1190Rleros
Μέλος
Το εχω στο 1190 αψογο σε στεγνο και βρεγμενο!!Για χωμα δεν ξερω.
8967χλμ, μπροστινό.
Αν συνυπολογίσουμε ότι ο Αλεξ το 'χει στη μία ρόδα συνεχώς, μεγάλη τη βλέπω τη φθορά....@achalatsis Με ηπια πολιτισμενη χρηση...
Εχεις ακομα κανα 4000χλμ8967χλμ, μπροστινό.
Kai βγαλεεεε.....Εχεις ακομα κανα 4000χλμ
Ολόφρεσκα είναι πάντα, με το ζόρι τα κρατάω 4μηνοKai βγαλεεεε.....
Παιζει ρολο ο τροπος οδηγησης, αλλα οπως και να το κανουμε καλο ειναι να εχουμε φρεσκα λαστιχα.
Μιλαμε για την ζωουλα μας
Ολόφρεσκα είναι πάντα, με το ζόρι τα κρατάω 4μηνο
Φιλτατε Σταματιε του Χαλανδριου (και της Λεσβου βεβαιως βεβαιως!), εδω σε προλαβα και εχω ηδη αγορασει/στοκαρει ενα πισω TKC70 που θα βαλω πανω μετα τα χωματα της Massif Centrale την μεθεπομενη βδομαδα και οταν φτασω Ελλαδα θα βαλω και το μπροστινο ταιρι του για επερχομενο ταξιδι στα ΒαλκανιαΑγαπητε Γεωργιε της Αγγλιας!
Επειδή με ακουσες σε άλλες περιπτώσεις και εμεινες ευχαριστημένος ακου με και τωρα και δεν θα χασεις
Θεωρω τα tkc 70 το αμεσως καλυτερο λαστιχο για το 950,(πιστευω και για την αφρικανα σου), μετα το mt90,με δυο πολύ ΜΙΚΡΑ όμως μειονεκτηματα.
1)οχι για χωματινη οδηγηση.
2)εχουν δεικτη μεχρι 190 (σε ενοχλεί αυτό για ταξιδι στο εξωτερικο?)
Τα εβαλα καλοκαιρι
Τα εβαλα για πολυωρη εθνικη οδο
Τα εβαλα για τα ταξίδια στο εξωτερικο
Αψογη συμπεριφορα μεχρι τα 140-150 ταχυτητα ταξιδιού,160-170 πολλες φορες φυσικα.
Βρεγμενο εθνικες ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ,μεχρι 130 (και σταθερα 130 για ωρα ετσι) το ιδιο αψογα!
Κουνημα στην αρχη μεχρι να στρωσουν ναι ειχε το μπροστινο και σε υψηλες ταχυτητες,αλλα μετα τα 1500 χιλ/τρα στρώσιμο,όλα οκ κανενα κουνημα πουθενα!
Αν θες αντοχή ασφαλτο και χωμάτινες περιηγήσεις χαλαρες,τοτε το κ60 scout είναι αυτό που θες για πισω, όχι όμως το μπροστινο.Μπροστα tkc70
Αυτή τη στιγμη τα εχω επανω ,(τωρα γυρισα από ταξιδι εξωτερικο),και τα λάστιχα εχουν 14530 χιλιόμετρα.
Για θεμα αντοχης λοιπον,ασε τους διαφορους ¨γατους" να λενε ότι δεν βγαζει λαστιχο 20000.(Αλλα 5000 θα βγαλει σιγουρα το πισω,αλλωστε μεθαύριο αλλα 1300 θα κανει μεχρι την Δραμα,πηγαινελα)
Για το μπροστινο ουτε καν το συζηταω.....
Δες σημερινη φωτο και θα καταλάβεις...
Αυτά
Κανεις και καθημερινα endo εκτος απο παντιλικια??8967χλμ, μπροστινό.
ΣκληροΓιωργη (το "αντιθετο" του Γλυκογιωργη ), το βαζω κυριως για επερχομενα χιλιομετρα σε Ελλαδα, Βαλκανια και Τουρκια και μεχρι 180-185 κοντερισια (165-170 πραγματικα) στις Ελληνικες εθνικες. Αν λειωσει γρηγορα ελειωσε. BTW, πηρα το πισω λαστιχο 115 ευρω απο δω https://www.pneus-online.fr/ οποτε δε θα τολεγα και ακριβο (στην Ευρωπη).Τζετλεμεν...
Θα σας προτεινα να μην βαλετε TKC70 τωρα καλοκαιρι και για Εθνικες οδους με 200αρες ειτε εδω ειτε στα Ευρώπας.
Καλυτερα ενα λαστιχακι πιο σκληρο και πιο φθηνο...
Επειδής τα λες πολύ ωραία, θα ήθελα να μας πεις λίγα λόγια και για τα TKC80. Είναι καλά?Επανερχομαι στο θεμα τωρα που εχω κανει 6000+χμ με τα TKC70 για να αναφερω το εξης. Το μπροστινο σε διασταση 90/90-21 εχει κραδασμους στις ψηλες ταχυτητες (πανω απο 150-160χμω πραγματικα). Αυτο δημιουργει συνθηκες καποιας ασταθειας σε ταχυτητες γυρω στα 190χμω (πραγματικα παντα) που δεν ειχα δει με τα μαμισια Dunlop ουτε με τα Pirelli ΜΤ90. Επισης τα πλαϊνα τακουνια φθειρονται περισοτερο, οπως στα τακουνατα λαστιχα.
Κατα τα αλλα οτι εχουνε πει οσοι ταχουνε φορεσει, εχουνε μαλακη γομα, ζεσταινονται για πλακα, σε προτρεπουν να ξυσεις αυτια και ειναι εξαιρετικα στη βροχη Το πισω σε 6000+χμ εχει χασει στο κεντρο 4χλ απο τα 9χλ του πελματος που ειχε αρχικα (δεικτης ταχυτητας Η δηλ. 210χμω), αρα κραταει καλα παρα τις σχετικα ψηλες ταχυτητες που εχει φαει σε εθνικες.
Και κατι αλλο: οι δεικτες ταχυτητας εχουν αυξηθει, για παραδειγμα τα 170/60-17 βγαινουν σε V, δειτε
τον σχετικο πινακα .
Πηγε να μου βγει ο απογευματινος καφες απ'τη μυτη βρεγμενη σανιδα που σου χρειαζεται Γκρεγκ..Επειδής τα λες πολύ ωραία, θα ήθελα να μας πεις λίγα λόγια και για τα TKC80. Είναι καλά?
Γιώργο και εγώ στα ίδια χιλιόμετρα είμαι.Επανερχομαι στο θεμα τωρα που εχω κανει 6000+χμ με τα TKC70 για να αναφερω το εξης. Το μπροστινο σε διασταση 90/90-21 εχει κραδασμους στις ψηλες ταχυτητες (πανω απο 150-160χμω πραγματικα). Αυτο δημιουργει συνθηκες καποιας ασταθειας σε ταχυτητες γυρω στα 190χμω (πραγματικα παντα) που δεν ειχα δει με τα μαμισια Dunlop ουτε με τα Pirelli ΜΤ90. Επισης τα πλαϊνα τακουνια φθειρονται περισοτερο, οπως στα τακουνατα λαστιχα.
Κατα τα αλλα οτι εχουνε πει οσοι ταχουνε φορεσει, εχουνε μαλακη γομα, ζεσταινονται για πλακα, σε προτρεπουν να ξυσεις αυτια και ειναι εξαιρετικα στη βροχη Το πισω σε 6000+χμ εχει χασει στο κεντρο 4χλ απο τα 9χλ του πελματος που ειχε αρχικα (δεικτης ταχυτητας Η δηλ. 210χμω), αρα κραταει καλα παρα τις σχετικα ψηλες ταχυτητες που εχει φαει σε εθνικες.
Και κατι αλλο: οι δεικτες ταχυτητας εχουν αυξηθει, για παραδειγμα τα 170/60-17 βγαινουν σε V, δειτε
τον σχετικο πινακα .
Γιαννη, εμενα το μπροστινο μου εβγαλε κραδασμους με το καλημερα, μαλιστα το ζυγοσταθμισα δυο φορες και χρειαστηκε πολλα βαρακια σε σχεση με αλλα λαστιχα. Ισως να ειναι το λαστιχο καθαυτο, αν και εχει φτιαχτει στο τελος του 2017 οποτε δε θαπρεπε ναχει τα θεματα που ειχανε τα μπροστινα TCK70 των προηγουμενων χρονων.Γιώργο και εγώ στα ίδια χιλιόμετρα είμαι.
Εμένα μέχρι τα 180+ κοντερίσια μονός με τριβάλιτσο δεν μου βγάζει κραδασμός.
Πιέσεις βάζω ότι λέει η Honda.
Κάπου είχες αναφέρει ότι είχες δοκιμάσει μπροστά μεγαλύτερη πίεση.
Μήπως οι κραδασμοί προκαλούνται από αυτό?