Ο Ινδός δεν είναι αργος, δεν είναι γρήγορος, δεν είναι τακαρισιος, δεν είναι ραλλυσιος....είναι ιδεαΤι, τον εδωσες τον ινδο?![]()
Ο Ινδός δεν είναι αργος, δεν είναι γρήγορος, δεν είναι τακαρισιος, δεν είναι ραλλυσιος....είναι ιδεαΤι, τον εδωσες τον ινδο?![]()
abstracted....είναι ιδεα
Σε κορόιδεψαν βρεεεε..... αυτό δεν είναι GB350S.

Αυτή είναι λούπα; Η περιγραφή μου θυμίζει λίγο το όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Είναι έτσι όμως;Καπου έχουμε πέσει στη λούπα ότι αν εχει 3-4 καλά σημεία ένα μηχανακι σχετικά φτηνο να παραενθουσιαζόμαστε και να παραβλέπουμε ή να στρογγυλεύουμε τα αρνητικά, απλά επειδή είναι φτηνό ή επειδή δεν μπορούμε να αγοράσουμε κάτι καλύτερο.
Καλοβολτο και καλοταξιδο!!Τελικά μετά από σκέψη, κατέληξα στο gb και παρέλαβα ήδη! Ευχαριστώ όλους για τις απόψεις τους και τις γνώμες τους, το πήρα συνειδητά, και για καθημερινή χρήση (βόλτας) και για εκδρομές σε επαρχιακές διαδρομές/εθνικές οδούς. Σίγουρα του λείπει το γκάζι, αλλά νομίζω θα τα πάμε καλά, έγιναν τα πρώτα 150 χλμ σε επαρχιακή βόλτα, θα σας ενημερώνω και για τα περαιτέρω!
Και η πρώτη φωτό:
Καλοτάξιδοι!Τελικά μετά από σκέψη, κατέληξα στο gb και παρέλαβα ήδη! Ευχαριστώ όλους για τις απόψεις τους και τις γνώμες τους, το πήρα συνειδητά, και για καθημερινή χρήση (βόλτας) και για εκδρομές σε επαρχιακές διαδρομές/εθνικές οδούς. Σίγουρα του λείπει το γκάζι, αλλά νομίζω θα τα πάμε καλά, έγιναν τα πρώτα 150 χλμ σε επαρχιακή βόλτα, θα σας ενημερώνω και για τα περαιτέρω!
Και η πρώτη φωτό:
Ευχαριστώ πολύ! Γιάννενα είμαι, για αυτό ανέφερα παραπάνω για Ήπειρο/Θεσσαλία που είναι κοντά σχετικά, γιατί για να φτάσω Αθήνα θα χρειαστεί να πάρω άδεια απ' τη δουλειά, δεν θα φτάνει ένα ΣΚ για τέτοιο ταξίδι με 20 άλογα!
Ευχαριστώ πολύ! Γιάννενα είμαι, για αυτό ανέφερα παραπάνω για Ήπειρο/Θεσσαλία που είναι κοντά σχετικά, γιατί για να φτάσω Αθήνα θα χρειαστεί να πάρω άδεια απ' τη δουλειά, δεν θα φτάνει ένα ΣΚ για τέτοιο ταξίδι με 20 άλογα!

Με το crf εχω παει για ΣΚ μεχρι τα Τζουμερκα, Ελατη, Βολο, βορεια, κεντρικη και ανατολικη Πελοπονησσο και σε αλλα πολλα αλλα σαφως πιο κοντινα Εχω γραψει αυθημερον και πανω απο 800 χλμ κλπ κλπ κλπΕυχαριστώ πολύ! Γιάννενα είμαι, για αυτό ανέφερα παραπάνω για Ήπειρο/Θεσσαλία που είναι κοντά σχετικά, γιατί για να φτάσω Αθήνα θα χρειαστεί να πάρω άδεια απ' τη δουλειά, δεν θα φτάνει ένα ΣΚ για τέτοιο ταξίδι με 20 άλογα!