To DRZ or not?

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ένα χρόνο μετά και αφού έλιωσα τα μάτια μου σε car και συναφή αποφάσισα να απευθυνθώ σε γνωστό επαγγελματία που ασχολείται με XR και να φτιάξω ένα 650 από την αρχή.
Ο λόγος απλός. Με τα χρήματα που θα έπαιρνα ένα κολοσυντητημενο DRZ (εντάξει λίγο λιγότερα) θα έφτιαχνα ένα μηχανάκι με ανταλλακτικά και πινελιές της επιλογής μου.
Στο δρόμο που χάραξε ο Λευκάδιος λοιπόν...

P.s. Πότε θα πάμε βόλτα;
Μπρααααααααπ!!
Κουκλάρα!Καλολασπωτο Σπύρο :ok:.
Το μικρό?
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Κουκλαρα...ζαχαρωνω ένα τέτοιο ολόιδιο το οποίο το έχει ένας Αμερικάνος στο instagram αλλά και ανεβάζει βίντεο στο YouTube!

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλορίζικο Σπύρο @spyg μου αρέσει πολύ! Προφανώς εννοείς τα παιδιά στο Γαλάτσι;
Πριν κανά δυο χρόνια συζητάγαμε με τον Γιώργο @Λευκάδιος για την ομορφιά και την ικανότητα των XR650. Είχα εντοπίσει στον σωλήνα έναν Αμερικάνο που το είχε φτιάξει πολύ ωραίο (αν και είναι το L).

 

spyg

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
701 Enduro
Καλορίζικο Σπύρο @spyg μου αρέσει πολύ! Προφανώς εννοείς τα παιδιά στο Γαλάτσι;
Πριν κανά δυο χρόνια συζητάγαμε με τον Γιώργο @Λευκάδιος για την ομορφιά και την ικανότητα των XR650. Είχα εντοπίσει στον σωλήνα έναν Αμερικάνο που το είχε φτιάξει πολύ ωραίο (αν και είναι το L).

Ευχαριστώ πολύ!
Δεν γνωρίζω για το L , αλλά το συγκεκριμένο με εξέπληξε ευχάριστα. Ο συνδυασμός του αλουμινένιου πλαισίου με τις καλές (για ιαπωνικό on-off πάντα) αναρτήσεις δίνει μια στιβαρότητα με θυμίζει ευρωπαϊκό. Το μοτέρ του δε απλά δεν παίζεται. Πολύ δύναμη από χαμηλά σε σημείο να σκέφτομαι να το μακρύνω.
Όσον αφορά το συνεργείο είχαμε μια πολύ καλή συνεργασία δεδομένου ότι το μηχανάκι φτιάχτηκε κυριολεκτικά βίδα προς βίδα Τα καινούρια και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά που μπήκαν είναι ατέλειωτα ενώ ακόμη και στα αναλώσιμα έγιναν ποιοτικές, χωρίς τσιγκουνιες ,επιλογές.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ευχαριστώ πολύ!
Δεν γνωρίζω για το L , αλλά το συγκεκριμένο με εξέπληξε ευχάριστα. Ο συνδυασμός του αλουμινένιου πλαισίου με τις καλές (για ιαπωνικό on-off πάντα) αναρτήσεις δίνει μια στιβαρότητα με θυμίζει ευρωπαϊκό. Το μοτέρ του δε απλά δεν παίζεται. Πολύ δύναμη από χαμηλά σε σημείο να σκέφτομαι να το μακρύνω.
Όσον αφορά το συνεργείο είχαμε μια πολύ καλή συνεργασία δεδομένου ότι το μηχανάκι φτιάχτηκε κυριολεκτικά βίδα προς βίδα Τα καινούρια και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά που μπήκαν είναι ατέλειωτα ενώ ακόμη και στα αναλώσιμα έγιναν ποιοτικές, χωρίς τσιγκουνιες ,επιλογές.
Τη μηχανή την αγόρασες ξεχωριστά ή και αυτήν από τα παιδιά; Είναι πολύ καλοί στη δουλειά τους!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καλολασπωτο Σπυρο το καινουργιο "τρακτερ" σου! :cool: :yew:

Δεν γνωρίζω για το L , αλλά το συγκεκριμένο με εξέπληξε ευχάριστα. Ο συνδυασμός του αλουμινένιου πλαισίου με τις καλές (για ιαπωνικό on-off πάντα) αναρτήσεις δίνει μια στιβαρότητα με θυμίζει ευρωπαϊκό. Το μοτέρ του δε απλά δεν παίζεται. Πολύ δύναμη από χαμηλά σε σημείο να σκέφτομαι να το μακρύνω.
Οι αναρτησεις του 650R ειναι κατα τη γνωμη μου εξαιρετικες, οχι απλα καλες οπως των προηγουμενων XR 250/400/600. To 650L εχει το πλαισιο/αναρτησεις του 600. Το αλουμινενιο πλαισιο νομιζω παραειναι ακαμπτο και σε συνδυασμο με τις αναρτησεις το στησιμο του θυμιζει ευρωπαϊκο, οπως ειπες. Αν αυτο το μοτερ ειχε μιζα (με κοστος μερικα ακομη κιλακια), θα ειχε γινει best seller οπως εχω ξαναγραψει (και θαχα παρει κι'εγω ενα να το "αντβεντσουρεψω"). Njoy!!
 

spyg

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
701 Enduro
Τη μηχανή την αγόρασες ξεχωριστά ή και αυτήν από τα παιδιά; Είναι πολύ καλοί στη δουλειά τους!
Δεν υπήρξε μηχανή.
Πήγα να δω κάποιο μηχανάκι στο συνεργείο όπου μου προτάθηκε να φτιάξω ένα κομμάτι κομμάτι όπως και έγινε.
Επιλέγαμε ανταλλακτικά από το ομολογουμένως μεγάλο στοκ τους , παραγγέλναμε από Ελλάδα και Αμερική και σιγά σιγά το έβλεπα να διαμορφώνεται. Είχε και αυτό τη γλυκά του και μακάρι να συμμετείχα περισσότερο στο κατσαβίδιασμα.
Το μισό μοτέρ να καταλάβεις είναι καινούριο (πιστόνι , ελατήρια , καδένα , τεντωτήρες , βαλβίδες και πολλά ακόμη), όπως επίσης και όλα τα αναλώσιμα (λάστιχα , γρανάζια , δισκόπλακες , τακάκια, ρουλεμάν κτλ) ενώ δεν έλλειψαν και customies όπως το μπροστινό φως από raid.
Καλολασπωτο Σπυρο το καινουργιο "τρακτερ" σου! :cool: :yew:



Οι αναρτησεις του 650R ειναι κατα τη γνωμη μου εξαιρετικες, οχι απλα καλες οπως των προηγουμενων XR 250/400/600. To 650L εχει το πλαισιο/αναρτησεις του 600. Το αλουμινενιο πλαισιο νομιζω παραειναι ακαμπτο και σε συνδυασμο με τις αναρτησεις το στησιμο του θυμιζει ευρωπαϊκο, οπως ειπες. Αν αυτο το μοτερ ειχε μιζα (με κοστος μερικα ακομη κιλακια), θα ειχε γινει best seller οπως εχω ξαναγραψει (και θαχα παρει κι'εγω ενα να το "αντβεντσουρεψω"). Njoy!!
Ευχαριστώ Γιώργο!
Το συγκεκριμένο φοράει μίζα λειτουργική, που όμως όπως συζητούσα με τον Λευκάδιο λειτουργεί ικανοποιητικά μόνο σε περίπτωση επανεκκίνησης με ζεστό μοτέρ κτλ. Αν πας να το ξεκινήσεις με κρύο μοτέρ απλά ξελιγώνεις την (μικρή) μπαταρία σε δευτερόλεπτα. Ίσως δοκιμάσω αργότερα μία λιθίου.
Το βάρος μπαταρία και εξαρτημάτων ξεπερνάει τα 5 κιλά, σου δίνει όμως ρεύμα για gps, δυνατότητα για led και ευκολία στη βόλτα σου. Η μανιβέλα πάντως δεν είναι καθόλου δύσκολη για μονοκυλινδρο 650 κυβικών.
 

spyg

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
701 Enduro
Επιτρέπεται να ρωτήσω πόσο πήγε (ή θα πάει) η όλη δουλειά;
Όσο ένα καλό 640 ή ένα φτηνό 690.
Προσωπικά (και λόγω ιαπωνοφιλίας) το θεώρησα ευκαιρία δεδομένου της πολύωρης εργασίας και των καινούριων ανταλλακτικών και αναλώσιμων. Εξάλλου η τιμή διαμορφώθηκε και από κάποια ακριβά (ως από το πλείστον) ανταλλακτικά όπως την akrapovic, πιστόνι Wossner, μίζα κα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@spyg: οπως εχω γραψει και αλλου, το μηχανακι τοχει ενας φιλος στο Βολο και τοχω οδηγησει δυο φορες, μια φορα σε ασφαλταδα και την αλλη σε χωματαδα. Το μηχανακι εχει κινητηρα-διαμαντι με φοβερη ροπη, πολυ δυναμη ψηλα και πολυ λιγους κραδασμους για μεγαλο μονοκυλινδρο. Ξερω οτι η μανιβελα του δεν ειναι θεμα οταν ειναι κρυο αλλα μπορει να γινει οταν ειναι ζεστο και πεσει ή μπουκωσει (τοχα καταφερει) :rolleyes: οποτε το τρυκ με την προσθετη μιζα/μπαταρια ειναι μεγαλη ευκολια, αν μπορεις βαλε καμια φωτο να δουμε πως εχει φτιαχτει.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Όσο ένα καλό 640 ή ένα φτηνό 690.
Προσωπικά (και λόγω ιαπωνοφιλίας) το θεώρησα ευκαιρία δεδομένου της πολύωρης εργασίας και των καινούριων ανταλλακτικών και αναλώσιμων. Εξάλλου η τιμή διαμορφώθηκε και από κάποια ακριβά (ως από το πλείστον) ανταλλακτικά όπως την akrapovic, πιστόνι Wossner, μίζα κα.
Συμφωνούμε στον τρόπο σκέψης.:ok:
Πολλοί επιλέγουν το "φτηνότερο" ,γιατί ίδια είναι αφού...
...και στη σούμα αποδεικνύεται ακριβότερο ,ΑΝ αποφασίσουν να το κάνουν μηχανάκι.
Εκτός σπανίων περιπτώσεων ,μια μοτό που πουλιέται 2000 είναι τελείως διαφορετική από μιά... "ιδια" ,που πουλιέται 4000.;)


Να την χαρείς όπως ονειρεύτηκες φίλε. :friendship:
 

spyg

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
701 Enduro
@spyg: οπως εχω γραψει και αλλου, το μηχανακι τοχει ενας φιλος στο Βολο και τοχω οδηγησει δυο φορες, μια φορα σε ασφαλταδα και την αλλη σε χωματαδα. Το μηχανακι εχει κινητηρα-διαμαντι με φοβερη ροπη, πολυ δυναμη ψηλα και πολυ λιγους κραδασμους για μεγαλο μονοκυλινδρο. Ξερω οτι η μανιβελα του δεν ειναι θεμα οταν ειναι κρυο αλλα μπορει να γινει οταν ειναι ζεστο και πεσει ή μπουκωσει (τοχα καταφερει) :rolleyes: οποτε το τρυκ με την προσθετη μιζα/μπαταρια ειναι μεγαλη ευκολια, αν μπορεις βαλε καμια φωτο να δουμε πως εχει φτιαχτει.
Έχω αρκετό υλικό στον υπολογιστή , όταν βρω λίγο χρόνο θα το φροντίσω.
Συμφωνούμε στον τρόπο σκέψης.:ok:
Πολλοί επιλέγουν το "φτηνότερο" ,γιατί ίδια είναι αφού...
...και στη σούμα αποδεικνύεται ακριβότερο ,ΑΝ αποφασίσουν να το κάνουν μηχανάκι.
Εκτός σπανίων περιπτώσεων ,μια μοτό που πουλιέται 2000 είναι τελείως διαφορετική από μιά... "ιδια" ,που πουλιέται 4000.;)


Να την χαρείς όπως ονειρεύτηκες φίλε. :friendship:
Ευχαριστώ πολύ Γάτε.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ίσως το γνωρίζεις ήδη μια που είσαι πλέον κάτοχος και θα το 'χεις ψάξει. Όμως, επειδή έχεις δώσει ήδη κάποια χρήματα και υπάρχει η πιθανότητα να σου περνάει από το μυαλό... θα σου πρότεινα ΠΟΤΕ να μη σκεφτείς να βάλεις μίζα! Όλα -χωρίς εξαίρεση- παρουσιάζουν πρόβλημα. Ακόμη και σε αυτά που είχαν προ-τοποθετηθεί (Ιταλικά Dall 'ara).
Ο μόνος λόγος για να βάλεις μίζα είναι να κάνεις τη πατέντα (και όλη τη δαπάνη) με μοναδικό σκεπτικό να τη χρησιμοποιείς μόνο στις απαραίτητες στιγμές και όχι στη καθημερινότητα (π.χ. σε τούμπα στο βουνό). Όμως θα έχεις μίζα και δε θα τη χρησιμοποιείς; Κομμάτι δύσκολο.... Γιαυτό καλύτερα να μην έχεις εξ' αρχής, θα μάθεις να ζεις με αυτό (εύκολα)!

Ο @Λευκάδιος δεν έψαχνε τυχαία μανιβελάτο!
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ίσως το γνωρίζεις ήδη μια που είσαι πλέον κάτοχος και θα το 'χεις ψάξει. Όμως, επειδή έχεις δώσει ήδη κάποια χρήματα και υπάρχει η πιθανότητα να σου περνάει από το μυαλό... θα σου πρότεινα ΠΟΤΕ να μη σκεφτείς να βάλεις μίζα! Όλα -χωρίς εξαίρεση- παρουσιάζουν πρόβλημα. Ακόμη και σε αυτά που είχαν προ-τοποθετηθεί (Ιταλικά Dall 'ara).
Ο μόνος λόγος για να βάλεις μίζα είναι να κάνεις τη πατέντα (και όλη τη δαπάνη) με μοναδικό σκεπτικό να τη χρησιμοποιείς μόνο στις απαραίτητες στιγμές και όχι στη καθημερινότητα (π.χ. σε τούμπα στο βουνό). Όμως θα έχεις μίζα και δε θα τη χρησιμοποιείς; Κομμάτι δύσκολο.... Γιαυτό καλύτερα να μην έχεις εξ' αρχής, θα μάθεις να ζεις με αυτό (εύκολα)!

Ο @Λευκάδιος δεν έψαχνε τυχαία μανιβελάτο!
Μίζα έχει ήδη,ο Σπύρος είναι μαθημένος στην μανιβέλα(εγω τελευταία φορά είχα πριν 16-17 χρόνια και ηταν 250 ..) και ξέρει καλά για πιο λόγο το επέλεξε ;).
Χαρακτηριστικο παράδειγμα αξιόπιστου μιζάτου είναι ενα rally που έφτιαξε η Jenny Morgan(η μίζα μπήκε εκ των υστέρων).Σε διαστημα 8-9 μηνών έκανε 18.000 μίλια σε Ευρώπη/Αμερική,τα περισσοτερα ασφάλτινα,ετρεξε σε αγωνες και δεν ειχε παράπονο απο την μίζα αλλά απο καταναλωση λιπαντικού(το ταξιδευε με στοκ γρανάζωμα).
Εγω επέλεξα μανιβελάτο γιατι είχα κουβεντιάσει με διάφορους κατόχους μιζάτων και με προέτρεψαν να ακολουθήσω αυτη την οδό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

spyg

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
701 Enduro
Ίσως το γνωρίζεις ήδη μια που είσαι πλέον κάτοχος και θα το 'χεις ψάξει. Όμως, επειδή έχεις δώσει ήδη κάποια χρήματα και υπάρχει η πιθανότητα να σου περνάει από το μυαλό... θα σου πρότεινα ΠΟΤΕ να μη σκεφτείς να βάλεις μίζα! Όλα -χωρίς εξαίρεση- παρουσιάζουν πρόβλημα. Ακόμη και σε αυτά που είχαν προ-τοποθετηθεί (Ιταλικά Dall 'ara).
Ο μόνος λόγος για να βάλεις μίζα είναι να κάνεις τη πατέντα (και όλη τη δαπάνη) με μοναδικό σκεπτικό να τη χρησιμοποιείς μόνο στις απαραίτητες στιγμές και όχι στη καθημερινότητα (π.χ. σε τούμπα στο βουνό). Όμως θα έχεις μίζα και δε θα τη χρησιμοποιείς; Κομμάτι δύσκολο.... Γιαυτό καλύτερα να μην έχεις εξ' αρχής, θα μάθεις να ζεις με αυτό (εύκολα)!

Ο @Λευκάδιος δεν έψαχνε τυχαία μανιβελάτο!
Το γνωρίζω για τα προβλήματα της μίζας.
Από μανιβέλα καλά πάμε, άλλωστε το καθημερινό μου μηχανάκι κι αυτό μανιβέλα έχει ( μόνο ). Απλά όταν σου δίνεται η επιλογή , ενδίδεις...
Ειδικά όταν στο μυαλό σου έχεις την αναπόφευκτη τούμπα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το γνωρίζω για τα προβλήματα της μίζας.
Από μανιβέλα καλά πάμε, άλλωστε το καθημερινό μου μηχανάκι κι αυτό μανιβέλα έχει ( μόνο ). Απλά όταν σου δίνεται η επιλογή , ενδίδεις...
Οπότε αισθάνομαι σαν να έκανα και λίγο γκάφα τώρα... χα, χα,χα! ΟΚ τότε, αφού σου έκατσε μιζάτο... κοιτά να πειθαρχήσεις και να την χρησιμοποιείς (τη μίζα) μόνο τις απαραίτητες στιγμές!

:friendship:
 
Top Bottom