TKC 70

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Μου κανει εντυπωση Γιωργο που κερδιζει το MT σε φθορα/διαρκεια, σε ξενα φορουμ εχουνε γραψει οτι το TKC70 βασταει πολλα χιλιομετρα σε 990 και CRF1000 - ενας αμερικανος με CRF πηγε Καλιφορνια-Παταγωνια και πισω μεχρι Μοντεβιδεο και το πισω TKC70 τουβγαλε σχεδον 14000 μιλια / 22000 χμ (!!) πριν το αλλαξει.

Εγω εμεινα πολυ ικανοποιημενος με τα MT90 A/T μειον το γεγονος οτι το πισω εχει πολυ σκληρα πλαϊνα σε 150/70-18 και αυτο ειναι θεμα σε μηχανακι με σαμπρελα. Εχω διαβασει οτι το TKC70 βγαινομπαινει σαφως πιο ευκολα και αυτο σε συνδυασμο με τα πολυ καλα γενικα σχολια σε ξενα φορουμ για ασφαλτο ΚΑΙ χωμα(τακι) με προτρεπουν να το δοκιμασω :ok:

EDIT: σε διασταση 150/70-18, το TKC70 εχει δεικτη ταχυτητας Τ (190χμω) ενω το ΜΤ90 Α/Τ V (240χμω), αυτο μαλλον εξηγει τη μεγαλυτερη διαρκεια του Pirelli σε ζεστη και ψηλες ταχυτητες, tnx Geez!

Βαλε το TKC και "ξυρισέ τους " ολους.:stm:



Απορω πως κανείς βγαζει πανω απο 10k με τα ΤΚC70.....
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Απορω πως κανείς βγαζει πανω απο 10k με τα ΤΚC70.....
Και εγω αυτο απορω !! Το πισω τελειωνει για πλακα γι αυτο θα βαλω mt90 για ασφαλτινο οταν ερθει η ωρα
Μαλλον με οχι πολυ ψηλες ταχυτητες στην ασφαλτο και σιγουρα οχι με 130+ αλογα στον τροχο και φαγουρα στο δεξι χερι :D
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Βαλε το TKC και "ξυρισέ τους " ολους.:stm:



Απορω πως κανείς βγαζει πανω απο 10k με τα ΤΚC70.....
Εγώ απορώ πως γίνεται να βγούν έστω κ 10Κ ,με οποιοδήποτε λάστιχο ,σε οποιοδήποτε 1000άρι μοτό.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγώ απορώ πως γίνεται να βγούν έστω κ 10Κ ,με οποιοδήποτε λάστιχο ,σε οποιοδήποτε 1000άρι μοτό.
Κι όμως Κώστα,
12000 με το mitas E07 και είχε κι άλλο...ένα από τα καλύτερα ds λάστιχα κατά τη γνώμη μου.
Οικονομικό, αντοχή, πολύ καλό στη στεγνή άσφαλτο και αξιόλογο για στεγνα χωμάτινα ήρεμα περάσματα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Πάρτε ένα με σχεδόν 11κ. Και νωρίς το έβγαλα, είχε λίγο ψωμί ακόμα στο πλάι :p μέχρι τις 8-9κ με σεβασμό. Μόλις κηρύχθηκε τελειωμένο με απελευθέρωσα :D



Σε χώμα το είχα βάλει μόνο στη βόλτα το Σεπτέμβρη. Έδειξε καλά σημάδια από προσφυση αλλά αντοχή μηδέν. Ηδη μετά από αυτό το πέρασμα είχε σκίσιματάκια και δεν του άρεσε. Ξενέρωσα γιατί ήλπιζα να αντέχει και να σταματήσω να έχω και χωμάτινο σετ. Επιφυλάσσομαι μόνο γιατί είχε ασφάλτινες πιέσεις.

ΥΓ: προσέξτε ότι ενώ είναι λιωμένο δεν έχει τετραγωνίσει πολύ!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πάρτε ένα με σχεδόν 11κ. Και νωρίς το έβγαλα, είχε λίγο ψωμί ακόμα στο πλάι :p μέχρι τις 8-9κ με σεβασμό. Μόλις κηρύχθηκε τελειωμένο με απελευθέρωσα :D





ΥΓ: προσέξτε ότι ενώ είναι λιωμένο δεν έχει τετραγωνίσει πολύ!

Αυτό φίλος οφείλεται σ' εσένα! Και μπράβο σου ;)
Όσα έχω δει (πάνω από 20....) είναι φουλ τετράγωνα!!! Ο πολύς ο κόσμος ΔΕΝ πιέζει στρίβοντας και τετραγωνίζουν πολύ (τα συγκεκριμένα πάρα πολυ!) όλα τα λάστιχα που έχουν προσανατολισμό στις επιδόσεις-λέγε με κράτημα.
Αποτελούν εξαίρεση τα δικά σου πάντως!
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Απορω πως κανείς βγαζει πανω απο 10k με τα ΤΚC70.....
επειδη εσυ εχεις στενη σχεση με το στοπ της γκαζιερας, δεν σημαινει οτι οι υπολοιποι "νορμαλ" ανθρωποι κανουμε το ιδιο...κανιβαλε
:stm:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
επειδη εσυ εχεις στενη σχεση με το στοπ της γκαζιερας, δεν σημαινει οτι οι υπολοιποι "νορμαλ" ανθρωποι κανουμε το ιδιο...κανιβαλε
:stm:
:cry::cry::cry:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
ασε τα κλαμματα κι ελα προς τα πανω που εχω βρει μια ωραια ταβερνα στο βουνο με αρνισια παιδακια και ωραιο προβειο:secret:
:brbq:

Ξεκιναωωωωωωω
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Παιδες, στα μηχανακια που το πισω βγαζει 10000χμ, ποσα βγαζει το μπροστινο? Να υποθεσω τα διπλα ή λιγοτερα?
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Επανερχομαι σ'αυτο το θεμα καθως ερχεται η ωρα να φορεσω στο Αφρικα κατι πιο στρηταδικο αλλα με δυνατοτητες χωματινης διασχισης για τα επερχομενα ταξιδια του καλοκαιριου. Μετα απο κουβεντα πριν καιρο με τον Σκληρο ειχα καταληξει στα TKC70 αλλα διαβαζω σε πολλα ξενα σαϊτ και φόρα παραπονα για το μπροστινο, οτι εχει wobble, shakes horribly και οτι τρωγεται γρηγορα και γινεται cupped, οπως και τα μπροστινα τακουνατα. Ισως αυτο να εχει να κανει με τις πρωτες παρτιδες ελαστικων γιατι βλεπω τετοια σχολια κυριως το 2015 και 2016.

Ειχε λοιπον κανεις θεμα εδω με "κουνημα" στο μπροστινο TKC70? Επισης για πετε καμια κουβεντα παραπανω για το μπροστινο και τη φθορα του, Σκληρε @#skliros_kariolis (geez996)?
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Τα έχω στο Africa εδώ και 700 χλμ
Κουνήματα δεν έχω μέχρι τα 170χλμ/ω που έχω δει στο κοντέρ.
Μια περίεργη αίσθηση στο μπροστινό στο στρίψιμο τα πρώτα 500, τώρα το συνήθισα - παρόμοια με αυτή των Sahara όταν τα πρωτοέβαλα στο transalp.
Ακόμα δεν έτυχε να τα κυνηγήσω σε βόλτα για να τα πιέσω πολύ στην άσφαλτο, αλλά δείχνουν οκ.
Λίγο χωματάκι - ξερή πατημένη πρώην ειδική του Ακρόπολις με αρκετή πέτρα και χαλίκι και χωρίς να ρίξω πιέσεις - που πάτησα την Πρωτομαγιά δεν ξετρελάθηκε μαζί τους αλλά πάλι οκ.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Επανερχομαι σ'αυτο το θεμα καθως ερχεται η ωρα να φορεσω στο Αφρικα κατι πιο στρηταδικο αλλα με δυνατοτητες χωματινης διασχισης για τα επερχομενα ταξιδια του καλοκαιριου. Μετα απο κουβεντα πριν καιρο με τον Σκληρο ειχα καταληξει στα TKC70 αλλα διαβαζω σε πολλα ξενα σαϊτ και φόρα παραπονα για το μπροστινο, οτι εχει wobble, shakes horribly και οτι τρωγεται γρηγορα και γινεται cupped, οπως και τα μπροστινα τακουνατα. Ισως αυτο να εχει να κανει με τις πρωτες παρτιδες ελαστικων γιατι βλεπω τετοια σχολια κυριως το 2015 και 2016.

Ειχε λοιπον κανεις θεμα εδω με "κουνημα" στο μπροστινο TKC70? Επισης για πετε καμια κουβεντα παραπανω για το μπροστινο και τη φθορα του, Σκληρε @#skliros_kariolis (geez996)?
ισχυει γιωργη...
οι πρωτες παρτιδες ειχαν ιδιαιτερα σοβαρο προβλημα με το μπροστινο...
στραβος σκελετος....
πλεον δεν υπαρχει αυτο το θεμα...
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ισχυει για ορισμενες παρτιδες οπως πολυ σωστα ειπατε.
Ηταν αζυγιστο τελειως και δεν ερχοταν ή πολλα αντιβαρα και πολυωρη ενασχοληση.
Να προσθεσω οτι σε 19αρη τροχο εχει αυξηθει ο δεικτης ταχυτητας. Στον 21 παραμενει στα 160. (Εχω να τσεκαρω καιρο)

Μου αρεσουν παρα πολυ τα ΤKC70 για την Ελλαδα μας.
Δεν θα τα εβαζα καλοκαιρι.
Δεν θα τα εβαζα για πολυωρη εθνικη οδο.
Δεν θα τα εβαζα για ταξιδι εξωτερικου.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Ισχυει για ορισμενες παρτιδες οπως πολυ σωστα ειπατε.
Ηταν αζυγιστο τελειως και δεν ερχοταν ή πολλα αντιβαρα και πολυωρη ενασχοληση.
Να προσθεσω οτι σε 19αρη τροχο εχει αυξηθει ο δεικτης ταχυτητας. Στον 21 παραμενει στα 160. (Εχω να τσεκαρω καιρο)

Μου αρεσουν παρα πολυ τα ΤKC70 για την Ελλαδα μας.
Δεν θα τα εβαζα καλοκαιρι.
Δεν θα τα εβαζα για πολυωρη εθνικη οδο.
Δεν θα τα εβαζα για ταξιδι εξωτερικου.
:ok:
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Επανερχομαι σ'αυτο το θεμα καθως ερχεται η ωρα να φορεσω στο Αφρικα κατι πιο στρηταδικο αλλα με δυνατοτητες χωματινης διασχισης για τα επερχομενα ταξιδια του καλοκαιριου. Μετα απο κουβεντα πριν καιρο με τον Σκληρο ειχα καταληξει στα TKC70 αλλα διαβαζω σε πολλα ξενα σαϊτ και φόρα παραπονα για το μπροστινο, οτι εχει wobble, shakes horribly και οτι τρωγεται γρηγορα και γινεται cupped, οπως και τα μπροστινα τακουνατα. Ισως αυτο να εχει να κανει με τις πρωτες παρτιδες ελαστικων γιατι βλεπω τετοια σχολια κυριως το 2015 και 2016.

Ειχε λοιπον κανεις θεμα εδω με "κουνημα" στο μπροστινο TKC70? Επισης για πετε καμια κουβεντα παραπανω για το μπροστινο και τη φθορα του, Σκληρε @#skliros_kariolis (geez996)?
Αγαπητε Γεωργιε της Αγγλιας!
Επειδή με ακουσες σε άλλες περιπτώσεις και εμεινες ευχαριστημένος ακου με και τωρα και δεν θα χασεις ;)
Θεωρω τα tkc 70 το αμεσως καλυτερο λαστιχο για το 950,(πιστευω και για την αφρικανα σου), μετα το mt90,με δυο πολύ ΜΙΚΡΑ όμως μειονεκτηματα.
1)οχι για χωματινη οδηγηση.
2)εχουν δεικτη μεχρι 190 (σε ενοχλεί αυτό για ταξιδι στο εξωτερικο?);)
Τα εβαλα καλοκαιρι
Τα εβαλα για πολυωρη εθνικη οδο
Τα εβαλα για τα ταξίδια στο εξωτερικο
Αψογη συμπεριφορα μεχρι τα 140-150 ταχυτητα ταξιδιού,160-170 πολλες φορες φυσικα.
Βρεγμενο εθνικες ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ,μεχρι 130 (και σταθερα 130 για ωρα ετσι) το ιδιο αψογα!
Κουνημα στην αρχη μεχρι να στρωσουν ναι ειχε το μπροστινο και σε υψηλες ταχυτητες,αλλα μετα τα 1500 χιλ/τρα στρώσιμο,όλα οκ κανενα κουνημα πουθενα!
Αν θες αντοχή ασφαλτο και χωμάτινες περιηγήσεις χαλαρες,τοτε το κ60 scout είναι αυτό που θες για πισω, όχι όμως το μπροστινο.Μπροστα tkc70:)
Αυτή τη στιγμη τα εχω επανω ,(τωρα γυρισα από ταξιδι εξωτερικο),και τα λάστιχα εχουν 14530 χιλιόμετρα.
Για θεμα αντοχης λοιπον,ασε τους διαφορους ¨γατους" :p να λενε ότι δεν βγαζει λαστιχο 20000.(Αλλα 5000 θα βγαλει σιγουρα το πισω,αλλωστε μεθαύριο αλλα 1300 θα κανει μεχρι την Δραμα,πηγαινελα) :cool:
Για το μπροστινο ουτε καν το συζηταω.....
Δες σημερινη φωτο και θα καταλάβεις...
Αυτά :D






 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom