Ε και....φοβηθηκες μηπως του κόψει τελική?Ε όχι, μόλις πέτυχα 350 με βαλίτσα στο μαρούσι.
Αφού χαμηλά ειναι ετσι κι αλλιως



Στάλθηκε από το SM-A556B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ε και....φοβηθηκες μηπως του κόψει τελική?Ε όχι, μόλις πέτυχα 350 με βαλίτσα στο μαρούσι.



ΕυχαριστώΠολύχρονος...