TKC 70

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ ADV 1190R ,ktm 640 adv 05
Το εχω στο 1190 αψογο σε στεγνο και βρεγμενο!!Για χωμα δεν ξερω.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@achalatsis Με ηπια πολιτισμενη χρηση...:cautious:
Αν συνυπολογίσουμε ότι ο Αλεξ το 'χει στη μία ρόδα συνεχώς, μεγάλη τη βλέπω τη φθορά....:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

:laugh::laugh::laugh::laugh:
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Εχεις ακομα κανα 4000χλμ :D
Kai βγαλεεεε.....:D
Παιζει ρολο ο τροπος οδηγησης, αλλα οπως και να το κανουμε καλο ειναι να εχουμε φρεσκα λαστιχα.
Μιλαμε για την ζωουλα μας
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 1190RS
KTM EXC 300
Kai βγαλεεεε.....:D
Παιζει ρολο ο τροπος οδηγησης, αλλα οπως και να το κανουμε καλο ειναι να εχουμε φρεσκα λαστιχα.
Μιλαμε για την ζωουλα μας
Ολόφρεσκα είναι πάντα, με το ζόρι τα κρατάω 4μηνο :p
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Αγαπητε Γεωργιε της Αγγλιας!
Επειδή με ακουσες σε άλλες περιπτώσεις και εμεινες ευχαριστημένος ακου με και τωρα και δεν θα χασεις ;)
Θεωρω τα tkc 70 το αμεσως καλυτερο λαστιχο για το 950,(πιστευω και για την αφρικανα σου), μετα το mt90,με δυο πολύ ΜΙΚΡΑ όμως μειονεκτηματα.
1)οχι για χωματινη οδηγηση.
2)εχουν δεικτη μεχρι 190 (σε ενοχλεί αυτό για ταξιδι στο εξωτερικο?);)
Τα εβαλα καλοκαιρι
Τα εβαλα για πολυωρη εθνικη οδο
Τα εβαλα για τα ταξίδια στο εξωτερικο
Αψογη συμπεριφορα μεχρι τα 140-150 ταχυτητα ταξιδιού,160-170 πολλες φορες φυσικα.
Βρεγμενο εθνικες ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ,μεχρι 130 (και σταθερα 130 για ωρα ετσι) το ιδιο αψογα!
Κουνημα στην αρχη μεχρι να στρωσουν ναι ειχε το μπροστινο και σε υψηλες ταχυτητες,αλλα μετα τα 1500 χιλ/τρα στρώσιμο,όλα οκ κανενα κουνημα πουθενα!
Αν θες αντοχή ασφαλτο και χωμάτινες περιηγήσεις χαλαρες,τοτε το κ60 scout είναι αυτό που θες για πισω, όχι όμως το μπροστινο.Μπροστα tkc70:)
Αυτή τη στιγμη τα εχω επανω ,(τωρα γυρισα από ταξιδι εξωτερικο),και τα λάστιχα εχουν 14530 χιλιόμετρα.
Για θεμα αντοχης λοιπον,ασε τους διαφορους ¨γατους" :p να λενε ότι δεν βγαζει λαστιχο 20000.(Αλλα 5000 θα βγαλει σιγουρα το πισω,αλλωστε μεθαύριο αλλα 1300 θα κανει μεχρι την Δραμα,πηγαινελα) :cool:
Για το μπροστινο ουτε καν το συζηταω.....
Δες σημερινη φωτο και θα καταλάβεις...
Αυτά :D
Φιλτατε Σταματιε του Χαλανδριου (και της Λεσβου βεβαιως βεβαιως!), εδω σε προλαβα και εχω ηδη αγορασει/στοκαρει ενα πισω TKC70 που θα βαλω πανω μετα τα χωματα της Massif Centrale την μεθεπομενη βδομαδα και οταν φτασω Ελλαδα θα βαλω και το μπροστινο ταιρι του για επερχομενο ταξιδι στα Βαλκανια :ok: :cool:

Ευχαριστω για το feedback, ειναι προφανες οτι αλλιως τρωγεται ενα λαστιχο σε ταξιδι χιλιαδων χιλιομετρων σε χωρες που δεν ξερει κανεις και αλλιως στις Εθνικες σε Ελλαδα και Ευρωπη με 200αρια ;) Οσο και να βγαλουν, εχω ακουσει/διαβασει τα καλυτερα και εχω πολυ καλη αποψη για τα λαστιχα της εταιριας, το TKC80 ειναι το allrounder χωματινο που χρησιμοποιω και το Conti Trail Attack εξαιρετικο. Οποτε στο CRF ειμαι για -10 συντομα, απο TKC80 σε TKC70 :D :friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

Big Twin γυρνα πισω ή εστω τηλεφώνα...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
Τζετλεμεν...
Θα σας προτεινα να μην βαλετε TKC70 τωρα καλοκαιρι και για Εθνικες οδους με 200αρες ειτε εδω ειτε στα Ευρώπας.
Καλυτερα ενα λαστιχακι πιο σκληρο και πιο φθηνο...

Τα δυο μου σεντς...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Τζετλεμεν...
Θα σας προτεινα να μην βαλετε TKC70 τωρα καλοκαιρι και για Εθνικες οδους με 200αρες ειτε εδω ειτε στα Ευρώπας.
Καλυτερα ενα λαστιχακι πιο σκληρο και πιο φθηνο...
ΣκληροΓιωργη (το "αντιθετο" του Γλυκογιωργη :woot:), το βαζω κυριως για επερχομενα χιλιομετρα σε Ελλαδα, Βαλκανια και Τουρκια και μεχρι 180-185 κοντερισια (165-170 πραγματικα) στις Ελληνικες εθνικες. Αν λειωσει γρηγορα ελειωσε. BTW, πηρα το πισω λαστιχο 115 ευρω απο δω https://www.pneus-online.fr/ οποτε δε θα τολεγα και ακριβο (στην Ευρωπη).
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Εκανα σημερα τα πρωτα χιλιομετρα με ενα ζευγαρι TKC70 που εβαλα προσφατα και το μπροστινο ειχε καποιους κραδασμους σε ταχυτητες > 120-130χμω :thumbsdown: Το λαστιχο εχει DOT 48-17 δηλαδη εχει φτιαχτει σχεδον στο τελος του 2017. Θα το ξαναζυγοσταθμισω προσεκτικα και θα δω. Να αναφερω οτι για πρωτη φορα εβαλα σαμπρελα 4χλ παχους, ισως χρειαστει να το δοκιμασω και με στανταρ σαμπρελα 2χλ.

EDIT: το ξαναζυγοσταθμισα σημερα και ειναι μια χαρα, ισως να ειχε να κανει χθες και με το φορτιο πισω ψηλα που κουβαλαγα χθες (μια ζαντα και ενα λαστιψο) σε συνδυασμο με τον αερα που ειχε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Εχω κανει πια 2200χμ με τα TKC70 και οπως εχουν γραψει και οι προλαλησαντες, τα λαστιχα ειναι απλα εξαιρετικα για τις Ελληνικες ασφαλτους, δινοντας εντυπωση/πεποιθηση οτι μπορει να ξυσει κανεις αυτια :ok: Ειναι επισης πολυ καλα στο βρεγμενο/βροχη.

Στο χωμα για απλη διασχιση ειναι αποδεκτα, αν και σαφως κατωτερα των Pirelli MT90 που ειναι παρομοιας φιλοσοφιας, ιδιως το πισω λογω της συνεχους "λωριδας" που εχει. Παντως καταφερα και ανεβηκα καποια ψιλο-αποτομα σαθρα περασματα χωρις προβλημα. Συνολικη γενικη εντυπωση: εξαιρετικο σαν ενα all-round ντεμι λαστιχο που μπορει να πατησει/διασχισει και χωμα οταν χρειαστει.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Επανερχομαι στο θεμα τωρα που εχω κανει 6000+χμ με τα TKC70 για να αναφερω το εξης. Το μπροστινο σε διασταση 90/90-21 εχει κραδασμους στις ψηλες ταχυτητες (πανω απο 150-160χμω πραγματικα). Αυτο δημιουργει συνθηκες καποιας ασταθειας σε ταχυτητες γυρω στα 190χμω (πραγματικα παντα) που δεν ειχα δει με τα μαμισια Dunlop ουτε με τα Pirelli ΜΤ90. Επισης τα πλαϊνα τακουνια φθειρονται περισοτερο, οπως στα τακουνατα λαστιχα.

Κατα τα αλλα οτι εχουνε πει οσοι ταχουνε φορεσει, εχουνε μαλακη γομα, ζεσταινονται για πλακα, σε προτρεπουν να ξυσεις αυτια και ειναι εξαιρετικα στη βροχη :cool: Το πισω σε 6000+χμ εχει χασει στο κεντρο 4χλ απο τα 9χλ του πελματος που ειχε αρχικα (δεικτης ταχυτητας Η δηλ. 210χμω), αρα κραταει καλα παρα τις σχετικα ψηλες ταχυτητες που εχει φαει σε εθνικες.

Και κατι αλλο: οι δεικτες ταχυτητας εχουν αυξηθει, για παραδειγμα τα 170/60-17 βγαινουν σε V, δειτε
τον σχετικο πινακα .
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Επανερχομαι στο θεμα τωρα που εχω κανει 6000+χμ με τα TKC70 για να αναφερω το εξης. Το μπροστινο σε διασταση 90/90-21 εχει κραδασμους στις ψηλες ταχυτητες (πανω απο 150-160χμω πραγματικα). Αυτο δημιουργει συνθηκες καποιας ασταθειας σε ταχυτητες γυρω στα 190χμω (πραγματικα παντα) που δεν ειχα δει με τα μαμισια Dunlop ουτε με τα Pirelli ΜΤ90. Επισης τα πλαϊνα τακουνια φθειρονται περισοτερο, οπως στα τακουνατα λαστιχα.

Κατα τα αλλα οτι εχουνε πει οσοι ταχουνε φορεσει, εχουνε μαλακη γομα, ζεσταινονται για πλακα, σε προτρεπουν να ξυσεις αυτια και ειναι εξαιρετικα στη βροχη :cool: Το πισω σε 6000+χμ εχει χασει στο κεντρο 4χλ απο τα 9χλ του πελματος που ειχε αρχικα (δεικτης ταχυτητας Η δηλ. 210χμω), αρα κραταει καλα παρα τις σχετικα ψηλες ταχυτητες που εχει φαει σε εθνικες.

Και κατι αλλο: οι δεικτες ταχυτητας εχουν αυξηθει, για παραδειγμα τα 170/60-17 βγαινουν σε V, δειτε
τον σχετικο πινακα .
Επειδής τα λες πολύ ωραία, θα ήθελα να μας πεις λίγα λόγια και για τα TKC80. Είναι καλά? :p
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Επειδής τα λες πολύ ωραία, θα ήθελα να μας πεις λίγα λόγια και για τα TKC80. Είναι καλά? :p
Πηγε να μου βγει ο απογευματινος καφες απ'τη μυτη :roflmao::roflmao: βρεγμενη σανιδα που σου χρειαζεται Γκρεγκ.. :D
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1000L
Επανερχομαι στο θεμα τωρα που εχω κανει 6000+χμ με τα TKC70 για να αναφερω το εξης. Το μπροστινο σε διασταση 90/90-21 εχει κραδασμους στις ψηλες ταχυτητες (πανω απο 150-160χμω πραγματικα). Αυτο δημιουργει συνθηκες καποιας ασταθειας σε ταχυτητες γυρω στα 190χμω (πραγματικα παντα) που δεν ειχα δει με τα μαμισια Dunlop ουτε με τα Pirelli ΜΤ90. Επισης τα πλαϊνα τακουνια φθειρονται περισοτερο, οπως στα τακουνατα λαστιχα.

Κατα τα αλλα οτι εχουνε πει οσοι ταχουνε φορεσει, εχουνε μαλακη γομα, ζεσταινονται για πλακα, σε προτρεπουν να ξυσεις αυτια και ειναι εξαιρετικα στη βροχη :cool: Το πισω σε 6000+χμ εχει χασει στο κεντρο 4χλ απο τα 9χλ του πελματος που ειχε αρχικα (δεικτης ταχυτητας Η δηλ. 210χμω), αρα κραταει καλα παρα τις σχετικα ψηλες ταχυτητες που εχει φαει σε εθνικες.

Και κατι αλλο: οι δεικτες ταχυτητας εχουν αυξηθει, για παραδειγμα τα 170/60-17 βγαινουν σε V, δειτε
τον σχετικο πινακα .
Γιώργο και εγώ στα ίδια χιλιόμετρα είμαι.
Εμένα μέχρι τα 180+ κοντερίσια μονός με τριβάλιτσο δεν μου βγάζει κραδασμός.

Πιέσεις βάζω ότι λέει η Honda.
Κάπου είχες αναφέρει ότι είχες δοκιμάσει μπροστά μεγαλύτερη πίεση.

Μήπως οι κραδασμοί προκαλούνται από αυτό?
Γενικά τα Tkc70 είναι οκ , αν και μάλλον θα προτιμούσα τα αειθαλή Sahara αν υπήρχαν σαν επιλογή για το Africa....
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Γιώργο και εγώ στα ίδια χιλιόμετρα είμαι.
Εμένα μέχρι τα 180+ κοντερίσια μονός με τριβάλιτσο δεν μου βγάζει κραδασμός.

Πιέσεις βάζω ότι λέει η Honda.
Κάπου είχες αναφέρει ότι είχες δοκιμάσει μπροστά μεγαλύτερη πίεση.

Μήπως οι κραδασμοί προκαλούνται από αυτό?
Γιαννη, εμενα το μπροστινο μου εβγαλε κραδασμους με το καλημερα, μαλιστα το ζυγοσταθμισα δυο φορες και χρειαστηκε πολλα βαρακια σε σχεση με αλλα λαστιχα. Ισως να ειναι το λαστιχο καθαυτο, αν και εχει φτιαχτει στο τελος του 2017 οποτε δε θαπρεπε ναχει τα θεματα που ειχανε τα μπροστινα TCK70 των προηγουμενων χρονων.

Σχετικα με τις πιεσεις, μουδωσες μια ιδεα καθως εγω βαζω παντα μπροστα 33-34 psi και οχι τα 29-30 psi που λεει η Χονδα. Θα το δοκιμασω και με πιεση 30, να πω παντως οτι το θεμα των κραδασμων δεν ειναι εντονο και αρχιζει πανω απο τα 160χμω πραγματικα, δηλ. κοντα στα 180χμω κοντερισια που πηγες εσυ. Επισης η μπροστινη μου ζαντα παιζει λιγο αριστερα-δεξια σε ενα σημειο απο τα κοπανηματα πουχει φαει στα χωματα, οταν αλλαξω μπροστινο θα την ακτινολογησω και θα δω μηπως ειναι κι'αυτο.

Απο το λαστιχο ειμαι παντως πολυ ικανοποιημενος, μαλιστα με εντυπωσιασε φετος το καλοκαιρι σε χωματα χωρις λασπη καθως με πηγε σε πολυ δυσκολα ανηφορικα σαθρα και πετρωδη κοματια χωρις προβλημα. Εχω μαλιστα ενα δευτερο πισω τροχο με Pirelli STR πανω αλλα δεν χρειαστηκε καν να τον βαλω πανω στο μηχανακι.
 
Top Bottom