Test Ride - Honda Transalp 750, ένας διασκεδαστικός εργάτης.

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα τελευταία χρόνια η έλευση των Tenere 700/700 Ralye και των 790/890 R ADV μας έφεραν μοτοσυκλέτες που στόχευσαν στην οδήγηση εκτός δρόμου με το Tuareg 660 να ακολουθεί από αρκετά κοντά αυτή τη συνταγή. Εκτός από αυτό όμως, επανάφεραν στη ζωή τη μεσαία κατηγορία που για αρκετά χρόνια απουσίαζε.
Μια άλλη σημείωση που πρέπει να κάνουμε είναι η τάση των εταιρειών να κατασκευάζουν "ακραίες" μοτοσυκλέτες σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες με -συνήθως- αυξημένους κυβισμούς αυξάνοντας τις επιδόσεις και σε ένα βαθμό τις αποδόσεις αφού τη τελευταία δεκαετία συναντάμε ολοένα περισσότερα ηλεκτρονικά βοηθήματα και νέες εργονομίες στις θέσεις οδήγησης, ευτυχώς συνήθως με κάποιες ρυθμίσεις στο ύψος σέλας και λιγότερο συχνά σε πατητά.

Το νέο Transalp 750


Σήμερα εντελώς απρόσμενα βρέθηκα να κάνω ένα test ride με τη νέα πρόταση της Honda, το Transalp 750. Πέρασα από το κατάστημα Καρακώστας Honda Moto στο Γαλάτσι. Ο Γιώργος είναι ο ιδιοκτήτης και γνωστός μου εδώ και περίπου 35 χρόνια. Μάλιστα ο Γιάννης -ένας από τους μηχανικούς του συνεργείου του- ήταν συμμαθητής μου στο δημοτικό σχολείο και στο γυμνάσιο και εργάζεται κοντά στον Γ. Καρακώστα από τότε που τον θυμάμαι (και ήταν σχεδόν παιδί).
Είχα αγοράσει το 2002 ένα μεταχειρισμένο TDM 850 από τον Γιώργο και η αδερφή μου ένα FMX 650 και γενικότερα πάντοτε υπήρχε μια καλημέρα μαζί του. Στη σημερινή μου επίσκεψη για μια καλημέρα αρχικά δεν τον βρήκα εκεί και ρώτησα έναν υπάλληλο του πότε θα υπάρχει διαθέσιμο για test ride το Transalp 750. O υπάλληλος μου έδειξε ένα πινακιδωμένο λευκό και μου είπε πως αυτό εκεί είναι το test ride αλλά "θα το δώσουμε για δοκιμές μόλις τελειώσει το στρώσιμο". Ευχαρίστησα τον υπάλληλο για την πληροφορία και έκανα να φύγω. Τη στιγμή που απομακρυνόμουν είδα τον Γιώργο να έρχεται. Λίγες κουβέντες καθημερινότητας και αργότερα ανταλλαγή σχολίων για το Transalp 750 η οποία κατέληξε στο: "θέλεις να το πάρεις βόλτα;" "Μα μου είπε ο δικός σου πως...". "Πάρτο, ξέρω πως θα μου το προσέξεις εσύ. Προχθές το έδωσα σε έναν άλλον και του έπεσε....".


Με όποιον τρόπο και αν έπεσε, ελεγχόμενα ή απότομα το πλαϊνό καπάκι φαίνεται να άντεξε, δεν έσπασε.
Προσωπικά μου αρέσουν οι απλές γραμμές του, δεν μπερδεύουν το μάτι μου και με κάνουν να αισθάνομαι μια οικειότητα που προέρχεται από όσα γνωρίζαμε από τις μοτοσυκλέτες του παρελθόντος. Προφανώς με τη συντηρητική αυτή σχεδιαστική οπτική είναι κάπως δύσκολο να εντυπωσιαστείς. Από την άλλη νομίζω πως θα συνοδευτεί στο πέρασμα των χρόνων από μια διαχρονικότητα που θα προσδίδει πάντοτε μια φρεσκάδα. Το ίδιο αυτό γεγονός -οι γραμμές που ακολουθεί δηλαδή- ενισχύουν την αίσθηση ποιότητας στα πλαστικά του.


Καθισμένος πλέον στη μοτοσυκλέτα όλα είναι μια χαρά. Ενδιαφέρον είχε πως η σέλα δεν με απασχόλησε καθόλου. Όση ώρα βόλταρα το μυαλό μου δεν επεξεργάστηκε καθόλου πληροφορίες σχετικά με τη σέλα προερχόμενες από κανένα σημείο του σώματος, είτε αυτές αφορούν το καβάλο, είτε τον πισινό μας. Θεωρώ πως αυτό είναι επιτυχία.
Η οθόνη αν και σχετικά μικρή είναι ευανάγνωστη και το περιβάλλον που έχεις εμπρός στα μάτια σου αφήνει μια αίσθηση αέρα χωρίς πολλές-πολλές πληροφορίες δίνοντας περιθώριο να τοποθετήσεις τα δικά σου ταξιδιωτικά όργανα όπως είναι ένα GPS ή και μια επιπλέον μπρίζα παροχής ρεύματος. Μου έλειψε όμως το μπαράκι που συνήθως πλέον έχουν πάνω από την οθόνη οι περισσότερες On/Off. Φαντάζομαι όμως πως μελλοντικά θα υπάρξει κάποια after market πρόταση όπως ήδη υπάρχει για το NC750X.


Το γκάζι με Throttle By Wire προσφέρει 4 riding modes (SPORT, STANDARD, RAIN και GRAVEL) με προεπιλεγμένα setup και ένα επιπλέον (USER) για σετάρισμα από τον αναβάτη όπως αυτός επιθυμεί.

Τα προεπιλεγμένα αυτά προγράμματα ρυθμίζουν με τη σειρά τους και ανάλογα με την επιλογή:
  • 4 επίπεδα στη δύναμη του κινητήρα με την ένδειξη "P"
  • 3 επίπεδα στο φρένο του κινητήρα με την ένδειξη "EB"
  • 5 επίπεδα για το Honda Selctable Torque Control (HSTC) που περιλαμβάνει και Wheellie Control με την ένδειξη "Τ"
  • και τέλος επιλογή Off Road για την ένδειξη "ABS" με την οποία απενεργοποιείται τελείως στο πίσω φρένo
Πριν ξεκινήσω τη βόλτα λοιπόν επέλεξα το riding mode "USER" και τοποθέτησα τη δύναμη του κινητήρα "P" στη θέση 3/4, το φρένο του κινητήρα "EB" στη θέση 1/3, το Traction Control σε φουλ παρέμβαση 5/5 και άφησα το ABS σε θέση Off Road. Δεν ασχολήθηκα περισσότερο με αυτά, δεν έπαιξα με τα υπόλοιπα riding modes καθώς το μόνο που με ενδιέφερε ήταν μια συγκεκριμένη σύγκριση με το Tuareg 660 καθώς εκεί δεν έμεινα ικανοποιημένος από την δύναμη του κινητήρα για να διαπιστώσω αργότερα ότι για να πάρω όλη την δύναμη του κινητήρα δεν αρκούσε η θέση Sport αλλά θα έπρεπε χειροκίνητα να φέρω το TC στη χαμηλότερη θέση. Στο Transalp έκανα ακριβώς το αντίθετο... φουλ παρέμβαση με τα 3/4 της δύναμης του κινητήρα διαθέσιμα.

Μιλώντας για μια μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού η οποία ξεκάθαρα ήρθε να κατακτήσει μια κενή θέση στη χρήση 30/70 ως προς το χώμα έχουμε ένα εξαιρετικό μοτέρ. Με 92 ονομαστικά άλογα στον στρόφαλο στις 9500 στροφές και 75 Nm μέγιστης ροπής στις 7250, έχεις αρκετή ροπή από χαμηλά. Δηλαδή παρά την εξαιρετική ιπποδύναμη στο ψηλό εύρος στροφών δεν έχεις τη συνήθη τρύπα στις χαμηλές. Θυμίζω πως η μέγιστη ροπή των 68 Nm του Tenere 700 έρχεται 750 στροφές νωρίτερα (στις 6500 στροφές) αλλά υπολείπεται κατά 8 Nm που σε ένα βαθμό εξισορροπεί πολύ καλά την αίσθηση που λαμβάνεις κατά την οδήγηση.


Με απλά λόγια ΑΝ το ζητούμενο δεν είναι το χώμα παρά μόνο σε επίπεδο διελεύσεων, εδώ έχουμε σαφώς την καλύτερη πρόταση από άποψη απόδοσης κινητήρα και ταξιδιωτικής χρήσης. Στην εξίσωση της σύγκρισης βάζω τα Tenere 700 και Tuareg 660. Το νέο ΚΤΜ 790 ADV του 2023 φαίνεται να έχει παραπλήσια δύναμη και μεγαλύτερη ροπή αλλά φαντάζομαι πως στο κοντινό μέλλον θα μάθουμε και για αυτό από εδώ μέσα.
Αναρτήσεις. Διάβαζα πως είναι πολύ μαλακό. Δεν ξέρω πως το ορίζει ο καθένας από εμάς αυτό, όπως δε ξέρω αν το συγκεκριμένο που οδήγησα είχε δεχθεί παρέμβαση προφόρτισης πίσω αλλά μαλακό δεν το ένιωσα, όπως δεν το ένιωσα ούτε σκληρό. Το ένιωσα να είναι όπως πρέπει. Καθώς το test ride έγινε πέριξ του Γαλατσίου και από Εθνική οδήγησα μόνο το κομμάτι Νέα Χακηδόνα-Φιλαδέλφεια δεν μπόρεσα να το "στρίψω" για να δω εκεί τι γίνεται. Μπορώ να διαβεβαιώσω πως είναι μια πολύ άνετη μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση και για ταξίδι. Πλην του κινητήρα δεν υπάρχουν πολλά πράγματα να σε εξιτάρουν αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να υποτιμηθεί η πρόταση. Μένει να αποδείξει πως δε θα μας εκπλήξει με "θεματάκια" πράγμα για το οποίο είμαι σίγουρος καθώς δουλεύει πολύ όμορφα. Να δούμε και τι θα κάνουν τα περιφερειακά του κινητήρα σε ρεύματα, τροφοδοσίες, αισθητήρες και λοιπές τσαχπινιές.




Φρένα. Πολύ σωστά. Πολύ καλή αίσθηση, αρκετά ισχυρά και ως προς το μπροστινό τουλάχιστον μπορώ να πω ότι το ABS δεν βιάζεται καθόλου να παρέμβει. Φυσικά η μοτοσυκλέτα φορούσε ολοκαίνουρια ελαστικά και αναρτήσεις οπότε είναι αναμενόμενο.


Το ψαλίδι αν και απλό αφήνει στο μάτι θετική εντύπωση και οι χρυσές ζάντες με την παλιά αισθητική συνεχίζουν να μου τραβούν το μάτι.






Κατά τη γνώμη μου είναι μια μοτοσυκλέτα που έλλειπε από τη μεσαία κατηγορία και μας αρέσει δε μας αρέσει,με τους σύγχρονους τιμοκαταλόγους, είναι μια "επώνυμη" μοτοσυκλέτα που μπορεί να καλύψει πολλές ανάγκες -χωρίς να καταφύγεις σε μεγαλύτερους κυβισμούς και αρκετές χιλιάδες περισσότερα ευρώ- και ταιριάζει απόλυτα στην Ελληνική πραγματικότητα των κακών δρόμων αλλά και της γεωγραφίας που έχει η χώρα μας. Με 11.500 συν 1000 ευρώ για να προσθέσεις κάποια απαραίτητα πράγματα έχεις μια ολοκληρωμένη πρόταση. Είναι μια επιλογή που μάλλον θα γίνει περισσότερο με το μυαλό παρά με τη καρδιά αλλά υπάρχουν σίγουρα οφέλη πίσω από αυτό. Στην άσκηση που έκανα για την απλή έκδοση της Africa Twin 1100 ακόμη και με τοποθέτηση των αξεσουάρ στο TA750 παραμένουν κάποιες χιλιάδες ευρώ που τα χωρίζει. Παρόμοια συμβαίνει και με το CB500X το οποίο πλέον βρίσκεται στις 8000 ευρώ, αλλά δε ξέρω πόσο εύκολο είναι κάποιος να φτάσει τις 11500/12500 ευρώ που θέλει το TA750 και να κάνει την υπέρβαση.

Περιμένω με αγωνία να μας συστηθεί από κοντά και το Suzuki V-Strom 800DE (μακάρι όχι μόνο σε DE)
 
Τελευταία επεξεργασία:

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Σε μια (κινεζικη πλεον) θαλασσα

απο αχρηστα -τις περισσοτερες φορες- ηλεκτρονικα μπλιμπλικια και κοκοψοψαρα ισως τελικα το τρανσαλπ να ειναι λυση.
Εστιαζει στην ουσια....δλδ μοτερ, συμπεριφορα, ανεση του αναβατη.....με δεδομενη την ποιοτητα Χοντα
Πλεον εχει αλογα, δειχνει λιτο-και μου αρεσει αυτο- με στοχο της εκδρομες χωρις αγχος....τα 95 ατια ειναι πλεον καλα για τα παντα....

Τιμη ξερουμε;
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Όλα ωραία και καλά αυτά που λες Στέφανε, αλλά έφαγα σκάλωμα καλό τώρα!!!
Μικρό; Ασήμαντο; Ιδέα δεν έχω, αλλά σκάλωσα:
Επιτρέπεται σε ολοκαίνουργιο μηχανάκι, άστρωτο ακομα, να κάνει ζάρα το δέρμα τις σέλας;;; Τι διάολο;;;
Τέσσερα χρόνια είχα τρανσαλπ, τέτοια ζάρα δεν έκανε!!!
Δεν απαξιώνω την μηχανή, ίσα ίσα μου αρέσει πολύ και την αγόραζα ανετα αν δεν είχα την μοσχάρο!!!!!!! Αλλά μου κάνει τρομερή εντύπωση!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όλα ωραία και καλά αυτά που λες Στέφανε, αλλά έφαγα σκάλωμα καλό τώρα!!!
Μικρό; Ασήμαντο; Ιδέα δεν έχω, αλλά σκάλωσα:
Επιτρέπεται σε ολοκαίνουργιο μηχανάκι, άστρωτο ακομα, να κάνει ζάρα το δέρμα τις σέλας;;; Τι διάολο;;;
Τέσσερα χρόνια είχα τρανσαλπ, τέτοια ζάρα δεν έκανε!!!
Δεν απαξιώνω την μηχανή, ίσα ίσα μου αρέσει πολύ και την αγόραζα ανετα αν δεν είχα την μοσχάρο!!!!!!! Αλλά μου κάνει τρομερή εντύπωση!!!
Αν και για κάποιους μπορεί αυτό να είναι λεπτομέρεια έχεις δίκιο. Πάντως έχει υπέροχη σέλα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αν και για κάποιους μπορεί αυτό να είναι λεπτομέρεια έχεις δίκιο. Πάντως έχει υπέροχη σέλα.
Ναι, δεν μιλάω για την άνεση Στεφ! Για το εμφανισιακό κομμάτι μιλάω!
Αυτό νομίζω δεν δικαιολογείται!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι, δεν μιλάω για την άνεση Στεφ! Για το εμφανισιακό κομμάτι μιλάω!
Αυτό νομίζω δεν δικαιολογείται!
Είναι περίεργο σε νέα μοτοσυκλέτα.
Από την άλλη μπορεί να πάρει φόρμα με τη χρήση και να έρθει στα ίσα του.
Επίσης μπορεί όταν τους έπεσε να πήγαν να το συγκρατήσουν από τη σέλα και να τους τέντωσε μονόπλευρα και να "μαζεύει" τώρα σε εκείνο το σημείο.

Πάντως είναι μια καλή ουδέτερη μοτοσυκλέτα με ζωηρό μοτέρ. Ως κύρια μοτοσυκλέτα είναι μια πολύ καλή επιλογή με χαμηλά κόστη συντήρησης και παγίων εξόδων.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Όλα ωραία και καλά αυτά που λες Στέφανε, αλλά έφαγα σκάλωμα καλό τώρα!!!
Μικρό; Ασήμαντο; Ιδέα δεν έχω, αλλά σκάλωσα:
Επιτρέπεται σε ολοκαίνουργιο μηχανάκι, άστρωτο ακομα, να κάνει ζάρα το δέρμα τις σέλας;;; Τι διάολο;;;
Τέσσερα χρόνια είχα τρανσαλπ, τέτοια ζάρα δεν έκανε!!!
Δεν απαξιώνω την μηχανή, ίσα ίσα μου αρέσει πολύ και την αγόραζα ανετα αν δεν είχα την μοσχάρο!!!!!!! Αλλά μου κάνει τρομερή εντύπωση!!!
Υποψιαζομαι οτι η πλαστικη βαση της σελας ειναι αρκετα λεπτη και καθως καθεται καποιος ανασηκωνεται ελαφρως το μπροστα μερος αυτο που καβαλαει το ρεζερβουαρ Λογικα μετα απο λιγη ωρα η ζαρα φευγει απο μονη της και μετα απο Χ χλμ το καλυμα θα "ανοιξει" ελαφρως και θα επανερχεται χωρις να κανει ζαρα
Αν εχω δικιο τοτε ο Στεφανος εβγαλε την φωτο σχεδον αμεσως που κατεβηκε απο την σελα
Το ιδιο ειχα δει στο crf oταν εβαλα το ρεζερβουαρ της acerbis οπου η σελα ανασηκωθηκε μπροστα κατα ξερω γω 2-3 χιλιοστα Μετα απο λιγο η ζαρα εσβηνε και τωρα πια δεν το κανει καθολου
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Όλα ωραία και καλά αυτά που λες Στέφανε, αλλά έφαγα σκάλωμα καλό τώρα!!!
Μικρό; Ασήμαντο; Ιδέα δεν έχω, αλλά σκάλωσα:
Επιτρέπεται σε ολοκαίνουργιο μηχανάκι, άστρωτο ακομα, να κάνει ζάρα το δέρμα τις σέλας;;; Τι διάολο;;;
Τέσσερα χρόνια είχα τρανσαλπ, τέτοια ζάρα δεν έκανε!!!
Δεν απαξιώνω την μηχανή, ίσα ίσα μου αρέσει πολύ και την αγόραζα ανετα αν δεν είχα την μοσχάρο!!!!!!! Αλλά μου κάνει τρομερή εντύπωση!!!
Ακριβώς αυτό μου χτύπησε κι εμένα! Φάουλ, εκτός και αν ισχύει ότι περιγράφεται από πάνω.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εύγε για το ρεπορτάζ. Ο Γ. Καρακώστας είναι από τους καλύτερους επαγγελματίες στο χώρο.
Αλλά ρε συ σε παρακαλώ στο επόμενο φωτορεπορτάζ κάθάρισε τον φακό απο το κινητό σου...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εύγε για το ρεπορτάζ. Ο Γ. Καρακώστας είναι από τους καλύτερους επαγγελματίες στο χώρο.
Αλλά ρε συ σε παρακαλώ στο επόμενο φωτορεπορτάζ κάθάρισε τον φακό απο το κινητό σου...
Μια χαρά ήταν ο φακός, πάντα τον σκουπίζω απλά το Transalp λάμπει!!!
Χα χα χα. Χωρίς πλάκα τον σκουπίζω αλλά υποπτεύομαι πως τα έχει παίξει λίγο από τη μοτοσυκλέτα το κινητό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Μια χαρά ήταν ο φακός, πάντα τον σκουπίζω απλά το Transakp λάμπει!!!
Χα χα χα. Χωρίς πλάκα τον σκουπίζω αλλά υποπτεύομαι πως τα έχει παίξει λόγο από τη μοτοσυκλετα το κινητό.
iphone? έχω διαβάσει ότι την ακούνε οι κάμερες από τους κραδασμούς όταν τα βάζουμε συχνά σε βάσεις moto
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
iphone? έχω διαβάσει ότι την ακούνε οι κάμερες από τους κραδασμούς όταν τα βάζουμε συχνά σε βάσεις moto
Όχι ένα Samsung είναι, το έχω από το 2018. Δεν είναι ότι κάνει σκουπίδια στις φωτό αλλά βγαίνουν κάπως ξεθωριασμένες σα να είναι θαμπός ο φακός και τις διορθώνω εκ των υστέρων με το αυτόματο φίλτρο.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το μαύρο ασημί νομίζω της ταιριάζει καλύτερα. Δένει καλύτερα το μαύρο γύρω από τον προβολέα. Το μαύρο έχει και μαύρες ζάντες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Η χοντα δυστυχώς έχει παραλείψει σημαντικές λεπτομέρειες. Έβαλε ride by wire ,αλλά δεν έβαλε cruise control.και μια προφορτιση πίσω ρε αδερφέ με μια ροδέλα όχι με κλειδί έλεος 2023 είμαστε δεν θα είχε σοβαρό κόστος κάτι τέτοιο.δεν είπαμε να βάλει ποιοτική ανάρτηση,μια προφορτιση ευκολοχρηστη. Το μπαράκι κλπ τα θεωρώ λεπτομερείς λύσεις θα βρεθούν εννοείται θα το κάνω τεστ με τη πρώτη ευκαιρία αλλά οπτικά για μένα συνεχίζει να είναι άοσμο και άνοστο. Βέβαια είναι νομίζω σκόπιμα πάγια τακτική της εταιρείας πλην εξαιρέσεων.
Αυτό πάντως Στέφανε που σου φάνηκε το μοτέρ του τουαρεγκ λίγο,με προβληματίζει. Δηλαδή έχω αρχίσει και σκέφτομαι ότι πήρες προβληματικό μηχανάκι για τεστ ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.το μηχανάκι όχι απλά πάει καλά,αλλά δίνει και την ανάλογη αίσθηση.
Ήρθαν πάντως και τα σουζουκι,που αν μη τι άλλο δείχνουν πιο ελκυστικά
 
Τελευταία επεξεργασία:

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Το κατατάσσω στην κατηγορία κακάσχημων μηχανών (για τα δικά μου πάντα γούστα).

Βέβαια περί ορέξεως !!
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Η χοντα δυστυχώς έχει παραλείψει σημαντικές λεπτομέρειες. Έβαλε ride by wire ,αλλά δεν έβαλε cruise control.και μια προφορτιση πίσω ρε αδερφέ με μια ροδέλα όχι με κλειδί έλεος 2023 είμαστε δεν θα είχε σοβαρό κόστος κάτι τέτοιο.δεν είπαμε να βάλει ποιοτική ανάρτηση,μια προφορτιση ευκολοχρηστη. Το μπαράκι κλπ τα θεωρώ λεπτομερείς λύσεις θα βρεθούν εννοείται θα το κάνω τεστ με τη πρώτη ευκαιρία αλλά οπτικά για μένα συνεχίζει να είναι άοσμο και άνοστο. Βέβαια είναι νομίζω σκόπιμα πάγια τακτική της εταιρείας πλην εξαιρέσεων.
Αυτό πάντως Στέφανε που σου φάνηκε το μοτέρ του τουαρεγκ λίγο,με προβληματίζει. Δηλαδή έχω αρχίσει και σκέφτομαι ότι πήρες προβληματικό μηχανάκι για τεστ ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.το μηχανάκι όχι απλά πάει καλά,αλλά δίνει και την ανάλογη αίσθηση.
Ήρθαν πάντως και τα σουζουκι,που αν μη τι άλλο δείχνουν πιο ελκυστικά

Σωστα και δικαια οσα λες Ντοκ....

αλλα Χοντα ειναι παραδοσιακα .....τσιγκουνα σε εκνευριστικο βαθμο....

Το δε Τρανς παντα ηταν ψιλο-αχρωμο αλλα αυτο μοιαζει πιο τσαχπινικο(το ασπρο της δοκιμης μοιαζει πολυ 80ς και μαλλον αδικει την μοτοσυκλετα)

ισως ενα κοκκινο ασπρο-αν βγαινει- ειναι πιο σεξυ.....

Τελος στο σχεδιασμο μαλλον σκεφτηκαν να κανουν ενα πιο all-round everyday bike παρα ενα παιχνιδι οπως ειναι το Απριλια η το ΚΤΜ, για τους ανθρωπους που θελουν να βολταρουν σε ολα τα τεραιν ανευ ειδικων απαιτησεων....

Το μονο σιγουρο ειναι οτι η μεση κατηγορια ξυπνησε απο το λιθαργο 20ετιας και αυτο μονο κερδος ειναι για εμας τους χρηστες καθως αποκτουμε περισσοτερες επιλογες....
 
Top Bottom