Test Ride - Honda GB350S, μόνο εμφάνιση.

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Με 20 άλογα το κοτόφτερο θα ανεμίζει για πάντα! Θα είναι για τα εγγόνια.
Αν.... "υπάρχουμε" μέχρι τότε, και δεν ζουν οι άνθρωποι σε τίποτα υπόγεια :p, θα υπάρχει :laugh:!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Αυτοί έκαιγαν τον κώλο τους ρε'συ!!!! :p
Κάθε δεύτερη μέρα ήθελαν γέμισμα!!!!! :hungover:
Κάτι σε.... Bic δεν γίνεται;;;; :ha
Έκαιγαν τον κώλο τους το ξέρω, ως αναπτήρες όμως. Ως κινητήρας εσωτερικής καύσης η κατανάλωση είναι αυτή του ρελαντί αλλά σε όλο το εύρος στροφών.

Θα επανέλθω για την συνέχεια αργά το βράδυ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Πατάμε μίζα, το μοτέρ παίρνει αμέσως μπροστά. Συμπλέκτης, 1η στο κιβώτιο και σε λίγα sec τσουλάμε στην Αθηνών με κατεύθυνση Ομόνοια.

Αναμενόμενα πανάλαφρος συμπλέκτης όπως όλα τα Honda τελευταίας γενιάς. Το κούμπωμα είναι σαφές αλλά κάπως σκληρό σε αίσθηση. Αργότερα και αφού ζεστάθηκε αρκετά ο κινητήρας μου έδωσε την αίσθηση ενός κανονικού κιβωτίου.

Ο ήχος από το μοτέρ έχει όλη την ομορφιά των σωστών μονοκύλινδρων, βοηθάει σε αυτό και το αερόψυκτο του πράγματος. Ο λιτός χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας είναι σύμμαχος στην ανάδειξη μιας καλής ποιότητας κατασκευής καθώς ότι βλέπεις είναι οπτικά ξεκάθαρο χωρίς την σύγχυση από τα πολλά των σημερινών μοτοσακό (σσ για να θυμηθούμε και τον Κωστή ακα kordix ). Πάντως στο διαδίκτυο έχουν κυκλοφορήσει κάποια παράπονα για σκουριές μόλις η μηχανή ξενύχτησε κάποια βράδια σε εξωτερικούς χώρους με βροχή. Δυστυχώς δεν θυμάμαι σε τι αναφέρθηκαν οπότε δεν μπορώ να πάρω θέση. Δε θα το λάβω υπόψη γιατί μπορεί να προκύψει για πολλούς λόγους σε διάφορες μοτοσυκλέτες και θα ήθελα περισσότερα στοιχεία επ' αυτού.





Οι στροφές του μοτέρ δεν ανεβαίνουν νευρικά, περισσότερο νομίζεις ότι ακούς τις στροφές σταθερές και μόνο το ταχύμετρο να ανεβαίνει σιγά-σιγά. Το 5τάχυτο κιβώτιο μοιάζει πολύ σοφή επιλογή αφού με ένα 6τάχυτο ή θα κρέμαγε ακόμη και στις ευθείες ή θα είχε τόσο πυκνή κλιμάκωση που για να ανταποκριθεί στην υπερδύναμη των 20 ίππων θα άλλαζες ασταμάτητα ταχύτητες, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω. Εμένα μου άρεσε πολύ ο τρόπος με τον οποίο απλώνουν οι ταχύτητες την δύναμη στον πίσω τροχό αρκεί να θυμάσαι πάντα τι έχεις κάτω από τα σκέλια σου. Να πω την αλήθεια έχουμε διαβάσει και ακούσει τόσες πολλές φορές την αναφορά περί χαμηλής δύναμης που τα πράγματα ήταν σημαντικά καλύτερα από αυτό που περίμενα.

Φρένα. Επαρκέστατα. Δεν έχω να πω πολλά, φρενάρουν αξιοπρεπέστατα και η αίσθηση τους είναι καλή.





Οι διακόπτες απλοί από ωραίο σε υφή πλαστικό και ταιριαχτά αφού δεν έχουν λόγο να είναι φλύαρα. Ο διακόπτης που κάνει σινιάλο ο προβολέας θυμίζει σκανδάλη όπλου σε αίσθηση, είναι σα να έχεις πάρει τη πρώτη "σκάλα" και να πυροβολείς.









Το κλειδί της μοτοσυκλέτας βρίσκει χρήση σε 4 θέσεις στη μοτοσυκλέτα!

Στα όργανα





Στη τάπα βενζίνης







Θέση για να κλειδώνεις το κράνος





Και τέλος στο πλαϊνό καπάκι για να αποκαλυφθεί η θέση της μπαταρίας Yuasa "made in Japan" (δεν τσιγγουνεύτηκαν οι Χονταίοι).







Οι καθρέ[τες ταιριάζουν πολύ στη μοτοσυκλέτα, αποπνέουν καλή ποιότητα κατασκευής αλλά έχουν μικρά μπράτσα με αποτέλεσμα να βλέπεις και τα δικά σου μπράτσα μαζί με αυτούς που σε ακολουθούν.







Μου αρέσει πάντα να αναφέρομαι στο έξτρα πατητό που υπάρχει για τη προστασία της σόλας παπουτσιού του συνεπιβατη





Όπως και στη θήκη με το παράθυρο που προστατεύει το δοχείο των υγρών φρένων και σου επιτρέπει να βλέπεις τη σταθμή των υγρών.





...και στην μικρή ασπίδα που προστατεύει την άρθρωση του πλάγιου σταντ, το οποίο είναι κάπως πίσω και το ψάχνεις συνηθισμένος από άλλες μοτοσυκλέτες. Επίσης αξίζει να αναφερθεί πως το κεντρικό σταντ είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.







Εμπρός και πίσω φανάρι καθώς και φλας είναι όλα με led.





Το προστατευτικό κάλυμμα της αλυσίδας είναι μπαμπάτσικο και την προστατεύουν επαρκέστατα από σκόνη και νερά.





Ντεπόζιτο με ανάγλυφο logo HONDA





Συνεχίζεται...
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Προσωπικά συμπεράσματα.

Υπάρχει μια κατηγορία μοτοσυκλετών που ο κινητήρας τους ως κεντρικό στοιχείο δεν σε ξεσηκώνει, όμως η συμβίωση μαζί τους όσο περνάει ο καιρός σε ωθούν να τις εκτιμάς κάθε μέρα ολοένα και περισσότερο. Εγώ προσωπικά, σε αυτήν την κατηγορία εντάσσω και την GB350S. Είναι μοτοσυκλέτα συντροφιάς. Όσο την οδηγούσα σκεφτόμουν πόσο υπέροχες εκδρομές θα μπορούσα να κάνω μαζί της αφαιρώντας το ρολόι από τον καρπό μου και αφήνοντας το σε κάποιο συρτάρι στο σπίτι.



Της αρέσει να ταξιδεύει με 90 στους ανοιχτούς επαρχιακούς και με ταχύτητες έως 110 όπου αυτό απαιτείται. Φαντάζομαι ότι η τελική της φλερτάρει με τα 130 σε ευθεία χωρίς κόντρα άνεμο οπότε 20 χλμ κάτω για ταξιδιωτική χρήση σε αερόψυκτο μοτέρ είναι μια τίμια προσέγγιση.



Να πω πως αν έχεις τη δυνατότητα να έχεις μια ροή γίνεται αρκετά σβέλτη και μάλλον χαίρομαι που η Honda επέλεξε να την αφήσει αρκετά ψόφια γιατί ένα δυνατό μοτέρ συγκριτικά με το υπόλοιπο σύνολο θα με μπέρδευε. Θα ήθελα καλύτερες αναρτήσεις, ακόμη καλύτερα φρένα κτλ. Δεν βρίσκω κανέναν λόγο αυτός που θα την αγοράσει να θέλει να την πουλήσει, όπως είπα είναι μοτοσυκλέτα συντροφιάς και δε θα μου περίσσευε αν συνυπήρχε μαζί με άλλη μια (ή και δυο) αρκεί να είχα την οικονομική δυνατότητα να ξεχάσω τα 5 χιλιάρικα που έδωσα.



Η ροπή του είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας και χάρη σε αυτό μάλλον δεν θα το πολυαπασχολεί το δικάβαλο ή το φόρτωμα για ταξίδια. Με την κατανάλωση που έχει, σε ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη από επαρχιακούς δρόμους θα βάλεις βενζίνη στη Λάρισα πολύ πριν ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας.



Δεν είναι μοτοσυκλέτα για την οποία πρέπει να πείσεις κάποιον να την αγοράσει. Αφορά ανθρώπους που θα την επιλέξουν συνειδητά και δεν τους επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά γραπτά. Θεωρώ πως το λογότυπο Honda έχει κάποιο βάρος για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα όπως και η κατασκευή made in Japan όπως... και η επιλογή της εταιρείας να στείλει αυτά στην Ευρώπη και την Αμερική αντί των Ινδικών CB350.

Όποιος το παραγγείλει από εδώ και πέρα θα το πάρει στα χέρια του στη καλύτερη περίπτωση τον Δεκέμβριο. Περισσότερο πιθανό θεωρώ τον Ιανουάριο του 2026 οπότε όπως έμαθα θα κυκλοφορήσουν και κάποια νέα χρώματα.

Κλείνω τις καταγραφή των εντυπώσεων μου με φωτό από το μαύρο (ή πολύ σκούρο γκρι του 2026) που μου αρέσει πολύ.



 

notakos600

Boomer's corner
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Προσωπικά συμπεράσματα.

Υπάρχει μια κατηγορία μοτοσυκλετών που ο κινητήρας τους ως κεντρικό στοιχείο δεν σε ξεσηκώνει, όμως η συμβίωση μαζί τους όσο περνάει ο καιρός σε ωθούν να τις εκτιμάς κάθε μέρα ολοένα και περισσότερο. Εγώ προσωπικά, σε αυτήν την κατηγορία εντάσσω και την GB350S. Είναι μοτοσυκλέτα συντροφιάς. Όσο την οδηγούσα σκεφτόμουν πόσο υπέροχες εκδρομές θα μπορούσα να κάνω μαζί της αφαιρώντας το ρολόι από τον καρπό μου και αφήνοντας το σε κάποιο συρτάρι στο σπίτι.



Της αρέσει να ταξιδεύει με 90 στους ανοιχτούς επαρχιακούς και με ταχύτητες έως 110 όπου αυτό απαιτείται. Φαντάζομαι ότι η τελική της φλερτάρει με τα 130 σε ευθεία χωρίς κόντρα άνεμο οπότε 20 χλμ κάτω για ταξιδιωτική χρήση σε αερόψυκτο μοτέρ είναι μια τίμια προσέγγιση.



Να πω πως αν έχεις τη δυνατότητα να έχεις μια ροή γίνεται αρκετά σβέλτη και μάλλον χαίρομαι που η Honda επέλεξε να την αφήσει αρκετά ψόφια γιατί ένα δυνατό μοτέρ συγκριτικά με το υπόλοιπο σύνολο θα με μπέρδευε. Θα ήθελα καλύτερες αναρτήσεις, ακόμη καλύτερα φρένα κτλ. Δεν βρίσκω κανέναν λόγο αυτός που θα την αγοράσει να θέλει να την πουλήσει, όπως είπα είναι μοτοσυκλέτα συντροφιάς και δε θα μου περίσσευε αν συνυπήρχε μαζί με άλλη μια (ή και δυο) αρκεί να είχα την οικονομική δυνατότητα να ξεχάσω τα 5 χιλιάρικα που έδωσα.



Η ροπή του είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας και χάρη σε αυτό μάλλον δεν θα το πολυαπασχολεί το δικάβαλο ή το φόρτωμα για ταξίδια. Με την κατανάλωση που έχει, σε ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη από επαρχιακούς δρόμους θα βάλεις βενζίνη στη Λάρισα πολύ πριν ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας.



Δεν είναι μοτοσυκλέτα για την οποία πρέπει να πείσεις κάποιον να την αγοράσει. Αφορά ανθρώπους που θα την επιλέξουν συνειδητά και δεν τους επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά γραπτά. Θεωρώ πως το λογότυπο Honda έχει κάποιο βάρος για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα όπως και η κατασκευή made in Japan όπως... και η επιλογή της εταιρείας να στείλει αυτά στην Ευρώπη και την Αμερική αντί των Ινδικών CB350.

Όποιος το παραγγείλει από εδώ και πέρα θα το πάρει στα χέρια του στη καλύτερη περίπτωση τον Δεκέμβριο. Περισσότερο πιθανό θεωρώ τον Ιανουάριο του 2026 οπότε όπως έμαθα θα κυκλοφορήσουν και κάποια νέα χρώματα.

Κλείνω τις καταγραφή των εντυπώσεων μου με φωτό από το μαύρο (ή πολύ σκούρο γκρι του 2026) που μου αρέσει πολύ.


Εκτός από respect για το πολύ όμορφο τεστ Στέφανε, απορώ πως δεν σε πέτυχα στην πλατεία του πρώτου δημοτικού Ασπροπύργου που φωτογράφιζες τη κούκλα.
 
  • Love
Reactions: STF

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάνε οι εποχές θα στείλει δεν θα στείλει, κλείσε εσύ όχι εσύ πρώτος κλπ, άργησες και ύπνο


Οι φήμες για το 500άρι λένε ότι θα μεγαλώσει η διάμετρος (λογικό) και θα φτάσει "σχεδόν" 500 με... 28 ίππους και άγνωστο αν θα γίνει και αλλαγή στιλιστικά με USD καλάμια (άλλες σελίδες το δείχνουν με, άλλες χωρίς) και με "χρώμια" που το τελευταίο ελπίζω πως όχι. Αν δεν πάρει βάρος, 28 ίπποι θα είναι επαρκείς για να κινείται με ασφάλεια και μέσα στην κίνηση της Αθήνας. Δεν ξέρω αν (οκ, δεν, αλλά λέμε τώρα) αξίζει να πάρεις τον κύλινδρο και να πας σε κάποιον γνωστό ρεκτιφιατζή και να στον κάνει 84-85χιλ που λένε ότι "αντέχει" και μετά να βάλεις ένα μεγαλύτερο μπεκ και πρόγραμμα, αν η Χόντα δεν.

Στέφανε για τις σκουριές μπορεί να παίζει ρόλο το αν είναι το Ιαπωνικό ή το Ινδικό.
 
  • Like
Reactions: STF

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν ξέρω αν (οκ, δεν, αλλά λέμε τώρα) αξίζει να πάρεις τον κύλινδρο και να πας σε κάποιον γνωστό ρεκτιφιατζή και να στον κάνει 84-85χιλ που λένε ότι "αντέχει" και μετά .....
Αυτά τα πράγματα δεν τα κάνεις ποτέ, πουθενά, με κανένα όχημα, αν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, όσο το δυνατον περισσότερο!!!!
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτά τα πράγματα δεν τα κάνεις ποτέ, πουθενά, με κανένα όχημα, αν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, όσο το δυνατον περισσότερο!!!!
Δεν θα το πάρω στον τάφο.
Βασικά περιμένω να δω πότε θα εκραγεί η βέσπα που λένε ότι διαλύονται τα μοτέρ γρήγορα, τι είναι ακόμα ένα;
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν θα το πάρω στον τάφο.
Βασικά περιμένω να δω πότε θα εκραγεί η βέσπα που λένε ότι διαλύονται τα μοτέρ γρήγορα, τι είναι ακόμα ένα;
Εντάξει, δεν θα το πάρεις στον τάφο, αλλά κοιτάμε να τα αφήσουμε να διαλύσουν μόνα τους, χωρίς τη "βοήθεια" μας!!! :p
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εντάξει, δεν θα το πάρεις στον τάφο, αλλά κοιτάμε να τα αφήσουμε να διαλύσουν μόνα τους, χωρίς τη "βοήθεια" μας!!! :p
Ακόμα δεν έχει πάρει έγκριση η ΕΕ βιομηχανία για να μπορεί να παράγει υδρογονανθρακοκίνητα πέραν του 2035. Ο καιρός γαρ εγγύς που όλα τα τίμια ξύλα θα γίνουν ακριβά πρες παπιέ, αν δεν κόψουν τον αυνανισμό οι εθνοσωτήρες και οι δήθεν οικολόγοι "τα δάση ξαναγίνονται, τι σας ενοχλάνε μερικές γεννήτριες, τι θέλετε να καούμε όλοι;"
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ακόμα δεν έχει πάρει έγκριση η ΕΕ βιομηχανία για να μπορεί να παράγει υδρογονανθρακοκίνητα πέραν του 2035. Ο καιρός γαρ εγγύς που όλα τα τίμια ξύλα θα γίνουν ακριβά πρες παπιέ, αν δεν κόψουν τον αυνανισμό οι εθνοσωτήρες και οι δήθεν οικολόγοι "τα δάση ξαναγίνονται, τι σας ενοχλάνε μερικές γεννήτριες, τι θέλετε να καούμε όλοι;"
Ήδη έχουν βγει εκπρόσωποι από όλες τις ευρωπαϊκές βιομηχανίες αυτοκινήτων, και λένε ότι η χρονιά 2035 δεν είναι εφικτή για κανένα λόγο.
Ζητούν παράταση μέχρι το 2050!!!

(και θα προσθέσω εγώ, ότι αυτό δεν θα γίνει ποτέ. Τουλάχιστον όχι μέχρι να βρεθεί κάποιος "αντίστοιχος και φθηνός" αντικαταστάτης του πετρελαίου και του λιγνίτη)
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Το μηχανακι ειναι μια χαρα εαν δεν ειναι το μοναδικο σου
εαν θελεις να ριξεις ρυθμους ζωης και ψαχνεις χαλαρη διεξοδο
και εαν εισαι συνειδητοποιημένος ως προς το τι αγοραζεις.

Εχω ενα εστρελα με αντιστοιχη ιπποδυναμη και αν και στα χαρτια ειναι ΤΑΦΟΣ οσες φορες το βολταρω ειμαι αλλος ανθρωπος, σαν να μην με νοιαζουν πλεον καποια προβληματα, σαν να ειναι ο χρονος κατι που δεν με απασχολει πια-κατι σχετικο!

Α...και η καταναλωση του ειναι μικροτερη και απ το σκουτερ.!!!

Αρα οσοι ρετρολαγνοι(νυν yoga practisioners) πουρειντζερς ....σπευσατε...

Ενα κατακλειδι-μου αρεσει αλλα οχι για μοναδικο οχημα(δεν ειναι ολες οι ωρες βολτα-θελω να φτασω και καποτε) για ειδικες βολτες και εκδρομες φυσιολατρικες και ανευ βιασυνης....χαλλλλλλλααααρρρεςςς δλδ!
 
Τελευταία επεξεργασία:

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
και ναι και οχι

μπορει απλα να κανει και για ανθρωπους που δεν εχουν να αποδειξουν κατι ή δεν τρεχουν γυρω απ την ουρα τους....

π.χ. να πανε μια μεχρι Σχινο απο παλια εθνικη ενα σαββατο για καφε και να μυρισουν την φυση και οχι απο εθνικη σε 40 λεπτα με 220χλμ/ω....
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
μπορει απλα να κανει και για ανθρωπους που δεν εχουν να αποδειξουν κατι ή δεν τρεχουν γυρω απ την ουρα τους....
Κλασική ατάκα μικροτσούτσουνου κομπλεξικού. Δεν εννοώ εσένα, έχει πολύ κόσμο εκεί έξω.


γιατι?
Γιατί είσαι "ακίνητος" μέσα στην κίνηση πρακτικά. Αλλάζεις λωρίδα και δεν επιταχύνει, θα την φας από πίσω.
 
Top Bottom