TKC 70

ilai

Ο Πιστοποιημένος
ADVRIDE Team
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
ΚαΤεΜιA
Ηλία δεν ξέρω τιμή αλλά μπορώ να σχολιάσω απόδοση:
Είναι λάστιχο δρόμου. Έχω κάνει 3500 ΚΜ και δείχνουν μπρος-πίσω σαν καινούργια (για να μην υπερβάλω πες ελάχιστη φθορά). Απ΄ότι έχω ψάξει και διαβάσει θα βγάλουν 10.000 ΚΜ άνετα (παραπάνω σίγουρα).
Στο βρεγμένο είναι βεντούζα και στις στροφές πας όπως με καθαρά ασφάλτινο ελαστικό.
Το πλεονέκτημά τους είναι ότι σε στεγνό χωματόδρομο αποδίδει καλά και δεν φθείρεται εύκολα.
Από τα 3500 ΚΜ τα 2000 ΚΜ είναι σε τέτοιο τεραίν και είμαι ευχαριστημένος:





Νομίζω πως TKC70 φοράει ή τουλάχιστον έχει δοκιμάσει και ο @geez996 , οπότε μπορεί να δώσει μια γνώμη κι αυτός
Σε ευχαριστω πολυ Γιωργο απο οτι βλεπω θα τα δοκιμάσω σε λιγο καιρο ! Καθαρα για ασφαλτο τα θελω ούτως η άλλως ! Αφού χλμ βγάζουν αρκετα και μεχρι στιγμης μου λες πως σε βρεγμένο και στεγνο ειναι εξίσου καλα αξίζουν μια δοκιμή
 

#skliros_kariolis (geez996)

φλαφυ μπόι...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
Ηλια... ποσα χλμ βγαζουν δεν ξερω ακομη.
Το λαστιχο ειναι βεντουζα.

Βαλτο και δεν θα χασεις...
 

mariosktm

Μέλος
Όνομα
μαριος
Μοτό
Ktm adventure
Καλησπερα και απο μενα!φοραω τα tkc70 στο 1190 εδω και 6.000 km και ειμαι πολυ ευχαριστημενος!η τιμη τους ειναι λιγο τσιμπημένη στα 300 ευρω αλλα αξιζουν!πολυ καλο κρατημα σε στεγνο και βρεγμενο δεν τα φοβαμαι καθόλου και για απλους χωματοδρομους ειναι μια χαρα!σε λασπη που τα δοκιμασα μετανιωσα και δεν το ξανακανω καθως με πεταγε αριστερα δεξια και γενικα δεν τα συστήνω καθολου για πιο ψαγμενο off road!
 

mariosktm

Μέλος
Όνομα
μαριος
Μοτό
Ktm adventure
Καλησπερα και παλι σε ολους!!ακριβως απο πανω εχω ξαναγραψει για τα λαστιχα ποσο ευχαριστημενος ειμαι και εντελως τυχαια σημερα ενω δεν πολυκινω τη μηχανη και εχωντας κανει περιπου 7.000 χλμ ειδα στο μπροστινο λαστιχο στη μέση εκτος τακουνιων μια σχισμη χωρια να φαίνεται χτυπημα και φαίνονται τα λινά η οτι αλλο εχει μεσα!εχει συμβει σε κανεναν αλλο αυτο?τα λαστιχα ειναι μολις 10 μηνων!να το αναφερω εκει που τα αγορασα η τσαμπα θα το κανω?
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Πρέπει να πας εκεί που το τοποθετησες
Θα το δουν και μάλλον θα στείλουν ενημέρωση στην εταιρεια.
Δεν δικαιολογεί τέτοια φθορά, αν δεν έχει ταλαιπωρηθεί!
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
αλλαξα κ εγω το μπροστινο conti trail attack 21",και μαλιστα το φορουσε πανω το μηχανακι μου ηδη οταν το αγορασα μεταχειρισμενο.
αλλα συμφωνα με το dot ομως και τα χμ,δεν δικαιολογουνταν τετοια σκισιματα στο πελμα.
οποτε και αντικατασταθηκε αμμεσα απο την continental,το γυρισα σε tkc 80 και ξεγνοιασα
:cool:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
αλλαξα κ εγω το μπροστινο conti trail attack 21",και μαλιστα το φορουσε πανω το μηχανακι μου ηδη οταν το αγορασα μεταχειρισμενο.
αλλα συμφωνα με το dot ομως και τα χμ,δεν δικαιολογουνταν τετοια σκισιματα στο πελμα.
οποτε και αντικατασταθηκε αμμεσα απο την continental,το γυρισα σε tkc 80 και ξεγνοιασα
:cool:
Σε μεσαια on-off μηχανακια το TKC80 μπροστα ειναι αψογο ωστε να μενει παντα πανω, εγω το αλλαζω μονο οταν ειναι να κανω ασφαλτινο ταξιδι χιλιαδων χιλιομετρων εκτος Ελλαδας. Και το πισω ειναι μια χαρα για γενικη χρηση που περιλαμβανει και αρκετο χωμα αλλα τρωγεται σχετικα γρηγορα, οποτε η εναλλακτικη ειναι ενα πιο ασφαλτινο λαστιχο για καθε μερα και ενα χωματινο, ιδεατα σε δευτερο τροχο, για χωματαδες (εγω χρησιμοποιω TW42 και T63 αντιστοιχα).

Κατα τη γνωμη μου τα μεσαια on-off δεν ειναι για πιο στρηταδικα λαστιχα τυπου conti trail attack κλπ, ενω τα mega on-off που χρησιμοποιουνται και σαν sport tourers ειναι αλλο πραμα..
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
εχεις δικιο σ αυτο που λες για τα μικρα-μεγαλα on/off..
αλλα για το TKC80,μπα... και απο το πισω ευχαριστημενος ειμαι απο τα χμ που εβγαλε..αυτη τη στιγμη εχει πανω απο 11.000 χμ και εχει λιιγο ακομα τακουνι κανα 2mm στο κεντρο.
με χρηση κυριως εκτος,λιγο χαλαρη ασφαλτινη γυρω γυρω σχεδον καθημερινη,αλλα και καταδρομικες ασφαλτινες ημερησιες 400-500χμ.

βεβαια προερχομαι και απο αλλαγη μηχανης απο tuono σε ten,που εκανα το σταυρο μου αν εβγαζε 5.000χμ το πισω.

Eχω ηδη παρει το καινουριο και αυριο λογικα θα το τοποθετησω.
πολυ ευχαριστημενος και απο το λαστιχο tkc 80,αλλα και απο την εταιρια που μου αλλαξε ευκολα το ελλαττωματικο trail attack
 

Simitis

Μέλος
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Ducati Multistrada Enduro
Αφού έχω κάνει 5.000χλμ με τα TKC70 και ύστερα με την καλή χθεσινή βροχή σε ταξίδι μπορώ να πω με μια σχετικά ασφάλεια τα εξής (μπροστά στα 2 ζευγάρια που είχα αλλάξει, pirelli scorpion).
Στο θέμα χώματος είναι σαφώς πολύ καλύτερα τα TKC70 (πάντα στεγνό έτσι).
Στο θέμα πλαγιάσματος σε επαρχιακό στεγνό δρόμο είναι λίγο καλύτερα τα TKC αλλά δεν θα το έλεγα με απόλυτη σιγουριά (ίσως με έχει βοηθήσει και έχω μάθει καλύτερα την μοτοσυκλέτα) αλλά και πάλι δεν μου έχω νιώσει γλίστρημα κάπου.
Στο θέμα βροχής μου έδινε σιγουριά ειδικά στο φρενάρισμα και στις στροφές.
Στο θέμα αντοχής χειρότερο από τα pirelli.
Στο θέμα αυτοκινητόδρομου και υψηλές ταχύτητες (>170χλμ/ώρα) αρκετά κακό και δεν μου δίνει με τίποτα την σιγουριά που είχα στα pirelli.
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
xlv 650
Καλησπερα απαντες,εχει βαλει καποιος το ενλογω λαστιχο σε μεσαιο on/off για να μου πει τα συμπερασματα του.Απο αντοχη σε χλμ,κρατημα και γενικα την συμπεριφορα τους.Νομιζω οτι ταιριαζει στην φιλοσοφια του ΤΑ650 και στην χρηση που κανω εγω.
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 1190RS
KTM EXC 300
Τα έχω βάλει και στο vstrom του πατέρα μου και μου αρέσουν (και του αρέσουν). Το λάστιχο ζεσταίνεται μια χαρά, το πηγαίνει και σε βατούς χωματόδρομους κλπ και είναι σε μια χαρά κατάσταση.
Χιλιόμετρα δεν ξέρω ακόμα να σου πω πόσα θα βγάλει, πάντως με τον τρόπο που οδηγεί ο πατέρας μου τα λάστιχα προλαβαίνουν να ξεραθούν πριν φαγωθούν (μπορεί να τα κρατήσει και 1.5 χρόνο...). Εκτιμώ 15+
 
Reactions: S.P

mariosktm

Μέλος
Όνομα
μαριος
Μοτό
Ktm adventure
Τον αυγουστο ειχα ποσταρει οτι ειδα ενα σκισιμο στο μπροστα λαστιχο χωρις να εχω κανει τπτ εγω και να φταιω με αποτέλεσμα να φαίνονται τα συρματακια μεσα από τη γομα και να φοβάμαι να το οδηγησω πια!αφου το βγαλαμε με το μαστορα που το πηρα και το στειλαμε στα κεντρικα στη γερμανια μας ηρθε πριν καμοια βδομαδα γραπτη επίσημη απαντηση στα γερμανικα οτι δεν μπορουν να αντικαταστησουν το ελαστικο γιατι φαίνεται οτι ειναι φθορα φυσικη!το λαστιχο ειχε κανει 7000 χλμ και το ειχα 10 μηνες!και σκεφτομαι εγω τωρα για ενα λαστιχο τετοια φασαρια τοσο σοβαρη εταιρεία??με απογοήτευσαν πολυ και δε νομιζω να ξαναβάλω τα λαστιχα αυτα αν και πολυ καλα σε κρατημα!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Εχει βαλει κανεις με 950/990 τα TKC70? Αν ναι, και καθως πολυ πιθανα θα ειχε πριν Pirelli Scorpion MT90 A/T, θα με ενδιεφερε μια συγκριση των δυο.

ΥΓ @Simitis: Πετρο, φανταζομαι καποια αλλα scorpio φοραγε το Multi και οχι τα παραπανω.
 

#skliros_kariolis (geez996)

φλαφυ μπόι...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
Εχει βαλει κανεις με 950/990 τα TKC70? Αν ναι, και καθως πολυ πιθανα θα ειχε πριν Pirelli Scorpion MT90 A/T, θα με ενδιεφερε μια συγκριση των δυο.

ΥΓ @Simitis: Πετρο, φανταζομαι καποια αλλα scorpio φοραγε το Multi και οχι τα παραπανω.
Ναι εχουν φορεθει...

Και τα 2 πολυ καλα με το ΜΤ να κερδιζει σε φθορα και διαρκεια, ιδιαιτερα το ΤKC που το καλοκαιρι βογκαει.

ΥΓ το Pirelli Scorpion 1 , ηταν το καλυτερο ασφαλτινο για τα 950-990
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1000L
Ναι εχουν φορεθει...

Και τα 2 πολυ καλα με το ΜΤ να κερδιζει σε φθορα και διαρκεια, ιδιαιτερα το ΤKC που το καλοκαιρι βογκαει.

ΥΓ το Pirelli Scorpion 1 , ηταν το καλυτερο ασφαλτινο για τα 950-990
Τα έχεις δοκιμάσει και χώμα;

Γράψε αν θες σχετικά σχόλια...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Ναι εχουν φορεθει...

Και τα 2 πολυ καλα με το ΜΤ να κερδιζει σε φθορα και διαρκεια, ιδιαιτερα το ΤKC που το καλοκαιρι βογκαει.
Μου κανει εντυπωση Γιωργο που κερδιζει το MT σε φθορα/διαρκεια, σε ξενα φορουμ εχουνε γραψει οτι το TKC70 βασταει πολλα χιλιομετρα σε 990 και CRF1000 - ενας αμερικανος με CRF πηγε Καλιφορνια-Παταγωνια και πισω μεχρι Μοντεβιδεο και το πισω TKC70 τουβγαλε σχεδον 14000 μιλια / 22000 χμ (!!) πριν το αλλαξει.

Εγω εμεινα πολυ ικανοποιημενος με τα MT90 A/T μειον το γεγονος οτι το πισω εχει πολυ σκληρα πλαϊνα σε 150/70-18 και αυτο ειναι θεμα σε μηχανακι με σαμπρελα. Εχω διαβασει οτι το TKC70 βγαινομπαινει σαφως πιο ευκολα και αυτο σε συνδυασμο με τα πολυ καλα γενικα σχολια σε ξενα φορουμ για ασφαλτο ΚΑΙ χωμα(τακι) με προτρεπουν να το δοκιμασω :ok:

EDIT: σε διασταση 150/70-18, το TKC70 εχει δεικτη ταχυτητας Τ (190χμω) ενω το ΜΤ90 Α/Τ V (240χμω), αυτο μαλλον εξηγει τη μεγαλυτερη διαρκεια του Pirelli σε ζεστη και ψηλες ταχυτητες, tnx Geez!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom