Test Ride - Honda X-ADV 750

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μάρτιος 2019.

Επιστροφή από το test ride 40 λεπτών. Για άλλη μια φορά συνοδευόμουν από τον Λευκάδιος. Είχα τη τύχη μέσα σε αυτά τα 40 λεπτά να το οδηγήσω σε όλες τις συνθήκες πηγαίνοντας από Λεωφόρο Αθηνών στη Βιομηχανική ζώνη του Σχιστού. Παλαιά Εθνική με ταχύτητες που έφθασαν και τα 160 km/h αλλά και έντονο μποτιλιάρισμα και ήπιο χωματάκι.





Ξεκινώ διατυπώνοντας τη θετική εντύπωση που αποκόμισα σε σχέση με τη δουλειά της Honda για το DCT. Έχει βελτιωθεί σημαντικά συγκρίνοντας το σε σχέση με ένα Honda Integra 700 που είχα δοκιμάσει στο παρελθόν και δε μπορώ να πω πως και τότε με ενθουσίασε. Εξάντλησα τη χρήση του σε D, S1, S2, S3 και Manual. Στο manual εξαιρετική απόκριση στα ανεβάσματα/κατεβάσματα κρατώντας το γκάζι σταθερό. Τα S1, S2, S3 δουλεύουν πολύ ωραία και στα κατεβάσματα του 6-τάχυτου κιβωτίου. Κατάλαβα τι εννοούσαν οι κάτοχοι Africa Twin CRF1000L όταν έλεγαν ότι σου αφήνει χώρο και χρόνο να ασχοληθείς με άλλα πράγματα στο χώμα. Όλα αυτά φυσικά είναι κοινά για όλες τις moto της Honda που έχουν DCT. Στο X-ADV είναι αυτό που κάνει τη διαφορά σε σχέση με τα mega σκούτερ..

Έχοντας οδηγήσει πρόσφατα και το T-max μπορώ κατηγορηματικά να πω πως έχουν διαφορετική θέση οδήγησης. Το X-ADV έχει τη τάση να σε φέρνει πιο κοντά στο τιμόνι σε αντίθεση με το T-max που σε βάζει σε πιο καναπεδίσια θέση. Συνέλαβα τον εαυτό μου να πρέπει να δώσω εντολή στα οπίσθια μου ώστε να εξαντλήσουν τη μεγάλη σέλα του. Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με το σωματότυπο του καθενός και ενδεχομένως και με το τιμόνι που μπορείς ελάχιστα να σηκώσεις γιατί αν το παρακάνεις θα βρίσκει στη ζελατίνα όταν στρίβεις δεξιά-αριστερά. Φυσικά η συνολική θέση οδήγησης δεν μοιάζει και με αυτή μιας κανονικής μοτοσυκλέτας. Πάντως σίγουρα δεν κουράζει. Μια άλλη σύγκριση που θα μπορούσα να κάνω με οποιοδήποτε άλλο σκούτερ είναι πως απουσιάζει εντελώς αυτός ο roller χαρακτήρας και η αίσθηση πατιναρίσματος που αυτά έχουν. Ο κινητήρας αυτός αν και κρυμμένος κάτω από πολλά πλαστικά είναι 100% μοτοσυκλέτας σε αίσθηση και απόδοση.

Όποιος θέλει να πηγαίνει μονοκάβαλος στο χώμα θα είναι κρίμα να μη βάλει τα έξτρα πατητά (τα οποία όμως είναι της Rizoma και έχουν ένα σκασμό λεφτά). Ελπίζω να υπάρχουν και aftermarket στο ελεύθερο εμπόριο. Τα πόδια στην όρθια θέση μένουν λίγο περισσότερο ανοιχτά σε σχέση με ένα On/off. Εκεί που πήγαμε είχε ένα μικρό πιστάκι και το πέρασα πάνω από διαδοχικά σαμαράκια όπως και από κάποια νεροφαγώματα. Δεν με τρόμαξε πουθενά, μια χαρά και ας φορούσα τα enduroσκάρπινα (copyright ονομασίας By Λευκάδιος ).









Η ζελατίνα του δουλεύει πολύ καλά ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες (το ύψος μου είναι 1.80). Στα 160 που πρόλαβα να το πάω είναι πολύ άνετο και σταθερό. Από όσο έχω δει στο Youtube στο κοντέρ του μπορείς να δεις μέχρι και 185 χλμ. Φρένα πολύ καλά, θα ήθελα όμως να μπορείς να απενεργοποιείς το ABS. Θεωρώ πως μια μοτοσυκλέτα με τον υβριδικό χαρακτήρα του X-ADV δεν έχει νόημα να την αξιολογήσεις οριακές οδηγικές καταστάσεις. Πάντως με φυσιολογική οδήγηση δεν έδειξε αδυναμίες σε επιταχύνσεις, στροφιλίκια, υψηλές ταχύτητες κτλ. Στο μποτιλιάρισμα δε σε δυσκολεύει στα στριψίματα αλλά αν χρειαστεί να κατεβάσεις πόδια καταλαβαίνεις τη διαφορά στο "πάτημα" λόγω του ότι ο σκουτερομαρσπιές σε αναγκάζει να τα ανοίγεις αρκετά.

Το όλο πακέτο του X-ADV με τον κινητήρα των 750cc αλλά της χαμηλής ισχύος των 55 Hp μπορούν να εγγυηθούν αξιοπιστία για ένα μέσο καθημερινής μετακίνησης γράφοντας πολλά χιλιόμετρα σε βάθος χρόνου και θα σου κάνει και τη χάρη να σε ταξιδέψει ακόμη και στην Ευρώπη με μεγαλύτερη ασφάλεια από οποιοδήποτε mega-scouter. Προσωπικά αρνούμαι να το εντάξω σε αυτή τη κατηγορία δικύκλων αν και πράγματι είναι δύσκολο να το κατηγοριοποιήσεις οπουδήποτε αλλού με απόλυτο τρόπο. Ίσως και αυτό να είναι μια επιτυχία της Honda. Μένει να το αποδείξει ο χρόνος, αν και για μένα δείχνει το δρόμο του μέλλοντος.

Τέλος νομίζω πως ταιριάζει αρκετά στη χώρα μας και αν και το συναντάω όλο και συχνότερα στους δρόμους αν η τιμή του ήταν 1500-2000 ευρώ χαμηλότερη θα είχε τεράστια επιτυχία. Πάντως πρέπει να τονίσω πως η ποιότητα κατασκευής είναι σε υψηλά επίπεδα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom