THRUST MOTOR (Taro motors)

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τελευταία ανακάλυψα την πρόσφατα εμφανιζόμενη στην Ελλάδα Taro motors. Εταιρεία Κινεζικής προέλευσης η οποία εισάγεται από την εταιρεία Δ.Γκουντουφας. Στην Ελλάδα παίρνουν το όνομα THRUST MOTORS (στα πλαίσια που συνηθίζουν να κάνουν βαφτίσια εταιρείες ακόμα με πιο ευρωπαϊκά ονόματα όπως έχει κάνει π.χ. ο Γκοργκολης με τα Daytona. Αργότερα υποθέτω θα την δούμε με το κανονικό της όνομα το οποίο εξάλλου δεν κρύβει και βρίσκεται πάνω στο μηχανάκι πρώτα απ' όλα στις οθόνες.


Στην ουσία τώρα του πράγματος. Έγινε μια ωραία εκδήλωση test ride σήμερα στο Χαϊδάρι στο ωραίο και οργανωμένο από έκθεση και συνεργείο κατάστημα

GS Moto
21 0532 5371

GS Moto - Google Zoeken








Οδήγησα όλη τη γκάμα και από περιέργεια και επειδή είμαι σε φάση που σκέφτομαι να αλλάξω το παπί που έχω και γράφω εντυπώσεις ένα προς ένα στη συνέχεια.

Να πω πως η εταιρεία Taro motors σύμφωνα και με τα λεγόμενα του Κου Γκουντουφα που ήταν εκεί είναι εταιρεία που ξεκίνησε και εξειδικεύτηκε στην κατασκευή πλαστικών για μοτοσυκλέτες και σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό όπως tablets και ως τέτοια λειτουργεί και σήμερα ως προμηθευτής και άλλων εταιρειών. Θα έλεγα πως αυτή η εμπειρία τους και η τεχνογνωσία φαίνεται καθώς ειδικά στα πλαστικά όλα τα σκούτερ και το παπί είναι πολύ καλοφτιαγμένα και καλά δεμένα,δεν έτριξε κανένα πουθενά ούτε στη μεγαλύτερη λακούβα και επίσης ο πίνακας οργάνων από μόνος του ήταν μια έκπληξη αφού εκτός από τις συνήθεις πληροφορίες λειτουργεί σε όλες τις μοτοσυκλέτες με tablet (πλην δηλαδή του παλιού και των 125 αεροψυκτων σκούτερ) και ως obd reader. Λεπτομέρειες στη συνέχεια.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να ξεκινήσω από τη βάση προς τα πάνω.

Παπί. THRUST BLITZ 115. Δεν θα μπω σε πολλές λεπτομέρειες καθώς είναι πολύ φρέσκο το παπί που ήρθε Ελλάδα καλά καλά δεν το έχει παρουσιάσει ο ειδικός τύπος.

Ένα πολύ σωστό και μελετημενο παπάκι. Ελαφρύ φυσικά σε αίσθηση, αερόψυκτο. Ένα μοτέρ και σασμάν άψογα. Ροπατο μοτεράκι νομίζω άνω του μέσου όρου σε απόδοση,πεντακάθαρο σασμάν σε αλλαγές,φρένα δίσκοι μπρος πίσω με cbs υπεραρκετά,ένα πίνακας οργάνων σύγχρονος και όμορφος με στροφόμετρο,ταχύμετρο, ολικό μερικό χιλιομετρητή,ρολόι,λυχνίες και μια θύρα usb από κάτω για φόρτιση κινητού.

Στα αρνητικά η λίγο κατηφορική σέλα σε σχεδίαση και τα μέτριας λειτουργίας πίσω αμορτισέρ που δεν χαλάνε τη καλή σταθερότητα του παπιου και προσφέρουν πολύ καλή άνεση αλλά σουσταρουν αρκετά να το πούμε έτσι Πρόκειται για νέο μοντέλο όμως και αυτες οι λεπτομέρειες ειναι στη διαδικασία των διορθώσεων. Αλλά και έτσι να είναι προσωπικά δεν θα με χαλαγε. Αν το έπαιρνα εγώ θα έκανα μια διόρθωση στη σέλα με 30€ και κάποια στιγμή θα έριχνα και ένα σετ yss αμορτισέρ πίσω με 60-70 εύρο και από εκεί και έπειτα δεν υπάρχει τίποτα άλλο να πεις κακό για αυτό το παπί. Ούτε από δύναμη,ούτε από την λειτουργία του ψεκασμού ( όλη η γκάμα έχει φοβερή λειτουργία στους ψεκασμούς της) ούτε από φρένα. Και από τιμή στο απολύτως κάτω όριο της κατηγορίας κοντά στο best seller daytona dy125


 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τώρα το πιο καλόπουλημένο σκούτερ μέχρι τώρα της εταιρείας ( πούλησε κάποιες εκατοντάδες κομμάτια μαζί και το αδελφακι του ceasar) απευθείας με την εμφάνιση του το 2022 αν είδα καλά πριν κάνα χρόνο και κάτι που ξεκίνησε η εταιρεία στην Ελλάδα. Το alexone 125

Αερόψυκτο,κάπου 11 αλογάκια,εμφανιση και διαστάσεις mega scooter που σημαίνει άνεση σαν να κάθεσαι σε 300αρι και όχι σε 125 αλλά πολύ ελαφριά και ζυγισμένη αίσθηση σχεδόν σα παπί στο δρόμο. Φυσικά λόγω της πλαγιάς σέλας πατάς με πιο ανοιχτά πόδια που σημαίνει πως κάποιος κάτω από 1.70 θα πατάει στις μύτες.




Με το αδελφακι του το ceasar είναι 90% ίδια και απλά αλλάζουν για θέματα αισθητικής γούστου του καθενός και κάποια στοιχεία εξοπλισμού.

Καλοφτιαγμένα,άνετα σε θέση οδήγησης,καλή κάλυψη, λίγο σφιχτά σε αναρτήσεις αλλά αναμενόμενο για σκούτερ με βασικές αναρτήσεις και μεγάλο μεταξόνιο,άριστα φρένα με cbs και καλή αίσθηση,μοτέρ οριακό θα έλεγα αλλά αναγκαίο κακό να μπορεί να το αγοράσει κάποιος με δίπλωμα αυτοκινήτου όπως έχει γίνει η φάση αλλά άμα δεν πολύ βγαίνει μεγάλους δρόμους δεν υστερεί. Απλά πάει όπως ένα παπί περίπου λογικά πράγματα. Κατανάλωση πραγματική περίπου 3.2 lt/100 km μετά το στρώσιμο. Ευρύχωρο κάτω απ' τη σέλα φυσικά,άνετη σέλα αρκετά και πλήρης πίνακας οργάνων για την κατηγορία.

Δεν με ενθουσίασε το τιμόνι που για τα δικά μου γούστα δίνει πιο εσωτερική κλίση απ οτι θα ήθελα και είναι λίγο μικρότερο σε πλάτος απ' ότι θα ήθελα. Όπως επίσης και η μετάδοση που αποσυμπλεκει ένα Τσικ απότομα στα χαμηλά. Αυτό όμως δεν είναι και παράξενο καθώς τα περισσότερα μικρά 125 έχουν αυτή τη πιο απότομη σύμπλεξη αποσυμπλεξη καθώς δεν έχουν πολύ ροπή από το μοτέρ να υποστηρίξουν αλλιώς μια αξιοπρεπή εκκίνηση από στάση. Πάντως για την ευρυχωρία του και τους χώρους του και την ανεμοκαλυψη ξεχωρίζει στη κατηγορία.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τώρα το ιδιαίτερο ''adventure'' style 125cc υγρόψυκτο σκούτερ αυτή τη φορά με σαφώς υψηλότερη απόδοση νομίζω κάπου 14 άλογα της εταιρείας το defender.





Με περίπου 1000€ παραπάνω από τα alexone και ceasar κοντά στα 3500€ από ότι εκτιμαται σαν τιμή καθώς δεν έχει έρθει ακόμα επίσημα με διαθεσιμότητα αλλά αναμένεται άμεσα παίρνεις τα εξής παραπάνω. Και μάλιστα πρέπει να ειμασταν από τους πρώτους στη Ελλάδα που το οδηγαμε καθώς είναι το πρώτο κομμάτι και είχε κάποιες δεκάδες χιλιόμετρα αστρωτο τελείως.

Πολύ πιο σπορ adventure ιδιαίτερη εμφάνιση. Πιο δυνατό,ροπατο και ανθεκτικότερο ενδεχομένως με την υγροψυξη για Ελληνικές συνθήκες μοτέρ. Μια κάπως καλύτερη αίσθηση στις αναρτήσεις,πιο δεμένο και ποιοτικό σε αποσβέσεις μου φάνηκε από τα αερόψυκτα. Εξίσου πολυ καλά φρένα. Καλύτερα πλαστικά σε κάλυψη από τις καιρικές συνθήκες. Σαν αίσθηση το μοτέρ πλησιάζει περισσότερο σε διακοσαρι πολύ πιο γεμάτο. Κρατάει πιο άνετα ταχύτητες. Επίσης έχει μια φανταστική οθόνη tablet που εκτός από τις πλήρεις ενδείξεις όπως και όλα τα υπόλοιπα της γκάμας με tablet λειτουργεί και ως obd reader και έχεις μέσα στο μενού πλήρεις πληροφορίες για τον κινητήρα ακόμα και σφάλματα που μπορεί να βγάλει! Πρωτοποριακό θα έλεγα τουλάχιστον. Η ίδια η οθόνη όπως και όλες στα μηχανάκια της εταιρείας πολύ καλές σε αναγνωσιμότητα και χρωματισμούς και με ρυθμιζόμενη φωτεινότητα αν είδα καλά. Σίγουρα πολύ ξεχωριστό σκούτερ και με πολύ ωραίους χρωματισμούς. Να δούμε ποιοι θα έρθουν στην Ελλάδα του μαύρου και του άσπρου και της συντηρητικότητας!








 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και τώρα το πρώτο βαρύ χαρτί της εταιρείας στα 300cc. Explorer 300.



Χορταστικό,αριστοκρατικό θα έλεγα midi-mega scooter με επιρροές από SYM-KYMCO θα έλεγα στο θέμα εμφάνισης και πολλά θετικά σημεια.

Να πω πρώτα τα καλύτερα του στοιχεία. Απίστευτες φρενάρες άγκυρες με διπλούς δίσκους ακτινικές δαγκάνες και αίσθηση. Ίσως η καλύτερη μετάδοση που έχω δει σε σκούτερ πεντακάθαρη μαζί και ο ψεκασμός στο άνοιξε κλείσε. Ηλεκτρική λειτουργία αν δεν άκουγες τον κινητήρα θα έλεγες πήρα ηλεκτρικό. Κινητήρας που θυμίζει φουσκωμένο piaggio quasar σε δούλεμα. Αναρτήσεις τόσο όσο μεταξύ σφιχτων για άνεση και κράτημα. Ταξιδεύει άνετα 110 όλη μέρα ξεκούραστο για περιαστικές διαδρομές και πάει και αρκετά παραπάνω. Δεν έχω ιδέα από απόδοση φώτων,κατανάλωση και λοιπά που τα βλέπεις με εκτενέστερη δοκιμή αλλά αυτό το σκούτερ δείχνει εμπειρο χρόνια κατασκευαστή που ξέρει τι κάνει. Δεν το περίμενα μην πω ψεμματα. Νομίζω πρέπει να κάνει κάπου 4500€,έχει φυσικά abs πλήρη όργανα με τα πάντα. Για το συγκεκριμένο δεν ξέρω τι αρνητικό να πω πλην ότι απευθύνεται λόγω μεταξονιου και σχεδιασμού στους πιο καναπεδατους και άνετους τύπους. Να πω μόνο πως όποιος είναι άνω του 1.80 θα πρέπει να αφαιρέσει το στήριγμα μέσης η να τροποποιήσει τη σέλα στο σημείο που είναι για να μπορεί να κινηθεί λίγο προς τα πίσω να βρει λίγο πιο άνετη γωνια. Εμένα στο 1.75 ήταν μια χαρά Αυτός ομως που θέλει κάτι πιο κοφτερό θα πρέπει να πάει στον κανίβαλο σκούτερ huracan...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Αφού δεν έφτιαξε η ducati scooter όπως διαβασα σε ένα άρθρο του ειδικού τύπου έφτιαξαν εδώ οι κύριοι. Μόνο που έχει κάτι πάνω από 5 χιλ.€..

Τι να πεις. Ενθουσιασμός. Πολύ γκάζι,απίστευτα φρένα όμως. Ούτε σε χιλιάρα μοτοσυκλέτα τέτοια φρένα. Καθαρός κι εδώ ψεκασμός,εξαιρετική μετάδοση,πλήρη όργανα,δεν είδα στροφόμετρο εδώ δεν ξέρω αν εγώ έκανα κάτι λάθος η δεν είδα. Σε βάζει με το κοντό μεταξόνιο και τις σωστά σφιχτές αναρτήσεις στη πρίζα να κανιβαλισεις. Κατεβάζει 150 κοντέρ(πάντα σε ελεγχόμενες συνθήκες πίστας μη ξεχνιόμαστε) και ταξιδεύει όλη μέρα 120-130. Δεν ξέρω γιατί κάποιος για χρήση πόλης να θέλει περισσότερο γκάζι.

Στα αρνητικά για μένα η εξάτμιση,νομίζω του αξίζει μια ανοξείδωτη αν το αγόραζα θα την άλλαζα με μια aftermarket και για το εμφανισιακο. Αλλά μόνο αυτό. Όλα τα υπόλοιπα όπως πρέπει σε όλα. Με μια προσοχή. Λόγω κοντού μεταξονιου έχει ευελιξια και νεύρο και είναι κοφτερό αλλά σε ανοιχτές καμπες η γρήγορες στροφές κοντά στη τελική του μπορεί να γίνει λίγο νευρικό στη πίεση δεν απευθύνεται στον άπειρο σε αυτό το σημείο. Εμένα δεν με χάλασε αλλά το αναφέρω για κάποιον ενθουσιώδη. Δεν θα το ήθελα πάντως διαφορετικό εξάλλου δεν είναι αυτή η χρήση του να παίρνει καμπές με 150.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και τέλος το μικρό ομορφούλι 125 υγρόψυκτο με περίπου 14 αλογάκια naked μοτοσυκλετακι που πραγματικά με κέρδισε με την ομορφιά του και την απλότητα του και το ποσό παναλαφρο και διασκεδαστικό είναι για πόλη. Thrust Ranger 125. Παραλίγο να το απαγαγω και βλέπω να υιοθετώ ένα στη θέση του παπιου που έχω.








Όταν έρθει βέβαια καθώς αυτό είναι το πρώτο κομμάτι στην Ελλάδα,τελείως αστρωτο και είμαι από τους πρώτους που το καβάλησαν. Η εκτίμηση είναι για μία τιμή κοντά στα 3000€.

Όμορφο,καλοστημένο, ψεκασμός άριστος,φρένα δεν κατάλαβα γιατί καλά καλά δεν είχαν πατήσει τα τακάκια. Παναλαφρος συμολεκτης, 6αρι σασμάν!! Μικρή tft οθόνη με τα πάντα μαζί και το obd reader menu. Νοστιμότατο θα έλεγα και παιχνιδιάρικο. Οκ λίγο σκληρή σέλα αλλά δεν θα πας και ταξίδι υποθέτω η αν πας τη φουσκώνεις. Τώρα έχει μια scrambler σχεδίαση που του πάει πάντως και μια ουρά ποίημα κοφτη. Ωραία θέση οδήγησης λίγο προς το σπορ ελαφρά σκυφτή (καλύτερα για τη μέση μας) οι αναρτήσεις κι εδώ τόσο όσο σε ρύθμιση. Δεν κοπανανε αλλά είναι και λίγο σπορ. Ωραίο δούλεμα μηδέν κραδασμοί. Τιμόνι όσο φαρδύ πρέπει να περνάς από τα αμάξια άλλα να έχεις μοχλούς. Καλοφτιαγμένο και με καθαρές γραμμές. Εγκρίνεται και επαυξάνεται θα έλεγα!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μπράβο τους έχω να πω για τα πολύ καλά μηχανάκια που έφεραν και την ωραία εκδήλωση σήμερα! Και μπράβο και στο gs moto Σταματίου για την οργάνωση και την φιλοξενια. Χαϊδάρι μερια. Ήδη από ότι έχω δει συνεργάζονται η αντιπροσωπεια και με αλλα μεγάλα μαγαζιά μεταξύ αυτών για όποιον είναι βόρεια προάστια τον φίλο μου Ζαχαρία Ναιδα με έκθεση συνεργείο.


Όχι δε παιρνω ποσοστά από κανένα αλλα οταν βλέπω ευγένεια,καλή διάθεση,σωστούς ανθρώπους και καλά μηχανάκια θα ασχοληθώ να πω τη γνώμη μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom