The Avra Project

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
όλη το θέμα και η ιστορία είναι μια πραγματική σύγχρονη τραγωδία, όπως την θεωρούσαν οι αρχαίοι Έλληνες.....
ο Νίκος βγάζει μια ποίηση στα γραφόμενά του κι ας μην έχει ομοικαταληξία, στροφές και στοίχους!!

το είχα διαβάσει κι εγώ αλλού παλιότερα, είχα μείνει άφωνος, όχι με τα προβλήματα, όχι με τις αναποδιές και ατυχίες,
αλλά κυρίως με την υπέροχη (ΚαΤεΜε) στάση του Νίκου και πως το αντιμετώπισε!!!!

Νίκο να είσαι πάντα γερός, υγιής, χαμογελαστός και να απολαμβάνεις άφθονα χιλιόμετρα με την Αύρα σου, όπως σας αρμόζει :)
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Πιστεύω ότι εκείνη την εποχή δεν υπήρχε forum που να είχε είτε μικρή είτε μεγάλη σχέση με τα δίτροχα που να μην είχε αναφορά σε αυτή την περιπέτεια της AVRAS αλλά και την δική σας Νίκο.
Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι απόδοση respect σε εσάς και την ευχή ποτέ ξανά.


Σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας όλες τις λεπτομέρειες της επαναφοράς της AVRAS εκεί που ανήκει, στους δρόμους.:clp:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αν εξαιρέσουμε την επιμονή του, το μεράκι του, την αγάπη του για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, το άγχος την κούραση την στεναχώρια που πέρασε, τα ξενύχτια, καθώς και το αμείωτο ενδιαφέρον του για αυτήν, ήταν και «άτυχος»!!!

Άτυχος γιατί εάν είχε ΚΤΜ, θα τα είχε γλυτωσει όλα αυτά! Με ένα βάψιμο θα είχε ξεμπερδέψει, από την στιγμή που την έβγαλε απ´το ποτάμι:p!
Βάψιμο και ξανά μέσα..... Έτσι και αλλιώς, με την οδική θα είχε φτάσει έως εκεί, με οδική θα γυρνουσε:wacky:!












(Η δεύτερη παράγραφος, είναι προϊόν μυθοπλασίας, και ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα:).
Παρακαλούνται οι έχοντες ΚΤΜ, να ξανά τοποθετήσουν τα όπλα τους στη θέση τους:stop:) :happy:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αν εξαιρέσουμε την επιμονή του, το μεράκι του, την αγάπη του για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, το άγχος την κούραση την στεναχώρια που πέρασε, τα ξενύχτια, καθώς και το αμείωτο ενδιαφέρον του για αυτήν, ήταν και «άτυχος»!!!

Άτυχος γιατί εάν είχε ΚΤΜ, θα τα είχε γλυτωσει όλα αυτά! Με ένα βάψιμο θα είχε ξεμπερδέψει, από την στιγμή που την έβγαλε απ´το ποτάμι:p!
Βάψιμο και ξανά μέσα..... Έτσι και αλλιώς, με την οδική θα είχε φτάσει έως εκεί, με οδική θα γυρνουσε:wacky:!












(Η δεύτερη παράγραφος, είναι προϊόν μυθοπλασίας, και ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα:).
Παρακαλούνται οι έχοντες ΚΤΜ, να ξανά τοποθετήσουν τα όπλα τους στη θέση τους:stop:) :happy:
Νικόλα εάν είχε ΚΤΜ ο Ταξιδευτής ,εξαρχης δεν θα είχε μπλέξει με όλα αυτά γιατί απλά δε θα έμπαιναν στη διαδικασία να την κλέψουν.....φανταζεσαι να πήγαιναν για ληστεία με κλεμμένο μηχανάκι και να τους έμενε στον δρόμο?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Παρεμπιπτόντως Νικόλα Ταξιδευτής δεν έχω διαβάσει ακόμα την Οδύσσειά σου, περιμένω να βρω κάποια ήρεμη στιγμή να το διαβάσω με την υσηχία μου.
 

nikos_pc

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
TIGER 800 XC
Είχα διαβάσει την ιστορία - ατυχία όταν την είχες πρώτο γράψει στο mybike, ακόμα και τώρα στην δεύτερη φορά έχω ακριβώς τα ίδια συναισθήματα και τις ίδιες σκέψεις. Όσα μπράβο για την υπομονή σου, τον κόπο, τον πόνο, την λύπη και στο τέλος την ευχαρίστηση που πήρες απο όλο αυτό είναι λίγα. Η αύρα σου πρέπει να πάρει σίγουρα το σήμα του φοίνικα, πάντα τόσο όμορφη να είναι και να σου κάνει πάντα ότι της ζητήσεις. Πόσα ευχαριστούμε να στείλουμε στους συντροχούς στην Ιρλανδία που συμπαρασταθήκαν σε έναν δικό μας στην δύσκολη στιγμή του και για όλο το τρέξιμο που έκαναν. Αν και δεν έχει σημασία σε σχέση με το αποτέλεσμα, αν θα ήθελες να αναφέρεις το κόστος της όλης επαναφοράς της κούκλας σου.
 

hawk

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
HONDA ST1300
Διάβασα όλη την ιστορία προσεκτικά.ειλικρινα το ποιο συγκινητικό κομμάτι όταν βλέπεις άγνωστους ανθρώπους να σε βοηθάνε χωρίς κάνε α όφελος..πράγμα σπάνιο σήμερα.
Το δεύτερο η όλη διαδικασία αποκατάστασης ,όποιος έχει επαναφέρει μια μοτο ξέρει , ξενύχτια χρήμα ,
Τρίτο η μέρα που ξεκίνησε είναι το κάτι άλλο.(έβαλα τον ξαρμπυρατερατο μπόξερ χωρίς εξατμίσεις,πέταγε μπλε φωτιές σαν πολυβο)
Και το τελικό η μέρα που έτοιμη βγαίνει για βόλτα και γυρίζει πίσω χωρίς πρόβλημα.
Να την χαίρεσαι με πολλά χιλ
 

Ταξιδευτής

Αμετανόητα ονειροπόλος
Περιοχή
71° 10′ 11.32″ N 25° 46′ 58.27″ E
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Αύρα
όλη το θέμα και η ιστορία είναι μια πραγματική σύγχρονη τραγωδία, όπως την θεωρούσαν οι αρχαίοι Έλληνες.....
ο Νίκος βγάζει μια ποίηση στα γραφόμενά του κι ας μην έχει ομοικαταληξία, στροφές και στοίχους!!

το είχα διαβάσει κι εγώ αλλού παλιότερα, είχα μείνει άφωνος, όχι με τα προβλήματα, όχι με τις αναποδιές και ατυχίες,
αλλά κυρίως με την υπέροχη (ΚαΤεΜε) στάση του Νίκου και πως το αντιμετώπισε!!!!

Νίκο να είσαι πάντα γερός, υγιής, χαμογελαστός και να απολαμβάνεις άφθονα χιλιόμετρα με την Αύρα σου, όπως σας αρμόζει :)
Να είσαι καλά φίλε Θοδωρή! Δεν ξέρω αν θα το έθετα τόσο ...λυρικά αλλά γράφοντας το ημερολόγιο έκανα ότι μπορούσα για να είμαι απλά ειλικρινής. Η αλήθεια είναι οτι τα φιλαράκια (και το έταιρον ήμισι) ήταν που μου έδωσαν την δύναμη πολλές φορές να συνεχίσω.
Όσοι έχουν κάνει restorations ξέρουν οτι υπάρχει ένα σημείο κάπου στη μέση της όλης διαδικασίας που "κάνει κοιλιά", όπου έχεις τόσες ώρες πίσω σου όσες έχεις και μπροστά, και εκεί είναι που αρχίζεις να αμφιβάλλεις οτι θα δεις φως στην άκρη του τούνελ.

Όμως το πείσμα και η αγάπη είναι μεγάλη υπόθεση.


Πιστεύω ότι εκείνη την εποχή δεν υπήρχε forum που να είχε είτε μικρή είτε μεγάλη σχέση με τα δίτροχα που να μην είχε αναφορά σε αυτή την περιπέτεια της AVRAS αλλά και την δική σας Νίκο.
Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι απόδοση respect σε εσάς και την ευχή ποτέ ξανά.

Σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας όλες τις λεπτομέρειες της επαναφοράς της AVRAS εκεί που ανήκει, στους δρόμους.:clp:
Δεν ήξερα οτι η περιπέτεια μας είχε γίνει ...διάσημη στα μοτοφόρα ανα την επικράτεια. Βέβαια τέτοια "διασημότητα" δεν την εύχομαι σε κανένα, αλλά τι να πεις -όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι καλά και άσχημα.

ΥΓ. Τι ωραίο πόστερ! :)

Παρεμπιπτόντως Νικόλα Ταξιδευτής δεν έχω διαβάσει ακόμα την Οδύσσειά σου, περιμένω να βρω κάποια ήρεμη στιγμή να το διαβάσω με την υσηχία μου.
Take your time brother. :)

Διάβασα όλη την ιστορία προσεκτικά.ειλικρινα το ποιο συγκινητικό κομμάτι όταν βλέπεις άγνωστους ανθρώπους να σε βοηθάνε χωρίς κάνε α όφελος..πράγμα σπάνιο σήμερα.
Το δεύτερο η όλη διαδικασία αποκατάστασης ,όποιος έχει επαναφέρει μια μοτο ξέρει , ξενύχτια χρήμα ,
Τρίτο η μέρα που ξεκίνησε είναι το κάτι άλλο.(έβαλα τον ξαρμπυρατερατο μπόξερ χωρίς εξατμίσεις,πέταγε μπλε φωτιές σαν πολυβο)
Και το τελικό η μέρα που έτοιμη βγαίνει για βόλτα και γυρίζει πίσω χωρίς πρόβλημα.
Να την χαίρεσαι με πολλά χιλ
Έτσι ακριβώς είναι Κώστα. Όταν γυρίσαμε πίσω είχαμε να το λέμε με την Annika οτι η αγάπη και η φροντίδα που πήραμε απο κυριολεκτικά άγνωστους ανθρώπους ήταν τέτοια που σχεδόν χαλάλι η ταλαιπωρία και ζημιές.

Όσο για εκείνη τη μέρα που βγαίνεις έξω παρέα με την ολοκαίνουργια πλέον μοτοσυκλέτα σου να γουργουρίζει κάτω απ' τα πόδια σου... Μαγεία!
 

Ταξιδευτής

Αμετανόητα ονειροπόλος
Περιοχή
71° 10′ 11.32″ N 25° 46′ 58.27″ E
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Αύρα
Pan-dvs και nikos_pc το κόστος της ανακατασκευής δεν ήταν τόσο μεγάλο όσο φαντάζεστε.
Συνολικά η όλη δουλειά πήγε περίπου στα 1.700 ευρώ, μαζί με βαφές, ανταλλακτικά, αναλώσιμα, μπύρες, ουίσκια, πίτσες, σουβλάκια κλπ κλπ.
Το καλό μιας παλιάς μηχανής είναι οτι βρίσκεις μεταχειρισμένα ανταλλακτικά σε εξευτελιστικές τιμές.
Το κακό μιας σπάνιας παλιάς μηχανής είναι ότι για να τα βρεις γενικότερα κάνεις τάμα σε όλους τους αγίους. :lol:

Αναλυτικά:
Ανταλλακτικά600 €
Αναλώσιμα (τακάκια, αλυσιδογράναζα, λάδια, υγρά κλπ)360 €
Βαφή fairings400 €
Νέα σέλα160 € *
Νέα ζελατίνα double bubble90 €
Σωληνάκια υψηλής φρένων60 €

* Κανονικά η συγκεκριμένη σέλα κοστίζει 320 €, αλλά ήμουν τυχερός καθώς τη συγκεκριμένη την είχαν σε προσφορά -οι σέλες αυτές είναι χειροποίητες και αν για κάποιο λόγο φτιάξουν μια αλλά δεν την αγοράσει ο ενδιαφερόμενος, τότε την βγάζουν σε προσφορά για να φύγει.

Σε τέτοιες δουλειές το κόστος δεν είναι τόσο τα υλικά, αλλά η εργασία. Δεν ρώτησα/δεν με ενδιέφερε, αλλά το πόσο θα ζητούσε κάποιος μηχανικός για μια τέτοια διαδικασία το αφήνω στη φαντασία σας. Η δική μου εργασία ξεπληρώθηκε τη πρώτη φορά που γύρισα το κλειδί και βγήκαμε μια βόλτα προς τα αγαπημένα στέκια της Επιδαύρου...
 

airmav

air
Περιοχή
Αττικη
Όνομα
tassos
Μοτό
honda vfr 1200x crosstourer, honda c50
το καταστροφικο εκεινο πρωινο του 2014 εμελλε να ειναι η αρχη για χιλια δυο νεα πραγματα . εμαθες νεα πραγματα για τον εαυτο σου και τους γυρω σου...εμαθες νεα πραγματα για το ανθρωπινο ειδος εν γενει απο την καλη και απο την αναποδη.. εμαθες τα ορια σου συναισθηματικα και μη και πως να τα διαχειριζεσαι και να τα ξεπερνας.... ανεπτυξες νεα σχεση πιο δυνατη με τον εαυτο σου, με την αγαπη σου, με την αρρωστια σου και με τον χρονο.... εμαθες πιο πολυ να υπομενεις , να επιμενεις και να προσμενεις... το χρηματικο κοστος ηταν το μικροτερο απο το συναισθηματικο που βιωσες.... βγηκες πιο δυνατος, εσυ και η καλη σου απεκτησες φιλους και γνωστους σε αμετρητα μερη της γης (?) και λογους για να τους επισκεφτεις..... ο ανθρωπος σε ενα διαρκη στιβο μαθησης βελτιωνεται οραματιζεσαι και ωριμαζει...

τα λογια μου σταματουν εδω και σε θαυμαζω, οχι μονο σαν οντοτητα αλλα και σαν μερος ενος απιστευτου σκηνικου που εστησες και στηθηκε γυρω σου....

ευγε απο εμενα οσο μικρη και αν ειναι η γνωμη μου


τασος.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μόλις το διάβασα κι εγώ, σιγά σιγά, σε δόσεις, ώστε να το απολαύσω.

Μπράβο σου λοιπόν Νίκο για το μεράκι σου και το κουράγιο σου! Ακόμα ένα μπράβο όμως για τον χρόνο που αφιέρωσες ώστε να το κάνεις ένα όμορφο αφήγημα που απόλαυσα!

Καλά χλμ σε όλους!
 
Top Bottom