Επειδή σε μια αναζήτηση-σύγκριση μοτοσυκλετών καλό είναι να μιλάμε με δεδομένα και ζητούμενα και επειδή θεωρώ ότι ιδανικά άποψη εκφέρεται απο νυν και πρώην κατόχους μοντέλων και όχι από αναβάτες που έτυχε να το πάρουν από φίλο και να κάνουν megatest 15 χιλιομέτρων...
Στο μπάτζετ των 6.000 που αναφέρεις πας αυτομάτως σε 800 πρώτης γενιάς. Τα προβλήματα γνωστά και πλήρως αντιμετωπίσιμα, αν η εταιρεία ήθελε θα τα έσβηνε από το χάρτη με μια ωραία ανάκληση αλλά...
Πολύ απλά λοιπόν στα 6000 -βραχυπρόθεσμα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο- θα βάλεις +200 για να ασχοληθείς σωστά με το πιο σημαντικό πρόβλημα, αυτό των πηνίων.
Περί ανεμοκάλυψης, είμαι 1.90 και με κατάλληλη ζελατίνα και επέκταση, τρώω λιγότερο αέρα από ον-οφφ ναυαρχίδες.
Περί κατανάλωσης, εντός πόλης τη στιγμή αυτή είμαι σταθερά στα 5/100 και σε ταξίδι σε εθνική δεν έχω δει πάνω απο 5,4/100 τριβάλιτσος και πατημένος (για τα δεδομένα της μηχανής πάντα).
Το 800 στην πόλη είναι ποδήλατο, το μοτέρ του δε θα σε κουράσει σε καμία περίπτωση, αν δεν ξεχνάς ότι διάλεξες μια ορίτζιναλ ον-οφφ μοτοσυκλέτα (η οποία επανέφερε μια ολόκληρη κατηγορία στο προσκήνιο), φορτώνεται σαν μοσχάρι και είναι σταθερό σε ανοιχτό δρόμο, συνεπώς σε καμία περίπτωση δε λες ότι είναι μόνο για χώμα και δεν κάνει για δρόμο. Σε ορεινό στροφιλίκι κάνει πάρτυ και σε χώμα-με τα κατάλληλα χέρια πάντα-κάνει σωστά αυτό ακριβώς που υπόσχεται.
Τα ζητούμενα από την επιλογή μηχανής τα ορίζεις εσύ και πράττεις...
Καλή επιλογή και πάντα όρθιος