Test Ride - Husqvarna 701 SM & Enduro

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αύγουστος 2017

Test Ride που έγινε με παρέα τον @Λευκάδιος

Post by STF





Εκείνο το πρωί είχαμε ραντεβού για Test Ride της Enduro έκδοσης. Τους βρήκαμε όμως χαλαρούς και τους πήραμε και το Super Moto.
Έτσι καταφέραμε να κάνουμε παρέα μια βόλτα διάρκειας περίπου 45 λεπτών και μέσα σε αυτά ανταλλάξαμε και μεταξύ μας της δυο μηχανές. Νομίζω πως τα συμπεράσματα μας ήταν κοινά.

Και οι δυο μηχανές είχαν τους χάρτες τους full power (67 hp) και ήταν μοντέλα 2016.

Επιγραμματικά...

SUPER MOTO (+)

Προερχόμενος από το WR250R πρώτη θετική εντύπωση ήταν ότι και το Husqvarna SM ήταν πανάλαφρο.
Τα μαμά ελαστικά (Continental Conti Attack) ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, αισθανόσουν μεγάλη ασφάλεια.
Πολύ εύκολα σου γινόταν οικείο (αυτό σε μεγάλο βαθμό οφειλόταν στην ασφάλεια που σου έδιναν τα ελαστικά).
Φρενάρες, ειδικά το μπροστινό ήταν άγκυρα. Το ABS ενεργοποιούταν μόνο στο απόλυτο όριο (καλό αυτό).
Σταθερό και στις μεγάλες επιταχύνσεις και στις υψηλές ταχύτητες, απόλυτος έλεγχος στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Σούζα με δευτέρα και ξερόγκαζο. Ίσως να γίνεται και με τρίτη αλλά χρειάζεται και η απαραίτητη εξοικείωση με τον κινητήρα, εγώ δεν το κατάφερα (το EDURO εύκολα και με τρίτη).
Funbike.
Σέλα αρκετά καλή προς μεγάλη μου έκπληξη. Φλατ, σκληρή όσο πρέπει και ευτυχώς φαρδούτσικη.

SUPER MOTO (-)

Στις χαμηλές στροφές μια αίσθηση κραδασμών στο τιμόνι. Μάλλον φταίει το διαφορετικό μπροστινό.
Αίσθηση ABS. Ευτυχώς αργούσε να επέμβει αλλά όταν επενέβαινε.... το έκανε για τα καλά. Είχες την αίσθηση ότι δεν σταματούσε η μηχανή.

Στα μοντέλα του 2017 έχει τοποθετηθεί και στις δυο μηχανές δεύτερος αντικραδασμικός άξονας και έχει αυξηθεί η ιπποδύναμη κατά 7 άλογα (74 hp).

Για το Enduro θα αφήσω στον Λευκάδιος τη τιμή...


Post by Λευκάδιος





Η δοκιμή ξεκίνησε με τον Στέφανο στο SM και μένα στο Ε έχοντας στην δ στην διάθεση μας 30 λεπτά(τα κάναμε 45 αφού βάλαμε και βενζίνη :D).

Πρώτη εντύπωση κάνει η καλή εργονομία για το δικό μου τουλάχιστον ύψος. Είτε καθιστός είτε όρθιος στα φαρδιά μαρσπιέ αισθανόμουν πολύ άνετα.
Η σέλα παρ'όλο που φαίνεται αφιλόξενη είναι αρκετά φαρδιά και δεν με απασχόλησε όση ώρα ήμουν πάνω της και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι θα ικανοποιητική και για αρκετό ακόμα χρόνο. Βέβαια αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό γιατί οδηγούσα για πολλά χρόνια μηχανάκι με φλατ σέλα που δεν ήταν Adv ή GT.
Το μπροστινό φρένο πολύ ισχυρό για την κατηγορία των dualsport και αρχικά ήθελε λίγο προσοχή λόγο της μεγάλης διαδρομής της μπροστινής ανάρτησης.
Το πίσω φρένο λιγότερο δυνατό αλλά είχε ενεργοποιημένο το ABS που το τσαρούχωσα (sic) 2-3 φορές για να δω την λειτουργία του. Δεν είμαι συνηθισμένος στο ΑBS και θα ήθελα να το απενεργοποιήσω αλλά σεβάστηκα την επιθυμία του πωλητή της Husqvarna/ΚΤΜ (btw πολύ εξυπηρετικός,σωστός επαγγελματίας).

Οδική συμπεριφορά
Αρχικά παρατήρησα κάτι που είχα παρατηρήσει στο αντίστοιχο 690Ε που είχα οδηγήσει (για λιγότερη ώρα) πριν κάνα χρόνο. Μετά τα 60-70 χλμ. είναι αρκετά δύσκολο να αλλάξει πορεία σε σλάλομ ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα.Σαν κάτι να το κρατάει αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι, ίσως το σετάρισμα των αναρτήσεων. Πάντως όταν επιτέλους πλαγιάσει είναι σταθερό σαν βράχος.
Ένα άλλο τερτίπι που δεν είχα παρατηρήσει στο 690 ήταν ότι πάνω από τα 110-120 όταν επιτάχυνε με φουλ γκάζι κούναγε πολύ. Λέω δεν μπορεί,σφίγγω το τιμόνι πολύ. Χαλαρώνω και άλλο αλλά δεν... (το sm δεν είχε τέτοιο θέμα)

Το μοτάρντ είναι σαφώς πιο παιχνιδιάρικο στην άσφαλτο και κουμπώνεις αμέσως πάνω του και αρχίζει το παιχνίδι. Το μπροστινό του φρένο είναι φοβερό γιατί συνδυάζει δύναμη με προοδευτικότητα (άρα και αίσθηση)

Μοτέρ. Το εντούρο έκανε πιο εύκολα σούζες (άνετα με τρίτη). Το sm φαίνονταν πιο αδύναμο στις χαμηλομεσαίες, ανοίξαμε με τρίτη (ρεπρίζ) και το εντούρο έφυγε μπροστά. Ισως το sm να έχει πιο μακρύ γρανάζωμα. Αυτό το παρατήρησα και όταν άνοιξα τέρμα το γκάζι με τελευταία σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων (με 65 περίπου χλμ/ώρα) και το E επιτάχυνε αρκετά πιο στρωτά και δυνατά.

Σασμάν και τα δύο σαν Honda μόνο που στην επιστροφή στο εντούρο είχα δύο φορές νεκρά σε αλλαγή (3η προς 4η αν θυμάμαι καλά). Μπορεί να θέλει αλλαγή λάδια, μπορεί να έχει φάει σκίσιμο από τις δοκιμές, μπορεί και από δικό μου λάθος (που δεν νομίζω).


Γενικά μου έκαναν και τα δύο πολύ καλή εντύπωση αν και το εντούρο ίσως θέλει λίγο ψάξιμο με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων,το σίγουρο είναι ότι αδικήθηκε γιατί η δοκιμή δεν συμπεριλάμβανε χώμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom