kuklinski
Μέλος
- Όνομα
- Αντώνης
- Μοτό
- Cr250
Κλασική ατάκα μικροτσούτσουνου κομπλεξικού. Δεν εννοώ εσένα, έχει πολύ κόσμο εκεί έξω.
Ακριβως το αντιθετο θα ελεγα , αλλα ας συμφωνησουμε οτι διαφωνουμε....
Κλασική ατάκα μικροτσούτσουνου κομπλεξικού. Δεν εννοώ εσένα, έχει πολύ κόσμο εκεί έξω.
Έχει ένα ωραίο συγκριτικό ο Schaaf ανάμεσα σε αυτές τις δύο και το Kawasaki.Πολύ ωραία παρουσίαση Στέφανε.
Ζαχαρώνω πολύ καιρό τώρα το GB και το Hunter της RE.
από τότε που βγήκε το νίκασιλ χ... τα τζαμάκια (ματάκια)Ένα τζαμακι στο Κάρτερ πόσο θα κόστιζε; Απορία το χω.Ναι ξέρω αξιοπιστία,αλλα και αερόψυκτο παράλληλα.
Με έβαλες στην σκέψη τώρα Στέφανε. Την ερχόμενη εβδομάδα δε θα μπορώ για επαγγελματικούς λόγους, αφήνω ένα παράθυρο για την Παρασκευή. Θα πάρω ένα τηλέφωνο να ρωτήσω αν υπάρχει διαθέσιμο ως test ride ένα από τα δυο 400άρια (Speed η Scrambler)Στεφ, εξαιρετικός και με πολύ ωραία ματιά. Είχες μήπως την ευκαιρία να δεις το Speed 400? Θα με ενδιέφερε η γνώμη σου συγκριτικά με τις δύο μοτό.
τραβάτε με κι ας κλαίω !Με έβαλες στην σκέψη τώρα Στέφανε. Την ερχόμενη εβδομάδα δε θα μπορώ για επαγγελματικούς λόγους, αφήνω ένα παράθυρο για την Παρασκευή. Θα πάρω ένα τηλέφωνο να ρωτήσω αν υπάρχει διαθέσιμο ως test ride ένα από τα δυο 400άρια (Speed η Scrambler)
Edit: Τους πήρα τηλέφωνο και υπάρχει, προτίμησα το Speed 400 για να είναι πιο κοντά το συγκριτικό. Μάλλον την Παρασκευή θα γίνει (εξαρτάται από εμένα).


Να θέλω να ησυχάσω και να μη με αφήνουν ρε...τραβάτε με κι ας κλαίω !
![]()
![]()

Δυστυχώς όχι, ακόμη δεν έχω καταφέρει να καβαλήσω καμία Royal Enfield εκτός από την νέα Himalayan που πολύ ευγενικά μας παραχώρησε φίλος του forum. Επί των RE είναι ειδικός ο Παναγιώτης ο R.E.H . Ίσως έχει άποψη.STF, έχεις άποψη για το Royal Enfield Hunter 350?
Είναι πολύ κοντά και σε εμφάνιση και σε τεχνικά χαρακτηριστικά με το gb.
Ρωτάω γιατί είμαι και εγώ για αλλαγή και είμαι μεταξύ των δύο αυτών.