Tiger 800xc ή F800gs

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Άκη δες όπως είπε και ο Βασίλης πιο πάνω, αν αλλάξεις κλίση το τιμόνι, αρκεί να σε βολεύει κιόλας! Αλλιώς θα σου πρότεινα να αλλάξεις τις χούφτες με τις μαμά. Είχα δει ένα 800αρι με ermax και μαμά χούφτες, δεν είμαι 100% σίγουρος αλλά έτσι θυμάμαι, και δεν είχε θέμα. Ή βάλτες για πούλημα ή δώστες πίσω και πάρε ένα άλλο αξεσουάρ! Είναι ψιλοσοβαρό θέμα πάντως το να μην κόβει τέρμα το τιμόνι και να βρίσκει στη ζελατίνα.
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Άκη δες όπως είπε και ο Βασίλης πιο πάνω, αν αλλάξεις κλίση το τιμόνι, αρκεί να σε βολεύει κιόλας! Αλλιώς θα σου πρότεινα να αλλάξεις τις χούφτες με τις μαμά. Είχα δει ένα 800αρι με ermax και μαμά χούφτες, δεν είμαι 100% σίγουρος αλλά έτσι θυμάμαι, και δεν είχε θέμα. Ή βάλτες για πούλημα ή δώστες πίσω και πάρε ένα άλλο αξεσουάρ! Είναι ψιλοσοβαρό θέμα πάντως το να μην κόβει τέρμα το τιμόνι και να βρίσκει στη ζελατίνα.
Να τις γυρίσω πίσω αφού τις τοποθέτησα δεν νομίζω να γίνεται! Απο εκεί και περα το θεωρώ και εγώ πάρα πολύ σημαντικό το οτι βρίσκουν και σε κάποιο σημείο ίσως και επικίνδυνο .... Θα κάνω τις αλλαγές με το τιμόνι και βλέπουμε ! στην χειρότερη όπως λες πούλημα ή ακόμα καλύτερα ανταλλαγή με τις μαμά
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Οι μαμά είναι πιο μικρές από τις ΤΤ και στο σημείο που δείχνεις, μάλλον είναι το σίδερο οπότε δε θα βρίσκουν. Αυτό πρέπει να τσεκάρεις. Λάβε υπόψιν σου όμως το εξής, οι μαμά, αυτές έχω, είναι πιο ανθεκτικές σε μία πχ πτώση διότι έχουν και το σίδερο εσωτερικά, αλλά δεν προστατεύουν από αέρα όσο οι TT. Καλό είναι να τις δεις πριν κάνεις κάποια κίνηση, αν σε βολεύει η αλλαγή σε σχέση και με την ermax.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Καλοτάξιδο!
Δες μήπως σηκώνοντας λίγο το τιμόνι δεν βρίσκουν οι χούφτες. Αν είσαι και ψηλός θα σε βολέψουν ενδεχομένως οι αποστάτες.
Ποτέ μου δες μου άρεσε η μεγάλη ζελατίνα, είχα πάρει μάλιστα την μικρή του 650 για να την βάζω στις χωμάτινες (έτσι κι αλλιώς με τα τακούνια πήγαινα σπάνια πάνω από 130-140χλμ/ω) αλλά η Ermax φαίνεται ποιοτική. Απλά μην πας να κάνεις χωμάτινα κομμάτια με αυτήν.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Τις ΤΤ δεν μπορεί να τις γυρίσει πίσω γιατί έχει τρυπήσει τις χούφτες για να μπεί το μαύρο φρύδι/σπόϊλερ.

Θυμήθηκα ότι πέρα από ΤΤ ζελατίνα και χούφτες είχα βάλει και τους ΤΤ αποστάτες τιμονιού για να σηκωθεί το τιμόνι (δεν θυμάμαι εκατοστά, νομίζω 25mm).
Δεν το είχα κάνει θέμα τότε γιατί θεώρησα ότι έφταιγαν οι αποστάτες.
Τελικά φαίνεται ότι δεν έφταιγαν αυτοί.
 

tzigis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα /Συβοτα Θεσπρωτίας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F650gs twin
P200
Avon 300
Τις ΤΤ δεν μπορεί να τις γυρίσει πίσω γιατί έχει τρυπήσει τις χούφτες για να μπεί το μαύρο φρύδι/σπόϊλερ.

Θυμήθηκα ότι πέρα από ΤΤ ζελατίνα και χούφτες είχα βάλει και τους ΤΤ αποστάτες τιμονιού για να σηκωθεί το τιμόνι (δεν θυμάμαι εκατοστά, νομίζω 25mm).
Δεν το είχα κάνει θέμα τότε γιατί θεώρησα ότι έφταιγαν οι αποστάτες.
Τελικά φαίνεται ότι δεν έφταιγαν αυτοί.
Έβρισκαν και με τους αποστάτες; γιατί εκτός από τα 2 εκατοστά πάνω έρχεται περίπου και άλλο τόσο πίσω ,και το σκεφτομουν σαν λύση ,αλλά δεν έχω βρει χρόνο για μέτρημα !!
 

PANOS

Μέλος
Περιοχή
Χαϊδάρι
Όνομα
Πάνος
Μοτό
f800gs
xr400r
+ απο τι βλεπω στη φωτο σου ειναι κατεβασμενο το μπροστινο 2 ποντους τουλαχιστον για να χαμηλωση η μοτο..κ νομιζω παιζει ρολο κ αυτο.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Με την ζελατινα της τουρατεκ δεν εχεις προβλημα.

Έβρισκαν και με τους αποστάτες; γιατί εκτός από τα 2 εκατοστά πάνω έρχεται περίπου και άλλο τόσο πίσω ,και το σκεφτομουν σαν λύση ,αλλά δεν έχω βρει χρόνο για μέτρημα !!
@PANOS : αυτό ακριβώς αναφέρθηκε παραπάνω, ότι με την ζελατίνα και τις χούφτες της τούρατεκ υπάρχει πρόβλημα ενώ ΔΕΝ θα έπρεπε.

@tzigis : ναι, έβρισκαν και με τους αποστάτες.

Μια γρήγορη φωτογραφία (αν και δεν είναι κοντινή για να εστιάσω στις λεπτομπέρειες) που βρήκα είναι αυτή και αποδεικνύει ότι είχα τα παραπάνω 3 που ανέφερα (χούφτες, ζελατίνα και αποστάτες τούρατεκ):

 

PANOS

Μέλος
Περιοχή
Χαϊδάρι
Όνομα
Πάνος
Μοτό
f800gs
xr400r
Αν κατεβασεις λιγο τις χουφτες χωρις αποστατες δεν εχει προβλημα..παντα με τουρατεκ ζελατινα λεω.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Βέβαια έχει προκύψει κ ένα προβλημα !!!!
Βρίσκει η χούφτα πάνω στην ζελατίνα !!! Έχουμε καμία ιδέα τι μπορώ να κάνω ώστε σε καμία πτώση μην ξηλωθούν τα πάντα ;!
Δεν θα ξηλωθουν τα παντα...οχι...Μην σε απασχολει καν...συμβαινει σε αρκετες αφτερμαρκετ τουρινγκ ζελατινες...ή θα την τεσταρεις πριν την παρεις ή θα ζησεις με αυτο...Ομως,μην σε πολυαπασχολει γιατι εχει ελαστικοτητα στις χουφτες και αν τυχον(απευχομαι)πεσεις...ισως εχεια αλλα θεματα περισσοτερα σε σχεση με μια γρατζουνια στη ζελατινα...οπότε απλα ζησε με αυτο.Ουτως ή αλλως μονο οταν κοβει τελειως το τιμονι θα βρισκει πανω.Ακομα κ εκει βλεπεις οτι εχει μια ελαστικοτητα κ ανοχη,δεν ειναι ξερο για να σπασει. :)Μια σχετικη προσοχη απο εσενα και νο προμπλεμο :)
Με γειες η ζελατινα και καλοταξιδη
 

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
εχω την ιδια ζελατίνα με τις μαμα χούφτες και βρίσκουν ελάχιστα στο τελευταίο σημείο οχι όμως σε τέτοιο βαθμο.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Μια γρήγορη φωτογραφία (αν και δεν είναι κοντινή για να εστιάσω στις λεπτομπέρειες) που βρήκα είναι αυτή και αποδεικνύει ότι είχα τα παραπάνω
Και πιστευεις οτι με αυτη τη φωτο θα πεσει το μάτι στη ζελατίνα ε;...Ρε δεν πάμε καλααααα ρεεεεε:p
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
δευτερη παρεμβαση
γενικως μην βιαζεσαι στης αγορες σου και να εξαντλεις ολες της διαθεσιμες πληροφοριες!!!
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
δευτερη παρεμβαση
γενικως μην βιαζεσαι στης αγορες σου και να εξαντλεις ολες της διαθεσιμες πληροφοριες!!!
Τριτη παρεμβαση
οτι άρθρο υπήρχε για ζελατίνες το είχα διαβάσει αλλα δυστυχώς δεν ανέφερε κανείς καμιά πληροφορία για το συγκεκριμένο θέμα (κ εδώ και σε γειτονικό φόρουμ).
Καλό θα ήταν όσοι την πατάμε να το αναφέρουμε για να την γλυτώνουν οι υπόλοιποι. ελπίζω οι επόμενοι να έχουν γνώση.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τριτη παρεμβαση
οτι άρθρο υπήρχε για ζελατίνες το είχα διαβάσει αλλα δυστυχώς δεν ανέφερε κανείς καμιά πληροφορία για το συγκεκριμένο θέμα (κ εδώ και σε γειτονικό φόρουμ).
Καλό θα ήταν όσοι την πατάμε να το αναφέρουμε για να την γλυτώνουν οι υπόλοιποι. ελπίζω οι επόμενοι να έχουν γνώση.
εχεις απολυτο δικιο
απλα για να σωσω τον εαυτο μου οπως θα δεις εχω 1200gs
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
+ απο τι βλεπω στη φωτο σου ειναι κατεβασμενο το μπροστινο 2 ποντους τουλαχιστον για να χαμηλωση η μοτο..κ νομιζω παιζει ρολο κ αυτο.
Αυτό το είχα δει κ εγω άλλα επειδή δεν είχαν καθόλου σημάδια οι μπουκάλες υπέθεσα οτι θα ήταν έτσι .... τώρα που το έψαξα λίγο είδα οτι πράγματι θα έπρεπε να ήταν πρόσωπο τα καλάμια προφανώς ο προηγούμενος ιδιοκτήτης θα το είχε κάνει για θέμα ύψους με την πρώτη ευκαιρία θα το διορθώσω αν κ δεν πιστεύω οτι παίζει κανένα ρόλο με την ζελατίνα...
Αυτή η παρέμβαση δεν επηρεάζει την γεωμετρία απο το μηχανάκι αρνητικά ?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αυτό το είχα δει κ εγω άλλα επειδή δεν είχαν καθόλου σημάδια οι μπουκάλες υπέθεσα οτι θα ήταν έτσι .... τώρα που το έψαξα λίγο είδα οτι πράγματι θα έπρεπε να ήταν πρόσωπο τα καλάμια προφανώς ο προηγούμενος ιδιοκτήτης θα το είχε κάνει για θέμα ύψους με την πρώτη ευκαιρία θα το διορθώσω αν κ δεν πιστεύω οτι παίζει κανένα ρόλο με την ζελατίνα...
Αυτή η παρέμβαση δεν επηρεάζει την γεωμετρία απο το μηχανάκι αρνητικά ?
Αν το χαμήλωμα έχει γίνει μόνο μπροστά ,τότε η γεωμετρία γίνεται πιό "γρήγορη" ,με αποτέλεσμα το μηχανάκι να γίνεται πιό ευκίνητο ,να στρίβει πιό άμεσα ,αλλά να γίνεται κ πιό νευρικό στα "πολλά" κ πιό ασταθές στα "δύσκολα".

Για αρχή ,ανέβασε τις τιμονόπλακες στην θέση που πρέπει να είναι ,τέρμα πάνω δηλ ,"πρόσωπο" με τις τάπες των καλαμιών.
Αυτό ,ίσως δώσει λύση κ στο πρόβλημα ,μια κ θα αλλάξει η γωνία κ το επίπεδο σύγκλισης μεταξύ άκρου τιμονιού κ ζελατίνας.

Αν δεν ,τότε δοκίμασε κάτι τέτοιο
http://www.advride.gr/threads/xt660z-tenere.4517/page-21#post-154151
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Δες λιγο το τιμονι σου...καποιοι για να εχουν μια πιο σπορ ας πουμε,ασφαλτινη,θεση οδηγησης το κατεβαζουν προς τον οδηγο...Αποτελεσμα σηκωνονται οι χουφτες.Μηπως αν το δεις λιγο κατεβουν και οι χουφτες οποτε δεν βρισκουν στη ζελατινα...
 
Top Bottom