Test Ride - Suzuki V-Strom 800 DE (& V-Strom 1050 DE)

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R



Ολοκληρώθηκαν δυο σύντομα test ride (με συνοδό) τα οποία ήταν αρκετά διαφωτιστικά για εμένα και ευτυχώς είχα την άνεση να χουφτώσω αρκετά τα γκάζια καθώς ο συνοδός ήταν γνωστός μου.

Σημειώνω το τρόπο με τον οποίο θέλησα να πάρω το πληρέστερο δυνατό feedback από δυο βόλτες των 15-20 λεπτών: Και στις δυο μοτοσυκλέτες έβγαλα εκτός τα Traction Control, έβαλα τον χάρτη στη θέση Α που έδινε το μάξιμουμ από γκάζι και όρισα το ABS στη θέση 1 με τη μικρότερη δυνατόν παρέμβαση (πριν από τη θέση OFF που υπάρχει μόνο για τον πίσω τροχό).

V-Strom 1050 DE
Για το 1050 που αποτελεί την αγαπημένη μου mega On/Off θα τα πω συνοπτικά καθώς έχω ξανά οδηγήσει την έκδοση ΧΤ η οποία μου άφησε μόνο θετικές εντυπώσεις τότε.
Βλέπε εδώ.

Το V-Strom 1050 είναι μια υπέροχη μοτοσυκλέτα καλοστημένη για να στρίβει, εξαιρετικά σταθερή στις μεγάλες ταχύτητες και υπέροχα ευέλικτη εντός αστικού τοπίου. Αυτά πάντα για τα δικά μου δεδομένα και για το δικό μου στυλ και τις συνθήκες οδήγησης μιας που η μοτοσυκλέτα δεν αποτελεί πλέον το καθημερινό μου μέσο μετακίνησης.
Στην έκδοση V-Strom 1050 DE η γνώμη μου είναι πως η Suzuki θέλησε να μπει σε νερά που δεν ταιριάζουν στη μοτοσυκλέτα. Αν εξαιρέσεις την έγχρωμη οθόνη TFT δεν υπήρξε κάτι που να με κερδίσει συγκριτικά με το απερχόμενο XT. Αντιθέτως έχασε λίγη από τη σπιρτάδα ακόμη και στις εναλλαγές των γραμμών στην οδήγηση εντός πόλης. Το εμπρός φρένο πολύ καλό, το πίσω όχι. Θέση οδήγησης πολύ καλή. Κάθεσαι με φυσικό τρόπο, στις χαμηλές ταχύτητες όμως και στο μανουβράρισμα ανάμεσα σε αυτοκίνητα όταν κατέβαζα τα πόδια έβρισκαν στα μαρσπιέ πράγμα που δεν θυμάμαι να συνέβαινε στο ΧΤ με τον 19άρι μπροστινό τροχό. Οπότε θέλω στο μέλλον να πάρω μια βόλτα και την νέα έκδοση -την "απλή"- με τον 19άρι τροχό ελπίζοντας πως θα ανανεωθούν οι θετικές εντυπώσεις μου από το απερχόμενο ΧΤ. Με λίγα λόγια, το μεγάλο V-Strom 1050 απλώνει τα προνόμια του στην άσφαλτο ενώ σε χωμάτινες διελεύσεις μέχρι και μέτριας δυσκολίας μια χαρά θα τα κατάφερνε και με τον 19άρι τροχό. Τέλος.

Ας γράψουμε μερικά πράγματα για το V-Strom 800 DE. Ξεκινώ πιπεράτα...

TRANSALP 750 vs V-STROM 800 DE, σημειώσατε 2.

Ξεκίνησα τα test rides με το 800 ως αρχική επιλογή, από φόβο μην και ο κινητήρας της μεγάλης του αδερφής κλέψει τις εντυπώσεις και αδικήσω το 800. Θα πω ότι έχω έρωτα με το 1000άρι και ήλπιζα να με απογοητεύσει το 800 ώστε να μείνει ζωντανό το όνειρο του 1050. Όμως τα πράγματα έγιναν πολύ περίπλοκα.

V-Strom 800 DE
Πρώτη εντύπωση. Ανεβαίνω πάνω στη μοτοσυκλέτα και αρχικά νιώθω παράξενα. Η σέλα μου φάνηκε αρκετά χαμηλή από ότι άλλο έχω συνηθίσει ανεβαίνοντας σε μεσαία On/Off και σίγουρα το τιμόνι ήταν στραμμένο προς τον οδηγό περισσότερο από όσο θα έπρεπε. Παρατήρησα πως όλα τα 800άρια -και ήταν 4-5 που υπήρχαν έξω και μέσα στην έκθεση- ήταν σεταρισμένα έτσι.
Ξεκινάω και συνηθίζω γρήγορα το χαμηλό ύψος σέλας (θεέ μου τι έγραφε εκείνος ο δημοσιογράφος...) με ένα μοτέρ πραγματικά εκπληκτικό. Περισσότερο ροπάτο από το μοτέρ του Honda χωρίς απώλεια αίσθησης της δύναμης στις υψηλές στροφές. Ο κινητήρας της νομίζω πως μπορεί να καλύψει εύκολα ακόμα και ένα ταξίδι στην Εθνική στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Δεν θα αναφερθώ καθόλου στο βάρος καθώς η μοτοσυκλέτα είναι εξαιρετικά σωστά ζυγισμένη.

Στο forum που βρισκόμαστε θεωρώ πως ασχέτως επιπέδου η οδήγηση συνδυασμένη με τη φύση είναι συνήθης προσδοκία. Στην όρθια οδήγηση λοιπόν το γκριπάρισμα των ποδιών στο ντεπόζιτο είναι Ε-Ξ-ΑΙ-Ρ-Ε-Τ-Ι-Κ-Ο! Στο 1050 με το που κάθεσαι αισθάνεσαι ότι ανεβαίνεις σε λεπτότερη μοτοσυκλέτα αλλά το ντεπόζιτο διατηρεί το πλάτος της σιλουέτας του σχεδόν το ίδιο ψηλά και χαμηλά. Το 800 ήταν μια αποκάλυψη, καθώς λεπταίνει σημαντικά στα χαμηλά του ντεπόζιτου αλλά και το πλαστικό κάλυμμα που υπάρχει σε εκείνο το σημείο βοηθάει πάρα-παρά πολύ. Νομίζω ότι στο θέμα εργονομίας σε όρθια οδήγηση το Suzuki είναι η νικήτρια συγκρινόμενη με κάθε άλλη μοτοσυκλέτα Ιαπωνικής καταγωγής. Εξαιρώ προσωρινά το Tenere 700 World Raid για το οποίο έχω διαβάσει και δει στο σωλήνα παρόμοιες θετικές εντυπώσεις σε ότι αφορά την όρθια οδήγηση, αλλά είναι μια μοτοσυκλέτα που εγώ δεν έχω οδηγήσει.

Το μπροστινό χαμηλό φτερό του V-Strom 800 DE αν και ασχημούλικο δείχνει να έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μην στομώνει εύκολα από τη λάσπη. Νομίζω πως ρυθμίζεται καθ' ύψος όπως το αντίστοιχο του Tenere 700 αλλά είναι σαφώς φαρδύτερο, σχεδόν στο διπλάσιο πλάτος από αυτό του τροχού. Δυστυχώς ενώ μου κέντρισε το ενδιαφέρον ξέχασα να τραβήξω μια φωτό με σωστή γωνία οπότε η παρακάτω φωτό προέρχεται από το διαδίκτυο και δεν δείχνει τόσο καλά αυτό που περιγράφω.



Οι αναρτήσεις του μου φανήκαν παρόμοια μαλακές με το Transalp 750 αλλά σίγουρα η υδραυλική προφόρτιση αποτελεί ένα ατού για γρήγορη ρύθμιση στην αλλαγή συνθηκών (π.χ. ταξίδι φορτωμένος)

Σε αντίθεση με τη μεγάλη αδερφή της πουθενά δεν ένιωσα κάτι να φωνάζει πως μπροστά φοράει 21 τροχό. Το QS δουλεύει εξαιρετικά από 2α προς 3η και πάνω αρκεί να μη ξεχνιέσαι και κλείνεις το γκάζι και από τις 3.500-4.000 στροφές και πάνω, γίνεται σχεδόν εθιστικό.

Τα φρένα της είναι εξαιρετικά στο μπροστινό με αρκετό δάγκωμα και πολύ καλά πίσω (σαφώς καλύτερα από το 1050 DE). Το μπροστινό φρένο είναι τόσο καλό που θα με ανησυχούσε αν δεν είχε ενεργοποιημένο το ABS στο χώμα καθώς ένα λάθος και...

Ο πίνακας οργάνων είναι εξαιρετικά ευανάγνωστος και πολύ τακτοποιημένος. Ο συμπλέκτης πολύ καλός. Τα κουμπιά πλοήγησης στο menu της οθόνης παραμένουν τα καλύτερα από κάθε άλλη μοτοσυκλέτα με ηλεκτρονικά που έχω οδηγήσει. Δε χρειάζεται καν να σε ενημερώσει κάποιος για το πως λειτουργεί το "πράγμα". Εξαιρετική ευκολία.

Well done SUZUKI !!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

a2in

Μέλος
Όνομα
Άρης
Μοτό
Varadero 1000
Μπράβο για την άποψη και την μεταφορά των εντυπώσεων!

Μήπως τους ρώτησες γιατί διαλέξαν χρώματα απο σκηνή καρναβαλιού / τσίρκου; :rolleyes:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
STF από ζεστούλα του μοτέρ τι ένιωσες;
Δεν ένιωσα απολύτως τίποτα. Ίσως είμαι θερμοαλεξίσφαιρος (ούτε στο V100 Mandello είχα νιώσει κάτι), αλλά είχα το νου μου μεγάλη να δω τι γίνεται με αυτό κι έδινα μεγάλη προσοχή όσο ήμασταν σε κίνηση. Τίποτα. Η εξήγηση που έχω δώσει είναι πως μικρές διαφορές στο ύψος (προς τα πάνω ή και προς τα κάτω) ή και σε σωματότυπους (π.χ. μακρύτερα ή κοντύτερα πόδια) μπορεί να επηρεάζουν τη γωνία που σχηματίζουν ή γάμπες μας και με λίγα εκατοστά διαφοράς να αισθάνεσαι λιγότερο ή περισσότερο τη θερμοκρασία. Έχω και την αίσθηση ότι δε πρόλαβε να λειτουργήσει το βιντιλατέρ όσο την οδήγησα.
Βέβαια 15-20 λεπτά ίσως δεν αρκούν για τέτοιες διαπιστώσεις αλλά πρώτον παρέλαβα τη μηχανή κολλητά από προηγούμενο test ride (άρα είχε ζεσταθεί ο κινητήρας ήδη) και δεύτερον θεωρώ πως αφού δεν ένιωσα κάτι σε αυτούς τους χρόνους δε θα είναι κάτι που θα δημιουργεί πρόβλημα, αν ήταν κάτι έντονα προβληματικό θα "έδειχνε" στοιχεία από νωρίς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν θα άλλαζα κάτι στη μοτοσυκλέτα αυτό θα ήταν πιθανά το τιμόνι και όχι τόσο για εργονομικούς λόγους όσο για οπτικούς (δε μου αρέσει το εργοστασιακό). Ένα τιμόνι χαμηλότερο σε ύψος αλλά με ψηλότερα καβαλέτα που θα αντισταθμίζαν τη διαφορά στο ύψος του τιμονιού.

Επίσης, θα δοκίμαζα και τη ψηλότερη σέλα καθώς δε μου αρέσει να κάθομαι τόσο μέσα στις μοτοσυκλέτες αλλά αυτό θέλει έλεγχο πριν, καθώς επηρεάζει άμεσα και συνολικά την εργονομία σε χέρια και πόδια.
 

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Στέφανε ευχαριστούμε για την αποψη σου.κι εγω τα ιδια αποκομισα σπο το test που εκανα το 800de. το σκεφτεσαι για μελλοντική αγορά?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε ευχαριστούμε για την αποψη σου.κι εγω τα ιδια αποκομισα σπο το test που εκανα το 800de. το σκεφτεσαι για μελλοντική αγορά?
Χαίρομαι αν βοήθησα στο ελάχιστο. Το σκέφτομαι ναι, αλλά παλεύω με πολλούς δαίμονες μέσα μου. Από το "μια ζωή την έχουμε", μέχρι το πόσο ηθικό θα ήταν -πολυπλεύρως- η απόκτηση 3ης μοτοσυκλέτας.
Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι πως δεν μπορώ να αποχωριστώ καμία από αυτές που έχω. Έχω υπερδιπλασιάσει τα χλμ που κάνω και με το WR και με το Nuda που σημαίνει ότι τα χρησιμοποιώ και η ύπαρξη τους υποστηρίζει στιγμές χαράς και ξεγνοιασιάς.

Περιμένω να επιστρέψω από τις διακοπές στην Ευρώπη με το "γυμνό" μπας και βγάλω περισσότερα συμπεράσματα τα οποία όμως δε θα βασιστούν στην απομάκρυνση καμίας από τις υπάρχουσες. Ίσως πάω σε 3η, ίσως κάτσω στα αυγά μου. Τέλος πάντων, αν ήταν να αγοράσω σίγουρα το μεσαίο V-Strom 800 DE έχει περάσει μπροστά στη λίστα των πιθανών επιλογών.
 

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Χαίρομαι αν βοήθησα στο ελάχιστο. Το σκέφτομαι ναι, αλλά παλεύω με πολλούς δαίμονες μέσα μου. Από το "μια ζωή την έχουμε", μέχρι το πόσο ηθικό θα ήταν -πολυπλεύρως- η απόκτηση 3ης μοτοσυκλέτας.
Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι πως δεν μπορώ να αποχωριστώ καμία από αυτές που έχω. Έχω υπερδιπλασιάσει τα χλμ που κάνω και με το WR και με το Nuda που σημαίνει ότι τα χρησιμοποιώ και η ύπαρξη τους υποστηρίζει στιγμές χαράς και ξεγνοιασιάς.

Περιμένω να επιστρέψω από τις διακοπές στην Ευρώπη με το "γυμνό" μπας και βγάλω περισσότερα συμπεράσματα τα οποία όμως δε θα βασιστούν στην απομάκρυνση καμίας από τις υπάρχουσες. Ίσως πάω σε 3η, ίσως κάτσω στα αυγά μου. Τέλος πάντων, αν ήταν να αγοράσω σίγουρα το μεσαίο V-Strom 800 DE έχει περάσει μπροστά στη λίστα των πιθανών επιλογών.
Κράτα το: μια ζωή την έχουμε, και προχώρα
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Χαίρομαι αν βοήθησα στο ελάχιστο. Το σκέφτομαι ναι, αλλά παλεύω με πολλούς δαίμονες μέσα μου. Από το "μια ζωή την έχουμε", μέχρι το πόσο ηθικό θα ήταν -πολυπλεύρως- η απόκτηση 3ης μοτοσυκλέτας.
Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι πως δεν μπορώ να αποχωριστώ καμία από αυτές που έχω. Έχω υπερδιπλασιάσει τα χλμ που κάνω και με το WR και με το Nuda που σημαίνει ότι τα χρησιμοποιώ και η ύπαρξη τους υποστηρίζει στιγμές χαράς και ξεγνοιασιάς.

Περιμένω να επιστρέψω από τις διακοπές στην Ευρώπη με το "γυμνό" μπας και βγάλω περισσότερα συμπεράσματα τα οποία όμως δε θα βασιστούν στην απομάκρυνση καμίας από τις υπάρχουσες. Ίσως πάω σε 3η, ίσως κάτσω στα αυγά μου. Τέλος πάντων, αν ήταν να αγοράσω σίγουρα το μεσαίο V-Strom 800 DE έχει περάσει μπροστά στη λίστα των πιθανών επιλογών.
Άντε με το καλό.
Ενδιαφέρον σύνολο αν και προσωπικά για το επίπεδο του θα ήθελα tubeless και cruise control στο είδη εξαιρετικό σύνολο.
Κατά τα αλλά μηχανάκι για μια 10ετια για πλάκα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Καλησπέρα σας , να κάνω μια ερώτηση;;; τι διαφορά έχει το 1050 xt και το 1050 de.... Έχουμε κάποιον ιδιοκτήτη εδώ μέσα να του κάνω κάποιες ερωτήσεις;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Καλησπέρα σας , να κάνω μια ερώτηση;;; τι διαφορά έχει το 1050 xt και το 1050 de.... Έχουμε κάποιον ιδιοκτήτη εδώ μέσα να του κάνω κάποιες ερωτήσεις;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το de έχει μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων,21 τροχό εμπρός και κάποια παραπάνω ηλεκτρονικα νομίζω.
Αν το χτ συνεχίζει να έχει την πρώτη οθόνη που μπήκε,είναι ολίγον τι μάπα, δυσδιάκριτη πολύ και σε μπερδεύει,ενώ η επόμενη που έχουν τα μοντέλα de είναι κομπλέ.
Οδήγησα το χτ πριν 1.5 χρόνο και το de πριν 6 μήνες.
Είναι πολύ διαφορετικά μηχανάκια..το χτ δεν μου άρεσε.
Είναι σαν στήσιμο και φιλοσοφία,ίδιο με το στρώμ που είχα (μοντέλο 2009) πιο δυνατό,με καλύτερες αναρτήσεις κλπ αλλά ίδια συνταγή.
Το de είναι κάτι άλλο, διαφορετικό.
Μαρεσε παρα πολύ,πιο παιχνιδιάρικο,τείνει λίγο στην λογική του Άφρικα .
Κάπου τα είχα γράψει για το τέστ,αν το βρω θα το παραθέσω.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το 1050DE ειναι ιδιαιτερης φιλοσοφιας μηχανη στο οτι ναι μεν εχει 21 τροχο μπροστα, αλλα απο την αλλη κραταει τις αναρτησεις σε μικρες σχετικα διαδρομες (για μηχανη με 21 τροχο).
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εμένα πάλι στο δρόμο (άσφαλτό) μου άρεσε πολύ περισσότερο το XT και θα το προτιμούσα έναντι του "απλού" σημερινού V-STROM 1050 (δεν είναι πλέον απλό για αυτό και τα εισαγωγικά). Για τη κατηγορία της μοτοσυκλέτας έχει πολύ πιο σοφή λογική ο 19άρης τροχός μπροστά παρά o ξεπερασμένος 21/17, ειδικά από τη στιγμή που αφαίρεσαν το tubeless ελαστικό εμπρός. Η οθόνη του XT πράγματι είναι αρκετά φλύαρη στη πρώτη ματιά κυρίως γιατί σχεδιαστικά φαίνεται σαν ιστός αράχνης, όμως.... όλες οι κύριες πληροφορίες είναι με μεγάλες γραμματοσειρές και τη συνήθισα γρήγορα.

Στο V-Strom 1050DE μου αρέσουν πολύ τα χρώματα και οπτικά του πηγαίνει πολύ το γεγονός ότι η μηχανή ψήλωσε και μεγάλωσε λίγο στα μάτια μου, αλλά.... σε οδήγηση back to back με το νέο 800άρι και αν στις σκέψεις υπάρχει προσανατολισμός για αρκετούτσικη χρήση και στο χώμα κατάλαβα ότι υστερεί το μεγάλο. Το μεγάλο θα το έπαιρνα μόνο για ταξιδιωτική χρήση, να το ευχαριστιέμαι στα στροφιλίκια και ήταν πολύ καλύτερα στημένο με τους 19/17 ακόμη και αν χρειαζόταν να πατάς που και που μέτριας δυσκολίας χώματα. Αυτά που χάνεις είναι πολύ περισσότερα από αυτό που κερδίζεις με τον 21/17. (προσωπική μου άποψη και την υιοθετώ για τα περισσότερα 1000άρια).
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom