Thanasis NX 650 Dominator RD08

thanasis NX 650

Μέλος
Όνομα
Θανασης
Μοτό
Honda Dominator NX 650 ΄99
Honda C50 12V ΄86
Ο Μπουμπης τελικά τα σπάει.
Την μια μέρα πήρε τον εκκεντροφόρο,την επόμενη τον παρέδωσε σαν καινούργιο,με μαμά χρονισμο.Απιστευτη δουλειά,εκ όψεως τουλάχιστον.Κριμα που δεν με αφήνει να ανεβάσω φωτό το πριν και μετά,λες και είναι άλλο ανταλλακτικό.
Αναμένω να ολοκληρωθεί η συναρμολόγηση -τοποθετηση μοτέρ και ευελπιστώ γυρνοντας από διακοπές να παραλάβω.......
 

thanasis NX 650

Μέλος
Όνομα
Θανασης
Μοτό
Honda Dominator NX 650 ΄99
Honda C50 12V ΄86
Και μιας και αναφέρθηκε ,γιατί δεν αφήνει να ανεβάσω φωτό?Jpg μορφή είναι,αλλά αρκετά ΜΒ.Για αυτο μάλλον?
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και μιας και αναφέρθηκε ,γιατί δεν αφήνει να ανεβάσω φωτό?Jpg μορφή είναι,αλλά αρκετά ΜΒ.Για αυτο μάλλον?
 

thanasis NX 650

Μέλος
Όνομα
Θανασης
Μοτό
Honda Dominator NX 650 ΄99
Honda C50 12V ΄86
Θα ασχοληθω όταν γυρίσω με το καλό.Καλες διακοπές σε όσους είναι να φύγουν, υπομονή και κουράγιο σε όσους πήγαν ή ακόμα χειρότερα δεν πάνε καθόλου.......
 

harrisM15A

Μέλος
Όνομα
Harris
Μοτό
Honda NR750
Θα ασχοληθω όταν γυρίσω με το καλό.Καλες διακοπές σε όσους είναι να φύγουν, υπομονή και κουράγιο σε όσους πήγαν ή ακόμα χειρότερα δεν πάνε καθόλου.......
Καλησπέρα
Μπορείς να γράψεις στο περίπου πόσο σου έχει στοιχίσει η ανακατασκευή μέχρι στιγμής;
 

thanasis NX 650

Μέλος
Όνομα
Θανασης
Μοτό
Honda Dominator NX 650 ΄99
Honda C50 12V ΄86
Καλησπέρα
Μέχρι τώρα έδωσα 750 ευρώ,αλλά ακόμα δεν έχουμε κάνει ταμείο.
Και θα αργήσουμε να κάνουμε,γιατί έχουμε ένα ανεξήγητο τσικι-τσικι,ίσα που ακούγεται κρύο αλλά αυξάνεται όσο ζεσταίνεται το μοτέρ.
Ρυθμισαμε ξανά βαλβίδες μήπως ήταν από εκεί, αλλά όχι.Βελτιωθηκε το αρπαγμα, όλο το μοτέρ λειτουργεί -το αισθάνεσαι άψογα,αλλά το τσικι-τσικι παρέμεινε.
Από βδομάδα ξαναμπαίνει συνεργείο και βλέπουμε.
Έμπλεξα........
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλησπέρα
Μέχρι τώρα έδωσα 750 ευρώ,αλλά ακόμα δεν έχουμε κάνει ταμείο.
Και θα αργήσουμε να κάνουμε,γιατί έχουμε ένα ανεξήγητο τσικι-τσικι,ίσα που ακούγεται κρύο αλλά αυξάνεται όσο ζεσταίνεται το μοτέρ.
Ρυθμισαμε ξανά βαλβίδες μήπως ήταν από εκεί, αλλά όχι.Βελτιωθηκε το αρπαγμα, όλο το μοτέρ λειτουργεί -το αισθάνεσαι άψογα,αλλά το τσικι-τσικι παρέμεινε.
Από βδομάδα ξαναμπαίνει συνεργείο και βλέπουμε.
Έμπλεξα........
Τα κοκοράκια καινούργια?
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα εξαγωγής ναι.Τα εισαγωγής όχι.
Λες??
Αν δεν είχαν φαγωθεί δεν πρέπει να είναι αυτά .
Αλλά αυτό το τσικι που όταν ζεσταίνετε γίνεται τσίκι τσικι....ύποπτο κικιρικι
 

harrisM15A

Μέλος
Όνομα
Harris
Μοτό
Honda NR750
Καλησπέρα
Μέχρι τώρα έδωσα 750 ευρώ,αλλά ακόμα δεν έχουμε κάνει ταμείο.
Και θα αργήσουμε να κάνουμε,γιατί έχουμε ένα ανεξήγητο τσικι-τσικι,ίσα που ακούγεται κρύο αλλά αυξάνεται όσο ζεσταίνεται το μοτέρ.
Ρυθμισαμε ξανά βαλβίδες μήπως ήταν από εκεί, αλλά όχι.Βελτιωθηκε το αρπαγμα, όλο το μοτέρ λειτουργεί -το αισθάνεσαι άψογα,αλλά το τσικι-τσικι παρέμεινε.
Από βδομάδα ξαναμπαίνει συνεργείο και βλέπουμε.
Έμπλεξα........
Εκεί γύρω στα 800 υπολόγιζα. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με ολική ανακατασκευή και δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει. Είτε τα σκας και το κρατάς άλλα 5 χρόνια είτε το σκοτώνεις όσο όσο. Αλλά και τι να πάρεις; 300άρι;
 

harrisM15A

Μέλος
Όνομα
Harris
Μοτό
Honda NR750
Μου έχει κάνει κι εμένα κάτι κοψιματάκια εν κινήσει μαζί με σκασίματα της εξάτμισης και μετά ένα αγχωτικό σβησιματάκι. 2-3 φορές. Μου δίνει την εντύπωση οτι είναι ηλεκτρικό το πρόβλημα. Το μοτέρ ειναι καθαρό και δεν καίει καθόλου λάδι. Μάλλον με πλεξούδα-cdi πρέπει να ψαχτώ.
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μου έχει κάνει κι εμένα κάτι κοψιματάκια εν κινήσει μαζί με σκασίματα της εξάτμισης και μετά ένα αγχωτικό σβησιματάκι. 2-3 φορές. Μου δίνει την εντύπωση οτι είναι ηλεκτρικό το πρόβλημα. Το μοτέρ ειναι καθαρό και δεν καίει καθόλου λάδι. Μάλλον με πλεξούδα-cdi πρέπει να ψαχτώ.
Έχω cdi καινουργιες να σου δώσω να δοκιμάσεις.
Δωρεάν εννοειται
 

thanasis NX 650

Μέλος
Όνομα
Θανασης
Μοτό
Honda Dominator NX 650 ΄99
Honda C50 12V ΄86
Λύθηκε και το μυστήριο με το τσικι-τσικι.Κατα δήλωση του μηχανικού (δεν ξέρω αν στέκει,το γράφω όπως μου το είπε) όταν το χρονιζε για να ρυθμίσει βαλβίδες,ο αποσυμπιεστης πατούσε απειροελαχιστα το κοκοράκι της βαλβίδας,με συνέπεια όταν γυρνούσε το μοτέρ κανονικά,το διάκενο μεγάλωνε και ακουγόταν.Αν γνωρίζει κάποιος τεχνικά,να πει αν στέκει ή όχι.

Το ποιντ είναι ότι το μηχανάκι πλέον ακούγεται με το χαρακτηριστικό,βελούδινο ήχο των Honda,αίσθηση γαμάτη,όλα σούπερ γκουντ.

Τελικό κόστος 1200 ευρώ το μοτέρ,80 ευρώ βάψιμο ψαλίδι ,80 ευρώ καρμπυρατέρ σύνολο 1360 ευρώ.
Αλλάχτηκαν - επισκευάστηκαν:

1) Αλλαγή τσιμουχακια βαλβίδων,φλάντζες κεφαλής,καπακιού συμπλέκτη,κτλ

2) Βαλβίδες παρέμειναν οι ίδιες οι οποίες τριφτηκαν και άλλαξαν τα κοκοράκια εξαγωγής (γνήσια) που ήταν ταλαιπωρημένα τα αμύγδαλα.

3) Ο εκκεντροφόρος πήγε για γέμισμα-γυαλισμα αμυγδάλων που ήταν σκοροφαγωμενα.

4) Ρεκτιφιε επόμενο στάδιο ο κύλινδρος με τοποθέτηση πιστονιού Prox

5) Καδένα εκκεντροφόρου -γλυστρες αλλάχτηκαν (γνήσια)

6) Με την ευκαιρία αλλάχτηκαν και δισκάκια συμπλέκτη (γνήσια) που δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ,χωρίς να έχουν και εμφανή αίσθηση φθοράς.

7) Καινούργια γλυστρα αλυσίδας (γνήσια από Japan.Ελλαδα με τίποτα και από Ευρώπη έβγαινε πιο ακριβά από ότι βγήκε από Japan ΜΕ τελωνείο.

Αυτάαααα.......
 

notakos600

Boomer's corner
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Λύθηκε και το μυστήριο με το τσικι-τσικι.Κατα δήλωση του μηχανικού (δεν ξέρω αν στέκει,το γράφω όπως μου το είπε) όταν το χρονιζε για να ρυθμίσει βαλβίδες,ο αποσυμπιεστης πατούσε απειροελαχιστα το κοκοράκι της βαλβίδας,με συνέπεια όταν γυρνούσε το μοτέρ κανονικά,το διάκενο μεγάλωνε και ακουγόταν.Αν γνωρίζει κάποιος τεχνικά,να πει αν στέκει ή όχι.

Το ποιντ είναι ότι το μηχανάκι πλέον ακούγεται με το χαρακτηριστικό,βελούδινο ήχο των Honda,αίσθηση γαμάτη,όλα σούπερ γκουντ.

Τελικό κόστος 1200 ευρώ το μοτέρ,80 ευρώ βάψιμο ψαλίδι ,80 ευρώ καρμπυρατέρ σύνολο 1360 ευρώ.
Αλλάχτηκαν - επισκευάστηκαν:

1) Αλλαγή τσιμουχακια βαλβίδων,φλάντζες κεφαλής,καπακιού συμπλέκτη,κτλ

2) Βαλβίδες παρέμειναν οι ίδιες οι οποίες τριφτηκαν και άλλαξαν τα κοκοράκια εξαγωγής (γνήσια) που ήταν ταλαιπωρημένα τα αμύγδαλα.

3) Ο εκκεντροφόρος πήγε για γέμισμα-γυαλισμα αμυγδάλων που ήταν σκοροφαγωμενα.

4) Ρεκτιφιε επόμενο στάδιο ο κύλινδρος με τοποθέτηση πιστονιού Prox

5) Καδένα εκκεντροφόρου -γλυστρες αλλάχτηκαν (γνήσια)

6) Με την ευκαιρία αλλάχτηκαν και δισκάκια συμπλέκτη (γνήσια) που δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ,χωρίς να έχουν και εμφανή αίσθηση φθοράς.

7) Καινούργια γλυστρα αλυσίδας (γνήσια από Japan.Ελλαδα με τίποτα και από Ευρώπη έβγαινε πιο ακριβά από ότι βγήκε από Japan ΜΕ τελωνείο.

Αυτάαααα.......
Μήπως να έβγαζε εκτός τον αποσυμπιεστή όταν ρύθμιζε βαλβίδες και να τον ρύθμιζε μετά?
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
nx 650 Dominator
Ανάλογα την ζημιά ο Μπούμπης στους Αγίους Αναργύρους ίσως μπορέσει να σώσει τον εκκεντροφόρο.Έχει φτιάξει στο XR μου με πολύ καλό αποτέλεσμα.
Υπάρχει άλλος ένας μάστορας που κάνει την ίδια δουλειά (ίσως και λίγο πιο οικονομικά) αλλά αυτή την στιγμή μου διαφεύγει το όνομα του (μπορώ όμως να το μάθω αν ενδιαφέρεσαι.
Οι κωδικοί των γνήσιων εκκεντροφόρων σε NX,FMX είναι διαφορετικοί αλλά 99.99% ταιριάζουν από το ένα μοτέρ στο άλλο,αν δεν κάνω λάθος του NX είναι λίγο πιο 'άγριος' στα χαρακτηριστικά (όσο άγριο μπορεί να είναι ένα στοκ NX ..).
Επίσης ο Θεοχάρης,παλιός 'βελτιωτής' σε Honda είχε εξελίξει ένα κιτ βελτίωσης για FMX βάζοντας μεταποιημένο εκκεντροφόρο από NX.
Τέλος και οι aftermarket εκκεντροφόροι για FMX,NX,XR650L είναι κοινοί για τα τρία μοντέλα (χωρίς όμως να έχουν αυτόματο αποσυμπιεστή)
Γίωργο να σε ρωτήσω καθώς βλέπω ξέρεις καλά το NX. Γρανάζι εμπρός βάζουμε ότι θέλουμε ή πάμε μόνο σε γνήσιο( δεν ξέρω αν βρίσκουμε)? Έχει ας που πρόβλημα να τρώει το καρέ του άξονα όπως τα Αφρικα 750?
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Γίωργο να σε ρωτήσω καθώς βλέπω ξέρεις καλά το NX. Γρανάζι εμπρός βάζουμε ότι θέλουμε ή πάμε μόνο σε γνήσιο( δεν ξέρω αν βρίσκουμε)? Έχει ας που πρόβλημα να τρώει το καρέ του άξονα όπως τα Αφρικα 750?
Αν θυμάμαι καλά είχα χρησιμοποιήσει γρανάζια JT και Sunstar με αρκετά καλό αποτέλεσμα και εφαρμογή.Άλλαζα πάντα το εξωτερικό πλακάκι με καινούργιο και κάποιες φορές έβαζα γράσο* στα δόντια γραναζιού και άξονα.
*Μολυβδαινίου προτείνουν οι περισσότεροι,προστατεύει πολύ καλά το καρέ από σκουριά η οποία φθείρει γρηγορότερα τον άξονα.
Πάντως τα περισσότερα προβλήματα σχετικά με αυτό το μοτέρ το είχαν τα XR650L λόγο απουσίας σινεμπλόκ στον πίσω τροχό .
Πούλησα του δικό μου με περίπου 130.000χλμ,ο άξονας δεν ήταν ολοκαίνουργιος αλλά είχε ακόμα χρόνια ζωής.
Από εκεί και πέρα σε αρκετά φαγωμένο άξονα υπάρχουν και αυτά
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
nx 650 Dominator
Αν θυμάμαι καλά είχα χρησιμοποιήσει γρανάζια JT και Sunstar με αρκετά καλό αποτέλεσμα και εφαρμογή.Άλλαζα πάντα το εξωτερικό πλακάκι με καινούργιο και κάποιες φορές έβαζα γράσο* στα δόντια γραναζιού και άξονα.
*Μολυβδαινίου προτείνουν οι περισσότεροι,προστατεύει πολύ καλά το καρέ από σκουριά η οποία φθείρει γρηγορότερα τον άξονα.
Πάντως τα περισσότερα προβλήματα σχετικά με αυτό το μοτέρ το είχαν τα XR650L λόγο απουσίας σινεμπλόκ στον πίσω τροχό .
Πούλησα του δικό μου με περίπου 130.000χλμ,ο άξονας δεν ήταν ολοκαίνουργιος αλλά είχε ακόμα χρόνια ζωής.
Από εκεί και πέρα σε αρκετά φαγωμένο άξονα υπάρχουν και αυτά
σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Τα γνωρίζω τα Ιταλικά γρανάζια απλά αν δεν ξέρω αν χρειάζεται η αγορά τους αν είναι σε καλή κατάσταση ο άξονας
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Τα γνωρίζω τα Ιταλικά γρανάζια απλά αν δεν ξέρω αν χρειάζεται η αγορά τους αν είναι σε καλή κατάσταση ο άξονας
Και εγώ πιστεύω ότι δεν χρειάζεται τέτοιο γρανάζι εφόσον είναι σε καλή κατάσταση ο άξονας .
 
Top Bottom