξετε".

Εύχομαι, ελπίζω και πιστεύω πως σε 2-3 χρόνια θα μπορέσω να ξαναπάρω μια "μεγάλη" μηχανή. Ότι μου αρέσει από μια τεράστια παλέτα κατηγορίας μοτοσυκλετών το δοκιμάζω.
Έχω κάποιες φωτογραφίες από test ride που έχω κάνει το τελευταίο χρόνο στα Husky 701 SM και Enduro, Yamaha XSR900 και MT-09 SP, Honda X-ADV και από τα Triumph εκτός από το Thruxton πριν από κάποιους μήνες οδήγησα και το Street Twin 900 ενώ έχω κανονισμένα να οδηγήσω και τα Scrambler 1200 και Speed Twin 1200.

Σκοπός μου είναι να μεταφέρω αυτές τις πρώτες εντυπώσεις που σου μένουν όταν οδηγείς κάτι εντελώς διαφορετικό αλλά όχι αδιάφορο. Και να πω την αλήθεια δεν είναι τόσο τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τα νούμερα αλλά αυτά που πραγματικά αισθανόμαστε και να ανακαλύπτουμε την απόλαυση που μπορούμε να βρούμε απρόσμενα, π.χ. και σε 30 άλογα. Θεωρώ τον κινητήρα CP3 της Yamaha τον fun to ride κινητήρα, πολύ κοντά σε φιλοσοφία KTM και ας είναι "μόλις" 115 άλογα. Το Thruxton για μένα που είμαι 1,80 είναι μια καμουφλαρισμένη σπορ μοτοσυκλέτα που κάνει το ανθρώπινο σώμα να γίνεται ένα με το πλαίσιο της, έχει εκπληκτικά λεπτή σιλουέτα αλλά πρέπει να ανέβεις πάνω της για να το νιώσεις, ακόμη και εν στάση.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Πρέπει να έχω γράψει στο θέμα με τα scrambler. Εν ολίγοις αυτό που έχω να πω μποξερ ουμπερ άλλες (boxer ueber alles). Και από ήχο...ειδικά σε κάτι στενά που δε χωρούσε αυτοκίνητο η αντήχηση από τη διπλή εξάτμιση ήταν όλα τα λεφτά. Οδηγικά μου άρεσε το κανονικό R nineT. το Urban G/S αν και ηταν αυτο που με ενδιέφερε δε με ενθουσιάσε γιατί η στάση οδήγησης ηταν πολύ στριτ. Και η ανάρτηση ήταν ετσι κι έτσι. Και αρκετά βαρύ. το κανονικό όμως το R nineT που ήταν πιο χαμηλό με βόλεψε περισσότερο. Βεβαια ο μποξερ στο μποτιλιάρισμα δεινοπαθεί αλλά είναι ταξιδιάρικος κινητήρας. Ημουν στο παρα πέντε για το Urban G/S...αλλά λίγο η ανάρτηση, λίγο ο παραπάνω όγκος και το βάρος, δεν πάτησα σκανδάλη.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Πετράν αγαπώ τη μοτοσυκλέτα χωρίς σύνορα και μετά από 30 χρόνια συνεχόμενης κατοχής συνεχίζω και τις ανακαλύπτω! Για μένα μεγάλος μέντορας και εμπνευστής στο τρόπο που βλέπω τη μοτοσυκλέτα είναι ο Ντάνης Φώτος και θεωρώ μέχρι σήμερα τα κείμενα του αξεπέραστα, είχε πάντα μια διαφορετική προσέγγιση. Αξίζει το κόπο να τον "ψάξετε".

Εύχομαι, ελπίζω και πιστεύω πως σε 2-3 χρόνια θα μπορέσω να ξαναπάρω μια "μεγάλη" μηχανή. Ότι μου αρέσει από μια τεράστια παλέτα κατηγορίας μοτοσυκλετών το δοκιμάζω.
Έχω κάποιες φωτογραφίες από test ride που έχω κάνει το τελευταίο χρόνο στα Husky 701 SM και Enduro, Yamaha XSR900 και MT-09 SP, Honda X-ADV και από τα Triumph εκτός από το Thruxton πριν από κάποιους μήνες οδήγησα και το Street Twin 900 ενώ έχω κανονισμένα να οδηγήσω και τα Scrambler 1200 και Speed Twin 1200.

Σκοπός μου είναι να μεταφέρω αυτές τις πρώτες εντυπώσεις που σου μένουν όταν οδηγείς κάτι εντελώς διαφορετικό αλλά όχι αδιάφορο. Και να πω την αλήθεια δεν είναι τόσο τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τα νούμερα αλλά αυτά που πραγματικά αισθανόμαστε και να ανακαλύπτουμε την απόλαυση που μπορούμε να βρούμε απρόσμενα, π.χ. και σε 30 άλογα. Θεωρώ τον κινητήρα CP3 της Yamaha τον fun to ride κινητήρα, πολύ κοντά σε φιλοσοφία KTM και ας είναι "μόλις" 115 άλογα. Το Thruxton για μένα που είμαι 1,80 είναι μια καμουφλαρισμένη σπορ μοτοσυκλέτα που κάνει το ανθρώπινο σώμα να γίνεται ένα με το πλαίσιο της, έχει εκπληκτικά λεπτή σιλουέτα αλλά πρέπει να ανέβεις πάνω της για να το νιώσεις, ακόμη και εν στάση.
Εισαι ο ανθρωπος μου.......τα πρωτα αρθρα που διαβαζα στο ΜΟΤΟ...ηταν του Ντανη.....μετεπειτα...Ζαμπετογλου....κ φυσικα Χατζαρα !!!!!
Τα εχουμε πει...συμφωνουμε σε πολλα.....το κακο ειναι οτι μας αρεσουν πολλα μοντελα απο διαφορετικες μαρκες.....οσο το ψαχνεις τοσο δεν βγαζεις ακρη.....με τα χρονια ομως εχω καταλαβει οτι η αγαπη για τις μοτο δεν προκειται ποτε να σβησει....οτι μηχανακι κ να καβαλαω !!!!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Εισαι ο ανθρωπος μου.......τα πρωτα αρθρα που διαβαζα στο ΜΟΤΟ...ηταν του Ντανη.....μετεπειτα...Ζαμπετογλου....κ φυσικα Χατζαρα !!!!!
Τα εχουμε πει...συμφωνουμε σε πολλα.....το κακο ειναι οτι μας αρεσουν πολλα μοντελα απο διαφορετικες μαρκες.....οσο το ψαχνεις τοσο δεν βγαζεις ακρη.....με τα χρονια ομως εχω καταλαβει οτι η αγαπη για τις μοτο δεν προκειται ποτε να σβησει....οτι μηχανακι κ να καβαλαω !!!!
Μην το ψαχνετε πολυ ρε παιδια, γιατι ολο το επομενο μοντελο θα περιμενετε!! :wtng:




:like:
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Μην το ψαχνετε πολυ ρε παιδια, γιατι ολο το επομενο μοντελο θα περιμενετε!! :wtng:




:like:
Προσωπικα δεν με χαλαει....καθως κ φραγκα δεν περισευουν.....κ το κουλουρι αγαπαω.....αλλα κ στα μεταχειρω...ξεκιναει η ιδια κουβεντα....μου αρεσουν πολλα....καινε λιγο η πολυ.......ειναι βαρυ......δυσκολο για την πολη....εχει ακριβα ανταλ. η βλαβες....κ παει λεγοντας. ....να εχουμε ομως κ κατι να ασχολουμαστε αφου η μηχανες ειναι το παθος μας !!!!!
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
:pΚαταπληκτικό Μηχανάκι !

Άρπαγμα του μεγάλου V από παντού , πολύ ροπάτος + δυνατός & ψηλά .

Συνδυασμένη πέδηση , με cornering abs & με traction 2 θέσεων όπως + απενεργοποίησης.

Φρένα Tokico εξαιρετικά σε αίσθηση & δύναμη .

Αίσθηση ελαφριά , μικρότερη & από τα ήδη αποδεκτά 232kg γεμάτο όπως ανακοινώνεται .
Αλλαγή κατεύθυνσης άμεση & με διήθηση μικρότερων moto .

Λεπτή σιλουέτα με μακράν ομορφότερη επιλογή την έκδοση ΧΤ με τους ακτινωτούς τροχούς και τα ποιοτικά χρυσά στεφάνια .

Σεβασμός στην ιστορία της φίρμας με το ρύγχος αλλά Big .

Ωραία μεγάλη σχάρα με πλαϊνά χερούλια & εργοστασιακές διακριτικές βάσεις για τις πλαινές βαλίτσες .

Άνετη + Ωραία η σχεδίαση της σέλας και για οδηγό και για συνοδηγό .

Χρήσιμο και απλό κομβίο για ρύθμισμα της πίσω ΚΥΒ ανάρτησης .

Πλήρες απλούστατο & ευανάγνωστο πάνελ οργάνων .

Απλή & λειτουργική ζελατίνα αλλαγής 3 θέσεων εν κινήσει με ένα δάχτυλο .

Πολύ χρήσιμο το Low Rpm Assist
Δεν σβήνει & μ@λ@κια να κάνεις ή να αφαιρεθείς σε κανά φανάρι ή να σου αποσπάσει την προσοχή η συνοδηγός .

Easy Start με το άγγιγμα της μίζας .

Χρήσιμο εργοστασιακό μπριζάκι για παροχή ρεύματος + ποδιά + χούφτες .

Με ύψος 1.83 η θέση οδήγησης είναι άνετη , οι γωνίες στο στενό 20αρι ντεπόζιτο καλές , πατάς με τα 2 πόδια κάτω άνετα .

Η εξάτμιση αν και μεγάλη δεν φαίνεται άσχημα λόγω του σφηνοειδους σχήματος ( άσχετα αν αλλαχθεί με κάποια Yoshi )

Μια εύκολη & οικεία Μοτοσυκλέτα από το 1ο χιλιόμετρο .
Πασπαρτου , είτε για καθημερινή μετακίνηση είτε να κουμπώσεις βαλίτσες & να φύγεις 10 μέρες για οπουδήποτε .
Μόνο Βενζίνη & έφυγες .

Made in Japan ακόμα
πολύ σημαντικό για κάποιους .

Τα αποθεωτικά σχόλια στα πολυάριθμα συγκριτικά του εξωτερικού σε ευθεία σύγκριση με τον πολύ ακριβότερο ανταγωνισμό τα καταλαβαίνεις αν την οδηγήσεις .

Αυτή την στιγμή με "12.400" € τιμή στην επίσημη Suzuki μέσω κλασσικής προωθητικής ενέργειας που τρέχει (-1200€)
( +4 χρόνια Εγγύηση & οδική βοήθεια )
στην έκδοση ΧΤ το 1000αρι είναι πραγματικά εκτός συναγωνισμού ως προς το VFM .


Sport Adventure Tourer
Όπως λένε & οι Ιάπωνες από το Hamamatsu .

Μπράβο στην Suzuki :prft:



{ Τα παραπάνω είναι προσωπική άποψη στην σημερινή βόλτα 100 χλμ &
1+ ώρας που την είχα για Test Ride .
Την Γύρισα με 5 χλμ. range , σχεδόν με τις αναθυμιάσεις }


Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Πιστή είναι και η θειά μου η Μάρω του Νικολή, βέβαια δεν είναι 1000ρα, αλλά καμιά 100ρα κιλά είναι σίγουρα :p.
Γούστα σου έβγαλε;; Το χαμόγελο έφτασε στα αυτιά;;
Ονειρεύτικες μαζί της;
Φρένα; πλαίσιο; Εκρηκτικότητα κινητήρα;

Ώπα!! τώρα το είδα, τα παραπάνω ήταν για το "συμβαίνει τώρα" εδώ τα γράφεις αναλυτικά.
Καλή επιλογή
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
το θεωρω πολυ τιμιο εργαλειο!!!!!!!!!!!!!σε ολα!!!!!!!!!!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Αξιολογο πολυ....το μονο που μπορεις να του προσαψεις ειναι ο ανεπνευστος σχεδιασμος....ειναι χαρακτηριστικο γνωρισμα της Suzuki....αδικει τα πολυ καλα μηχανακια της !!!!
Να πουμε....καλοταξιδο ;;;
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Αξιολογο πολυ....το μονο που μπορεις να του προσαψεις ειναι ο ανεπνευστος σχεδιασμος....ειναι χαρακτηριστικο γνωρισμα της Suzuki....αδικει τα πολυ καλα μηχανακια της !!!!
Να πουμε....καλοταξιδο ;;;
Ο σχεδιασμός είναι καθαρά Υποκειμενικό στον καθένα .
Εμένα μου αρέσει .
ΕΣΥ δεν έχεις γούστο άλλωστε :friend:


Πάτα πόδι και Έλα για καφέ στο Garage Ηλιούπολη στις
19.30 σε λίγο
έχουμε συνάντηση με μπινελίκια Live
+ τα γνωστά άλλα ...
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Ο σχεδιασμός είναι καθαρά Υποκειμενικό στον καθένα .
Εμένα μου αρέσει .
ΕΣΥ δεν έχεις γούστο άλλωστε :friend:


Πάτα πόδι και Έλα για καφέ στο Garage Ηλιούπολη στις
19.30 σε λίγο
έχουμε συνάντηση με μπινελίκια Live
+ τα γνωστά άλλα ...
Αμ....δες το κινητο σου...που να ξερω...τωρα το διαβασα !!!!
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Ο σχεδιασμός είναι καθαρά Υποκειμενικό στον καθένα .
Εμένα μου αρέσει .
ΕΣΥ δεν έχεις γούστο άλλωστε :friend:


Πάτα πόδι και Έλα για καφέ στο Garage Ηλιούπολη στις
19.30 σε λίγο
έχουμε συνάντηση με μπινελίκια Live
+ τα γνωστά άλλα ...
Από πιο μαγαζί το πήρες για test ride???

Στάλθηκε από το SM-G9750 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
:pΚαταπληκτικό Μηχανάκι !

Άρπαγμα του μεγάλου V από παντού , πολύ ροπάτος + δυνατός & ψηλά .

Συνδυασμένη πέδηση , με cornering abs & με traction 2 θέσεων όπως + απενεργοποίησης.

Φρένα Tokico εξαιρετικά σε αίσθηση & δύναμη .

Αίσθηση ελαφριά , μικρότερη & από τα ήδη αποδεκτά 232kg γεμάτο όπως ανακοινώνεται .
Αλλαγή κατεύθυνσης άμεση & με διήθηση μικρότερων moto .

Λεπτή σιλουέτα με μακράν ομορφότερη επιλογή την έκδοση ΧΤ με τους ακτινωτούς τροχούς και τα ποιοτικά χρυσά στεφάνια .

Σεβασμός στην ιστορία της φίρμας με το ρύγχος αλλά Big .

Ωραία μεγάλη σχάρα με πλαϊνά χερούλια & εργοστασιακές διακριτικές βάσεις για τις πλαινές βαλίτσες .

Άνετη + Ωραία η σχεδίαση της σέλας και για οδηγό και για συνοδηγό .

Χρήσιμο και απλό κομβίο για ρύθμισμα της πίσω ΚΥΒ ανάρτησης .

Πλήρες απλούστατο & ευανάγνωστο πάνελ οργάνων .

Απλή & λειτουργική ζελατίνα αλλαγής 3 θέσεων εν κινήσει με ένα δάχτυλο .

Πολύ χρήσιμο το Low Rpm Assist
Δεν σβήνει & μ@λ@κια να κάνεις ή να αφαιρεθείς σε κανά φανάρι ή να σου αποσπάσει την προσοχή η συνοδηγός .

Easy Start με το άγγιγμα της μίζας .

Χρήσιμο εργοστασιακό μπριζάκι για παροχή ρεύματος + ποδιά + χούφτες .

Με ύψος 1.83 η θέση οδήγησης είναι άνετη , οι γωνίες στο στενό 20αρι ντεπόζιτο καλές , πατάς με τα 2 πόδια κάτω άνετα .

Η εξάτμιση αν και μεγάλη δεν φαίνεται άσχημα λόγω του σφηνοειδους σχήματος ( άσχετα αν αλλαχθεί με κάποια Yoshi )

Μια εύκολη & οικεία Μοτοσυκλέτα από το 1ο χιλιόμετρο .
Πασπαρτου , είτε για καθημερινή μετακίνηση είτε να κουμπώσεις βαλίτσες & να φύγεις 10 μέρες για οπουδήποτε .
Μόνο Βενζίνη & έφυγες .

Made in Japan ακόμα
πολύ σημαντικό για κάποιους .

Τα αποθεωτικά σχόλια στα πολυάριθμα συγκριτικά του εξωτερικού σε ευθεία σύγκριση με τον πολύ ακριβότερο ανταγωνισμό τα καταλαβαίνεις αν την οδηγήσεις .

Αυτή την στιγμή με "12.400" € τιμή στην επίσημη Suzuki μέσω κλασσικής προωθητικής ενέργειας που τρέχει (-1200€)
( +4 χρόνια Εγγύηση & οδική βοήθεια )
στην έκδοση ΧΤ το 1000αρι είναι πραγματικά εκτός συναγωνισμού ως προς το VFM .


Sport Adventure Tourer
Όπως λένε & οι Ιάπωνες από το Hamamatsu .

Μπράβο στην Suzuki :prft:



{ Τα παραπάνω είναι προσωπική άποψη στην σημερινή βόλτα 100 χλμ &
1+ ώρας που την είχα για Test Ride .
Την Γύρισα με 5 χλμ. range , σχεδόν με τις αναθυμιάσεις }


Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολύ ωραία παρουσίαση της μηχανής μέσω του test ride. Μαθαίνουμε πληροφορίες για μηχανές που μπορεί να αρχικά να μη μας κεντρίζουν τόσο το ενδιαφέρον αλλά τελικά έχουν να πουν πράγματα!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Από πιο μαγαζί το πήρες για test ride???

Στάλθηκε από το SM-G9750 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ο Γιωργης μιλαει αυτοπροσωπος με....τον Σφακιανακη......δεν εχει μεσαζοντες......χαχαχα !!!!
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Από πιο μαγαζί το πήρες για test ride???

Στάλθηκε από το SM-G9750 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παρε την Suzuki Σφακιανάκης στην Καλλιροης .
Θα σου πουν μισή ώρα , πες τους 1 ώρα .
Πριν αποφασίσεις οδηγησε το
Και πριν το παρεις δες την βενζινη γιατί αποψε γυρισα με αναθυμιάσεις και 5 km range :p
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
:pΚαταπληκτικό Μηχανάκι !

Άρπαγμα του μεγάλου V από παντού , πολύ ροπάτος + δυνατός & ψηλά .

Συνδυασμένη πέδηση , με cornering abs & με traction 2 θέσεων όπως + απενεργοποίησης.

Φρένα Tokico εξαιρετικά σε αίσθηση & δύναμη .

Αίσθηση ελαφριά , μικρότερη & από τα ήδη αποδεκτά 232kg γεμάτο όπως ανακοινώνεται .
Αλλαγή κατεύθυνσης άμεση & με διήθηση μικρότερων moto .

Λεπτή σιλουέτα με μακράν ομορφότερη επιλογή την έκδοση ΧΤ με τους ακτινωτούς τροχούς και τα ποιοτικά χρυσά στεφάνια .

Σεβασμός στην ιστορία της φίρμας με το ρύγχος αλλά Big .

Ωραία μεγάλη σχάρα με πλαϊνά χερούλια & εργοστασιακές διακριτικές βάσεις για τις πλαινές βαλίτσες .

Άνετη + Ωραία η σχεδίαση της σέλας και για οδηγό και για συνοδηγό .

Χρήσιμο και απλό κομβίο για ρύθμισμα της πίσω ΚΥΒ ανάρτησης .

Πλήρες απλούστατο & ευανάγνωστο πάνελ οργάνων .

Απλή & λειτουργική ζελατίνα αλλαγής 3 θέσεων εν κινήσει με ένα δάχτυλο .

Πολύ χρήσιμο το Low Rpm Assist
Δεν σβήνει & μ@λ@κια να κάνεις ή να αφαιρεθείς σε κανά φανάρι ή να σου αποσπάσει την προσοχή η συνοδηγός .

Easy Start με το άγγιγμα της μίζας .

Χρήσιμο εργοστασιακό μπριζάκι για παροχή ρεύματος + ποδιά + χούφτες .

Με ύψος 1.83 η θέση οδήγησης είναι άνετη , οι γωνίες στο στενό 20αρι ντεπόζιτο καλές , πατάς με τα 2 πόδια κάτω άνετα .

Η εξάτμιση αν και μεγάλη δεν φαίνεται άσχημα λόγω του σφηνοειδους σχήματος ( άσχετα αν αλλαχθεί με κάποια Yoshi )

Μια εύκολη & οικεία Μοτοσυκλέτα από το 1ο χιλιόμετρο .
Πασπαρτου , είτε για καθημερινή μετακίνηση είτε να κουμπώσεις βαλίτσες & να φύγεις 10 μέρες για οπουδήποτε .
Μόνο Βενζίνη & έφυγες .

Made in Japan ακόμα
πολύ σημαντικό για κάποιους .

Τα αποθεωτικά σχόλια στα πολυάριθμα συγκριτικά του εξωτερικού σε ευθεία σύγκριση με τον πολύ ακριβότερο ανταγωνισμό τα καταλαβαίνεις αν την οδηγήσεις .

Αυτή την στιγμή με "12.400" € τιμή στην επίσημη Suzuki μέσω κλασσικής προωθητικής ενέργειας που τρέχει (-1200€)
( +4 χρόνια Εγγύηση & οδική βοήθεια )
στην έκδοση ΧΤ το 1000αρι είναι πραγματικά εκτός συναγωνισμού ως προς το VFM .


Sport Adventure Tourer
Όπως λένε & οι Ιάπωνες από το Hamamatsu .

Μπράβο στην Suzuki :prft:



{ Τα παραπάνω είναι προσωπική άποψη στην σημερινή βόλτα 100 χλμ &
1+ ώρας που την είχα για Test Ride .
Την Γύρισα με 5 χλμ. range , σχεδόν με τις αναθυμιάσεις }


Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλορίζικο. :)
 
Top Bottom