Test Ride - Honda GB350S, μόνο εμφάνιση.

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Μη σας γελάει ο τίτλος του θέματος, αυτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν οι νηματοθέτες στην Ινδία, για τα clicks...

Τη περασμένη Παρασκευή πέρασα μια βόλτα από την αντιπροσωπεία για να επαληθεύσω το απίστευτο άκουσμα, ότι δηλαδή υπάρχει διαθέσιμο GB350S για test ride. Ήταν μια μοτοσυκλέτα που περίμενα πως και πως -για το σκοπό αυτό- από τον περασμένο Φεβρουάριο 2025 όπου την είδα για πρώτη φορά ζωντανά μπροστά μου στην Honda Καρακώστας στο Γαλάτσι. Και ναι ήταν αλήθεια!



Σαρακάκης





Συμπλήρωσα τη σχετική φόρμα, έβγαλαν την GB350S έξω από την έκθεση και ήμουν έτοιμος για να ξεκινήσω τη κλασική βόλτα που κάνω όταν παίρνω μοτοσυκλέτα από τον Σαρακάκη, δηλαδή βόλτα μέχρι την Ομόνοια μέσω Αχιλλέως και Πειραιώς, κατέβασμα από Αγ. Κωνσταντίνου και μετά μέσω παλαιάς ΕΟ από Χαϊδάρι μέχρι το κέντρο της πόλης του Ασπρόπυργου. Αυτή η βόλτα μου αρέσει γιατί μπορείς μέσα σε 30-40 λεπτά να ζήσεις σχεδόν όλες τις αστικές συνθήκες με λίγο από ανοιχτό δρόμο.





Από τα πρώτα μέτρα μου έκαναν εντύπωση 4 σκληρά πράγματα:
  1. Το σκληρό -αλλά- σαφές κιβώτιο.
  2. Η πολύ σκληρή πίσω ανάρτηση η οποία στις ανωμαλίες του δρόμου αναπηδούσε αρκετά αλλά υποσχόταν ότι θα κρατάει καλά στα στροφιλίκια των επαρχιακών δρόμων.
  3. Η σκληρή αίσθηση που μεταφέρει στα οπίσθια η σέλα παρά το γεγονός ότι έχει μπόλικο ψωμάκι και μπόλικο φάρδος.
  4. Η αρκετά σκληρή αίσθηση του διακόπτη για το σινιάλο του προβολέα.


Το σκληρό κιβώτιο ταχυτήτων μαλάκωσε σημαντικά από τη στιγμή που τα λάδια ζεστάθηκαν στο μοτέρ, πράγμα που σεινηδητοποίησα αρκετά αργότερα ή... δεν ήταν τόσο σκληρό από την αρχή και χρειαζόταν να το συνηθίσω. Πιστεύω πάντως πως μαλάκωσε στη πορεία της βόλτας.

Για τη σκληρή πίσω ανάρτηση και αφού έκανα στάση στον Ασπρόπυργο, παρατήρησα πως η προφόρτιση της ήταν σεταρισμένη στο τέρμα μαλακό ενώ είχε 4-5 διαθέσιμες θέσεις να την πας προς το σκληρότερο :oops:
Οπότε για όποιον αναζητήση περισσότερη άνεση -δεν είμαι εγώ αυτός- και θέλει την GB350S μόνο για commuting, θα χρειαστεί να κάνει μάλλον μια αλλαγή στο πίσω σετ των αναρτήσεων.





Η σκληρή αίσθηση της σέλας δε μου προκάλεσε αρνητικά συνασθήματα με την επισήμανση πως δεν είμαι η χαρακτηριστική περίπτωση δικυκλιστή που αντιλαμβάνεται και πολλά πράγματα σε αυτόν τον τομέα, οπότε θα έλεγα πως για τη σέλα καλό θα είναι να έχετε μια προσωπική άποψη.

Με ύψος 1.80 εργονομικά μου ήρθε γάντι η μοτοσυκλέτα και στα χέρια και στα πόδια και ως φυσική στάση, όμως έχει σημασία να συνυπολογιστεί πως με το R1250R είμαι σε λίγο πιο επιθετική γωνία οδήγησης και αυτό μπορεί να διασκεδάζει λίγο τις εντυπώσεις.

Η συνολική αίσθηση είναι μιας πολύ ελαφριάς μοτοσυκλέτας, εύκολη στους χειρισμούς με καλή ισορροπία στις χαμηλές ταχύτητες και αρκετή ευελιξία στη διαχείριση του μποτιλιαρίσματος με δυνατότητες ζιγκ-ζαγκ ανάμεσα στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα.

Θα γράψω αργότερα περισσότερα πράγματα για το μοτέρ, όμως για να μην σας αφήσω χωρίς τη βασική πληροφορία που πιθανά να περιμένετε αλλά και για να πάρετε μια ιδέα θα σας μεταφέρω την εντύπωση που αποκόμισα και αφορά την αίσθηση σε μια πιθανή ταξιδιωτική χρήση. Στη κατηφόρα από το Χαϊδάρι προς το Cafe Σταθμός 14 το κοντέρ έδειξε 138 χλμ/ώρα εξαντλώντας δύναμη και γρανάζωμα. Σημειώνω πως το κιβώτιο είναι 5 ταχυτήτων. Στην επιστροφή και στον ανήφορο από το ύψος του Σταθμού 14 προς το Δάσος Χαιδαρίουμε 4η μέσα το κοντέρ τερμάτισε στα 122 χλμ/ώρα, βάζω 5η πέφτω στα 118 χλμ/ώρα και με πολύ υπομονή πριν το τέλος του ανήφορου έδειχνε 125 χλμ/ώρα. Δεύτερη σημείωση: είμαι 90 κιλά. Θεωρώ την επίδοση στον ανήφορο αρκετά καλή, περίμενα πως με 5η ταχύτητα θα κρεμούσε αλλά όχι, τα πήγε μια χαρά.

Συνεχίζεται....
 
Τελευταία επεξεργασία:

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
RE Himalayan 450
BMW r850gs
?
Για τη σκληρή πίσω ανάρτηση και αφού έκανα στάση στον Ασπρόπυργο, παρατήρησα πως η προφόρτιση της ήταν σεταρισμένη στο τέρμα μαλακό ενώ είχε 4-5 διαθέσιμες θέσεις να την πας προς το σκληρότερο :oops:
Οπότε για όποιον αναζητήση περισσότερη άνεση -δεν είμαι εγώ αυτός- και θέλει την GB350S μόνο για commuting, θα χρειαστεί να κάνει μάλλον μια αλλαγή στο πίσω σετ των αναρτήσεων.
Στέφανε, νομίζω οτι αν το προφορτίσεις λίγο (2-3 σκάλες) πιστεύω ότι θα υπάρξει βελτίωση.
:friendship:
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στέφανε, νομίζω οτι αν το προφορτίσεις λίγο (2-3 σκάλες) πιστεύω ότι θα υπάρξει βελτίωση.
:friendship:
Μόνο αν είναι γραμμικό, δεν το πρόσεξα αυτό καθόλου. Το πρόβλημα δεν είναι του ελατηρίου αλλά των φθηνών βαλβίδων που δεν έχουν ευαισθησία και εύρος για τα πάντα.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Το ειδα την Κυριακη δικαβαλο να ανεβαινει την Πεντελη.

Ομορφο φανηκε αν και μαλλον λιγο "κοντο" στο μηκος του.
Σιγουρα με 350 κυβικα και 20 αλογα δεν θα βαλει φωτια στο δρομο, αλλα γιατι να τρεχουμε μια ζωη...

δειχνει καλο για καθημερινο για εναν -για δυο υπο προυποθεσεις....

βεβαια ουτε η τιμη του το βοηθαει, ουτε οι επιδοσεις....

για ρομαντικους μονο το κοβω...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
180+ κιλά, 20 αλογα στα 350 κυβικά.....
το λες υπερβολικά αργό!!!!
Και το λέω εγώ, που πιο αργός οδηγός από εμένα, δύσκολα να υπάρχει!!!!
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
βεβαια ουτε η τιμη του το βοηθαει, ουτε οι επιδοσεις....
Meteor, bullet, scram, classic είναι ίδια τιμή πάνω κάτω. To hntr λίγο φτηνότερο. Εξίσου αδύναμα, ίσως πιο βαριά.

Οπότε για την αγορά του είναι οκ.
 

parkaris

Μέλος
Όνομα
-
Μοτό
Voge DS525X
Ένα τζαμακι στο Κάρτερ πόσο θα κόστιζε; Απορία το χω.Ναι ξέρω αξιοπιστία,αλλα και αερόψυκτο παράλληλα.
Ωραίο ,αλλά από την άλλη , 20 αλογα ζητάω στα παραπλησια κιλά του 525 στην πλειοψηφία των περιπτώσεων. Για καθημερινό οσο λίγο και να καίει, τα ανταλλακτικά του βαράνε, δεν θα γίνει απόσβεση ποτέ.Εκτος αν το αγαπήσει το aftermarket που δεν έχει λόγο να μην το κάνει.
Θα το έπαιρνα σε μπλε.
 

man25

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Vespa P150X 1980
Εγώ το κοιτάζω μετά την πώληση του Voge 300, ακριβώς για αυτή την απλότητα του και -ελπίζω- τις λιγότερες πιθανότητες να πάνε πράγματα στραβά εξαρχής. Για παράδειγμα, στο Voge από τα πρώτα 200 χλμ έχανε η τρόμπα νερού, μετά το κοντέρ ήθελε αλλαγή κλπ. Και όταν στην επαρχία δεν έχεις επιλογές σε αντιπροσωπείες και δεν προσπαθούν να σε βοηθήσουν, απλά θες κάτι που να ασχοληθείς όσο λιγότερο γίνεται.. απλά εξηγώ δηλαδή έναν λόγο που με κάνει να το γλυκοκοιτάω. Απ' την άλλη, δεν είμαι ακόμα σίγουρος αν μπορώ να συμβιβαστώ με τις επιδόσεις του, για αυτό και δίνω λίγο χρόνο ακόμα μήπως και δούμε στην eicma κάποιο 500cc, αλλά όπως και να έχει λαμβάνω υπόψη και τις απόψεις των παιδιών που το οδήγησαν εδώ στο φόρουμ, γιατί την ημέρα του τεστ είχα αυστηρά 15 λεπτά, οπότε δεν μπόρεσα να καταλαβω και πολλά.
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ουμφ από 5750, εύκολα κοντά στα 7 με λίγα έξτρα.

Εγω κοιταζω με 5200€ τι εναλλακτικες υπαρχουν
Εκτός από τα enfield τα οποία είπαμε πιο πάνω υπάρχει το ΚΤΜ 390Χ, δεκτό ότι η εμφάνιση δεν είναι για όλους, τιμή και γενικότερα χαρακτηριστικά είναι πάρα πολύ κοντά. Έχει και με λίγα λεφτά παραπάνω αλλά με πολύ πιο δυνατό κινητήρα ένα voge 350.

Και άπειρα μεταχειρισμένα.

Αυτός ο οποίος θα πάρει το συγκεκριμένο μηχανάκι ξέρει τι παίρνει και γιατί θα πάει ταμείο. Θα ήταν πάρα πολύ εύκολο για την honda να βγάλει έστω 30 άλογα χωρίς να χάσει από τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και να την κάνει πιο χρηστική. ίσως το έχει κάνει επίτηδες, δεν ξέρω αν λογω νομοθεσίας στην Ασία/Ινδία για τα συγκεκριμένα μηχανάκια είναι όλα στους 20 ίππους.
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
σαυRα 1250 R
Με 20 άλογα το κοτόφτερο θα ανεμίζει για πάντα! Θα είναι για τα εγγόνια.
Όσο σκέφτομαι ότι το pcx της κυραλενης έχει 14 και πάει συνέχεια συνεργείο, με πιάνει κάτι :p
 
Top Bottom