TI νουμερο γραναζια σε 640 adv φοραμε?

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Μιας και το 640 ειναι πολύ φορεμένο τελευταία, πιο ειναι το καλυτερο γραναζωμα για τα γουστα που κάνουμε οι περισσότεροι!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ουτε που ξερω τι φοραει !!!
Στην ασφαλτο παει 165 παντως και ταξιδευει ηρεμα μαλλον εχει μακρυ γραναζωμα
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Θα ηθελα να το κανω πιο κοντο γιατι στο βουνο πηγαινω συνεχεια με 2 και σκαζμενη διοτι στην 3 δεν παει και στην 1 ειναι πολυ κοντο
Για να μπουν οι γνωριζοντες
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σύμφωνα με το gearing commander, το 640 φοραει 16-42 από τη μαμά του, οποτε το 40άρι που φορας πισω οντως ειναι μακρυ.



Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Θα ηθελα να το κανω πιο κοντο γιατι στο βουνο πηγαινω συνεχεια με 2 και σκαζμενη διοτι στην 3 δεν παει και στην 1 ειναι πολυ κοντο
Για να μπουν οι γνωριζοντες
Προπονησου λιγο για να τραβαει η 3τη.:friend:
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Το 16-42 ειναι το μαμα γραναζωμα και κατα την γνωμη μου ειναι αρκετο για οσους γραφουν χιλιομετρα σε ασφαλτο, ειτε μιλαμε για εθνικο ή επαρχιακο δικτυο μιας και σου δινει την δυνατοτητα να ταξιδευεις με 130-135 χαω χωρις να χρειαστει να μπεις στην περιοχη των 6000+ σαλ οπου αρχιζουν οι εντονοι και ενοχλητικοι κραδασμοι... εδω να αναφερω πως αν φοραει λαστιχο για χωμα καπου εκει στα 130 αρχιζουν και τα ψαρεματα... :stop:

Αν παλι καποιος γραφει περισσοτερα χωματερα χιλιομετρα το 15-42 ειναι υπεραρκετο για παιχνιδια σε φλαταδουρες, χωραφια και παραλιες... οτιδηποτε πιο "κοντο" σημαινει και πιο συχνη χρηση του συμπλεκτη μιας και οι ταχυτητες θα γεμιζουν για πλακα. με το 15-42 στο χωμα παιζεις αναμεσα σε 2η και 3η ταχυτητα...

Τελος να αναφερω πως η αλλαγη του εμπρος γραναζιου ειναι και η πιο οικονομικη λυση...:ok:
 

Giorgio

Μέλος
Όνομα
George Karakostas
Μοτό
KTM LC4 640 Adventure
Το 16-42 ειναι το μαμα γραναζωμα και κατα την γνωμη μου ειναι αρκετο για οσους γραφουν χιλιομετρα σε ασφαλτο, ειτε μιλαμε για εθνικο ή επαρχιακο δικτυο μιας και σου δινει την δυνατοτητα να ταξιδευεις με 130-135 χαω χωρις να χρειαστει να μπεις στην περιοχη των 6000+ σαλ οπου αρχιζουν οι εντονοι και ενοχλητικοι κραδασμοι... εδω να αναφερω πως αν φοραει λαστιχο για χωμα καπου εκει στα 130 αρχιζουν και τα ψαρεματα... :stop:

Αν παλι καποιος γραφει περισσοτερα χωματερα χιλιομετρα το 15-42 ειναι υπεραρκετο για παιχνιδια σε φλαταδουρες, χωραφια και παραλιες... οτιδηποτε πιο "κοντο" σημαινει και πιο συχνη χρηση του συμπλεκτη μιας και οι ταχυτητες θα γεμιζουν για πλακα. με το 15-42 στο χωμα παιζεις αναμεσα σε 2η και 3η ταχυτητα...

Τελος να αναφερω πως η αλλαγη του εμπρος γραναζιου ειναι και η πιο οικονομικη λυση...:ok:
Ωραίος!!
Προβληματίστηκα κι εγώ σχετικά πρόσφατα...κατέληξα στα μαμα.. για τους λόγους που ανέφερες. Είναι η ιδανική επιλογή


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom