To DCT or not to DCT;

To DCT or not to DCT?


  • Total voters
    32

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
σουζα κανεις με το ντισιτι?
εννοω με τα κουμπια,διοτι με συμπλεκτη τραβας μια συμπλεκταρισια
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αυτό που είχα διαβάσει κάπου είναι ότι με το DCT αν ο πισω τροχός σπινιάρει στο χώμα δε σε αφήνει να αλλάξεις ταχύτητα.
Πάντως είμαι πολύ περίεργος να δω στο σταμάτημα σε ανηφορικά κομμάτια ή σε βγαλσίματα σταματήματα που παίρνεις λίγο φόρα πώς θα είναι να σταματας χωρίς συμπλέκτη. ο λεβιες ταχυτητων δε θα μου λείψει τόσο όσο ομως το συμπλεκτάρισμα για τον ελεγχο της κύλισης σε κάποια σημεία.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
σουζα κανεις με το ντισιτι?
εννοω με τα κουμπια,διοτι με συμπλεκτη τραβας μια συμπλεκταρισια
Μονο με αποτομο ανοιγμα του γκαζιου με πρωτη και manual mode ή S3, αλλιως θ'ανεβασει ταχυτητα. Συμπλεξαρισμα εννοειται οτι δεν παιζει.
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
σουζα κανεις με το ντισιτι?
εννοω με τα κουμπια,διοτι με συμπλεκτη τραβας μια συμπλεκταρισια
Μερικά με d c t στο κάνουν από μόνα τους.. συμπλεξάρισμα με 1η και στο θεό..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Φιλαράκι σήμερα έκανε μεγάλο test ride, μετά τη συζήτηση που κάναμε την Κυριακή.......
Του άρεσε η λειτουργία του κινητήρα και δεν του άρεσε ό αδύναμος κινητήρας.....μου έδωσε έναν πόντο για αυτό που είπα την Κυριακή!


advphone
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
ΔΨΤ=DCT εννοείται:yew:
τώρα αν θα το μετάνιωνα... θα το έδειχνε ο καιρός και η αγγελία στο καρ:wacky:

Σοβαρά τώρα, test ride έκανα το απλό και μου άρεσε πολύ.
Ο αδερφός μου όμως που έχει το Integra, (DCT προηγούμενης γενιάς) μ'αρέσει πολύ ο τρόπος που ο κινητήρας λειτουργεί σε πόλη, επαρχία και εθνική!
 
Τελευταία επεξεργασία:

vaska

Μέλος
Όνομα
Vassilis
Μοτό
GS1200, IT490, DR 650, GPX750
Εγώ ακούω ότι "το κυνηγάτε" στο χώμα με 250 κιλά + ζουμιά + αναβάτηw μηχανάκι, με 90 άλογα κινητήρα και δεν ξέρω αν θέλω να γελάσω ή να κλάψω. Άλλο πάω σβέλτα και άλλο το κυνηγάω. Μια χαρά είναι η έκδοση DCT για αυτά που προορίζεται να κάνει το μηχανάκι, να είστε σίγουροι πρώτα τελειώνουμε εμείς σαν οδηγοί και μετά τελειώνουν οι δυνατότητες της μοτο. Αν θα επέλεγα το απλό είναι μόνο για θέμα πολυπλοκότητας και οικονομίας στην συντήρηση. Αν κάποιος κάνει τα βασικά μόνος του θα είναι μπελαλίδικο ν' αλλάξει διασκάκια στο γκαράζ του στο DCT έναντι του απλού. Επίσης όσο πιο πολύπλοκη γίνεται γενικά μια μηχανή (όχι απαραίτητα μοτο) τόσο πιο εξειδικευμένους τεχνικούς κι εργαλεία θέλει και τόσο πιο εύκολα παρουσιάζει βλάβες. Από την άλλη κάποιος είπε κάτι πολύ σωστό, αγοράζεις το μέλλον τώρα είπε και αυτό έχει ένα κόστος κι ένα ρίσκο.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Aν θα επελεγα αυτοματο(ή ημιαυτοματο)κιβωτιο,θα το εκανα καθαρα για λογους...ευκολιας και "ανεσης" σε ενα τουριστικο μοτο...για παραδειγμα ΑΥΤΟ ναι θα τοσκεφτομουν αν εφτανε η ωρα...:cool:Ομως,γενικοτερα δηλωνω κι εγω λατρης του μηχανικου κιβωτιου...:happy:ισως να φταιει και η συνηθεια,ναι ειναι μεγαλη δυναμη η συνηθεια,στα χρονια που οδηγω και αρνουμαι να οδηγω χωρις να αλλαζω εγω ταχυτητες και να αποφασιζει ενας αλλος..εγκεφαλος απο τον δικο μου(στο πανω αλλά και...κατω κεφαλι-αναλογως κ@υλας:D)...Ισως να εχει μεριδιο ευθυνης και το χωμα που κινουμαι αρκετα και εκει θελω πληρη ελεγχο των λειτουργιων σε μια μοτοσυκλετα...σαφως ομως ευθυνεται και η νοοτροπια καθενος οδηγου.Ασπαζομαι την εξελιξη της τεχνολογιας και εφαρμογης της γνωσης στις μοτοσυκλετες αλλά ως εκει...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έχω οδηγήσει σε τεστ ραιντ το nc με d ct και ομολογώ είναι εντυπωσιακό σύστημα σε λειτουργία και ευκολία. Η οδήγηση αποκτά μια χαλαρότητα,μια άνεση,μια απόλυτη ομαλότητα. Φεύγεις απ' το φανάρι και πας γρήγορα χωρίς κόπο,χωρίς να δείχνεις στις κινήσεις σου νευρικός και να τσιτωνεσαι. Στο ταξίδι φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο,κρουζαρισμα όμορφο χωρις κόπο.

Από την άλλη ως λίγο ανήσυχος οδηγός όταν πλακώσει το στροφιλικι απολαμβάνω πολύ να σκάω τα ξερογκαζα στα κατεβάσματα με το τελικό να μουγκρίζει και να καρφώνω τις ταχύτητες. Να μπορω να κρατάω την σχέση που έχω μέσα στην στροφή χωρίς να πάταω κουμπιά σαν το playstation και να μπορώ στην έξοδο να ισορροπήσω το μηχανάκι ακριβώς όπως θέλω. Υποθέτω στην λειτουργία με τα κουμπιά έχεις έναν έλεγχο παραπάνω αλλά ακόμα και το πώς συμπλέκει και αποσυμπλεκεις είναι μια συμμετοχή στην οδήγηση.

Συνεπώς θα έλεγα πως είναι ένα εξαιρετικό σύστημα,είναι το μέλλον,είναι ευκολία,απόλαυση στην άνεση και την αρμονία της κίνησης αλλα από τον ανήσυχο οδηγό κλέβει κάτι. Δίνει βέβαια και μια νέα εμπειρία στη γρήγορη οδήγηση τύπου f1.

Θα μου πεις ακόμα και στο motorsport έχει γίνει πλήρης αυτοματοποίηση,γκάζι, φρένο,paddles.

Αν κάποιος έχει ως γνώμονα την άνεση και την premium απόλαυση στην οδήγηση ένα d ct είναι χρυσάφι.

Εγώ αν έκανα τώρα μια μετάβαση θα ήταν προς ενα πιο ενδιάμεσο σύστημα quick shift όπως το εξαιρετικό της bmw που έχεις τον συμπλέκτη και το λεβιέ κάτω και όποτε γουστάρεις απλά παίζεις το λεβιέ για άνεση και ευκολία η πιο γρήγορες αλλαγές και ο υπολογιστής κάνει την δουλειά για σενα! Μέχρι και ξερογκαζα σκάει στα κατεβάσματα!



σουζα κανεις με το ντισιτι?
εννοω με τα κουμπια,διοτι με συμπλεκτη τραβας μια συμπλεκταρισια
Σε πάω γιατί είσαι πρακτικός τύπος ρε Μάνο..:D
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
έξις=δευτέρα φύσις....


Αν έμεναν εκεί οι μηχανολόγοι, ακόμα θα είχαμε ταμπούρα και καρμπυρατέρια ;)

Εφόσον υπάρχουν κουμπάκια κι επιλέγω εγώ πάντα ποια σχέση θα έχω, όλα καλώς! Αφήνω τα προγράμματα για τον πρωτάρη, αυτόν που βαριέται κλπ. Η σύμπλεξη όπως γίνεται στα διπλού συμπλέκτη αυτοκίνητα/μηχανάκια, απλά δε θα γίνει ποτέ με το χέρι-πόδι οποιουδήποτε οδηγού/αναβάτη (προσοχή, μια δυο φορές μπορεί να την κάνουμε καλύτερα, αλλά 1 εκατομύριο φορές και βάλε, το σύστημα θα κάνει ΠΑΝΤΑ το ίδιο τέλειο συμπλεκτάρισμα!!!)
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Το Σάββατο έκανα κι εγώ test ride την DCT Africa...είχα την ευκαιρία να το δω δοκιμάσω επί ένα δίωρο, τόσο στην ασφάλτο (και σε κλειστές σχετικά στροφές) όσο και σε σχετικά εύκολο χώμα (με μέτριες κροκάλες και μικρά νεροφαγώματα)...

Το μηχανάκι μου αφαίρεσε κάθε έγνοια και άγχος σχετικά με την οδήγηση και μου επέτρεψε να βιώσω μόνο την ευχαρίστηση της διαδρομής και της βόλτας.

Για μένα -που δε διαθέτω προηγούμενη εμπειρία offroad- είναι νομίζω το ιδανικό μηχανάκι για να ξεκινήσω (σ' αυτή την ηλικία :rolleyes:) να πατώ χώμα δειλά-δειλά...

:yew:
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Σε ενα mega ON OFF του μοτο,ειχαν παρει και τα 2 Africa στο ταξιδι.
Ολοι που συμμετειχαν προτιμουσαν το ΜΕ DCT.
Πολυ καλο,εξελιγμενο,και σου λυνει χερια ωστε να εχεις το μυαλο σου μονο στο να διαλεγεις γραμμες.
(Συμφωνα με τα λεγομενα τους).


Αν θελεις μπορω να βγαλω φωτο τα κειμενα.

η εκδοχή του DCT που φοράει η Africa είναι η καλύτερη σε σχεση με τα υπολοιπα honda...
Αυτο θυμαμαι να γραφουν.
 

TopGun

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Honda VFR800X crossrunner MY2016
Το Σάββατο έκανα κι εγώ test ride την DCT Africa...είχα την ευκαιρία να το δω δοκιμάσω επί ένα δίωρο, τόσο στην ασφάλτο (και σε κλειστές σχετικά στροφές) όσο και σε σχετικά εύκολο χώμα (με μέτριες κροκάλες και μικρά νεροφαγώματα)...

Το μηχανάκι μου αφαίρεσε κάθε έγνοια και άγχος σχετικά με την οδήγηση και μου επέτρεψε να βιώσω μόνο την ευχαρίστηση της διαδρομής και της βόλτας.

Για μένα -που δε διαθέτω προηγούμενη εμπειρία offroad- είναι νομίζω το ιδανικό μηχανάκι για να ξεκινήσω (σ' αυτή την ηλικία :rolleyes:) να πατώ χώμα δειλά-δειλά...

:yew:
Αν δεν είχε και σαμπρέλες θα ήταν χωρίς συναγωνισμό
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Αν δεν είχε και σαμπρέλες θα ήταν χωρίς συναγωνισμό
Χμμ...το περίεργο είναι ότι και στο νέο Africa του 2018 δεν υπάρχει πρόβλεψη για tubeless...
:thinking:
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Ως κατοχος crf 1000 manual (με συμπλεκτη ) εχω να πω πως αν δεν πηγαινα στα χωματα σιγουρα θα επελεγα το dct χωρις κανεναν ενδιασμο.
Ειναι ιδανικο για ασφαλτινο στροφιλικι και η εναλλαγη ταχυτητων με τα flaps πραγματικη απολαυση!
Να πω ομως, πως για καποιον νεοτερης ηλικιας που τωρα ξεκιναει να γνωριζει χωματινες διαδρομες θα του ειναι πολυ πιο ευκολο το dct γιατι θα μαθει θα χειριζεται το μηχανακι με μεγαλυτερη ευκολια και ανεση.
Εμεις οι μεγαλυτερης ηλικιας μαθαμε ( και εχει μπει στο πετσι μας) να συμπλεκταρουμε και μας εχει γινει βιωμα πλεον.
Υπ' οψην οτι και τα δυο μου αυτοκινητα ειναι με αυτοματο σασμαν.
Οποτε ο συμπλεκτης για μενα υπαρχει επειδη υπαρχει το off road.:l2:
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Οπου ducati βλεπε dct.

Πως εγινε αυτο το φαουλ??????
Και δεν διορθωνει κιολας...
Παρακαλω να επιλυσουν το θεμα οι admin
Μην εχουμε κανενα θερμο επεισοδιο.....:yew:
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ως κατοχος crf 1000 manual (με συμπλεκτη ) εχω να πω πως αν δεν πηγαινα στα χωματα σιγουρα θα επελεγα το dct χωρις κανεναν ενδιασμο.
...
Οποτε ο συμπλεκτης για μενα υπαρχει επειδη υπαρχει το off road.
Συμφωνω απολυτα :ok: Αν επαιρνα πχ το VFR1200 ή το XTourer (που, το τελευταιο, δεν ειναι για πολλα στο χωμα), θα τοπαιρνα σιγουρα με DCT. Αλλα για τη χωματινη χρηση που κανω και τα μερη που παω χρειαζομαι τον συμπλεκτη με τον επιπλεον ελεγχο που επιτρεπει, τα 10 κιλα κερδος και τη λιγοτερη πολυπλοκοτητα.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Αν δεν είχε και σαμπρέλες θα ήταν χωρίς συναγωνισμό
Χμμ...το περίεργο είναι ότι και στο νέο Africa του 2018 δεν υπάρχει πρόβλεψη για tubeless...
:thinking:
Ίσως το παρακάτω μνμ να απαντά στο ερώτημα "γιατί σαμπρέλα"...

Απόκομμα από ΜΟΤΟ
τεύχος 557
Απρίλιος 2016
σελίδα 32
άραγε κλέβει μόνο στα χιλιόμετρα ;:thinking:






Sent from my iPhone using Tapatalk
New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Υπάρχει βέβαια κι αυτό το ενδεχόμενο...


While we like KTM’s decision to cut costs and weight by eliminating non-essential electronics for off-road riders, taking away the center stand may be a step too far with some that prefer to run tubes in their tubeless wheels. Finding a suitable rock and then heaving your 500-pound adventure bike over it when you’ve got a flat, can be a real chore and take valuable time out of your ride. For those that stick with the standard tubeless, not having a center stand may be less of a concern.

http://www.advpulse.com/adv-bikes/ktm-1090-adventure-r-test/
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Να ρωτήσω τους έχοντες το AT με DCT και κατέχοντες το άθλημα του off-road adv...

Ποια είναι η συμπεριφορά της μηχανής σε "αλματάκια"; Έχει κάποιες ιδιαιτερότητες που πρέπει κανείς να γνωρίζει;
 
Top Bottom