Tiger 800xc vs F800gs

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Από αυτά που έχω δει μέχρι τώρα έχω ξεχωρίσει τα Tiger 800, Tiger 1050SE και Tracer 900

Έχει κάποιος οδηγική εμπειρία από αυτά; Πόσο "απολαυστικά" είναι στο δρόμο, ιδανικά τα έχει οδηγήσει κάποιος και τα 3; Προβλήματα συμβίωσης;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Για το Tiger 800 τα έγραψα και πιο πριν, έχει φοβερό κινητηρα, πολύ ελαστικό και θα τον ευχαριστηθείς. Το κυρίως πρόβλημα που πονάνε τα μοντέλα μέχρι το 13 και πολύ λίγα του 14, ήταν η μίζα η οποία έχει το ελάττωμα να καίει τα καρβουνακια της πολύ γραγορα, όταν το μηχανάκι δουλεύει τους ζεστούς μήνες σε συνθήκες πόλης.
Τα υπόλοιπα που έβγαλε ήταν περιστασιακά προβλήματα που τυχαιναν μεμονωμένα σε ορισμένους και δεν ήταν γενικό πρόβλημα.


Το 1050SE νομίζω ανήκει στο μεταβατικό στάδιο της πορείας του μοντέλου όσον αφορά τις παθήσεις με τα έμβολα που παρουσίαζαν τα προηγούμενα μοντέλα. Δεν ξέρω να σου πω αν είναι ρίσκο η οχι.
Σχετ. με οδική συμπεριφορά, στήσιμο, κινητήρα, γεωμετρία κτλ το μηχανάκι είναι αλλού. Δεν είναι τυχαίο που έκανε τόσες πωλήσεις.


Το Tracer έχει ίδιο χαρακτήρα με το 1050, και αυτό με ωραίο δούλεμα και κινητήρα αλλά υποφέρει σε αναρτήσεις και για ορισμένους έχει χαμηλή ποιότητα κατασκευής, όσον αφορά το fairing και τα πλαστικά του γενικότερα. Επίσης ουκ και ολίγες φορές έχουν αναφερθεί κουνηματα της μοτοσυκλέτας σε ταχύτητες άνω των 150χλμ, όπου ακόμα οι απόψεις διίστανται αν φταίει το μηχανάκι η αν φταίει η στάση του αναβάτη. Γνωστός μηχανικός στον χώρο μου έχει πει ότι είναι συνδυασμός, γι αυτό βλέπεις ότι το ίδιο μηχανάκι σε άλλους κουνάει και σε άλλους όχι.


Εάν μου έλεγες να διαλέξω μεταξύ των τριών, θα πήγαινα σε Tracer, για το λόγο του ότι είναι πιο υβρίδικο στην καθημερινότητα με έναν απίστευτο κινητήρα, με τις όποιες καταχωρήσεις στα υπόλοιπα που ανέφερα, χώρια ότι η θέση οδήγησης είναι πιο άνετη για EΜΕΝΑ.
Σχετ με τις αναρτήσεις του, αν κάποιος δε θέλει να διαθέσει σεβαστό πόσο για βελτίωση αυτών, ένα σετ ελατήρια μπρος πίσω της τάξεως των 300 ευρώ βελτιώνει την κατάσταση σε υποφερτό σημείο.
Αν έχεις facebook μπες στην ομάδα των τρεισεράδων και διάβασε πολλά σχόλια από παιδιά που έχουν βελτιώσει τις αναρτήσεις με επιτυχία και σχετ. οικονομικά.
 

Salv92

Μέλος
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
F800GS
Επειδή σε μια αναζήτηση-σύγκριση μοτοσυκλετών καλό είναι να μιλάμε με δεδομένα και ζητούμενα και επειδή θεωρώ ότι ιδανικά άποψη εκφέρεται απο νυν και πρώην κατόχους μοντέλων και όχι από αναβάτες που έτυχε να το πάρουν από φίλο και να κάνουν megatest 15 χιλιομέτρων...

Στο μπάτζετ των 6.000 που αναφέρεις πας αυτομάτως σε 800 πρώτης γενιάς. Τα προβλήματα γνωστά και πλήρως αντιμετωπίσιμα, αν η εταιρεία ήθελε θα τα έσβηνε από το χάρτη με μια ωραία ανάκληση αλλά...
Πολύ απλά λοιπόν στα 6000 -βραχυπρόθεσμα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο- θα βάλεις +200 για να ασχοληθείς σωστά με το πιο σημαντικό πρόβλημα, αυτό των πηνίων.

Περί ανεμοκάλυψης, είμαι 1.90 και με κατάλληλη ζελατίνα και επέκταση, τρώω λιγότερο αέρα από ον-οφφ ναυαρχίδες.
Περί κατανάλωσης, εντός πόλης τη στιγμή αυτή είμαι σταθερά στα 5/100 και σε ταξίδι σε εθνική δεν έχω δει πάνω απο 5,4/100 τριβάλιτσος και πατημένος (για τα δεδομένα της μηχανής πάντα).
Το 800 στην πόλη είναι ποδήλατο, το μοτέρ του δε θα σε κουράσει σε καμία περίπτωση, αν δεν ξεχνάς ότι διάλεξες μια ορίτζιναλ ον-οφφ μοτοσυκλέτα (η οποία επανέφερε μια ολόκληρη κατηγορία στο προσκήνιο), φορτώνεται σαν μοσχάρι και είναι σταθερό σε ανοιχτό δρόμο, συνεπώς σε καμία περίπτωση δε λες ότι είναι μόνο για χώμα και δεν κάνει για δρόμο. Σε ορεινό στροφιλίκι κάνει πάρτυ και σε χώμα-με τα κατάλληλα χέρια πάντα-κάνει σωστά αυτό ακριβώς που υπόσχεται.

Τα ζητούμενα από την επιλογή μηχανής τα ορίζεις εσύ και πράττεις...

Καλή επιλογή και πάντα όρθιος :ok:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάρε ένα 800 και θα σαι κύριος.

δεν σου προτείνω το 1050 γιατί για πόλη δεν κάνει και υποθέτω θα το θες και για κάθε μέρα. Πιο κατάλληλο το 800
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Επειδή σε μια αναζήτηση-σύγκριση μοτοσυκλετών καλό είναι να μιλάμε με δεδομένα και ζητούμενα και επειδή θεωρώ ότι ιδανικά άποψη εκφέρεται απο νυν και πρώην κατόχους μοντέλων και όχι από αναβάτες που έτυχε να το πάρουν από φίλο και να κάνουν megatest 15 χιλιομέτρων...

Στο μπάτζετ των 6.000 που αναφέρεις πας αυτομάτως σε 800 πρώτης γενιάς. Τα προβλήματα γνωστά και πλήρως αντιμετωπίσιμα, αν η εταιρεία ήθελε θα τα έσβηνε από το χάρτη με μια ωραία ανάκληση αλλά...
Πολύ απλά λοιπόν στα 6000 -βραχυπρόθεσμα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο- θα βάλεις +200 για να ασχοληθείς σωστά με το πιο σημαντικό πρόβλημα, αυτό των πηνίων.

Περί ανεμοκάλυψης, είμαι 1.90 και με κατάλληλη ζελατίνα και επέκταση, τρώω λιγότερο αέρα από ον-οφφ ναυαρχίδες.
Περί κατανάλωσης, εντός πόλης τη στιγμή αυτή είμαι σταθερά στα 5/100 και σε ταξίδι σε εθνική δεν έχω δει πάνω απο 5,4/100 τριβάλιτσος και πατημένος (για τα δεδομένα της μηχανής πάντα).
Το 800 στην πόλη είναι ποδήλατο, το μοτέρ του δε θα σε κουράσει σε καμία περίπτωση, αν δεν ξεχνάς ότι διάλεξες μια ορίτζιναλ ον-οφφ μοτοσυκλέτα (η οποία επανέφερε μια ολόκληρη κατηγορία στο προσκήνιο), φορτώνεται σαν μοσχάρι και είναι σταθερό σε ανοιχτό δρόμο, συνεπώς σε καμία περίπτωση δε λες ότι είναι μόνο για χώμα και δεν κάνει για δρόμο. Σε ορεινό στροφιλίκι κάνει πάρτυ και σε χώμα-με τα κατάλληλα χέρια πάντα-κάνει σωστά αυτό ακριβώς που υπόσχεται.

Τα ζητούμενα από την επιλογή μηχανής τα ορίζεις εσύ και πράττεις...

Καλή επιλογή και πάντα όρθιος :ok:
το + 200 ευρω σε τι αναφερεσαι ακριβως;
περιελιξη στα πηνεια;
 

Salv92

Μέλος
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
F800GS
Ακριβώς, στην περίπτωση βέβαια που θα πέσει σε ιδιοκτήτη που δεν είχε θέμα, δεν ασχολήθηκε ποτέ και ενδέχεται να το υποστεί ο ίδιος στο μέλλον.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
αποτι εχω διαβασει η περιελιξη απλα παρατεινει την ζωη τους,δεν λυνει το προβλημα.
υπηρχε ολοκληρο θεμα με τα πηνια του 800 αλλα εχει χαθει.
και βεβαια υπαρχει το θεμα με το φαναρι αλλα αυτο,το προβλεπεις και το προγραμματιζεις κατα καποιο τροπο να το αλλαξεις.
τα πηνια δεν σε προειδοποιουν και μπορει να σε αφησουν την χειροτερη στιγμη.
αυτα απο λεγομενα ιδιοκτητων,δεν εχω προσωπικη εμπειρια απτο μηχανακι.
 

Salv92

Μέλος
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
F800GS
Αυτή την κουβέντα την κάνουμε με κύριο δεδομένο το μπάτζετ των 6000, σε άλλη περίπτωση θα του πρότεινα να παει σε 3-4 έτη πιο καινούργιο μηχανάκι, το οποίο με βελτιωμένα βολάν-πηνία και φανάρι δεν κάνει κιχ.
Έχοντας προσωπική εμπειρία, θα αναφέρω ότι περιέλιξη έκανα πριν 40.000 χλμ και με ένα βολτόμετρο έχω εικόνα του τι γίνεται εκεί κάτω.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Αυτή την κουβέντα την κάνουμε με κύριο δεδομένο το μπάτζετ των 6000, σε άλλη περίπτωση θα του πρότεινα να παει σε 3-4 έτη πιο καινούργιο μηχανάκι, το οποίο με βελτιωμένα βολάν-πηνία και φανάρι δεν κάνει κιχ.
Έχοντας προσωπική εμπειρία, θα αναφέρω ότι περιέλιξη έκανα πριν 40.000 χλμ και με ένα βολτόμετρο έχω εικόνα του τι γίνεται εκεί κάτω.
Από ποιο μοντέλο και μετά απαλλάσσεσαι από το πρόβλημα των πηνίων;

...αν βρεθεί η κατάλληλη νύφη το ταβάνι μπορεί να έχει και λίγο... τρούλο :p:laugh:
 

Don_kwstas

Μέλος
Όνομα
Kwstas
Μοτό
BMW F800GS ADV 14
τα πηνία τα εφτιαξαν απτον 6ο του 2012 και μετα , γενικα απο του 13 και μετα κοιτας που ξεκινάν απο 8χιλιαρικα περιπου.
 

Don_kwstas

Μέλος
Όνομα
Kwstas
Μοτό
BMW F800GS ADV 14
στην ουσια αμα τα βαλεις κατω στα 2 χιλιαρικα (και βαλε ) παιρνεις antispin,ισως ηλεκτρονικες αναρτησεις (ως προς την προφόρτιση) , το φαναρι το καλο (hella),δυο προγράμματα χαρτογράφησης (enduro&road) ,πιο στιβαρό πλαινο σταντ και τα καλα τα πηνία που ειναι και το πιο σοβαρο προβλημα.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Μάλλον και το Tracer βγαίνει από την λίστα. Κρίμα γιατί είχε αρχίσει να με ψήνει πολύ αυτό το μοτέρ και η αίσθηση σχεδόν μοτάρντ που αναφέρουν όλοι.
Είχα διαβάσει για τα κουνήματα αλλά βλέποντας κάποια βίντεο πραγματικά τρόμαξα.
Δεν ξέρω από πιο μοντέλο και μετά το διόρθωσαν αλλά προτιμώ να μην μπλέξω, κρίμα...

tracer 900 speed wobble - YouTube
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ok, ας το κάνουμε λίγο ενδιαφέρον:

Για λίγο θα αφήσουμε όλες τις άλλες προϋποθέσεις του πρώτου πόστ (και την τιμή) και θα κρατήσουμε μόνο το Fun factor συγκρίνοντας τα παρακάτω μηχανάκια.

Tiger 800 (2017+)
Tracer 900 GT
Multistrada 950
KTM 1090 (δεν μας πειράζει ο χωμάτινος προσανατολισμός, εξετάζουμε μόνο fun factor)

για ψηφίστε και πείτε και δυο λόγια γιατί
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ok, ας το κάνουμε λίγο ενδιαφέρον:

Για λίγο θα αφήσουμε όλες τις άλλες προϋποθέσεις του πρώτου πόστ (και την τιμή) και θα κρατήσουμε μόνο το Fun factor συγκρίνοντας τα παρακάτω μηχανάκια.

Tiger 800 (2017+)
Tracer 900 GT
Multistrada 950
KTM 1090 (δεν μας πειράζει ο χωμάτινος προσανατολισμός, εξετάζουμε μόνο fun factor)

για ψηφίστε και πείτε και δυο λόγια γιατί

Και τα 4 διασκεδαστικά πρέπει να είναι.

Αλλά δες λίγο και το κόστος συντήρησης για να συνεχίσει να έχει πλάκα το πράμα.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Και τα 4 διασκεδαστικά πρέπει να είναι.

Αλλά δες λίγο και το κόστος συντήρησης για να συνεχίσει να έχει πλάκα το πράμα.
Έχεις κάτι επί του θέματος;
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Έχεις κάτι επί του θέματος;
Για παράδειγμα η συντήρηση του Ducati είναι ακριβή απ' ότι μου έχουν πει κάποιοι κάτοχοι. Για τα υπόλοιπα δεν γνωρίζω.
Θέλει λίγο ψάξιμο και αυτό πέρα από το fan factor που και τα 4 μοντέλα που σε ενδιαφέρουν το εχουμε άλλο περισσότερο άλλο λιγότερο.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
1090 γιατι ισως το πιο fun factor απο τα 4 και σιγουρα το μονο με διττο χαρακτηρα.Εχει ακριβα σερβις αλλα οχι τοσο πολυ και επισης υπαρχουν ατομα εδω μεσα που μπορει να σε εξυπηρετησουν σε οτι θελεις και με λεπτομερεια μερακι και γνωση στο τι κανουν στην μοτο.
Η Ducati εχει οντως ακριβο σερβις. 45 ευρω η εργατωρα τιμη καταλογου που ειχε αναρτηθεί εδω στο επισημο της Ducati στν Θεσνικη κατι που φυσικα ισχυει πανελλαδικα. Ρωτησα ποσες εργατωρες χρεωνει σε ενα 1200 που ειχε εκεινη την στιγμη μεσα και ειπε 9 ωρες.
Αμεσως επομενο το Tiger το οποιο επισης μπορει να χαρακτηριστει κανω τα παντα με εξαιρεση τον περιορισμο σε δυσκολα χωματα λογω κλιμακωσης κιβωτιου.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
  1. 1090R
  2. Tracer 900 GT
Συμφωνώ με τις δυο επιλογές.
Αν αγόραζα σήμερα, που οδηγώ μηχανή μόνο για βόλτες και χόμπι θα διάλεγα το 1090R εύκολα.
Αν με ενδιέφερε το καθημερινό commuting... χωρίς συζήτηση το Tracer 900GT. Θεωρώ πως ο κινητήρας αυτός της Yamaha είναι από τους καλύτερους που έχουν παραχθεί και είναι 10 φορές πιο πολύ fun bike από το TDM που διαρκώς το συγκρίνουν (εντελώς λάθος, παρόμοιο κοινό μπορεί να έχει αλλά οι μηχανές είναι εντελώς διαφορετικές).

Tracer 900 από το 2017 και πίσω δε θα αγόραζα, δε πείθομαι από τις δικαιολογίες περί ρυθμίσεων ή αναβάτη διότι οι μηχανές όταν δίδονται δεν πρέπει και δεν έχουν πρόβλημα... χωρίς να ασχολείσαι, δε καταλαβαίνω γιατί να αποτελεί εξαίρεση το Tracer. Οπωσδήποτε αν ασχοληθείς θα βελτιώσεις πράγματα αλλά το θέμα είναι πως οι σταθερές που δημιουργούν το πρόβλημα θα υπάρχουν πάντα.

Από το 2018 και μετά είναι θησαυρός το εργαλείο.
 
Top Bottom