Μιά στιγμούλα για να τα βάλω σε σειρά. Αν και, αυτό θα ταίριαζε στο επικό "μετά το βεστρόμ τι" νήμα για να συνεχιστεί το μουχαμπέτι περί αγορών.
Το R πολύ που με νοιάζει για το τι θεωρητικά προορίζεται. Αν φτάσω φέτος να σκάσω μιά σακούλα ευρά, δεν θα συμβιβαστώ με/σε τίποτα. Το μόνο κρίμα στα μηχανάκια είναι να πηγαίνουν αποκλειστικά για καφέ και πόζα και να πωλούνται 10 χρόνια μετά με 15000 χιλιόμετρα. Το ότι το R έχει χειρορυθμιζόμενες και επισκευαζόμενες αναρτήσεις μετράει σε σχέση με το S, όχι το αν μπορεί και τι μπορεί να κάνει στο χώμα, πέραν του να πλουτίσει τους ορθοπεδικούς και την ΚΤΜ δηλαδή, γιατί είμαι άσχετος.
Ο στόχος μου με το όποιο μηχανάκι, είναι ημέρες υψηλών τριψήφιων χιλιομέτρων χωρίς περιττή κούραση. Γιατί; Απλά γιατί αυτό μου αρέσει. Η περιττή κούραση προέρχεται από κακή αεροδυναμική, κακή σέλα, κακή θέση οδήγησης, αδύναμο μοτέρ, κακά φρένα, αδύναμα φώτα, κακές αναρτήσεις. Επίσης θέλω να μην είναι χαλασμένο πιο πολύ από ότι οδηγείται, βασικά ει δυνατόν να μην ξέρει τι είναι συνεργείο πέραν της απαραίτητης συντήρησης και εδώ τα περτικαλιά λίγο χωλαίνουν από ότι διαβάζω στο advrider. Θα πρέπει να μπορεί να πάει για σουπερμάρκετ, καφέ, φαγητό, δουλειά, βόλτα για χάζεμα τοπίου, διακοπές με την καλή μου, γενικά ταπάνταόλα αν έρθω πάλι στις 20,000 χλμ το χρόνο που έκανα ως πρόσφατα.
Βάζοντας κάτω λοιπόν όσα έχω καβαλήσει στατικά και όσα έχω οδηγήσει, το καλύτερο "κούμπωμα" το είχα σε 1090R, μετά σε 1290R. ΟΛΑ τα άλλα κάτι περίεργο είχαν που ίσως διορθώνεται, ίσως όχι, γενικά σε καινούριο μηχανάκι να αρχίσω τα πειράματα το θεωρώ γελοίο. Το R με το S έχουν μία ζελατίνα διαφορά, δηλαδή τίποτα. Η μεγαλύτερη ανησυχία που είχα με αυτό, διαβάζοντας "τους χρήστες του ίντερνετ" ήταν ότι το μοτέρ θέλει κόφτες ή τίποτα, πράγμα το οποίο δεν ισχύει ευτυχώς. Οπότε μπαίνει χαλαρά στην κορφή των προτιμήσεων για την ώρα (το είχε ρωτήσει ο
onroad παλιότερα αλλά δεν ήθελα να το πω πριν το οδηγήσω, βλέπω έχει την ίδια άποψη). Το 1090R πιθανολογώ ότι θα είναι πιο "άδειο" χαμηλά από το μεγάλο, οπότε δεν ξέρω πως θα μου φανεί και πως θα τραβάει με 2 άτομα συν αποσκευές. Θέλω να πω ότι χιλιάρι είναι, θα πηγαίνει προφανώς, αλλά δεν με ευχαριστεί το να "πρέπει" να το δουλέψω ψηλά.
Επίσης, για τους κοντούς (μερικοί μπορεί να παρεξηγούνται) αλλά πρακτικά ένας άνθρωπος 175 δεν έχει κανένα πρόβλημα να ταιριάξει σε οποιοδήποτε μηχανάκι. Θεωρώ γελοίο από τις εταιρίες να μην μπορούν να προσαρμόσουν ομοίως την μοτοσικλέτα στο 185 ή και πιο πάνω, την στιγμή που δίνουν χαμηλή σέλα, πολύ χαμηλή σέλα και χαμηλή ανάρτηση για να καλύψουν και το 160. Και δεν είναι το ύψος σέλας το κριτήριο, είναι το τρίγωνο σέλα-μαρσπιέ-τιμόνι που κάνει διαφορά και ενοχλεί όσο ανεβαίνει το ύψος γιατί νιώθεις στριμωγμένος και μίζερος. Έχουν και οι ψηλοί και οι χοντροί δικαίωμα στην άνεση. BTW o αρχηγός μας ο Σάρουμαν είχε ύψος 1,96... RIP.