To DCT or not to DCT;

To DCT or not to DCT?


  • Total voters
    32

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ο τίτλος τα λέει όλα. οδηγήσατε, αγοράσατε το νεο Africa Twin CRF 1000 με το DCT κιβώτιο...ποια η αίσθηση και η εντυπωση που σας άφησε; To DCT or not to DCT λοιπόν;

θα μπορούσε να μπει και σε πιο γενική κατηγορία, όχι μονο σε on off αλλά απ' ό,τι έχω διαβάσει η εκδοχή του DCT που φοράει η Africa είναι η καλύτερη σε σχεση με τα υπολοιπα honda...
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ναι ρε να παρετε το επομενο μοντελο που θα το στελνεις κ βολτα μονο του...μην ταλαιπωριεστε.
Κυριοι γουσταρετε να καβαλατε-οδηγειτε το μηχανακι σας ?ναι η οχι? αν οχι υπαρχει και το ΚΤΕΛ.ΑΜΑΝ ΠΙΑ
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι ρε να παρετε το επομενο μοντελο που θα το στελνεις κ βολτα μονο του...μην ταλαιπωριεστε.
Κυριοι γουσταρετε να καβαλατε-οδηγειτε το μηχανακι σας ?ναι η οχι? αν οχι υπαρχει και το ΚΤΕΛ.ΑΜΑΝ ΠΙΑ
Σκληρός.....:D
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Γιατί δεν του κάνεις μια δοκιμή σύντροχε να αποκτήσεις ιδία αντίληψη ?
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Είμαι απο επαρχία κι εδώ κοντά δεν θα υπάρχει κάποιο διαθέσιμο άμεσα. θα πρέπει να κατέβω στην αθήνα αλλά μέχρι τότε...για αυτό υπάρχουν τα φόρουμ. απο τα review που διαβάζω και βλεπω στο εξωτερικο παιζει αρκετη συζητηση πανω στο θεμα. οποιος δε θελει να συμμετέχει ή δεν εχει κάτι να πει, δεν ειναι υποχρεωμένος να γράψει κατι...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγώ που το δοκίμασα το 2016 για λίγο, αν έπαιρνα CRF1000 μόνο με DCT θα το ήθελα!
Είναι η επόμενη μέρα και σε λίγα χρόνια όλοι θα το έχουμε(νε) ;)
Σαφώς είναι κάτι ακόμα που μπορεί να χαλάσει, αλλά η εμπειρία χρήσης ήταν εξαιρετική! Βγάζοντας έξω θέματα αξιοπιστίας, ψηφίζω DCT.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ναι ρε να παρετε το επομενο μοντελο που θα το στελνεις κ βολτα μονο του...μην ταλαιπωριεστε.
Κυριοι γουσταρετε να καβαλατε-οδηγειτε το μηχανακι σας ?ναι η οχι? αν οχι υπαρχει και το ΚΤΕΛ.ΑΜΑΝ ΠΙΑ
κλιντ Ιστγουντ και βάλε:D
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
σε λιγα χρονια θα λεμε ηλεκτροκινητη μοτοσυκλετα η βενζινοκινητη?
η τεχνολογια προχωραει
εγω δεν εκφερω γνωμη αλλα θα πω τι σημαινει DCT για αυτους που δεν γνωριζουν με απλα λογια.
αυτοματο συστημα διπλου συμπλεκτη δηλ. με δυο καμπανες και δυο σειρες δισκακια
η μια καμπανα με δισκακια για τις μονες ταχυτητες δηλ. 1-3-5 και η αλλη για τις διπλες 2-4-6
 

macedonianGR

Μέλος
Όνομα
Λάππας Κωνσταντίνος
Μοτό
Crf1000l Africa Twin
Ως κάτοχος Africa Twin DCT, θα πω DCT χωρίς δεύτερη σκέψη. Όταν θέλεις ξεκούραστη μετακίνηση είναι σκουτερακι, στο χώμα γίνεσαι απλώς άλλος οδηγός σε σχέση με τις κοινές μηχανές και όταν θέλεις να το κυνηγήσεις το βάζεις στο manual και παίζεις με τα paddles χωρίς να χάνεις χρόνο κλείνοντας το γκάζι. Λίγο συνήθεια θέλει και μετά δεν υπάρχει επιστροφή.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Το έχω δοκιμάσει πραγματικά είναι πολύ ωραία η αίσθηση σε συνδυασμό κ με τις πολλές χαρτογραφήσεις που εχει στον εγκέφαλο σου δίνει πολλές δυνατότητες ώστε να το δουλέψεις όπως θες ... ωραίο αλλά δεν ξέρω εάν θα το έπαιρνα θα προτιμούσα ένα σύστημα όπως έχουν τα lc το quickshifter ! Παρά το DCT
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
A

AndonisD

Επισκέπτης
Είμαι κάτοχος εδώ και 20 μήνες Nc 750 x με DCT και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος
Απλά καταπληκτικό
Και την Africa που οδήγησα την ίδια αίσθηση μου άφησε ίσως και καλύτερη
Απλά αγοράζεις το μέλλον τώρα



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ως κάτοχος Africa Twin DCT, θα πω DCT χωρίς δεύτερη σκέψη. Όταν θέλεις ξεκούραστη μετακίνηση είναι σκουτερακι, στο χώμα γίνεσαι απλώς άλλος οδηγός σε σχέση με τις κοινές μηχανές και όταν θέλεις να το κυνηγήσεις το βάζεις στο manual και παίζεις με τα paddles χωρίς να χάνεις χρόνο κλείνοντας το γκάζι. Λίγο συνήθεια θέλει και μετά δεν υπάρχει επιστροφή.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στο οτι δεν υπαρχει επιστροφη θα συμφωνησω ;).Ο νοων νοειτω!
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
... αλλα θα πω τι σημαινει DCT για αυτους που δεν γνωριζουν με απλα λογια.
αυτοματο συστημα διπλου συμπλεκτη δηλ. με δυο καμπανες και δυο σειρες δισκακια
η μια καμπανα με δισκακια για τις μονες ταχυτητες δηλ. 1-3-5 και η αλλη για τις διπλες 2-4-6
Ενώ εσύ τώρα μας το έκανες λιανά...
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Έχω DCT αλλά όχι σε Africa. Αν μπορώ να βοηθήσω κάπου ευχαρίστως αλλά θα τονίσω ότι και εγώ ακόμα σε test ride πήρα μια γεύση αλλά κατάλαβα καλά τι γίνεται αφού το πήρα και μετά από κανά 7-8.000 χλμ σε όλα τα τερέν. Χώμα όχι ιδιαίτερο αλλά όπου ήταν η βόλτα μου πήγα μια χαρά. Εκεί βέβαια ήτοι στο χώμα το γυρνάω σε χειροκίνητο (manual) γιατί θέλω τον απόλυτο έλεγχο.

Στις υπόλοιπες περιπτώσεις με καλύπτει άριστα παντού.

Το Africa έχει κάποιες επιπλέον ρυθμίσεις για χώμα που εγώ δεν έχω.

Αν διάλεγα ξανά πάλι το DCT θάπαιρνα χωρίς δεύτερη σκέψη. Κάνεις ότι θέλεις με αυτό είτε αυτόματα είτε χειροκίνητα με μοναδική διαφορά ότι απουσιάζει ο κλασσικός συμπλέκτης και ο λεβιές ταχυτήτων.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ειχα τεσταρει το DCT το προπερασμενο καλοκαιρι για 2+ ωρες και οι εντυπωσεις μου ειναι εδω:
https://advride.gr/threads/new-africa-prototype-and-true-adventure-as-honda-says.2419/page-68#post-136521
Αντιγραφω το τι εγραφα στο τελος:
Συμπερασμα: το αρκετα εξελιγμενο DCT 3ης γενιας του Αφρικα θα καλυψει πολλους αναβατες που δεν εχουν το σαρακι της μονιμης βελιστοποιησης των συνθηκων κινησης τους με τη μηχανη τους και θα βοηθησει τους λιγοτερο εμπειρους αναβατες σε δυσκολες συνθηκες σε ασφαλτο και χωμα. Οι πιο εμπειροι ομως θα μπορεσουν να παρουν το 100% της μηχανης μονο με το manual μοντελο. Ιδιως για τους σοβαρους χωματερους, το manual ειναι must λογω επιπλεον δυνατοτητων στο χωμα, 10 κιλα λιγοτερο βαρος και φυσικα λιγοτερης πολυπλοκοτητας.


Μερικα επιπλεον σχολια. Το DCT ειναι εξαιρετικο οταν κανεις θελει ν'αφησει τη μηχανη ν'αποφασισει τη σχεση εχει στο κιβωτιο και απλα επιλεγει το καταλληλο προγραμμα. Για παραδειγμα, για commuting στην πολη το βαζει κανεις στο S1 (ή στο S2 αν βιαζεται) και το μηχανακι κανει τα υπολοιπα. Η οταν κανεις ταξιδευει χαλαρα ή ακομα και βολταρει στο χωμα χωρις να το κυνηγαει. Το προβλημα εμφανιζεται οταν αρχισει καποιος να το κυνηγαει το μηχανακι, οπου αυτο που παρατηρησα εγω ειναι οτι κανενα προγραμμα δεν εκανε ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο που ηθελα και επρεπε να διορθωνω (ανεβοκατεβαζω σχεση) με τα flaps. Λογικο, αν σκεφτει κανεις οτι ειναι προγραμματισμενο με φιξαρισμενο μπουσουλα δηλ. αλγοριθμους με fixed logic που δεν "μαθαινουν" απο τη συμπεριφορα του αναβατη πχ στο S3 ανεβαζει σχεση μονιμα στα κοκκινα, που δεν ειναι παντα αυτο που θελει κανεις ακομα κι'οταν παει ταπα. Φυσικα μπορει καποιος να το δουλεψει τελειως manual με τα flaps και να κανει οτι θελει - αλλα και παλι δεν μπορει πχ να συμπλεξαρει για να σηκωσει λιγο το μπροστινο σε ενα εγκαρσιο βαθυ λουκι στο χωμα.

Αν δεν ειχε 10 κιλα επιπλεον βαρος και αυξημενη πολυπλοκοτητα, θα τοχα παρει κι'εγω καθως υπαρχει παντα το manual mode με τα flaps αλλα το βαρος και η πολυπλοκοτητα με αποτρεψανε.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αγαπητοί ότι έγραψα το έγραψα μετά γνώσεως χρήσης των ημιαυτόματων κιβωτίων διπλού συμπλέκτη (γιατί περί αυτού πρόκειται όπως είπε κι ο Χριστόφορος).
Τα περί προγραμμάτων δεν τα συζητώ, αχρείαστα, εκτός αν βαριέσαι και θες μόνο να τσουλήσεις.

Όλα χειροκίνητα από το διακόπτη στο τιμόνι, όπως μ ένα quick shifter δηλαδής, αλλά με το χέρι.
Όπως και στα αντίστοιχα αυτοκινητάδικα (εκεί μπηκαν πρώτα αυτά τα σαζμάν), οι γλήγοροι κι οι ανήσυχοι το παίζουν μάνιουαλ!
Ποιος θα έπαιρνε σήμερα GOLF GTi χωρίς DSG??? ;) Ή Porshe Carrera, Ferrari κλπ χωρίς το αντίστοιχο ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη?

Ας μην ξεχνάμε ότι ΚΑΙ στο motogp την ίδια τεχνολογία έχουν και μη σας γελάσει ο λεβιές στο πόδι (seamless κιβώτια για ;) )

Σε λίγα χρόνια (1-2 λέω..) όλα τα μοντέλα από 500κ.εκ και πάνω θα έχουν αυτή την επιλογή.

Συμφωνώ με τα +10 κιλά (μειονέκτημα..., αλλά τόσο ζυγίζουν και τα κάγκελα μπρος πίσω ας πούμε) και με την πολυπλοκότητα = πιθανή βλάβη έξτρα!

Στη χρήση όμως, είναι μακράν καλύτερα!!!!
 
Top Bottom