Να σου πω την αλήθεια γέλασα όταν το διάβασα αυτό γιατί στο λινκ που έβαλες παραπάνω ήσουν πολύ ενθουσιασμένος όταν πήρες το Tiger.
Το Tiger το κράτησα 20Κ χλμ, όταν ξεκίνησα να μπαίνω χώμα με αυτό τότε αποφάσισα πως χρειάζομαι άλλο μηχάνημα.
Ο ενθουσιασμός μου για το Tiger ακόμα παραμένει γιατί είναι ένα καταπληκτικό μηχάνημα το οποίο με έβαλε στην κατηγορία on-off.
Σε σχέση με το 990, το Tiger είναι πιο πολιτισμένο και φιλικό προς τον αναβάτη, η σελα/θέση οδήγησης σε τοποθετεί μέσα στη μηχανή (όχι πάνω όπως στον κανίβαλο), κάθεσαι γενικά πιο πίσω, έχεις δηλαδή πιο πολύ μηχανή μπροστά σου, ωραία ευδιάκριτα όργανα, καλύτερη ποιότητα κατασκευής, πιο όμορφα μέταλλα στο μάτι, καλύτερη ποιότητα βαφής και συναρμογής, έχεις α π ι σ τ ε υ τ α φώτα, δε χρειάζεσαι έξτρα φωτισμό, έχεις λιγότερους κραδασμούς, σχεδόν ηλεκτρική λειτουργία, έχει αυτό το γλυκό γουργουρισμα του τρικυλινδρου, είναι πιο οικονομικό στην κατανάλωση και πιο άνετο για τον συνεπιβάτη.
Τα σέρβις του δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά, καλός μηχανικός υπάρχει στην Αθήνα, συγκεκριμένα στο Πολυγωνο, οι trioumφαδες γνωρίζουν ποιον λέω. Τα θέματα με τις μίζες και άλλα χαζά έχουν λυθεί στα μοντέλα 14 και μετά, και θεωρούνται αρκετά αξιόπιστα μηχανήματα.
Στα αρνητικά βάζω την κακή ποιότητα των αναρτήσεων αλλά εγώ είχα το απλό μοντέλο. Η έκδοση με τις WP θα είναι σαφώς καλύτερη σε αυτόν τον τομέα. Επίσης η κατανομή του βάρους δεν είναι και η καλύτερη δεδομένου ότι είναι σχετικά ψηλοβαρο και αυτό φαίνεται στις αλλαγές πορείας με πολύ χαμηλη ταχύτητα. Η γεωμετρία τους επίσης κατατάσσεται στις αργές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα το απολαυσεις σε ορεινό στροφιλικι με καλή άσφαλτο.
Μιλάω πάντα για το μοντέλο ΧC μοντ. 14.
Αν επιλέξεις tiger και δεν έχεις σκοπό να το λερώνεις, θα προτεινα και εγώ για το XRX στο οποίο απαλασεσαι (έτσι γράφεται?) από το πρόβλημα της σαμπρελας.
Παρόλα αυτά παρε ξανά 990