TKC 70 Rocks

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Οποιος εχει κανει αρκετα χμ με το πισω Rocks, μπορει να γραψει καποιες εντυπωσεις?

Εγω εχω κανει 2000χμ με το δικο μου (συνδυασμενο μπροστα με TKC70) και εχω καποιες ενστασεις για το λαστιχο, αλλα δεν τοχω δοκιμασει εκτεταμενα οποτε θα ηθελα να δω τη γνωμη καποιου/ων που τοχει/χουν φορεσει περισοτερο.
Αυτός ο συνδυασμός προτείνετε κ απο ανάβατες στο εξωτερικό

Τι θεμα εχεις ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αυτός ο συνδυασμός προτείνεται κ απο ανάβατες στο εξωτερικό

Τι θεμα εχεις ;
Θα αναφερω αναλυτικα οταν κανω λιγα περισοτερα χμ καθως το ξεζανταρα και το ξανα-ζανταρα μηπως και δεν ειχε πατησει σωστα την πρωτη φορα που το βαλαμε, αν και δε νομιζω. Συνοπτικα, εχω θεμα με τη συμπεριφορα του σε σχετικα ψηλες ταχυτητες οπου δεν εχει με τιποτα τη συμπεριφορα-τρενο του απλου TKC70. Και ναι μεν αυτο ειναι αναμενομενο σε ενα βαθμο, οχι ομως στο βαθμο που το κανει το συγκεκριμενο λαστιχο στο δικο μου μηχανακι.

Προς το παρον τοχω παρατησει στο γκαραζ επειδη εδω στα βουνα που ειμαι εχω το Αλπ με φουλ χωματινα λαστιχα (ΜΤ21 κ Anlas).
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Θα αναφερω αναλυτικα οταν κανω λιγα περισοτερα χμ καθως το ξεζανταρα και το ξανα-ζανταρα μηπως και δεν ειχε πατησει σωστα την πρωτη φορα που το βαλαμε, αν και δε νομιζω. Συνοπτικα, εχω θεμα με τη συμπεριφορα του σε σχετικα ψηλες ταχυτητες οπου δεν εχει με τιποτα τη συμπεριφορα-τρενο του απλου TKC70. Και ναι μεν αυτο ειναι αναμενομενο σε ενα βαθμο, οχι ομως στο βαθμο που το κανει το συγκεκριμενο λαστιχο στο δικο μου μηχανακι.

Προς το παρον τοχω παρατησει στο γκαραζ επειδη εδω στα βουνα που ειμαι εχω το Αλπ με φουλ χωματινα λαστιχα (ΜΤ21 κ Anlas).
Όταν έχεις καλύτερη εικόνα θα βοηθούσε πολύ μια ενημέρωση γτ με ενδιαφέρουν και εμένα για το f800gs.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Κοίτα μπας και βρεις την τελευταία σειρά karoo4. Εγγομιαστικα λόγια από φόρουμ εξωτερικού ακούγονται

Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Θα αναφερω αναλυτικα οταν κανω λιγα περισοτερα χμ καθως το ξεζανταρα και το ξανα-ζανταρα μηπως και δεν ειχε πατησει σωστα την πρωτη φορα που το βαλαμε, αν και δε νομιζω. Συνοπτικα, εχω θεμα με τη συμπεριφορα του σε σχετικα ψηλες ταχυτητες οπου δεν εχει με τιποτα τη συμπεριφορα-τρενο του απλου TKC70. Και ναι μεν αυτο ειναι αναμενομενο σε ενα βαθμο, οχι ομως στο βαθμο που το κανει το συγκεκριμενο λαστιχο στο δικο μου μηχανακι.

Προς το παρον τοχω παρατησει στο γκαραζ επειδη εδω στα βουνα που ειμαι εχω το Αλπ με φουλ χωματινα λαστιχα (ΜΤ21 κ Anlas).
Εβαλες σημαδι οταν το ξεζανταρες ετσι ωστε στο μονταρισμα να κατσει στην ιδια θεση ?
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εβαλες σημαδι οταν το ξεζανταρες ετσι ωστε στο μονταρισμα να κατσει στην ιδια θεση ?
Πουσαι ρε σκληρε, long time! Αρχικα να πω οτι το συγκεκριμενο λαστιχο ΔΕΝ ειχε κοκκινη βουλα απο καινουργιο αλλα παντως ζυγοσταθμιστηκε τέλεια (ημουνα μπροστα στη ζυγοσταθμιση). Οταν το ξεζανταρα, απλα το "εσπασα", εβαλα σαπουνονερο γυρω-γυρω γιατι δεν ξερω αν ειχε βαλει το συνεργειο οταν το τοποθετησε και ανεβαζοντας πιεση γυρω στα 50psi ακουσα τα κλασικα δυο μπαμ και ειμαι σιγουρος οτι πατησε σωστα (αν και πρεπει ναχε πατησει σωστα απο την πρωτη φορα). Οποτε εμεινε ακριβως στην ιδια θεση, οπως ειχε μπει εξ'αρχης. Εχω κανει τωρα 3500χμ και εχει στρωσει αρκετα στην ασφαλτο (ατο χωμα ητανε παντα πολυ καλο) αλλα δεν ειναι οπως το απλο TKC70 που ειναι απροβληματιστο και ..top :ok: Θα γραψω αναλυτικα μολις το δοκιμασω και σε μια απαιτητικη εντουραδα, για να ειναι πληρης η αναφορα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Πουσαι ρε σκληρε, long time! Αρχικα να πω οτι το συγκεκριμενο λαστιχο ΔΕΝ ειχε κοκκινη βουλα απο καινουργιο αλλα παντως ζυγοσταθμιστηκε τέλεια (ημουνα μπροστα στη ζυγοσταθμιση). Οταν το ξεζανταρα, απλα το "εσπασα", εβαλα σαπουνονερο γυρω-γυρω γιατι δεν ξερω αν ειχε βαλει το συνεργειο οταν το τοποθετησε και ανεβαζοντας πιεση γυρω στα 50psi ακουσα τα κλασικα δυο μπαμ και ειμαι σιγουρος οτι πατησε σωστα (αν και πρεπει ναχε πατησει σωστα απο την πρωτη φορα). Οποτε εμεινε ακριβως στην ιδια θεση, οπως ειχε μπει εξ'αρχης. Εχω κανει τωρα 3500χμ και εχει στρωσει αρκετα στην ασφαλτο (ατο χωμα ητανε παντα πολυ καλο) αλλα δεν ειναι οπως το απλο TKC70 που ειναι απροβληματιστο και ..top :ok: Θα γραψω αναλυτικα μολις το δοκιμασω και σε μια απαιτητικη εντουραδα, για να ειναι πληρης η αναφορα.
Μ' έφαγιε η αραπιά....
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Κοίτα μπας και βρεις την τελευταία σειρά karoo4. Εγγομιαστικα λόγια από φόρουμ εξωτερικού ακούγονται

Nikos Note 20 ultra snapdragon


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Θα αναφερω αναλυτικα οταν κανω λιγα περισοτερα χμ καθως το ξεζανταρα και το ξανα-ζανταρα μηπως και δεν ειχε πατησει σωστα την πρωτη φορα που το βαλαμε, αν και δε νομιζω. Συνοπτικα, εχω θεμα με τη συμπεριφορα του σε σχετικα ψηλες ταχυτητες οπου δεν εχει με τιποτα τη συμπεριφορα-τρενο του απλου TKC70. Και ναι μεν αυτο ειναι αναμενομενο σε ενα βαθμο, οχι ομως στο βαθμο που το κανει το συγκεκριμενο λαστιχο στο δικο μου μηχανακι.
Επανερχομαι στο θεμα τωρα που εχω κανει σχεδον 4000χμ με το λαστιχο, με αρκετα και σε χωματινο τεραιν αλλα οχι σε λασπη - καλοκαιρι γαρ. Να πω οτι ειμαι φανατικος οπαδος των απλων TKC70, μπρος και πισω, και με το συνδυασμο αυτο εχω κανει πολλα χιλιομετρα (πανω απο 30000χμ), τη μεγαλη πλειοψηφια στην ασφαλτο αλλα και καποια χωματινα - μερικα μαλιστα σε σχετικα απαιτητικα τεραιν. Επειδη εντυπωσιαστηκα απο τη συμπεριφορα και αντοχη του πισω TKC70, σκεφτηκα οτι το Rocks που εχει την ιδια γομα θα ειναι ενα καλο ντεμι πισω λαστιχο σε συνδυασμο με μπροστινο TKC70 ή TKC80. Για παραδειγμα, για ενα ταξιδι στην Ασια οπου θελουμε το λαστιχο να βγαλει χιλιομετρα αλλα και να περασει απο σχετικα απαιτητικα τεραιν. Αλλα παρομοια λαστιχα ειναι το Pirelli Rally STR και το Mitas E07 μεταξυ αλλων.

Εψαξα αρχικα να βρω το απλο TKC70 αλλα δεν υπηρχε πουθενα οταν το ηθελα (ουτε διαδικτυακα) και τελικα παραγγειλα το Rocks για να το δοκιμασω κιολας. Μου κοστισε 185€ καθως, οπως ειναι γνωστο, ολα τα λαστιχα εχουν ακριβηνει. Το εβαλα πανω σε καποιο μαγαζι στα Τρικαλα (συνεργειο, οχι βουλκανιζατερ), ανεβηκα παλι στην Ελατη, φορτωσα τις βαλιτσες με πραγματα δυο ατομων για διακοπες και εφυγα για Αθηνα να παρω τη συμβια για διακοπες στη Χιο. Με το που περασα το Μουζακι-Καρδιτσα και βγηκα σε δρομο τεσσαρων λωριδων, το ψιλο-ανοιξα (δηλ 130-150χμω GPS) και αρχισανε τα κουνηματα πισω! Με το που επεφτα κατω απο 120χμω, τιποτα αλλα δεν το ενοιωθα να παταει σωστα κατω, οπως και απο την πρωτη στιγμη - αλλα ειχα υποθεσει οτι ητανε απλα αστρωτο.

Το φαινομενο ηταν τετοιο που σταματησα μετα τους Σοφαδες για να δω μηπως εχω καποιο αλλο θεμα, πχ ρουλεμαν τροχου που φανηκε με την αλλαγη λαστιχου. Ο πισω τροχος πετρα, κανενα θεμα με ρουλεμαν, οποτε πηγε το μυαλο μου μηπως δεν ειχα σφιξει σωστα τον πισω αξονα οταν εβαλα τον τροχο πανω. Θυμομουνα οτι χρησιμοποιησα ροποκλειδο και 95Nm αλλα καμια φορα το μυαλο παιζει παιχνιδια. Βγαζω εργαλεια και ο αξονας ητανε καρασφιγμενος. Κοιταω μηπως εχει θεμα το πισω αμορτισερ, μια χαρα. Σφιγγω περισοτερο την προφορτιση απο περιεργεια και φυσικα δεν εκανε καμιά διαφορά στην επομενη εταπ. Πηγα απο παλια εθνικη και δεν το πιεσα πολυ αλλα οταν ξαναμπηκα εθνικη στο Σχηματαρι και το κυνηγησα, ειχε συνελθει αρκετα οποτε υπεθεσα οτι ηθελε απλα στρωσιμο. Στην επιστροφη απο Χιο δικαβαλος μεχρι 170χμω GPS στην εθνικη δεν ειχε θεμα αλλα σε επαρχιακους με ετσι-κι-ετσι οδοστρωμα συνεχισε ναχει θεμα αλλα σε σαφως μικροτερο βαθμο απο πριν.

Να πω οτι το λαστιχο εχει αρχικα πολυ ψηλα τακουνια, 9+χλ οταν πχ το τακουνατο Ε12 εχει 8.5χλ αρχικα. Επισης τα τακουνια δεν ειναι συμμετρικα, εχει ενα προς αριστερα και ενα προς δεξια, και υποψιαζομαι οτι αυτη η ασυμετρη χαραξη εχει να κανει με τη συμπεριφορα του σε οχι καλες ασφαλτους - αν δεν εχει θεμα (πχ στραβο) το ιδιο το λαστιχο. Εχει συνεχισει να εχει αυτη τη συμπεριφορα σε ετσι-κι-ετσι ασφαλτο ακομη και τωρα, που εχω κανει σχεδον 4000χμ. Να πω επισης οτι κανει tramlining σε διαμηκεις ανωμαλιες της ασφαλτου και εχει απιστευτη ευαισθησια στις ασπρες γραμμες. Το ξεζανταρα-ξαναζανταρα μηπως και δεν ειχε καθησει καλα αλλα ..καμιά διαφορά. Το παρατηρησαμε επισης να γυρναει στατικα με τη μηχανη στο κεντρικο σταντ χωρις να φαινεται στραβο ή ναχει κατι αλλο. Και φυσικα να αναφερω οτι ειναι ζυγοσταθμισμενο τέλεια.

Γενικα, δεν ειμαι ικανοποιημενος με το λαστιχο, και επειδη το πηρα διαδικτυακα με το μαγαζι να τοχει φερει απο το εξωτερικο, δεν μπορω αλλα και δεν εχω χρονο να το ψαξω. Θα το φαω πιθανα το επομενο καλοκαιρι σε ενα ταξιδι σε Ποντο και Καυκασο αλλα δε θα το ξαναβαλω, προτιμω το Pirelli STR που τοχω δοκιμασει και δεν ειχε τετοιο θεμα αλλα βεβαια δεν εβγαλε τα χιλιομετρα που βγαζει το απλο TCK70. Δεν ξερω ποσα χμ θα βγαλει το Rocks, υποθετω αρκετα καθως εχει την ιδια γομα με το απλο TKC70.

ΥΓ1 Να πω οτι ειχα επισης θεμα με το πρωτο μπροστινο TKC70 που ειχα βαλει αλλα εκεινο κουναγε πανω απο 170χμω GPS οποτε δεν με πολυ-ενοχλησε - οι πρωτες παρτιδες των μπροστινων TKC70 ειχανε τετοιο θεμα. Το δευτερο μπροστινο που εβαλα και που εχω ακομη πανω, βραχος.

ΥΓ2 Θα γραψω για τη συμπεριφορα του στο χωμα σε επομενο ποστ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Για στρίψιμο στην άσφαλτο σε επαρχιακό με λιγότερα χιλιόμετρα πώς είναι Γιώργο?

Εγώ κάποια στιγμή το πέτυχα διαδικτυακά στα 147 ευρώ και το πήρα για κάβα
Έχω ένα ζευγάρι tkc 70 για τώρα, οπότε θα μπει μετά το πίσω

Αυτό που γράφεις για τις διαμήκεις ανωμαλίες μου το κάνει και το metzeler karoo street σε χαμηλές ταχύτητες

Δυστυχώς και στα λάστιχα δεν υπάρχει η τέλεια "συνταγή"...
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
... με το 80 πάντως και μέχρι τα 150 κοντέρ, δεν παρατήρησα κάποια "παραφωνία",
ανέμενα το 70R να είναι καλύτερο.
/// Β
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
... με το 80 πάντως και μέχρι τα 150 κοντέρ, δεν παρατήρησα κάποια "παραφωνία",
ανέμενα το 70R να είναι καλύτερο.
/// Β
Βασιλη, ακριβως αυτο, αυτη τη συμπεριφορα δεν την εχει σε κανενα βαθμο το πισω TKC80, το οποιο ειναι τρενο σε σχεση με αλλα τακουνατα σε ψηλες ταχυτητες.

Βεβαια κραταω μια πισινη οτι μπορει το δικο μου λαστιχο να ειναι ελαττωματικο - και εχει παρελθον σ'αυτο η Continental οταν βγαζει καποιο καινουργιο λαστιχο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για στρίψιμο στην άσφαλτο σε επαρχιακό με λιγότερα χιλιόμετρα πώς είναι Γιώργο?

Εγώ κάποια στιγμή το πέτυχα διαδικτυακά στα 147 ευρώ και το πήρα για κάβα
Έχω ένα ζευγάρι tkc 70 για τώρα, οπότε θα μπει μετά το πίσω

Αυτό που γράφεις για τις διαμήκεις ανωμαλίες μου το κάνει και το metzeler karoo street σε χαμηλές ταχύτητες

Δυστυχώς και στα λάστιχα δεν υπάρχει η τέλεια "συνταγή"...
Γιαννη, σε στριψιμο σε ορεινα στροφιλικια ειναι εξαιρετικο οσο η ασφαλτος ειναι καλη, no problem.

Αυτο το tramlining που κανει στις διαμηκεις ανωμαλιες ειναι εξαιρετικα ενοχλητικο, σα να μην ξερει που θελει να πατησει, αριστερα ή δεξια. Και να ξαναπω οτι το απλο πισω 70 ειναι λαστιχαρα και δεν εχει κανενα θεμα σαν αυτα που εχω δει στο πισω 70R.

EDIT: ειμαι πολυ περιεργος ν'ακουσω τις δικες σου εντυπωσεις οταν το φορεσεις μιας και θα ειναι η ιδια μεταβαση σαν την δικη μου, δηλ απο 70/70 σε 70/70R.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: Gus
Top Bottom