Test Ride - Honda NC750X 2022, ο Ιαπωνικός σουγιάς

  • Thread starter Thread starter STF
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οι τιμες εχουν ξεφύγει γενικώς σε όλους

7500€ έχουν πάει 300ρακια

12.650€ έχει το Forza 750

Και φυσικά δεν ειναι σκούτερ παρα μονο σε χώρους , μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο εγκαθετο.

Ιδανικό για 2ο η ακόμα & για οποιον θέλει 1 για όλα
df920f1a63c0c0cf28f9906d3a8217dc.jpg







Στάλθηκε από το LM-G810 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
12500 χιλιάρικα για σκούτερ ρε φίλε?
Παίρνεις xr 2017
 
Οι τιμες εχουν ξεφύγει γενικώς σε όλους

7500€ έχουν πάει 300ρακια

12.650€ έχει το Forza 750

Και φυσικά δεν ειναι σκούτερ παρα μονο σε χώρους , μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο εγκαθετο.

Ιδανικό για 2ο η ακόμα & για οποιον θέλει 1 για όλα
df920f1a63c0c0cf28f9906d3a8217dc.jpg







Στάλθηκε από το LM-G810 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μην σου πω οτι οι τιμές τώρα είναι +400 απο οτι γράφει ο κατάλογος. Και οσο περνάει ο καιρός θα ανεβαίνει
 
12500 χιλιάρικα για σκούτερ ρε φίλε?
Παίρνεις xr 2017


Σε όλα πληρώνουμε Υπεραξία.

Το 2011 ειχα πάρει ΚΟΥΤΑ Suzuki Gsf Bandit 1255cc στα 5.995€ & φέτος αγόρασα σχεδόν τα ίδια Sh350 & ανεβαίνουν κ άλλο όλα .


Ότι και να δω πλέον σε Τιμές ειναι τραγελαφικό.

Απλά στο Συγκεκριμένο Θέμα για το NC

λέω σαν Προσωπική γνώμη

ότι Αν κάποιος θελει να παρει στα 10.600€ το NC
στα +2000€ παίρνει κάτι Πληρέστερο & πιο ποιοτικό & χρηστικό . Ας κάνει απλά ένα Test Ride πριν πληρώσει


Το χρ δεν συγκρίνεται σε τπτ με αυτες τις 3 Honda dct , εντελώς άλλοι αγοραστές & διαφορετικές οι δυνατότητες των moto :friend:
 
Επειδή δεν είναι ελληνικό θέμα μόνο οι αυξήσεις, σε κάποιο ιστότοπο διάβαζα ότι αυξάνονται οι τιμές "πληθωριστικά" αλλά η αύξηση τιμών προκαλεί πληθωρισμό και χειροτερεύει την κατάσταση. Θα φτάσει σύντομα σε σημείο που θα πέσουν οι πωλήσεις, αν επιβεβαιωθούν οι αναλυτές της αγοράς (όχι αναφορικά με την μοτοσικλέτα αλλά γενικά).
 
Dct rules!!!
Συνεχιστε...
 
Το 2011 ειχα πάρει ΚΟΥΤΑ Suzuki Gsf Bandit
Μια και σε βρήκα έυκαιρο... :roflmao: Off topic On: Πως ήταν το bandit ? Μια συγκρισούλα σε σχέση με το xtz12?
 
Μια και σε βρήκα έυκαιρο... :roflmao: Off topic On: Πως ήταν το bandit ? Μια συγκρισούλα σε σχέση με το xtz12?

Εδώ ετεθη σύγκριση χρ1000 :eek:
με τα dct

Η δική σου είναι πιο ορθολογιστική :cns:


Το bandit ειναι στο στοιχειο του σε ανοιχτούς δρόμους , οχι σε κλειστά κομμάτια .
Το ίδιο και το S10.

Και τα 2 ταξιδευουν εξαιρετικά 2καβαλα και
με τριβαλιτσο , με το S10 είσαι πιο ξεκούραστος

Σπαστικο το βεντιλατερ του S10 αναβει συνέχεια στους 105° , βέβαια σαν ήχος μόνο , θεμα και προβλημα δεν εχει παρουσιαστει σε κανενα που παρακολουθώ και ΔΕΝ βγαζει ζέστη στα πόδια .

Bandit Τρένο σε οποιαδηποτε ταχυτητα (καμια σχεση με το S10)

Bandit Μετριότατα φρενα ως μαμά -- S.ten Από μαμά εξαιρετικά

Αν και τα κιλα και των 2 ειναι πολλά , γυρω στα +10kg το S10 στην πράξη η αίσθηση ειναι οτι το S10 είναι ελαφρύτερο.

Πραγματική κατανάλωση με παραπλήσιο ρυθμό και τα 2
το S10 κάπου στο 0.5 με 1l λιγότερο , εκτός απο τις υψηλές με 160+ οπου οσο ανεβαίνεις φυσικα και το 4κυλινδρο καιει λιγότερο.

Bandit Ανοιωθο μοτέρ , σε τσιγκλαγε όμως να το πατήσεις στα +200 συχνά ,
S10 το ανάποδο γουστάρει Cruise χαλαρά εως τα 150 είναι το στοιχείο του .

Φορτωμα και τα 2 σαν γαϊδούρια κανενα θέμα.

+ του S10 το καλό Traction , το bandit δεν έχει και τα 4λιτρα παραπανω ντεπόζιτο .

Τιμες σερβις και απλης συντηρησης παραπλησιες με Τεράστιο + του S10 τον άξονα με την μηδαμινή συντηρηση & έγνοια ( 100ml βαλβολινη καθε 10.000χλμ)

Ανεμοκαλυψη & απο βροχες λογικό
Πολυ καλυτερο το S10


Bandit δείχνει την ηλικια του
S10 ακομα φαινεται Φρέσκο

Καθεμιά στην κατηγορία της , ειναι 2 καλες απροβληματιστες Touring moto .

Το Bandit εγραψε καπου 80.000χλμ με 1 λάμπα αλλαγμένη & 1 μπαταρία σε 8 χρονια χρήσης.

Το S10 έχει γραψει εως τωρα τα αστεία 25.000
με την απλή λαδια-ξυδια κτλ. συντήρηση .







Με την Ευχή μου εύχομαι και ΜΟΝΟ JAPAN έτσι
:p
 
Εδώ ετεθη σύγκριση χρ1000 :eek:
με τα dct

Η δική σου είναι πιο ορθολογιστική :cns:


Το bandit ειναι στο στοιχειο του σε ανοιχτούς δρόμους , οχι σε κλειστά κομμάτια .
Το ίδιο και το S10.

Και τα 2 ταξιδευουν εξαιρετικά 2καβαλα και
με τριβαλιτσο , με το S10 είσαι πιο ξεκούραστος

Σπαστικο το βεντιλατερ του S10 αναβει συνέχεια στους 105° , βέβαια σαν ήχος μόνο , θεμα και προβλημα δεν εχει παρουσιαστει σε κανενα που παρακολουθώ και ΔΕΝ βγαζει ζέστη στα πόδια .

Bandit Τρένο σε οποιαδηποτε ταχυτητα (καμια σχεση με το S10)

Bandit Μετριότατα φρενα ως μαμά -- S.ten Από μαμά εξαιρετικά

Αν και τα κιλα και των 2 ειναι πολλά , γυρω στα +10kg το S10 στην πράξη η αίσθηση ειναι οτι το S10 είναι ελαφρύτερο.

Πραγματική κατανάλωση με παραπλήσιο ρυθμό και τα 2
το S10 κάπου στο 0.5 με 1l λιγότερο , εκτός απο τις υψηλές με 160+ οπου οσο ανεβαίνεις φυσικα και το 4κυλινδρο καιει λιγότερο.

Bandit Ανοιωθο μοτέρ , σε τσιγκλαγε όμως να το πατήσεις στα +200 συχνά ,
S10 το ανάποδο γουστάρει Cruise χαλαρά εως τα 150 είναι το στοιχείο του .

Φορτωμα και τα 2 σαν γαϊδούρια κανενα θέμα.

+ του S10 το καλό Traction , το bandit δεν έχει και τα 4λιτρα παραπανω ντεπόζιτο .

Τιμες σερβις και απλης συντηρησης παραπλησιες με Τεράστιο + του S10 τον άξονα με την μηδαμινή συντηρηση & έγνοια ( 100ml βαλβολινη καθε 10.000χλμ)

Ανεμοκαλυψη & απο βροχες λογικό
Πολυ καλυτερο το S10


Bandit δείχνει την ηλικια του
S10 ακομα φαινεται Φρέσκο

Καθεμιά στην κατηγορία της , ειναι 2 καλες απροβληματιστες Touring moto .

Το Bandit εγραψε καπου 80.000χλμ με 1 λάμπα αλλαγμένη & 1 μπαταρία σε 8 χρονια χρήσης.

Το S10 έχει γραψει εως τωρα τα αστεία 25.000
με την απλή λαδια-ξυδια κτλ. συντήρηση .







Με την Ευχή μου εύχομαι και ΜΟΝΟ JAPAN έτσι
:p
Ποίο είναι το s10,?
 
Εδώ ετεθη σύγκριση χρ1000 :eek:
με τα dct

Η δική σου είναι πιο ορθολογιστική :cns:


Το bandit ειναι στο στοιχειο του σε ανοιχτούς δρόμους , οχι σε κλειστά κομμάτια .
Το ίδιο και το S10.

Και τα 2 ταξιδευουν εξαιρετικά 2καβαλα και
με τριβαλιτσο , με το S10 είσαι πιο ξεκούραστος

Σπαστικο το βεντιλατερ του S10 αναβει συνέχεια στους 105° , βέβαια σαν ήχος μόνο , θεμα και προβλημα δεν εχει παρουσιαστει σε κανενα που παρακολουθώ και ΔΕΝ βγαζει ζέστη στα πόδια .

Bandit Τρένο σε οποιαδηποτε ταχυτητα (καμια σχεση με το S10)

Bandit Μετριότατα φρενα ως μαμά -- S.ten Από μαμά εξαιρετικά

Αν και τα κιλα και των 2 ειναι πολλά , γυρω στα +10kg το S10 στην πράξη η αίσθηση ειναι οτι το S10 είναι ελαφρύτερο.

Πραγματική κατανάλωση με παραπλήσιο ρυθμό και τα 2
το S10 κάπου στο 0.5 με 1l λιγότερο , εκτός απο τις υψηλές με 160+ οπου οσο ανεβαίνεις φυσικα και το 4κυλινδρο καιει λιγότερο.

Bandit Ανοιωθο μοτέρ , σε τσιγκλαγε όμως να το πατήσεις στα +200 συχνά ,
S10 το ανάποδο γουστάρει Cruise χαλαρά εως τα 150 είναι το στοιχείο του .

Φορτωμα και τα 2 σαν γαϊδούρια κανενα θέμα.

+ του S10 το καλό Traction , το bandit δεν έχει και τα 4λιτρα παραπανω ντεπόζιτο .

Τιμες σερβις και απλης συντηρησης παραπλησιες με Τεράστιο + του S10 τον άξονα με την μηδαμινή συντηρηση & έγνοια ( 100ml βαλβολινη καθε 10.000χλμ)

Ανεμοκαλυψη & απο βροχες λογικό
Πολυ καλυτερο το S10


Bandit δείχνει την ηλικια του
S10 ακομα φαινεται Φρέσκο

Καθεμιά στην κατηγορία της , ειναι 2 καλες απροβληματιστες Touring moto .

Το Bandit εγραψε καπου 80.000χλμ με 1 λάμπα αλλαγμένη & 1 μπαταρία σε 8 χρονια χρήσης.

Το S10 έχει γραψει εως τωρα τα αστεία 25.000
με την απλή λαδια-ξυδια κτλ. συντήρηση .







Με την Ευχή μου εύχομαι και ΜΟΝΟ JAPAN έτσι
:p
Σε ευχαριστω για τις αναλυτικές πληροφορίες.
Το s10 και ο άξονας η αλήθεια είναι δέλεαρ. Αλλά κλείνω προς το Bandit λόγω τιμής σε σχέση με το s10 αλλά και για να αλλάξω κατηγορία.
Japan μέχρι να σβήσει ο ήλιος...
 
Σε ευχαριστω για τις αναλυτικές πληροφορίες.
Το s10 και ο άξονας η αλήθεια είναι δέλεαρ. Αλλά κλείνω προς το Bandit λόγω τιμής σε σχέση με το s10 αλλά και για να αλλάξω κατηγορία.
Japan μέχρι να σβήσει ο ήλιος...

Αν θέλεις & είσαι Αθήνα μπορεις να το οδηγήσεις το S10 να χεις άποψη & εφόσον είσαι και japanοφιλος κερναω και τον καφέ :jp
Οσο για τα λεφτά συμφωνώ , παιρνεις bandit με το 50% του S10 αν και αυτα εχουν ανέβει τον τελευταιο χρόνο


ibar S10 = Super Tenere
S = Super
TENere = 10
 
Αν θέλεις & είσαι Αθήνα μπορεις να το οδηγήσεις το S10 να χεις άποψη & εφόσον είσαι και japanοφιλος κερναω και τον καφέ :jp
Οσο για τα λεφτά συμφωνώ , παιρνεις bandit με το 50% του S10 αν και αυτα εχουν ανέβει τον τελευταιο χρόνο


ibar S10 = Super Tenere
S = Super
TENere = 10
Σε ευχαριστώ πολύ για την προσφορά αλλα δυστυχώς είμαι πολύ μακρυά! Ίσως αν κατέβω ελλάδα το καλοκαίρι. :friendship:
 
Ποίο είναι το s10,?
Μα ερωτήσεις είναι αυτές;
e4f4b5755604a374a5978b433c4a9885.jpg


Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Σε ευχαριστώ πολύ για την προσφορά αλλα δυστυχώς είμαι πολύ μακρυά! Ίσως αν κατέβω ελλάδα το καλοκαίρι. :friendship:
Έλα να σε πάω τσάρκα με τη βέσπα
 
Αν θέλεις & είσαι Αθήνα μπορεις να το οδηγήσεις το S10 να χεις άποψη & εφόσον είσαι και japanοφιλος κερναω και τον καφέ :jp
Οσο για τα λεφτά συμφωνώ , παιρνεις bandit με το 50% του S10 αν και αυτα εχουν ανέβει τον τελευταιο χρόνο


ibar S10 = Super Tenere
S = Super
TENere = 10
... Εγώ ξέρω..τα....TOP-TEN...
Τρία ζευγάρια είχα αλλάξει.. δεκάρια και αυτά..!!!!
 
  • Love
Reactions: STF
Την κοιταζω πολυ την συγκεκριμενη μηχανη..
Μιλαω για το μοντελο του 25 με dct.
Τα τελαυταια χρονια εχει προκυψει ενα προβλημα στο αριστερο μου ποδι,στον αστραγαλο, που κανει καθε βολτα μου να υποφερω..
ειδικα οταν προκειται για στριφτερη διαδρομη που απαιτει πολλες αλλαγες ταχυτητων.. πραγματικα υποφερω.
Σε σημειο που με κανει ν αλλαζω ταχυτητες με την φτερνα.
Δεν θελω ακομη να εγκαταλειψω τον χωρο τις μοτοσυκλετας... δεν θελω σκουτερ.. δεν ξερω τι αλλες επιλογες εχω.
Αλιζει λετε? η θα το μετανιωσω γρηγορα?

Υ.Γ το ποδι δεν φτιαχνει.. δεν παιρνει εγχειρηση.
 
Ε ναι , γιατι να μην αξιζει ? σουπερ θα εισαι !
 
Back
Top Bottom