Είχα 2 Αφρικάνες, μεταχειρισμένες κι οι 2. Καμιά 100αρα ++ χιλάδες χλμ σε μια 5ετεία και με τις δύο.
Η 1η λόγω υπερβολικής τάσης στην αλυσίδα, χτύπησε το μπροστινό γρανάζι αμέσως. Έτσι την πήρα, δεν το πρόσεξα κι έγινε η ζημιά. Πέρασαν βέβαια πείπου 30000 χλμ μέχρι να σπάσει το ρουλεμάν και να χύσει τα λάδια της.
Τα λοιπά περί αντλιών και ανορθωτών, μόνο τα διαβάζω ρε φιλαράκια.... Και τα άκουγα και τότε βέβαια, είχα μάλιστα από ένα καβάτζα και πάντα μαζί μου στα ταξίδια. Και τα 2 πήγαν προίκα στην πώληση της 2ης Αφρικα κι από ότι έμαθα, την ακολούθησαν στον 4ο κατά σειρά ιδιοκτήτη της.
Έβαζα πάντα βενζίνη πριν το λαμπάκι, πρόσεχα το φίλτρο κι είχα μια πατέντα στο ηλεκτρικό κύκλωμα, που δεν την "άκουσε" ποτέ κανένας ανορθωτής.
Βαλβίδες κατά τα γνωστά στα V2 της Honda ανά 24000 , αλλά σπανίως χρειάστηκαν. Συνήθως μόνο έλεγχος γινόταν, αλλά γινόταν πάντα.
Η 2η που αγοράστηκε σχεδόν καινούρια , με 18.000 χλμ, δεν έβγαλε απολύτως τπτ μέχρι τα 46000 χλμ που πουλήθηκε (σε 15 μήνες από την αγορά της) και μέχρι πρόπερσι που είχα τα ίχνη της, παρέμενε απροβλημάτιστη στις 80-90000 χλμ.
Εκείνο που γίνεται "πανηγύρι" πραγματικά, είναι τα καρμπυρατέρ, η ρύθμισή τους, ο συγχρονισμός τους, ακόμα και το πώς βάζουν τη βελόνα... Υπάρχουν πολλοί "κατσαπλιάδες" στην πιάτσα και το έζησα από 1ο χέρι. Υπάρχει συνεργείο με άδεια πάρκινγκ...
Τες παν.
Όπως σε όλα τα μεταχειρισμένα, καλό είναι να υπάρχει άποψη για τον ιδιοκτήτη και το συνεργείο που έκανε σέρβις. Ειδικά για μηχανάκια 20ετείας....
Αν πάλι είναι χαμηλή η τιμή αγοράς, υπολογίζεις κι ένα σεβαστό ποσό να τη φέρεις εκεί που πρέπει, εκεί που θες.