TKC 70

lamogio0

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Bilakos
Μοτό
Ktm 990 Adventure 2009
Suzuki RM450Ζ 2009
Η αληθεια ειναι πως μετα απο τοσα που εχω διαβασει εδω και 4 μηνες που ψαχνω τι ελαστικα να βαλω στο μηχανακι (990 adv)εχω μπερδευτει...ηθελα να αλλαξω και να φυγω απ τα μαμα SCORPION MT90 να δω πως ειναι τα tkc70 αλλα με βλεπω για 3η φορα παλι εκει να μεινω.:rolleyes:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αν δεν δοκιμάσεις, δε θα εχεις ιδία αποψη..
Όλοι πειραματιζόμαστε και καταλήγουμε εκεί που νοιώθουμε καλά.
Αυτο ειναι το πιο σωστο!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Τα MT 90 τα θεωρω εξαιρετικα για μικτη χρηση.

Τα ΤΚC70 εξαιρετικο κρατημα στεγνο και βρεγμενο. Τρωγονται πιο γρηγορα απο ΜΤ και δεν τα συνηστω για καλοκαιρι και φορτωμενος.

Μονο αν δοκιμασεις θα εχεις αποψη.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τα MT 90 τα θεωρω εξαιρετικα για μικτη χρηση.

Τα ΤΚC70 εξαιρετικο κρατημα στεγνο και βρεγμενο. Τρωγονται πιο γρηγορα απο ΜΤ και δεν τα συνηστω για καλοκαιρι και φορτωμενος.

Μονο αν δοκιμασεις θα εχεις αποψη.
Συμφωνω :ok: Να επισημανω επισης οτι σε μηχανακια με σαμπρελες σαν τα 990/CRF1000, το MT90 εχει θεμα οτι δεν ξεζανταρεται/ζανταρεται ευκολα για αλλαγη σαμπρελας στην ακρη του δρομου. Και ειναι καλυτερο στο χωμα και βγαζει περισοτερα χιλιομετρα.

ΥΓ Αν δεν ειχε αυτο το θεμα με το ξεζανταρισμα, θα το προτιμουσα αντι για το TKC70.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Επανερχομαι στο θεμα τωρα που εχω κανει 6000+χμ με τα TKC70 για να αναφερω το εξης. Το μπροστινο σε διασταση 90/90-21 εχει κραδασμους στις ψηλες ταχυτητες (πανω απο 150-160χμω πραγματικα). Αυτο δημιουργει συνθηκες καποιας ασταθειας σε ταχυτητες γυρω στα 190χμω (πραγματικα παντα) που δεν ειχα δει με τα μαμισια Dunlop ουτε με τα Pirelli ΜΤ90. Επισης τα πλαϊνα τακουνια φθειρονται περισοτερο, οπως στα τακουνατα λαστιχα.
Επανερχομαι στο θεμα αυτο καθως βρεθηκα στην Αθηνα με το CRF την περασμενη Παρασκευη και σκεφτηκα να κανω μια ακτινολογηση του μπροστινου τροχου για να βεβαιωθω 100% οτι ειναι το λαστιχο που προκαλει τους κραδασμους σε ψηλες ταχυτητες. Νομιζω οτι ο πατερας Κουζης ειναι απο τους καλυτερους γνωστες του αντικειμενου στο λεκανοπεδιο - αν και δυστροπος χαρακτηρας - και πηγα απο κει. Ειδε αμεσως ο ανθρωπος οτι το λαστιχο εχει προβλημα, περιστρεφοντας το αρχικα με το χερι πανω στο μηχανακι και μετα βαζοντας το στο μηχανανημα ζυγοσταθμισης, οποτε μου ειπε οτι δε χρειαζεται να κανω ακτινολογηση. Ξαναναφερω οτι το λαστιχο εχει ημερομηνια στα τελη του 2017 οποτε κανονικα δε θαπρεπε ναχει τετοιο προβλημα.

Να συμπληρωσω επισης οτι το μπροστινο που εχω πανω εχει δεικτη ταχυτητας Τ (190χμω), βγαινει επισης και σε Η (210χμω).
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
δεικτη ταχυτητας Τ (190χμω), βγαινει επισης και σε Η (210χμω).
αρα και διαφορετικο δεικτη φορτιου....
ξεκινα την ''ψαχουλευτικη'' απο κει....
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Επανερχομαι στο θεμα αυτο καθως βρεθηκα στην Αθηνα με το CRF την περασμενη Παρασκευη και σκεφτηκα να κανω μια ακτινολογηση του μπροστινου τροχου για να βεβαιωθω 100% οτι ειναι το λαστιχο που προκαλει τους κραδασμους σε ψηλες ταχυτητες. Νομιζω οτι ο πατερας Κουζης ειναι απο τους καλυτερους γνωστες του αντικειμενου στο λεκανοπεδιο - αν και δυστροπος χαρακτηρας - και πηγα απο κει. Ειδε αμεσως ο ανθρωπος οτι το λαστιχο εχει προβλημα, περιστρεφοντας το αρχικα με το χερι πανω στο μηχανακι και μετα βαζοντας το στο μηχανανημα ζυγοσταθμισης, οποτε μου ειπε οτι δε χρειαζεται να κανω ακτινολογηση. Ξαναναφερω οτι το λαστιχο εχει ημερομηνια στα τελη του 2017 οποτε κανονικα δε θαπρεπε ναχει τετοιο προβλημα.

Να συμπληρωσω επισης οτι το μπροστινο που εχω πανω εχει δεικτη ταχυτητας Τ (190χμω), βγαινει επισης και σε Η (210χμω).
αρα και διαφορετικο δεικτη φορτιου....
ξεκινα την ''ψαχουλευτικη'' απο κει....
ακυρη η ''ψαχουλευτικη''....
και τα δυο βγαινουν με ιδιο δεικτη φορτιου....
δεικτης 54 = 212 κιλα....
 

Alexists

Μέλος
Όνομα
ΑΛΕΞΗΣ
Μοτό
CRF 1000 Africa Twin
Τα φοράω στο Africa εδώ και περίπου 1000 χλμ.Σε σχέση με τα μαμά έχουν απίστευτη πρόσφυση σε στεγνό και βρεγμένο. Ζεσταίνονται γρήγορα και στο χώμα είναι οκ για μια απλή διάσχιση χωρίς λάσπη. Δε περιμένω να βγάλουν χλμ αλλά είναι απόλαυση τα άτιμα!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το πισω TKC70 εβγαλε 14000χμ μεχρι να μεινει με λιγοτερο απο 1mm βαθος πελματος στο κεντρο του, δετε τη δευτερη φωτο. Και κραταγε σαν βεντουζα μεχρι τωρα - ολα αυτα με αρκετα χιλιομετρα στεγνου και σχετικα δυσκολου χωματος (οπου ειναι αξιοπρεπεστατο, καλυτερο απ'οτι δειχνει η χαραξη του με την "κεντρικη λωριδα") και πολλα ταξιδιωτικα χιλιομετρα δικαβαλο/φορτωμενο με σχετικα ψηλες ταχυτητες, τι αλλο να ζητησει κανεις.. :cool: Νομιζω οτι ταιριαζει γαντι στο πραγματικο on-off χαρακτηρα του CRF1000 :ok:







Ποιο ειναι το downside/μειονεκτημα λοιπον? Το γεγονος οτι σαν tubeless εχει εξαιρετικα σκληρα πλαινα: δοκιμασα να βγαλω τη σαμπρελα μονος μου πριν το παω για αλλαγη και δεν μπορεσα με τιποτα να το "σπασω" με το bead braker που εχω (δετε φωτο). Μαλιστα εβαλα το παιδι του βουλκανιζατερ να δοκιμασει και δεν καταφερε ουτε κι'αυτος :( Τωρα αν ειμαστε 2-3 ατομα και το πατησουμε παραλληλα με πλαινο σταντ ισως σπαει αλλα και παλι εχω αμφιβολιες για το αν θα μπορεσουμε να το ζανταρουμε.. Να πω επισης οτι εχω σπασει/ξεζανταρει/ζανταρει TKC80 στον πισω τροχο χωρις προβλημα καθως ητανε tube type με πολυ μαλακοτερα πλαινα. Αυτα , YOU HAVE BEEN WARNED!




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Και τα δικά μου αλλάχτηκαν σε παρόμοια κατάσταση με αυτά του Γιώργου από πάνω (σχεδόν στα όρια του δείκτη φθοράς), αλλά με 18.000 χλμ.
Δούλεψαν αρκετή εθνική (όχι συνέχεια με τρελές ταχύτητες), με φορτωμένη μοτοσικλέτα αλλά όχι δικάβαλο με 6.500 χλμ ευρωπαϊκής άσφαλτου .

Θα ήθελα λίγο πιο σαφή πληροφόρηση από το μπροστινό, το πίσω απλά κορυφαίο.

Από χώμα στις λίγες στεγνές διελεύσεις που έκανα ήταν αξιοπρεπή .

Θα ρίξω μια "ζαριά" στα Karoo street καθότι οπαδός της metzeler και βλέπουμε...


Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ποιο ειναι το downside/μειονεκτημα λοιπον? Το γεγονος οτι σαν tubeless εχει εξαιρετικα σκληρα πλαινα: δοκιμασα να βγαλω τη σαμπρελα μονος μου πριν το παω για αλλαγη και δεν μπορεσα με τιποτα να το "σπασω" με το bead braker που εχω (δετε φωτο). Μαλιστα εβαλα το παιδι του βουλκανιζατερ να δοκιμασει και δεν καταφερε ουτε κι'αυτος :( Τωρα αν ειμαστε 2-3 ατομα και το πατησουμε παραλληλα με πλαινο σταντ ισως σπαει αλλα και παλι εχω αμφιβολιες για το αν θα μπορεσουμε να το ζανταρουμε.. Να πω επισης οτι εχω σπασει/ξεζανταρει/ζανταρει TKC80 στον πισω τροχο χωρις προβλημα καθως ητανε tube type με πολυ μαλακοτερα πλαινα. Αυτα , YOU HAVE BEEN WARNED!

Επανερχομαι στο θεμα του "ξεκολληματος" του TKC70 που ειναι tubeless με σκληρουτσικα πλαϊνα. Προσπαθησα παλι σημερα εχοντας δει το επομενο βιδεο στο σωληνα οπου ο τυπος λεει να δοκιμασει κανεις το bead breaker γυρω-γυρω στο λαστιχο, δοκιμασα παλι αλλα τζιφος :(


Αλλα το καταφερα τελικα χρησιμοποιωντας το πλαϊνο σταντ ως εξης: με τη μηχανη στο κεντρικο σταντ και τον πισω τροχο βγαλμενο, γερνουμε την μοτο προσεκτικα ωστε να πατησει το πλαϊνο σταντ το λαστιχο. Και πλαι δε σπαει ετσι αλλα μετα βαζουμε τους MotionPro/BeadPro λεβιεδες στο ιδιο σημειο και το λαστιχο τελικα σπαει :ok: Αφου σπασει η μια πλευρα, η αλλη σπαει πολυ πιο ευκολα και μονο με το πλαϊνο σταντ. Για οσους ταξιδευουν σε μακρινα μερη, θαλεγα να δοκιμασετε να κανετε αυτη τη δουλεια στην ανεση του σπιτιου σας / γκαραζ σας πριν ξεκινησετε.

Δειτε και δυο σχετικες φωτο, την πρωτη οπου φαινεται πως παταμε το λαστιχο με το πλαϊνο σταντ και τη δευτερη οπου φαινεται πια το λαστιχο ξεκολλημενο γυρω-γυρω.





 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Και τα δικά μου αλλάχτηκαν σε παρόμοια κατάσταση με αυτά του Γιώργου από πάνω (σχεδόν στα όρια του δείκτη φθοράς), αλλά με 18.000 χλμ.
Δούλεψαν αρκετή εθνική (όχι συνέχεια με τρελές ταχύτητες), με φορτωμένη μοτοσικλέτα αλλά όχι δικάβαλο με 6.500 χλμ ευρωπαϊκής άσφαλτου .

Θα ήθελα λίγο πιο σαφή πληροφόρηση από το μπροστινό, το πίσω απλά κορυφαίο.

Από χώμα στις λίγες στεγνές διελεύσεις που έκανα ήταν αξιοπρεπή .

Θα ρίξω μια "ζαριά" στα Karoo street καθότι οπαδός της metzeler και βλέπουμε...


Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι έγινε πώς πάνε τα Karoo STR ?
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Τι έγινε πώς πάνε τα Karoo STR ?
Δυστυχώς δε τα έχω τσουλήσει αρκετά, ελπίζω σύντομα να κάνω κάποιες διαδρομές που θέλω και να γράψω στο σχετικό
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Επανερχομαι στο θεμα αυτο καθως βρεθηκα στην Αθηνα με το CRF την περασμενη Παρασκευη και σκεφτηκα να κανω μια ακτινολογηση του μπροστινου τροχου για να βεβαιωθω 100% οτι ειναι το λαστιχο που προκαλει τους κραδασμους σε ψηλες ταχυτητες. Νομιζω οτι ο πατερας Κουζης ειναι απο τους καλυτερους γνωστες του αντικειμενου στο λεκανοπεδιο - αν και δυστροπος χαρακτηρας - και πηγα απο κει. Ειδε αμεσως ο ανθρωπος οτι το λαστιχο εχει προβλημα, περιστρεφοντας το αρχικα με το χερι πανω στο μηχανακι και μετα βαζοντας το στο μηχανανημα ζυγοσταθμισης, οποτε μου ειπε οτι δε χρειαζεται να κανω ακτινολογηση. Ξαναναφερω οτι το λαστιχο εχει ημερομηνια στα τελη του 2017 οποτε κανονικα δε θαπρεπε ναχει τετοιο προβλημα.

Να συμπληρωσω επισης οτι το μπροστινο που εχω πανω εχει δεικτη ταχυτητας Τ (190χμω), βγαινει επισης και σε Η (210χμω).
Εβαλα προσφατα ενα καινουργιο TKC70 μπροστα με δεικτη ταχυτητας H (210χμω) και ημερομηνια κατασκευης αρχες του 2019. Αυτο χρειαστηκε μονο 10gr βαρακι στη ζυγοσταθμιση και εχει μηδεν κραδασμους μεχρι την τελικη της μηχανης, αρα σιγουρα το προηγουμενο μπροστινο TKC70 ητανε "στραβο" οπως ειπε και ο πατηρ Κουζης.
 
Top Bottom