Μεταφέρθηκε εδώ: Test Ride - Triumph Thruxton 1200
Τελευταία επεξεργασία:
Ρε al800 γράψε κάτι! Καμιά φωτογραφία έβγαλες;R nineT και R nineT Urban g/s έχω οδηγήσει εγώ...περίπου 2 ώρες το καθένα...
Πετράν αγαπώ τη μοτοσυκλέτα χωρίς σύνορα και μετά από 30 χρόνια συνεχόμενης κατοχής συνεχίζω και τις ανακαλύπτω! Για μένα μεγάλος μέντορας και εμπνευστής στο τρόπο που βλέπω τη μοτοσυκλέτα είναι ο Ντάνης Φώτος και θεωρώ μέχρι σήμερα τα κείμενα του αξεπέραστα, είχε πάντα μια διαφορετική προσέγγιση. Αξίζει το κόπο να τον "ψάξετε".Το εχεις Στεφανε.....καντο επαγγελμα...απιθανο ριβιου !!!!
Ειδικα η φραση...αν θα το αγοραζα ;;....σαν να ακουγα τον Δημητρη του μοτοσπορ !!!!
Εισαι ο ανθρωπος μου.......τα πρωτα αρθρα που διαβαζα στο ΜΟΤΟ...ηταν του Ντανη.....μετεπειτα...Ζαμπετογλου....κ φυσικα Χατζαρα !!!!!Πετράν αγαπώ τη μοτοσυκλέτα χωρίς σύνορα και μετά από 30 χρόνια συνεχόμενης κατοχής συνεχίζω και τις ανακαλύπτω! Για μένα μεγάλος μέντορας και εμπνευστής στο τρόπο που βλέπω τη μοτοσυκλέτα είναι ο Ντάνης Φώτος και θεωρώ μέχρι σήμερα τα κείμενα του αξεπέραστα, είχε πάντα μια διαφορετική προσέγγιση. Αξίζει το κόπο να τον "ψάξετε".
Εύχομαι, ελπίζω και πιστεύω πως σε 2-3 χρόνια θα μπορέσω να ξαναπάρω μια "μεγάλη" μηχανή. Ότι μου αρέσει από μια τεράστια παλέτα κατηγορίας μοτοσυκλετών το δοκιμάζω.
Έχω κάποιες φωτογραφίες από test ride που έχω κάνει το τελευταίο χρόνο στα Husky 701 SM και Enduro, Yamaha XSR900 και MT-09 SP, Honda X-ADV και από τα Triumph εκτός από το Thruxton πριν από κάποιους μήνες οδήγησα και το Street Twin 900 ενώ έχω κανονισμένα να οδηγήσω και τα Scrambler 1200 και Speed Twin 1200.
Σκοπός μου είναι να μεταφέρω αυτές τις πρώτες εντυπώσεις που σου μένουν όταν οδηγείς κάτι εντελώς διαφορετικό αλλά όχι αδιάφορο. Και να πω την αλήθεια δεν είναι τόσο τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τα νούμερα αλλά αυτά που πραγματικά αισθανόμαστε και να ανακαλύπτουμε την απόλαυση που μπορούμε να βρούμε απρόσμενα, π.χ. και σε 30 άλογα. Θεωρώ τον κινητήρα CP3 της Yamaha τον fun to ride κινητήρα, πολύ κοντά σε φιλοσοφία KTM και ας είναι "μόλις" 115 άλογα. Το Thruxton για μένα που είμαι 1,80 είναι μια καμουφλαρισμένη σπορ μοτοσυκλέτα που κάνει το ανθρώπινο σώμα να γίνεται ένα με το πλαίσιο της, έχει εκπληκτικά λεπτή σιλουέτα αλλά πρέπει να ανέβεις πάνω της για να το νιώσεις, ακόμη και εν στάση.
Μην το ψαχνετε πολυ ρε παιδια, γιατι ολο το επομενο μοντελο θα περιμενετε!!Εισαι ο ανθρωπος μου.......τα πρωτα αρθρα που διαβαζα στο ΜΟΤΟ...ηταν του Ντανη.....μετεπειτα...Ζαμπετογλου....κ φυσικα Χατζαρα !!!!!
Τα εχουμε πει...συμφωνουμε σε πολλα.....το κακο ειναι οτι μας αρεσουν πολλα μοντελα απο διαφορετικες μαρκες.....οσο το ψαχνεις τοσο δεν βγαζεις ακρη.....με τα χρονια ομως εχω καταλαβει οτι η αγαπη για τις μοτο δεν προκειται ποτε να σβησει....οτι μηχανακι κ να καβαλαω !!!!
Προσωπικα δεν με χαλαει....καθως κ φραγκα δεν περισευουν.....κ το κουλουρι αγαπαω.....αλλα κ στα μεταχειρω...ξεκιναει η ιδια κουβεντα....μου αρεσουν πολλα....καινε λιγο η πολυ.......ειναι βαρυ......δυσκολο για την πολη....εχει ακριβα ανταλ. η βλαβες....κ παει λεγοντας. ....να εχουμε ομως κ κατι να ασχολουμαστε αφου η μηχανες ειναι το παθος μας !!!!!Μην το ψαχνετε πολυ ρε παιδια, γιατι ολο το επομενο μοντελο θα περιμενετε!!
Ο σχεδιασμός είναι καθαρά Υποκειμενικό στον καθένα .Αξιολογο πολυ....το μονο που μπορεις να του προσαψεις ειναι ο ανεπνευστος σχεδιασμος....ειναι χαρακτηριστικο γνωρισμα της Suzuki....αδικει τα πολυ καλα μηχανακια της !!!!
Να πουμε....καλοταξιδο ;;;
Αμ....δες το κινητο σου...που να ξερω...τωρα το διαβασα !!!!Ο σχεδιασμός είναι καθαρά Υποκειμενικό στον καθένα .
Εμένα μου αρέσει .
ΕΣΥ δεν έχεις γούστο άλλωστε
Πάτα πόδι και Έλα για καφέ στο Garage Ηλιούπολη στις
19.30 σε λίγο
έχουμε συνάντηση με μπινελίκια Live
+ τα γνωστά άλλα ...
Από πιο μαγαζί το πήρες για test ride???Ο σχεδιασμός είναι καθαρά Υποκειμενικό στον καθένα .
Εμένα μου αρέσει .
ΕΣΥ δεν έχεις γούστο άλλωστε
Πάτα πόδι και Έλα για καφέ στο Garage Ηλιούπολη στις
19.30 σε λίγο
έχουμε συνάντηση με μπινελίκια Live
+ τα γνωστά άλλα ...
Πολύ ωραία παρουσίαση της μηχανής μέσω του test ride. Μαθαίνουμε πληροφορίες για μηχανές που μπορεί να αρχικά να μη μας κεντρίζουν τόσο το ενδιαφέρον αλλά τελικά έχουν να πουν πράγματα!Καταπληκτικό Μηχανάκι !
Άρπαγμα του μεγάλου V από παντού , πολύ ροπάτος + δυνατός & ψηλά .
Συνδυασμένη πέδηση , με cornering abs & με traction 2 θέσεων όπως + απενεργοποίησης.
Φρένα Tokico εξαιρετικά σε αίσθηση & δύναμη .
Αίσθηση ελαφριά , μικρότερη & από τα ήδη αποδεκτά 232kg γεμάτο όπως ανακοινώνεται .
Αλλαγή κατεύθυνσης άμεση & με διήθηση μικρότερων moto .
Λεπτή σιλουέτα με μακράν ομορφότερη επιλογή την έκδοση ΧΤ με τους ακτινωτούς τροχούς και τα ποιοτικά χρυσά στεφάνια .
Σεβασμός στην ιστορία της φίρμας με το ρύγχος αλλά Big .
Ωραία μεγάλη σχάρα με πλαϊνά χερούλια & εργοστασιακές διακριτικές βάσεις για τις πλαινές βαλίτσες .
Άνετη + Ωραία η σχεδίαση της σέλας και για οδηγό και για συνοδηγό .
Χρήσιμο και απλό κομβίο για ρύθμισμα της πίσω ΚΥΒ ανάρτησης .
Πλήρες απλούστατο & ευανάγνωστο πάνελ οργάνων .
Απλή & λειτουργική ζελατίνα αλλαγής 3 θέσεων εν κινήσει με ένα δάχτυλο .
Πολύ χρήσιμο το Low Rpm Assist
Δεν σβήνει & μ@λ@κια να κάνεις ή να αφαιρεθείς σε κανά φανάρι ή να σου αποσπάσει την προσοχή η συνοδηγός .
Easy Start με το άγγιγμα της μίζας .
Χρήσιμο εργοστασιακό μπριζάκι για παροχή ρεύματος + ποδιά + χούφτες .
Με ύψος 1.83 η θέση οδήγησης είναι άνετη , οι γωνίες στο στενό 20αρι ντεπόζιτο καλές , πατάς με τα 2 πόδια κάτω άνετα .
Η εξάτμιση αν και μεγάλη δεν φαίνεται άσχημα λόγω του σφηνοειδους σχήματος ( άσχετα αν αλλαχθεί με κάποια Yoshi )
Μια εύκολη & οικεία Μοτοσυκλέτα από το 1ο χιλιόμετρο .
Πασπαρτου , είτε για καθημερινή μετακίνηση είτε να κουμπώσεις βαλίτσες & να φύγεις 10 μέρες για οπουδήποτε .
Μόνο Βενζίνη & έφυγες .
Made in Japan ακόμα
πολύ σημαντικό για κάποιους .
Τα αποθεωτικά σχόλια στα πολυάριθμα συγκριτικά του εξωτερικού σε ευθεία σύγκριση με τον πολύ ακριβότερο ανταγωνισμό τα καταλαβαίνεις αν την οδηγήσεις .
Αυτή την στιγμή με "12.400" € τιμή στην επίσημη Suzuki μέσω κλασσικής προωθητικής ενέργειας που τρέχει (-1200€)
( +4 χρόνια Εγγύηση & οδική βοήθεια )
στην έκδοση ΧΤ το 1000αρι είναι πραγματικά εκτός συναγωνισμού ως προς το VFM .
Sport Adventure Tourer
Όπως λένε & οι Ιάπωνες από το Hamamatsu .
Μπράβο στην Suzuki
{ Τα παραπάνω είναι προσωπική άποψη στην σημερινή βόλτα 100 χλμ &
1+ ώρας που την είχα για Test Ride .
Την Γύρισα με 5 χλμ. range , σχεδόν με τις αναθυμιάσεις }
Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ο Γιωργης μιλαει αυτοπροσωπος με....τον Σφακιανακη......δεν εχει μεσαζοντες......χαχαχα !!!!Από πιο μαγαζί το πήρες για test ride???
Στάλθηκε από το SM-G9750 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παρε την Suzuki Σφακιανάκης στην Καλλιροης .Από πιο μαγαζί το πήρες για test ride???
Στάλθηκε από το SM-G9750 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλορίζικο.Καταπληκτικό Μηχανάκι !
Άρπαγμα του μεγάλου V από παντού , πολύ ροπάτος + δυνατός & ψηλά .
Συνδυασμένη πέδηση , με cornering abs & με traction 2 θέσεων όπως + απενεργοποίησης.
Φρένα Tokico εξαιρετικά σε αίσθηση & δύναμη .
Αίσθηση ελαφριά , μικρότερη & από τα ήδη αποδεκτά 232kg γεμάτο όπως ανακοινώνεται .
Αλλαγή κατεύθυνσης άμεση & με διήθηση μικρότερων moto .
Λεπτή σιλουέτα με μακράν ομορφότερη επιλογή την έκδοση ΧΤ με τους ακτινωτούς τροχούς και τα ποιοτικά χρυσά στεφάνια .
Σεβασμός στην ιστορία της φίρμας με το ρύγχος αλλά Big .
Ωραία μεγάλη σχάρα με πλαϊνά χερούλια & εργοστασιακές διακριτικές βάσεις για τις πλαινές βαλίτσες .
Άνετη + Ωραία η σχεδίαση της σέλας και για οδηγό και για συνοδηγό .
Χρήσιμο και απλό κομβίο για ρύθμισμα της πίσω ΚΥΒ ανάρτησης .
Πλήρες απλούστατο & ευανάγνωστο πάνελ οργάνων .
Απλή & λειτουργική ζελατίνα αλλαγής 3 θέσεων εν κινήσει με ένα δάχτυλο .
Πολύ χρήσιμο το Low Rpm Assist
Δεν σβήνει & μ@λ@κια να κάνεις ή να αφαιρεθείς σε κανά φανάρι ή να σου αποσπάσει την προσοχή η συνοδηγός .
Easy Start με το άγγιγμα της μίζας .
Χρήσιμο εργοστασιακό μπριζάκι για παροχή ρεύματος + ποδιά + χούφτες .
Με ύψος 1.83 η θέση οδήγησης είναι άνετη , οι γωνίες στο στενό 20αρι ντεπόζιτο καλές , πατάς με τα 2 πόδια κάτω άνετα .
Η εξάτμιση αν και μεγάλη δεν φαίνεται άσχημα λόγω του σφηνοειδους σχήματος ( άσχετα αν αλλαχθεί με κάποια Yoshi )
Μια εύκολη & οικεία Μοτοσυκλέτα από το 1ο χιλιόμετρο .
Πασπαρτου , είτε για καθημερινή μετακίνηση είτε να κουμπώσεις βαλίτσες & να φύγεις 10 μέρες για οπουδήποτε .
Μόνο Βενζίνη & έφυγες .
Made in Japan ακόμα
πολύ σημαντικό για κάποιους .
Τα αποθεωτικά σχόλια στα πολυάριθμα συγκριτικά του εξωτερικού σε ευθεία σύγκριση με τον πολύ ακριβότερο ανταγωνισμό τα καταλαβαίνεις αν την οδηγήσεις .
Αυτή την στιγμή με "12.400" € τιμή στην επίσημη Suzuki μέσω κλασσικής προωθητικής ενέργειας που τρέχει (-1200€)
( +4 χρόνια Εγγύηση & οδική βοήθεια )
στην έκδοση ΧΤ το 1000αρι είναι πραγματικά εκτός συναγωνισμού ως προς το VFM .
Sport Adventure Tourer
Όπως λένε & οι Ιάπωνες από το Hamamatsu .
Μπράβο στην Suzuki
{ Τα παραπάνω είναι προσωπική άποψη στην σημερινή βόλτα 100 χλμ &
1+ ώρας που την είχα για Test Ride .
Την Γύρισα με 5 χλμ. range , σχεδόν με τις αναθυμιάσεις }
Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk