Test Ride - Εντυπώσεις από μοτοσυκλέτες που δοκιμάσαμε

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η αποσαμπρελοποιηση δεν ειναι τοσο ευκολη υποθεση, ειδικα αν η ζαντα δεν εχει διπλο χειλος ασφαλειας για το λαστιχο. Αν ηταν τοσο ευκολο καμια Χοντα και Γιαμαχα δεν θα εβγαζε στην αγορα μηχανακια με τελικες 200χαω και σαμπρελες, θα πεταγαν μεσα μια ταινια και θα στο εδιναν ετοιμο.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ωραίο νήμα!
Να σημειώσω, σχετικά με το θέμα σύγκρισης μοτέρ των 1090/1290, ότι στο ΜΟΤΟ αν θυμάμαι καλά σχολιάζουν ότι το "μικρό" είναι πιο γεμάτο χαμηλά από το "μεγάλο".
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αναφέρεσαι στην γενιά 1050/1190, φαινόταν και στο δυναμόμετρο αυτό.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Μιά στιγμούλα για να τα βάλω σε σειρά. Αν και, αυτό θα ταίριαζε στο επικό "μετά το βεστρόμ τι" νήμα για να συνεχιστεί το μουχαμπέτι περί αγορών.

Το R πολύ που με νοιάζει για το τι θεωρητικά προορίζεται. Αν φτάσω φέτος να σκάσω μιά σακούλα ευρά, δεν θα συμβιβαστώ με/σε τίποτα. Το μόνο κρίμα στα μηχανάκια είναι να πηγαίνουν αποκλειστικά για καφέ και πόζα και να πωλούνται 10 χρόνια μετά με 15000 χιλιόμετρα. Το ότι το R έχει χειρορυθμιζόμενες και επισκευαζόμενες αναρτήσεις μετράει σε σχέση με το S, όχι το αν μπορεί και τι μπορεί να κάνει στο χώμα, πέραν του να πλουτίσει τους ορθοπεδικούς και την ΚΤΜ δηλαδή, γιατί είμαι άσχετος.

Ο στόχος μου με το όποιο μηχανάκι, είναι ημέρες υψηλών τριψήφιων χιλιομέτρων χωρίς περιττή κούραση. Γιατί; Απλά γιατί αυτό μου αρέσει. Η περιττή κούραση προέρχεται από κακή αεροδυναμική, κακή σέλα, κακή θέση οδήγησης, αδύναμο μοτέρ, κακά φρένα, αδύναμα φώτα, κακές αναρτήσεις. Επίσης θέλω να μην είναι χαλασμένο πιο πολύ από ότι οδηγείται, βασικά ει δυνατόν να μην ξέρει τι είναι συνεργείο πέραν της απαραίτητης συντήρησης και εδώ τα περτικαλιά λίγο χωλαίνουν από ότι διαβάζω στο advrider. Θα πρέπει να μπορεί να πάει για σουπερμάρκετ, καφέ, φαγητό, δουλειά, βόλτα για χάζεμα τοπίου, διακοπές με την καλή μου, γενικά ταπάνταόλα αν έρθω πάλι στις 20,000 χλμ το χρόνο που έκανα ως πρόσφατα.

Βάζοντας κάτω λοιπόν όσα έχω καβαλήσει στατικά και όσα έχω οδηγήσει, το καλύτερο "κούμπωμα" το είχα σε 1090R, μετά σε 1290R. ΟΛΑ τα άλλα κάτι περίεργο είχαν που ίσως διορθώνεται, ίσως όχι, γενικά σε καινούριο μηχανάκι να αρχίσω τα πειράματα το θεωρώ γελοίο. Το R με το S έχουν μία ζελατίνα διαφορά, δηλαδή τίποτα. Η μεγαλύτερη ανησυχία που είχα με αυτό, διαβάζοντας "τους χρήστες του ίντερνετ" ήταν ότι το μοτέρ θέλει κόφτες ή τίποτα, πράγμα το οποίο δεν ισχύει ευτυχώς. Οπότε μπαίνει χαλαρά στην κορφή των προτιμήσεων για την ώρα (το είχε ρωτήσει ο onroad παλιότερα αλλά δεν ήθελα να το πω πριν το οδηγήσω, βλέπω έχει την ίδια άποψη). Το 1090R πιθανολογώ ότι θα είναι πιο "άδειο" χαμηλά από το μεγάλο, οπότε δεν ξέρω πως θα μου φανεί και πως θα τραβάει με 2 άτομα συν αποσκευές. Θέλω να πω ότι χιλιάρι είναι, θα πηγαίνει προφανώς, αλλά δεν με ευχαριστεί το να "πρέπει" να το δουλέψω ψηλά.


Επίσης, για τους κοντούς (μερικοί μπορεί να παρεξηγούνται) αλλά πρακτικά ένας άνθρωπος 175 δεν έχει κανένα πρόβλημα να ταιριάξει σε οποιοδήποτε μηχανάκι. Θεωρώ γελοίο από τις εταιρίες να μην μπορούν να προσαρμόσουν ομοίως την μοτοσικλέτα στο 185 ή και πιο πάνω, την στιγμή που δίνουν χαμηλή σέλα, πολύ χαμηλή σέλα και χαμηλή ανάρτηση για να καλύψουν και το 160. Και δεν είναι το ύψος σέλας το κριτήριο, είναι το τρίγωνο σέλα-μαρσπιέ-τιμόνι που κάνει διαφορά και ενοχλεί όσο ανεβαίνει το ύψος γιατί νιώθεις στριμωγμένος και μίζερος. Έχουν και οι ψηλοί και οι χοντροί δικαίωμα στην άνεση. BTW o αρχηγός μας ο Σάρουμαν είχε ύψος 1,96... RIP.

Εγω θα σου πω τα εξης:

Εαν βρεις ενα καλο 1190 να το παρεις. Δεν εχει τοσο σημασια το εαν ειναι S ή R.
To μειονεκτημα του S ειναι πως δεν εχει χειροκινητες ρυμθιζομενες αναρτησεις , πραγμα που σημαινει πως θα αρκεστεις στα 4 προγραμματα των αναρτησεων.
Εγω στο δικο μου εχω αλλαξει την πισω αναρτηση απο R και μπροστα αλλαξα τις ταπες με αυτες απο R ωστε να ειναι πληρως ρυθμιζομενες. (εκκρεμει ενα revalving συντομα)

Το R με το S εκτος απο τις αναρτησεις εχουν και αλλη διασταση ζαντας. 21/18 vs 17/19. Δεν βρισκω καμια διαφορα στο χωμα μεταξυ 21 και 19. Ετσι κι αλλιως το βαρος της μοτοσυκλετας ειναι για απλο περασμα. Ολα τα αλλα ειναι να τα κουβεντιαζουμε στο Starbacks...

Αντιθετως μια ζαντα 19 μπροστα σου δινει περισοτερες επιλογες ελαστικων, ειδικα για τουριγκ κατασταση μιας και η γκαμα ειναι μεγαλυτερη σε αυτην την διασταση.
Στην πραξη, προσφατα που οδηγησα ενα 1190 R για αρκετη ωρα παρατηρησα πως μου αρεσει για το υψος μου (1,90).

Στον κινητηρα τωρα, θα σου πω πως το 1190 θεωρω πως ειναι πιο καλο χαμηλα σε σχεση με το 1290. (αλλη κουβεντα αυτη).
Το 1090R ειναι χρυση τομη αλλα το θεωρω λαθος επιλογη για εσενα. Στα κιλα σου , στο υψος σου και δικαβαλος νομιζω θα σε κουρασει.

Συμπερασμα... εαν ημουν στην αγορα για μοτοσυκλετα θα χτυπαγα ενα 1190R που ειδα στο car με 3,700 χλμ μοντελο 2016.

Εφυγες για ταμειο και Καλοταξιδος....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγω θα σου πω τα εξης:

Εαν βρεις ενα καλο 1190 να το παρεις. Δεν εχει τοσο σημασια το εαν ειναι S ή R.
To μειονεκτημα του S ειναι πως δεν εχει χειροκινητες ρυμθιζομενες αναρτησεις , πραγμα που σημαινει πως θα αρκεστεις στα 4 προγραμματα των αναρτησεων.
Εγω στο δικο μου εχω αλλαξει την πισω αναρτηση απο R και μπροστα αλλαξα τις ταπες με αυτες απο R ωστε να ειναι πληρως ρυθμιζομενες. (εκκρεμει ενα revalving συντομα)

Το R με το S εκτος απο τις αναρτησεις εχουν και αλλη διασταση ζαντας. 21/18 vs 17/19. Δεν βρισκω καμια διαφορα στο χωμα μεταξυ 21 και 19. Ετσι κι αλλιως το βαρος της μοτοσυκλετας ειναι για απλο περασμα. Ολα τα αλλα ειναι να τα κουβεντιαζουμε στο Starbacks...

Αντιθετως μια ζαντα 19 μπροστα σου δινει περισοτερες επιλογες ελαστικων, ειδικα για τουριγκ κατασταση μιας και η γκαμα ειναι μεγαλυτερη σε αυτην την διασταση.
Στην πραξη, προσφατα που οδηγησα ενα 1190 R για αρκετη ωρα παρατηρησα πως μου αρεσει για το υψος μου (1,90).

Στον κινητηρα τωρα, θα σου πω πως το 1190 θεωρω πως ειναι πιο καλο χαμηλα σε σχεση με το 1290. (αλλη κουβεντα αυτη).
Το 1090R ειναι χρυση τομη αλλα το θεωρω λαθος επιλογη για εσενα. Στα κιλα σου , στο υψος σου και δικαβαλος νομιζω θα σε κουρασει.

Συμπερασμα... εαν ημουν στην αγορα για μοτοσυκλετα θα χτυπαγα ενα 1190R που ειδα στο car με 3,700 χλμ μοντελο 2016.

Εφυγες για ταμειο και Καλοταξιδος....
13000...και καθάρισε.
Βέβαια θα έχει ένα μοντέλο που σταμάτησε.
Με 21 τροχό, αν και δεν πάει χώμα.
ΟΚ...
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
amyroukai ,αν σε ενδιαφέρει το 1190 μιλά με τον Βαγγέλη.
Κάποια στιγμή σκεφτόταν να το δώσει.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Η αποσαμπρελοποιηση δεν ειναι τοσο ευκολη υποθεση, ειδικα αν η ζαντα δεν εχει διπλο χειλος ασφαλειας για το λαστιχο. Αν ηταν τοσο ευκολο καμια Χοντα και Γιαμαχα δεν θα εβγαζε στην αγορα μηχανακια με τελικες 200χαω και σαμπρελες, θα πεταγαν μεσα μια ταινια και θα στο εδιναν ετοιμο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Την εχω την ταινια της 3Μ (για αλλη δουλεια) , ξερω πως γινεται η αποσαμπρελοποιηση. Αυτο που λεω ειναι οτι οι tubeless ζαντες εχουν ενα δευτερο χειλος ασφαλειας εσωτερικα για να σφραγιζει σωστα το λαστιχο αλλα και να μενει στη σωστη θεση του, στην περιπτωση που χασει αερα, καθως το μονο που κραταει αερα σε ενα tubeless ελαστικο ειναι αυτη η σφραγιση πανω στο στεφανι της ζαντας. Και λεω οτι οι εταιριες που προσφερουν tubeless ακτινωτες ζαντες εχουν καποιο ειδικο συστημα που κοστιζει παραπανω για να το καταφερουν (Suzuki, Yamaha XTZ1200, Triumph εχουν εσωτερικο στεφανι στην περιφερεια του τροχου για να πιανουν οι ζαντες, BMW/Aprilia/Honda VFR1200 πιανουν τις ακτινες εξωτερικα της ζαντας, KTM εχει αυτη την ειδικη μεσαια λαστιχενια λωριδα για σφραγιση). Αν ηταν τοσο απλο, οσο ειναι το να μπει απλα μια ταινια 3Μ πανω, θα τη βαζανε απο το εργοστασιο. Προφανως η χρηση απλα αυτης της ταινιας δεν ειναι ο,τι καλυτερο υπαρχει, γιατι αν χασει αερα ενα λαστιχο (που συνηθως αυτο γινεται στα tubeless, χανεις αερα σιγα-σιγα σε αντιθεση με τις σαμπρελες που σκανε μια κι εξω) κινδυνευεις να σου ξεκολλησει το λαστιχο απο τη ζαντα πολυ πριν καταλαβεις οτι χανεις αερα, με ο,τι αυτο συνεπαγεται, και για αυτον τον λογο δεν μπαινει απο το εργοστασιο. Και για καποιον σαν τον Yanni the Giant που ξεκαθαρα λεει οτι δε θα πατησει χωμα αλλα αντιθετως θα γραφει χιλιομετρα φορτωμενος σε εθνικες με υψηλες μουαγιεν, θεωρω οτι ειναι εκ των ων ουκ ανευ η κανονικη tubeless ζαντα. Φυσικα υπαρχουν οι Alpina που ειναι καταπληκτικες ζαντες tubeless για το ΑΤ (και προφανως θα βγαλουν και για το Τ7) αλλα ειναι επιπλεον κοστος.

Και προφανως η επιλογη χρησης σαμπρελας γινεται για λογους κοστους και τιποτε παραπανω. Iδιως οταν αναφερομαστε στο Τ7 και το CRF1000, καθως η Υamaha και η Honda αντιστοιχα τις εχουν αυτες τις ζαντες σε 19"/17" (ΧΤΖ1200/VFR1200) αλλα προφανως προτιμησαν να μην τις τοποθετησουν σε 21/18 για να κρατησουν το κοστος χαμηλα. Γιατι ανετα αν εισαι σκληροπυρινικος οφροουντερ βαζεις σαμπρελα σε tubeless ζαντα.

Πριν καμια 10αρια χρονια ειχα χτυπησει νυχτα γυριζοντας απο δουλεια κοτρωνα σε μια γεφυρα του Κηφισου με 150χαω, προφανως ειχε πεσει απο καποιο φορτηγο με μπαζα. Η μπροστινη ζαντα εγινε 8αρι σε οψη και S σε διατομη αλλα το λαστιχο εμεινε στερεωμενο πανω της , και καταφερα να σταματησω στην ακρη χωρις να πεσω, με τρελο death wobble και ροντεο αλλα τα καταφερα. Αν το λαστιχο ειχε ξεζαντωθει ουτε που θελω να φανταζομαι τι θα ειχε γινει.

About Tubeless Tyres & Wheels
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τracer gt γιατί όχι?
Στο πρώτης γενιάς ανυπομονούσα να τελειώσει το test ride να κατέβω. Δεν τα βρήκαμε πουθενά, τα είχα γράψει τότε. Το GT έχει πιο σωστή θέση οδήγησης τουλάχιστον.

Δεν έχω τα λεφτά για κάψιμο σήμερα που μιλάμε. Αν ήταν στο συρτάρι και περίμεναν, θα είχα κλείσει ήδη ραντεβού για το R και (για να μου φύγει η απορία) το 1260 και θα ψώνιζα "τώρα" αυτό που θα με βόλευε περισσότερο.

k0k0s νομίζω αυτός είναι και ο λόγος που η tubliss έχει ασφάλεια για το λάστιχο στο σύστημά της.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
k0k0s νομίζω αυτός είναι και ο λόγος που η tubliss έχει ασφάλεια για το λάστιχο στο σύστημά της.
Αυτο ειναι ριμ λοκ που βαζουν οι εντουραδες, για να μην περιστραφει το λαστιχο μεσα στην ιδια τη ζαντα λογω χαμηλων πιεσεων και ξεκωλι....ξεκολλησει τη βαλβιδα της σαμπρελας/tubliss.
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Όλα λέγονται...

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Και εγώ είδα πολύ πείραγμα για 3700km

Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Εγω θα σου πω τα εξης:

Εαν βρεις ενα καλο 1190 να το παρεις. Δεν εχει τοσο σημασια το εαν ειναι S ή R.
To μειονεκτημα του S ειναι πως δεν εχει χειροκινητες ρυμθιζομενες αναρτησεις , πραγμα που σημαινει πως θα αρκεστεις στα 4 προγραμματα των αναρτησεων.
Εγω στο δικο μου εχω αλλαξει την πισω αναρτηση απο R και μπροστα αλλαξα τις ταπες με αυτες απο R ωστε να ειναι πληρως ρυθμιζομενες. (εκκρεμει ενα revalving συντομα)

Το R με το S εκτος απο τις αναρτησεις εχουν και αλλη διασταση ζαντας. 21/18 vs 17/19. Δεν βρισκω καμια διαφορα στο χωμα μεταξυ 21 και 19. Ετσι κι αλλιως το βαρος της μοτοσυκλετας ειναι για απλο περασμα. Ολα τα αλλα ειναι να τα κουβεντιαζουμε στο Starbacks...

Αντιθετως μια ζαντα 19 μπροστα σου δινει περισοτερες επιλογες ελαστικων, ειδικα για τουριγκ κατασταση μιας και η γκαμα ειναι μεγαλυτερη σε αυτην την διασταση.
Στην πραξη, προσφατα που οδηγησα ενα 1190 R για αρκετη ωρα παρατηρησα πως μου αρεσει για το υψος μου (1,90).

Στον κινητηρα τωρα, θα σου πω πως το 1190 θεωρω πως ειναι πιο καλο χαμηλα σε σχεση με το 1290. (αλλη κουβεντα αυτη).
Το 1090R ειναι χρυση τομη αλλα το θεωρω λαθος επιλογη για εσενα. Στα κιλα σου , στο υψος σου και δικαβαλος νομιζω θα σε κουρασει.

Συμπερασμα... εαν ημουν στην αγορα για μοτοσυκλετα θα χτυπαγα ενα 1190R που ειδα στο car με 3,700 χλμ μοντελο 2016.

Εφυγες για ταμειο και Καλοταξιδος....
1.90 ;;....πωπω ρε φιλε.....θα εχω καιρο να σε δω !!!.....χαχα !!!
 
Top Bottom