Test Ride και παρουσίαση - Honda GB350S

Κλασική ατάκα μικροτσούτσουνου κομπλεξικού. Δεν εννοώ εσένα, έχει πολύ κόσμο εκεί έξω.

Ακριβως το αντιθετο θα ελεγα , αλλα ας συμφωνησουμε οτι διαφωνουμε....
 
Το θεωρώ κατάλληλο για commuting με κάποιους πρακτικούς περιορισμούς με την έννοια ότι καμία μοτοσυκλέτα δε μπορεί να φτάσει την πρακτικότητα των σκούτερ. Π.χ. εγώ στο σκούτερ μου έχω τον κουβά κάτω από την σέλα όπου έχω μόνιμα το κράνος του μικρού (τον παίρνω καθημερινά στο σχόλασμα από το σχολείο) κι έχω και μια μικρή μπαγκαζιέρα πίσω όπου παίρνουν τη θέση τους εναλλαξ η τσάντα της δουλειάς και το κράνος μου. Με έψηνε άσχημα η αντικατάσταση του σκούτερ με το GB350S αλλά πρώτον... είναι μοτοσυκλέτα που δεν θέλω με τίποτα να της βάλω μπαγκαζιέρα (και για να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες μου θα έπρεπε να βάλω (μια αρκετά μεγάλη) και δεύτερον επειδή τριγυρίζω όλη μέρα με ενδιαφέρει τον χειμώνα η προστασία από κρυο και ψιλόβροχα. Οπότε το σκούτερ -για εμένα- παραμένει απαραίτητο.

Στο θέμα δύναμης, ξεκολήματος σε κίνηση κτλ δε θα συμφωνήσω με το Γιάννη νομίζω πως απλά χρειάζεται μια προσαρμογή στα νέα δεδομένα που φέρνει αυτού του τύπου το μοτέρ. Αντιμετώπισα όλες τις κλίμακες κίνησης και πάντου ήμουν μια χαρά. Σε μέτρια κίνηση -που αντιμετωπίζεται πολύ εύκολα με τα δίκυκλα- ήταν πολύ σβέλτο αν κρατούσες ροή και κοιτάς λίγο μακριά για να ξέρεις τι έχεις να αντιμετωπίσεις μετά από λίγο.

Αν σκοπός μου ήταν να πάω σε έναν χώρο εργασίας και μετά να σχολάσω για να επιστρέψω σπίτι το είχα πα΄ρει χθες. Όμως εγώ κάνω πολλές στάσεις και είμαι διαρκώς σε κίνηση.
 
Ο Γιάννης κινειται στην πόλη με μπόλικη Εθνική και εκεί φαίνεται αυτό που περιγράφει
Πειραιά Χολαργό που κάνω εγώ κάθε μέρα, σίγουρα η δύναμη δεν σε ενδιαφερει
 
STF .....ευχαριστούμε για την παρουσιαση-τεστ Στέφανε, είσαι ο επίσημος τεστραιντακιας του Advride και μπράβο σου :friendship:
 
Έχει τεράστια διαφορά το επιλέγω να πάω αργά με το δεν μπορώ να πάω με άλλο ρυθμό.

Αν πεταχτείς μέχρι την Ρέρεση μόνο επαρχιακό θα περάσεις σούπερ, μάλλον θα πας την βόλτα χωρίς ανεφοδιασμό όπως τα λένε, η βέσπα θα θέλει τρεις στάσεις.

Το πήρα από Σαρακάκη, κατέβηκα ποτάμι, λέω που να πάω τώρα, στρίβω για Πειραιά που έχω να πάω πολύ καιρό, ανέβηκα προφήτη Ηλία, κατέβηκα Μικρολίμανο και βγήκα πάλι ποτάμι για Σαρακάκη. Μια στάση στο πρώην ερωτικό στέκι που έγινε λολ ζαρντινιέρα για μια φωτό. Η διαφορά με την βέσπα είναι πολύ μικρή στο χαρτί, τεράστια στην πράξη. Το ένα όχημα το περιορίζει ο κινητήρας, το άλλο ο κόφτης τελικής. Στην κίνηση&διήθηση δεν έχουν διαφορά πλην του ότι στην βέσπα έχεις πολύ καλύτερη οπτική πίσω. Εκεί όμως που θες να φύγεις γρήγορα σε μια διασταύρωση, να αλλάξεις λωρίδα κυκλοφορίας κλπ το GB δεν θέλει, είναι φάση "one trick pony". Φρένα και αναρτήσεις σε κανένα από τα δύο οχήματα δεν είναι "καλά" αλλά δεν προβληματίζει αυτό. Θέση εννοείται βέσπα, δεν το συζητάμε, μάλλον έχει και καλύτερη σέλα. Αυτό που λέει ο Στέφανος με το κιβώτιο μπορεί να φταίει και η ρύθμιση του, νομίζω ήταν ψηλά ο λεβιές και έχει μεγάλες διαδρομές στο πόδι. Ο κινητήρας δεν κρεμάει, επιταχύνει... Τέλος πάντων, ας πούμε ότι ανεβάζει στροφές με τον ίδιο ράθυμο τρόπο ακόμα και αν ξεχάσεις 3η 4η μέσα, δέχεσαι "ευχές" και κόρνες βέβαια.

Την τσάντα την φοράω πάντα πλάτη οπότε δεν με νοιάζει ο χώρος (καλοδεχούμενη η λεκάνη της βέσπας για όχι φαγώσιμα ψώνια, δεν χωράει κράνος ff ούτε την τσάντα του λάπτοπ) έχω βγάλει και την βαλίτσα γιατί μου χαλάει το στιλ και δεν θέλω να την σπάσει τυχαίο ουγκανο στην Αθήνα μήπως και κερδίσει δώρο στο Κίντερ έκπληξη.



Βασικά το μόνο που λείπει από την βέσπα στο καθημερινό είναι καλύτερη σταθερότητα σε συνθήκες αέρα σε εο/αο, δεν το παρέχουν οι 12ρηδες και δεν την παίρνω τις πιο πολλές φορές λόγω αυτού. Οπότε η σκέψη άλλο όχημα ή μετατροπή στο υπάρχον με 13ρηδες από mp3, Aprilia ή sip αρχικά, μετάδοση malossi στην επόμενη αλλαγή, αναρτήσεις, αποστάτες και δίσκους είναι στο παιχνίδι. Το ότι είναι λάθος όχημα για την χρήση εννοείται, το ότι κάνω σχεδόν τα πάντα με λάθος όχημα πολλά χρόνια τώρα είναι κανόνας αλλά το διασκεδάζω οπότε δεν με νοιάζει.


Στο θέμα μας, δεν αλλάζεις βέσπα για GB. Πιθανό να ισχύει και για άλλα σκούτερ όπως λέει και ο Στέφανος.

Θα μου άρεσε για ένα ΣΚ ενοικίαση, έτσι για την εμπειρία bucket list.
 
Είναι αυτό που έγραψες Γιάννη πριν λίγες μέρες, εντυπωσιακό (αλλά φυσιολογικό νομίζω) πως έχουν διαφορετικό αντίκτυπο ιδια μηχανακια σε διαφορετικους αναβατες. Για μένα το GB350S ειναι ασφαλεστερο όχημα σε όλες τις συνθήκες. Σιγουρα δεν εχει την επιταχυνση ενος σκουτερ αλλα εχει το πλαίσιο, τον ογκο, τα φρενα και το γενικοτερα καλυτερο στήσιμο απο τα αντιστοοχα των συμβατικών σκούτερ. Ακόμη και το SH με τους τροχούς των 16" μετά τα 100 χλμ αρχιζει να "πεταει" γιατί αν και μπορεις να διασκεδασεις πολύ στη κίνηση μαζι του έχει πλαίσιο τσίχλα και δεν του αρεσουν τα αποτομα σε αυτες τις ταχυτητες (λακούβες, ανέμοι κτλ). Επίσης αν και θεωρείται πως εχει πολύ καλά φρένα (το SH150i) πιστεύω πως του GB ειναι καλύτερα λόγω συνολικής μοτοσυκλετιστικής κατασκευής (π.χ. αναρτήσεις).

Όμως τα σκούτερ είναι εργαλεία δουλειας και προσφερουν πρακτικες λύσεις στο αστικό δίκτυο που δεν μπορουν οι μοτοσυκλέτες (αλλο θεμα αν τα γουστάρει καποιος ή όχι). Οπότε και η σύγκριση θα αδικουσε και τις δυο κατηγοριες.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Και σε συνθήκες 36ωρου Στέφανε η πιο μαζεμένη θέση του GB θα με είχε εξαντλήσει πολύ πριν την βέσπα οπότε πιστεύω θα έκοβα το μετά τον Βόλο ευθεία για Χαλκίδα. Βασικά τώρα πήρα μυρωδιά για το πως ήταν η εμπειρία του Απόλλωνα με το R50, ο άνθρωπος έκανε τρελή υπέρβαση φέτος.
 
Εγώ Γιάννη έχω καταλήξει πως τα review του κάθε ένα από εμάς, ακόμη και των δημοσιογράφων του ειδικού τύπου δεν μπορούν προσωποποιηθούν ασφαλώς, με την έννοια ότι αυτό που γράφω να καλύψει 100% κάποιον τρίτο. Περιγράφουν πράγματα, δίνουν μια πληροφορία αλλά πάντα υπάρχει το προσωπικό στοιχείο που θα κάνει την διαφορά σε ζητήματα άνεσης, αντοχής, κόπωσης, ενόχλησης κτλ. Στο ίδιο ύψος οι ανθρώποι έχουμε διαφορές στα άκρα, στο βάρος, στην μυοσκελετική ανθεκτικότητα, στις συνήθειες κτλ. Για τον εαυτό μου έχω καταλάβει πως έχω μια υψηλή προσαρμοστικότητα και αυτό μάλλον δεν είναι καλό για την αντικειμενική αποτύπωση των στοιχείων στην λεπτομέρεια τους. Είναι χαρακτηριστικό πως σε καμία από τις μοτοσυκλέτες που έχω αγοράσει (με εξαίρεση το XT660Z) δεν έχω κάνει test ride... ενώ έχω κάνει δεκάδες πλέον με μοτοσυκλέτες που δεν αγόρασα. Το δίνω ως μια ένδειξη της προσαρμοστικότητας που έχω, αν μου αρέσει δε θα με προβληματίσει τίποτα. Φυσικά υπήρξαν μοτοσυκλέτες που με εντυπωσίασαν εργονομικά σε τέτοιο βαθμό που πολύ θα ήθελα να τις είχα αφού έμοιαζαν να έχουν "ραφτεί" πάνω μου. Ένα άλλο στοιχείο που διαπιστώνω όσο μεγαλώνω είναι πως εξελισσόμαστε και οι ίδιοι και αν μου αρέσει κάτι είναι πως η ηλικιακή ωρίμανση απομακρύνει τον εγωισμό από μέσα μας και μας επιτρέπει να παραδεχθούμε κάποια πράγματα. Το λέω γιατί θεωρώ πως ζούμε την καλύτερη εποχή για τον μοτοσυκλετισμό και μας προσφέρονται προϊόντα σε τεράστια ποικιλία αλλά ταυτοχρόνως προϊόντα που μας επιτρέπουν να διασκεδάσουμε ακόμη και αν χρειαστεί να προσαρμόσουμε κάποιες από τις συνήθειες μας πάνω τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πολύ ωραία παρουσίαση Στέφανε.
Ζαχαρώνω πολύ καιρό τώρα το GB και το Hunter της RE.
 
Στεφ, εξαιρετικός και με πολύ ωραία ματιά. Είχες μήπως την ευκαιρία να δεις το Speed 400? Θα με ενδιέφερε η γνώμη σου συγκριτικά με τις δύο μοτό.
 
  • Like
Reactions: STF
Πολύ ωραία παρουσίαση Στέφανε.
Ζαχαρώνω πολύ καιρό τώρα το GB και το Hunter της RE.
Έχει ένα ωραίο συγκριτικό ο Schaaf ανάμεσα σε αυτές τις δύο και το Kawasaki.
 
Ένα τζαμακι στο Κάρτερ πόσο θα κόστιζε; Απορία το χω.Ναι ξέρω αξιοπιστία,αλλα και αερόψυκτο παράλληλα.
από τότε που βγήκε το νίκασιλ χ... τα τζαμάκια (ματάκια)
 
Υπονοεις ότι θα ντραπει να κάψει λάδι σε συνθήκες πόλης ως αερόψυκτο, η κατάλαβα λάθος;
 
ναι λογικά η κατανάλωση είναι πολύ μικρή κι μ ένα λίγο πιο μεγάλο κάρτερ
και σωστό λάδι δεν ασχολείσαι
 
Στεφ, εξαιρετικός και με πολύ ωραία ματιά. Είχες μήπως την ευκαιρία να δεις το Speed 400? Θα με ενδιέφερε η γνώμη σου συγκριτικά με τις δύο μοτό.
Με έβαλες στην σκέψη τώρα Στέφανε. Την ερχόμενη εβδομάδα δε θα μπορώ για επαγγελματικούς λόγους, αφήνω ένα παράθυρο για την Παρασκευή. Θα πάρω ένα τηλέφωνο να ρωτήσω αν υπάρχει διαθέσιμο ως test ride ένα από τα δυο 400άρια (Speed η Scrambler)

Edit: Τους πήρα τηλέφωνο και υπάρχει, προτίμησα το Speed 400 για να είναι πιο κοντά το συγκριτικό. Μάλλον την Παρασκευή θα γίνει (εξαρτάται από εμένα).
 
Τελευταία επεξεργασία:
Με έβαλες στην σκέψη τώρα Στέφανε. Την ερχόμενη εβδομάδα δε θα μπορώ για επαγγελματικούς λόγους, αφήνω ένα παράθυρο για την Παρασκευή. Θα πάρω ένα τηλέφωνο να ρωτήσω αν υπάρχει διαθέσιμο ως test ride ένα από τα δυο 400άρια (Speed η Scrambler)

Edit: Τους πήρα τηλέφωνο και υπάρχει, προτίμησα το Speed 400 για να είναι πιο κοντά το συγκριτικό. Μάλλον την Παρασκευή θα γίνει (εξαρτάται από εμένα).
τραβάτε με κι ας κλαίω !
:ha :yew::ha
 
τραβάτε με κι ας κλαίω !
:ha :yew::ha
Να θέλω να ησυχάσω και να μη με αφήνουν ρε...

:ha

EDIT:
Πέρα από την πλάκα έχει μεγάλη δόση αλήθειας Νίκο, αυτό που γράφεις. Αλλά....

...επειδή δε πρέπει να ξεχνάμε θα το αναφέρω άλλη μια φορά δημόσια. Έχει σημασία για εμένα και ΠΟΙΟΣ το ζήτησε. Ο estebahn στο παρελθόν έκανε πράξη μια προσωπική του υπόσχεση και θυσίασε μπόλικο από τον προσωπικό του χρόνο για εμένα. Δεν το ξεχνάω. Επίσης τα ταξιδιωτικά του είναι από τα πιο ουσιαστικά που έχω διαβάσει, είναι το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω για αυτόν.
 
Τελευταία επεξεργασία:
STF, έχεις άποψη για το Royal Enfield Hunter 350?
Είναι πολύ κοντά και σε εμφάνιση και σε τεχνικά χαρακτηριστικά με το gb.
Ρωτάω γιατί είμαι και εγώ για αλλαγή και είμαι μεταξύ των δύο αυτών.
 
  • Like
Reactions: STF
STF, έχεις άποψη για το Royal Enfield Hunter 350?
Είναι πολύ κοντά και σε εμφάνιση και σε τεχνικά χαρακτηριστικά με το gb.
Ρωτάω γιατί είμαι και εγώ για αλλαγή και είμαι μεταξύ των δύο αυτών.
Δυστυχώς όχι, ακόμη δεν έχω καταφέρει να καβαλήσω καμία Royal Enfield εκτός από την νέα Himalayan που πολύ ευγενικά μας παραχώρησε φίλος του forum. Επί των RE είναι ειδικός ο Παναγιώτης ο R.E.H . Ίσως έχει άποψη.
 
Για τα Σουζούκι σε ποιον απευθυνόμαστε;; :p
 
Back
Top Bottom