Tips Ηλεκτροκολλησης

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Panamax Bulk Carrier
Προσπαθώ να φτιάξω κάποια Πορτακια στην αυλή μου και τα έχω κάνει μαντάρα.
Νταξ, στα μετρήματα και στα κοψίματα καλός είμαι, αλλά όταν πρέπει να κολλήσω κάνω πολλά λάθη.
Και ερωτώ

  1. Τα αμπέρ τι ρόλο παίζουν στην κολληση
  2. Το πάχος του ηλεκτροδίου τι ρόλο παίζει και ποια νούμερα χρησιμοποιούμε και που;
  3. Όταν τελειώνει η κόλληση πρέπει να ρίχνουμε νερό ή όχι;
  4. Με ματσακονι τι χτυπάμε ακριβώς; τις χοντραδες/φουσκάλες κτλ;
  5. Γιατί μου κάνει αυτήν την αναθεματισμενη τρύπα;; προσπαθώ να την καλύψω και δε μπορώ. Παίζουν ρόλο τα αμπέρ; το ηλεκτρόδιο; ο ανάδρομος Ερμής; η τεχνική μου;
Για ριχτε συμβουλές ρε παίδες...


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750
KAWASAKI kx 250
Προσπαθώ να φτιάξω κάποια Πορτακια στην αυλή μου και τα έχω κάνει μαντάρα.
Νταξ, στα μετρήματα και στα κοψίματα καλός είμαι, αλλά όταν πρέπει να κολλήσω κάνω πολλά λάθη.
Και ερωτώ

  1. Τα αμπέρ τι ρόλο παίζουν στην κολληση
  2. Το πάχος του ηλεκτροδίου τι ρόλο παίζει και ποια νούμερα χρησιμοποιούμε και που;
  3. Όταν τελειώνει η κόλληση πρέπει να ρίχνουμε νερό ή όχι;
  4. Με ματσακονι τι χτυπάμε ακριβώς; τις χοντραδες/φουσκάλες κτλ;
  5. Γιατί μου κάνει αυτήν την αναθεματισμενη τρύπα;; προσπαθώ να την καλύψω και δε μπορώ. Παίζουν ρόλο τα αμπέρ; το ηλεκτρόδιο; ο ανάδρομος Ερμής; η τεχνική μου;
Για ριχτε συμβουλές ρε παίδες...


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
θα το σηκωσεις το τηλεφωνο να σου πω ?????
ή θα με ''γραφεις'' για πολλη ωρα ακομη ????
αντε μπας και μαθεις να κολλας !!!:p
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θα συμβουλευτώ τον πεθερό (Ήφαιστος...) και θα απαντήσω οσονούπω...:happy:
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
θα το σηκωσεις το τηλεφωνο να σου πω ?????
ή θα με ''γραφεις'' για πολλη ωρα ακομη ????
αντε μπας και μαθεις να κολλας !!!:p
Σαλιγκάρι - ηλεκτροσυγκολητής...?:omg:
Μένω έκπληκτος...
(Ξέρω....εσύ στο Ναύπλιο...):friend:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750
KAWASAKI kx 250
Σαλιγκάρι - ηλεκτροσυγκολητής...?:omg:
Μένω έκπληκτος...
(Ξέρω....εσύ στο Ναύπλιο...):friend:
αφου ξερετε...
οτι δεν μπορω να τα περιγραψω καλα...
δεν ειμαι καλος στο γραπτο λογο...
θα του τα πω αναλυτικα στο τηλεφωνο...
αλλα καπου ''βοσκει'' ο σατανας και δεν τ΄ακουει...
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Panamax Bulk Carrier
Θα σε πάρω το απόγευμα Γιωργη
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Οι τρύπες οφείλονται στα πολλά αμπέρ.... Αυτό το έχω πάθει και εγώ κάποιες φορές που έχω προσπαθήσει να ηλεκτροσυγκολησω.
Θέλει προπόνηση και σίγουρα κάποιος που ξέρει πράγματα θα σε βοηθήσει.
Το νου σου στα ματάκια σου.
 

apos.zeitou

Μέλος
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
WR250ZH 1996
Εγω δεν τα χρειαζομαι αυτα εχω τον πεθερουλη μου

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εγω δεν τα χρειαζομαι αυτα εχω τον πεθερουλη μου

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωπ...
Τι έγινε.....
Συνάδελφος...? :fun
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
θα το σηκωσεις το τηλεφωνο να σου πω ?????
ή θα με ''γραφεις'' για πολλη ωρα ακομη ????
αντε μπας και μαθεις να κολλας !!!:p
Ξέρεις κ από κόλληση ρε συ, δεν έχω μια κόρη να σου δώσω :)
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
επειδης ερασιτχενικα εχω ξεκινησει να κολλαω κ εγω,βασικα που μου χουν πει για ερασιτεχνικες δουλειες σπιτιου δυομισαρι ηλεκτροδιο.
η ηλεκτρονικη μασκα σου λυναι τα χερια και σου κανει τη ζωη πολυ ευκολοτερη λυνοντας σου τα χερια.
για τα amber συνηθως ρωταω τον πεθερο τι θελω να κολλησω,πχ μεντεσε σε γωνιά,ή γωνιά με γωνιά ή σταλ ξερω γω και μου λεει στο περιπου ποσα να βαλω.
αν δε μπορω να τον βρω να μου πει,ξεκιναω με τα λιγοτερα αμπερ που δε θα κανουν ζημια και τρυπες και αν δω κ αποειδω ανεβαινω σκαλι σκαλι τα αμπερ μεχρι να φτασω στο επιθυμητο αποτελεσμα.
με το ματσακονι βαρας να φυγει αυτη η κρουστα που πιανει η κολληση,να δεις τυχον ατελειες και παντα πριν το περασμα με μινιο να το αφαιρεις ολο με ματσακονι και συρματοβουρτσα.

αυτες οι φτωχες γνωσεις μου.
τα υπολοιπα και πιο λεπτομερη οι ειδικοι του θεματος
 

sothrhs

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Για χιλιοστό το κόβω και το γαλβανιζε δε σε βοηθάει ιδιαίτερα σαν αρχή.
Ηλεκτρονική είναι η ηλεκτροκολληση;
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Προσπαθώ να φτιάξω κάποια Πορτακια στην αυλή μου και τα έχω κάνει μαντάρα.
Νταξ, στα μετρήματα και στα κοψίματα καλός είμαι, αλλά όταν πρέπει να κολλήσω κάνω πολλά λάθη.
Και ερωτώ

  1. Τα αμπέρ τι ρόλο παίζουν στην κολληση
  2. Το πάχος του ηλεκτροδίου τι ρόλο παίζει και ποια νούμερα χρησιμοποιούμε και που;
  3. Όταν τελειώνει η κόλληση πρέπει να ρίχνουμε νερό ή όχι;
  4. Με ματσακονι τι χτυπάμε ακριβώς; τις χοντραδες/φουσκάλες κτλ;
  5. Γιατί μου κάνει αυτήν την αναθεματισμενη τρύπα;; προσπαθώ να την καλύψω και δε μπορώ. Παίζουν ρόλο τα αμπέρ; το ηλεκτρόδιο; ο ανάδρομος Ερμής; η τεχνική μου;
Για ριχτε συμβουλές ρε παίδες...


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιάννη αυτα που ρωτάς δεν είναι καθόλου απλά και λίγα ωστε να μπορέσεις να μάθεις να κολλάς σωστά μέσα απο ενα τσάτ.
Είναι μια τέχνη που πρέπει να κάψεις κανα 2-3 πακέτα ηλεκτρόδια για να καταλάβεις τα απλά, τα βασικά, αλλά ενιγουεη θα προσπαθήσω να σου πω 2 πράγματα και μόνο για να μην σε μπερδέψω και μετα θα κάνεις πράκτις!:p

-Οσο ανεβάζεις τα αμπέρ, θα ανεβάζεις και την ένταση της κόλλησης που κάνεις.
Δλδ, για να τα ανεβάσεις θα πρέπει να εχεις και πιο χοντρά μέταλλα να κολλήσεις. Και οταν εχεις λεπτά τα εχεις χαμηλα. Αλλιως το παραπανήσιο ρεύμα θα τα λιώσει σχεδόν κατευθείαν. Είναι συνάρτηση η ταχύτητα που κολλάς με τα αμπέρ που έχεις..(είναι λίγο περίπλοκο, στο είπα!)
-Το πάχος του ηλεκτροδίου είναι άλλη κουβέντα οπου και εκεί μπορείς να πεις οτι οσο πιο χοντρό θα χρησημοποιήσεις, τόσο μεγαλύτερες ρωγμές πχ θα μπορείς να γεμίζεις πιο εύκολα, αλλά θα πρέπει να εχεις και την ανάλογη μηχανή (ηλεκτροκόληση).
Οπότε στην περίπτωση σου χρησημοποίησε το πιο κοινό νούμερο 2,5mm και δεν σου χρειάζεται καποιο άλλο.
-Γενικός κανόνας είναι να μην ρίχνεις ποτε νερό μετα την κόλληση, για πολλούς και διάφορους λόγους, ιδιαίτερα εσυ που είσαι και πρωτάρης;):pαυτό είναι επόμενο μαθημα:cool:
-Με το ματσακόνι ή οτιδήποτε άλλο αιχμηρό μέταλλο, χτυπάμε να φύγει η πάστα που μένει στην πάνω πλευρά μετα την κολληση, ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε πχ να κολλαμε απο εκει και μετα. Αν δεν βγάλεις την πάστα, τότε εκεί η κόλλληση δεν θα πιάσει γιατι τα μέταλλα δεν κατάφεραν να ενωθούν μέσω της τύξης.
-Την τρύπα στην κάνει γιατί : δεν εχεις σωστή ταχύτητα με το χέρι σου κατα την κόλληση, δλδ εκει καθυστέρησες και σου άνοιξε την τρύπα. Τα μέταλλα πέρασαν κάποιο βαθμό θερμοκρασίας που ήταν το οριο τους και μετα ελιωσαν σαν νεράκι..

Ενδεικτικά λοιπόν, αυτό το στρατζάκι που βλέπω, αν πούμε οτι είναι 2mm πάχος, τότε με ηλεκτρόδιο πάχους 2,5 θέλει 50-60αμπέρ για την περιπτωση σου και δοκιμές πιο πριν για να βρείς την ταχύτητα στο χέρι σου:p Αν είναι ακόμα πιο λεπτό πχ 1mm τότε κάτω απο 50 και "εμπειρία". Τα μικρά πάχυ θέλουν μεγαλύτερη μαεστρία. Για αρχή κάνε δοκιμές απο 3mm και πάνω!

Υ.Γ: δεν είναι επαγγελματίας, μην παρεξηγηθώ, αλλά περιστασιακά εχω κάνει αρκετές δουλίτσες και μπήκα στον κόπο να σε βοηθήσω το καταδύναμιν! Καλή συνέχεια!
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Πάρε έναν άνθρωπο να στα φτιάξει και κλέψε - ρώτα πράγματα. Δεν είναι τόσο απλό.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
STX1300 - XR250R
Γιαννο Aldebaran κανονισε την εξερευνηση του νησιου, να ερθω να στα φτιαξω.
Σαν σκληρη γωνια την βλεπω.
Ανοξείδωτο ειναι?
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV, KTM 690 Enduro
Γιάννη τώρα το είδα το post σου και εσένα πριν λίγο live στο λιμάνι.
Πάρε με τηλέφωνο θα σου λύσω κάθε απορία.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Panamax Bulk Carrier
Πόσα mmείναι το πάχος του σιδήρου Γιάννη
30αρι στρατζαριστο είναι Σωτήρη. Inverter είναι η συσκευή.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Panamax Bulk Carrier
επειδης ερασιτχενικα εχω ξεκινησει να κολλαω κ εγω,βασικα που μου χουν πει για ερασιτεχνικες δουλειες σπιτιου δυομισαρι ηλεκτροδιο.
η ηλεκτρονικη μασκα σου λυναι τα χερια και σου κανει τη ζωη πολυ ευκολοτερη λυνοντας σου τα χερια.
για τα amber συνηθως ρωταω τον πεθερο τι θελω να κολλησω,πχ μεντεσε σε γωνιά,ή γωνιά με γωνιά ή σταλ ξερω γω και μου λεει στο περιπου ποσα να βαλω.
αν δε μπορω να τον βρω να μου πει,ξεκιναω με τα λιγοτερα αμπερ που δε θα κανουν ζημια και τρυπες και αν δω κ αποειδω ανεβαινω σκαλι σκαλι τα αμπερ μεχρι να φτασω στο επιθυμητο αποτελεσμα.
με το ματσακονι βαρας να φυγει αυτη η κρουστα που πιανει η κολληση,να δεις τυχον ατελειες και παντα πριν το περασμα με μινιο να το αφαιρεις ολο με ματσακονι και συρματοβουρτσα.

αυτες οι φτωχες γνωσεις μου.
τα υπολοιπα και πιο λεπτομερη οι ειδικοι του θεματος
Ευχαριστω φιλε!
 
Top Bottom