Test Ride - Εντυπώσεις από μοτοσυκλέτες που δοκιμάσαμε

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σου κανονίζω τεστ ραιντ αύριο κιόλας άμα θες το 1260 , αλλά όχι ,πάρε τον πορτοκαλί διάολο .
Όσο για το χώμα , σιγά τα αυγά,όλα γίνονται για τις μανουαλ αναρτήσεις ,τίποτα άλλο .

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Ο 21 τροχός δεν παίζει ρόλο?
Να πάρεις το r και να μην μπεις χώμα, γίνεσαι χειρότερος από τους μπενφεδακηδες ή με φαίνεται?
Βρηκα ευκαιρία να σας τα χωσω..χε χε
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ο 21 τροχός δεν παίζει ρόλο?
Να πάρεις το r και να μην μπεις χώμα, γίνεσαι χειρότερος από τους μπενφεδακηδες ή με φαίνεται?
Βρηκα ευκαιρία να σας τα χωσω..χε χε
Το s είναι για Νάνους και χόμπιτ , εδώ μιλάμε για τον Αμιρουκαι .

Όταν κοιτάς από ψηλά .... Μοιάζει η γη με ζωγραφιά ...

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το s είναι για Νάνους και χόμπιτ , εδώ μιλάμε για τον Αμιρουκαι .

Όταν κοιτάς από ψηλά .... Μοιάζει η γη με ζωγραφιά ...

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Υπάρχουν και χομπιτ που τους λείπει το πολύ ύψος, αλλά έχουν αρκετό "ανάστημα"
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το s είναι για Νάνους και χόμπιτ , εδώ μιλάμε για τον Αμιρουκαι, τον καλύτερο φίλο των Orcs.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Fixed.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιά στιγμούλα για να τα βάλω σε σειρά. Αν και, αυτό θα ταίριαζε στο επικό "μετά το βεστρόμ τι" νήμα για να συνεχιστεί το μουχαμπέτι περί αγορών.

Το R πολύ που με νοιάζει για το τι θεωρητικά προορίζεται. Αν φτάσω φέτος να σκάσω μιά σακούλα ευρά, δεν θα συμβιβαστώ με/σε τίποτα. Το μόνο κρίμα στα μηχανάκια είναι να πηγαίνουν αποκλειστικά για καφέ και πόζα και να πωλούνται 10 χρόνια μετά με 15000 χιλιόμετρα. Το ότι το R έχει χειρορυθμιζόμενες και επισκευαζόμενες αναρτήσεις μετράει σε σχέση με το S, όχι το αν μπορεί και τι μπορεί να κάνει στο χώμα, πέραν του να πλουτίσει τους ορθοπεδικούς και την ΚΤΜ δηλαδή, γιατί είμαι άσχετος.

Ο στόχος μου με το όποιο μηχανάκι, είναι ημέρες υψηλών τριψήφιων χιλιομέτρων χωρίς περιττή κούραση. Γιατί; Απλά γιατί αυτό μου αρέσει. Η περιττή κούραση προέρχεται από κακή αεροδυναμική, κακή σέλα, κακή θέση οδήγησης, αδύναμο μοτέρ, κακά φρένα, αδύναμα φώτα, κακές αναρτήσεις. Επίσης θέλω να μην είναι χαλασμένο πιο πολύ από ότι οδηγείται, βασικά ει δυνατόν να μην ξέρει τι είναι συνεργείο πέραν της απαραίτητης συντήρησης και εδώ τα περτικαλιά λίγο χωλαίνουν από ότι διαβάζω στο advrider. Θα πρέπει να μπορεί να πάει για σουπερμάρκετ, καφέ, φαγητό, δουλειά, βόλτα για χάζεμα τοπίου, διακοπές με την καλή μου, γενικά ταπάνταόλα αν έρθω πάλι στις 20,000 χλμ το χρόνο που έκανα ως πρόσφατα.

Βάζοντας κάτω λοιπόν όσα έχω καβαλήσει στατικά και όσα έχω οδηγήσει, το καλύτερο "κούμπωμα" το είχα σε 1090R, μετά σε 1290R. ΟΛΑ τα άλλα κάτι περίεργο είχαν που ίσως διορθώνεται, ίσως όχι, γενικά σε καινούριο μηχανάκι να αρχίσω τα πειράματα το θεωρώ γελοίο. Το R με το S έχουν μία ζελατίνα διαφορά, δηλαδή τίποτα. Η μεγαλύτερη ανησυχία που είχα με αυτό, διαβάζοντας "τους χρήστες του ίντερνετ" ήταν ότι το μοτέρ θέλει κόφτες ή τίποτα, πράγμα το οποίο δεν ισχύει ευτυχώς. Οπότε μπαίνει χαλαρά στην κορφή των προτιμήσεων για την ώρα (το είχε ρωτήσει ο onroad παλιότερα αλλά δεν ήθελα να το πω πριν το οδηγήσω, βλέπω έχει την ίδια άποψη). Το 1090R πιθανολογώ ότι θα είναι πιο "άδειο" χαμηλά από το μεγάλο, οπότε δεν ξέρω πως θα μου φανεί και πως θα τραβάει με 2 άτομα συν αποσκευές. Θέλω να πω ότι χιλιάρι είναι, θα πηγαίνει προφανώς, αλλά δεν με ευχαριστεί το να "πρέπει" να το δουλέψω ψηλά.


Επίσης, για τους κοντούς (μερικοί μπορεί να παρεξηγούνται) αλλά πρακτικά ένας άνθρωπος 175 δεν έχει κανένα πρόβλημα να ταιριάξει σε οποιοδήποτε μηχανάκι. Θεωρώ γελοίο από τις εταιρίες να μην μπορούν να προσαρμόσουν ομοίως την μοτοσικλέτα στο 185 ή και πιο πάνω, την στιγμή που δίνουν χαμηλή σέλα, πολύ χαμηλή σέλα και χαμηλή ανάρτηση για να καλύψουν και το 160. Και δεν είναι το ύψος σέλας το κριτήριο, είναι το τρίγωνο σέλα-μαρσπιέ-τιμόνι που κάνει διαφορά και ενοχλεί όσο ανεβαίνει το ύψος γιατί νιώθεις στριμωγμένος και μίζερος. Έχουν και οι ψηλοί και οι χοντροί δικαίωμα στην άνεση. BTW o αρχηγός μας ο Σάρουμαν είχε ύψος 1,96... RIP.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μιά στιγμούλα για να τα βάλω σε σειρά. Αν και, αυτό θα ταίριαζε στο επικό "μετά το βεστρόμ τι" νήμα για να συνεχιστεί το μουχαμπέτι περί αγορών.

Το R πολύ που με νοιάζει για το τι θεωρητικά προορίζεται. Αν φτάσω φέτος να σκάσω μιά σακούλα ευρά, δεν θα συμβιβαστώ με/σε τίποτα. Το μόνο κρίμα στα μηχανάκια είναι να πηγαίνουν αποκλειστικά για καφέ και πόζα και να πωλούνται 10 χρόνια μετά με 15000 χιλιόμετρα. Το ότι το R έχει χειρορυθμιζόμενες και επισκευαζόμενες αναρτήσεις μετράει σε σχέση με το S, όχι το αν μπορεί και τι μπορεί να κάνει στο χώμα, πέραν του να πλουτίσει τους ορθοπεδικούς και την ΚΤΜ δηλαδή, γιατί είμαι άσχετος.

Ο στόχος μου με το όποιο μηχανάκι, είναι ημέρες υψηλών τριψήφιων χιλιομέτρων χωρίς περιττή κούραση. Γιατί; Απλά γιατί αυτό μου αρέσει. Η περιττή κούραση προέρχεται από κακή αεροδυναμική, κακή σέλα, κακή θέση οδήγησης, αδύναμο μοτέρ, κακά φρένα, αδύναμα φώτα, κακές αναρτήσεις. Επίσης θέλω να μην είναι χαλασμένο πιο πολύ από ότι οδηγείται, βασικά ει δυνατόν να μην ξέρει τι είναι συνεργείο πέραν της απαραίτητης συντήρησης και εδώ τα περτικαλιά λίγο χωλαίνουν από ότι διαβάζω στο advrider. Θα πρέπει να μπορεί να πάει για σουπερμάρκετ, καφέ, φαγητό, δουλειά, βόλτα για χάζεμα τοπίου, διακοπές με την καλή μου, γενικά ταπάνταόλα αν έρθω πάλι στις 20,000 χλμ το χρόνο που έκανα ως πρόσφατα.

Βάζοντας κάτω λοιπόν όσα έχω καβαλήσει στατικά και όσα έχω οδηγήσει, το καλύτερο "κούμπωμα" το είχα σε 1090R, μετά σε 1290R. ΟΛΑ τα άλλα κάτι περίεργο είχαν που ίσως διορθώνεται, ίσως όχι, γενικά σε καινούριο μηχανάκι να αρχίσω τα πειράματα το θεωρώ γελοίο. Το R με το S έχουν μία ζελατίνα διαφορά, δηλαδή τίποτα. Η μεγαλύτερη ανησυχία που είχα με αυτό, διαβάζοντας "τους χρήστες του ίντερνετ" ήταν ότι το μοτέρ θέλει κόφτες ή τίποτα, πράγμα το οποίο δεν ισχύει ευτυχώς. Οπότε μπαίνει χαλαρά στην κορφή των προτιμήσεων για την ώρα (το είχε ρωτήσει ο onroad παλιότερα αλλά δεν ήθελα να το πω πριν το οδηγήσω, βλέπω έχει την ίδια άποψη). Το 1090R πιθανολογώ ότι θα είναι πιο "άδειο" χαμηλά από το μεγάλο, οπότε δεν ξέρω πως θα μου φανεί και πως θα τραβάει με 2 άτομα συν αποσκευές. Θέλω να πω ότι χιλιάρι είναι, θα πηγαίνει προφανώς, αλλά δεν με ευχαριστεί το να "πρέπει" να το δουλέψω ψηλά.


Επίσης, για τους κοντούς (μερικοί μπορεί να παρεξηγούνται) αλλά πρακτικά ένας άνθρωπος 175 δεν έχει κανένα πρόβλημα να ταιριάξει σε οποιοδήποτε μηχανάκι. Θεωρώ γελοίο από τις εταιρίες να μην μπορούν να προσαρμόσουν ομοίως την μοτοσικλέτα στο 185 ή και πιο πάνω, την στιγμή που δίνουν χαμηλή σέλα, πολύ χαμηλή σέλα και χαμηλή ανάρτηση για να καλύψουν και το 160. Και δεν είναι το ύψος σέλας το κριτήριο, είναι το τρίγωνο σέλα-μαρσπιέ-τιμόνι που κάνει διαφορά και ενοχλεί όσο ανεβαίνει το ύψος γιατί νιώθεις στριμωγμένος και μίζερος. Έχουν και οι ψηλοί και οι χοντροί δικαίωμα στην άνεση. BTW o αρχηγός μας ο Σάρουμαν είχε ύψος 1,96... RIP.
Η περιγραφή των θέλω σου... Μάλλον ταιριάζουν σε μονόδρομο.
Δεν θυμάμαι αν τον έχεις κάνει βόλτα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Και εγώ αυτό θα έλεγα αλλά νομίζω ότι διπλώνουν τα γόνατα του παραπάνω.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
H KTM δίνει μόνο ψηλότερες σέλες...τουλάχιστον για τα 1χχχR σειρά εγώ δεν είδα ποτέ χαμηλή σέλα...ουτε για το 690R. Oυτε εχω δει πιο χαμηλή ανάρτηση. Αυτά τα κάνει η BMW...
Γενικά με αυτά που περιγράφεις αν δε θες ιαπωνικό τότε BMW μπόξερ...λες οτι θες να το χρησιμοποιείς για καθε μερα αλλά και για ταξιδια αλλά όχι χώμα, να δουλευει και χαμηλά αλλά να τρώει και τα χιλιόμετρα. Τα κάνει όλα αλλά δεν εχει χειροκίνητα ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Και το 1260 Enduro τα κάνει αυτά αλλά ούτε αυτό έχει χειροκίνητες.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και εγώ αυτό θα έλεγα αλλά νομίζω ότι διπλώνουν τα γόνατα του παραπάνω.
Mπα οι μονοδρομοι εχουν μια ψιλοκαρεκλαδικη θεση που καταφερνει και βολευει το 90% των αναστηματων.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η περιγραφή των θέλω σου... Μάλλον ταιριάζουν σε μονόδρομο.
Δεν θυμάμαι αν τον έχεις κάνει βόλτα
Ναι. Θέλω περισσότερο χώρο για τα πόδια από όσο έχει το απλό. Το adv δεν το έχω οδηγήσει, δεν ξέρω αν θα έδινα τα λεφτά του όμως.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Δες επίσης και Africa Twin Adventure sports. Ολες οι εταιρίες βγάζουν πιο ψηλές και comfort σέλες... και με τους αντίστοιχους αποστάτες στο τιμόνι θα είσα μια χαρά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δες επίσης και Africa Twin Adventure sports. Ολες οι εταιρίες βγάζουν πιο ψηλές και comfort σέλες... και με τους αντίστοιχους αποστάτες στο τιμόνι θα είσα μια χαρά.
Το 690 δεν έχει σέλα, έχει οικοδομικό μαδέρι στρινγκάκι για μασάζ στον προστάτη και στον κόκκυγα. Ομοίως το 701.

Το ATAS είναι όντως συμβατικά άνετο στατικά τουλάχιστον. Δεν έχω διαβάσει ούτε έναν αναβάτη που να μην σιχτιρίζει την αεροδυναμική του, θυμάμαι είχαν βγάλει δύο πατέντες που έκλειναν το κενό ανάμεσα σε ντεπόζιτο και φέρινγκ για να ελαττώσουν το βουητό και τις αναταράξεις. Επίσης, κυρίως ασφάλτινη χρήση και σαμπρέλα; Από τον Πήγασο του χιλιάρικου το συγχωρώ, από οτιδήποτε άλλο όχι. Από την ATAS προτιμώ το Vstrom 1000 με την ψηλή σέλα, η τιμή του το κάνει πολύ συμπαθητικό παρά την όψη του.

18000 για μεταχειρισμένο GS ή για καινούριο ΚΤΜ, κερδίζει το δεύτερο :)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Aποψη μου, σε τετοια γαιδουρια των 250κιλων και με 250χιλ αποσταση απο εδαφος καλο ειναι να μην ψηλωνεις κι αλλο τη σελα. Καλυτερα να βαζεις χαμηλοτερα μασπιε.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το καινούργιο versys 1000 το έχεις καβαλήσει;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το καινούργιο versys 1000 το έχεις καβαλήσει;
Ναι στην Αγγλία. Είναι ωραίο, στατικά τουλάχιστον και στο ΜΟΤΟ έγραφαν τα καλύτερα στο τελευταίο τεύχος. 18000 ευρώ, Καβασάκι, 104 ίπποι. Κάτι δεν μου κάθεται καλά σε όλο αυτό το κόνσεπτ. Τιμολογιακά είναι δίπλα στον απόλυτο τετρακύλινδρο θεό, το S1000XR. Το οποίο θα προσπαθήσω να ξανακαβαλήσω όταν έρθει η ώρα.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το 690 δεν έχει σέλα, έχει οικοδομικό μαδέρι στρινγκάκι για μασάζ στον προστάτη και στον κόκκυγα. Ομοίως το 701.

Το ATAS είναι όντως συμβατικά άνετο στατικά τουλάχιστον. Δεν έχω διαβάσει ούτε έναν αναβάτη που να μην σιχτιρίζει την αεροδυναμική του, θυμάμαι είχαν βγάλει δύο πατέντες που έκλειναν το κενό ανάμεσα σε ντεπόζιτο και φέρινγκ για να ελαττώσουν το βουητό και τις αναταράξεις. Επίσης, κυρίως ασφάλτινη χρήση και σαμπρέλα; Από τον Πήγασο του χιλιάρικου το συγχωρώ, από οτιδήποτε άλλο όχι. Από την ATAS προτιμώ το Vstrom 1000 με την ψηλή σέλα, η τιμή του το κάνει πολύ συμπαθητικό παρά την όψη του.

18000 για μεταχειρισμένο GS ή για καινούριο ΚΤΜ, κερδίζει το δεύτερο :)
Nομίζω ότι η αποσαμπρελοποίηση πλέον είναι εύκολη διαδικασία και όχι κοστοβόρα...Σιγουρα στην καινουρια AfricaTwin θα το εχουν δει γιατί αυτό για τον αέρα που ερχόταν από τα καλαμια και περνούσε μέσα από το fairing το λένε από το πρώτο μοντέλο. Πάντως τέλεια μηχανή δε θα βρεις...κοινώς όποιος δε θέλει να ζυμώσει μπορεί να κοσκινίζει 10 χρόνια.Ειδικά αφού θες να ξοδέψεις αξιοσεβαστο ποσό να απαιτήσεις test ride...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάντως τέλεια μηχανή δε θα βρεις...
Αυτό που λες ισχύει και για τις γυναίκες. Τέλεια δεν θα βρεις, μπορεί όμως να βρεις κάποια που δεν σε ενοχλούν τα στραβά της και να περνάτε όμορφα μαζί, να συνεννοείστε και να χαίρεστε. Που τελικά θα είναι τέλεια για εσένα. :)
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ε ναι κάπως έτσι. Και όταν είναι να δώσεις τόσα χρήματα...θελεις και μία και δύο δοκιμές...και αυτό είναι το καλύτερο κομμάτι της όλης διαδικασίας...το να ψάχνεις να βρεις το τέλειο που ξέρεις ότι δε θα βρεις. έτσι ομως δοκιμάζεις, δοκιμάζεις και οδηγάς αυτά που δε θα οδηγούσες υπό άλλες συνθήκες...τι καλύτερο για έναν αναβάτη...
 
Top Bottom