Test Ride και παρουσίαση - Honda GB350S

Ε όχι, μόλις πέτυχα 350 με βαλίτσα στο μαρούσι.
Ε και....φοβηθηκες μηπως του κόψει τελική?
Αφού χαμηλά ειναι ετσι κι αλλιως

Στάλθηκε από το SM-A556B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Πολύχρονος

Όχι δεν φοβήθηκα, μου φάνηκε λίγο περίεργο το πλαστική givi σε ρετρό μηχανάκι χωρίς ίχνος πλαστικού σχεδόν. Έχω παρόμοια οπότε κατανοώ την πρακτικότητα και την προτεραιότητα έναντι της ομορφιάς πιο ρετρό λύσεων τύπου τσάντα.
 
 
Το λιγουρευεστε;;;;:trt:
 
Back
Top Bottom