Test Ride - Honda NC750X 2022, ο Ιαπωνικός σουγιάς

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
NC750X 2022... χαμήλωσε σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, δυνάμωσε περίπου 3,5 άλογα, βελτίωσε λίγο την αισθητική του και μαζί με αυτήν και κάποια εργονομικά και πρακτικά στοιχεία.

Είναι ευχάριστο να αγοράζεις μια μοτοσυκλέτα που στη πορεία της συμβίωσης σου μαζί της να διαπιστώνεις ότι σου κάνει τα χατίρια σε διάφορους τομείς αλλά είναι εντελώς άλλο πράγμα να υπάρχει μια μοτοσυκλέτα η οποία κατασκευάστηκε με στόχο να εξυπηρετήσει ευθύς εξ' αρχής τις πολλές καθημερινές ανάγκες των ιδιοκτητών της, από το σπίτι προς τη δουλειά ή στο σούπερ μάρκετ ή και στη βόλτα σου και όλα αυτά με εστίαση της προσοχής σε δυο σημαντικότατους τομείς, την ευκολία και την οικονομία.

Η ικανοποίηση που μπορεί να προσφέρει μια μοτοσυκλέτα δε προέρχεται μόνο από τα fan-bike. Ούτε μόνο από μια μοτοσυκλέτα που εκτελεί στον ύψιστο βαθμό τουριστικές ικανότητες. Φυσικά ούτε από μια μοτοσυκλέτα που διεκπεραιώνει τις χωμάτινες ανησυχίες του αναβάτη της με εξαιρετικό τρόπο. Και μη ξεχνάμε και τα σκούτερ που εκτελούν άψογα τις εργασιακές ανάγκες των ιδιοκτητών τους.



Τη περασμένη εβδομάδα κανόνισα ένα ραντεβού Test Ride με το NC750X το οποίο πραγματοποιήθηκε εχθές. Θέλω να πιστεύω πως μετά από 34 χρόνια μοτοσυκλετισμού έχω βρει το τρόπο -όπως και πολλοί άλλοι- να αγαπάω τη μοτοσυκλέτα χωρίς στεγανά και να μην απορρίπτω τίποτα με μοναδική αιτία ότι δε μου ταιριάζει. Είναι σίγουρο πως κάθε μοτοσυκλέτα που δεν αποβάλλεται από τη σκληρότητα των νόμων της αγοράς έχει μια σειρά από λόγους που συντηρούν τη παρουσία της. Ο άνθρωπος του Σαρακάκη μου έδινε μισή ώρα βόλτας για να δοκιμάσω το NC750X. Ζήτησα 45 λεπτά και το αίτημα μου έγινε δεκτό. Την επέστρεψα ακριβώς 1 ώρα μετά...

Κατά τη διάρκεια αυτής της ώρας και σχεδόν από το πρώτο λεπτό δυο ήταν τα μηνύματα που στριφογύριζαν στο μυαλό μου ασταμάτητα, η αίσθηση μιας ασφάλειας από άποψης αξιοπιστίας και η πρακτικότητα που μπορεί να σου προσφέρει μια μοτοσυκλέτα όπως το NC750X. Αυτά τα δυο στοιχεία προκύπτουν από τον κλασικό smooth χαρακτήρα των κινητήρων της Honda ο οποίος στη περίπτωση του NC αποθέωνεται και το σύστημα DCT που νομίζω πως εδώ εφαρμόζεται λειτουργικά με το καλύτερο δυνατό τρόπο.



Η εμπειρία μου από Honda μοτοσυκλέτες με σύστημα DCT περιλαμβάνουν το Integra 700 με DCT 1ης γενιάς, τη πρώτη έκδοση του X-ADV 750 που φορούσε DCT 2ης γενιάς και την Africa Twin 1100 AS με DCT 3ης γενιάς. Το νέο NC750X 2022 φοράει επίσης DCT 3ης γενιάς αλλά η λειτουργία του είναι σαφώς ανώτερη από αυτήν της Africa Twin -ειδικά στις μικρές ταχύτητες- πράγμα που νομίζω ότι οφείλεται στη μικρότερη χωρητικότητα του κινητήρα των 750cc.

Συνεχίζεται....
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παρέλαβα τη μηχανή με αρκετή ανυπομονησία. Δεν έχει "τα" άλογα, δεν έχει "τις" αναρτήσεις, δεν έχει "το" πλαίσιο αλλά ήξερα πως είναι χαμηλόροπη και επιπλέον διέθετε το σύστημα DCT. Οπότε.... τι έπρεπε να περιμένω;

Μετά από τις βασικές οδηγίες των χειρισμών των διακόπτων σε σχέση με τα ηλεκτρονικά είδα ότι διαθέτει 3 modes που τοποθετούν τους χάρτες σε standard, sport και rain καθώς και μια τέταρτη user όπου μπορείς να παραμετροποίησης σε όποια διαβάθμιση θέλεις την απόκριση του γκαζιού, το φρένο του κινητήρα και το TC μέχρι της πλήρης απενεργοποίησης του.






Πρώτη περίεργη αίσθηση η μια κάποια απόσταση από το τιμόνι. Δε δίνω ιδιαίτερη σημασία μιας που κατέβηκα από το NUDA κι εκεί είμαι σα να έχω καβαλήσει στο σβέρκο τον ταύρο και να τον βαστάω από τα κέρατα. Δεύτερη και ευχάριστη αίσθηση η σέλα. Η σέλα θεωρώ πως από τις εργοστασιακές μέχρι τις custom είναι ένα λαχείο για τον κάθε αναβάτη. Η συγκεκριμένη σέλα δε μου άφησε κανένα περιθώριο να αμφιβάλλω, κούμπωσα υπέροχα πάνω της. Ένιωθα και τα οπίσθια μου πολύ αναπαυτικά αλλά και το τρόπο που αγκάλιαζε το πίσω τμήμα της σέλας τους γλουτούς μου. Πραγματικά η σέλα πήρε άριστα δίχως αμφιβολία. Οι χειρολαβές του συνεπιβάτη είναι μεταλλικές (μάλλον) αρκετά φαρδιές και παρά το χαμηλό ύψος της μοτοσυκλέτας θέλουν μια προσοχή γιατί βρήκα με το πόδι μου μια φορά πάνω τους.



Ξεκινάω με το κουμπί του mode στη θέση standard και φυσικά με χρήση του DCT. Ο κινητήρας αλλάζει αρκετά σύντομα τις ταχύτητες αλλά με τρόπο που δεν αντιλαμβάνεσαι παρά μόνο κοιτώντας το όργανο που αλλάζει τις ενδείξεις του από 1η σε 2α, 3η, 4η κτλ. Με το κράνος ίσα που ακούς τις αλλαγές της 1ης και της 2ας. Συγκρινόμενο με την Africa Twin νομίζω πως έχουμε μια ακόμη πιο ομαλή λειτουργία. Φυσικά η Africa Twin έχει περισσότερες λειτουργίες στη χρήση του DCT. Συνεχίζω έτσι απλά την αναγνωριστική μου βόλτα προς την Ομόνοια χωρίς να πειράξω τίποτα και συνεχίζω έτσι μετά από το πέρασμα στο κέντρο της Αθήνας μέχρι το περίπτερο Χαϊδαρίου όπου έκανα και τη πρώτη στάση για να επεξεργαστώ άλλη μια φορά τα ηλεκτρονικά και να χαζέψω λίγο τη μοτοσυκλέτα.





Εσκεμμένα ούτε πριν ούτε μετά το test ride δεν έχω μπει στη διαδικασία να διαβάσω λεπτομέρειες για τη μοτοσυκλέτα. Θέλω να μεταφέρω χωρίς καμία επιρροή την αίσθηση που αποκόμισα.
Καλάμια συμβατικά τεχνολογίας που μέχρι στιγμής μια χαρά μου φάνηκαν. Παρακάτω στις ευθείες της παλιάς ΕΟ μέχρι τον Ασπρόπυργο έδειξαν να δυσανασχετούν κάπως με τις ατέλειες της ασφάλτου από την άλλη ήταν τόσο σφιχτές εμπρός και πίσω ώστε να σου επιτρέπουν να νιώθεις μια σπορ απόχρωση κατά την οδήγηση της. Δεν έχω ιδέα αν έχουν τη παραμικρή ρύθμιση. Όπως ήταν με μονοκάβαλη οδήγηση μου φάνηκαν επαρκέστατες.
Τα φρένα ταιριάζουν απόλυτα με το χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και παρά το μονό δισκόφρενο εμπρός δεν υπάρχουν αισθήματα ανασφάλειας. Αργότερα παίζοντας με τα φρένα βάζοντας το χάρτη στη θέση sport είδα κι άλλα πράγματα. Για παράδειγμα στη θέση sport τα φρένα λαμβάνουν βοήθεια από το φρένο του κινητήρα και αυτή η sport αίσθηση δε περιορίζεται μόνο στην απόκριση του γκαζιού. Να κάνω εδώ μια παρένθεση και να πω πως τα σκαλοπάτια απόδοσης του κινητήρα από standard σε sport και rain αντίστοιχα είναι έντονα αισθητά. Δε μιλάμε για μικρές αλλαγές. Για να μη πλατιάζω με το rain θα αρκεστώ να πω πως ο μόνος λόγος που θα το βάλει κανείς είναι σε συνθήκες γλίτσας από τα πρωτοβρόχια όπου είμαι πεπεισμένος ότι η υπαρξη του συγκεκριμένου προγράμματος θα είναι μια ευλογία για τους Ελληνικούς βρεγμένους δρόμους.
Mode Sport. Αλλάζει σημαντικά η απόκριση του γκαζιού αλλά και ο ήχος του κινητήρα. Χωρίς να λέω πως η μηχανή βάζει φωτιές στο δρόμο η αίσθηση είναι πως είναι σαφώς δυνατότερη από τα 58,6 άλογα που ανακοινώνει η Honda. Με το TC απενεργοποιημένο και με ελαστικά που μόλις έχουν διανύσει 4000 χλμ είναι πολύ εύκολα τα μπαντιλίκια, μιας που η ροπή χαμηλά είναι πλούσια.
Με το DCT στο αυτόματο και το πρόγραμμα στη θέση Sport δεν ένιωσα ποτέ την ανάγκη να ανεβάσω manual ταχύτητα αλλά ούτε και να κατεβάσω. Μια αδυναμία παρατήρησα στο πέρασμα από standard mode σε sport εν κινήσει. Εκεί περιμένεις π.χ. να κάνει κατέβασμα μόνη της ώστε να επιταχύνει δραστικά όπως θα έκανε από στάση που όμως δε κάνει, το σώνεις όμως με τη δυνατότητα της άμεσης χειροκίνητης παρέμβασης. Από εκεί και πέρα όμως λειτουργεί αρκετά επιθετικά αφήνοντας απρόσμενα να ανεβούν αρκετά ψηλά οι στροφές πριν ανεβάσει ταχύτητα, ενώ στο κλείσιμο του γκαζιού κατεβάζει αρκετά σύντομα της ταχύτητες. Αν επιδεικτικά πατήσεις φρένα για αν ακινητοποιήσεις τη μηχανή δε μπορείς να πιστέψεις πόσο γρήγορα κάνει τα κατεβάσματα χωρίς να ακούς τίποτα από το DCT, πραγματικά υπέροχο.




Στο χούφτωμα των φρένων το abs παρεμβαίνει ελάχιστα, δείγμα των καλών ελαστικών και αναρτήσεων που δείχνουν να δουλεύουν μια χαρά.
Το παίξιμο με τις ταχύτητες στο manual με τον δείκτη και τον αντίχειρα δίνει μια ευχάριστη νότα και πάλι εκπλήσσεσαι με το πόσο ομαλά γίνονται τα κατεβάσματα ακόμη και σε ψηλές στροφές του κινητήρα. Τόσο πολύ το DCT, δε μου άρεσε ούτε στο X-ADV με DCT 2ης γενιάς (λογικό) ούτε στην Africa Twin με DCT 3ης γενιάς. Πραγματικά ήταν η καλύτερη εμπειρία που είχα με DCT.
Με τον17άρη τροχό εμπρός και επιλεγμένο το Sport μπορείς -τηρουμένων των αναλογιών- να διασκεδάσεις και να περάσεις αρκετά καλά μαζί της. Στη Standard θέση μπορείς να ταξιδέψεις ακατάπαυστα με 150 χλμ/ω με το μοτέρ να δουλεύει σαν ηλεκτρικό (δεν ακούς τίποτα σχεδόν) καθισμένος στην υπέροχα αναπαυτική θέση του. Η σέλα... φανταστική.

συνεχίζεται....
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η απλή μονόχρωμη αλλά ευανάγνωστη (σχεδόν) οθόνη είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη ως προς τις ενδείξεις της. Σε αυτή μπορείς να βλέπεις ταυτοχρόνως το ύψος καυσίμου, την ώρα, το στροφόμετρο, την επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο, την ταχύτητα, το επίπεδο απόκρισης γκαζιού, το επίπεδο του φρένου του κινητήρα και το επίπεδο παρέμβασης του TC. Αυτά αφορούν το άνω μισό της οθόνης. Στο κάτω μισό υπάρχουν άλλες τρεις ενδείξεις που επιλέγεις τι θέλεις να δείχνουν από ένα αρκετά πλούσιο φάσμα ενδείξεων. Έτσι έχεις να επιλέξεις μεταξύ ενός δεύτερου ρολογιού, τη τάση του ρεύματος, τον χρόνο που λειτουργεί ο κινητήρας σου, δυο μερικούς χιλιομετρητές και έναν ανάποδο, τον ολικό χιλιομετρητη, πλήρη ημερομηνία (έτος/μήνα/ημέρα), μέση κατανάλωση καυσίμου, στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, νομίζω υπολοιπόμενα χιλιόμετρα με το διαθέσιμο καύσιμο... ελπίζω να μη μου έχει ξεφύγει κάτι.



Η θέση οδήγησης με ύψος 1.80 έχει πολύ καλή γωνία για τα πόδια. Την απόσταση των χεριών από το τιμόνι τη συνήθισα γρήγορα αν και όταν ξανακαβάλησα το NUDA ένιωσα πως μάλλον θα το άλλαζα με κάποιο άλλο που με τη προσθήκη προεκτάσεων θα το έφερνα λίγο πιο κοντά μου. Φορούσα κράνος τύπου Dual Sport και με ταχύτητες μέχρι 160 χλμ/ω που είδα δεν είχα κανένα πρόβλημα. Στα 140 με 150 ο κινητήρας ταξιδεύει με αρκετά χαμηλές στροφές και στο πρόγραμμα standard με ελάχιστο θόρυβο κυριολεκτικά γουργουρίζει. Το όλο πακέτο σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις του θυμίζει φουσκωτό που πλανάρει σε λάδι θάλασσα, αν φυσικά σε βοηθάει και η ποιότητα της ασφάλτου. Βοηθάνε και τα εξαφανισμένα 220+ κιλά, αποτέλεσμα της θέσης του ρεζερβουάρ και του ξαπλωμένου κινητήρα. Την μέση κατανάλωση την παρέλαβα στα 4 λίτρα ανά 100 χλμ και την έφθασα με προσπάθεια στα 4,3.




Μα καλά αρνητικά δεν εντόπισες; Η απάντηση είναι ΌΧΙ. Το NC είναι μια μοτοσυκλέτα που είναι κατηγορία μόνη της. Τι αρνητικά να βρω; Για να βρω αρνητικά θα πρέπει να τι συγκρίνω με μοτοσυκλέτες άσχετες. Όσο την οδηγούσα σκεφτόμουν ότι είναι μια μοτοσυκλέτα που έχει αποκλειστεί από τη σκέψη πολλών ως αδιάφορη. Από την άλλη αδιάφορες μοτοσυκλέτες υπάρχουν πολλές ακόμη και από μεγάλες εταιρείες ή εταιρείες που "πουλούν" prestige. Και είναι δεκάδες. Ε σε σχέση με όλες αυτές τις άχρωμες, άοσμες, αόρατες μοτοσυκλέτες το NC είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα. Είναι δικύλινδρο, έχει μέτριες επιδόσεις (αν και πολύ καλύτερες των αριθμών που τις εκφράζουν), είναι αναπαυτικό, μπορεί να σε γυρνάει στο κέντρο της πόλης ολόκληρη την ημέρα ξεκούραστα, μπορεί να σε ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη δικάβαλα με καλές ταχύτητες πολύ πάνω των επιτρεπόμενων ορίων για το Μέσο Όρο των Ευρωπαϊκών χωρών.

Και... ποιος το αγοράζει τώρα αυτό; Σίγουρα δεν το αγοράζει ο έως 30 ετών που έχει ξεκινήσει από μικρός με τις μοτοσυκλέτες και βράζει το αίμα του. Το αγοράζει οποιοσδήποτε άνω των 40 που θέλει αυτά που του προσφέρει το NC και κάνει μια συνειδητοποιημένη επιλογή. Και θα το αγοράσουν και μερικοί μεταξύ 30 και 40 που δεν τους διευκολύνει η ζωή να κάνουν αυτά που θέλουν αλλά έχουν ανάγκη από μια μοτοσυκλέτα που θα τους καλύψει τις ανάγκες με χαρισματικό τρόπο ως προς την ευκολία και την οικονομία.

Το αγοράζει πρώτα από όλα αυτός που δε μπορεί να έχει δυο ή τρεις μοτοσυκλέτες και που ΔΕ θέλει τη μηχανή για χόμπι αλλά γιατί είναι εργαλείο που θα καλύψει όλες τις ανάγκες του και θα τον ταξιδέψει όποτε θα χρειαστεί.
Το αγοράζει εύκολα αυτός που έχει μια ή δυο μοτοσυκλέτες για διασκέδαση αλλά του λείπει η μοτοσυκλέτα που θα κάνει όλα τα υπόλοιπα φυσιολογικά.

Αν με ρωτούσες και γιατί το NC και όχι κάποιο άλλο; Θα σου πω γιατί μου φαίνεται πιο αστείο ένα ΚΤΜ 990SM που του περνάς τις σακούλες του Σκλαβενίτη στους καθρέπτες ή του φοράς μια μπαγκαζιέρα για το χαρτοφύλακα σου παρά ένα NC που αν θέλει και "το 'χει" ο αναβάτης της θα στρίβει στα στροφιλίκια της Επιδαύρου.

Να προσθέσω σε ότι αφορά τα γούστα μου, ΑΝ ποτέ επέλεγα το NC εγώ θα το έπαιρνα με το DCT, είναι αυτό που του δίνει όλους τους επιπλέον πόντους που χρειάζεται για να ξεχωρίσει. Ο μόνος λόγος για να μη το πάρεις με DCT -με τέτοια φανταστική λειτουργία- είναι να μη σου φθάνουν τα χρήματα και να έχεις ξεπεράσει τα οικονομικά ταβάνια σου.

Δυστυχώς το επερχόμενο ΠΣΚ δε μου αφήνει χρόνο για επαγγελματικούς λόγους και δεν είμαι ευχαριστημένος από τη βιαστική αποτύπωση του review μου, ήθελα να το κάνω όμως όσο τα είχα φρέσκα στο μυαλό μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
το NC είναι μια κατηγορία μοτοσυκλέτας μόνη της. Συνδυάζει το σκούτερ με μοτοσυκλέτα πόλης, με μοτοσυκλέτα ταξιδιού και όλα αυτά με άνεση και ευκολία.

Φάουλ για μένα στα μοντέλα του 22' που αφαίρεσε η Honda 3 ολόκληρους πόντους απο τις διαδρομές των αναρτήσεων (προφανώς γιατί ετοιμάζει το νέο Transalp ή κάτι ΄τετοιο και προετοιμάζει το έδαφος). Του στέρησε ένα σημαντικό πόντο για την χρήση στους Ελληνικούς δρόμους.

Αν θα το έπαιρνα δεν νομίζω με τις ανάγκες μου όπως έιναι αλλά αν έγραφα άπειρα χλμ, είχα να κάνω καθημερινά 50-60χλμ και βάλε για τη δουλειά μου και ήθελα ένα πιστό, άσπαστο, ολοκληρωμένο εργαλείο θα ήταν πρώτο στη λίστα μου. Είναι ένας γνήσιος χιλιομετροφάγος χτισμένο για αξιοπιστία και ευκολία και ασφάλεια.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Ο άνθρωπος του Σαρακάκη μου έδινε μισή ώρα βόλτας για να δοκιμάσω το NC750X. Ζήτησα 45 λεπτά και το αίτημα μου έγινε δεκτό. Την επέστρεψα ακριβώς 1 ώρα μετά...
Συνεπέστατος! Πρέπει να είσαι καλός και στα παζάρια εσυ!

Ωραία γραφή και περιγραφή, μια ερώτηση όμως έχω. Τι σε έκανε να κάνεις test ride αυτή τη μηχανή?
Στο παρελθόν είχες κάνει άλλες (βλέπε Triumph boneville, κτλ.) με πιο εκκεντρικό χαρακτήρα. Για να το πω κομψά, τη βρίσκω ουδέτερη τη συγκεκριμένη Honda, τι σε ώθησε?
 
Reactions: STF

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Συνεπέστατος! Πρέπει να είσαι καλός και στα παζάρια εσυ!

Ωραία γραφή και περιγραφή, μια ερώτηση όμως έχω. Τι σε έκανε να κάνεις test ride αυτή τη μηχανή?
....τι σε ώθησε?
Είχε ρεπό εκείνη τη μέρα!!! :p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συνεπέστατος! Πρέπει να είσαι καλός και στα παζάρια εσυ!

Ωραία γραφή και περιγραφή, μια ερώτηση όμως έχω. Τι σε έκανε να κάνεις test ride αυτή τη μηχανή?
Στο παρελθόν είχες κάνει άλλες (βλέπε Triumph boneville, κτλ.) με πιο εκκεντρικό χαρακτήρα. Για να το πω κομψά, τη βρίσκω ουδέτερη τη συγκεκριμένη Honda, τι σε ώθησε?
Η αλήθεια είναι πως από χαρακτήρα αποφεύγω να κάνω τέτοιες "ζαβολιές", όμως πραγματικά ήθελα να εξαντλήσω όσο μπορώ τη γνωριμία μου μαζί του καια υτό μου πήρε περισσότερο χρόνο από όσο νόμιζα, δεν ήθελα να πάει η ευκαιρία χαμένη.

Γιώργο ζούμε στις εποχές της εκκεντρικότητας και τίνουμε να ξεχάσουμε την ομορφιά που περιέχει η απλότητα.

Το απλό συναντιέται ολοένα και πιο σπάνια σε σχέση με το εκκεντρικό.

Δεν έχω κάποιο ειδικό λόγο, απλά μου αρέσει να οδηγάω μοτοσυκλέτες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

zannisvel

Μέλος
Όνομα
Ζαννής
Μοτό
NC750X
Στέφανε καλησπέρα,

Βρήκα τη γνώμη σου για το NC πολύ σωστή.
Είμαι κάτοχος της προηγούμενης γενιάς NC του 2020 και ο λόγος ήταν αυτοί οι πόντοι που το χαμήλωσαν και που νόμιζα ότι θα ήταν κάτι που χρειαζόμουν.
Όταν πήρα το NC, είχα το Tuono και μία Vespa GTS300 για καθημερινό, λόγω αλλαγής οικογενειακής κατάστασης, είχα καταντήσει να οδηγώ τη Vespa full time και δε μου άρεσε, με στεναχωρούσε. Ήθελα να γυρίσω σε μοτοσυκλέτα και το Τ δε μπορούσε να με καλύψει στις καθημερινές μου μετακινήσεις. Θυμάμαι να είμαι στο μαιευτήριο και όποτε μπορούσα να κάνω έρευνα για το τι τελικά χρειάζομαι. Και κατέληξα στο NC, φυσικά έπεισα τόσο τον εαυτό μου που είχα παρωπίδες προς οποιαδήποτε άλλη πρόταση δεχόμουν. Χρειαζόμουν μόνο ένα test ride για να δω αν είναι τόσο βαρετό όσο μου έλεγαν φίλοι και γνωστοί που φυσικά δεν το είχαν οδηγήσει και μου πρότειναν να πάρω το vstrom αντί του NC. Τελικά κανονίζω να δοκιμάσω το NC με DCT, το είχα αυστηρά για μισή ώρα και αυτό με το ζόρι γιατί είχα μπει σφήνα ανάμεσα σε άλλους δύο.

Όταν το δοκίμασα και επηρεασμένος από το ότι προσπαθούσα να ξεφύγω από το scooter, έβρισκα μόνο μειονεκτήματα στη λειτουργία του DCT και κατέληξα να το οδηγώ σειριακά χρησιμοποιώντας τα κουμπάκια + και -. Κατά τα άλλα το είχα βρει τέλειο και τίκαρε όλα τα κουτάκια που είχα στο μυαλό μου.

Όταν μερικές μέρες μετά το παρέλαβα και έκανα την πρώτη μεγάλη βόλτα κοντά στα 400 χιλιόμετρα, κατάλαβα και εγώ το θέμα με το τιμόνι, ότι δηλαδή είναι λίγο πιο μακριά από ότι έπρεπε και αυτό μάλλον για να ανοίγει εύκολα το μπροστινό ¨"πορτ μπαγγκάζ", το έλυσα με δύο αποστάτες ψηλώνοντας το λίγο και φέρνοντας το και λίγο προς τα εμένα.

10.000 χιλιόμετρα μετά, δεν έχω κανένα παράπονο και είμαι υπέρ-ευχαριστημένος με την αγορά μου και είμαι σίγουρος ότι θα με συντροφέψει για αρκετά χρόνια ακόμα.

Φίλοι μηχανόβιοι ακόμα με πειράζουν για τα 50 άλογα, το συμβατικό μπροστινό και το μονό δισκόφρενο, αλλά έχω μάθει να τους αγνοώ :), έτσι και αλλιώς όταν είμαι πάνω δε βλέπω και δε νιώθω τίποτα από αυτά. Μία ανάρτηση ohlins πάντως θα τη βάλω το Σεπτέμβρη.

Αν είχα και ένα δεύτερο γυμνό ακόμα η δεν είχα πουλήσει το Τ, θα έπρεπε να είχα πάρει το DCT και αυτό το λέω μετά από αυτά τα 10.000 χιλιόμετρα.
Αν θέλεις μία γνώμη και για τη manual έκδοση του NC, πολύ ευχαρίστως να στο δώσω για μια βολτίτσα.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Το XRV750 με 62 hp / 7500 rpm και ροπη 6.4 / 6000 ηταν παραλογο οταν το βλεπαμε να ταξιδευει? Ηταν/ειναι λιγο?
Με τα ιδια κιλα ακριβως.
Και φυσικα ειναι χειροτερο απο το NC σε δυναμη.
Φυσικα παντα με ενα ατομο γιατι με δυο χρειαζονται κυβικα ή τετρακυλινδρο κατα την γνωμη μου.
 

Cherouvim

Μέλος
Περιοχή
Δυτική Αττική
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Πρώην Honda Varadero XL1000V MK3 ABS BLACK
Σε αναζήτηση!!!
Πολύ ωραία περιγραφή! Θέλω να το κάνω ένα test ride αν και το μόνο που με χαλάει είναι που δεν έχει cc!
 
Reactions: STF

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
gsa 1150
Είχα κάνει test ride το nc700 dct και τα συμπεράσματα για μένα ήτανε 2·
  1. Θεωρητικά, θα το εμπιστευόμουν για τον γύρο του κόσμου. Το "θεωρητικά" δεν πάει στο μηχανάκι αλλά σε μένα που δεν ξέρω αν θέλω ή αν θα μπορέσω ποτέ να κάνω τον γύρο του κόσμου με μηχανή ( :secret: μεταξύ μας, δεν το βλέπω.. :ha)
  2. Μετά από 2 - 3 καλές ημερήσιες βόλτες θα το χα βαρεθεί· θα χε την ίδια τύχη με το vfr 800 vtec που επειδή μου ήταν βαρετό το πούλησα λόγω μη χρήσης.
Το nc το αγοράζεις με το πάνω κεφάλι· πήγα να κάνω το ίδιο λάθος δεύτερη φορά (το πρώτο ήταν το vfr) και το παράγγειλα (με dct). Ευτυχώς άργησε να έρθει, μπήκα στον ίσιο δρόμο :ha και το ακύρωσα ψωνίζοντας πάλι με το κάτω κεφάλι.
Το μηχανάκι μου αρεσε· και το dct μου άρεσε. Μου έπεφτε λίγο μικρό (183 ύψος) και φαντάζομαι του 21 που το χαμήλωσαν 3 cm θα μου έπεφτε ακόμα πιο μικρό. Πολύ ροπή από χαμηλά, στο sport mode άμα το καρύδωνες το χε το γκαζάκι του και στις στροφές μπορούσες να κάνεις παιχνίδι.
Πολυ ευκολοδήγητο. Μειονέκτημα στο ταξίδι το τεπόζιτο κάτω από τη σέλα του συνοδηγού και η σχετικά μικρή αυτονομία. Θέλει αρκετή δουλίτσα - δοκιμές - προσθήκες για να το φέρεις στα μέτρα σου τόσο στο θέμα της ανεμοκάλυψης, γωνίας γονάτων και κορμού (αναβάτες με ύψος μέχρι 170 - 175 δεν έχουν θέμα) όσο και στο θέμα της ταξιδιωτικής προίκας (δεν έχει ούτε θύρα usb για να φορτίζεις το κινητό). Μ όλα αυτά ανεβαίνει πολύ το μαλλί - τα γνήσια αξεσουάρ είναι φωτιά - και το τελικό κόστος αγγίζει μηχανάκια πιο καθαρόαιμα για ταξίδι.
Για ένα μηχανάκι πόλης - γενικής χρήσης είναι ό,τι πρέπει· προσωπικά θα προτιμούσα το forza ή το xadv που είναι ακόμα πιο άνετα και με περισσότερους χώρους.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν είμαι σίγουρος πως το χαμήλωμα προκύπτει από την αντίστοιχη μείωση των 3 πόντων της διαδρομής. Οι διαδρομές δεν μειώνουν απαραίτητα το ύψος μιας μοτοσυκλέτας. Θέλω να πω πως μπορεί να οφείλετε σε αυτό αλλά μπορεί και όχι, μπορείς να πειράξεις πολλά σε μια ανάρτηση ώστε να αλλάξεις το ύψος μιας μοτοσυκλέτας και όχι απαραίτητα τη διαδρομή..
Μείωσαν το ύψος για να γίνει πιο φιλικό σε κοντύτερους αναβάτες -πιθανώς και σε γυναίκες- και για να αποκτήσει ακόμη καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Το μπροστινό από ότι διάβασα εχθές είναι αλλαγμένο τύπου big piston (ελπίζω να το γράφω σωστά) και ο γενικός προσανατολισμός ήταν η βελτίωση της μοτοσυκλέτας στο δρόμο. Νομίζω πως ξεκάθαρα δεν επρόκειτο ποτέ για On/Off γιατί με 17άρι τροχό μπροστά δε μπορεί να ήταν On/Off... οι νέες κοντύτερες διαδρομές ταιριάζουν σαφώς καλύτερα.

Ταυτίζομαι απόλυτα με την άποψη ότι είναι μια μοτοσυκλέτα που η συμβίωση μαζί της σε κάνει να την εκτιμάς ολοένα και περισσότερο, δεν έχει να φοβηθεί την απομυθοποίηση, είναι απομυθοποιημένη ευθύς εξ' αρχής και μόνο να σε εκπλήσσει ευχάριστα μπορεί.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στα τεστ πάντως που έχω διαβάσει λένε πώς έχει επηρεαστεί και η άνεση απο την αλλαγή στην ανάρτηση και αυτό είναι μείον.

Κατα βάση πάντως μια ανάρτηση με μικρότερη διαδρομή στην ίδια μοτοσυκλέτα επηρεάζει το ύψος της μοτοσυκλέτας άμεσα. Έχει μικρότερο ελατήριο εξ ορισμού. Τώρα μικρά περιθώρια με τον σχεδιασμό της μπότας υπάρχουν.

Πάντως για μένα ήταν μείον η αφαίρεση αυτής της διαδρομής της ανάρτησης. Για Ελλάδα τουλάχιστον. Δεν έχει σημασία αν έχει 17αρηδες τροχούς, αναγκαστικά με λιγότερη διαδρομή το έσφιξαν το πηρούνι και αυτό επηρεάζει σε μια μοτοσυκλέτα με αυτόν τον χαρακτήρα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ειναι κριμα που χαμηλωσε γιατι παρα τους 17αρηδες τροχους ητανε μια χαρα σαν "ΟΝ-οφφ" γι'αυτους που θελουν κατι που απλα να παταει χωματοδρομους. Και φυσικα καποιοι κανανε/κανουν πολυ περισσοτερα μ'αυτο στο χωμα, οπως ο γνωστος Μπιλλυ. Παντως γι'αυτη τη δουλεια ειναι καλυτερο το CB500X.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στα τεστ πάντως που έχω διαβάσει λένε πώς έχει επηρεαστεί και η άνεση απο την αλλαγή στην ανάρτηση και αυτό είναι μείον.

Κατα βάση πάντως μια ανάρτηση με μικρότερη διαδρομή στην ίδια μοτοσυκλέτα επηρεάζει το ύψος της μοτοσυκλέτας άμεσα. Έχει μικρότερο ελατήριο εξ ορισμού. Τώρα μικρά περιθώρια με τον σχεδιασμό της μπότας υπάρχουν.

Πάντως για μένα ήταν μείον η αφαίρεση αυτής της διαδρομής της ανάρτησης. Για Ελλάδα τουλάχιστον. Δεν έχει σημασία αν έχει 17αρηδες τροχούς, αναγκαστικά με λιγότερη διαδρομή το έσφιξαν το πηρούνι και αυτό επηρεάζει σε μια μοτοσυκλέτα με αυτόν τον χαρακτήρα.
Ειναι κριμα που χαμηλωσε γιατι παρα τους 17αρηδες τροχους ητανε μια χαρα σαν "ΟΝ-οφφ" γι'αυτους που θελουν κατι που απλα να παταει χωματοδρομους. Και φυσικα καποιοι κανανε/κανουν πολυ περισσοτερα μ'αυτο στο χωμα, οπως ο γνωστος Μπιλλυ. Παντως γι'αυτη τη δουλεια ειναι καλυτερο το CB500X.
Ειλικρινά, ειδικά στο τομέα της άνεσης δεν αντιμετώπισα κανένα θέμα. Με έπεισε από τα πρώτα λεπτά ότι μπορώ να ταξιδεύω -ασφάλτινα- χωρίς να κατέβω ποτέ από πάνω της, κούμπωσα πολύ όμορφα και αναπαυτικά. Δεδομένου τα έχω τα κιλάκια μου φαντάζομαι για κάποιον περισσότερο κοντά στο ΜΟ υψους/βάρους πρέπει να είναι εκπληκτική. Βασικά στο τέλος της βόλτας σε απασχολεί θετικά το μεγαλείο της απλότητας της.

XLGeorge πριν από 2 χρόνια είχε crosstourer 1200, africa twin 1000/1100, nc750x και cb500x. Εγώ νομίζω σοφά έπραξε και έδωσε βαρύτητα προς το δρόμο. Αν υλοποιηθεί και η φήμη για νεο Transalp ήταν σίγουρα επιβεβλημένη αυτή η μικρή αλλαγή. Ειδικά εσύ Γιώργο πρέπει να το οδηγήσεις, είμαι σχεδόν βέβαιος πως θα χειροκροτήσεις κι εσύ αυτήν την αλλαγή (αλλά όχι για χωμάτινες διελεύσεις), η μοτοσυκλέτα στα 140/150 γουργουρίζει γλυκά.

Καλά ο billy84 έπρεπε να έχει κάποια προτομή κάπου εκεί στη Japan, είναι η καλύτερη διαφήμιση σε παγκόσμιο επίπεδο για αυτή τη σειρά. Πρέπει να έχει ξεπεράσει τα 350.000 χλμ τώρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Ενδιαφερόμενοι στην 1η ευκαιρία κάντε & ένα τεστ στα ομοσταυλα
ασφαλτινο Forza 750 &
& για όσους θέλουν λιιιγο off στο Xadv 750

Έχουν Πολλά + σε σχέση με το NC

· Σχεδόν πλήρη ανεμοκάλυψη (ειδικά το forza)
. Δεν βρέχεσαι
· Extra χωρο κατω απο σέλα
· Αναποδο μπροστινο με 2 δισκους 310 με 4πιστονες μπροστά (forza)
. Εκπληκτική οθόνη οργάνων με τα παντα ολα μέσα
. Πολύ πιο ποιοτικά αν τα δεις απο κοντά.


Πιο πλήρες πακέτο από τα 3 για μένα μακράν το Forza :cns:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ενδιαφερόμενοι στην 1η ευκαιρία κάντε & ένα τεστ στα ομοσταυλα
ασφαλτινο Forza 750 &
& για όσους θέλουν λιιιγο off στο Xadv 750

Έχουν Πολλά + σε σχέση με το NC

· Σχεδόν πλήρη ανεμοκάλυψη (ειδικά το forza)
. Δεν βρέχεσαι
· Extra χωρο κατω απο σέλα
· Αναποδο μπροστινο με 2 δισκους 310 με 4πιστονες μπροστά (forza)
. Εκπληκτική οθόνη οργάνων με τα παντα ολα μέσα
. Πολύ πιο ποιοτικά αν τα δεις απο κοντά.


Πιο πλήρες πακέτο από τα 3 για μένα μακράν το Forza :cns:
Τιμουλα?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ενδιαφερόμενοι στην 1η ευκαιρία κάντε & ένα τεστ στα ομοσταυλα
ασφαλτινο Forza 750 &
& για όσους θέλουν λιιιγο off στο Xadv 750

Έχουν Πολλά + σε σχέση με το NC

· Σχεδόν πλήρη ανεμοκάλυψη (ειδικά το forza)
. Δεν βρέχεσαι
· Extra χωρο κατω απο σέλα
· Αναποδο μπροστινο με 2 δισκους 310 με 4πιστονες μπροστά (forza)
. Εκπληκτική οθόνη οργάνων με τα παντα ολα μέσα
. Πολύ πιο ποιοτικά αν τα δεις απο κοντά.


Πιο πλήρες πακέτο από τα 3 για μένα μακράν το Forza :cns:
Παραδόξως το Forza για μένα είναι και το πιο όμορφο. Τώρα βέβαια για σκούτερ πιάσαμε κουβέντα.. Έλα περάστε έξω κύριε...
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Τιμουλα?
Οι τιμες εχουν ξεφύγει γενικώς σε όλους

7500€ έχουν πάει 300ρακια

12.650€ έχει το Forza 750

Και φυσικά δεν ειναι σκούτερ παρα μονο σε χώρους , μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο εγκαθετο.

Ιδανικό για 2ο η ακόμα & για οποιον θέλει 1 για όλα







Στάλθηκε από το LM-G810 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Παραδόξως το Forza για μένα είναι και το πιο όμορφο. Τώρα βέβαια για σκούτερ πιάσαμε κουβέντα.. Έλα περάστε έξω κύριε...
Καλύτερα μια ώρα με KOVE μηχανή παρά 40χρόνια με honda dct.

γαμάτο ? θα το κάνω υπογραφή
 
Top Bottom