Test Ride - Εντυπώσεις από μοτοσυκλέτες που δοκιμάσαμε

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εκανα και εγω στην λευκη σημερα το πρωτο μεγαλο μονοκαβαλο τεστ!
550 χλμ ....απο αυτα τα 120 ευθεια
Το 2εκκεντρο εχει μεγαλη διαφορα λειτουργιας απο τα παλαιοτερα
Το μεγαλυτερο ευρος στροφων και η διαφορετικη κλιμακωση σαζμαν, μαλλον το κανουν πιο σμουθ, στα δικα μου χερια και σιγουρα πιο ξεκουραστο απο το 07.
θα αναφερθω αναλυτικα στο θεμα των gs

Eνα βιδεακι.....για τον ψηλο.:D

 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Και λοιπόν εκεί που ξεκινάω πατάω κατά λάθος ένα κουμπί και χάνω το στροφόμετρο...και αρχίζω να φωνάζω στον οδηγό που ήταν δίπλα μου...καλέ μου άνθρωπε...ξέρεις από σκραμπλερ; ω ρε ξέρεις από σκράμπλερ; απάντηση ουδεμία...αλλά στη συνέχεια πατώντας το i στα αριστερα το ξαναβρηκα...
To μηχανάκι ακόμα και για κάποιον με 1.71 ύψος φαίνεται μικρό. Πατούσα κάτω και μετα 2 πόδια και με μικρή κλίση και σκεφτόμουν οι ανω του 1.80 θα τους φανεί σαν ποδήλατο με βοηθητικές ρόδες. Δυστυχώς παρότι δεν υπήρχε κάποιος άλλος ενδιαφερόμενος ο αντιπρόσωπος υπέδειξε ένα σχετικά μικρό δρομολόγιο του μισάωρου οπότε μόλις άρχισα να συνηθίζω το μηχανάκι έπρεπε να το επιστρέψω. Δεν εχω κάνει ποτε test ride μικρότερης διάρκειας από 1,5 με 2 ώρες...κι εδώ οφείλω να αναφέρω μερικές αντιπροσωπείες τιμής ένεκεν...Βελμαρ BMW, Ducati Athens, BMW Σφακιανάκης, Ducati Πρεβεδουράκης, ΚΤΜ Delta Motorcycles Θεσσαλονίκη, Motoguzzi Piaggio Αθήνα...Δηλαδή σε βόλτα μισάωρου τι να καταλάβεις. Μέχρι να το συνηθίσεις το επιστρέφεις. οι άλλοι δηλαδή γιατί Οι Το μηχανάκι είναι για να πηγαίνεις χαλαρά 100 με 120 μάξιμουμ. από εκεί και πάνω ο αέρας είναι πολύς, καθαρός χωρίς στροβιλισμούς αλλά κουραστικός. Τα γονατά μου ήταν τόσο χαμηλά που κάποια στιγμή που πήγα να αγκαλιάσω το τεπόζιτο αυτά επιαναν στο κενό από κάτω...Πολύ διαφορετική αίσθηση από ο,τι εχω οδηγήσει μέχρι τώρα. είναι καθαρά cruising bike. Τα φρένα πάρα πολύ καλά. η ανάρτηση άνετη μέχρι εκεί που την παίρνει...γιατί σε μεγάλες ανωμαλίες λόγω μικρής διαδρομής δεν μπορούσε να τις καταπιεί αμάσητες αλλά το μηχανάκι δεν αποσταθεροποιούταν ή τουλάχιστον το έκανε με ομοιογενεια. Η εξατμιση ενοχλητική στο δεξί πόδι λόγω θέσης αλλά ο ήχος μαγικός...Νομίζω θέλει μια μετατροπή με τροχούς 21-18 να ψηλώσει 2-3 εκατοστά να πηγαίνει και χώμα λίγο πιο άνετα. στην αρχή φοβομουν να το γείρω πολύ γιατί έλεγα θα βρουν τα μαρσπιε. Βεβαια χωρίς να εχω εξοικειωθεί με το μηχανάκι και για αυτό ίσως να το αδικώ, πρέπει να ομολογήσω ότι από οσα ρετρο και scrambler που έχω οδηγήσει κανένα δεν έστριβε όπως τα τουκάτια...Τελικά δεν πληρώνεις μόνο όνομα...
Πάντως και το Triumph πολύ ωραία αίσθηση και πολύ βολικό για την πόλη...κανεις αναστροφή μέσα στη λωρίδα ασφαλείας.
Θα επιδιώξω να το οδηγήσω ξανά στην Αθήνα αυτή τη φορά με την ελπίδα ότι θα το δώσουν για παραπάνω ώρα.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Στην αρχή μπηκαν οι Ρουμάνοι μέσα μου κι έβαλα αγγελία το Tenere... μετά ίσως φταίει που άρχισε να ασπριζει το μούσι ίσως φταίει που θέλω να πάω κι εγώ ταξιδιωτικό στη Βόρεια Μακεδονία μπήκε ο gsmaniac μέσα μου και κατέληξα να οδηγώ για 1,5 ώρα το BMW F750gs γιατί όπως είναι γνωστό όλοι πε εν φε θα παρουμε στο τέλος...


 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Test rides λοιπόν και χθες έκανα βόλτα με τα Tiger 1050 Sport και Tracer 900 GT. Πραγματικά, αν και υποτίθεται ίδιας κατηγορίας μοτοσυκλέτες, δεν θα μπορούσαν να είναι περισσότερο διαφορετικές!

Τα τεστ έγιναν χθες το μεσημέρι, σε αστικό περιβάλλον και οι μοτοσυκλέτες ήταν πολύ καινούργιες (περίπου στα 900χλμ έλεγαν οι χιλιομετρητές), δεν πείραξα καθόλου τις αναρτήσεις τους, ούτε τις ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά τους (στο μεν triumph το μοτερ ήταν στο road, στο δε tracer στο std). Επίσης, να γράψω εδώ ότι είμαι μεγαλόσωμος (1.97 και 105κ), έρχομαι από Tuono 1ης γενιάς (και γενικά από αρκετά σπορτ naked) αλλά είχα και πρόσφατο πέρασμα από ΚΤΜ 990 Adv, Multistrada 1200, ώστε να μπουν σε ένα σχετικό πλαίσιο τα σχόλια μου.

Πρώτα ο Τίγρης.
Ποιοτικό μηχανάκι, μου αρέσει σαν εμφάνιση πολύ. Η θέση οδήγησης ήταν η πρώτη απογοήτευση όμως. Ένω μπροστά τα χέρια κάθονται σε ωραίες ονοφάδικες γωνίες, πίσω βρήκα την σέλα πολύ χαμηλή ( φανταστείτε ότι μου έδωσε την αίσθηση ότι είχε "κλάσει" το αμορτισέρ όταν πρωτοέκατσα), ενώ η απόσταση σέλας/μαρσπιέ ήταν επιπέδου Tuono. Μαλακή σέλα. Και χαμήλη, το είπαμε ε? Ογκώδες μπροστά, τα πόδια ανοίγουν αρκετά. Το γκάζι είναι ηλεκτρονικό με πολύ μαλακή γκαζιέρα (δεν είχα θέμα) ενώ κάποιες φορές ένοιωθα την γκαζιέρα να λειτουργεί λίγο περίεργα, σαν να φρενάρει το άνοιξε/κλείσε (το ίδιο έκανε και το BMW βέβαια, προφανώς θα έχει να κάνει με του εσωτερικούς μηχανισμούς του ride by wire που προσομοιάζουν τις ντίζες). Βαριά αίσθηση στατικά, είχα καιρό να καβαλήσω μηχανή που να σκεφτώ ότι έτσι και γείρει ίσως να μην καταφέρω να την συγκρατήσω. Στον δρόμο είναι ευχάριστο, το μοτέρ δουλεύει γραμμικά, ωραία απόκριση στο άνοιξε κλείσε του γκαζιού, μαλακές αναρτήσεις που αποσβένουν ωραία, πολύ καλά φρένα. Ανεμοκάλυψη πολύ καλή, έχεις λίγο θόρυβο αλλά σχεδόν καθόλου αναταράξεις (υπόψην ήμουν με το RPHA Jet) μέχρι τα 150 που το άνοιξα. Σταθερότατο και ευθύβολο. Δεν ξέρω από γκάζι τι κάνει καθώς δεν το άνοιξα καλά, κάνει ωραίο θόρυβο πάντως. Δεν αισθάνθηκα πολύ άνετα πάνω του εξαρχής και είναι από τις μηχανές που δεν λες "νοιώθω σαν να το καβαλάω χρόνια" (βλ. παρακάτω). Ουσιαστικά μου έδωσε την αίσθηση μεγάλου ονοφ και όχι στρητ μηχανής. Η σέλα στο μισάωρο άρχισε να ενοχλεί λίγο. Δεν μπορώ να πω ότι απογοητεύτηκα αλλά σίγουρα δεν ήταν αυτό που περίμενα.

Βουρ για το Tracer.
Πρώτο σοκ, η θέση οδήγησης. Κάθεσαι ψηλά, πάνω στο μηχανάκι (σε αντίθεση με το μέσα του Τίγρη), η σέλα είναι σκλήρη σε πρώτη αίσθηση, τα μαρσπιέ σχετικά πίσω. Μου άρεσε. Η οθόνη δεν με τρέλανε, ευανάγνωστη μεν αλλά μικρή (από το να ήταν σαν του Vstrom βέβαια, μια χαρά), ποιοτικά φαίνεται ότι είναι λίγο κάτω σε σχέση με το Triumph αλλά λέω ότι μπορεί να είναι και ιδέα μου λόγω των σχολίων στο νετ. Τα χειριστήρια, όποτε τα κοίταγα με έπιανε αναγούλα. Δεν θυμάμαι αν είχε ride by wire, πάντως η γκαζιέρα μου φάνηκε φυσιολογική, το άνοιγμα κλείσε όμως του γκαζιού ήταν λίγο απότομο στις λίγες στροφές. Οι αναρτήσεις ήταν λίγο σφικτές, ή μάλλον ένοιωθες λίγο πιο απότομες τις αποσβέσεις, χοροπήδαγε σαν κατσίκι από ανωμαλίες σε σχέση με το Tiger( όταν κινήθηκα λίγο πιο γρήγορα δεν κατάλαβα όμως κάτι αρνητικό). Από τα πρώτα όμως μέτρα ένοιωσα το μηχανάκι πολύ εύκολο. Σαν να το καβαλούσα χρόνια. Δεν το έσκισα, ούτε το άνοιξα πολύ αλλά το ένοιωθα εύκολο, χωρίς να χρειάζεται λίγος χρόνος προσαρμογής όπως με τον Τίγρη. Εμφανώς πιο ζωηρό μοτέρ, να δω και πως δουλέυει στο τράκτιον βγαίνοντας από μια στροφή, πράγματα που δεν τόλμησα καν με το Triumph. Καλά φρένα και παραδόξως σχετικά καλή ανεμοκάλυψη (μέχρι τα 130-140), παρά την μικρότερη μετωπική επιφάνεια, χειρότερη πάντως από το Tiger. Παρόλα αυτά, ένοιωθα ότι καβαλούσα ένα καγκουρομηχάνημα και όχι ένα GrandTourer. Και να σου και κάτι γκάπα γκούπα από κάπου πίσω και κάτω από τα όργανα όταν πέρασα κανά δυο φορές από λίγο πιο έντονες λακούβες. Ο ήχος που έβγαζε η εξάτμιση ήταν αδιάφορος. Η σέλα, παρότι σφικτή αρχικά, μου φάνηκε καλύτερη τελικά από του Tiger, γενικά και με τις δυο όμως ήθελα να σηκωθώ και να ξαναβολευτώ μετά από 20 λεπτά. Είμαι βέβαια λίγο προβληματικός με τις σέλες γενικότερα.

Εν κατακλείδι, κανένα από τα δύο δεν με έκανε να θέλω να δώσω τα λεφτά μου τώρα. Και τα δύο έχουν συν και πλήν που όμως αλληλοεπιδρούν, θέλω να πω πως κάποιος που δεν θα του αρέσει το ένα, δεν είναι απαραίτητο πως θα του αρέσει το άλλο. Θα ήθελε κάτι από το tracer στο tiger και τούμπαλιν. Νόμιζω ότι το tiger μου άφησε μια αίσθηση ότι έχει να μου πει πολλά περισσότερα πράγματα αλλά θέλει χρόνο, εξοικίωση, ενώ το tracer μου φάνηκε ότι έδειξε πιο εύκολά τι είναι και τι κάνει. Ή, για να το περιγράψω κάπως καλύτερα, αν μετά από 1-2 χρόνια διάβαζα αυτά τα σχόλια και είχα συμβιώσει και με τα δυο για αρκετό καιρό, θεωρώ πιο πιθανό να αναθεωρούσα αυτά που έγραψα για τον Τίγρη παρά αυτά που έγραψα για το Tracer.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και λοιπόν εκεί που ξεκινάω πατάω κατά λάθος ένα κουμπί και χάνω το στροφόμετρο...και αρχίζω να φωνάζω στον οδηγό που ήταν δίπλα μου...καλέ μου άνθρωπε...ξέρεις από σκραμπλερ; ω ρε ξέρεις από σκράμπλερ; απάντηση ουδεμία...αλλά στη συνέχεια πατώντας το i στα αριστερα το ξαναβρηκα...
To μηχανάκι ακόμα και για κάποιον με 1.71 ύψος φαίνεται μικρό. Πατούσα κάτω και μετα 2 πόδια και με μικρή κλίση και σκεφτόμουν οι ανω του 1.80 θα τους φανεί σαν ποδήλατο με βοηθητικές ρόδες. Δυστυχώς παρότι δεν υπήρχε κάποιος άλλος ενδιαφερόμενος ο αντιπρόσωπος υπέδειξε ένα σχετικά μικρό δρομολόγιο του μισάωρου οπότε μόλις άρχισα να συνηθίζω το μηχανάκι έπρεπε να το επιστρέψω. Δεν εχω κάνει ποτε test ride μικρότερης διάρκειας από 1,5 με 2 ώρες...κι εδώ οφείλω να αναφέρω μερικές αντιπροσωπείες τιμής ένεκεν...Βελμαρ BMW, Ducati Athens, BMW Σφακιανάκης, Ducati Πρεβεδουράκης, ΚΤΜ Delta Motorcycles Θεσσαλονίκη, Motoguzzi Piaggio Αθήνα...Δηλαδή σε βόλτα μισάωρου τι να καταλάβεις. Μέχρι να το συνηθίσεις το επιστρέφεις. οι άλλοι δηλαδή γιατί Οι Το μηχανάκι είναι για να πηγαίνεις χαλαρά 100 με 120 μάξιμουμ. από εκεί και πάνω ο αέρας είναι πολύς, καθαρός χωρίς στροβιλισμούς αλλά κουραστικός. Τα γονατά μου ήταν τόσο χαμηλά που κάποια στιγμή που πήγα να αγκαλιάσω το τεπόζιτο αυτά επιαναν στο κενό από κάτω...Πολύ διαφορετική αίσθηση από ο,τι εχω οδηγήσει μέχρι τώρα. είναι καθαρά cruising bike. Τα φρένα πάρα πολύ καλά. η ανάρτηση άνετη μέχρι εκεί που την παίρνει...γιατί σε μεγάλες ανωμαλίες λόγω μικρής διαδρομής δεν μπορούσε να τις καταπιεί αμάσητες αλλά το μηχανάκι δεν αποσταθεροποιούταν ή τουλάχιστον το έκανε με ομοιογενεια. Η εξατμιση ενοχλητική στο δεξί πόδι λόγω θέσης αλλά ο ήχος μαγικός...Νομίζω θέλει μια μετατροπή με τροχούς 21-18 να ψηλώσει 2-3 εκατοστά να πηγαίνει και χώμα λίγο πιο άνετα. στην αρχή φοβομουν να το γείρω πολύ γιατί έλεγα θα βρουν τα μαρσπιε. Βεβαια χωρίς να εχω εξοικειωθεί με το μηχανάκι και για αυτό ίσως να το αδικώ, πρέπει να ομολογήσω ότι από οσα ρετρο και scrambler που έχω οδηγήσει κανένα δεν έστριβε όπως τα τουκάτια...Τελικά δεν πληρώνεις μόνο όνομα...
Πάντως και το Triumph πολύ ωραία αίσθηση και πολύ βολικό για την πόλη...κανεις αναστροφή μέσα στη λωρίδα ασφαλείας.
Θα επιδιώξω να το οδηγήσω ξανά στην Αθήνα αυτή τη φορά με την ελπίδα ότι θα το δώσουν για παραπάνω ώρα.
Μην ελπίζεις, το 30 λεπτά είναι το στάνταρ τους.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Για πε..
Τι να πρωτοπω...
Αν το προηγούμενο μοντέλο ηταν 80/20 on/off αυτό είναι 90 on και 10 οff. Δεν το πηγα εκτός ή σε χωματοδρομο αν και μπήκα στον πειρασμό αλλά μου φαίνεται περισσότερο ον λογω θεσης οδηγησης. Το μηχανάκι είναι μικρό σε όγκο και χαμηλό. Ανεβαίνεις πάνω και αισθάνεσαι ότι είσαι όχι σε on/off αλλα σε streetfighter ουτε καν σπορ τουρινγκ. Εγώ κούμπωσα αμέσως. Παρότι είναι 220 κιλά επειδή το βάρος είναι χαμηλά μου φανηκε όχι βαρύ. Στατικά όμως εκεί που ο δρομος είχε κλίση ηθελε μια εξτρα προσπάθεια γιατί αφενος είμαι συνηθισμένος σε μηχανάκια των 200 κιλών αλλά απο την αλλη με 1.71 υψος δεν εχεις ογκο.

Ηχος εξατμισης εθιστικός όταν ανεβάζεις από 4 και πάνω. Αγριος ηχος καμια σχεση με τα προηγουμενα μοντελα. Επίσης το μηχανάκι μου φανηκε ελαφρως πιο δυνατό από το Tenere μπορεί να φταίνε οι τροχοί ή κάτι άλλο. Είναι ευκολοδήγητο και ειναι το πρωτο μετα απο 2-3 test ride που μου φάνηκε ότι δε χρειάζεται να προσαρμοστώ για να το οδηγήσω. Αυτό που μου φανηκε λιγο περίεργο ήταν τo ride by wire γκαζι. To είχε και το 790 αλλά στο BMW ήταν πιο εμφανές. σαν να υπήρχε μια καθυστερηση στην αποκριση. Ηταν σαν να παίζω ηλεκτρονικό. Ειδικα στα ξεκινηματα ο συμπλέκτης ηταν δυνατός και το μηχανακι εφευγε μονο με συμπλέκτη, ανοιγα λιγο το γκάζι αλλά δεν...μετα ανοιγα λιγο παραπάνω και το μηχανάκι εφευγε. Ο ψεκασμος ειναι πιο ομαλος από ο,τι στο Tenere αλλά το ride by the wire το εκανε λιγο πιο δυσκολο να προσαρμοστω χωρις να μου δημιουργεί πρόβλημα. Στην πόλη παπάκι...
Στον ανοιχτό δρόμο επαρχιακό και αυτοκινητοδρομο που το πήγα μου φανηκε αρκετα σταθερό μεχρι τα 150 που το πήγα. Πολύς αερας ομως, λίγο παραπάνω από το Τενερε αλλά και λιγο πιο διαμετρικα κατανεμημένος. Τα φρενα πολύ καλα και δυνατά αλλά και όχι να δαγκωνουν στις χαμηλες ταχύτητες δηλαδή πολυ φιλικα για αρχαριους. Η αναρτηση που τη δοκίμασα σε πολλες λακουβες και καπακια υπονομων περνουσε υποδειγματικά, δεν έχει το επίπεδο άνεσης του Tenere στην απόσβεση ήταν ομως κοντα. Η σελα σίγουρα πιο ανετη. Ισως η πιο ανετη απο οσα εχω δοκιμασει τοσα χρονια...

Το μηχανακι ιδανικο για νεους αναβατες ή αναβατες απο 1,80 και κατω. Είναι street με 19αρη τροχο. Πολυ ωραιο να βολταρεις στην πολη. Για πιο ανοιχτο δρομο θες αλλη ζελατινα. Βεβαια εδω υπάρχει μεγαλη πατέντα. παίρνεις την ζελατινα απο το F850gs adventure αγοραζεις και το μηχανισμο και εχεις μεγαλυτερη ζελατινα με χειροκινητο μηχανισμο ανυψωσης που μπορεις να τον ενεργοποιησεις και οσο οδηγεις...Ο αερας ηταν πολυς απο τους ωμους και πανω, χαμηλά ήταν όκ. Last but not least...η tft οθοναρα...αξίζει να το πάρεις μονο για αυτήν, να περνας μεσα απο τα τουνελ και να βλέπεις την οθοναρα. Αλλά και ο ήχος πορωτικός...Αν και το Tenere 700 είναι καλυτερο all around αμα βαλεις και το χώμα μέσα...σε σχεση όμως με το 750gs φανηκε καπως σαν φτωχος συγγενής. και η διαφορα η χρηματικη δεν ειναι μεγαλη.
Προσωπικά αν το βαρος της μηχανής ηταν καμια 20αρια κιλά πιο κάτω δε θα το σκεφτόμουν καθόλου...θα είχα πατήσει τη σκανδάλη...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Continental 650GT. Η RE κατάφερε να φτιάξει μια μηχανή που την οδηγείς και είναι ο ορισμός του ρετρό γιατι αν την προσέξεις απο κοντά μοιάζει σαν από το παρελθόν. Η σκυφτή θέση οδήγησης παρότι όχι η συνηθισμένη και για κάποιους άβολη σε βαζει σε διάθεση να στρίψεις. Τελικά μου φαίνεται πιο φυσική αυτή η θέση από την όρθια. το προβλημα είναι όταν πρέπει να κατεβαζεις τα ποδια κατω στα φαναρια. Πολύ ρετρό αίσθηση μεν αλλά και περιορισμένων δυνατοτήτων. ενα μηχανάκι βόλτας που θα πάει μέχρι τα 100-110. οκ μπορεί και παραπάνω αλλά πρέπει να ρυθμιστούν διαφορα. Επίσης τα φρένα είχαν μια ξύλινη αίσθηση. Ο ήχος όλα τα λεφτά. Ενω το στυλ και η αίσθηση μου άρεσε μου φάνηκε πιο ρετρό και από ρετρό όχι μονο σε επιπεδο εμφανισης αλλά και απόδοσης.
 
Top Bottom