Tiger 800xc ή F800gs

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Όπως φαίνεται και στο τοπικ είμαι ανάμεσα σε αυτά τα δυο μηχανάκια !!! Ας ξεκινήσουμε από τα χρήματα που διαθέτω τα οποία είναι 7500 εύρω. Αυτό μεταφράζεται σε f800gs στην καλύτερη περίπτωση μοντέλο 08-10 και για το tiger 800 xc του 11 -12. Έμενα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να αγοράσω μια μηχανη με την οποία θα κινούμε κυρίως στην πόλη αλλα όταν θα θέλω να κάνω ένα καλο ταξίδι η μια καλή βόλτα σε χώμα να μπορεί να ανταποκριθεί. Θεωρό ότι και οι δυο μηχανές θα με καλύψουν σε αυτό που ζητάω!! Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι πιο είναι πιο αξιόπιστο σας μηχανάκι. Αν γνώριζα ότι είναι το ίδιο αξιόπιστα και τα δυο θα έπαιρνα το tiger το οποίο μου φαίνεται ότι θα είναι πιο ξεκούραστο και στο ταξίδι. Αλλα με προβλημάτισε πολύ το γεγονός ότι ακόμα κ σήμερα δεν έχει λυθεί το πρόβλημα που έβγαζε με την μίζα και το έβγαζε σχεδόν σε όλα τα μηχανάκια ! Γνωστός μου έχει αλλάξει σε 5 χρονια 3ης μίζες (ευτυχώς χωρίς να πληρώσει τπτα) την τελευταία φορα του , πριν ένα μήνα περίπου, του πέρασαν μια πιο εξελεγμένη αλλα χωρίς να μπορούν να πουν αν θα λύθηκε οριστικά αυτό το πρόβλημα Αυτό είναι ο λόγος που κοιτάω και το f800gs για το οποίο έχω ακούσει και πολλές χειρότερες περιπτώσεις (όχι με την ίδια συχνότητα όπως με το tiger ) για κολλημένα μοτέρ . Θα ήθελα την βοήθεια σας για να επιλέξω το πιο αξιόπιστο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για της απαντήσεις
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Αυτό το "έχω ακούσει πως βγάζει ζημιές" είναι λίγο λάθος νομίζω. Όπως πολύ σωστά λες... τα tiger πονανε στη μίζα. Το 800GS πονάει στο χ-ψ σημείο. Τα ΚΤΜ 990 μας πονανε στα μυαλά! Και παει λεγοντας.

Θέλω να σου πω να κοιτάς που πονάει το καθε μηχανάκι και πώς μπορείς να προλάβεις ή να διορθώσεις καταστάσεις. Αυτά τα περί κολλημενων μοτερ εμένα μου ακούγονται λίγο παραμύθια. Εδώ μέσα τόσοι έχουν το 800αρι και δε νομιζω πως κάποιος τους αντιμετώπισε τόσο σοβαρή ζημιά.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Πάρε αυτό για το οποίο καίγεται η καρδούλα σου, αυτό για το οποίο ονειρεύεσαι και με ανοιχτά τα μάτια!
Τα άλλα είναι λεπτομέρειες!
 

GiorgosGS1200

Μέλος
Περιοχή
Πάφος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
R1200GS, 2007
Έχω κάνει κάτι χωμάτινα με το BMW και το λάτρεψα (όχι όσο το 1200άρι μου πάντως), έχω κάνει και καλό ασφάλτινο test ride με το Tiger, το οποίο είναι σαφώς πολύ δυνατότερο, αλλά δεν με βόλεψε όταν σηκώθηκα όρθιος. Και τα μαρσπιέ ήταν ψηλά και η σέλα δεν βόλευε και το πλαϊνό σταντ κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή να ανοίξει με τη φτέρνα και το ντεπόζιτο δεν έχει καλό γκριπ στα γόνατα...
Το BMW πονάει στα πηνία, το Triumph στη μίζα όπως είπες και μόνος σου. Το ερώτημα που τίθεται είναι θες πολλά χώματα ή μια εδώ και μια εκεί; Γιατί αν μιλάμε για 95% άσφαλτο το Tiger για μένα είναι μονόδρομος (και όχι το xc, αλλά το xr)!
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Αυτό το "έχω ακούσει πως βγάζει ζημιές" είναι λίγο λάθος νομίζω. Όπως πολύ σωστά λες... τα tiger πονανε στη μίζα. Το 800GS πονάει στο χ-ψ σημείο. Τα ΚΤΜ 990 μας πονανε στα μυαλά! Και παει λεγοντας.

Θέλω να σου πω να κοιτάς που πονάει το καθε μηχανάκι και πώς μπορείς να προλάβεις ή να διορθώσεις καταστάσεις. Αυτά τα περί κολλημενων μοτερ εμένα μου ακούγονται λίγο παραμύθια. Εδώ μέσα τόσοι έχουν το 800αρι και δε νομιζω πως κάποιος τους αντιμετώπισε τόσο σοβαρή ζημιά.
Συμφωνώ μαζι σου για το gs ! εξάλλου και εγώ δεν είπα ότι είναι ο κανονας
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
Πάρε αυτό για το οποίο καίγεται η καρδούλα σου, αυτό για το οποίο ονειρεύεσαι και με ανοιχτά τα μάτια!
Τα άλλα είναι λεπτομέρειες!
+1000

Σωστό αυτό που λες αλλα το θέμα ειναι να μην καεί κ η τσέπη μου :)
Με τα λεφτα που διαθετεις μπορεις να πας και σε καινουργιο Nc750x.
Στο αναφερω μια κ θα κινησε καθε μερα στην πολη και τα ταξιδια του τα κανει αψογα κ με χαμηλο κοστος!!
Τωρα για το χωμα δεν ξερω τι εχεις στο μυαλο σου αλλα με τα καταλληλα λαστιχα παει αψογα.
Επισης για την πολη να σε ενημερωσω οτι εχει αποθηκευτικο χωρο 22lt χωρις να εχεις καποια βαλιτσα πισω.
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Εμένα αυτό που μου κάνει κλικ ειναι
πάρε αυτό που σου κάνει περισσότερο κλικ .το βασικό είναι να είναι σωστά συντηρημένο
το xcx 800 αλλα ειναι πολλά τα λεφτά Άρη !!!
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Παιδεία τα gs που πονάνε ; κοιτάω ένα του 9 !!! Τα πιο καινούργια 10-12 έχουν κάποια βελτίωση σημαντική απο 08-12 ποιας χρονολογίας μοντέλο έχει βγει πιο καλό ;
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
φίλε μου πριν 3 χρόνια είχα και εγώ το ίδιο δίλημμα.
αν δεν σε ενδιαφέρει το χώμα πάρε ένα tiger με τον 19' αρι τροχό.
αν θέλεις ή σκέφτεσαι ότι θα ήθελες να πας χώμα πάρε αυτό:
1ον που σου αρέσει πιο πολύ όταν το βλέπεις, όπως είπαν κάποιοι φίλοι παραπάνω.
2ον αυτό που θα βρεις πιο κοντά στα λεφτά που διαθέτεις
εγώ κάπως έτσι κατέληξα στο bmw και δεν το μετάνιωσα. όχι ότι το tiger θα με χαλούσε...
προβλήματα λίγο πολύ αν είναι να σου βγάλει θα σου βγάλει ότι και να πάρεις.
το bmw σαν δικύλινδρο είναι ελαφρώς πιο οικονομικό σε σέρβις-κατανάλωση, αν σε ενδιαφέρει αυτός ο τομέας.
με το καλό ότι και αν πάρεις!
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Παιδιά θέλω σίγουρα 21 μπροστά δεν με ενδιαφέρουν πιο stretadika μηχανάκια έχει κανείς το tiger να μας πει αν ξέρει τπτα για την μίζα αν υπάρχει λύση στο προβλημα ;!
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
φίλε μου πριν 3 χρόνια είχα και εγώ το ίδιο δίλημμα.
αν δεν σε ενδιαφέρει το χώμα πάρε ένα tiger με τον 19' αρι τροχό.
αν θέλεις ή σκέφτεσαι ότι θα ήθελες να πας χώμα πάρε αυτό:
1ον που σου αρέσει πιο πολύ όταν το βλέπεις, όπως είπαν κάποιοι φίλοι παραπάνω.
2ον αυτό που θα βρεις πιο κοντά στα λεφτά που διαθέτεις
εγώ κάπως έτσι κατέληξα στο bmw και δεν το μετάνιωσα. όχι ότι το tiger θα με χαλούσε...
προβλήματα λίγο πολύ αν είναι να σου βγάλει θα σου βγάλει ότι και να πάρεις.
το bmw σαν δικύλινδρο είναι ελαφρώς πιο οικονομικό σε σέρβις-κατανάλωση, αν σε ενδιαφέρει αυτός ο τομέας.
με το καλό ότι και αν πάρεις!
Τι μοντέλο ειναι το 800αρι που έχεις ;
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Το προβλημα με τα πηνίο μέχρι ποιας χρονιάς μοντέλο το παρουσίαζε στα bmw?
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Το προβλημα με τα πηνίο μέχρι ποιας χρονιάς μοντέλο το παρουσίαζε στα bmw?
Λένε ότι από το 10 και μετά βελτιώθηκαν προβλήματα που υπήρχαν πιο παλιά, αλλά ξέρω 8-9 χωρίς πρόβλημα αλλά και 10 με πρόβλημα! Δεν είναι κάτι στάνταρ αυτό φίλε μου.
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Λένε ότι από το 10 και μετά βελτιώθηκαν προβλήματα που υπήρχαν πιο παλιά, αλλά ξέρω 8-9 χωρίς πρόβλημα αλλά και 10 με πρόβλημα! Δεν είναι κάτι στάνταρ αυτό φίλε μου.
Το ξέρω βασικά κοιτάω ένα bmw 09 τι θα πρεπει να προσέξω όταν το δω απο κοντά; το θεμα με τα πηνίο λύνετε όταν τα αλλάξουν η εξακολουθεί να υπάρχει κίνδυνος να τα κάψει ;
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
BMW:Πηνία μέχρι παραγωγή 21/1/2012 αν δεν κάνω λάθος...η τελευταία παρτίδα με προβληματικά είναι 4/1/2012 παραγωγή...όλα τα 800ρια πρώτης γενιάς, μέχρι και το 2012 έχουν θέματα και με το φανάρι...
Πηνία ακόμα και αν τα αλλάξεις παίζει να σου ξαναβγάλει...πρέπει να πας σε ολικό ανταλακτικό με κόστος κάνα 750ρι ευρά χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος για την τιμή...αλλά κάπου τόσο ψηλά παίζει...

Ζητώντας 21' και πηγαίνοντας για χώμα ένα σετ με ελατήρια μπρός να τα υπολογίζεις γιατί τα μαμά είναι για τα ανάθεμα!!!Επίσης πονάνε και τα στεφάνια με το μπροστά να στραβώνει αρκετά εύκολα σε κάποιον που κάνει χώμα!!

Συντήρηση οικονομικότατη!!!
Κατανάλωση τα ίδια!!!
Πολλα πράμματα στο εμπόριο με καλές τιμές από θέμα ανταλακτικών!!!

Δεν μου έρχετε κάτι άλλο αυτήν τη στιγμή, αλλά ότι χρειαστείς εδώ ήμαστε!!!

Για τους Εγγλέζους δεν γνωρίζω απολύτος τίποτα....σε σημείο που είναι σαν να μην υπάρχουν!!

Καλή επιλογή!!!

ΥΓ:Δες και τα αξεσουάρ που φοράει αυτό που κοιτάς, γιατί όσο και να μην τα βλέπεις, κάποια στιγμή θα τα πληρώσεις!!
 
Top Bottom