Tips για Africa(να)

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Καλησπέρα,

Αυριο θα παω να δω το Αφρικα της παρακάτω αγγελιας

https://www.car.gr/12374390-honda-africa-twin-xrv-750

Tips του τι να κοιταξω απο τους γνωστες του ιδους;;;

(τα χλμ μου φαινονται λιγοστα βεβαια)
 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
ktm 640 ΦΡΑΠΕΔΙenture 03
με το καλό ;)


ενδιαφέρον θέμα... ας το προσέξουμε, γιατί ποτέ δε ξέρεις.... :)
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
XL1000V
Τα χιλιόμετρα μην τα κοιτάς. Δε θα βρεις σε καμία τα πραγματικά της (εκτός και αν υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι αυτή έχει 30.000κμ). Πήγαινέ την σε ένα μηχανικό που εμπιστεύεσαι και αν σου πει οκ παρτην. Από τις φωτογραφίες πάντως φαίνεται άκρως ενδιαφέρουσα περίπτωση.
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Η φθορά στiς δισκόπλακες απ όσο μπορώ να δω γιατί δεν εχει φωτό κοντινή, ειδικά στην πίσω αλλά και στον κεντρικό διακόπτη (που μου φαίνεται για ιμιτασιόν), "λέει" τουλάχιστον 70.000 km . Αν ακούγεται και η καμπάνα είναι τόσα ή και περισσότερα. Μακάρι να κάνω λάθος.

Το πιο βασικό είναι να τσεκάρεις το καρέ του άξονα κίνησης, εκεί που πατάει το μπροστινό γρανάζι. Αν έχει φθορά θέλει λύσιμο όλο το μοτέρ για να αλλαχθεί.


Το συγκεκριμένο φαίνεται περιποιημένο σε γενικές γραμμές.
 

kyo

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
honda c 90
τσεκαρε εξατμιση,αν ειναι μεσα στη μαυριλα θα καιει λαδια,προσεχε το θεμα με τα λαδια γιατι πολλα αφρικα ειναι μεγα λαδοκαυτες.
 

korobilis7

Μέλος
Περιοχή
rentis
Όνομα
kostas
Μοτό
AFRICA TWIN XRV 750 rd07a
Με καλυψαν οι προλαλησαντες....
Ειδικα το μπροστινο γραναζι και το θεμα της καταναλωσης λαδιου να προσεχτει.
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Cb500x 2017
αν εισαι 99τις 100 οτι θα την παρεις κανε επι τοπου μια αλλαγη λαδιων με τα προβλεπομενο ιξωδες.



που ξερεις ...............μπορει να αρχισει να παιζει κρουστα:D
 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
ktm 640 ΦΡΑΠΕΔΙenture 03
Ξενοκοιτας μαρη λελούδω ή μΕ φανηκε?:D....Κυριακη κοντη Γιορτη...να ξες...:cool:...κανονισε να μαστιγωθεις :inlove::D
Το μαστίγωμα είναι άσχετο και επιβάλλεται...



Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ότι είπαν τα παιδιά παραπάνω, επίσης σημαντικό είναι να κρατάει σταθερό ρελαντί και να μην ακούγεται κάτι παράξενο (αν έχεις ακούσει κι άλλα άφρικα θα βοηθούσε). Τσέκαρε επίσης σε τι κατάσταση είναι το φίλτρο αέρα και ρώτα αν είχε πρόβλημα ποτέ με αντλία βενζίνης και ανορθωτή (σημεία που την ακούνε).
Σε γενικές γραμμές φαίνεται προσεγμένο κι έτοιμο. Με το καλό!
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 600
Όταν μια περίοδο έψαχνα Africa όταν μίλαγα στους ιδιοκτήτες, πάντα ρωταγα ποτέ ρύθμισαν βαλβίδες τελευταία φορά. Ούτε ένας δεν.μιυ είπε πχ. Πριν 20.000. Ο προηγούμενος, δεν ξέρω, τώρα το πήρα και ένα σωρό άλλες βλακείες. Που θέλω να καταλήξω; Συμφωνώ με αυτά που είπαν και οι προηγούμενοι, αλλά μεγάλη σημασία έχει να καταλάβεις τον ιδιοκτήτη και πως φρόντιζε τη μηχανή. Για εμένα αν δεν ήξερε πότε ρύθμισε βαλβίδες, δεν θα ήξερε ούτε για το καρέ του άξονα, ούτε για αντλίες κλπ. Τελικά δεν αγόρασα Africa, αλλά ΤΑ 600 που ήταν όπως ακριβώς το ήθελα, αλλά αυτό είναι.μια άλλη συζήτηση.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Είχα 2 Αφρικάνες, μεταχειρισμένες κι οι 2. Καμιά 100αρα ++ χιλάδες χλμ σε μια 5ετεία και με τις δύο.
Η 1η λόγω υπερβολικής τάσης στην αλυσίδα, χτύπησε το μπροστινό γρανάζι αμέσως. Έτσι την πήρα, δεν το πρόσεξα κι έγινε η ζημιά. Πέρασαν βέβαια πείπου 30000 χλμ μέχρι να σπάσει το ρουλεμάν και να χύσει τα λάδια της.
Τα λοιπά περί αντλιών και ανορθωτών, μόνο τα διαβάζω ρε φιλαράκια.... Και τα άκουγα και τότε βέβαια, είχα μάλιστα από ένα καβάτζα και πάντα μαζί μου στα ταξίδια. Και τα 2 πήγαν προίκα στην πώληση της 2ης Αφρικα κι από ότι έμαθα, την ακολούθησαν στον 4ο κατά σειρά ιδιοκτήτη της.
Έβαζα πάντα βενζίνη πριν το λαμπάκι, πρόσεχα το φίλτρο κι είχα μια πατέντα στο ηλεκτρικό κύκλωμα, που δεν την "άκουσε" ποτέ κανένας ανορθωτής.
Βαλβίδες κατά τα γνωστά στα V2 της Honda ανά 24000 , αλλά σπανίως χρειάστηκαν. Συνήθως μόνο έλεγχος γινόταν, αλλά γινόταν πάντα.
Η 2η που αγοράστηκε σχεδόν καινούρια , με 18.000 χλμ, δεν έβγαλε απολύτως τπτ μέχρι τα 46000 χλμ που πουλήθηκε (σε 15 μήνες από την αγορά της) και μέχρι πρόπερσι που είχα τα ίχνη της, παρέμενε απροβλημάτιστη στις 80-90000 χλμ.
Εκείνο που γίνεται "πανηγύρι" πραγματικά, είναι τα καρμπυρατέρ, η ρύθμισή τους, ο συγχρονισμός τους, ακόμα και το πώς βάζουν τη βελόνα... Υπάρχουν πολλοί "κατσαπλιάδες" στην πιάτσα και το έζησα από 1ο χέρι. Υπάρχει συνεργείο με άδεια πάρκινγκ...
Τες παν.
Όπως σε όλα τα μεταχειρισμένα, καλό είναι να υπάρχει άποψη για τον ιδιοκτήτη και το συνεργείο που έκανε σέρβις. Ειδικά για μηχανάκια 20ετείας....
Αν πάλι είναι χαμηλή η τιμή αγοράς, υπολογίζεις κι ένα σεβαστό ποσό να τη φέρεις εκεί που πρέπει, εκεί που θες.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Οπως λεει και ο forester παραπανω στον κινητηρα αυτον της χοντα το διακενο των βαλβιδων ειναι πολυ σπανιο να βρεθει εκτος οριων Και οχι μονο στα 24000 χλμ (καθε 120000 χλμ ελεγχο λεει η χοντα) που λεει αλλα και πολυ ακομα παραπανω Στο δικο μου (ΤΑ650) ελεγχω _μαλλον λογω διαστροφης :rolleyes: - καθε 12000 και καποιες φορες εχω ρυθμισει μονο και μονο για να βρισκονται στο μεσον των ανοχων

Λαδι καιει εμφανως αυτος ο κινητηρας ετσι και αλλιως και το καταπινει τοσο περισσοτερο οσο προστιθονται δεκαδες χιλ χλμ στην ζωη του Δεν τρεχει τιποτα με αυτο εκτος πια και αν δεν μπορεις να μην κουβαλας σε μια βολτα κανα μισολιτρο για συμπληρωμα!

Τα καρμπς του δεν ειναι τιποτα πολυπλοκη κατασκευη αλλα ειναι απιστευτης ακριβειας και ετσι αν κατι ειναι φθαρμενο αρχιζουν οι δυσλειτουργειες Ο συγχρονισμος παντως δεν ειναι δα και καμια σπουδαια δουλεια και μπορει να γινει απο οποιοδηποτε ακομα και στο πεζοδρομιο

Το συγκεκριμενο παντως αφρικα της παραπανωαγγελιας λιγο δυσκολο να εχει μονο τοσα λιγα χλμ Υπαρχουν πανω του σημαδια που το μαρτυρουν (πισω δισκοπλακα, αλλαγμενο καλυμα σελας, κλειδαρια,φθορα χρωματος στο καπακι του συμπλεκτη ) Ειχε καποτε και μια πτωση απο τα δεξια οπως μαρτυρουν οι μικροφθορες σε πεντα φρενου, ποδια, μασπιε συνεπιβατη, πλαινο φεριγκ
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@konkost Κωστή :"Τα καρμπς του δεν ειναι τιποτα πολυπλοκη κατασκευη αλλα ειναι απιστευτης ακριβειας και ετσι αν κατι ειναι φθαρμενο αρχιζουν οι δυσλειτουργειες Ο συγχρονισμος παντως δεν ειναι δα και καμια σπουδαια δουλεια και μπορει να γινει απο οποιοδηποτε ακομα και στο πεζοδρομιο"
εγώ συμφωνώ, αλλά γιατί μόνο ένας μου τα έφτιαξε σωστά και μου έδειξε τα λάθη βάσει manual....?
Μπορεί να μην είναι δύσκολα/πολύπλοκα, αλλά πολλοί εκεί έξω, δεν ξέρουν.
Επειτα οι φθορές στα καρμπς. Αυτό ισχύει, ειδικά στα κολάρα εισαγωγής αέρα. Ξερένονται και άντε γεια μείγμα, ότι να ναι περνάει. Θέλει προσοχή εκεί.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
@konkost Κωστή :"Τα καρμπς του δεν ειναι τιποτα πολυπλοκη κατασκευη αλλα ειναι απιστευτης ακριβειας και ετσι αν κατι ειναι φθαρμενο αρχιζουν οι δυσλειτουργειες Ο συγχρονισμος παντως δεν ειναι δα και καμια σπουδαια δουλεια και μπορει να γινει απο οποιοδηποτε ακομα και στο πεζοδρομιο"
εγώ συμφωνώ, αλλά γιατί μόνο ένας μου τα έφτιαξε σωστά και μου έδειξε τα λάθη βάσει manual....?
Μπορεί να μην είναι δύσκολα/πολύπλοκα, αλλά πολλοί εκεί έξω, δεν ξέρουν.
Επειτα οι φθορές στα καρμπς. Αυτό ισχύει, ειδικά στα κολάρα εισαγωγής αέρα. Ξερένονται και άντε γεια μείγμα, ότι να ναι περνάει. Θέλει προσοχή εκεί.
Γιατι μαλλον ...ειναι υποτιμιτικο για τον μαστρο-Κιτσο να ανοιξει το γ@μημενο το service manual, δεν ξερω Exω συναντησει μονο εναν μαστορα στην μοτοσυκλετιστικη μου ζωη που να τον ακουω να λεει "δεν γνωριζω τι εχει, θα πρεπει να δω το service manual" (βλαβη σε κινητηρα LC4)
Για τα κολαρω το ξερω, τα εχω αλλαξει, αλλα δεν ειναι μονο αυτα που προκαλουν δυσλειτουργεια
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ετσι ;)
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Έχει πολύ φθορά η πίσω δισκόλπακα, περίεργο για 30.000κλμ. Πρέπει να οδηγούσε με το πόδο στο πίσω φρένο.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ AFRICA TWIN 650 ή 750.

TOΝ ΑΞΟΝΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΔΡΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΚΙΝΗΣΗΣ.



Το γρανάζι κίνησης, τρώει τις ραβδώσεις του άξονα, ο οποίος για να αλλαχθεί πρέπει να λυθεί ο κινητήρας, το κόστος είναι αποτρεπτικό και η Africa πάει για ανακύκλωση.
Η ζημιά δημιουργείται από την ασχετοσύνη και την απροσεξία μεγάλου μέρους των ιδιοκτητών (ΤΕΖΑΡΙΣΜΕΝΗ ΑΛΥΣΙΔΑ+2 ΑΤΟΜΑ+ΒΑΛΙΤΣΕΣ).

Πολλές AT έχουν πουληθεί και πουλιούνται με οξυγονοκολλημένο μπροστινό γρανάζι.

Όλες οι άλλες φθορές που μπορεί να έχει μια μεταχειρισμένη ΑΤ επισκευάζονται με λογικό κόστος καθότι είναι μια πολύ απλή μοτό.

Επίσης τα απλά ηλεκτρικά της και κάποια άλλα ανταλλακτικά κυκλοφορούν ιμιτασιόν aftermarket με πολύ καλή σχέση τιμής/ποιότητας.





LONG LIVE AFRICA TWIN.



ΥΓ:Όταν πάμε τα δούμε μια μεταχειρισμένη ΑΤ, κρατάμε πάντα στη τσέπη καρυδάκια 8 & 10.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
XL1000V
ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ AFRICA TWIN 650 ή 750.

TOΝ ΑΞΟΝΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΔΡΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΚΙΝΗΣΗΣ.
Οποίος όμως για τον οποιοδήποτε λόγο έχει πλέον να ζήσει με το πρόβλημα αυτό αξίζει να βάλει το παρακάτω γρανάζι.

https://kkbike.it/en/kit-transmission/134-superpinion-africa-twin-750-16t-8053830250116.html[/b][/u]

 
Top Bottom