Test Ride - Honda NC750X 2022, ο Ιαπωνικός σουγιάς

  • Thread starter Thread starter STF
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Χόνδα, first man, then machine...
 
Ε ναι , γιατι να μην αξιζει ? σουπερ θα εισαι !
Δικιο εχεις.. Με τα θεματα μου δεν βλεπω να υπαρχει και αλλη εναλλακτικη σε κατι αυτοματο προς το παρον
Θα βγαλει νομιζω και η YAMAHA το tracer 7 με αυτοματο κιβωτιο. Θα μπορουσε να ειναι μια δευτερη επιλογη.
Παντα κοντα σ αυτα τα χρηματα.
 
Δες λίγο τι θα σε βολέψει καλύτερα, ροπή από χαμηλά και πιο βελούδινο μοτερ ή ευστροφία και πιο σπορ δούλεμα.

Σε εμφάνιση πιο σου αρέσει περισσότερο.

Θα αγόραζα Honda γιατί το σύστημα είναι περισσότερα χρόνια στην αγορά και έχουν λύσει τα προβλήματα. Συνήθως στις πρώτες γενιές συμβαίνουν αυτό που λέμε στην πιάτσα παιδικές ασθένειες .

Dct έχουν και τα Άφρικα
 
Θα προτιμούσα με σειρά βάρους Tracer7, NC, AT, δεν θυμάμαι χρηματικά ανάμεσα στα "μικρά" ποιο είναι φθηνότερο.

Το με σειρά βάρους το λέω γιατί πόδι με πρόβλημα σημαίνει καλύτερα πιο μανιτζέβελο μηχανάκι, εκτός απ'το κιβώτιο έχει να κάνει και το πιο έχει καλύτερο "πάτημα", κάνε δοκιμές.
 
Θα προτιμούσα με σειρά βάρους Tracer7, NC, AT, δεν θυμάμαι χρηματικά ανάμεσα στα "μικρά" ποιο είναι φθηνότερο.

Το με σειρά βάρους το λέω γιατί πόδι με πρόβλημα σημαίνει καλύτερα πιο μανιτζέβελο μηχανάκι, εκτός απ'το κιβώτιο έχει να κάνει και το πιο έχει καλύτερο "πάτημα", κάνε δοκιμές.
Ένας λόγος που έδωσα την BMW..
Το βάρος.
Καί οι κραδασμοί στα μαρσπιε..
Δεν άντεχα
Όχι πώς τό CF δεν έχει.
Επειδή γράφω περίπου στα 20000 Χλμ τό χρόνο περίπου, καί αρκετά από αυτά δικαβαλα καί με φόρτωμα λίγο με προβληματίζει το θέμα αναρτήσεων του HONDA..
Νομίζω όμως πώς σιγά σιγά πρέπει νά αρχίζω νά προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα..



Στάλθηκε από το SM-A546B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Αλλάζεις κατευθείαν ένα ελατήριο .
Για τα κιλά του δικαβαλου ή βάζεις ένα αμορτισέρ .

Το χοντα το έχω οδηγήσει κ δεν έχει ίχνος κραδασμού .

Κάτι έχω πάθει σήμερα , λέω καλά λόγια για την χοντα

Κάτω η χο(υ)ντα
 
Νομίζω όμως πώς σιγά σιγά πρέπει νά αρχίζω νά προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα..
"Η προσαρμοστικότητα, είναι ένδειξη ευφυΐας" λένε!!!
Προχωρά το! :ok:
 
Καί αυτό που με πειράζει πιο πολύ, είναι ότι πρέπει νά δώσω τό MTX...
Μου έκατσε καλά αυτή η μηχανή..
Τέλος πάντων..
Θά προσπαθήσω με φυσικοθεραπείες μπας και βελτιωθεί λιγάκι καί βλέπουμε..


Στάλθηκε από το SM-A546B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Την κοιταζω πολυ την συγκεκριμενη μηχανη..
Μιλαω για το μοντελο του 25 με dct.
Τα τελαυταια χρονια εχει προκυψει ενα προβλημα στο αριστερο μου ποδι,στον αστραγαλο, που κανει καθε βολτα μου να υποφερω..
ειδικα οταν προκειται για στριφτερη διαδρομη που απαιτει πολλες αλλαγες ταχυτητων.. πραγματικα υποφερω.
Σε σημειο που με κανει ν αλλαζω ταχυτητες με την φτερνα.
Δεν θελω ακομη να εγκαταλειψω τον χωρο τις μοτοσυκλετας... δεν θελω σκουτερ.. δεν ξερω τι αλλες επιλογες εχω.
Αλιζει λετε? η θα το μετανιωσω γρηγορα?

Υ.Γ το ποδι δεν φτιαχνει.. δεν παιρνει εγχειρηση.

Έχεις δοκιμάσει Βελονισμό?
 
Καί αυτό που με πειράζει πιο πολύ, είναι ότι πρέπει νά δώσω τό MTX...
Μου έκατσε καλά αυτή η μηχανή..
Τέλος πάντων..
Θά προσπαθήσω με φυσικοθεραπείες μπας και βελτιωθεί λιγάκι καί βλέπουμε..


Στάλθηκε από το SM-A546B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μην απελπίζεσαι
Και εμένα οι γιατροί λέγανε για εγχείρηση και στους 2 καρπούς
Υπέφερα άσχημα , πήρα αυτόματη μηχανή
Σιγά σιγά με φυσιοθεραπείες και μετά γυμναστήριο έφτασα σε καλό σημείο
Τώρα τελευταία μπαίνω και ελαφρύ χώμα
Υπομονή και πείσμα να έχεις ..,
 
Την κοιταζω πολυ την συγκεκριμενη μηχανη..
Μιλαω για το μοντελο του 25 με dct.
Τα τελαυταια χρονια εχει προκυψει ενα προβλημα στο αριστερο μου ποδι,στον αστραγαλο, που κανει καθε βολτα μου να υποφερω..
ειδικα οταν προκειται για στριφτερη διαδρομη που απαιτει πολλες αλλαγες ταχυτητων.. πραγματικα υποφερω.
Σε σημειο που με κανει ν αλλαζω ταχυτητες με την φτερνα.
Δεν θελω ακομη να εγκαταλειψω τον χωρο τις μοτοσυκλετας... δεν θελω σκουτερ.. δεν ξερω τι αλλες επιλογες εχω.
Αλιζει λετε? η θα το μετανιωσω γρηγορα?

Υ.Γ το ποδι δεν φτιαχνει.. δεν παιρνει εγχειρηση.

'Εχω ακριβώς το ίδιο θέμα, πρόβλημα στο αριστερό πέλμα και δεν μπορώ να αλλάξω εύκολα ταχύτητες (σχεδόν καθόλου) και κατέληξα στο africa twin με DCT κιβώτιο.
Για εμένα ήταν μονόδρομος μιας και το 2024 που την αγόρασα δεν υπήρχε η BMW με αυτόματο αλλά ούτε και η ΚΤΜ με το super adventure που μολις παρουσίασε.

Από το να υποφέρεις και η βόλτα να γίνεται μαρτύριο, ή να αποφεύγεις να πας βόλτα με τη μοτοσυκλέτα καλύτερα να πας σε μια με αυτόματο.

Σίγουρα αν δεν είχα το πρόβλημα αυτό δεν θα είχα αφρικα με DCT. Μάλλον θα είχα Ducati desert X ή ακόμη το τενερε world raid που έδωσα για την αυτόματη άφρικα.

Στην αρχή έβρισκα την άφρικα συμβιβασμό, αλλά τώρα μου αρέσει πολύ. Βασικά σύμφωνα με τους χειρούργους μου και τη φυσιοθεραπεύτρια δεν θα πρέπει να οδηγώ αλλά αυτοί το πάνε με τη γενικότερη έννοια, ότι είναι επικίνδυνη, κτλ κτλ.
Εγώ χαίρομαι που μπορώ ακόμα να οδηγώ και να απολαμβάνω εξορμήσεις, άτομα που δεν οδηγούν μοτοσυκλέτα δεν μπορούν να καταλάβουν αυτή την στέρηση.

Δεν ξέρω σωματότυπό σου, αλλά νομίζω η άφρικα φέρνει πιο κοντά στο CF moto 800 που έχεις και όχι το nc750.
 
'Εχω ακριβώς το ίδιο θέμα, πρόβλημα στο αριστερό πέλμα και δεν μπορώ να αλλάξω εύκολα ταχύτητες (σχεδόν καθόλου) και κατέληξα στο africa twin με DCT κιβώτιο.
Για εμένα ήταν μονόδρομος μιας και το 2024 που την αγόρασα δεν υπήρχε η BMW με αυτόματο αλλά ούτε και η ΚΤΜ με το super adventure που μολις παρουσίασε.

Από το να υποφέρεις και η βόλτα να γίνεται μαρτύριο, ή να αποφεύγεις να πας βόλτα με τη μοτοσυκλέτα καλύτερα να πας σε μια με αυτόματο.

Σίγουρα αν δεν είχα το πρόβλημα αυτό δεν θα είχα αφρικα με DCT. Μάλλον θα είχα Ducati desert X ή ακόμη το τενερε world raid που έδωσα για την αυτόματη άφρικα.

Στην αρχή έβρισκα την άφρικα συμβιβασμό, αλλά τώρα μου αρέσει πολύ. Βασικά σύμφωνα με τους χειρούργους μου και τη φυσιοθεραπεύτρια δεν θα πρέπει να οδηγώ αλλά αυτοί το πάνε με τη γενικότερη έννοια, ότι είναι επικίνδυνη, κτλ κτλ.
Εγώ χαίρομαι που μπορώ ακόμα να οδηγώ και να απολαμβάνω εξορμήσεις, άτομα που δεν οδηγούν μοτοσυκλέτα δεν μπορούν να καταλάβουν αυτή την στέρηση.

Δεν ξέρω σωματότυπό σου, αλλά νομίζω η άφρικα φέρνει πιο κοντά στο CF moto 800 που έχεις και όχι το nc750.
Τελικά δεν είμαι μόνος!!
Όπως ακριβώς τά είπες.
Ο λόγος που κοιτάζω τό NC είναι τό οικονομικό.
Αλλιώς δεν τό συζητάω, θά πήγαινα σέ Άφρικα!!
Αυτή την στιγμή δεν αποφεύγω νά οδηγώ καί τό αυτοκίνητο.
Συμπλέκτης σέ παλιό αμάξι καί κίνηση... Υποφέρω!!

Στάλθηκε από το SM-A546B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Μην απελπίζεσαι
Και εμένα οι γιατροί λέγανε για εγχείρηση και στους 2 καρπούς
Υπέφερα άσχημα , πήρα αυτόματη μηχανή
Σιγά σιγά με φυσιοθεραπείες και μετά γυμναστήριο έφτασα σε καλό σημείο
Τώρα τελευταία μπαίνω και ελαφρύ χώμα
Υπομονή και πείσμα να έχεις ..,
Έτσι θά τό πάω καί εγώ..
Μακάρι νά δω βελτίωση.


Στάλθηκε από το SM-A546B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Μία που ανέφερες τώρα το θέμα, πετυχα ένα ακόμα συνάρρωστο φεύγοντας το πρωί από το "μαγαζί", ο Μίλτος με πρόβλημα στο χόνδρο ο οποίος δεν έκανε κάτι μετά την επέμβαση και αποφάσισε ότι θα το ξεκινήσει ένα χρόνο μετά αν θυμάμαι καλά. Έχει τελικά πάρα πολύ κόσμο με παρόμοια θέματα και τεράστια συνειδητοποίηση το γεγονός ότι αρκετά από αυτά θα μπορούσαμε να μην τα έχουμε αν ξέραμε τι γυμναστική να κάνουμε για να προστατευτούμε.

Με κάτι τύπου παλιό xt των 150 κιλών αυτός.
 
Έχεις δοκιμάσει Βελονισμό?
Τόσο καλά;
Κοίτα δεν Μ ενοχλούν τά λίγα άλογα.
Πλέον ταξιδεύω μέχρι 130.
Τό στήσιμο του μόνο με απασχολεί.
Μήν χρειαστεί νά δώσουμε κάνα διχιλιαρο νά τό φέρουμε στα μέτρα μας.

Στάλθηκε από το SM-A546B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Μία που ανέφερες τώρα το θέμα, πετυχα ένα ακόμα συνάρρωστο φεύγοντας το πρωί από το "μαγαζί", ο Μίλτος με πρόβλημα στο χόνδρο ο οποίος δεν έκανε κάτι μετά την επέμβαση και αποφάσισε ότι θα το ξεκινήσει ένα χρόνο μετά αν θυμάμαι καλά. Έχει τελικά πάρα πολύ κόσμο με παρόμοια θέματα και τεράστια συνειδητοποίηση το γεγονός ότι αρκετά από αυτά θα μπορούσαμε να μην τα έχουμε αν ξέραμε τι γυμναστική να κάνουμε για να προστατευτούμε.

Με κάτι τύπου παλιό xt των 150 κιλών αυτός.
Δυστυχώς φίλε όλα τά προβλήματα στον αριστερό αστράγαλο τά απέκτησα με τόν πρωταθλητισμό.
30 σχεδόν χρόνια Χαντ μπωλ.
Καί ένα κάταγμα στον έσω σφυρο ήρθε καί έδεσε.
Ναι με ήπια γυμναστική, συμφωνώ απόλυτα θά ήταν όλα μία χαρά.

Στάλθηκε από το SM-A546B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δυστυχώς φίλε όλα τά προβλήματα στον αριστερό αστράγαλο τά απέκτησα με τόν πρωταθλητισμό.
30 σχεδόν χρόνια Χαντ μπωλ.
Καί ένα κάταγμα στον έσω σφυρο ήρθε καί έδεσε.
Ναι με ήπια γυμναστική, συμφωνώ απόλυτα θά ήταν όλα μία χαρά.

Στάλθηκε από το SM-A546B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Α καί τό βάρος έπαιξε τό ρόλο του..
Μία ζωή στα 82 κιλά..
Με τό που σταμάτησα φλερταρα με τά 100 καί τελευταία χρόνια στα 92..

Στάλθηκε από το SM-A546B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
σε λιγο έρχεται το τρανσαλπ με ι κλατσ...
 
σε λιγο έρχεται το τρανσαλπ με ι κλατσ...
Νομίζω πώς αυτό δεν βοηθάει..
DCT Καί ψυχή βαθειά!!

Στάλθηκε από το SM-A546B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Back
Top Bottom