tkc 80

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Εμένα μιας και το πίσω παραδίδει πνεύμα σκέφτομαι να βάλω το tkc70rocks και σε συνδυασμό με το tic 80 μπροστά να κάνω περίπου 4500 χιλιόμετρα στην Τυνησία που θα πάω στις αρχές Οκτωβρίου.
Σαν συνδυασμός ενδείκνυται;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εμένα μιας και το πίσω παραδίδει πνεύμα σκέφτομαι να βάλω το tkc70rocks και σε συνδυασμό με το tic 80 μπροστά να κάνω περίπου 4500 χιλιόμετρα στην Τυνησία που θα πάω στις αρχές Οκτωβρίου.
Σαν συνδυασμός ενδείκνυται;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ενδείκνυται, το προτείνει και η ίδια η continental σαν συνδυασμό
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Να ξαναπω ακομα μια φορα ποσο απιστευτα καλο ειναι το μπροστινο TKC80 στην ασφαλτο, κατι που ειχα ξεχασει καθως δεν τοχα χρησιμοποιησει προσφατα. Το τελευταιο χωματινο μπροστινο που ειχα στo CRF1000 ητανε το εξαιρετικο στο χωμα MT21 συνδυασμενο με Mitas Ε12 πισω σε δευτερο τροχο (με ενα πιο ασφαλτινο TKC70 Rocks στον αλλο τροχο για καθε μερα). Με το MT21 ξερεις σιγουρα οτι εχεις χωματινο μπροστινο και θελει εξαιρετικη προσοχη στις υγρασιες και στο βρεγμενο. Επισης φλεξαρουν τα τακουνια του σε ανοιχτες στροφες με σχετικα ψηλες ταχυτητες στην ασφαλτο.

Εχοντας τον τελευταιο χρονο πανω ενα ζευγαρι TKC70 για ταξιδια με το οποιο εκανα 12Κ χμ, αλλαξα το μπροστινο με καινουργιο TKC80, αρχικα με το TKC70 πισω μεχρι που αλλαξα και το πισω με το TKC70 Rocks που ειχε ηδη κοντα 7Κ χμ. Ε λοιπον, με το που εκανα την αλλαγη και βγηκα ασφαλτινη βολτα, δεν ειδα σχεδον ΚΑΜΙΑ διαφορα με το TKC70 που ειχα πανω, τοσο που δεν φαινοτανε καν ναχω αλλαξει κατι. Βεβαια οταν αργοτερα βγηκα στο χωμα με συνδυασμο TKC80 / TKC70 Rocks, τοτε ητανε προφανες οτι εχω αλλαξει λαστιχα! Αλλα στην ασφαλτο το λαστιχο απλα δεν υπαρχει!!

Υπαρχουν καλυτερα τακουνατα λαστιχα στο χωμα, αλλα σαν all-rounder το μπροστινο απλα δεν υπαρχει. Το ξερω εχει ξαναειπωθει, αλλά καθε φορα που το βαζω με κουφαινει το ποσο "αθεατο" ειναι στην ασφαλτο.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Σκέψου το tkc80,τώρα σκέψου το ιδιο στο χώμα κ καλύτερο στην άσφαλτο κ έχεις το νέο dunlop trailmax raid
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Και πίσω φοβερό είναι για τακουνάτο λάστιχο.
Αν δεν σε πειράζει το κόστος μια που το πίσω σε βαρύ μηχανάκι δεν φτουράει και πολύ δύσκολα θα βρεις καλύτερο.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Σκέψου το tkc80,τώρα σκέψου το ιδιο στο χώμα κ καλύτερο στην άσφαλτο κ έχεις το νέο dunlop trailmax raid
Το θέμα με το TKC 80 δεν είναι η άσφαλτος αλλά το χώμα και ειδικά η λάσπη.
Άρα το ζητούμενο είναι :
  • ασφάλτινη απόδοση στο 90-95% του TKC 80
  • και αξιοσημείωτα καλύτερη απόδοση στο χώμα
Άραγε το (μπροστινό) anakee wild θα ικανοποιούσε τα ανωτέρω ζητούμενα/κριτήρια* ;;;
/// Β

ΥΓ ... με tubeless ζάντα Κε XLGeorge -είπαμε πάμε φουλ για το καινούργιο...-
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Είναι τόσο καλό το tr. max raid όσο το πολύ πιο τακουνάτο tkc80;
Πολύ πιο τακουνατο δεν είναι.αν τα δεις δίπλα δίπλα θα καταλάβεις.ιδιο ύψος τακούνια έχουν και στο κέντρο ίδιες αποστάσεις μεταξύ τακουνιων. Το δε σχήμα σταυρου του τακουνιου από το χωμάτινο της Dunlop δίνει πολύ καλό γκριπ. Στα σαθρά κ στις πέτρες θα έλεγα ότι είναι καλύτερο το raid.μονο όταν μαζεύεις χλμ στη λάσπη δεν μου έδινε εμπιστοσύνη αλλά ούτε κ το tkc μου έδινε.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Σκέψου το tkc80,τώρα σκέψου το ιδιο στο χώμα κ καλύτερο στην άσφαλτο κ έχεις το νέο dunlop trailmax raid
Αν έχεις σχηματίσει άποψη πες μας και για την χιλιομετρική απόδοση του Dunlop
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Αν έχεις σχηματίσει άποψη πες μας και για την χιλιομετρική απόδοση του Dunlop
Δεν έχω φάει ολόκληρο σετ.θα δείξει εν καιρό.οι Αμερικανοί λένε για 4000+ μίλια το πισω
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το θέμα με το TKC 80 δεν είναι η άσφαλτος αλλά το χώμα και ειδικά η λάσπη.
Άρα το ζητούμενο είναι :
  • ασφάλτινη απόδοση στο 90-95% του TKC 80
  • και αξιοσημείωτα καλύτερη απόδοση στο χώμα
Άραγε το (μπροστινό) anakee wild θα ικανοποιούσε τα ανωτέρω ζητούμενα/κριτήρια* ;;;
Δεν τοχω φορεσει και δεν θα το φοραγα σε μηχανακι με TT μπροστινο καθως δεν (ξε)ζανταρεται με τιποτα. Επισης ειναι πολυ βαρυ λαστιχο που αυξανει το φερομενο βαρος.

Αλλα εκτος αυτων, κανει πολυ θορυβο και δεν εχει την χιλιομετρικη αποδοση του μπροστινου TKC80 - το οποιο στα μηχανακια μου βγαζει 15Κ χμ (με μια αλλαγη φοράς στο μισο ωστε να φαγωθει ομοιομορφα). Μαλιστα για ασφαλτο μονο βγαζει και παραπανω, στο CRF1000 αλλαξα ενα στα 18Κ χμ με το οποιο πηγα στο Μαροκο. Απλα μετα τα 14-15Κ δεν κανει για σοβαρο χωμα.

Οταν γραφω οτι το TKC80 ειναι φανταστικο all-rounder, παιρνω διάφορα κριτηρια υπ'οψη.

ΥΓ Και δεν ειμαι σιγουρος αν το Wild ειναι καλυτερο στο χωμα.


EDIT: Το καλυτερο μπροστινο TKC80 για να βγαλει χμ ειναι το TL με δεικτη ταχυτητας Τ (και οχι το ΤΤ με S). Και (ξε)ζανταρεται κι'αυτο πανευκολα, συνηθως το βαζω/βγαζω μονος μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom