Tiger 800xc vs F800gs

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Αν δε πας χώμα μην πάρεις 800gs και όχι 21 εμπρός, αυτά έχουν άλλες χάρες στο χώμα που στην άσφαλτο γίνονται μειονεκτήματα.
Είχα το 800gs 6χρονια,
Kαι το πάγαινες κόσα ;)
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Το tiger xrx είναι άλλο από το xc που συζητάτε;
Τα xr ειναι τα πιο ασφάλτινα με 19 τροχό μπροστά και showa αναρτήσεις και τα xc πιο χωμάτινα με 21 τροχό μπροστά και wp αναρτήσεις..το τρίτο γράμμα τώρα πχ το xrx είναι η διαφορά στον εξοπλισμό με το xr..έχει δηλαδή ψηφιακά όργανα αντί για αναλογικα led φλας και τέτοια...είναι πιο πλούσιο με λίγα λογια.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Εγω θα απαντησω στο αρχικο ερωτημα. Μιας κ ειμαι κ κατοχος. Αξιοπιστο μοτερ, φορτωνεται ευκολα. Δεν καιει τπτ πραγματικα,κοστος συντηρησης χαμηλο. Καλυψη αερα με την καταλληλη ζελατινα ειναι πενα. Εγω να σου πω χοντρο χωμα δν μπαινω γτ δν εχει τυχει.Ενα παναχαικο εχω ανεβει οποτε δεν μπορω να σου πω. Κ γενικα μονοπατια χωματινα ελαφρια. Επισης δεν το παντρευεσαι,φευγει ευκολα. Τα θεματα του ειναι γνωστα κ δν ασχολεισαι . Δηλ μια τρομπα βενζινης κ πηνια.Αυτα ειναι τα μονα που μπορει να σε απασχολησουν. Τουλαχιστον για μοντελα εως 2011.

Εμενα μου αρεσει η μηχανη να εχει ακτινα παντως ασχετα αν δεν λεγομαι χωματινος. Επισης να ανεβεις και στα δυο και να δεις σε ποιο γουσταρεις να καθεσαι και να το χαζευεις. Οτι και να σου πουμε εμεις μικρη σημασια εχει .

Οτι αλλο θες ρωτας.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Ωχχχ.... Αρχίσαμε την γκρίνια.
Άρχισε να τα χώνεις όπως κάνω εγώ στον Σοϊχιρο... Να δεσουμε
Δεν υπάρχει περίπτωση!!!!

I love my KTM αφού!!!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Ειδικά μετά την ερχόμενη σιδηρόκωλη τον βλέπω να το βάζει αγγελία καταμεσής του Σμόλικα εάν βέβαια δεν το έχει πνίξει στον Αώο... :fun
Πολυ...σκληρος.....!!!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Να σου πω την αλήθεια γέλασα όταν το διάβασα αυτό γιατί στο λινκ που έβαλες παραπάνω ήσουν πολύ ενθουσιασμένος όταν πήρες το Tiger.
Το Tiger το κράτησα 20Κ χλμ, όταν ξεκίνησα να μπαίνω χώμα με αυτό τότε αποφάσισα πως χρειάζομαι άλλο μηχάνημα.
Ο ενθουσιασμός μου για το Tiger ακόμα παραμένει γιατί είναι ένα καταπληκτικό μηχάνημα το οποίο με έβαλε στην κατηγορία on-off.

Σε σχέση με το 990, το Tiger είναι πιο πολιτισμένο και φιλικό προς τον αναβάτη, η σελα/θέση οδήγησης σε τοποθετεί μέσα στη μηχανή (όχι πάνω όπως στον κανίβαλο), κάθεσαι γενικά πιο πίσω, έχεις δηλαδή πιο πολύ μηχανή μπροστά σου, ωραία ευδιάκριτα όργανα, καλύτερη ποιότητα κατασκευής, πιο όμορφα μέταλλα στο μάτι, καλύτερη ποιότητα βαφής και συναρμογής, έχεις α π ι σ τ ε υ τ α φώτα, δε χρειάζεσαι έξτρα φωτισμό, έχεις λιγότερους κραδασμούς, σχεδόν ηλεκτρική λειτουργία, έχει αυτό το γλυκό γουργουρισμα του τρικυλινδρου, είναι πιο οικονομικό στην κατανάλωση και πιο άνετο για τον συνεπιβάτη.
Τα σέρβις του δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά, καλός μηχανικός υπάρχει στην Αθήνα, συγκεκριμένα στο Πολυγωνο, οι trioumφαδες γνωρίζουν ποιον λέω. Τα θέματα με τις μίζες και άλλα χαζά έχουν λυθεί στα μοντέλα 14 και μετά, και θεωρούνται αρκετά αξιόπιστα μηχανήματα.

Στα αρνητικά βάζω την κακή ποιότητα των αναρτήσεων αλλά εγώ είχα το απλό μοντέλο. Η έκδοση με τις WP θα είναι σαφώς καλύτερη σε αυτόν τον τομέα. Επίσης η κατανομή του βάρους δεν είναι και η καλύτερη δεδομένου ότι είναι σχετικά ψηλοβαρο και αυτό φαίνεται στις αλλαγές πορείας με πολύ χαμηλη ταχύτητα. Η γεωμετρία τους επίσης κατατάσσεται στις αργές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα το απολαυσεις σε ορεινό στροφιλικι με καλή άσφαλτο.
Μιλάω πάντα για το μοντέλο ΧC μοντ. 14.
Αν επιλέξεις tiger και δεν έχεις σκοπό να το λερώνεις, θα προτεινα και εγώ για το XRX στο οποίο απαλασεσαι (έτσι γράφεται?) από το πρόβλημα της σαμπρελας.















































































Παρόλα αυτά παρε ξανά 990 :friendship:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ναραμού.
Να τα λέμε αυτά..



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αν καποιος καταληξει προς Tiger, οπως εγραψα πιο πανω αξιζει οπωσδηποτε να παρει απο το 2015 και μετα το XC με τις WP. Εκανα test ride διάφορα Tiger την περασμενη ανοιξη καθως σκεφτομουνα πιθανα να παρω ενα μεταχειρω για το Νησι λογω συνεχων περιορισμων στις εκπομπες ρυπων στις πολεις για παλιοτερα μηχανακια - τωρα μονο Euro 3 επιτρεπονται στο κεντρικο Λονδινο και οσο παει το πραμα σφιγγει.

Η καθε γενια εχει διαφορές με την επομενη και τα μηχανακια απο το 2015 και μετα ειναι σαφως καλυτερα, επισης αυτα του 2018 ακομα καλυτερα - και με πολυ ωραιο ηχο τα τελευταια :ok: Αυτο που ισχυει σε ολα τα XC ειναι οτι ειναι σχετικα μπροστοβαρα/ψηλοβαρα και η θεση οδηγησης φερνει προς το sport touring αντι για on-off (θυμαμαι ο Γιαννος ειχε βαλει κατι τεραστιους αποστατες στο τιμονι). Αλλα στην ασφαλτο το στησιμο και ο 3κυλινδρος 800αρης που εχει τις ριζες του στο 675 και λυσσαει ψηλα ειναι ολα τα λ7 :ok: Ειναι αποριας αξιο γιατι η Triumph δε βαζει WP αναρτησεις και στα XR με τους 19/17 :rolleyes:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το tiger xrx είναι άλλο από το xc που συζητάτε;
Ναι Ελένη, η διαφορά τους είναι κυρίως οι διαστάσεις των τροχών, 19-17 το xr, 21-17 το xc, ο ανεμοθώρακας πιο ψηλός στο xr, το ρύγχος κάτω απ'τα φώτα (xc) και η διαφορά στο μήκος των αναρτήσεων (πιο μεγάλες στο xc).
Μάλλον έχουν κι άλλες διαφορές που δε θυμαμαι.
Αμφότερα βγαίνουν σε εκδόσεις με τον ανάλογο εξοπλισμό.

Edit: τώρα είδα και αυτό που έγραψε ο Άκης akis92
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Που να δεις το 640 πως κελαηδάει στα χαμηλά.....
Δεν πας χαμηλά με το 640 μοζέζα μου... ❤❤
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Όπως το βλέπω τώρα, πιο σωστή σύγκριση θα ήταν Tiger vs Tracer 900, αλλά το Yamaha είναι ακόμα ψηλά για το μπάτζετ μου. Όπως είναι και τα μοντέλα 14'-15' που αναφέρθηκαν. Είπαμε ταβάνι τα 6000 (και αυτό ακόμα στην θεωρία) :wacky:
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Versys 650 θα σε ενδιέφερε;με 6000 βρίσκεις αυτό με το διπλό φανάρι που είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση.
Αυτό είναι μια περίπτωση που δείχνει ενδιαφέρον και δεν το είχα δει καθόλου. Στο μάτι φαίνεται λίγο μικρό για δικάβαλο φορτωμένο αλλά δεν είναι τόσο σοβαρό πρόβλημα. Έχει κάποιος εμπειρία; Έχει σοβαρές βελτιώσεις σε σχέση με το προηγούμενο;
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Αυτό είναι μια περίπτωση που δείχνει ενδιαφέρον και δεν το είχα δει καθόλου. Στο μάτι φαίνεται λίγο μικρό για δικάβαλο φορτωμένο αλλά δεν είναι τόσο σοβαρό πρόβλημα. Έχει κάποιος εμπειρία; Έχει σοβαρές βελτιώσεις σε σχέση με το προηγούμενο;
Έχω οδηγήσει το πρώτης γενιάς (το είχε ο αδερφός μου ) και οδήγησα σε τεστ ραιντ πριν λίγα χρόνια.
Η μέρα με την νύχτα σε φρένα αναρτήσεις κλπ
Το έχει πάρει κούτα ο billymuse και φέτος πήγε Ισπανία δικαβαλος 2 βδομάδες περίπου.
Ρώτησε τον ανθες, πάντως πολύ ικανοποιημένος μου είπε ότι είναι.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Versys 650 θα σε ενδιέφερε;με 6000 βρίσκεις αυτό με το διπλό φανάρι που είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση.

Τσου γιατί την ακούνε στην κεφαλή, υπάρχουν πολλά περιστατικά.

Μόνο καινούργιο
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Τσου γιατί την ακούνε στην κεφαλή, υπάρχουν πολλά περιστατικά.

Μόνο καινούργιο
Ωπ, κακό αυτό :oops:. Για καινούργιο δεν παίζει, άρα πάμε παρακάτω
 
Top Bottom