Test Ride και παρουσίαση - Honda GB350S

Τι, τον εδωσες τον ινδο? :wacky:
Ο Ινδός δεν είναι αργος, δεν είναι γρήγορος, δεν είναι τακαρισιος, δεν είναι ραλλυσιος....είναι ιδεα
 
20251028-133320.jpg

20251028-133327.jpg

20251028-133333.jpg
Σε κορόιδεψαν βρεεεε..... αυτό δεν είναι GB350S.
Αχ βρε καημένε έμπλεξες.....
Σημαντικό είναι να οδηγείς κάτι τέτοιο και να μπορείς να αναγνωρίζεις τις αρετές ενός GB350S,

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
Για το R1200 G/S: Καλορίζικο, καλοτάξιδο και πάντα καλές στιγμές μαζί του :friendship:
 
Σε ευχαριστώ πολύ. Το θέμα είναι ότι δε σκόπευα να το αγοράσω. Οδήγησα τα υπόλοιπα μικρά ΚΤΜ 390, Royal Enfield Himalayan κτλ γιατι εψαχνα ενα μηχανακι με παραπανω απο ιπποδύναμη και αυτονομία από το CRF300l αλλά με λίγα κυβικα και πήγα να κάνω test και το r12 (3η φορα μποξερ κινητήρα, η 1η ήταν Rninet με 17ρηδες, η 2η Rninet Urban GS με 19/17) γιατι ηταν διαθεσιμο.

Καπου έχουμε πέσει στη λούπα ότι αν εχει 3-4 καλά σημεία ένα μηχανακι σχετικά φτηνο να παραενθουσιαζόμαστε και να παραβλέπουμε ή να στρογγυλεύουμε τα αρνητικά, απλά επειδή είναι φτηνό ή επειδή δεν μπορούμε να αγοράσουμε κάτι καλύτερο.

Σε πληροφορώ ότι αν και είμαι μέτριος οδηγός στην ασφαλτο και τελείως αρχάριος στο χώμα...το R12g/s είναι πιο ευκολοδήγητο παντου από όλα όσα δοκίμασα, και μεσα στην πόλη και εξω και όπου θες.
ολα 2 ρόδες έχουν κι ενα κινητηρα αλλά αυτό δε σημαίνει ότι όλα είναι το ίδιο.
Από τα διάφορα μηχανάκια που πέρασαν απο τα χέρια μου μονο 2 ήταν ιαπωνικά, το Tenere 700 και το CRF300l. Μέτριες αναρτήσεις το Tenere700 και εξίσου μέτρια αισθηση στην ασφαλτο κτλ,και κατω του μετριου το CRF300l. Οδήγησα KTM 10ετιας και κατάλαβα ότι ενα μηχανάκι μπορεί να έχει αναρτηση που περνά άνετα τις ανωμαλίες χωρίς να είναι βάρκα στην ασφαλτο και στις στροφές.
Ας είμαστε καλά να οδηγάμε και ας επιλέγει ο καθένας ότι του κάνει κέφι, είτε είναι gb350s είτε τουκάτι panigale.
 
καλορίζικο πολύ όμορφο! φτου φτου!
 
Καπου έχουμε πέσει στη λούπα ότι αν εχει 3-4 καλά σημεία ένα μηχανακι σχετικά φτηνο να παραενθουσιαζόμαστε και να παραβλέπουμε ή να στρογγυλεύουμε τα αρνητικά, απλά επειδή είναι φτηνό ή επειδή δεν μπορούμε να αγοράσουμε κάτι καλύτερο.
Αυτή είναι λούπα; Η περιγραφή μου θυμίζει λίγο το όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Είναι έτσι όμως;

Κανονικά δεν υπάρχει φθηνό και ακριβό. Αυτό που πρέπει να υπάρχει είναι από τις επιλογές μας να παίρνεις πίσω "τόσα" αναλογικά με τα λεφτά που έχεις δώσει. Και μάλλον δεν ισχύει, τουλάχιστον στην σημερινή εποχή. Για να πάρεις κάποια περισσότερα πράγματα δίνεις πολύ-πολύ περισσότερα χρήματα.

Από εκεί και πέρα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ κάποιος μπορεί να έχει και να μην θέλει να τα δίνει, κάποιος να θέλει να τα δίνει γιατί "έτσι" και κάποιος άλλος να μην έχει και να τα δίνει γιατί είναι αρρωστάκι με το θέμα μοτοσυκλέτα.

Και το ξαναγράφω χωρίς "συγκεκριμένες" ετικέτες για να γίνει πιο κατανοητό. Το να έχουμε αποκτήσει και οδηγήσει εξωτικές και premium μοτοσυκλέτες και να μπορούμε να βρούμε ομορφιά και απόλαυση σε ταπεινές μοτοσυκλέτες, για εμένα είναι αυτό που με κάνει να νιώθω ολοκληρωμένος ως μοτοσικλετιστής. Αυτή η συνθήκη δεν εξετάζει ούτε την σύγκριση ούτε την ανωτερότητα μιας κατασκευής. Είναι κάτι άλλο.
 
Τελικά μετά από σκέψη, κατέληξα στο gb και παρέλαβα ήδη! Ευχαριστώ όλους για τις απόψεις τους και τις γνώμες τους, το πήρα συνειδητά, και για καθημερινή χρήση (βόλτας) και για εκδρομές σε επαρχιακές διαδρομές/εθνικές οδούς. Σίγουρα του λείπει το γκάζι, αλλά νομίζω θα τα πάμε καλά, έγιναν τα πρώτα 150 χλμ σε επαρχιακή βόλτα, θα σας ενημερώνω και για τα περαιτέρω!
Και η πρώτη φωτό:

 
Καλοταξιδοι
Έχουν κυκλοφορήσει ήδη στο κέντρο και η πρώτη εντύπωση είναι ότι φαίνεται αρκετά ρετρό και ποιοτικο
 
Ευχαριστούμε! Έτσι μου φαίνεται και εμένα η πρώτη εικόνα, θα ενημερώνω αναλυτικά για την συμβίωση του και πιστεύω κάπου θα βρεθούμε σε κάποια φορουμοβόλτα προς Ήπειρο/Θεσσαλία!
 
Τελικά μετά από σκέψη, κατέληξα στο gb και παρέλαβα ήδη! Ευχαριστώ όλους για τις απόψεις τους και τις γνώμες τους, το πήρα συνειδητά, και για καθημερινή χρήση (βόλτας) και για εκδρομές σε επαρχιακές διαδρομές/εθνικές οδούς. Σίγουρα του λείπει το γκάζι, αλλά νομίζω θα τα πάμε καλά, έγιναν τα πρώτα 150 χλμ σε επαρχιακή βόλτα, θα σας ενημερώνω και για τα περαιτέρω!
Και η πρώτη φωτό:

Καλοβολτο και καλοταξιδο!!
 
Καλοταξιδο! Πολύ μου αρέσει αυτό το χονδα!
 
Τελικά μετά από σκέψη, κατέληξα στο gb και παρέλαβα ήδη! Ευχαριστώ όλους για τις απόψεις τους και τις γνώμες τους, το πήρα συνειδητά, και για καθημερινή χρήση (βόλτας) και για εκδρομές σε επαρχιακές διαδρομές/εθνικές οδούς. Σίγουρα του λείπει το γκάζι, αλλά νομίζω θα τα πάμε καλά, έγιναν τα πρώτα 150 χλμ σε επαρχιακή βόλτα, θα σας ενημερώνω και για τα περαιτέρω!
Και η πρώτη φωτό:

Καλοτάξιδοι!
 
Καλοτάξιδο Δημήτρη, θα μιλήσουμε....:)
 
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
 
Με γεια Δημητρη


που κατοικοεδρευεις.....να βγαλω εστρελα να παμε παρεα για στρωσιμο....
 
Ευχαριστώ πολύ! Γιάννενα είμαι, για αυτό ανέφερα παραπάνω για Ήπειρο/Θεσσαλία που είναι κοντά σχετικά, γιατί για να φτάσω Αθήνα θα χρειαστεί να πάρω άδεια απ' τη δουλειά, δεν θα φτάνει ένα ΣΚ για τέτοιο ταξίδι με 20 άλογα!
 
Ευχαριστώ πολύ! Γιάννενα είμαι, για αυτό ανέφερα παραπάνω για Ήπειρο/Θεσσαλία που είναι κοντά σχετικά, γιατί για να φτάσω Αθήνα θα χρειαστεί να πάρω άδεια απ' τη δουλειά, δεν θα φτάνει ένα ΣΚ για τέτοιο ταξίδι με 20 άλογα!
Ευχαριστώ πολύ! Γιάννενα είμαι, για αυτό ανέφερα παραπάνω για Ήπειρο/Θεσσαλία που είναι κοντά σχετικά, γιατί για να φτάσω Αθήνα θα χρειαστεί να πάρω άδεια απ' τη δουλειά, δεν θα φτάνει ένα ΣΚ για τέτοιο ταξίδι με 20 άλογα!


Για ΣΚ το κάνεις χαλαρά και ημερήσιο γίνεται αλλα θα ζοριστείς

:friendship: :friendship: :friendship:
 
Ευχαριστώ πολύ! Γιάννενα είμαι, για αυτό ανέφερα παραπάνω για Ήπειρο/Θεσσαλία που είναι κοντά σχετικά, γιατί για να φτάσω Αθήνα θα χρειαστεί να πάρω άδεια απ' τη δουλειά, δεν θα φτάνει ένα ΣΚ για τέτοιο ταξίδι με 20 άλογα!
Με το crf εχω παει για ΣΚ μεχρι τα Τζουμερκα, Ελατη, Βολο, βορεια, κεντρικη και ανατολικη Πελοπονησσο και σε αλλα πολλα αλλα σαφως πιο κοντινα Εχω γραψει αυθημερον και πανω απο 800 χλμ κλπ κλπ κλπ
Αρα αν μπορω εγω στα 59 μου στην στενη σελα του crf με τακουνατα λαστιχα τοτε μαλλον μπορεις και εσυ με το gb Ναι δεν ειναι τοσο ευκολα τα μνοκοπανια πολλα χλμ με λιγα κυβικα Ειδικα στην εθνικη γιατι ...απλα βαριεσαι Κατα τα αλλα παντου πιστευω οτι μπορεις να πας αρκει να μην σε πιεζει ο χρονος και να χρησιμοποιεις κυριως επαρχιακους ή γενικα δευτερευοντες δρομους
 
Ναι ναι, συμφωνώ! Κάτι θα κανονιστεί!
 
Ε όχι, μόλις πέτυχα 350 με βαλίτσα στο μαρούσι.
 
Back
Top Bottom