Αν.... "υπάρχουμε" μέχρι τότε, και δεν ζουν οι άνθρωποι σε τίποτα υπόγειαΜε 20 άλογα το κοτόφτερο θα ανεμίζει για πάντα! Θα είναι για τα εγγόνια.
Τελευταία επεξεργασία:
Αν.... "υπάρχουμε" μέχρι τότε, και δεν ζουν οι άνθρωποι σε τίποτα υπόγειαΜε 20 άλογα το κοτόφτερο θα ανεμίζει για πάντα! Θα είναι για τα εγγόνια.
Έκαιγαν τον κώλο τους το ξέρω, ως αναπτήρες όμως. Ως κινητήρας εσωτερικής καύσης η κατανάλωση είναι αυτή του ρελαντί αλλά σε όλο το εύρος στροφών.Αυτοί έκαιγαν τον κώλο τους ρε'συ!!!!
Κάθε δεύτερη μέρα ήθελαν γέμισμα!!!!!
Κάτι σε.... Bic δεν γίνεται;;;;![]()
Θα επανέλθω για την συνέχεια αργά το βράδυ.


























Εκτός από respect για το πολύ όμορφο τεστ Στέφανε, απορώ πως δεν σε πέτυχα στην πλατεία του πρώτου δημοτικού Ασπροπύργου που φωτογράφιζες τη κούκλα.Προσωπικά συμπεράσματα.
Υπάρχει μια κατηγορία μοτοσυκλετών που ο κινητήρας τους ως κεντρικό στοιχείο δεν σε ξεσηκώνει, όμως η συμβίωση μαζί τους όσο περνάει ο καιρός σε ωθούν να τις εκτιμάς κάθε μέρα ολοένα και περισσότερο. Εγώ προσωπικά, σε αυτήν την κατηγορία εντάσσω και την GB350S. Είναι μοτοσυκλέτα συντροφιάς. Όσο την οδηγούσα σκεφτόμουν πόσο υπέροχες εκδρομές θα μπορούσα να κάνω μαζί της αφαιρώντας το ρολόι από τον καρπό μου και αφήνοντας το σε κάποιο συρτάρι στο σπίτι.
Της αρέσει να ταξιδεύει με 90 στους ανοιχτούς επαρχιακούς και με ταχύτητες έως 110 όπου αυτό απαιτείται. Φαντάζομαι ότι η τελική της φλερτάρει με τα 130 σε ευθεία χωρίς κόντρα άνεμο οπότε 20 χλμ κάτω για ταξιδιωτική χρήση σε αερόψυκτο μοτέρ είναι μια τίμια προσέγγιση.
Να πω πως αν έχεις τη δυνατότητα να έχεις μια ροή γίνεται αρκετά σβέλτη και μάλλον χαίρομαι που η Honda επέλεξε να την αφήσει αρκετά ψόφια γιατί ένα δυνατό μοτέρ συγκριτικά με το υπόλοιπο σύνολο θα με μπέρδευε. Θα ήθελα καλύτερες αναρτήσεις, ακόμη καλύτερα φρένα κτλ. Δεν βρίσκω κανέναν λόγο αυτός που θα την αγοράσει να θέλει να την πουλήσει, όπως είπα είναι μοτοσυκλέτα συντροφιάς και δε θα μου περίσσευε αν συνυπήρχε μαζί με άλλη μια (ή και δυο) αρκεί να είχα την οικονομική δυνατότητα να ξεχάσω τα 5 χιλιάρικα που έδωσα.
Η ροπή του είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας και χάρη σε αυτό μάλλον δεν θα το πολυαπασχολεί το δικάβαλο ή το φόρτωμα για ταξίδια. Με την κατανάλωση που έχει, σε ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη από επαρχιακούς δρόμους θα βάλεις βενζίνη στη Λάρισα πολύ πριν ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας.
Δεν είναι μοτοσυκλέτα για την οποία πρέπει να πείσεις κάποιον να την αγοράσει. Αφορά ανθρώπους που θα την επιλέξουν συνειδητά και δεν τους επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά γραπτά. Θεωρώ πως το λογότυπο Honda έχει κάποιο βάρος για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα όπως και η κατασκευή made in Japan όπως... και η επιλογή της εταιρείας να στείλει αυτά στην Ευρώπη και την Αμερική αντί των Ινδικών CB350.
Όποιος το παραγγείλει από εδώ και πέρα θα το πάρει στα χέρια του στη καλύτερη περίπτωση τον Δεκέμβριο. Περισσότερο πιθανό θεωρώ τον Ιανουάριο του 2026 οπότε όπως έμαθα θα κυκλοφορήσουν και κάποια νέα χρώματα.
Κλείνω τις καταγραφή των εντυπώσεων μου με φωτό από το μαύρο (ή πολύ σκούρο γκρι του 2026) που μου αρέσει πολύ.
![]()
Αυτά τα πράγματα δεν τα κάνεις ποτέ, πουθενά, με κανένα όχημα, αν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, όσο το δυνατον περισσότερο!!!!Δεν ξέρω αν (οκ, δεν, αλλά λέμε τώρα) αξίζει να πάρεις τον κύλινδρο και να πας σε κάποιον γνωστό ρεκτιφιατζή και να στον κάνει 84-85χιλ που λένε ότι "αντέχει" και μετά .....
Δεν θα το πάρω στον τάφο.Αυτά τα πράγματα δεν τα κάνεις ποτέ, πουθενά, με κανένα όχημα, αν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, όσο το δυνατον περισσότερο!!!!
Εντάξει, δεν θα το πάρεις στον τάφο, αλλά κοιτάμε να τα αφήσουμε να διαλύσουν μόνα τους, χωρίς τη "βοήθεια" μας!!!Δεν θα το πάρω στον τάφο.
Βασικά περιμένω να δω πότε θα εκραγεί η βέσπα που λένε ότι διαλύονται τα μοτέρ γρήγορα, τι είναι ακόμα ένα;
Ακόμα δεν έχει πάρει έγκριση η ΕΕ βιομηχανία για να μπορεί να παράγει υδρογονανθρακοκίνητα πέραν του 2035. Ο καιρός γαρ εγγύς που όλα τα τίμια ξύλα θα γίνουν ακριβά πρες παπιέ, αν δεν κόψουν τον αυνανισμό οι εθνοσωτήρες και οι δήθεν οικολόγοι "τα δάση ξαναγίνονται, τι σας ενοχλάνε μερικές γεννήτριες, τι θέλετε να καούμε όλοι;"Εντάξει, δεν θα το πάρεις στον τάφο, αλλά κοιτάμε να τα αφήσουμε να διαλύσουν μόνα τους, χωρίς τη "βοήθεια" μας!!!![]()
Ήδη έχουν βγει εκπρόσωποι από όλες τις ευρωπαϊκές βιομηχανίες αυτοκινήτων, και λένε ότι η χρονιά 2035 δεν είναι εφικτή για κανένα λόγο.Ακόμα δεν έχει πάρει έγκριση η ΕΕ βιομηχανία για να μπορεί να παράγει υδρογονανθρακοκίνητα πέραν του 2035. Ο καιρός γαρ εγγύς που όλα τα τίμια ξύλα θα γίνουν ακριβά πρες παπιέ, αν δεν κόψουν τον αυνανισμό οι εθνοσωτήρες και οι δήθεν οικολόγοι "τα δάση ξαναγίνονται, τι σας ενοχλάνε μερικές γεννήτριες, τι θέλετε να καούμε όλοι;"
γιατι?Εγώ το ήθελα για commuting, δεν κάνει.
Κλασική ατάκα μικροτσούτσουνου κομπλεξικού. Δεν εννοώ εσένα, έχει πολύ κόσμο εκεί έξω.μπορει απλα να κανει και για ανθρωπους που δεν εχουν να αποδειξουν κατι ή δεν τρεχουν γυρω απ την ουρα τους....
Γιατί είσαι "ακίνητος" μέσα στην κίνηση πρακτικά. Αλλάζεις λωρίδα και δεν επιταχύνει, θα την φας από πίσω.γιατι?
