Test Ride - Εντυπώσεις από μοτοσυκλέτες που δοκιμάσαμε

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τζερι
και μηχανή θα αλλάξεις και κουλούρι!! θα βάλεις!!θα φας ήθελα να πω ......θεσσαλονικιοτικο
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Καλορίζικο. :)
Απλό Τεστ Ράιντ έκανα ρε παιδιά να καταλάβω και να έχω μια άποψη για το μηχανάκι.
Σωτήρη εμείς έχουμε παρόμοιες απόψεις , ξέρεις !

ο Γιωργης μιλαει αυτοπροσωπος με....τον Σφακιανακη......δεν εχει μεσαζοντες......χαχαχα !!!!
Κρύβε λόγια :p

Αμ....δες το κινητο σου...που να ξερω...τωρα το διαβασα !!!!
Στο χω ξαναπεί , εκτ'ος δουλειάς δύσκολα σηκώνω τηλέφωνα , τα απεχθάνομαι στο αυτί :secret:
Τζερι
και μηχανή θα αλλάξεις και κουλούρι!! θα βάλεις!!θα φας ήθελα να πω ......θεσσαλονικιοτικο
Σωστά τα λες αλλά οι προτιμήσεις μου είναι από Στερεά Ελλάδα-Εύβοια έως Πελοπόννησο ;)
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
KTM 790 Adventure (το απλό οχι το R)

Το έκανα προχθές δοκιμή για 1 ώρα. Αρκετή ώρα για να βγάλω συμπεράσματα και να σχηματίσω άποψη.

Με μια λέξη: Π Α Ν Α Λ Α Φ Ρ Ο . Άλλο να στο λένε και να το διαβάζεις σε φόρουμς και reviews και άλλο να το οδηγείς και να το νιώθεις.
Πραγματικά, αν δωθεί η δυνατότητα πρέπει κανείς να το οδηγήσει για να δει πόσο ελαφρύ το νιώθεις στην οδήγηση. Αν δεν ξέρεις ότι έχει 21` μπροστινό θα έλεγες ότι έχει σίγουρα μικρότερο. Αλλάζει κατεύθυνση για πλάκα και χωρίς προσπάθεια.

Αν προέρχεσαι από 1190 ή 1290 τότε θα νιώσεις την έλλειψη δύναμης. Οχι ότι το 790 δεν είναι γρήγορο, απλά καταλαβαίνεις τη διαφορά σε σύγκριση με το 1190 κ 1290 (όπως και στο βάρος). Η μηχανή που οδήγησα είχε μόνο 280 ΚΜ και δεν μπορούσες να ανοίξες τις στροφές (μετά το σερβις των 1000 ΚΜ) αλλά παρόλαυτα έπρεπε να το ¨πιέσεις¨ για να πάει γρήγορα, κάτι που με τα 1190 κ 1290 δεν ισχύει γιατί έρχεται αβίαστα η δύναμη και η ταχύτητα.
Αν πάλι δεν έχεις οδηγήσει 1Χ90 τότε θα διαπιστώσεις ότι είναι πολύ γρήγορη μοτοσυκλέτα αλλά της αρέσουν οι μεσαίες στροφές και παραπάνω.

Φρένα πολύ καλά. Θα έλεγα αίσθηση όπως τα 1Χ90.
Συμπλέκτης (αν και με ντίζα) πολύ καλός και αίσθηση μαλακή όπως στα 1Χ90.
Αναρτήσεις δεν μπορώ να φέρω άποψη κ σύγκριση με το R, αλλά θα έλεγα πως είναι πολύ καλοστημένες. Το μπροστινό δεν βουτάει στο φρενάρισμα (ελάχιστα).
Ρολάρει πάρα πολύ ωραία στο δρόμο και δεν νιώθεις τρέμουλο στο τιμόνι.

Αν και είμαι ψηλός (1.93) ταξίδευα άνετα με 130 κ 140 ΚΜ. Θα έλεγα πως ένιωθα όπως με το 1190R.
Βασικά δεν έλεγε όχι στις υψηλές ταχύτητες.

Δεν μου άρεσε η μικρή οθόνη του. Οι πληροφορίες που παρέχει είναι αρκετές και σωστά τοποθετημένες. Αλλά ένιωθα ότι η γραμματοσειρά είναι μικρή. Δεν μπορούσες να εστιάσεις καλά εν κινήσει. Νομίζω μεγαλύτερη γραμματοσειρά ή οθόνη θα ήταν ευπρόσδεκτη. Επίσης επειδή είμαι ψηλός έπρεπε να κοιτάζω πιο χαμηλά για να δω την οθόνη.
Σαν να έχεις το GPS στερεωμένο στα καβαλέτα του τιμονιού ένιωθα, αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό.

Αυτό που μου άρεσε και ήταν η πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα σε μοτοσυκλέτα ήταν το quickshifter.
Αλλάζει φανταστικά και πολύ γρήγορα τις ταχύτητες χωρίς να νιώθεις αυτό το ¨κόμπιασμα¨ όταν χρησιμοποιείς συμπλέκτη.

Θα κάνω επεξεργασία και θα προσθέσω κι ἀλλα αν θυμηθώ και σκεφτώ:

EDIT: περίμενα ότι τα γόνατα - πόδια μου θα ήταν αρκετά λυγισμένα και θα με ενοχλούσε αλλά δεν υπήρχε πρόβλημα.
Το αναφέρω αυτό γιατί έχει ειπωθεί ότι το 790 προορίζεται για όχι και τόσο ψηλά άτομα.
Πράγματι είναι αρκετά πιο χαμηλό από το 1190R αλλά δεν ένιωσα καμία ενόχληση και δυσφορία τη μια αυτή ώρα οδήγησης.

Η σέλα του είναι αρκετά άνετη αν και σκληρή. Αν και επίπεδη και σκληρή δεν με ενόχλησε μετά από 1 ώρα.
Σε αντίθεση με του 1190R που σε λιγότερο από μισή ώρα πόναγαν τα μαλακά μου μόρια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
KTM 790 Adventure (το απλό οχι το R)

Το έκανα προχθές δοκιμή για 1 ώρα. Αρκετή ώρα για να βγάλω συμπεράσματα και να σχηματίσω άποψη.

Με μια λέξη: Π Α Ν Α Λ Α Φ Ρ Ο . Άλλο να στο λένε και να το διαβάζεις σε φόρουμς και reviews και άλλο να το οδηγείς και να το νιώθεις.
Πραγματικά, αν δωθεί η δυνατότητα πρέπει κανείς να το οδηγήσει για να δει πόσο ελαφρύ το νιώθεις στην οδήγηση. Αν δεν ξέρεις ότι έχει 21` μπροστινό θα έλεγες ότι έχει σίγουρα μικρότερο. Αλλάζει κατεύθυνση για πλάκα και χωρίς προσπάθεια.

Αν προέρχεσαι από 1190 ή 1290 τότε θα νιώσεις την έλλειψη δύναμης. Οχι ότι το 790 δεν είναι γρήγορο, απλά καταλαβαίνεις τη διαφορά σε σύγκριση με το 1190 κ 1290 (όπως και στο βάρος). Η μηχανή που οδήγησα είχε μόνο 280 ΚΜ και δεν μπορούσες να ανοίξες τις στροφές (μετά το σερβις των 1000 ΚΜ) αλλά παρόλαυτα έπρεπε να το ¨πιέσεις¨ για να πάει γρήγορα, κάτι που με τα 1190 κ 1290 δεν ισχύει γιατί έρχεται αβίαστα η δύναμη και η ταχύτητα.
Αν πάλι δεν έχεις οδηγήσει 1Χ90 τότε θα διαπιστώσεις ότι είναι πολύ γρήγορη μοτοσυκλέτα αλλά της αρέσουν οι μεσαίες στροφές και παραπάνω.

Φρένα πολύ καλά. Θα έλεγα αίσθηση όπως τα 1Χ90.
Συμπλέκτης (αν και με ντίζα) πολύ καλός και αίσθηση μαλακή όπως στα 1Χ90.
Αναρτήσεις δεν μπορώ να φέρω άποψη κ σύγκριση με το R, αλλά θα έλεγα πως είναι πολύ καλοστημένες. Το μπροστινό δεν βουτάει στο φρενάρισμα (ελάχιστα).
Ρολάρει πάρα πολύ ωραία στο δρόμο και δεν νιώθεις τρέμουλο στο τιμόνι.

Αν και είμαι ψηλός (1.93) ταξίδευα άνετα με 130 κ 140 ΚΜ. Θα έλεγα πως ένιωθα όπως με το 1190R.
Βασικά δεν έλεγε όχι στις υψηλές ταχύτητες.

Δεν μου άρεσε η μικρή οθόνη του. Οι πληροφορίες που παρέχει είναι αρκετές και σωστά τοποθετημένες. Αλλά ένιωθα ότι η γραμματοσειρά είναι μικρή. Δεν μπορούσες να εστιάσεις καλά εν κινήσει. Νομίζω μεγαλύτερη γραμματοσειρά ή οθόνη θα ήταν ευπρόσδεκτη. Επίσης επειδή είμαι ψηλός έπρεπε να κοιτάζω πιο χαμηλά για να δω την οθόνη.
Σαν να έχεις το GPS στερεωμένο στα καβαλέτα του τιμονιού ένιωθα, αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό.

Αυτό που μου άρεσε και ήταν η πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα σε μοτοσυκλέτα ήταν το quickshifter.
Αλλάζει φανταστικά και πολύ γρήγορα τις ταχύτητες χωρίς να νιώθεις αυτό το ¨κόμπιασμα¨ όταν χρησιμοποιείς συμπλέκτη.

Θα κάνω επεξεργασία και θα προσθέσω κι ἀλλα αν θυμηθώ και σκεφτώ.
Για εμένα τέτοιες γραμμένες εντυπώσεις είναι πιο ουσιαστικές από αυτά που διαβάζουμε από τα διάφορα διαδικτυακά μοτοπεριοδικά γιατί εστιάζουν σε αυτά που πραγματικά μας απασχολούν. Γιώργο Srider σε ευχαριστώ!
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Για εμένα τέτοιες γραμμένες εντυπώσεις είναι πιο ουσιαστικές από αυτά που διαβάζουμε από τα διάφορα διαδικτυακά μοτοπεριοδικά γιατί εστιάζουν σε αυτά που πραγματικά μας απασχολούν. Γιώργο Srider σε ευχαριστώ!
Απλά είμαι ευτυχής Στέφανε που είχα την τύχη να περάσουν από τα χέρια μου ένα άσπρο 1290SA και ένα 1190R. Είχα αρκετά χιλιόμετρα μαζί τους και μου ήταν εύκολη η σύγκριση με το 790. Εννοώ πως ασυναίσθητα ενώ οδηγούσα το 790 το συνέκρινα με τα προηγούμενα ΚΤΜ μου.

Το γκάζι είναι γλυκό και αν το συνηθίσεις δεν το αφήνεις.
Νομίζω δηλαδή πως κάποιος κάτοχος 1Χ90 δύσκολα θα το αφήσει για να πάει στο 790 (εκτός αν θέλει πιο φρέσκια μοτοσυκλέτα, κτλ.)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Triumph Tiger 1050

To tiger είναι από τα μηχανάκια που θεωρητικά είναι πολυχρηστικά εργαλεία, πρακτικά λόγω του καγκουροστάτους που τα συνοδεύει, δεν τα έπαιρνα ποτέ στα σοβαρά. Ευκαιρία όμως ήταν, λόγω του event της εταιρίας στο Λαύριο, να το οδηγήσω και να δω μερικά πράγματα.

Σαν πρώτη επαφή, στατικά, ήταν ωραίο και "γνώριμο" γιατί δεν σε τοποθετεί εντελώς όρθιο όπως ένα on-off, έχει "τόσο-όσο" κλίση προς τα εμπρός ώστε να αποφορτίζει μέση και οπίσθια. Η συνοδηγός είπε ότι της άρεσε και η πίσω θέση (170 ύψος). Το τιμόνι φαρδύ αλλά όχι άβολα μεγάλο, χώρος να το στρίψεις τέρμα υπήρχε. Η εικόνα που αντικρίζεις καβαλώντας είναι λίγο περίεργη: από την μία έχεις μιά μπογιά που φαίνεται "παχιά" και ποιοτική, ωραία συναρμογή στα πλαστικά, εύκολο μηχανισμό στην ζελατίνα (σπρώχνεις/τραβάς για να ανέβει και να κατέβει) εύχρηστους καθρέφτες, μεγάλες χούφτες, αλλά βλέπεις και μερικά χύμα καλώδια πίσω από το φέρινγκ, κάτω από το μαύρο φιλέτο του εσωτερικού, είναι και εκτεθειμένο το ρεζερβουάρ εκτόνωσης του ψυκτικού... εντάξει δεν ξέρω αν κάποιος μπορεί να είναι τόσο ηλίθιος που να σου ρίξει κάτι εκεί μέσα "για πλάκα" αλλά εύκολα γίνεται ζημιά από το πουθενά. Και τα όργανα είναι τα ίδια με όλα τα triumph ως σήμερα, καλό για οικονομία στην εταιρία, καλό γιατί το στροφόμετρο με βελόνα ήταν/είναι φετίχ, πληροφορίες για "τα πάντα" αλλά και λίγο παλιομοδίτικα, όχι με την καλή έννοια ακριβώς. Δεν σε χαλάει, δεν σε φτιάχνει να το κοιτάς κιόλας. Η σέλα είναι όμορφη στο μάτι και το γεγονός ότι "ξένο μηχανάκι/καινούριο μηχανάκι" δεν έδωσε τροφή για παραπάνω σχόλια λέει ότι είναι καλή, πιθανότατα και για μεγάλες αποστάσεις.

Βάζοντας το μπροστά... δεν πήρε με την πρώτη. Βασικά θέλει "παραπάνω μίζα" από ότι περίμενα από ένα καινούριο μηχανάκι. Δεν το θεωρώ κακό κατ' ανάγκη, αλλά κρατάω το ότι λογικά θα έχει μιά ευαισθησία στο πόσο καλά φορτισμένη είναι η μπαταρία. Η γκαζιέρα είναι μαλακή, τόσο μαλακή που την γύρισα πολύ, με την ίδια δύναμη που ίσα που θα περνούσα τις 2000 στροφές στο fazer. Τραβάω συμπλέκτη, το ίδιο μαλακός, κοιτάω και είναι συρματόσχοινο. Κάπου εκεί καταλαβαίνω το πέρασμα των ετών, τα χειριστήρια μοιάζουν να μην συνδέονται "πουθενά", γενικά εκεί που με το fazer φτάνω να πιάνομαι στην κίνηση μερικές φορές, εδώ δεν θα ενοχλεί τίποτα, ποτέ. Εντάξει χάνεις λίγο την αίσθηση της "αντρίλας", ξέρω είναι χαζό πράγμα, αλλά καβαλάω χιλιάρι και είναι εύκολο σαν σκουτεράκι, παράξενο. Πρώτη, λίγο μεγάλη διαδρομή αλλά κουμπώνει ήσυχα, όπως και όλες οι άλλες στην διαδρομή που κάναμε.

Στην πορεία είχα μιά επιφύλαξη γιατί διάβασα ότι είναι πολύ "ψηλόβαρο" μηχανάκι. Δεν ξέρω τελικά τι εννοούν. Αλλάζει κατεύθυνση εύκολα, τα λάστιχα που φοράει έχουν γραμμικότητα υπό κλίση (δεν κοίταξα τι ήταν) και δεν κατάλαβα τίποτα διαφορετικό σε σχέση με τα Ιαπωνικά που καβαλάω τόσα χρόνια. Είτε "σέρνεσαι" προς το φανάρι/στοπ με ταχύτητα βαδίσματος, είτε βουτάς σε φουρκέτα είναι εξίσου σταθερό. Εννοείται ότι δεν το πίεσα πουθενά, αλλά στον ρυθμό απλής βόλτας, όπως θα πήγαινα μιά εκδρομή μόνος μου, ήταν ακόμα μιά φορά που δεν έδωσα σημασία σε κάτι, πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι χαλαρωτικό και σε μιά μεγάλη ημερήσια. Το μοτέρ τραβάει από τις 2000 στροφές χωρίς παράπονα, όπως και το fazer, έχει ελάχιστους κραδασμούς και σε μία φάση που πέρασαν αυτοκίνητο οι δύο μπροστινοί μου στο γκρουπ και άνοιξα γερά το γκάζι παραλίγο να περάσω και τους τρεις μαζί, δύναμη παραπάνω από ικανοποιητική. Οι αναρτήσεις απλά απίθανες για μονοκάβαλο, τα twin χόρευαν στις λακκούβες και στην αρχή σφιγγόμουν γιατί περίμενα το "γκαπ" το οποίο όμως δεν ήρθε ποτέ, πουθενά. Το μπροστινό έχει βιδάκι για την συμπίεση στο ένα καλάμι και επαναφορά στο άλλο και ίσως η μόνη φορά που καβάλησα μηχανάκι και δεν ήθελα να πειράξω τίποτα. Στο πίσω λείπει η συμπίεση, αλλά σε αυτήν την βόλτα δεν θα άλλαζα τίποτα. Στο δικάβαλο θα φαινόταν αν "λείπει" κάτι επί της ουσίας. Τα φρένα του πολύ ωραία σε αίσθηση και γραμμικά, σε ένα σαμαράκι εντός του χώρου της εκδήλωσης κατάλαβα το ABS μόνο να παθαίνει ένα μικρό πανικό, αλλά είναι συνθήκες που ενοχλούν όλα τα συστήματα αυτές. Μόλις περάσαμε τα 100 χαω σε μιά μικρή ευθεία, εκεί φάνηκε το πρώτο αρνητικό που βρήκα, η ζελατίνα βγάζει αρκετά τυρβώδη ροή που κάνει βουητό στο κράνος μου. Στην επιστροφή την κατέβασα στην πιο χαμηλή της θέση και ήταν πολύ καλύτερα, παρά το γεγονός ότι πλέον με έπιανε ο αέρας σε κορμό, ώμους και κεφάλι, χωρίς να με ενοχλεί υπό τις συνθήκες. Το δεύτερο που δεν μου άρεσε τόσο είναι ότι θα ήθελα παραπάνω χώρο στα πόδια, έχει μιά θέση που θυμίζει multistrada ή BMW, "άνετο επάνω/σφιχτό κάτω". Σίγουρα σε σχέση με το fazer θα είναι πιο άνετο σε μιά βόλτα 500χλμ+, αλλά σε σχέση με ένα on-off όχι. Και το τρίτο που βρήκα λίγο περίεργο είναι οι διακόπτες. Έχοντας χέρια XXL δεν έχω δυσκολευτεί να πιάσω κουμπί ποτέ. Ήρθε η ώρα... Καλά είναι μικρή λεπτομέρεια και ποτέ δεν θα γίνει σημαντική. Η αίσθηση στα κουμπιά ήταν καλή, δεν έδιναν την εντύπωση "χαλασμένου" όπως κάτι άλλα, ονόματα δεν λέμε ντορσοντούρο. Επίσης τα κάγκελα δεν ξέρω αν θα γλιτώσουν το φέρινγκ και το ντεπόζιτο σε μιά πτώση. Δεν είχε χώρο να κουμπώσω και το cruise control κάπου, μου άρεσε ότι υπήρχε.

Γυρνώντας πίσω είδα στο όργανο 15λ/100 και μιά που εγώ δεν το πίεσα καθόλου, πάει να πει ότι οι προηγούμενοι του έσκισαν τα μάτια ελαφρώς. Η κατανάλωση λοιπόν "μυστήριο" αλλά μάλλον υψηλή σε ρυθμό σβέλτο. Ο ήχος του είναι διακριτικός σε βαθμό "τι στο καλό", ούτε ανάμεσα στα παλιά κτίρια του συγκροτήματος στο Λαύριο ακούστηκε κάτι, με το fazer υπό τις ίδιες συνθήκες θα έτριζαν ότι τζάμια έχουν απομείνει. Καλό αυτό για εκδρομές στο βουνό, να μπορείς να χαρείς το τοπίο χωρίς να το "βιάζεις" και για ξεκούραση στις μεγαλύτερες αποστάσεις, για συνθήκες κίνησης δυστυχώς η φασαριόζα εξάτμιση είναι σωτήρια (όχι, εσείς με τα παπιά πρέπει να τις βάλετε υπόθετο). Επίσης δεν έβγαζε ζέστη καθόλου, ούτε όταν σε μιά στάση το άφησα να ανάψει βεντιλατέρ.


Το κοιτούσα μετά... Είναι όμορφο. Είναι -σχετικά- άνετο. Αυτό το ασημί ήταν και σε προσφορά πρόσφατα (στην κανονική του τιμή το θεωρώ μάλλον τσιμπημένο). Πρακτικά για μηχανάκι "όλα σε ένα" κάθε πιθανή χρήση και απλή διάβαση χωματόδρομου, ακριβώς όπως έχει κανει και το fazer εμ καλά έχει κάνει περισσότερο από διάβαση, είναι σούπερ. Το ερώτημα του "πόσο ζει το μοτέρ" είναι καυτό... Κατά τα άλλα, κάνει για γάμο ακόμα και αν είναι γάμος λίγων ετών*.


*Αυτό το τελευταίο είναι η άποψη φίλου για τα μηχανάκια, "μην τα κρατάς μέχρι να λιώσουν γιατί μετά τα πετάς ή τα χαρίζεις, πούλα τα πριν φτάσουν τα χιλιόμετρα να είναι απαγορευτικά". Την επεξεργάζομαι...









Να πω ένα ευχαριστώ στους ανθρώπους της Triumph, ευγενέστατοι και αποτελεσματικοί, όλοι από το Bike-it το ίδιο (είδα και τον Μανιάτη από κοντά, λίγο πιο κοντός, λίγο πιο γεμάτος μου φάνηκε, το συζητούσαμε στο θέμα του 790) η φιλοξενία με καφέ/σνακς/φαγητό πιο μετά/παιδότοπο ήταν πραγματικά καλή. Λυπήθηκα λίγο την σκούπα μας, τον el hymador, που του έκατσε ένας χεράς και αργούσε μερικά λεπτά σε κάθε στάση... Άξιος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Άντε να γράψω και εγώ μιας και πήγα και εγώ στο test ride event της Triumph.
Ανοίγω παρένθεση για να γράψω πως ήταν πολύ ωραία οργάνωση, μπράβο στην ελληνική αντιπροσωπία της Triumph. Επίσης, τα άτιμα ξεχειλίζουν ποιότητα.

Tiger 1200:
Η θέση οδήγησης με ξένισε, ήταν αρκετά χαμηλό (ζήτησα και έβαλαν την θέση στην ψηλότερη σκάλα, βελτιώθηκε αλλά όχι αισθητά). Μοτέρ γραμμικό, λίγο ψόφιο χαμηλά, ήθελε πάνω από 2-3000στρ/λ. για να δουλέψει. Υποπτεύομαι ότι έχει να κάνει με τις προδιαγραφές euro, το έχω συναντήσει και σε άλλα νέα μηχανάκια που έχω κάνει τεστ. Από εκεί και πέρα μια χαρά, δεν πρόλαβα να το ανοίξω βέβαια για να δω πόσο γκάζι έχει ψηλά, γέμιζε όμως δυνατά... Κραδασμοί 0. Εξαιρετική ποιότητα κύλισης, το μοντέλο είχε τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις, δεν κοπανούσε, δεν κουνούσε, ένα "χαλί" ήταν, στο φρενάρισμα βυθίζονταν κανονικά όμως το μπροστινό. Πολύ ευέλικτο, δεν δείχνει τα κιλά του, καλή ανεμοκάλυψη, μέτρια αναγνωσιμότητα και φωτεινότητα στα όργανα, τα φρένα ήταν καλά.
Γενικά δεν τρελάθηκα, μου αρέσει εμφανισιακά αλλά δεν ξέρω αν τελικά το προτιμούσα από κάποιο άλλο mega on off.
Scrambler 1200 XE:
Στην επιστροφή το πήρα, ΔΕΝ μου άρεσε. Καθόλου ανεμοκάλυψη, ίσια σέλα που γλυστρούσε. Αδύναμα φρένα, τουλάχιστον σε πρώτη αίσθηση (και βλέπεις κάτι monobloc δαγκάνες και μια ακτινική τρόμπα και λες αμάν παναγία μου). Ωραίο μοτέρ (μου άνοιξε την όρεξη να δοκίμαζα κανένα modern classic αλλά δεν προλάβαινα). Κάναμε και χώμα, εκεί μου άρεσε, τελείως αρχάριος και δεν με προβλημάτισε πουθενά. Οι αναρτήσεις δούλευαν μια χαρά, δεν αισθάνθηκα πουθενά ανασφάλεια. Εκεί μου άρεσε.
Δεν ξέρω γιατί να το επιλέξει κάποιος, εκτός αν του αρέσει εμφανισιακά (είναι εντυπωσιακό). Υπάρχουν καλύτερες μηχανές και για άσφαλτο και για χώμα. Ποιοτικότατο βέβαια!
.
 

chaosm

Μέλος
Ερώτηση μήπως κάποιος ξέρει. Σε περίπτωση Brexit (αν κ όποτε ) τι θα γίνει με αυτή την εταιρία στην Ευρώπη; θα κυλήσουν όλα ομαλά ή θα παίξει κανένα τελωνείο και θα ξεκινήσουν οι τιμές να πηγαίνουν στον Θεό;; (μιλάω κ για τα ανταλλακτικά)

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ερώτηση μήπως κάποιος ξέρει. Σε περίπτωση Brexit (αν κ όποτε ) τι θα γίνει με αυτή την εταιρία στην Ευρώπη; θα κυλήσουν όλα ομαλά ή θα παίξει κανένα τελωνείο και θα ξεκινήσουν οι τιμές να πηγαίνουν στον Θεό;; (μιλάω κ για τα ανταλλακτικά)

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
κατι σαν την τελωνιακη ενωση με την τουρκια λενε...
Άντε να γράψω και εγώ μιας και πήγα και εγώ στο test ride event της Triumph.
Ανοίγω παρένθεση για να γράψω πως ήταν πολύ ωραία οργάνωση, μπράβο στην ελληνική αντιπροσωπία της Triumph. Επίσης, τα άτιμα ξεχειλίζουν ποιότητα.

Tiger 1200:
Η θέση οδήγησης με ξένισε, ήταν αρκετά χαμηλό (ζήτησα και έβαλαν την θέση στην ψηλότερη σκάλα, βελτιώθηκε αλλά όχι αισθητά). Μοτέρ γραμμικό, λίγο ψόφιο χαμηλά, ήθελε πάνω από 2-3000στρ/λ. για να δουλέψει. Υποπτεύομαι ότι έχει να κάνει με τις προδιαγραφές euro, το έχω συναντήσει και σε άλλα νέα μηχανάκια που έχω κάνει τεστ. Από εκεί και πέρα μια χαρά, δεν πρόλαβα να το ανοίξω βέβαια για να δω πόσο γκάζι έχει ψηλά, γέμιζε όμως δυνατά... Κραδασμοί 0. Εξαιρετική ποιότητα κύλισης, το μοντέλο είχε τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις, δεν κοπανούσε, δεν κουνούσε, ένα "χαλί" ήταν, στο φρενάρισμα βυθίζονταν κανονικά όμως το μπροστινό. Πολύ ευέλικτο, δεν δείχνει τα κιλά του, καλή ανεμοκάλυψη, μέτρια αναγνωσιμότητα και φωτεινότητα στα όργανα, τα φρένα ήταν καλά.
Γενικά δεν τρελάθηκα, μου αρέσει εμφανισιακά αλλά δεν ξέρω αν τελικά το προτιμούσα από κάποιο άλλο mega on off.
Scrambler 1200 XE:
Στην επιστροφή το πήρα, ΔΕΝ μου άρεσε. Καθόλου ανεμοκάλυψη, ίσια σέλα που γλυστρούσε. Αδύναμα φρένα, τουλάχιστον σε πρώτη αίσθηση (και βλέπεις κάτι monobloc δαγκάνες και μια ακτινική τρόμπα και λες αμάν παναγία μου). Ωραίο μοτέρ (μου άνοιξε την όρεξη να δοκίμαζα κανένα modern classic αλλά δεν προλάβαινα). Κάναμε και χώμα, εκεί μου άρεσε, τελείως αρχάριος και δεν με προβλημάτισε πουθενά. Οι αναρτήσεις δούλευαν μια χαρά, δεν αισθάνθηκα πουθενά ανασφάλεια. Εκεί μου άρεσε.
Δεν ξέρω γιατί να το επιλέξει κάποιος, εκτός αν του αρέσει εμφανισιακά (είναι εντυπωσιακό). Υπάρχουν καλύτερες μηχανές και για άσφαλτο και για χώμα. Ποιοτικότατο βέβαια!
.
εδω κατω που το ειχαν φερει,ενας φιλος που το οδηγησε ελεγε τα καλυτερα για τα φρενα,κτμ 1290 εχει..ισως να ηταν και το συγκεκριμενο
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
εδω κατω που το ειχαν φερει,ενας φιλος που το οδηγησε ελεγε τα καλυτερα για τα φρενα,κτμ 1290 εχει..ισως να ηταν και το συγκεκριμενο
Για το explorer ή για το scrambler?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ερώτηση μήπως κάποιος ξέρει. Σε περίπτωση Brexit (αν κ όποτε ) τι θα γίνει με αυτή την εταιρία στην Ευρώπη; θα κυλήσουν όλα ομαλά ή θα παίξει κανένα τελωνείο και θα ξεκινήσουν οι τιμές να πηγαίνουν στον Θεό;; (μιλάω κ για τα ανταλλακτικά)

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είναι πολύ νωρίς για να βγάλει κανείς συμπεράσματα. Πάντως θα προσπαθήσουν να αφήσουν ελεύθερο το εμπόριο γιατί πιστεύω πως αυτό συμφέρει και τις δυο πλευρές. Αν όχι τότε ναι μεν θα υπάρχει εκτελωνισμός αλλά η τελική τιμή θα εξαρτηθεί από τις ισοτιμίες που θα διαμορφωθούν σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ΚΤΜ orange days σήμερα, τελευταία ημέρα σήμερα, λέω αφού έχω δουλειά εκεί δίπλα στην πολεοδομία ας πεταχτώ. Άργησα φυσικά, αλλά τι να κάνω...

790R λοιπόν, έρωτας με την πρώτη ματιά, στατικά με είχε βολέψει κιόλας. Πήγα στο event με το Ιταλικό θαύμα γιατί το Ιαπωνικό θαύμα το είχε δανειστεί ένας φίλος. Ακόμα και αν το είχα σπίτι μάλλον δεν θα το έπαιρνα γιατί δεν ήθελα να με "καταστρέψει" το μοτέρ του fazer και να μου φαίνονται όλα αργά μετά :p
Γρήγορη ενημέρωση, πλοηγός ο Κώστας Καλαντζόπουλος και πάμε. Πρώτη παρατήρηση, θα ήθελα το τιμόνι πιο ψηλά. Δεύτερη, δεν υπάρχει νεκρά ούτε για δείγμα (είχε θέμα το συγκεκριμένο μηχανάκι μου είπαν) αλλά οι υπόλοιπες αλλαγές ήταν πολύ καλές και τρόμαξα λίγο με το QuickShifter μέχρι να καταλάβω τι συμβαίνει. Οι αναρτήσεις σφιχτές, τις περίμενα πιο άνετες σε λακκούβες στην Ιερά Οδό (δηλαδή όχι κάτι τρομερό, έχει απείρως χειρότερους δρόμους η Αθήνα) που σημαίνει κάποιος πιο ελαφρύς πιθανώς να θέλει να χαλαρώσει τις αποσβέσεις, οριακά το ήθελα και εγώ. Ο συμπλέκτης βουτυρένιος και με πολύ ωραία αίσθηση στην σύμπλεξη (απορώ τι ναρκωτικούλια παίρνουν αυτοί που τον λένε διακόπτη), τροφοδοσία άψογη, άρπαγμα απολύτως ανάλογο του χουφτώματος, δεν το κατάλαβα να σκορτσάρει κάπου. Κραδασμοί λάμπουν δια της απουσίας τους (δεν ανέβηκα πάνω από 8000 στροφές), οι καθρέφτες λειτουργικοί και στην ΕΟ που φτάσαμε κοντά 140 ο αέρας με την στοκ ζελατίνα χαμηλά ήταν αρκετός αλλά "καθαρός" οπότε το κράνος ήταν ήσυχο και στις σημερινές συνθήκες ζέστης η ροή αέρα ήταν καλοδεχούμενη. Κουνήματα ψαρέματα πλεύσεις και λοιπά χαζά εννοείται δεν υπάρχουν. Στην κίνηση είναι ανάλαφρο και χώνεται παντού (εκτός από όταν το παίρνουν οι ΤΡΙΚΟΥΛΟΙ που βρήκαν ευκαιρία να οδηγήσουν τζάμπα εργαλείο και στα δύο γκρουπ) ζέστη βγάζει ελάχιστη από το σημείο μπροστά στα γόνατα που αναπνέει το ψυγείο. Η σέλα είναι λίγο τουβλένια αλλά την προτιμώ από τις μαλακές. Τα φρένα είναι πολύ ωραία και σαν αίσθηση και σαν γραμμικότητα, το ABS δεν κατάφερα να το βάλω σε λειτουργία, βέβαια δεν προσπάθησα και πολύ. Προσπάθησα να σηκωθώ όρθιος, πρέπει να σκύψω πολύ και να έρθει το σώμα επάνω από το τιμόνι. Αυτή μάλλον είναι η σωστή ready to race θέση, από την άλλη όταν πας αργά γιατί είσαι αρχάριος σου σπάει λίγο τα νεύρα και το μυϊκό σύστημα. Τα γόνατα ήταν αρκετά διπλωμένα τελικά και σε μιά ημέρα των 500+ χιλιομέτρων δεν ξέρω αν θα το ευχαριστιόμουν, ίσως με την πιο racing σέλα να ανεβαίνει η άνεση αλλά μετά... Δεν θα το πατάω παρά στις μύτες. Θα το ψώνιζα; Δεν ξέρω, θα έπρεπε να οδηγήσω και το τενερέ πρώτα.



1290S. Δεν ήθελα αυτό, ήθελα το R γιατί κουμπώνω καλύτερα επάνω, δεν ήταν διαθέσιμο, θεώρησα ότι τα βασικά (κινητήρα και φρένα δηλαδή) θα τα καταλάβω. Η θέση οδήγησης πολύ πιο "απλωτή" από του 790R εννοείται αλλά όχι "ονοφάδικη" ακριβώς, κάτι σαν πιο άνετο στριτ θα το έλεγα. Ξεκινάμε και... Είναι αστείο γιατί δείχνει να έχει τα ίδια κιλά με το μικρό. Το κιβώτιο εξίσου βουτυρένιο, ο συμπλέκτης εξίσου μαλακός, ισορροπεί με μηδέν χιλιόμετρα με την ίδια άνεση και καταλαβαίνεις τους διαφορετικούς παλμούς του κινητήρα αλλά επίσης δεν έχει κραδασμούς. Τα φρένα του είναι πιο δυνατά αλλά όχι τραγικά διαφορετικά, η ανάρτηση στο ένα ανθρωπάκι είναι σφιχτή αλλά λίγο πιο άνετη από του μικρού στον ίδιο δρόμο. Περίμενα να καταλάβω κάπου την ζέστη μέσα στην κίνηση, έβλεπα 98 βαθμούς θερμοκρασία λαδιού. Βγάζει λίγο όντως και από το ψυγείο και από τον πίσω κύλινδρο αλλά έστω και με το τζιν είναι ανεκτή και δεν φέρνει δυσφορία, οπότε το διέγραψα από την λίστα με τα "παράπονα χρηστών του ίντερνετ". Η τροφοδοσία του μοτέρ επίσης άψογη, η δύναμη επαρκέστατη. Δεν έχει την υστερία του fazer (ή του S1000XR) αλλά απλώνει πολύ ωραία και πρακτικά καταλαβαίνεις ότι είναι μεγάλο δικύλινδρο και διαμαρτύρεται αν ξεχαστείς και πέσουν κάτω από τις 3000 η 5η και η 6η - ναι οδηγώ και τόσο τεμπέλικα όταν το επιτρέπει ο κινητήρας. Η σέλα σκληρή σαν το μικρό και με "έκοβε" λίγο από τις γωνίες της σέλας του πίσω αλλά λεπτομέρεια που άλλος που προτιμάει να κάθεται πιο μπροστά μπορεί να μην προσέξει καν. Στα χιλιόμετρα που πιάσαμε στην ΕΟ δεν έβγαζε τυρβώδη ροή αλλά ήταν πιο θορυβώδες από το μικρό, βέβαια με πολύ καλύτερη κάλυψη (δεν φόρεσα ωτοασπίδες για το τεστ). Θα το ψώνιζα; Επιφυλάσσομαι για το R που είναι λίγο πιο βολικό αλλά έχει όλες τις "περγαμηνές" θεωρητικά. Η ανάρτησή του είναι πιο... κανονική από του GS, ο χώρος για τα πόδια περισσότερος, η σέλα στην πολλή ώρα θα είναι πιο άνετη, δεν έχει μηχανικούς θορύβους ο κινητήρας, έχει αρκετά μακριά μετάδοση για ταξίδι. Μου άρεσε πολύ. Ξέχασα να ρωτήσω αν η σέλα ήταν στην χαμηλή θέση (που λογικά ήταν για να με κόβει η πίσω).

Μου έκανε εντύπωση πόσο ήσυχα ήταν και τα δύο (το θεωρώ καλό αυτό και ξεκούραστο) και πόσο φιλικά με το "καλημέρα σας". Οδηγώντας όπως πάντα (με ξένα μηχανάκια συνήθως οδηγώ σαν να είναι γυάλινα) δεν με ξένισε τίποτα, ΟΚ οι διακόπτες ήθελαν συνήθεια, σε ποιό μηχανάκι δεν θέλουν.


Έχω λίγο σοκαριστεί με το 1290, το περίμενα εντελώς διαφορετικό, ότι θα το αντιπαθήσω και έγινε το ανάποδο. Θα το ξαναπάρω με την κοπέλα παρέα, το R το "σωστό".




Κωμικό, πέραν του πόσο ξύλο θέλουν άνθρωποι που εμφανώς δεν ξέρουν να οδηγούν και πάνε σε παρουσιάσεις μεγάλων μοτοσικλετών. Σκάει μύτη ο Φρόντο. Μιλάει με τον Αργύρη Παπαγιαννακόπουλο (που μου ρίχνει ένα κεφάλι σε ύψος) και πριν με πείτε υπερβολικό πάλι, ο τύπος αλήθεια έφτανε στο στήθος μου, ήταν μικροσκοπικός. Λέει "θέλω το 790R". Τον κοιτάει ο Αργύρης. Προσπαθώ να μην γελάσω. Του λέει ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θες κάτι πιο μικρό; Λέει ναι. Εντάξει, πάρε το τότε. Κάνει ένα δυό βήματα. Το βλέπει από κοντά (από επάνω στο πεζοδρόμιο). Λέει "εμ, καλά, άλλαξα γνώμη, θα το πάρω άλλη φορά". Εντάξει το γονίδιο είναι άτιμο πράγμα και προφανώς δεν μπορεί κανείς να κάνει κάτι για αυτό που έτυχε, αλλά όταν ΦΑΙΝΕΣΑΙ ότι θα ζοριστείς να πατήσεις το 390 Duke, τι στο καλό πας να κάνεις...


Κατά τα λοιπά, δεν είχα πιεί καφέ και δεν είχε (κλάμα - πονοκέφαλος - ναι τελικά είμαι εθισμένος) αλλά νεράκια χυμό και διάθεση από όλους για εξυπηρέτηση και κουβέντα, απαντώντας σοβαρά και σε ερωτήσεις όπως "γιατί ακόμα η ρετσινιά της κάθε τρίτης - γιατί ακόμα η ρετσινιά του κακού μάστορα στο δίκτυο - γιατί δεν έχετε χρηματοδοτικό όπως άλλες εταιρίες - γιατί λένε ότι πας στο σέρβις και αφήνεις ένα νεφρό" κλπ. Χάρηκα που είδα το μισό τιμ του αγαπημένου Power Bikes ξανά. Μου έκανε εντύπωση ότι είχε λίγο κόσμο το πρωί. Αυτά. Πάω να χαζέψω το νήμα του advrider με τα 1290. Η κοπέλα μισεί το πορτοκαλί. Γέλιο.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
ΚΤΜ orange days σήμερα, τελευταία ημέρα σήμερα, λέω αφού έχω δουλειά εκεί δίπλα στην πολεοδομία ας πεταχτώ. Άργησα φυσικά, αλλά τι να κάνω...

790R λοιπόν, έρωτας με την πρώτη ματιά, στατικά με είχε βολέψει κιόλας. Πήγα στο event με το Ιταλικό θαύμα γιατί το Ιαπωνικό θαύμα το είχε δανειστεί ένας φίλος. Ακόμα και αν το είχα σπίτι μάλλον δεν θα το έπαιρνα γιατί δεν ήθελα να με "καταστρέψει" το μοτέρ του fazer και να μου φαίνονται όλα αργά μετά :p
Γρήγορη ενημέρωση, πλοηγός ο Κώστας Καλαντζόπουλος και πάμε. Πρώτη παρατήρηση, θα ήθελα το τιμόνι πιο ψηλά. Δεύτερη, δεν υπάρχει νεκρά ούτε για δείγμα (είχε θέμα το συγκεκριμένο μηχανάκι μου είπαν) αλλά οι υπόλοιπες αλλαγές ήταν πολύ καλές και τρόμαξα λίγο με το QuickShifter μέχρι να καταλάβω τι συμβαίνει. Οι αναρτήσεις σφιχτές, τις περίμενα πιο άνετες σε λακκούβες στην Ιερά Οδό (δηλαδή όχι κάτι τρομερό, έχει απείρως χειρότερους δρόμους η Αθήνα) που σημαίνει κάποιος πιο ελαφρύς πιθανώς να θέλει να χαλαρώσει τις αποσβέσεις, οριακά το ήθελα και εγώ. Ο συμπλέκτης βουτυρένιος και με πολύ ωραία αίσθηση στην σύμπλεξη (απορώ τι ναρκωτικούλια παίρνουν αυτοί που τον λένε διακόπτη), τροφοδοσία άψογη, άρπαγμα απολύτως ανάλογο του χουφτώματος, δεν το κατάλαβα να σκορτσάρει κάπου. Κραδασμοί λάμπουν δια της απουσίας τους (δεν ανέβηκα πάνω από 8000 στροφές), οι καθρέφτες λειτουργικοί και στην ΕΟ που φτάσαμε κοντά 140 ο αέρας με την στοκ ζελατίνα χαμηλά ήταν αρκετός αλλά "καθαρός" οπότε το κράνος ήταν ήσυχο και στις σημερινές συνθήκες ζέστης η ροή αέρα ήταν καλοδεχούμενη. Κουνήματα ψαρέματα πλεύσεις και λοιπά χαζά εννοείται δεν υπάρχουν. Στην κίνηση είναι ανάλαφρο και χώνεται παντού (εκτός από όταν το παίρνουν οι ΤΡΙΚΟΥΛΟΙ που βρήκαν ευκαιρία να οδηγήσουν τζάμπα εργαλείο και στα δύο γκρουπ) ζέστη βγάζει ελάχιστη από το σημείο μπροστά στα γόνατα που αναπνέει το ψυγείο. Η σέλα είναι λίγο τουβλένια αλλά την προτιμώ από τις μαλακές. Τα φρένα είναι πολύ ωραία και σαν αίσθηση και σαν γραμμικότητα, το ABS δεν κατάφερα να το βάλω σε λειτουργία, βέβαια δεν προσπάθησα και πολύ. Προσπάθησα να σηκωθώ όρθιος, πρέπει να σκύψω πολύ και να έρθει το σώμα επάνω από το τιμόνι. Αυτή μάλλον είναι η σωστή ready to race θέση, από την άλλη όταν πας αργά γιατί είσαι αρχάριος σου σπάει λίγο τα νεύρα και το μυϊκό σύστημα. Τα γόνατα ήταν αρκετά διπλωμένα τελικά και σε μιά ημέρα των 500+ χιλιομέτρων δεν ξέρω αν θα το ευχαριστιόμουν, ίσως με την πιο racing σέλα να ανεβαίνει η άνεση αλλά μετά... Δεν θα το πατάω παρά στις μύτες. Θα το ψώνιζα; Δεν ξέρω, θα έπρεπε να οδηγήσω και το τενερέ πρώτα.



1290S. Δεν ήθελα αυτό, ήθελα το R γιατί κουμπώνω καλύτερα επάνω, δεν ήταν διαθέσιμο, θεώρησα ότι τα βασικά (κινητήρα και φρένα δηλαδή) θα τα καταλάβω. Η θέση οδήγησης πολύ πιο "απλωτή" από του 790R εννοείται αλλά όχι "ονοφάδικη" ακριβώς, κάτι σαν πιο άνετο στριτ θα το έλεγα. Ξεκινάμε και... Είναι αστείο γιατί δείχνει να έχει τα ίδια κιλά με το μικρό. Το κιβώτιο εξίσου βουτυρένιο, ο συμπλέκτης εξίσου μαλακός, ισορροπεί με μηδέν χιλιόμετρα με την ίδια άνεση και καταλαβαίνεις τους διαφορετικούς παλμούς του κινητήρα αλλά επίσης δεν έχει κραδασμούς. Τα φρένα του είναι πιο δυνατά αλλά όχι τραγικά διαφορετικά, η ανάρτηση στο ένα ανθρωπάκι είναι σφιχτή αλλά λίγο πιο άνετη από του μικρού στον ίδιο δρόμο. Περίμενα να καταλάβω κάπου την ζέστη μέσα στην κίνηση, έβλεπα 98 βαθμούς θερμοκρασία λαδιού. Βγάζει λίγο όντως και από το ψυγείο και από τον πίσω κύλινδρο αλλά έστω και με το τζιν είναι ανεκτή και δεν φέρνει δυσφορία, οπότε το διέγραψα από την λίστα με τα "παράπονα χρηστών του ίντερνετ". Η τροφοδοσία του μοτέρ επίσης άψογη, η δύναμη επαρκέστατη. Δεν έχει την υστερία του fazer (ή του S1000XR) αλλά απλώνει πολύ ωραία και πρακτικά καταλαβαίνεις ότι είναι μεγάλο δικύλινδρο και διαμαρτύρεται αν ξεχαστείς και πέσουν κάτω από τις 3000 η 5η και η 6η - ναι οδηγώ και τόσο τεμπέλικα όταν το επιτρέπει ο κινητήρας. Η σέλα σκληρή σαν το μικρό και με "έκοβε" λίγο από τις γωνίες της σέλας του πίσω αλλά λεπτομέρεια που άλλος που προτιμάει να κάθεται πιο μπροστά μπορεί να μην προσέξει καν. Στα χιλιόμετρα που πιάσαμε στην ΕΟ δεν έβγαζε τυρβώδη ροή αλλά ήταν πιο θορυβώδες από το μικρό, βέβαια με πολύ καλύτερη κάλυψη (δεν φόρεσα ωτοασπίδες για το τεστ). Θα το ψώνιζα; Επιφυλάσσομαι για το R που είναι λίγο πιο βολικό αλλά έχει όλες τις "περγαμηνές" θεωρητικά. Η ανάρτησή του είναι πιο... κανονική από του GS, ο χώρος για τα πόδια περισσότερος, η σέλα στην πολλή ώρα θα είναι πιο άνετη, δεν έχει μηχανικούς θορύβους ο κινητήρας, έχει αρκετά μακριά μετάδοση για ταξίδι. Μου άρεσε πολύ. Ξέχασα να ρωτήσω αν η σέλα ήταν στην χαμηλή θέση (που λογικά ήταν για να με κόβει η πίσω).

Μου έκανε εντύπωση πόσο ήσυχα ήταν και τα δύο (το θεωρώ καλό αυτό και ξεκούραστο) και πόσο φιλικά με το "καλημέρα σας". Οδηγώντας όπως πάντα (με ξένα μηχανάκια συνήθως οδηγώ σαν να είναι γυάλινα) δεν με ξένισε τίποτα, ΟΚ οι διακόπτες ήθελαν συνήθεια, σε ποιό μηχανάκι δεν θέλουν.


Έχω λίγο σοκαριστεί με το 1290, το περίμενα εντελώς διαφορετικό, ότι θα το αντιπαθήσω και έγινε το ανάποδο. Θα το ξαναπάρω με την κοπέλα παρέα, το R το "σωστό".




Κωμικό, πέραν του πόσο ξύλο θέλουν άνθρωποι που εμφανώς δεν ξέρουν να οδηγούν και πάνε σε παρουσιάσεις μεγάλων μοτοσικλετών. Σκάει μύτη ο Φρόντο. Μιλάει με τον Αργύρη Παπαγιαννακόπουλο (που μου ρίχνει ένα κεφάλι σε ύψος) και πριν με πείτε υπερβολικό πάλι, ο τύπος αλήθεια έφτανε στο στήθος μου, ήταν μικροσκοπικός. Λέει "θέλω το 790R". Τον κοιτάει ο Αργύρης. Προσπαθώ να μην γελάσω. Του λέει ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θες κάτι πιο μικρό; Λέει ναι. Εντάξει, πάρε το τότε. Κάνει ένα δυό βήματα. Το βλέπει από κοντά (από επάνω στο πεζοδρόμιο). Λέει "εμ, καλά, άλλαξα γνώμη, θα το πάρω άλλη φορά". Εντάξει το γονίδιο είναι άτιμο πράγμα και προφανώς δεν μπορεί κανείς να κάνει κάτι για αυτό που έτυχε, αλλά όταν ΦΑΙΝΕΣΑΙ ότι θα ζοριστείς να πατήσεις το 390 Duke, τι στο καλό πας να κάνεις...


Κατά τα λοιπά, δεν είχα πιεί καφέ και δεν είχε (κλάμα - πονοκέφαλος - ναι τελικά είμαι εθισμένος) αλλά νεράκια χυμό και διάθεση από όλους για εξυπηρέτηση και κουβέντα, απαντώντας σοβαρά και σε ερωτήσεις όπως "γιατί ακόμα η ρετσινιά της κάθε τρίτης - γιατί ακόμα η ρετσινιά του κακού μάστορα στο δίκτυο - γιατί δεν έχετε χρηματοδοτικό όπως άλλες εταιρίες - γιατί λένε ότι πας στο σέρβις και αφήνεις ένα νεφρό" κλπ. Χάρηκα που είδα το μισό τιμ του αγαπημένου Power Bikes ξανά. Μου έκανε εντύπωση ότι είχε λίγο κόσμο το πρωί. Αυτά. Πάω να χαζέψω το νήμα του advrider με τα 1290. Η κοπέλα μισεί το πορτοκαλί. Γέλιο.

Eχεις παει ταμειο και δεν το ξερεις ακομα....

Προβλέπω θα γίνεις βαφτιστήρι και εσυ...

:roflmao::roflmao::roflmao:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πολύ πιθανό το ταμείο... Γενικά ψάχνω αυτό που θα βολεύει περισσότερο για μεγάλες μέρες ανθρωπομετρικά και καλώς η κακώς έχει ταιριαξει το πορτοκαλί.

Εσένα θα σου τελειώσουν οι καριοληδες στο τέλος
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
1290 R , απλά ότι καλύτερο αυτή την στιγμή στην αγορά με καταπληκτική τιμή .

Πουλα τα όλα και επένδυσε σωστά
Συμφωνώ και επαυξάνω!
amyroukai Αν αλλάξεις τις σέλες με τις ergo (λιγότερο από 300 ευρώ και οι 2) το 1290R γίνεται πολυ άνετο.
Γενικά αυτή η σέλα είναι πολύ καλή και προσιτή.
Νομίζω μόνο 2 αναβαθμίσεις χρειάζονται. α) σέλα και β) θερμαινόμενα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θυμίζω ότι το R έχει κοντό ανεμοθώρακα. Οπότε μια βελτίωση ίσως τη θέλει και εκεί.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
1290 R , απλά ότι καλύτερο αυτή την στιγμή στην αγορά με καταπληκτική τιμή .

Πουλα τα όλα και επένδυσε σωστά

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Αυτό πιστεύω και εγώ. Και με ένα camel tank πιάνεις αυτονομία 500+

Απλά δεν νομίζω να το βάλω χώμα, που δεν με ενοχλεί καθόλου. Εργονομία και κανονικές αναρτήσεις.

Θέλω να δω και τουκατι 1260 βέβαια, αν και νομίζω είναι πιο στενάχωρη
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Αυτό πιστεύω και εγώ. Και με ένα camel tank πιάνεις αυτονομία 500+

Απλά δεν νομίζω να το βάλω χώμα, που δεν με ενοχλεί καθόλου. Εργονομία και κανονικές αναρτήσεις.

Θέλω να δω και τουκατι 1260 βέβαια, αν και νομίζω είναι πιο στενάχωρη
Σου κανονίζω τεστ ραιντ αύριο κιόλας άμα θες το 1260 , αλλά όχι ,πάρε τον πορτοκαλί διάολο .
Όσο για το χώμα , σιγά τα αυγά,όλα γίνονται για τις μανουαλ αναρτήσεις ,τίποτα άλλο .

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 
Top Bottom