Test Ride - Honda NC750X 2022, ο Ιαπωνικός σουγιάς

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οι τιμες εχουν ξεφύγει γενικώς σε όλους

7500€ έχουν πάει 300ρακια

12.650€ έχει το Forza 750

Και φυσικά δεν ειναι σκούτερ παρα μονο σε χώρους , μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο εγκαθετο.

Ιδανικό για 2ο η ακόμα & για οποιον θέλει 1 για όλα







Στάλθηκε από το LM-G810 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
12500 χιλιάρικα για σκούτερ ρε φίλε?
Παίρνεις xr 2017
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Οι τιμες εχουν ξεφύγει γενικώς σε όλους

7500€ έχουν πάει 300ρακια

12.650€ έχει το Forza 750

Και φυσικά δεν ειναι σκούτερ παρα μονο σε χώρους , μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο εγκαθετο.

Ιδανικό για 2ο η ακόμα & για οποιον θέλει 1 για όλα







Στάλθηκε από το LM-G810 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μην σου πω οτι οι τιμές τώρα είναι +400 απο οτι γράφει ο κατάλογος. Και οσο περνάει ο καιρός θα ανεβαίνει
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
12500 χιλιάρικα για σκούτερ ρε φίλε?
Παίρνεις xr 2017

Σε όλα πληρώνουμε Υπεραξία.

Το 2011 ειχα πάρει ΚΟΥΤΑ Suzuki Gsf Bandit 1255cc στα 5.995€ & φέτος αγόρασα σχεδόν τα ίδια Sh350 & ανεβαίνουν κ άλλο όλα .


Ότι και να δω πλέον σε Τιμές ειναι τραγελαφικό.

Απλά στο Συγκεκριμένο Θέμα για το NC

λέω σαν Προσωπική γνώμη

ότι Αν κάποιος θελει να παρει στα 10.600€ το NC
στα +2000€ παίρνει κάτι Πληρέστερο & πιο ποιοτικό & χρηστικό . Ας κάνει απλά ένα Test Ride πριν πληρώσει


Το χρ δεν συγκρίνεται σε τπτ με αυτες τις 3 Honda dct , εντελώς άλλοι αγοραστές & διαφορετικές οι δυνατότητες των moto :friend:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επειδή δεν είναι ελληνικό θέμα μόνο οι αυξήσεις, σε κάποιο ιστότοπο διάβαζα ότι αυξάνονται οι τιμές "πληθωριστικά" αλλά η αύξηση τιμών προκαλεί πληθωρισμό και χειροτερεύει την κατάσταση. Θα φτάσει σύντομα σε σημείο που θα πέσουν οι πωλήσεις, αν επιβεβαιωθούν οι αναλυτές της αγοράς (όχι αναφορικά με την μοτοσικλέτα αλλά γενικά).
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Μια και σε βρήκα έυκαιρο... :roflmao: Off topic On: Πως ήταν το bandit ? Μια συγκρισούλα σε σχέση με το xtz12?
Εδώ ετεθη σύγκριση χρ1000 :eek:
με τα dct

Η δική σου είναι πιο ορθολογιστική :cns:


Το bandit ειναι στο στοιχειο του σε ανοιχτούς δρόμους , οχι σε κλειστά κομμάτια .
Το ίδιο και το S10.

Και τα 2 ταξιδευουν εξαιρετικά 2καβαλα και
με τριβαλιτσο , με το S10 είσαι πιο ξεκούραστος

Σπαστικο το βεντιλατερ του S10 αναβει συνέχεια στους 105° , βέβαια σαν ήχος μόνο , θεμα και προβλημα δεν εχει παρουσιαστει σε κανενα που παρακολουθώ και ΔΕΝ βγαζει ζέστη στα πόδια .

Bandit Τρένο σε οποιαδηποτε ταχυτητα (καμια σχεση με το S10)

Bandit Μετριότατα φρενα ως μαμά -- S.ten Από μαμά εξαιρετικά

Αν και τα κιλα και των 2 ειναι πολλά , γυρω στα +10kg το S10 στην πράξη η αίσθηση ειναι οτι το S10 είναι ελαφρύτερο.

Πραγματική κατανάλωση με παραπλήσιο ρυθμό και τα 2
το S10 κάπου στο 0.5 με 1l λιγότερο , εκτός απο τις υψηλές με 160+ οπου οσο ανεβαίνεις φυσικα και το 4κυλινδρο καιει λιγότερο.

Bandit Ανοιωθο μοτέρ , σε τσιγκλαγε όμως να το πατήσεις στα +200 συχνά ,
S10 το ανάποδο γουστάρει Cruise χαλαρά εως τα 150 είναι το στοιχείο του .

Φορτωμα και τα 2 σαν γαϊδούρια κανενα θέμα.

+ του S10 το καλό Traction , το bandit δεν έχει και τα 4λιτρα παραπανω ντεπόζιτο .

Τιμες σερβις και απλης συντηρησης παραπλησιες με Τεράστιο + του S10 τον άξονα με την μηδαμινή συντηρηση & έγνοια ( 100ml βαλβολινη καθε 10.000χλμ)

Ανεμοκαλυψη & απο βροχες λογικό
Πολυ καλυτερο το S10


Bandit δείχνει την ηλικια του
S10 ακομα φαινεται Φρέσκο

Καθεμιά στην κατηγορία της , ειναι 2 καλες απροβληματιστες Touring moto .

Το Bandit εγραψε καπου 80.000χλμ με 1 λάμπα αλλαγμένη & 1 μπαταρία σε 8 χρονια χρήσης.

Το S10 έχει γραψει εως τωρα τα αστεία 25.000
με την απλή λαδια-ξυδια κτλ. συντήρηση .







Με την Ευχή μου εύχομαι και ΜΟΝΟ JAPAN έτσι
:p
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Εδώ ετεθη σύγκριση χρ1000 :eek:
με τα dct

Η δική σου είναι πιο ορθολογιστική :cns:


Το bandit ειναι στο στοιχειο του σε ανοιχτούς δρόμους , οχι σε κλειστά κομμάτια .
Το ίδιο και το S10.

Και τα 2 ταξιδευουν εξαιρετικά 2καβαλα και
με τριβαλιτσο , με το S10 είσαι πιο ξεκούραστος

Σπαστικο το βεντιλατερ του S10 αναβει συνέχεια στους 105° , βέβαια σαν ήχος μόνο , θεμα και προβλημα δεν εχει παρουσιαστει σε κανενα που παρακολουθώ και ΔΕΝ βγαζει ζέστη στα πόδια .

Bandit Τρένο σε οποιαδηποτε ταχυτητα (καμια σχεση με το S10)

Bandit Μετριότατα φρενα ως μαμά -- S.ten Από μαμά εξαιρετικά

Αν και τα κιλα και των 2 ειναι πολλά , γυρω στα +10kg το S10 στην πράξη η αίσθηση ειναι οτι το S10 είναι ελαφρύτερο.

Πραγματική κατανάλωση με παραπλήσιο ρυθμό και τα 2
το S10 κάπου στο 0.5 με 1l λιγότερο , εκτός απο τις υψηλές με 160+ οπου οσο ανεβαίνεις φυσικα και το 4κυλινδρο καιει λιγότερο.

Bandit Ανοιωθο μοτέρ , σε τσιγκλαγε όμως να το πατήσεις στα +200 συχνά ,
S10 το ανάποδο γουστάρει Cruise χαλαρά εως τα 150 είναι το στοιχείο του .

Φορτωμα και τα 2 σαν γαϊδούρια κανενα θέμα.

+ του S10 το καλό Traction , το bandit δεν έχει και τα 4λιτρα παραπανω ντεπόζιτο .

Τιμες σερβις και απλης συντηρησης παραπλησιες με Τεράστιο + του S10 τον άξονα με την μηδαμινή συντηρηση & έγνοια ( 100ml βαλβολινη καθε 10.000χλμ)

Ανεμοκαλυψη & απο βροχες λογικό
Πολυ καλυτερο το S10


Bandit δείχνει την ηλικια του
S10 ακομα φαινεται Φρέσκο

Καθεμιά στην κατηγορία της , ειναι 2 καλες απροβληματιστες Touring moto .

Το Bandit εγραψε καπου 80.000χλμ με 1 λάμπα αλλαγμένη & 1 μπαταρία σε 8 χρονια χρήσης.

Το S10 έχει γραψει εως τωρα τα αστεία 25.000
με την απλή λαδια-ξυδια κτλ. συντήρηση .







Με την Ευχή μου εύχομαι και ΜΟΝΟ JAPAN έτσι
:p
Ποίο είναι το s10,?
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εδώ ετεθη σύγκριση χρ1000 :eek:
με τα dct

Η δική σου είναι πιο ορθολογιστική :cns:


Το bandit ειναι στο στοιχειο του σε ανοιχτούς δρόμους , οχι σε κλειστά κομμάτια .
Το ίδιο και το S10.

Και τα 2 ταξιδευουν εξαιρετικά 2καβαλα και
με τριβαλιτσο , με το S10 είσαι πιο ξεκούραστος

Σπαστικο το βεντιλατερ του S10 αναβει συνέχεια στους 105° , βέβαια σαν ήχος μόνο , θεμα και προβλημα δεν εχει παρουσιαστει σε κανενα που παρακολουθώ και ΔΕΝ βγαζει ζέστη στα πόδια .

Bandit Τρένο σε οποιαδηποτε ταχυτητα (καμια σχεση με το S10)

Bandit Μετριότατα φρενα ως μαμά -- S.ten Από μαμά εξαιρετικά

Αν και τα κιλα και των 2 ειναι πολλά , γυρω στα +10kg το S10 στην πράξη η αίσθηση ειναι οτι το S10 είναι ελαφρύτερο.

Πραγματική κατανάλωση με παραπλήσιο ρυθμό και τα 2
το S10 κάπου στο 0.5 με 1l λιγότερο , εκτός απο τις υψηλές με 160+ οπου οσο ανεβαίνεις φυσικα και το 4κυλινδρο καιει λιγότερο.

Bandit Ανοιωθο μοτέρ , σε τσιγκλαγε όμως να το πατήσεις στα +200 συχνά ,
S10 το ανάποδο γουστάρει Cruise χαλαρά εως τα 150 είναι το στοιχείο του .

Φορτωμα και τα 2 σαν γαϊδούρια κανενα θέμα.

+ του S10 το καλό Traction , το bandit δεν έχει και τα 4λιτρα παραπανω ντεπόζιτο .

Τιμες σερβις και απλης συντηρησης παραπλησιες με Τεράστιο + του S10 τον άξονα με την μηδαμινή συντηρηση & έγνοια ( 100ml βαλβολινη καθε 10.000χλμ)

Ανεμοκαλυψη & απο βροχες λογικό
Πολυ καλυτερο το S10


Bandit δείχνει την ηλικια του
S10 ακομα φαινεται Φρέσκο

Καθεμιά στην κατηγορία της , ειναι 2 καλες απροβληματιστες Touring moto .

Το Bandit εγραψε καπου 80.000χλμ με 1 λάμπα αλλαγμένη & 1 μπαταρία σε 8 χρονια χρήσης.

Το S10 έχει γραψει εως τωρα τα αστεία 25.000
με την απλή λαδια-ξυδια κτλ. συντήρηση .







Με την Ευχή μου εύχομαι και ΜΟΝΟ JAPAN έτσι
:p
Σε ευχαριστω για τις αναλυτικές πληροφορίες.
Το s10 και ο άξονας η αλήθεια είναι δέλεαρ. Αλλά κλείνω προς το Bandit λόγω τιμής σε σχέση με το s10 αλλά και για να αλλάξω κατηγορία.
Japan μέχρι να σβήσει ο ήλιος...
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Σε ευχαριστω για τις αναλυτικές πληροφορίες.
Το s10 και ο άξονας η αλήθεια είναι δέλεαρ. Αλλά κλείνω προς το Bandit λόγω τιμής σε σχέση με το s10 αλλά και για να αλλάξω κατηγορία.
Japan μέχρι να σβήσει ο ήλιος...
Αν θέλεις & είσαι Αθήνα μπορεις να το οδηγήσεις το S10 να χεις άποψη & εφόσον είσαι και japanοφιλος κερναω και τον καφέ :jp
Οσο για τα λεφτά συμφωνώ , παιρνεις bandit με το 50% του S10 αν και αυτα εχουν ανέβει τον τελευταιο χρόνο


ibar S10 = Super Tenere
S = Super
TENere = 10
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αν θέλεις & είσαι Αθήνα μπορεις να το οδηγήσεις το S10 να χεις άποψη & εφόσον είσαι και japanοφιλος κερναω και τον καφέ :jp
Οσο για τα λεφτά συμφωνώ , παιρνεις bandit με το 50% του S10 αν και αυτα εχουν ανέβει τον τελευταιο χρόνο


ibar S10 = Super Tenere
S = Super
TENere = 10
Σε ευχαριστώ πολύ για την προσφορά αλλα δυστυχώς είμαι πολύ μακρυά! Ίσως αν κατέβω ελλάδα το καλοκαίρι. :friendship:
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Αν θέλεις & είσαι Αθήνα μπορεις να το οδηγήσεις το S10 να χεις άποψη & εφόσον είσαι και japanοφιλος κερναω και τον καφέ :jp
Οσο για τα λεφτά συμφωνώ , παιρνεις bandit με το 50% του S10 αν και αυτα εχουν ανέβει τον τελευταιο χρόνο


ibar S10 = Super Tenere
S = Super
TENere = 10
... Εγώ ξέρω..τα....TOP-TEN...
Τρία ζευγάρια είχα αλλάξει.. δεκάρια και αυτά..!!!!
 
Reactions: STF
Top Bottom