πυξιδας990
Μέλος
σουζα κανεις με το ντισιτι?
εννοω με τα κουμπια,διοτι με συμπλεκτη τραβας μια συμπλεκταρισια
εννοω με τα κουμπια,διοτι με συμπλεκτη τραβας μια συμπλεκταρισια
Μονο με αποτομο ανοιγμα του γκαζιου με πρωτη και manual mode ή S3, αλλιως θ'ανεβασει ταχυτητα. Συμπλεξαρισμα εννοειται οτι δεν παιζει.σουζα κανεις με το ντισιτι?
εννοω με τα κουμπια,διοτι με συμπλεκτη τραβας μια συμπλεκταρισια
Μερικά με d c t στο κάνουν από μόνα τους.. συμπλεξάρισμα με 1η και στο θεό..σουζα κανεις με το ντισιτι?
εννοω με τα κουμπια,διοτι με συμπλεκτη τραβας μια συμπλεκταρισια
Σε πάω γιατί είσαι πρακτικός τύπος ρε Μάνο..σουζα κανεις με το ντισιτι?
εννοω με τα κουμπια,διοτι με συμπλεκτη τραβας μια συμπλεκταρισια
Αυτο θυμαμαι να γραφουν.η εκδοχή του DCT που φοράει η Africa είναι η καλύτερη σε σχεση με τα υπολοιπα honda...
Αν δεν είχε και σαμπρέλες θα ήταν χωρίς συναγωνισμόΤο Σάββατο έκανα κι εγώ test ride την DCT Africa...είχα την ευκαιρία να το δω δοκιμάσω επί ένα δίωρο, τόσο στην ασφάλτο (και σε κλειστές σχετικά στροφές) όσο και σε σχετικά εύκολο χώμα (με μέτριες κροκάλες και μικρά νεροφαγώματα)...
Το μηχανάκι μου αφαίρεσε κάθε έγνοια και άγχος σχετικά με την οδήγηση και μου επέτρεψε να βιώσω μόνο την ευχαρίστηση της διαδρομής και της βόλτας.
Για μένα -που δε διαθέτω προηγούμενη εμπειρία offroad- είναι νομίζω το ιδανικό μηχανάκι για να ξεκινήσω (σ' αυτή την ηλικία ) να πατώ χώμα δειλά-δειλά...
Χμμ...το περίεργο είναι ότι και στο νέο Africa του 2018 δεν υπάρχει πρόβλεψη για tubeless...Αν δεν είχε και σαμπρέλες θα ήταν χωρίς συναγωνισμό
Συμφωνω απολυτα Αν επαιρνα πχ το VFR1200 ή το XTourer (που, το τελευταιο, δεν ειναι για πολλα στο χωμα), θα τοπαιρνα σιγουρα με DCT. Αλλα για τη χωματινη χρηση που κανω και τα μερη που παω χρειαζομαι τον συμπλεκτη με τον επιπλεον ελεγχο που επιτρεπει, τα 10 κιλα κερδος και τη λιγοτερη πολυπλοκοτητα.Ως κατοχος crf 1000 manual (με συμπλεκτη ) εχω να πω πως αν δεν πηγαινα στα χωματα σιγουρα θα επελεγα το dct χωρις κανεναν ενδιασμο.
...
Οποτε ο συμπλεκτης για μενα υπαρχει επειδη υπαρχει το off road.
Αν δεν είχε και σαμπρέλες θα ήταν χωρίς συναγωνισμό
Ίσως το παρακάτω μνμ να απαντά στο ερώτημα "γιατί σαμπρέλα"...Χμμ...το περίεργο είναι ότι και στο νέο Africa του 2018 δεν υπάρχει πρόβλεψη για tubeless...
New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...Απόκομμα από ΜΟΤΟ
τεύχος 557
Απρίλιος 2016
σελίδα 32
άραγε κλέβει μόνο στα χιλιόμετρα ;
Sent from my iPhone using Tapatalk