TKC 70

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο φίλος μας ο κύριος Νίκος Αμμώδης κατά κόσμον Nick Sanders έκανε 55000 χιλιόμετρα με 30% αυτών χώμα με δύο σετ tkc70.


Βγαίνει σε διαστάσεις XR άραγε....


 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 990 ADV & KTM EXC450
Ο φίλος μας ο κύριος Νίκος Αμμώδης κατά κόσμον Nick Sanders έκανε 55000 χιλιόμετρα με 30% αυτών χώμα με δύο σετ tkc70.


Βγαίνει σε διαστάσεις XR άραγε....


Μα πόσο κουλός πχιά...:rolleyes:
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ο φίλος μας ο κύριος Νίκος Αμμώδης κατά κόσμον Nick Sanders έκανε 55000 χιλιόμετρα με 30% αυτών χώμα με δύο σετ tkc70.


Βγαίνει σε διαστάσεις XR άραγε....


Δεν ξέρω αν βγαίνει σε διαστάσεις XR, ωστόσο έναν Αμμώδη ξέρω και αυτός είναι ο καβουρογαμωσαυρος.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
τζαπάν ενδεχόμενο
Ποιο ειναι το downside/μειονεκτημα λοιπον? Το γεγονος οτι σαν tubeless εχει εξαιρετικα σκληρα πλαινα: δοκιμασα να βγαλω τη σαμπρελα μονος μου πριν το παω για αλλαγη και δεν μπορεσα με τιποτα να το "σπασω" με το bead braker που εχω (δετε φωτο). Μαλιστα εβαλα το παιδι του βουλκανιζατερ να δοκιμασει και δεν καταφερε ουτε κι'αυτος :( Τωρα αν ειμαστε 2-3 ατομα και το πατησουμε παραλληλα με πλαινο σταντ ισως σπαει αλλα και παλι εχω αμφιβολιες για το αν θα μπορεσουμε να το ζανταρουμε.. Να πω επισης οτι εχω σπασει/ξεζανταρει/ζανταρει TKC80 στον πισω τροχο χωρις προβλημα καθως ητανε tube type με πολυ μαλακοτερα πλαινα. Αυτα , YOU HAVE BEEN WARNED!

Για τα TKC70 εχω γραψει διάφορα υπερθετικα σ'αυτο το νημα καθως ειναι για μενα τα 90-10 λαστιχα που προτιμω στο CRF και τα οποια χρησιμοποιω σε μεγαλα ταξιδια σε Ελλαδα/Ευρωπη.

Αλλα οπως εγραφα στο παραπανω ποστ, ειναι δυσκολο να σπασει κανείς το πισω λογω σκληρουτσικων TL πλαϊνων και, να συμπληρωσω, λογω και της πισω ζαντας των μεγαλων CRF που εχει αυλακια στις ακρες σε παρομοιο στυλ με TL ζαντες. Ειχα παντα λοιπον μια εγνοια για το πως θα σπασω το λαστιχο για να το ξεζανταρω και ν'αλλαξω σαμπρελα στην ακρη του δρομου. Οχι τοσο για το ξεζανταρισμα/ζανταρισμα, καθως ειχα διαβασει σε ξενα φορουμ οτι αυτο γινεται με λεβιεδες.

Εχοντας λοιπον παρατησει το CRF1000 στο γκαραζ για ενα διαστημα που ημουνα στο Νησι, παω χθες να το κινησω και βλεπω το πισω TKC70 φλατ. Το ελεγχω για καρφι και δε βρισκω τιποτα, το φουσκωνω και σημερα το ξαναβρισκω φλατ - αρα κατι παιζει μαλλον με τη βαλβιδα. Οποτε βγαζω τροχο για να δω αν ξεζανταρεται και το λαστιχο στην ασφαλεια του γκαραζ. Αλλά πρεπει πρωτα να το "σπασω", και την τελευταια φορα δεν τοχα καταφερει οπως εγραφα στο παραπανω ποστ.

Δοκιμαζω λοιπον αρχικα με τους BeadPro λεβιεδες και τζιφος. Δοκιμαζω στη συνεχεια με το πλαϊνο σταντ της μηχανης αλλα μου σηκωνει τον τροχο καθως χρειαζεται ναναι καποιος πανω στον τροχο απο την αλλη μερια. Επιστρατευω λοιπον τον Κωστα adventsuras μετα απο αρκετη προσπαθεια καταφεραμε τελικα να σπασουμε το λαστιχο, tnx κι'απο δω Κωστα. Στη συνεχεια το ξεζανταρισμα ητανε σχετικα ευκολο, ή μαλλον οχι πολυ δυσκολο, και επιβεβαιωσαμε οτι η (σχετικα παλια) σαμπρελα εχανε απο τη βαλβιδα. Οποτε εχετε υπ'οψη οτι το σπασιμο του TKC70 και ειδικα σε πισω ζαντες με αυλακια γινεται μονο με πλαϊνο σταντ μηχανης, δυο ατομα και σχετικη δυσκολια.

Τουλαχιστο επιβεβαιωσα οτι αλλαζει σαμπρελα στην ακρη του δρομου, καθως με το συγκεκριμενο πισω λαστιχο κανω χιλιαδες χμ σε Ευρωπη και Βαλκανια.


 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
τζαπάν ενδεχόμενο
Με τα οσα υπερθετικα εχω γραψει για τα TKC70 μπρος-πισω, το κυριο αρνητικο στην Ελλαδα ειδικα ειναι οτι Α. ειναι σχετικα ακριβα και B. οτι πολλες φορες δεν μπορεις να βρεις ετοιμοπαραδοτο λαστιχο σε καποιο ειδικο specification.

Και για να το κανω πιο λιανα, εχοντας γυρισει απο διακοπες χρειαζομαι μπροστινο TKC70 90-21 - το πισω 150-18 το ειχα αλλαξει στο Νησι στις αρχες του Ιουλη πριν 9000χμ, οποτε εχει ακομη ψωμι (πληροφοριακα, το ειχα παρει διαδικτυακα 140 λιρες / 165€). Ψαχνω λοιπον 90/90-21 με δεικτη ταχυτητας Η, οχι Τ, επειδη το Η βγαζει σαφως περισσοτερα χμ απο το Τ. Ε λοιπον οπου και ναχω ψαξει, στην Ελλαδα υπαρχει μονο το T αυτη τη στιγμη και δεν ειναι σιγουρο ποτε θα ερθει το H :thumbsdown:

Στο μονο σαϊτ που καταφερα να τα βρω ειναι το elastika-online.gr το οποιο βεβαια λεει παραδοση σε 10-12 εργασιμες (που δε με βολευει αλλά στην αναγκη...), προφανως επειδη θα τα φερει απ'εξω. Εχει κανείς χρησιμοποιησει το συγκεκριμενο σαϊτ για αγορα ελαστικων και, αν ναι, ητανε ολα ok?
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Με τα οσα υπερθετικα εχω γραψει για τα TKC70 μπρος-πισω, το κυριο αρνητικο στην Ελλαδα ειδικα ειναι οτι Α. ειναι σχετικα ακριβα και B. οτι πολλες φορες δεν μπορεις να βρεις ετοιμοπαραδοτο λαστιχο σε καποιο ειδικο specification.

Και για να το κανω πιο λιανα, εχοντας γυρισει απο διακοπες χρειαζομαι μπροστινο TKC70 90-21 - το πισω 150-18 το ειχα αλλαξει στο Νησι στις αρχες του Ιουλη πριν 9000χμ, οποτε εχει ακομη ψωμι (πληροφοριακα, το ειχα παρει διαδικτυακα 140 λιρες / 165€). Ψαχνω λοιπον 90/90-21 με δεικτη ταχυτητας Η, οχι Τ, επειδη το Η βγαζει σαφως περισσοτερα χμ απο το Τ. Ε λοιπον οπου και ναχω ψαξει, στην Ελλαδα υπαρχει μονο το T αυτη τη στιγμη και δεν ειναι σιγουρο ποτε θα ερθει το H :thumbsdown:

Στο μονο σαϊτ που καταφερα να τα βρω ειναι το elastika-online.gr το οποιο βεβαια λεει παραδοση σε 10-12 εργασιμες (που δε με βολευει αλλά στην αναγκη...), προφανως επειδη θα τα φερει απ'εξω. Εχει κανείς χρησιμοποιησει το συγκεκριμενο σαϊτ για αγορα ελαστικων και, αν ναι, ητανε ολα ok?
Καλησπέρα Γιώργο. Ναι το έχω χρησιμποιήσει το συγκεκεριμένο και δεν είχα κάποιο θέμα, τα λάστιχα ήρθαν κανονικά. Είχα παραγγείλει 3 λάστιχα τα 2 ήρθαν μαζί το ένα μόνο του (με διαφορετικές ημερομηνιες παράδοσης), πιθανόν λόγω διαφορετικής αποθήκης. Το tracking που έστειλαν ήταν από DPD και αν δεν κάνω λαθος τελικά ήρθαν στην πόρτα μου με ACS (αλλά δεν είμαι και 100% σίγουρος για αυτό).
 

sugariasgeorge

πα(πουστης)...
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Εχει κανείς χρησιμοποιησει το συγκεκριμενο σαϊτ για αγορα ελαστικων και, αν ναι, ητανε ολα ok?
Δύο φορές... Όλα οκ....
Και τις δύο φορές με DPD...
Την πρώτη τα πήρα από ACS...
Την δεύτερη από SPEEDEX(τα λάστιχα ήρθαν από Πολωνία) ...
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λέω θα χρειαστεί λάστιχα το GS "σύντομα"

Μήπως να βάλω τα ίδια με το ΚΤΜ να κάνω "άμεσο συγκριτικό"

370 ευρώ το ζευγάρι. WTFF
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Από την κοβιντ εποχή και μετά αγοράζω λάστιχα όποτε και να τα βρω σε καλή σχετικά τιμη και τα καβατζώνω για να τα βάλω όταν χρειαστεί.


Στάλθηκε από το SM-S901B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
τζαπάν ενδεχόμενο
370; Από τί είναι φτιαγμένα; Μλκ τι τιμές είναι αυτές;
Οι τιμές αυτές στην Ελλάδα, γιατί όσες φορές τα έχω βάλει στην Ευρώπη είναι πολύ φτηνότερα. Τόσο που μια φορά έφερα ένα πίσω TKC80 απο το Νησί σαν δεύτερη (free) αποσκευή, δεν τόβρισκα κιόλας σε ΤΤ στην Ελλάδα εκείνη την εποχή.

Είμαι τώρα για πίσω λάστιχο με το μηχανάκι εδώ στο Νησί και τσέκαρα τιμές Γαλλίας καθώς μάλλον θα το βάλω εκεί επειδή έχει ακόμη λίγο ψωμί και οι τιμές στο pneus-online.fr έχουν ως εξής:
Μπροστινό 90/90-21Η 105€
Πίσω 150/70-18Η 155€
Δηλαδή σύνολο 105+155+30(πέρασμα)=290€
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Ρε παιδιά , πήγα να ρωτήσω για τα λάστιχα σήμερα . Δεν τα βρίσκει μου λέει τα tkc 70 , μόνο τα Rocks . Ισχύει και σε εσάς κάτι τέτοιο ;
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Και το μπροστά νομίζω φαίνεται ότι το έχει
Δωρεάν αποστολή λέει

Απλά πρέπει να πάρεις τηλ να σιγουρευτείς κ να ρωτήσεις για ημερομηνία παραγωγής
 
Top Bottom